Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/ROMÂNIA, CĂPUȘATĂ DE ABUZURILE CORPORAȚIILOR CU PARTICIPAREA ACTIVĂ ȘI PASIVĂ A GUVERNANTILOR/ Telekom Romania/DOCUMENTE

Incisiv

Publicat

pe

Societatea civilă și confederațiile sindicale au sesizat pericolul transferurilor contribuțiilor de la angajator la angajat, însă „salariații #rezist” au apreciat că este mai oportun să militeze prioritar pentru „legile justiției”, respectiv să „apărăm” justiția care este consacrată ca fiind una dintre cele trei puteri ale statului de drept.

Adică, în locul unei lupte prin care „justiția să apere” legile de drept ale statului, românii luptă în sens invers, apărând justiția. Este suficient să treci o singură dată prin tribunal și să realizezi că justiția trebuie apărată de însăși o parte a magistraților, care prin traficul de interese cu procurori și alte enclave mafiote din sistem, au reușit sa treacă de granița cauzelor judecătorești instrumentate la ordin politic, la cauzele cetățenilor care își caută dreptatea în instanțele civile.

Justiția română, este aidoma perversității guvernanților care clamează că luptă pentru România și guvernează în interesul strict al cetățenilor români. Simțim cu toții prin degradarea calității vieții. Guvernanții noștri sunt aidoma nouă – sclavii corporațiilor internaționale, care în România, multinaționalele în fața justiției sunt aidoma magistraților, inamovibile. Toate aceste puteri mafiote sunt unite de interesul lor comun – profitul.

Se regăsesc în România judecători cu onoare, dascăli adevărați, medici cu pasiune, militari curajoși și foarte mulți oameni cu demnitate și respect față de semenii lor. Însă, ca într-un cos de mere, este suficient doar unul găunos, să le strice pe toate. Așa se întâmplă că întreaga societate a fost divizată între bugetari și privați, între medici și militari, între șefi și sclavi sau bogați și săraci. Nimic nu ne mai adună la un loc, pe noi românii. Așa se vrea, așa se cucerește un popor într-o Europa democratică.

Dintre toate relele, cel mai mare este că toți am contribuit să ne vindem țara, iar acum ne vindem multinaționalelor și ce ne-a mai rămas – sufletul. În toți anii democrației românești, am reușit să vindem orice, aproape tot. De la pământ și păduri, la copilăria copiilor și bătrânețea părinților cu reduceri substanțiale de preț.

Contribuțiile aduse la bugetul de stat sunt acum constituite doar de angajații care muncesc cu trudă, în condiții europene „de te îngroapă în pământ”.  Mediul economic privat românesc este într-o moarte clinică, dar este plătitor de taxe și deloc inamovibil în fața legilor. În schimb, cele mai multe dintre multinaționale sunt „neprofitabile” și totodată,  inamovibile față de legislație, deoarece au ambasadori, pile și relații politice.

Este de recomandat sclavilor salariați din multinaționalele deloc oneste, să se îndrepte cu curaj în sesizarea discriminărilor pe care aceștia le suportă pentru întreținerea familiilor lor, a căror „bunăstare” se reduce uneori la plata frigiderului achiziționat în rate pe buletin.

Salariații din cea mai mare companie, Telekom Romania se vor adresa CNCD (în temeiul O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare), față de „experimentele împreună”, prin care vor solicita constatarea și sancționarea faptelor constând în încălcarea dreptului la muncă, la liberă alegere a ocupației, la condiții de muncă echitabile și satisfăcătoare, la protecția împotriva șomajului, la un salariu egal pentru muncă egală, la o remunerație echitabilă și satisfăcătoare, la pregătire profesională, incidente prevederilor O.G. nr. 137/2000 din art. 2 alin. 1, 3, 4, 5, 7 și 8, fapte săvârșite începând cu anii 2013-2014 și epuizate la data de 01.12.2017, dată la care societatea comerciala TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA a devenit societate absorbantă, astfel cum urmează:

1) să se constate că salariații, în principal cei cu apartenență sindicală, au fost discriminați în raport cu principul – SALARIU EGAL PENTRU MUNCĂ EGALĂ;

2) să se constate că salariații, în principal cei cu apartenență sindicală, au fost discriminați cu privire la REMUNERAȚIE ECHITABILĂ ȘI SATISFĂCĂTOARE conform încadrării și muncii prestate;

3) să se constate că salariații, în principal cei cu apartenență sindicală, au fost discriminați în raport cu alți salariați, privind CONDIȚIILE DE MUNCĂ ECHITABILE ȘI SATISFĂCĂTOARE;

4) să se constate că a existat discriminare privind NEGOCIEREA CLAUZELOR ALE ACTELOR ADIȚIONALE LA CIM;

5) să se constate că a existat discriminare în ceea ce privește ÎNCĂLCAREA DREPTULUI LA MUNCĂ, prin desfacerea nelegală și abuzivă a CIM;

6) să se constate că a existat discriminare privind LIBERA ALEGERE A OCUPAȚIEI PROFESIONALE;

7) să se constate că salariații, în principal cei cu apartenență sindicală, au fost discriminați cu privire la PROTECȚIA ÎMPOTRIVA ȘOMAJULUI;

8) să se constate că salariații, în principal cei cu apartenență sindicală, au fost discriminați cu privire la PREGĂTIREA PROFESIONALĂ în raport cu alți salariați;

9) să se constate că prin desfacerea abuzivă a CIM, în fapt, a fost încălcat DREPTUL LA RECUNOASTEREA MUNCII PRIN CIM URMARE A APARTENENȚEI LA SINDICAT;

10) să se constate că a existat discriminare cu privire la DREPTURILE LEGALE ALE ORGANELOR DE CONDUCERE SINDICALA de a reprezenta interesele membrilor de sindicat, în raport cu alte sindicate existente în cadrul societăților;

11) să se constate că sub pretextul unor procese organizaționale insinuate și din care a încetarea contractului individual de muncă, în fapt, a existat discriminare și hărțuire, prin CONDIȚIONARE și CONSTRÂNGERE, AVÂND CA SCOP LIMITAREA DREPTURILOR LEGALE, CONSTITUȚIONALE, precum și în exercitarea atribuțiilor funcției de organ de conducere sindical, după caz;

12) să se constate că a existat discriminare prin ÎNCĂLCAREA VOITĂ ȘI PREMEDITATĂ A PREVEDERILOR CCM APLICABIL cu privire la transferul întreprinderii, dar și multe alte obligații ale intimatei din CCM;

13) să se constate că a existat discriminare prin premeditare, voință și abuz de putere având ca scop ELIMINAREA PRIN FORȚĂ A DREPTULUI CONSTITUȚIONAL DE FI APĂRAT DE CĂTRE AVOCATUL ÎMPUTERNICIT.

Potrivit art. 6 din O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, „Constituie discriminarea unei persoane pentru motivul că aparține unei anumite rase, naționalități, etnii, religii, categorii sociale (…), respectiv din cauza convingerilor, (…), într-un raport de muncă și protecție socială, (…) manifestată în următoarele domenii:

  1. a) încheierea, suspendarea, modificarea sau încetarea raportului de muncă;
  2. b) stabilirea și modificarea atribuțiilor de serviciu, locului de muncă sau a salariului;
  3. c) acordarea altor drepturi sociale decât cele reprezentând salariul;
  4. d) formarea, perfecționarea, reconversia și promovarea profesională;
  5. e) aplicarea măsurilor disciplinare;
  6. f) dreptul de aderare la sindicat și accesul la facilitățile acordate de acesta;
  7. g) orice alte condiții de prestare a muncii, potrivit legislației în vigoare.”

Așa se arata ca multinaționala Telekom Romania inventează procese de transformare, în fapt, pentru a reduce la tăcere sindicatele, singurele și putinele dintre organizații care mai reușesc pe-ici pe-colo, sa apere drepturile lucrătorilor. Consideram că prin faptele care vor face obiectul petiției CNCD, vor prezenta dovezi cum salariații au fost discriminați în mod voit, urmare a deținerii calității de membru de sindicat, fiind umiliți uman și familial, și totodată, desconsiderați profesional în raport cu alți salariați fără apartenență la sindicat sau care dețin apartenentă la sindicatul promovat și susținut de intimată. Adică, DIVIDE ET IMPERA!

Obstrucționarea membrilor de sindicat în raport cu alți salariați, precum și condiționarea sau limitarea conducerii sindicale, se face voit și premeditat de Telekom Romania, astfel ca salariații să fie lipsiți de apărare și  să dispună forțat de munca lor în folosul altor societăți distincte juridic și fiscal de angajator, muncă neevidențiată legal, nefiscalizată și neplătită, atât în relațiile contractuale pentru zilele de lucru sau orele suplimentare, cât și pentru zilele de muncă efectuate în week-end sau sărbători legale.

Astfel, TELEKOM ROMANIA dorește să dispună unilateral, după bunul plac, de concedieri sau modificări în raporturile de muncă ale salariaților, după cum le sunt dictate interesele de afaceri, după criterii de apartenență la sindicat, cum vom arăta.

Mai mult ca niciodată, în anul Centenarului Marii Uniri de la 1918, românii trebuie să treacă la fapte, să fie solidari și bravi pentru a recâștiga drepturile și demnitatea în propria lor țara, într-o Românie cu adevărat mare, unită și justă!(Ec Adrian Radu).

CNCD-Lucian-Petre
TB-Lucian-PETRE

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Cum apara statul roman interesul salariatilor acestui agent economic de interes public major? SRI “doarme” sau iar are alte interese “absconse”?

Incisiv

Publicat

pe

De

Dancila face parte din statul paralel intrucat nu a dat raspuns cu privire la protocolele incheiate intre SRI si institutiile. parte ale administratiei publice centrale. aflate in coordonarea sau subordinea Guvernului Romaniei!!!

Recent unul dintre sindicatele existente la nivelul operatorului de comunicatii electronice fixe si mobile – “Telekom Romania”, a trimis o scrisoare catre ministrul comunicatiilor si societatii informationale prin care il sesizeza de intentiile actionarului majoritar al companiei “Telekom Romania” de a  vinde actiunile detinute. Interesant este ca pe langa acest aspect actionarul majoritar OTE si DT are in vedere o serie de proceduri de externalizare a unor activitati interne ale operatorului catre terte parti interesate, dar fara se informeze salariatii posibili afectati de astfel de masuri de reorganizare manageriale situatie ce ar putea intra sub incidenta prevederilor Legii nr.67/2006 privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora.

Semnalam faptul ca, avand in vedere interesul public intrucat operatorul “Telekom Romania” este un agent economic de interes public major si mai mult infrastructura de comunicatii a acestuia face parte din infrastructura critica nationala conform OUG nr.98/2010 privind identificarea, desemnarea şi protecţia infrastructurilor critice, respectiv normelor infralegale aplicabile,  situatie in care organele abilitate ale statului roman (MCSI, ANCOM, MAI, SRI, MMJS etc.) comisiile ITC ale Parlamentului Romaniei) ar trebui sa analizeze si sa ofere publicului cel putin un raspuns competent cu privire la situatia de fapt sus precizata.

De altfel, sindicatele comenteaza intern faptul ca managementul grupului “TELEKOM ROMANIA” intentioneaza ca pana la finele lunii septembie sa reduca numarul salariatilor grupului din Romania cu cel putin 800 de salariati din toate structurile organizatinale proprii, pe langa actiunea de externalizare a activitatilor de IT catre firme interesate ce vor raspunde cereri de oferta efectuate acum cateva luni de catre departamentul de achizitii al “TELEKOM ROMANIA”.

Cum apara statul roman interesul salariatilor acestui agent economic de interes public major, respectiv cum apara acelasi stat roman interesul sau economic si financiar detinut prin actiunile proprii la aceast operator de comunicatii eletronice, care in mod relevant mai are si protocoale clasificate incheiate cu SRI, dupa cum rezulta din raspunsul la o interpelare adresata, in mai 2018, de catre un parlamentar catre MCSI, dar si catre Primul – ministru al Romaniei ce nu s-a obosit sa raspunda nici pana la aceasta data, chiar daca conform Constitutiei art.112 avea o obligatie legala de serviciu.

Asteptam cu nerabdare un raspuns oficial din parte autoritatilor in drept atat in contextul prevederilor legale ale Legii nr.544/2001 dar si in contextul interesului national fata de situatiile create de managementul strain al operatorului anterior referit. (Cristina T.).

BNS
CAZAN 1529 A protocoale
CAZAN 1529 C protocol prim ministru
2 05 CAZAN 1529 A protocoale

Citeste in continuare

Actualitate

DGIA : ”Semnezi sau pleci”! Si a plecat!

Incisiv

Publicat

pe

De

(Preluare National – Catalin Tache):

Dupa cum dezvaluiam ieri, dintr-un document incendiar aflat inclusiv pe masa de lucru a premierului Romaniei reiese ca inalti demnitari ai statului roman de la varful Ministerului Apararii Nationale si generali sefi de structuri vitale ale Armatei Romane ar fi fost amenintati fatis de catre cei doi ministri  Mihai Viorel Fifor si Gabriel Beniamin Les, dar si de un colonel din cadrul Directiei Generale de Informatii a Armatei! Totul in urma refuzului acestora de a ceda presiunilor privind semnarea contractului de 1,6 miliarde de euro pentru achizitionarea a patru corvete multifunctionale de la un ofertant indicat cu ”subiect si predicat” .

Si asta cu toate ca atat in plangerile penale aflate pe rolul Parchetului Militar de pe langa Curtea Militara de Apel, cat si a Directiei Nationale Anticoruptie nu doar ca erau prezentate probe privind vicierea procedurii de incredintare a acordului cadru, dar si suspiciunile rezonabile cu privire la faptul ca pretul ”ofertantului indicat” ar fi fost umflat cu nu mai putin de 150 milioane de euro pe corveta, ceea ce ”indica un posibil prejudiciu adus bugetului MApN de 600 milioane euro”! Iar astazi suntem in masura sa dezvaluim si identitatea a doi dintre conducatorii de la varful Ministerului Apararii Nationale care au fost supusi unor campanii agresive si, atentie, puternic sustinute financiar din strainatate pentru a ceda si a ”face abstractie de aspectele negative constatate”, dupa cum reiese din raportul contrainformativ intrat in posesia noastra. In care se mai noteaza si ca pe filiera oculta a ofiterilor de informatii militare li s-a atras atentia  ce repercursiuni ar putea suferi pentru  refuzul de a ”atribui acordul cadru destinat achizitiei celor patru corvete multifunctionale catre un anumit candidat”! Este vorba despre fostul secretar de stat pentru Armamente, Andrei Ignat si de generalul de brigada ing. Ionel Lotan, loctiitor al sefului Departamentului pentru Armamente! Cei care, la scurt timp dupa ce au refuzat ultimatumul DGIA privind ”cooperarea cu partea franceza” si  Ignat chiar a recurs la sesizarea oficiala a structurilor abilitate ale statului roman s-au trezit ”ejectati” de la virful MApN!

Ignat, ”mostenirea” lui Fifor pentru Les

Iar pentru ca umilinta inghitita de structuri informative care altfel se bat cu pumnul in piept cum apara ele tara de ”baietii rai” sa fie deplina, campania de satisfacere a unui partener extern prin plata unei adevarate ”taxe de smecherie” s-a derulat pe mandatul a doi ministri ai Apararii! Pentru ca, dupa cum se avertizeaza in raport, Mihai Fifor ar fi fost stopat la timp prin  nota informativa privind faptul ca ofertantul ”agreat” ar fi intarziat cu nu mai putin de cinci ani fabricarea si predarea catre Marina Armatei Australiene a corvetelor promise. Astfel ca, aflandu-se intre ”ciocanul” intalnirilor de taina cu ambasadoarea Frantei in Romania si ”rezistenta” unor demnitari si generali romani, totul sub nasul colaborationistei DGIA, fostul ministru a preferat in cele din urma politica ”strutului”, panicat fiind si de dezvaluirile de la acea vreme din ”National ”. ”Urmare a acestor discutii, ministrul Mihai Viorel Fifor nu a dat curs timp de mai multe luni unei note de informare referitoare la aspecte privind grave dificultati si probleme existente in activitatile competitorilor francezi”. Astfel ca ”avand in vedere ca pana la eliberarea sa din functie , ministrul Mihai Viorel Fifor nu a reusit sa impuna conducerii Departamentului pentru Armamente sa accepte atribuirea in conditii de incalcare a legii a acordului cadru destinat achizitiei celor patru corvete multifunctionale, demersurile efectuate in scopul satisfacerii prin metode incorecte a interesului unuia dintre competitorii inscrisi in cursa pentru atribuirea acordului cadru, demersurile sale au fost continuate de actualul ministru Gabriel Beniamin Les. Aceasta dupa ce in mod repetat a incercat sa il intimideze pe Andrei Ignat, secretar de stat si sef al Departamentului pentru Armamente la acea data , pentru a accepta ca in conditii de nelegalitate sa accepte atribuirea acordului cadru destinat achizitiei celor patru corvete catre un anume competitor a propus eliberarea din functie a acestuia”.

Generalul Lotan, victima colaterala

Numai ca amenintarile nu au incetat nici dupa ”decaparea” secretarului de stat, intrucat ” dupa eliberarea la data de 10.06.2019 a lui Andrei Ignat din functia de secretar de stat si sef al Departamentului pentru Armamente, eforturile ministrului Gabriel Beniamin Les de a determina atribuirea acordului cadru destinat achizitiei celor patru corvete multifunctionale catre un anume competitor au fost exercitate asupra generalului de brigada ing. Ionel Lotan, loctiitor in acea perioada al sefului Departamentului pentru Armamente. Astfel ca generalul Lotan a fost pus la randul sau in situatia in care s-a aflat si secretarul de stat Ignat, amenintat de ofiteri de informatii militare sa dea curs cererilor imperative si abuzive ale conducerii MApN sau de a fi eliberat din functia pe care o ocupa. Situatie in care generalul Lotan a refuzat si el sa incalce legea, preferand mai bine sa-si depuna raportul de pensionare, 20.06.2019  fiind ultima sa zi de activitate in Ministerul Apararii Nationale”.

Si uite cum MApN nu are conducere la Departamentul pentru Armamente, achizitia de corvete a fost suspendata prin incheierea nr. 883/C1/1061 din 14.06.2019 a CNSC iar ministrul Apararii nu face niciun demers legal desi  Curtea Constitutionala a decis ca prelungirea mandatului generalului Ionel Ciuca in fruntea Armatei Romane este ilegala! Colonelul Preda de la DGIA stie bine de ce…Dar si noi!

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

DEMASCAREA SECURISTILOR INCURCATI DE SIIJ

Incisiv

Publicat

pe

De

La DNA dospeau pentru vremuri ‘oportune’ peste 4.000 de dosare… Santaj, amenintari, intimidari…

Presedintele Senatului Calin Popescu Tariceanu (foto) ia pozitie in fata incercarilor disperate ale unor magistrati si politicieni care se zbat sa provoace desfiintarea Sectiei pentru investigarea infractiunilor din justitie.

Iata postarea facuta de Calin Popescu Tariceanu:

“Vad o agitatie neobisnuita in anumite zone dupa ce Comisia de la Venetia a opinat ca exista neclaritati in procesul de numire si functionare a Sectiei speciale de investigare a magistratilor. Poate membrii comisiei or fi avand unele semne de intrebare, dar voi, aparatorii vechiului sistem, sigur nu aveti.

Va prefaceti ca nu stiti de ce s-a infiintat aceasta sectie. Va reamintesc eu, pe scurt: pentru ca, atunci cand de anchetarea magistratilor se ocupa DNA, aveam parte, in fapt, de o ampla operatiune de confectionare a unor dosare pentru santajarea instantelor de judecata. Cand Sectia s-a infiintat, la DNA dospeau pentru vremuri ‘oportune’ peste 4.000 de dosare pe numele unor magistrati. Cand a fost momentul transferului acestor dosare la noua sectie, acelasi DNA a clasat mai mult de jumatate dintre ele. Dovada clara ca erau tinute doar ca metoda de santaj. Pe atunci era totul in regula, nu-i asa, pentru ca doamna Kovesi si acolitii ei aveau drept de viata si de moarte asupra Justitiei, punand pumnul in gura judecatorilor si fortandu-i sa danseze in campul tactic dupa muzica serviciilor.

Acum cand avem o sectie dedicata anchetarii magistratilor, o sectie complet independenta si plasata sub autoritatea CSM, garantul independentei justitiei, brusc nu mai e in regula.

Oare de ce?

Simplu: din interes, ignoranta, ori pur si simplu ticalosie, sunteti gata sa sacrificati libertatea si independenta judecatorilor. Sunteti gata sa faceti orice ca sa ingropati greselile – eufemistic spus greseli – trecutului. Sau si mai simplu: din pura complicitate cu artizanii mentinerii Justitiei in genunchi, de ani si ani de zile.

Comunistii au facut justitia cu procurorii si securistii. Regimul Macovei-Kovesi-Basescu a adaugat acestora arhiva SIPA, CNSAS, ANI sau interceptarile ilegale ale SRI.

Santaj, amenintari, intimidari, nu ati precupetit niciun efort. In tara lui Negulescu-Portocala, Romania a devenit, intr-adevar, o imensa portocala, una mecanica, exact ca in romanul lui Burgess. Naturala si colorata la exterior, dar ascunzand sub coaja un imens si tenebros mecanism de mare precizie – mecanismul dictaturii statului paralel cu sprijinul nepretuit al procurorilor.

De asta si nu de altceva va repugna Sectia speciala, nu va mai ascundeti pe dupa plop, baieti. Si mai rasfirati-va, cat de cat, ca bate la ochi”. (Paul D.).

 

Citeste in continuare

Parteneri


Parteneri speciali-probleme juridice

Știri calde

Actualitate10 ore ago

Cum apara statul roman interesul salariatilor acestui agent economic de interes public major? SRI “doarme” sau iar are alte interese “absconse”?

Dancila face parte din statul paralel intrucat nu a dat raspuns cu privire la protocolele incheiate intre SRI si institutiile....

Actualitate10 ore ago

DGIA : ”Semnezi sau pleci”! Si a plecat!

(Preluare National – Catalin Tache): Dupa cum dezvaluiam ieri, dintr-un document incendiar aflat inclusiv pe masa de lucru a premierului...

Actualitate10 ore ago

DEMASCAREA SECURISTILOR INCURCATI DE SIIJ

La DNA dospeau pentru vremuri ‘oportune’ peste 4.000 de dosare… Santaj, amenintari, intimidari… Presedintele Senatului Calin Popescu Tariceanu (foto) ia...

Actualitate10 ore ago

“Mai tineti minte cum se straduia o unitate de seama a online-ului sa scuze limbajul de borfas al lui Negulescu?”

Foarte buna comparatia cazurilor procurorilor Piturca-Portocala pe care o face Cristoiu! Si atunci, ca si acum, s-a incercat salvarea lor,...

Actualitate11 ore ago

PSD nu va vota ,,reînnoirea” vetustului Isărescu la BNR

Pun și eu aici 2 cenți: PSD nu va vota ,,reînnoirea” vetustului Isărescu la BNR. Tăriceanu, brațul din Senat al...

Actualitate11 ore ago

Exploziv: Liiceanu, filosoful cu misiuni de la PCR

(PRELUARE INPOLITICS.RO): Cel mai bun articol, fără doar și poate, pe care l-am citit în ultimii ani. Nici măcar nu...

Actualitate11 ore ago

Șeful Institutului Wiesel vrea terenul Muzeului Antipa: Este adevărat că zona este protejată, dar asta nu însemnă că nu se pot face construcții acolo

Preluare FLUX 24: Propunerea ca Muzeul Holocaustului să fie construit în curtea Muzeului Antipa a fost făcută de Institulul ”Elie Wiesel”,...

Actualitate11 ore ago

Executarea sumară a domnului Rareș Bogdan

Ludovic Orban, președintele PNL a decis. Contrar așteptărilor, Rareș Bogdan nu va prelua președinția celei mai mari organizații PNL din...

Actualitate1 zi ago

Editorial/ Dar serviciile secrete? Impecabile, domnule!

După 2009, a continuat politica trecerii în rezervă a foştilor ofiţeri de Securitate. Au ieşit la pensie fostul sef al...

Actualitate1 zi ago

In administratia lui Adrian Dobre se inmultesc doar numarul de sobolani

Primim la redactie: Buna ziua, Va transmit acest email; cu speranta ca veti publica un articol si despre situatia din...

Actualitate1 zi ago

Atac mafiot la varful MApN!

(Preluare National – Catalin Tache): Continuam astazi publicarea mai multor fragmente din raportul contrainformativ intrat in posesia noastra si in...

Actualitate1 zi ago

PNL Bucuresti in pragul exploziei: Violeta Alexandru presedinte interimar

(PRELUARE INPOLITICS.RO): Biroul Executiv al PNL, reunit azi, a decis ca Violeta Alexandru să conducă interimar organizația București, cea mai...

Actualitate1 zi ago

Falsa lecție încasată de PSD

Există o gravă contradicție în termeni. Pe de-o parte, unii dintre șefii PSD, în frunte cu doamna Dăncilă, afirmă că...

Actualitate3 zile ago

Omul lui Dragnea de la M.A.E/Incompetenta, ilegalitatile, morti “supecte” si “parfum” de servicii (I)

Avocata Laura Elena Chiorean (foto) din Cluj Napoca este, începând cu data de 8 Martie a.c., noul Secretar general al...

Actualitate3 zile ago

Carmen Dan, ”Denuntul Secolului” la DNA!

(Preluare National – Catalin Tache): Gata, este tot mai groasa pentru Carmen Dan! Cea care parca a avut gura aurita,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate

Top Articole Incisiv