Connect with us

Exclusiv

Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba!

Publicat

pe

Din greseala in greseala, spre victoria ( paguba) finala, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul.
Sau cum s-au transformat cei de la IGPR-DOP in agentii coruptiei si in slugile DGF, in scopul pagubirii sefilor de post din tara!
Pana in anul 2023, fisa cadru pentru sefii de post, intocmita de DOP continea atributiile de prevenire coruptie impuse de OMAI 62/2018.
Insa, in 2022 au inceput sa apara primele sentinte definitive pe majorarea de anti-coruptie de 12,5 %.
Este foarte probabil ca cloaca de mafioti din aparatul central, condusa de DGF, s-a alarmat ca nu va dura mult si informatia va incepe sa circule, avand ca rezultat o explozie a proceselor pentru obtinerea majorarii anti-coruptie, introduse de toti sefii, inclusiv de sefii de post.
Pe cale de consecinta, s-au gandit ce sa faca sa diminueze paguba, cum sa isi pregateasca din timp, aparari pentru respingerea proceselor in instanta.
Dispozitia IGPR 14/2023 a furnizat pretextul pentru modificarea fisei cadru pentru sefii de post si, pe cale de consecinta, a fiselor de post.
Dispozitia 14/2023 nu a avut ca obiect sa reglementeze in domeniul OMAI 62/2018 si nu a dispus sa fie eliminate din fisa postului sefului de post atributiile de prevenire coruptie. Seful IGPR nu e ministru. Nu poate bloca el, ordinele ministrului. Are doar dreptul si obligatia sa le puna in executare. Si atat!
Insa, repet, Dispozitia 14 furniza pentru DOP si altii (papusarii care au avut putere sa influenteze DOP), pretextul pentru modificarea fiselor cadru de post si ulterior a fiselor de post pentru sefii de post.
DOP a primit instructiuni ( pe gura, bineinteles, ca sa nu ramana urme si la o adica sa fie doar ei trasi la raspundere disciplinara si eventual penala) sa elimine ilegal din fisele de post ale sefilor de post, atributiile de prevenire coruptie.
Pe cei de la DOP se pare ca nu ii da inteligenta afara din casa si in plus, sufera si ei, ca multi altii adusi la centru, de sindromul slugarniciei absolute. Ca nu doar nu sunt adusi pe competenta.
Si au executat obedienti ce li s-a cerrut, chiar daca era ilegal (adica se incalca OMAI 62/2018 care obliga imperativ ca orice fisa de post de sef, orice sef, sa contina atributii de prevenire coruptie).
Concret, in vara lui 2023, in iulie, a aparut noua fisa cadru pentru sefi de post care surprinzator nu mai continea atributiile impuse de OMAI 62/2018.
Deci cea veche continea, cea noua nu mai continea.
Intentia DOP de frauda a ordinului 62/2018 e clara pentru ca fisa veche cadru continea atributii de prevenire coruptie. Deci ei clar au cunoscut existenta si continutul OMAI 62/2018, cand au facut fisa cadru veche.
Trebuie evidentiat si ca OMAI 62/2018 era o norma publicata in Monitorul Oficial.
Deci tot prostul, si daca este grajdar la o ferma de tara si nu are treaba cu MAI, este prezumat de lege ca are cunostinta de continutul OMAI 62/2018.
DOP a fost doar primul instrument folosit ca agent al raului, in slujba DGF, in scopul pagubirii sefilor de post.
Dupa emiterea fisei cadru ilegale, au fost atrasi si implicati in conduita ilegala, alti functionari, respectiv cei de la IPJ-uri, membri in comisiile care redactau efectiv fisele pentru sefii de post, pe baza fisei cadru emise de DOP.
E foarte interesant ( si dubios in acelasi timp) ca, potrivit OMAI 140/2016, clocit de DGMRU, o alta structura matraguna) intr-o comisie de analiza postului fac parte tot felul de „specialisti”, mai putin specialistul in lege, in drept, adica consilierul juridic.
Astfel, potrivit ordinului, Membrii comisiei de analiză a postului sunt:
a) psihologul de unitate,
b) un reprezentant al structurii de resurse umane,
c) lucrătorul desemnat cu securitatea şi sănătatea în muncă sau, în lipsa acestuia, o persoană desemnată din cadrul structurii competente cu atribuţii în domeniul inspecţiei muncii;
d) şeful nemijlocit al titularului postului.
Niciuna dintre functiile de mai sus, nu presupune pentru ocupare, licenta in drept. Deci in comisie pot fi de la licentiati in psihologie, pana la absolventi de mecanica, arte frumoase, horticultura sau teologie.
De ce lipseste dintr-o astfel de comisie, specialistul in lege, consilierul juridic, platit de fiecare ipj ca sa verifice si sa certifice ca este legala, conduita IPJ? Cel mai probabil era nevoie de ” spatiu” pentru momentele in care se face o manevra la fisa de post si era mai sigur sa nu fie prin zona, un consilier juridic.
Consilierii, stim cu totii, sunt alesi pe spraceana sa fie tot neam de sclavi, insa nu se stie cand vreodata se trezeste simtul legalitii in vreunul si incepe sa pune piedici ” de legalitate”, conducerii.
A doua chestie care te izbeste efectiv in ochi cat de mizerabila, cat de ordinara este! Cica daca exista o fisa cadru, membrii comisiei de analiza a postului sunt scutiti sa mai verifice si ei, actele normative aplicabile! ( art. 6 (3) din anexa 1 la ordinul 140/2016)
Aici este clar o lucratura, o strategie impotriva sefilor de post, pusa la cale de un grup organizat. Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba!
Cam asta e concluzia mea, la acest moment, pe baza informatiilor primite neoficial din diferite surse si puse cap la cap.
Cine stie mai multe sau stie ca altul este adevarul, il invit sa dezvaluie!
 Stiti cand o sa va dati seama ca s-a pregatit cu DOP , terenul pentru aparare? Cand veti primi intampinare si in ea va scrie ca reclamantul sef de post (asa se va invoca si la sef financiar, logistica, cazier, etc) nu are in fisa postului atributii anti-coruptie, mai dezvaluie Emil Pascut. (cerasela N.).

Exclusiv

Model de sesizare individuală către Inspecția Muncii

Publicat

pe

De

Către: Ministerul Afacerilor Interne
Direcția Generală Management Resurse Umane – Inspecția Muncii
(e-mail: dirp@mai.gov.ro)

Subsemnatul/a, [nume și prenume], agent/ofițer de poliție în cadrul [denumirea postului de poliție], formulez prezenta sesizare cu privire la condițiile improprii de muncă și la riscurile pentru sănătate generate de lipsa serviciilor de curățenie și de existența unor toalete care nu respectă standardele minime de igienă.

Aspectele sesizate:

1. Lipsa personalului de curățenie
În cadrul postului de poliție în care îmi desfășor activitatea, nu este asigurat personal specializat pentru curățenie, iar această sarcină revine, în mod abuziv, polițiștilor, deși nu face parte din atribuțiile profesionale prevăzute de fișa postului. Această situație afectează grav igiena spațiilor de lucru și pune în pericol sănătatea polițiștilor care își desfășoară activitatea în aceste condiții.

2. Starea precară a toaletelor
Toaleta din cadrul postului de poliție este improprie utilizării, fiind situată în exteriorul clădirii (în curte) și neasigurând condițiile minime de igienă și securitate. Nu există sursă de apă curentă sau ventilație adecvată, iar utilizarea acestui spațiu reprezintă un risc major pentru sănătate.

3. Încălcarea legislației privind securitatea și sănătatea în muncă
Conform OMAI 32/2014, art. 13 alin. (1), Inspecția Muncii din cadrul D.G.M.R.U. are obligația de a controla și asigura respectarea cerințelor legale privind sănătatea în muncă și eliminarea riscurilor de îmbolnăvire profesională. Conform Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, art. 6, angajatorul este obligat să asigure condiții de muncă sigure și sănătoase pentru personal. În lipsa unor măsuri urgente, sănătatea polițiștilor este expusă riscului de îmbolnăviri profesionale cauzate de condițiile insalubre din unitate.

Solicitudini:

Având în vedere cele expuse, solicit:

  1. Efectuarea unui control de specialitate de către Inspecția Muncii din cadrul MAI pentru verificarea respectării cerințelor minime de igienă și securitate în muncă la postul de poliție [denumire].
  2. Dispunerea măsurilor necesare pentru:
    • Angajarea personalului de curățenie sau externalizarea acestui serviciu.
    • Amenajarea unor grupuri sanitare moderne, cu acces la apă curentă și dotări conforme normelor de igienă.

În situația în care nu se iau măsuri urgente, îmi rezerv dreptul de a sesiza și alte instituții abilitate, inclusiv Inspectoratul Teritorial de Muncă, Avocatul Poporului și Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, pentru încălcarea drepturilor fundamentale privind condițiile de muncă.

Data: [data] Semnătura: [semnătură]

Acest model de sesizare poate fi utilizat ca un instrument de comunicare oficială pentru a raporta condițiile de muncă necorespunzătoare către Inspecția Muncii, contribuind astfel la îmbunătățirea situației la locul de muncă. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions: Măști și promisiuni neîmplinite în salubritatea din Ploiești

Publicat

pe

De

Investițiile care lipsesc: Avertismentele despre abuzurile de la UWS/Rosal (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Într-o serie de critici formulate de ADI Deșeuri, se conturează o imagine sumbră cu privire la gestionarea resurselor financiare de către UWS/Rosal, actualmente Bin Go Solutions. Contractul încheiat cu această companie, evaluat la aproximativ 10 milioane de euro, ridică întrebări grave despre transparență și eficiența serviciilor de salubritate, având în vedere că bunurile care ar fi trebuit să fie livrate Ploieștiului la finalizarea contractului pe 15 ianuarie par să fie inexistente.

Promisiuni neîndeplinite și abuzuri în sistemul de salubritate

Printre bunurile promise se numără 43 de autospeciale pentru ridicarea și transportul gunoaielor, 2038 de pubele de 240 litri, 1122 de containere de 1,1 m3 și altele, toate esențiale pentru îmbunătățirea serviciilor de salubritate în oraș. Cu toate acestea, în ciuda faptului că aceste bunuri au fost deja plătite de cetățeni, realitatea arată o lipsă acută a acestora, lăsând Ploieștiul într-o situație precară.

Aceste nereguli ridică semne de întrebare cu privire la modul în care UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions, își desfășoară activitatea și dacă sunt respectate angajamentele contractuale. S-a constatat, de asemenea, că președintele ADI Deșeuri, Cristian Ganea, nu a asigurat supravegherea necesară pentru ca aceste investiții să fie realizate.

Apel la responsabilitate și transparență

Cetățenii Ploieștiului merit să fie informați despre posibile abuzuri și neglijențe în gestionarea acestui contract. Ziarul Incisiv de Prahova își exprimă intenția de a aduce aceste probleme în atenția autorităților competente pentru a face lumină asupra situației.

Dacă afirmațiile despre lipsa bunurilor de predare se confirmă, vom solicita autorităților intervenția imediată, iar UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions, trebuie trasă la răspundere pentru nerespectarea angajamentelor asumate, precizeaza primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu. Este inacceptabil ca serviciile esențiale de salubritate să fie compromise din cauza încrederii excesive într-o companie care nu a demonstrat capacitatea de a onora angajamentele contractuale.

Încrederea comunității în instituții trebuie să fie restabilită prin transparență și responsabilitate. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări

Publicat

pe

De

Abaterile din cadrul Poliției Locale Ploiești

Ziarul Incisiv de Prahova a obținut informații concrete referitoare la posibile abateri privind respectarea legislației în vigoare și a Hotărârilor Consiliului Local Ploiești, suspiciuni care ar putea afecta grav integritatea instituțională a Poliției Locale. În acest context, redacția a solicitat un punct de vedere oficial din partea conducerii Poliției Locale, având în vedere importanța transparenței în activitățile administrative.

Detalii despre abateri și nerespectarea legislației

Conform datelor disponibile, există indicii că amenzile emise de către șefii din structura Poliției Locale Ploiești ar putea fi rezultatul unor proceduri ilegale, inclusiv posibile nereguli în întocmirea Fișelor de Post ale angajaților. Acestea nu ar fi fost actualizate conform prevederilor legale, ceea ce ridică semne de întrebare asupra legalității și corectitudinii aplicării sancțiunilor prevăzute de legislația românească.

Ziarul nostru a identificat, de asemenea, un cumul de funcții în rândul unor lideri ai poliției locale, ridicând suspiciuni de conflict de interese. Astfel, este esențial să se verifice dacă aceste situații au condus la nerespectarea principiilor de transparență și responsabilitate în activitatea instituției.

Întrebări și solicitări către autorități

În cererea nr 111/12.02.2025 înaintată conducerii Poliției Locale, Incisiv de Prahova a solicitat următoarele informații pentru perioada 01.09.2021 și până în prezent:

  • Detalii despre toate amenzile emise de șefii serviciilor din cadrul instituției, inclusiv validarea proceselor-verbale de contravenție;
  • Un punct de vedere juridic cu privire la legalitatea acestor amenzi, în raport cu reglementările R.O.I. și hotărârile Consiliului Local Ploiești;
  • Clarificări privind eventualele încălcări legate de neactualizarea Fișelor de Post, precum și responsabilitatea pentru astfel de omisiuni.

Concluzie

Incisiv de Prahova va continua să urmărească acest subiect de mare interes pentru comunitatea ploieșteană și va publica informațiile primite de la autorități.

Este esențial ca instituțiile publice să opereze într-un cadru legal și transparent, iar angajații să fie protejați de eventuale abuzuri. Rămânem angajați în informarea cetățenilor și în promovarea responsabilității și corectitudinii în administrația publică locală. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv17 ore ago

Model de sesizare individuală către Inspecția Muncii

Către: Ministerul Afacerilor Interne Direcția Generală Management Resurse Umane – Inspecția Muncii (e-mail: dirp@mai.gov.ro) Subsemnatul/a, [nume și prenume], agent/ofițer de...

Exclusivo zi ago

UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions: Măști și promisiuni neîmplinite în salubritatea din Ploiești

Investițiile care lipsesc: Avertismentele despre abuzurile de la UWS/Rosal (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc. Într-o serie de critici formulate...

Exclusiv2 zile ago

Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări

Abaterile din cadrul Poliției Locale Ploiești Ziarul Incisiv de Prahova a obținut informații concrete referitoare la posibile abateri privind respectarea...

Exclusiv2 zile ago

Controversa carierei a lui Dan Halchin: O analiză critică

Ascensiune fabricată în politica românească Într-o nouă scrisoare de la necunoscutul Q, se discută despre cariera lui Dan Halchin, subliniind...

Exclusiv2 zile ago

Zona Văleni de Munte- raiul evaziunii fiscale si a disprețului față de lege

Abuzurile poliției și ale parchetului Recent, am evidențiat abuzurile comise de Poliția Vălenii de Munte și de Parchetul de lângă...

Exclusiv2 zile ago

Managementul AMEPIP: Între provocări administrative și tensiuni sociale

De la înființarea sa, AMEPIP a fost subiectul mai multor articole în presa de specialitate, evidențiind evoluția domeniului guvernanței corporative,...

Exclusiv2 zile ago

Propunerea Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul” pentru majorarea salarială a polițiștilor

Contextul tăierilor salariale Pe 11 februarie 2025, Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” a înaintat o propunere adresată prim-ministrului Marcel Ciolacu...

Exclusiv3 zile ago

Era infractorilor a revenit: PSEUDO-JURNALISTUL SPAGAR SI SANTAJIST Cătălin Stavri: Controversele unui pseudo-jurnalist în fața justiției! (I)

Cătălin Stavri, un individ autoproclamat ca fiind jurnalist, dar acuzat de fapte grave precum șantaj, corupție și narcomanie, se află...

Exclusiv4 zile ago

CALDE MULȚUMIRI CONDUCERII INTERIMARE A INSPECTORATULUI JUDEȚEAN DE POLIȚIE PRAHOVA SI AL SERVICIULUI DE INVESTIGAȚII CRIMINALE, SPECIAL DOMNILOR GINEL PREDA ȘI BĂLAN MARCEL !!!

Cu mâhnire constatăm că tot ce se întâmplă în I.J.P.Prahova are la bază caracatița construită de ceva ani de către...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatul Diamantul dezvăluie problema revizuirii pensiei la Casa de Pensii MAI

Clarificările Casei de Pensii pentru pensionari Sindicatul Diamantul a adus în atenția publicului o serie de informații importante referitoare la...

Exclusiv5 zile ago

Emil Pascut: Critica managementului din MAI și reflexele regimului autoritar

Reflexe ale regimului comunist în MAI Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a declarat că Ministerul Afacerilor Interne (MAI) păstrează...

Exclusiv6 zile ago

Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea

Contextul discuțiilor pe fondul protestelor Vineri, Bogdan Ivan, ministrul Economiei, s-a alăturat protestatarilor pentru a purta discuții despre soluții. Spre...

Exclusiv6 zile ago

A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare

Detalii despre proiectul de ordonanță de urgență Sindicatul Diamantul, reprezentat de Emil Pascut, a anunțat lansarea în consultare a proiectului...

Exclusiv7 zile ago

Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

Contextul scandalului Scandalul White Tower din Ploiești a scos în evidență o problemă sistemică a fraudelor imobiliare din România, evidențiind...

Exclusiv7 zile ago

Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași

Probleme de leadership Dan Halchin, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, a fost subiectul unor critici severe după discursul...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv