Connect with us

Uncategorized

Ce compartimentari au modelele de vestiar metalic din oferta unui furnizor profesionist?

Publicat

pe

Un vestiar metalic este un articol de mobilier destinat, in general, depozitarii hainelor, insa situatiile in care este utilizat un astfel de dulap sunt diversificate. Astfel, el poate fi folosit atat in scoli si licee, cat si pentru sali de fitness sau angajatii din institutii precum spitale, hoteluri sau restaurante. Practic, scopul principal al unui astfel de obiect este pastrarea hainelor de strada si a bunurilor personale, pe durata desfasurarii activitatii profesionale sau sportive.

Un furnizor profesionist, asa cum este OfficeClass.ro, lider pe piata autohtona de papetarie, birotica si mobilier de birou, include in oferta sa numeroase modele de vestiar metalic. In functie de utilizarea si dimensiunile lor, exista vestiare metalice compacte, cusetate, compartimentate (curat / murdar), scolare, cu usi Z, cu bancuta etc.

Acestea au de la 1 pana la 30 de usi si intre 1 si 8 polite, fiecare putand sustine o greutate de pana la 35 de killograme. In ceea ce priveste dimensiunile, ele variaza intre 300 x 500 x 1.800 de milimetri si 2.000 x 740 x 1.600 de milimetri, iar culorile usilor pot fi atat gri (standard), cat si albastre, galbene, portocalii, rosii sau verzi.

In acest articol, vom privi, insa, dincolo de usile unui vestiar metalic si vom vorbi despre compartimentarea acestora. Avand in vedere numeroasele scopuri pe care acestea le indeplinesc, este de la sine inteles ca si impartirea spatiului interior este diferita. In continuare, vom vedea cateva exemple de compartimentare de pe site-ul www.officeclass.ro:

1. Vestiar metalic cu perete separator. Este de departe cea mai simpla forma a acestui dulap si, in consecinta, printre cele mai ieftine. Modelul pe care ti-l recomandam are o usa, dimensiunile de 400 x 450 x 1.800 de milimetri si este fabricat din tabla sudata cu o grosime de 0,7 milimetri. La interior, are o polita in partea superioara, o bara pentru umerase, un carlig si un perete separator pentru delimitarea intre hainele personale si cele de lucru.

2. Vestiar metalic cu 3+3 usi. Acest model are 3 usi mari, pentru zona de depozitare a imbracamintii, si 3 usi mici, pentru incaltaminte. Dulapul este dotat cu incuietoare de siguranta cu 2 chei si prevazut cu cadru galvanizat de 60 de milimetri inaltime. Modelul are fante de aerisire si suport pentru eticheta nominala, iar banca de sezut este realizata din blat laminat de culoarea bradului.

3. Vestiar metalic cu 30 de casete. Nu in ultimul rand, acest model este dotat cu 30 de casete de mici dimensiuni, fiind destinat in special depozitarii obiectelor personale de valoare (portofel, ceas, telefon etc). Sistemul de inchidere dedicata prevede 2 chei pentru fiecare caseta si un maner blocabil, din metal. Greutatea acestui dulap este de 53 de kilograme, iar volumul – 1,08 metri cubi.

Prin urmare, in functie de nevoile si preferintele tale, poti alege din oferta OfficeClass vestiarul metalic de care ai nevoie. Pe langa faptul ca acest furnizor colaboreaza exclusiv cu branduri renumite la nivel international, ofera si numeroase reduceri si promotii de tipul 3X vestiare (la un pret mai bun decat daca le-ai achizitiona separat). Alegand un astfel de magazin online, ai garantia calitatii si a unei durate de viata indelungate a produselor achizitionate.

Uncategorized

Apetitul de negociere al băncilor cu consumatorii în cadrul CSALB a crescut de 23 de ori între 2016 și 2024

Publicat

pe

De

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Față de primul an în care au existat negocieri între consumatori și bănci (2016), anul trecut a însemnat o creștere de 23 de ori a disponibilității băncilor de a găsi împreună cu conciliatorii CSALB o soluție pentru rezolvarea problemelor semnalate de consumatorii de servicii financiar-bancare.

Între 2016 și 2024, aproximativ 4.300 de negocieri dintre consumatori și bănci s-au încheiat cu împăcarea părților. În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, iar IFN-urile au transformat o singură cerere în dosar de conciliere. Anul trecut s-au înregistrat 989 de negocieri încheiate cu împăcarea părților din totalul concilierilor, iar în 65 de cazuri părțile nu s-au înțeles. Procentul împăcărilor din totalul negocierilor este de 94% anul trecut – cel mai mare din toată activitatea CSALB.

În timp ce numărul negocierilor la CSALB a crescut, cel al rezolvărilor directe a scăzut constant în ultimii trei ani. Anul trecut, 301 cereri trimise către CSALB au fost rezolvate fără intervenția unui conciliator, dar după sesizarea Centrului, față de 555 în 2023 și 592 în 2022. Acestea sunt cereri rezolvate fără implicarea unui conciliator, dar în care comercianții propun consumatorilor o rezolvare directă a problemelor pe care aceștia din urmă le pot avea. Scăderea cererilor soluționate direct poate fi explicată atât prin creșterea complexității cazurilor, ceea ce necesită ajutorul unui conciliator, cât și prin deschiderea mai mare a băncilor spre o negociere cu consumatorii intermediată de o a treia parte.

Românii care au întâmpinat dificultăți în plata ratelor sau au avut nemulțumiri în relația cu băncile și IFN-urile au trimis către CSALB 18.300 cereri între 2016-2024.

Au solicitat rezolvarea în afara instanțelor de judecată a problemelor financiar-bancare pe care le aveau: probleme de neplată a creditelor, dificultăți în achitarea ratelor lunare cauzate de probleme sociale și familiale, derularea unor procese cu băncile-etc. Pentru prima dată numărul de cereri transmise CSALB a depășit cifra de 3.500. Față de 2016, numărul cererilor din 2024 este de peste 15 ori mai mare. Din cele 3.568 de cereri primite de la consumatorii, 2.644 de cereri s-au adresat băncilor, iar 924 de cereri s-au adresat IFN-urilor. Persoanele juridice au trimis 6 cereri către bănci în 2024 din care s-au constituit 5 dosare de conciliere.

Ce au obținut părțile: termen scurt de rezolvare a problemei, cu o medie de 15 zile, și rezultat mediu al negocierilor de 3 mii de euro

Potrivit legii, o negociere dintre un consumator și o bancă durează aproximativ 90 de zile, însă media temporală de soluționare a scăzut până la 15 zile în 2024, această rapiditate de rezolvare fiind în avantajul ambelor părți. Camelia Popa are cea mai scăzută medie temporală dintre toți conciliatorii CSALB: 10 zile de la primirea acceptului băncii pentru intrarea în procedură de soluționare alternativă, până la acordul părților pentru soluția propusă de conciliator.

5 conciliatori au atins sau au depășit cifra de 80 de dosare intermediate în 2024. Cele mai multe dosare le-a gestionat Camelia Popa (88), urmată de Roxana Mustățea (83), Alexandru Ambrozie (81), Septimiu Stoica (80) și Mircea Stroe (80). Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate în 2024 într-o singură zi (85 de cazuri) sau în două zile (113 cazuri). Au fost 23 de negocieri mai dificile, care s-au încheiat după mai mult de 90 de zile.

 

Valoarea totală a sumelor obținute ca rezultat în negocierile consumatori-bănci a fost de 14,3 milioane euro în perioada 2016-2024.

Valoarea medie a acestor sume în dosarele în care părțile s-au împăcat (au acceptat soluțiile propuse de conciliatori) a scăzut în 2024 la puțin peste 3.000 de euro, de la aprox. 5.000 de euro în 2023, fiind aproape de nivelul din 2020 (valoarea medie era atunci de 3.320 euro).

Sumele negociate cu valori medii, între 1.000 și 10.000 de euro reprezintă 61% din negocierile încheiate în cadrul CSALB.

Ponderea negocierilor care se încheie cu beneficii de valori mici, între 1 euro și 1.000 de euro, a crescut la 35% după 4 ani de scădere constantă. Beneficiile cu valori de peste 10.000 de euro reprezintă 4% din totalul hotărârilor. Și în cazul acestora asistăm la o scădere a ponderii în ultimii ani.

 

 

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: În 2024 activitatea CSALB a înregistrat cele mai bune performanțe de la înființare. Pentru prima dată au fost peste 1.000 de negocieri desfășurate într-un an și tot pentru prima dată a fost depășită borna 3.000 în ceea ce privește numărul de cereri trimise de consumatori. Printre cereri sunt șase venite de la persoane juridice, care au solicitat băncilor rezolvarea unor probleme legate de serviciile de plată. CSALB a primit în 2020 competența de a soluționa și problemele legate de plăți sau de emitere de monedă electronică pentru persoanele juridice.

De la începutul anului 2025 consumatorii au trimis 450 de cereri, cu 100 mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. În urma acestora s-au format până acum 60 de dosare de negociere. De la 1 martie CSALB intră în al zecelea an de activitate operațională. Cel mai important câștig al CSALB din acest deceniu este că în societatea românească s-a impus un model de rezolvare amiabilă a disputelor, nemulțumirilor și problemelor dintre consumatori și bănci. Până la apariția CSALB oamenii nu aveau o alternativă profesionistă, rapidă și gratuită la instanță. În plus, Corpul Conciliatorilor a avut o contribuție importantă în echilibrarea în acești ani a relației dintre consumatori și bănci. Faptul că soluția negocierii dintre părți este propusă de o a treia parte, adică de un specialist în domeniul  financiar-bancar, a făcut ca încrederea câștigată în procesul de conciliere să contribuie la continuarea relațiilor contractuale, spre beneficiul ambelor părți implicate.

Alternativa căii amiabile de rezolvare a unui conflict funcționează și în cazul proceselor care se află deja pe rolul instanțelor sau al celor care abia sunt inițiate. La sfârșitul anului 2024 erau soluționate amiabil 167 de procese aflate pe rolul instanțelor de judecată, pentru că părțile au dorit și au reușit să găsească o soluție amiabilă în cadrul CSALB. Acest fapt ridică numărul cazurilor începute în instanță, dar soluționate amiabil cu ajutorul conciliatorilor CSALB, la aproximativ 670 (în perioada 2021-2024).

Inițiativa băncilor și recomandarea judecătorilor sunt esențiale în cazul neînțelegerilor care ajung în instanță, dar se încheie în afara ei. De aceea, recomandarea noastră către bănci și către judecători este de a prioritiza soluționarea alternativă, care are o durată medie de aproximativ o lună, față de câțiva ani cât poate dura un proces. În plus, soluționarea în cadrul CSALB scutește cele două părți de cheltuieli consistente cu derularea procesului.

O altă observație importantă este că, deși valoarea medie a rezultatelor obținute din conciliere a scăzut față de anii anteriori, observăm o creștere până la 94% a cazurilor în care negocierile s-au încheiat cu împăcarea părților. Astfel, există o disponibilitate mai mare a consumatorilor în a-și rezolva problema prin conciliere, acesta fiind scopul urmărit, iar nu încercarea de a obține din negociere beneficii însemnate. De aceea, ponderea rezultatelor mari, de peste 10.000 de euro, a scăzut la 4 procente din total, iar ponderea beneficiilor medii, între 1.000 și 10.000 de euro, a depășit 60% din total.

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul http://www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare

Uncategorized

Cristian Branescu – Fotograful tau de Nunta in Bucuresti

Publicat

pe

De

Astăzi, vă povestim despre parcursul impresionant al lui Cristian Brănescu, un profesionist desăvârșit care activează cu succes în două domenii diferite: ingineria și fotografia. Cu o carieră solidă și o pasiune care inspiră, Cristian ne arată că atunci când iubești ceea ce faci, rezultatele nu întârzie să apară.

Drumul lui Cristian începe la Universitatea Politehnica din București, unde a absolvit Facultatea de Inginerie Energetică. Astăzi, ocupă funcția de Project Manager, coordonând proiecte complexe și demonstrând zi de zi că excelența este o valoare pe care o respectă într-un mod exemplar. Totuși, între planșele tehnice și termenele limită, o altă chemare a prins viață: fotografia.

Pasiunea pentru fotografie a prins viață încă din timpul facultății, când Cristian lucra ca grafician. Fascinația pentru compoziție, lumină și culoare l-a determinat să urmeze cursurile de acreditare în fotografie la Academia F64 din București. De atunci, camera foto a devenit extensia viziunii sale artistice.

În domeniul fotografiei de nuntă, Cristi a reușit performanțe remarcabile. La finalul anului 2024, a fost inclus în top 30 fotografi de nuntă din România, un clasament realizat de fotografi-cameramani.ro. Această recunoaștere vine ca o confirmare a muncii sale din ultimii ani, într-o perioadă în care a adunat peste 100 de premii naționale și internaționale de la organizații prestigioase precum Fearless Photographers, Fotografi-Cameramani și ProWedAward.

Vezi pagina web Fotograf Bucuresti

„În Decembrie 2023, am reușit să adaug în portofoliul meu un premiu deosebit, unul care reprezintă o adevărată piatră de hotar pentru orice fotograf. Este vorba despre Fearless Award, un premiu extrem de prestigios, acordat de Fearless Photographers – o distincție greu de obținut și visată de mulți. Acest premiu nu doar că recunoaște excelența în fotografie, dar și angajamentul față de captarea celor mai emoționante și autentice momente, iar pentru mine este o realizare care confirmă dedicația și pasiunea pe care le pun în fiecare proiect.”

Ceea ce face ca fotografiile sale să fie cu adevărat speciale este modul în care surprinde emoția pură. „Imi place să surprind dragostea, fericirea și momentele autentice. Abordarea mea combină armonios fotografia documentară cu acel „je ne sais quoi” al life-style-ului. Scopul meu este ca fiecare cuplu să poată retrăi cele mai frumoase clipe în fiecare fotografie,” spune Cristian. Fiecare cadru pe care îl creează este o poveste în sine, o amintire care va dăinui peste generații.

La fiecare eveniment, Cristian aduce o combinație unică de pasiune, talent și o atenție deosebită la detalii. Cuplurile care îl aleg pentru ziua lor specială primesc mai mult decât simple fotografii – primesc creații artistice care surprind autentic emoțiile, bucuria și frumusețea fiecărui moment.

Pe viitor, Brănescu Cristian ește hotărât să dedice tot mai mult timp fotografiei, explorând noi perspective artistice și oferind cuplurilor amintiri de neuitat. Pentru el, fotografia este mai mult decât un job – este o formă de artă și o chemare pe care o urmează cu toată inima.

Dacă și tu îți dorești fotografii care să capteze emoția pură și momentele unice din viața ta, Cristian Brănescu este aici să transforme visurile tale în realitate vizuală.

Ne vedem în lumina perfectă? ????

Citeste in continuare

Uncategorized

Cum ar trebuii sa alegi cea mai buna optiune de inchirieri auto cand vii in tara

Publicat

pe

De

Închirierile auto din Bucuresti reprezintă un serviciu care permite utilizatorilor să închirieze un vehicul pentru o perioadă determinată, de obicei pe baza unei taxe zilnice sau săptămânale. Acest tip de serviciu este extrem de popular în rândul călătorilor, dar și al celor care au nevoie de un vehicul temporar pentru diverse activităț Fie că este vorba despre o vacanță, o călătorie de afaceri sau pur și simplu necesitatea de a avea un mijloc de transport în oraș, închirierile auto oferă flexibilitate și comoditate. Utilizarea serviciilor de închiriere auto poate aduce numeroase beneficii.

În primul rând, acestea permit accesul la o gamă variată de vehicule, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui utilizator. De la mașini compacte pentru deplasări în oraș, până la SUV-uri sau vehicule de lux pentru ocazii speciale, opțiunile sunt diverse. În plus, închirierile auto elimină necesitatea de a întreține un vehicul personal, ceea ce poate fi o povară financiară considerabilă.

Astfel, închirierea devine o soluție practică și economică pentru mulți oameni.

  • Închirierile auto sunt servicii care oferă posibilitatea de a folosi un autovehicul pentru o perioadă determinată, fără a fi necesară achiziționarea acestuia.
  • Închirierea unui autovehicul poate fi o soluție convenabilă și flexibilă pentru a călători sau pentru a rezolva diverse activități de afaceri.
  • Procesul de închiriere a unui autovehicul poate fi completat în doar câteva minute, prin intermediul platformelor online sau direct la sediul companiei de închirieri auto.
  • Închirierile auto sunt accesibile, iar opțiunile disponibile includ diverse categorii de autovehicule, de la mașini mici și economice până la SUV-uri sau mașini de lux.
  • Avantajele închirierilor auto includ flexibilitatea în planificarea călătoriilor, economisirea costurilor de întreținere a unui autovehicul propriu și posibilitatea de a alege un autovehicul potrivit pentru nevoile specifice.

Cum să închiriezi un autovehicul în doar câteva minute

Procesul de rent a car Bucuresti a devenit extrem de simplu și rapid datorită avansului tehnologic. În prezent, majoritatea companiilor de închirieri auto oferă platforme online intuitive, care permit utilizatorilor să finalizeze întreaga procedură din confortul propriei case. Tot ce trebuie să faci este să accesezi site-ul web al companiei, să introduci datele necesare, cum ar fi destinația, perioada dorită și tipul de vehicul preferat.

După ce ai selectat opțiunile dorite, vei avea acces la o listă cu vehicule disponibile, împreună cu prețurile și specificațiile acestora. Este important să citești cu atenție termenii și condițiile înainte de a finaliza rezervarea. Odată ce ai ales vehiculul dorit și ai completat informațiile necesare, procesul de plată este rapid și securizat.

În câteva minute, vei primi confirmarea rezervării, iar tot ce mai rămâne de făcut este să te prezinți la locația aleasă pentru a ridica mașina.

Cât de accesibile sunt închirierile auto și care sunt opțiunile disponibile

Accesibilitatea închirierilor auto din Bucuresti Otopeni variază în funcție de mai mulți factori, inclusiv locația geografică, tipul de vehicul dorit și perioada de închiriere. În general, prețurile pot fi foarte competitive, mai ales dacă rezervarea este efectuată din timp sau dacă se beneficiază de oferte speciale. De asemenea, multe companii oferă reduceri pentru clienții fideli sau pentru cei care aleg să închirieze pe termen lung.

În ceea ce privește opțiunile disponibile, acestea sunt extrem de variate. De la mașini economice, ideale pentru deplasări urbane, până la vehicule mai mari, potrivite pentru familii sau grupuri, există ceva pentru fiecare nevoie. Unele companii oferă chiar și opțiuni electrice sau hibride, ceea ce poate fi o alegere ecologică pentru cei care doresc să reducă amprenta de carbon.

Indiferent de preferințe, este aproape întotdeauna posibil să găsești un vehicul care să se potrivească bugetului și cerințelor tale.

Avantajele închirierilor auto pentru călătorii sau afaceri

Închirierile auto oferă numeroase avantaje atât pentru călătorii de leisure, cât și pentru cei care călătoresc în scopuri de afaceri. Unul dintre cele mai mari beneficii este flexibilitatea pe care o oferă. Când închiriezi un vehicul, ai libertatea de a explora destinația la propriul tău ritm, fără a depinde de transportul public sau de programul altor persoane.

Aceasta poate face călătoria mult mai plăcută și mai eficientă. Pentru călătorii de afaceri, avantajele sunt la fel de semnificative. Închirierea unui autovehicul permite profesioniștilor să ajungă rapid la întâlniri sau evenimente importante, fără a pierde timp prețios.

De asemenea, multe companii oferă servicii suplimentare, cum ar fi livrarea mașinii direct la aeroport sau la hotel, ceea ce face procesul și mai convenabil. În plus, având un vehicul propriu, poți crea o impresie mai bună asupra partenerilor de afaceri.

Cum să alegi cel mai potrivit autovehicul pentru nevoile tale

Alegerea vehiculului potrivit pentru închiriere depinde de mai mulți factori esențiali. Primul pas este să îți evaluezi nevoile specifice: câte persoane vor călători cu tine? Vei avea nevoie de mult spațiu pentru bagaje?

Este important să ții cont și de tipul de teren pe care urmează să călătorești – dacă planifici o excursie pe drumuri montane sau off-road, un SUV ar putea fi mai potrivit decât o mașină compactă. De asemenea, bugetul joacă un rol crucial în alegerea vehiculului. Este important să compari prețurile diferitelor modele și să iei în considerare costurile suplimentare, cum ar fi asigurarea sau combustibilul.

Unele companii oferă opțiuni cu consum redus de carburant sau vehicule electrice care pot reduce cheltuielile pe parcursul călătoriei. În final, nu uita să verifici recenziile altor clienți pentru a te asigura că alegerea ta va fi una satisfăcătoare.

Ce documente și asigurări sunt necesare pentru închirierea unui autovehicul

Pentru a închiria un autovehicul, este esențial să ai la îndemână anumite documente. Cel mai important dintre acestea este permisul de conducere valabil. Asigură-te că acesta este emis în țara ta sau că ai un permis internațional dacă călătorești într-o altă țară.

De asemenea, va trebui să prezinți un act de identitate, cum ar fi un pașaport sau o carte de identitate. În ceea ce privește asigurările, majoritatea companiilor de închirieri auto oferă pachete standard care includ asigurarea de răspundere civilă și asigurarea pentru daune materiale. Este recomandat să verifici detaliile acestor asigurări și să te asiguri că ești acoperit în cazul unui accident sau al unor daune aduse vehiculului.

Dacă ai deja o asigurare auto personală, verifică dacă aceasta acoperă și vehiculele închiriate; acest lucru poate economisi bani pe termen lung.

Cum să eviți problemele și să te bucuri de o experiență plăcută în timpul închirierii auto

Pentru a te bucura de o experiență plăcută în timpul închirierii auto, este important să fii bine informat și pregătit. Înainte de a ridica vehiculul, inspectează-l cu atenție pentru a identifica eventualele daune existente. Asigură-te că toate zgârieturile sau loviturile sunt notate în contractul de închiriere pentru a evita neplăcerile ulterioare.

De asemenea, este esențial să respecți regulile de circulație din țara în care te afli. Fiecare țară are propriile sale reglementări privind viteza maximă permisă și semnele rutiere, iar nerespectarea acestora poate duce la amenzi sau chiar la probleme legale. În plus, nu uita să te familiarizezi cu politica companiei privind combustibilul – unele companii cer returnarea vehiculului cu rezervorul plin, iar altele pot oferi opțiuni alternative.

Recomandări pentru închirieri auto rapide și simple în diverse situații

Pentru a face procesul de închiriere auto cât mai simplu și rapid, există câteva recomandări utile pe care le poți urma. În primul rând, rezervarea din timp este cheia; cu cât faci rezervarea mai devreme, cu atât mai multe opțiuni vei avea la dispoziție și prețurile vor fi mai mici. De asemenea, compararea ofertelor din diferite surse poate ajuta la găsirea celei mai bune oferte.

Dacă călătorești frecvent sau ai nevoie de un vehicul pe termen lung, ia în considerare opțiunile de fidelizare oferite de companiile de închirieri auto. Acestea pot include reduceri semnificative sau beneficii suplimentare pentru clienții fideli. Nu uita niciodată să citești recenziile altor clienți înainte de a face o alegere; experiențele altora pot oferi informații valoroase despre calitatea serviciilor oferite.

În concluzie, închirierile auto reprezintă o soluție practică și convenabilă pentru cei care au nevoie de un mijloc de transport temporar. Cu o varietate largă de opțiuni disponibile și un proces simplificat de rezervare, acestea pot transforma orice călătorie într-o experiență plăcută și fără stres. Daca aveti nevoie de cea mai avantajoasa solutie de inchirieri auto Otopeni Inchirieriauto-otopeni.com va ofera o gama diversificata de optiuni avantajoase.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Mafia deșeurilor din Ploiești: Revelații și inregistrări audio cutremurătoare

Primarul Ploieștiului, Mihai Politeanu, a dezvăluit recentele activități ilegale din sectorul de salubritate din oraș, aducând ca dovadă o înregistrare...

Exclusiv8 ore ago

Deficitul de personal în Poliția Română și Poliția de Frontieră: O criză ignorată

Problematică actuală Alin Rusu, liderul SPRD-organizația STPF Suceava, subliniază că un aspect fundamental care contribuie la abuzurile legate de permanența...

Exclusiv8 ore ago

O practică de secretizare inacceptabilă: Critica HG 0610/2017

Vitalie Josanu, președintele SPR DIAMANTUL, atrage atenția asupra unei practici de secretizare inacceptabile, reprezentată de Hotărârea Guvernului nr. 0610/2017, care...

Exclusiv8 ore ago

Incident cu noua uniformă de poliție: Tânărul polițist George se confruntă cu probleme de calitate

Probleme cu uniforma George, un tânăr polițist, a primit recent noua uniformă de poliție pentru anul 2025, dar se confruntă...

Exclusivo zi ago

Publicarea Ordinului MAI 19/2025 privind plățile asupra drepturilor salariale

Sindicatul Europol anunță publicarea în Monitorul Oficial a Ordinului MAI 19/2025, care stabilește procedura de efectuare a plății sumelor prevăzute...

Exclusivo zi ago

Cristian Diaconescu, nou consilier Prezidențial pentru Apărare și Siguranță Națională

Numire Oficială Fostul ministru de Externe Cristian Diaconescu, un prieten și apropiat al ziarului nostru, Incisiv de Prahova, a fost...

Exclusiv3 zile ago

Problemele de implementare a PNRR și impactul asupra bugetului național

Incompetența guvernamentală și fondurile PNRR Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, atrage atenția asupra blocajelor în reformele guvernamentale, subliniind că...

Exclusiv3 zile ago

Model de sesizare individuală către Inspecția Muncii

Către: Ministerul Afacerilor Interne Direcția Generală Management Resurse Umane – Inspecția Muncii (e-mail: dirp@mai.gov.ro) Subsemnatul/a, [nume și prenume], agent/ofițer de...

Exclusiv4 zile ago

UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions: Măști și promisiuni neîmplinite în salubritatea din Ploiești

Investițiile care lipsesc: Avertismentele despre abuzurile de la UWS/Rosal (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc. Într-o serie de critici formulate...

Exclusiv4 zile ago

Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări

Abaterile din cadrul Poliției Locale Ploiești Ziarul Incisiv de Prahova a obținut informații concrete referitoare la posibile abateri privind respectarea...

Exclusiv4 zile ago

Controversa carierei a lui Dan Halchin: O analiză critică

Ascensiune fabricată în politica românească Într-o nouă scrisoare de la necunoscutul Q, se discută despre cariera lui Dan Halchin, subliniind...

Exclusiv4 zile ago

Zona Văleni de Munte- raiul evaziunii fiscale si a disprețului față de lege

Abuzurile poliției și ale parchetului Recent, am evidențiat abuzurile comise de Poliția Vălenii de Munte și de Parchetul de lângă...

Exclusiv4 zile ago

Managementul AMEPIP: Între provocări administrative și tensiuni sociale

De la înființarea sa, AMEPIP a fost subiectul mai multor articole în presa de specialitate, evidențiind evoluția domeniului guvernanței corporative,...

Exclusiv4 zile ago

Propunerea Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul” pentru majorarea salarială a polițiștilor

Contextul tăierilor salariale Pe 11 februarie 2025, Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” a înaintat o propunere adresată prim-ministrului Marcel Ciolacu...

Exclusiv6 zile ago

Era infractorilor a revenit: PSEUDO-JURNALISTUL SPAGAR SI SANTAJIST Cătălin Stavri: Controversele unui pseudo-jurnalist în fața justiției! (I)

Cătălin Stavri, un individ autoproclamat ca fiind jurnalist, dar acuzat de fapte grave precum șantaj, corupție și narcomanie, se află...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv