Actualitate
EXCLUSIV/DEMERS FABULOS AL SINDICATULUI SNTM IN SUA/ Stop the deal!

Satui de ilegalitaile grave savarsite de crima organizata de la nivelul conducerii TELEKOM, de pasivitatea suspecta a autoritatilor statului roman (probabil din cauza protocoalelor incheiate de Telekom cu SRI), Lucian Robertino (prim vicepresedintele sindicatului SNTM) a atentionat conducerea Sprint din SUA despre „gurele albe” care vor sa preia aceasta companie si a solicitat: “Stop the deal”.
In urma acestui demers, partenerii americani au sesizat, la randul lor, mai multe organisme ale U.E.
In atentia domnilor Candice Johnson și Jimmy Gurganus
Numele meu este Lucian Robertino Petre și sunt angajat al Grupului Deutsche Telekom din România (Telekom Romania Communications SA) și sunt prim – vicepreședinte al Uniunii Naționale a Telecomunicațiilor Mobile, un reprezentant al uniunii în România.Vă scriu pentru că am observat interesul Deutsche Telekom de a cumpăra Sprint din SUA și vreau să știți cum funcționează această companie cu lucrătorii companiilor pe care le prelucrează.Am fost angajat timp de 11 ani la compania românească de telecomunicații (Romtelecom), care a fost privatizată de grupul OTE Grecia în 1997, care a fost ulterior privatizată de DT. Managementul Telekom România este asigurat de DT de la preluarea de către DT a OTE. La momentul preluării, în România au fost mai mult de 10.000 de locuri de muncă, iar în următorii 4-5 ani au scăzut numărul la 4.000.Au existat concedieri mascate, oferindu-le celor care au semnat acordurile între 1.000 și 12.000 de dolari, în funcție de timpul petrecut în companie. Cei care nu au fost de acord să plece în mod voluntar au fost concediați. În prezent, cei care au rămas angajați lucrează în medie 10 ore pe zi, iar salariile lor sunt mizerabile, cu excepția directorilor companiei care au zeci de mii de dolari pe lună, plus beneficii (bonusuri de sute de mii dedolari pe an, însumând peste 100.000 de dolari, etc.). În plus, compania nu înregistrează niciun profit pentru venituri de peste 1 miliard de dolari. Pentru a înțelege mai bine, 80% din bugetul salariilor se alocă managerilor companiei, iar 20% din buget se alocă celorlalți angajați. Pentru 4.000 de angajați avem 1 CEO, 7 directori executivi, 50 de directori, 150 de manageri, 500 de supervizori, 150 de manageri de proiectSindicatul din care fac parte s-a opus ferm planurilor de reorganizare, dar fără succes. De când DT a venit în România, în fiecare angajat a fost stabilit panică și frică.În martie 2017 am fost concediat abuziv, iar soția mea, care lucra de 24 de ani în companie și făcuse parte din 5% din talentele DT din lume, a fost concediată 3 luni mai târziu. M-am luptat în instanță și am câștigat după un an. Am fost discreditat de DT și am decizia Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării care validează nedreptatea făcută împotriva mea. În schimb, soția mea a trebuit să accepte situația din cauza lipsei de bani pe care trebuia să o plătim avocaților.Am încercat dialogul cu comisia DT și am plecat în Germania în Bonn în decembrie 2017 la sediul central unde am lăsat câteva documente către CEO-ul Timotheus Hottges. Am avut o discuție de 2 ore cu un membru al consiliului de administrație care a promis că va schimba lucrurile, dar nu s-a întâmplat În martie am fost reintegrat și am început să negociem un nou acord colectiv, dar compania a refuzat definitiv. În martie am început o grevă a foamei, care a durat 5 zile, în fața guvernului român, fără a vorbi cu nimeni. Singurul sprijin pe care l-am avut a fost de la Confederația Națională BNS…Accesul meu la sediul Telekom România este interzis să li se permită să intre numai în clădirea unde lucrez.Florin Bica, președintele sindicatului, a fost de asemenea înlăturat abuziv în iunie 2017 și este încă in judecata, în instanță. Compania isi permite 300 de dolari să fie plătite pe oră avocaților.Avem peste 25 de procese de muncă forțată deschise în instanță, muncă neremunerată pentru membrii sindicatelor noastre, deoarece muncitorii lucrează timp de 10 ore pe zi, iar compania le plătește doar 8 ore.Vrem să știți cum funcționează DT în alte țări decât Germania și dacă doriți să vă informați despre acțiunile noastre, tot ce trebuie să faceți este să căutați pe Google numele nostru.Vrem să protesteazăm în fața tuturor sediilor DT din Europa și poate în Washington, unde mă voi găsi în iulie. (Irinel I.).
Accesati arhiva Incisiv de Prahova cu dezvaluirile privind ilegalitatile grave savarsite de crima organizata de la nivelul conducerii Telekom Romania:
https://www.incisivdeprahova.ro/2018/03/05/tepe-marca-telekom-romania/
https://www.incisivdeprahova.ro/2017/06/14/telekom-detine-o-creanta-negarantata-de-675-milioane-lei/
https://www.incisivdeprahova.ro/2017/05/22/exclusiv-dezastrul-telekom/
https://www.incisivdeprahova.ro/2018/03/22/exclusivromania-tara-mea-sat-fara-caini/
Stop the deal!
Dear Candice Johnson and Jimmy Gurganus,
My name is Lucian Robertino Petre and I am an employee of the Deutsche Telekom Group in Romania (Telekom Romania Communications SA) and First Vice President of the National Mobile Telecommunications Union, a representative union in Romania.
I’m writing to you because I noticed Deutsche Telekom’s interest in buying Sprint from the US and I want you to know how this company works with the workers of the companies they take over.
I have been employed for 11 years at the Romanian telecommunications company (Romtelecom), which was privatized by the OTE Greece group in 1997, which was later privatized by DT. Telekom Romania’s management is ensured by DT since the DT’s taking over of OTE. At the time of taking over, in Romania, there were more than 10,000 jobs, and throughout the next 4-5 years they downsized the number to 4000. There were sneaky dismissals, giving those who signed the parties’ agreement sums between 1,000 and 12,000 dollars, depending on the time spent in the company. Those who disagreed leaving voluntarily were fired. Nowadays, those who have remained employees work on average 10 hours a day, and their salaries are miserable, apart from company executives who have tens of thousands of dollars per month, plus benefits (bonuses of hundreds of thousands of dollars per year, summing over $ 100,000, etc.). In addition, the company does not record any profit to revenues of over $ 1 billion. To better understand, 80% of the salary budget goes to the company’s managers, and 20% of the budget goes to the others employees. For 4,000 employees we have 1 CEO, 7 Executive Directors, 50 Directors, 150 managers, 500 supervisors, 150 project managers.
The trade union I belong to has strongly opposed plans for reorganization, but with no success. Since DT has come to Romania, panic and fear has been set in every employee.
In March 2017 I was abusively dismissed, and my wife, who had been working for 24 years in the company and had been part of 5% of DT talents in the world was fired 3 months later. I fought in court and won after 1 year. I was discriminated by DT and I have a decision from the National Council for Combating Discrimination that validates the injustice made against me. Instead, my wife had to accept the situation because of the lack of money we had to pay to lawyers.
I tried to have a dialogue with the DT board and I went to Germany in Bonn in December 2017 at the headquarters where I left some documents to the CEO, Timotheus Hottges. We had a 2-hour discussion with a board member who promised to change things, but it did not happen.
In March I was reintegrated and we started negotiating a new collective agreement, but the company declined permanently. In March I started a hunger strike which lasted 5 days, in front of the Romanian government without talking to anyone. The only support I had, was from the National Confederation NBS.
I am watched both on the street, at home and at work. My access to Telekom Romania headquarters is forbidden being allowed to enter only in the building where I operate.
Florin Bica, president of the trade union, was also abusively dismissed in June 2017 and is still tried in court. The company allows $ 300 to be payed per hour to lawyers.
We have over 25 forced labour lawsuits opened in court, unpaid work for our trade union members, because workers are 10 hours per day at work, and the company pays them for only 8 hours.
We want you to know how DT works in other countries than Germany, and if you would like to get informed about our actions, all you have to do is to search on Google our names.
We want to protest in front of all DT headquarters in Europe and maybe in Washington , where I will find myself in July .
Yours sincerely ,
Robertino Lucian Petre
Vice President SNTM
Actualitate
Vânzarea militară în străinătate pentru Emiratele Arabe Unite: Șase avioane Chinook și alte echipamente în valoare de peste 1,3 miliarde de dolari

Aprobarea oficială în contextul vizitei Președintelui Trump în Orientul Mijlociu
Pe fondul vizitei oficiale a președintelui Donald Trump în regiune, care a început în Arabia Saudită, Departamentul de Stat al SUA a anunțat că a aprobat o posibilă vânzare militară externă (FMS) către Emiratele Arabe Unite a șase elicoptere Chinook CH-47F, în valoare estimată la 1,32 miliarde de dolari.
Detalii despre acord: Echipamente și capabilități avansate
Potrivit comunicatului, această tranzacție va dota flota de elicoptere, construite de Boeing, cu capabilități de refulare aer-aer, inclusiv 12 motoare T-55-GA-714A și patru piese de schimb, dar și cu sisteme GPS, de comunicație, avertizare contra rachetelor, armament, radar și detectare laser.
Obiectivele misiunilor și implicațiile pentru apărarea UAE
„Vânzarea propusă va îmbunătăți capacitatea Emiratelor Arabe Unite de a răspunde amenințărilor curente și viitoare, extinzând raza de zbuc,” se precizează în comunicat. Se așteaptă ca aceste echipamente să fie folosite în operațiuni de căutare și salvare, asistență umanitară, intervenții în caz de dezastru sau contraterorism. Oficialii asigură că Emiratele Arabe Unite vor putea integra cu ușurință aceste echipamente în forțele sale armate.
Forța de muncă și aspecte legate de transfer tehnologic
Pentru implementarea acestei vânzări, va fi nevoie de 10 reprezentanți americani (doi guvernamentali și opt contractor). Cu toate acestea, nicio mențiune nu a fost făcută despre transferul tehnologic, deși Emiratele și Arabia Saudită au solicitat producție locală în cazul oricărui angajament militar extern.
Statusul contractului și situația anterioară a pieței de Rotorcraft
Aceasta este o notificare formală transmiasă Congresului prin intermediul Agenției pentru Cooperare în Domeniul Securității și Apărării (DSCA). Totuși, acordul nu este încă definitiv, întrucât numărul de echipamente și valoarea pot fi ajustate în timpul negocierilor. În plus, această notificare deschide o perioadă de 30 de zile pentru eventuale blocări ale legislației.
În mai 2023, UAE a anulat un contract de 888 milioane de dolari pentru elicoptere Caracal cu Airbus, din cauza costurilor de întreținere ridicate și a dificultăților de adaptare la noile cerințe modulare. Acest lucru a lăsat cererea pentru noi elicoptere fără răspuns până la acest anunț.
Suport pentru Forțele Aeriene ale UAE
Pe lângă diagrama principală, Statul Departamentul a aprobat și o altă vânzare militară în valoare de 130 milioane de dolari pentru susținerea și echiparea F-16E/F Block 60, cunoscute ca „Desert Falcon”, operaționate de Emirate.
Vizita lui Trump și posibile acorduri militare viitoare
Președintele Trump a sosit astăzi în Arabia Saudită în prima sa vizită internațională oficială, urmată de întâlniri cu liderii din Emiratele Arabe Unite și Qatar. Se așteaptă anunțarea altor acorduri militare, unele semnate încă din primul său mandat. La acea vreme, administrația Trump a autorizat prima înțelegere pentru vânzarea de F-35 către un stat arab, însă această autorizare a fost ulterior suspendată de administrația Biden din cauza îngrijorărilor legate de utilizarea avioanelor stealth într-o țară cu rețeaua 5G Huawei din China.
Actualitate
Planul lui Donald Trump de a transforma temporar un Boeing 747 din Qatar în Air Force One, criticat de democrați

O potentială încălcare a conflictului de interese și riscuri pentru securitatea națională
Planul fostului președinte Donald Trump de a accepta „temporar”, ca un cadou, un avion Boeing 747 deținut anterior de familia regală din Qatar pentru a-l transforma în noul Air Force One a fost criticat vehement, astăzi, de congresmeni democrați, care au avertizat asupra unor riscuri serioase pentru interesul național și securitatea statului.
Conflicte de interese și riscuri de securitate
Potrivit mai multor publicații, în weekend, administrația Trump plănuia să accepte ca dar de la guvernul Qatarului acest avion și să-l folosească ca transport oficial pentru președinte în timpul mandatului actual. Surse citate de The New York Times susțineau că această înțelegere ar permite transferul ulterioar al proprietății către biblioteca prezidențială a lui Trump, după ce acesta părăsește funcția, ceea ce ar putea deschide calea pentru utilizarea personală a avionului.
Deși oficialii Qatarului afirmă că încă nu s-a luat o decizie finală, Trump a confirmat indirect planul, într-o postare pe Truth Social, spunând că „Departamentul de Apărare primește un CADOU, GRATUIT, un avion 747 pentru înlocuirea Air Force One învechit de 40 de ani.” Anunțul oficial urma să fie făcut în cadrul vizitei în Qatar, relatează ABC News.
Critici din partea congresmenilor
Senatorul Jack Reed (D), membru de rang al Comitetului pentru Servicii Armate din Senat, a avertizat că acceptarea avionului fără aprobarea Congresului reprezintă o „încălcare clară” a Clauzei de Emolument, care interzice oficialilor federali să accepte cadouri sau beneficii financiare din partea unor state străine fără ok-ul legislativ.
„Mai alarmant este ideea că acest avion ar putea fi folosit ca Air Force One, ceea ce ar crea riscuri imense de contrainformații, oferind o țară străină acces la sisteme sensibile și comunicații”, a declarat Reed.
Deputatul Joe Courtney (D), președintele subcomitetului de operațiuni navale și forțe de proiecție a Camerei, care supraveghează programul Air Force One, a spus că planul este „total inutil” având în vedere faptul că programul de înlocuire VC-25B este programat pentru livrare în 2027.
„Air Force One nu este doar un avion de lux, ci necesită sisteme avansate de securitate și comunicații”, a spus Courtney. „Dacă Trump alege să urmeze această cale, va genera costuri și întârzieri inutile în modernizarea flotei actuale.”
Riscuri de contrainformații și vulnerabilități
Senatorul Mark Kelly (D), fost pilot de Navy și membru în subcomitetul pentru aviație și teren, a avertizat că tot aeroplanul trebuie să fie securizat și actualizat pentru a proteja conversațiile președintelui și interesele naționale, fiind nevoie de tehnologii sofisticate, sensori, comunicații criptate și sisteme de apărare antirachetă.
Mai mulți senatori democrati au declarat că ar putea merge până la introducerea măsurilor legislative pentru a bloca această înțelegere.
Senatorii Brian Schatz, Chris Coons, Cory Booker și Chris Murphy au spus că vor cere Senatului să reafirme principiul conform căruia oficialii publici nu trebuie să folosească poziția pentru câștig personal. Un consilier al senatorului Schatz a confirmat că acesta intenționează să depună o rezoluție de condamnare a planului lui Trump.
Obiecții și investigații
Senatorul Murphy a declarat pe rețeaua X că va obstrucționa vânzările de arme către țări care ar putea să-i favorizeze personal pe Trump, menționând în mod special darul Qatarului și investițiile din Emiratele Arabe Mudele.
Deputatul Ritchie Torres a trimis o scrisoare către inspectorul general al Departamentului Apărării și alte organisme de control, solicitând anchete asupra transferului avionului.
Trump consideră că avionul este un cadou pentru Departamentul de Apărare
Întrebat despre îngrijorările legate de faptul că avionul ar reprezenta un cadou personal, Trump a insistat că este un dar pentru Departamentul de Apărare și a spus: „Ne dau un avion gratuit. Aș putea să spun că nu dorim, să plătim noi, sau chiar să spun: ‚Mulțumesc foarte mult,’ știți?”
Contextul mai larg al planurilor de înlocuire a Air Force One
Planul lui Trump de a primi această aeronavă vine într-un context mai amplu, în care administrația sa pregătește achiziționarea primului dintre cele două noi aeronave presidintiale de la Boeing, cu termen limită înainte de 2029. Acest efort implică și colaborarea cu miliardarul Elon Musk pentru reducerea costurilor și accelerarea proiectului.
Experta Darlene Costello, responsabilă de achiziții în cadrul Forțelor Aeriene, a declarat săptămâna trecută că Boeing anticipează că primul VC-25B ar putea fi livrat în 2027, dacă cerințele tehnice actuale sunt relaxate. În opinia companiei, costurile programului s-au triplat față de contractul de 3,9 miliarde dolari, iar finalizarea proiectului mai întârzie din cauza obstacolelor tehnice legate de modernizarea avionului.
Viziunea asupra modificărilor planificate
CNBC a raportat că o companie precum L3Harris colaborează deja cu guvernul pentru a modifica avionul Qatarian, însă natura completă a modificărilor rămâne neclară. Un oficial american a spus pentru The New York Times că speranța este ca avionul Qatarian să fie livrat până la sfârșitul anului, dar acest termen, cel mai probabil, nu va permite realizarea modificărilor majore.
Riscuri de securitate și vulnerabilități
Senatorul Elissa Slotkin (fost analist CIA) a avertizat pe rețelele sociale că avionul Qatarian ar putea fi extrem de vulnerabil la bug-uri, dispozitive de urmărire și alte echipamente de spionaj, mai ales pentru că Qatarul a avut acces asupra avionului în timpul fazelor de producție. Ea a făcut referire la operațiunei secrete israeliene de sabotaj din Liban, adăugând că accesul în timpul fabricației poate avea consecințe grave pentru securitatea națională.
Actualitate
Forțele Spațiale independente și inovatoare: inițiative pentru combatul orbital și operațiuni dinamicie

Un pachet de programe pentru a răspunde amenințărilor spațiale
Oficiul pentru Capacități Rapide în Spațiu (Space RCO) desfășoară în prezent aproximativ o duzină de programe menite să contracareze amenințările orbitale. Potențial, aceste inițiative vor conduce la dezvoltarea unei „game de produse” de subsisteme, ce vor permite Forței Spațiale să lanseze rapid noi nave spațiale cu mobilitate superioară, a declarat directorul Space RCO, Kelly Hammett.
Colaborare pentru o abordare standardizată în construcția sateliților
Hammett a indicat posibilitatea unei convergențe și parteneriate între Oficiul pentru Conștientizarea Domeniului Spațial și Operațiuni de Luptă (purtați de Col. Byron McClain, de la Space Systems Command) și Space RCO, pentru a adopta o strategie de tip „product line”, adică module și componente standardizate, pentru operațiuni dinamicie în spațiu. Aceasta presupune dezvoltarea de platforme, sarcini utile și interfețe definite, pentru a evita crearea unor sateliți „la comandă” și pentru a avansa spre o abordare repetabilă, agilă și scalabilă în stilul Space Development Agency.
De la personalizări istorice la soluții agile și comerciale
Ideea centrală, explicată de Hammett, este mutarea de la programele unicat, costisitoare și lent de dezvoltare, către platforme predefinite, reutilizabile, pentru operațiuni spațiale dinamice, precum cele utilizate de agențiile și companiile spațiale comerciale. Acest concept va permite diversificarea misiunilor, de la supraveghere la apărare și evitare a coliziunilor, prin utilizarea de „buse” (platforme operative) standardizate.
Proiecte precum Prime Fusion și înlocuirea GSSAP
Hammett a menționat că programul Prime Fusion Pilot Accelerator, implementat în colaborare cu FedTech, are ca scop accelerarea startup-urilor finanțate de capital de risc și integrarea lor cu contractorii consacrați pentru a dezvolta tehnologii de protecție pentru sateliți, precum și sisteme de evaluare și diagnoză bazate pe inteligență artificială și software de procesare video.
Un alt proiect, de natură similară, vizează contractarea de platforme „agile” pentru operațiuni dinamicie în spațiu, inclusiv pentru înlocuirea constelației GSSAP, destinat monitorizării spațiului geostaționar. Oficiul a emis o solicitare de informații pentru producția de platforme autonome, capabile să opereze minimum 48 de ore „near” geostaționar, cu funcții de întreținere orbitala, dezafectare și operațiuni de proximitate, cu termene de răspuns până pe 2 mai.
Software-ul R2C2 – viitorul operațiunilor spațiale
Pentru gestionarea flotelor de sateliți dinamicie, Space RCO dezvoltă software-ul de comandă și control bazat pe cloud, denumit Rapid Resilient Command and Control (R2C2). Acest sistem va deveni standard pentru toate sateliții operaționali, urmând să fie implementat în Delta 9 după 2026 – un nou centru al Forței Spațiale, destinat generării de forțe de război orbital și serviciului de proiecție a forțelor în spațiu.
Învățarea și integrarea în era războiului orbital
Hammett a avertizat că nu fiecare sistem personalizat tradițional va fi compatibil cu Delta 9 și procesul de integrare în R2C2. Astfel, industria trebuie să se adapteze pentru a-și demonstra capabilitatea de a se integra în platforma unică și agilă a Forței Spațiale, pentru a răspunde noilor provocări și operațiuni strategice din spațiu.
-
Exclusivacum 2 zile
Teatru de proastă calitate și impostori de doi bani în Ploiești: Escrocheria anului – doi farisei care-și fură „icoanele” și-și joacă rolurile de-adevărate prosteală
-
Exclusivacum o zi
Secția-fantomă de la Penitenciarul Târgșor: milioane risipite și o stare de criză repetată
-
Exclusivacum 2 zile
Vlad Nichita, la marginea eșecului? Avocatul plătește prețul dezvăluirilor noastre și amână verdictul final
-
Exclusivacum 3 zile
De trei ani, Incisiv de Prahova avertiza: Iată adevărul despre corupția din Penitenciarul Ploiești
-
Exclusivacum 2 zile
Tot mai multe confirmări oficiale despre ilegalitățile din Vama Ploiești: O criză generalizată de corupție și ilegalități
-
Featuredacum 3 zile
Unsprezece comercianți suspectați de fraudare a Sistemului de Garanție-Returnare: verificări în curs și semne de întrebare despre „musterii” din Prahova
-
Exclusivacum 4 zile
Scandal la Interne: Sindicatul Diamantul acuză abuzuri grave în acordarea majorărilor salariale „Bayraktar”
-
Ancheteacum o zi
Primul judecător de la Înalta Curte de Casă și Justiție care se pensionează după anunțul creșterii vârstei de pensionare