Exclusiv
Corupție și impunitate: Dezvăluirile scenariului White Tower
Scandalul White Tower: O rețea de corupție și complicitate expusă
Activitate frenetică la Parchetul din Ploiești
Pe 26 martie 2025, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești a devenit scena unei activități intense, în cadrul căreia au fost audiați mai mulți actori-cheie din scandalul imobiliar White Tower, cunoscut pentru amploarea sa și pentru implicarea unor figuri influente, cum ar fi multimilionarul Daniel Ștefănescu. Acesta este patronul Gersim Holding, lider pe piața importului de telefoane mobile și tablete în România, dar și un jucător semnificativ în construcțiile imobiliare, cu legături adânci în afaceri controversate.
Una dintre mișcările strategice ale lui Ștefănescu a fost solicitarea de convocare a unei adunări generale extraordinare pentru a discuta retragerea firmei Gersim Imobiliare din asocierea cu Gersim Development, al cărei administrator este Simona Manea. Aceasta din urmă este cunoscută ca asistenta manager a avocatului Vlad Nichita, o figură centrală în scandalul care s-a desfășurat în jurul complexului White Tower.
Complexitatea afacerilor imobiliare
Se pare că Daniel Ștefănescu a intrat în afacere cu Mihai Lupu, dezvoltatorul imobiliar care a facilitat achiziționarea a 30 de apartamente în complexul White Tower. Conform surselor, Ștefănescu a plătit în jur de 1 milion de euro pentru un contract de promisiune bilaterală de vânzare-cumpărare. Cu toate acestea, odată ce a descoperit neregulile existente în cadrul acestui bloc rezidențial, a optat să semneze contracte de vânzare-cumpărare pe alte apartamente, care nu erau incluse în înțelegerea inițială.
Acesta a fost doar unul din pașii prin care Ștefănescu și Lupu au gestionat situația complicată din White Tower. Lupu a propus ulterior lui Ștefănescu achiziția a 50% din părțile sociale ale Romana Milex Residence, cedate de concubina sa, Tache Alexandra, pentru o sumă simbolică de doar 100 lei. Această mișcare a dus la crearea unei noi entități, Gersim Development, cu un actionariat 50/50% între Gersim Imobiliare și Vlad Nichita.
Încercări de retrageri strategice
Datorită absenței unei întâlniri a adunării generale, Daniel Ștefănescu acționează pe cale civilă împotriva Gersim Development și Simona Manea, reflectând o dispute legale interne care îi afectează atât reputația, cât și afacerea. Motivul pare să fie legat de ipotecile și penalitățile curente pe care le are Gersim Development.
Aceasta, în contextul în care Ștefănescu a intrat în afaceri cu Mihai Lupu, achiziționând 30 de apartamente în White Tower, plătind aproximativ 1 milion de euro. Însă, după ce a aflat despre neregulile din complexul rezidențial, a semnat contracte de vânzare – cumpărare pe alte apartamente.
O mișcare strategică a lui Ștefănescu a fost preluarea a 50% din părțile sociale ale Romana Milex Residence, de la Tache Alexandra, consolidând astfel noua entitate Gersim Development.

În timpul audierilor din 26 martie, „doar” Ștefănescu și avocatul său, Vilciu, au plecat acasă fără măsuri împotriva lor. În schimb, Vlad Nichita a fost reținut pentru 24 de ore, iar Alina Nicolae, economistă la Conpet SA, cu masura controlului…

Aceasta din urmă este investigată pentru activități suspecte care implică oferirea de servicii juridice fără a avea competență, inducând astfel în eroare promitenții cumpărători ai apartamentelor afectate de scandalul White Tower.
Implicarea Alinei Nicolae: Victimă sau complice?
Alina Nicolae a fost pusă sub control judiciar pentru 60 de zile, iar anchetatorii își propun să determine dacă acțiunile sale au fost rezultatul unei manipulări din partea lui Vlad Nichita sau o colaborare conștientă pentru a favoriza infractorii. Era responsabilă de consultarea potențialilor cumpărători și, în mod suspect, de ridicarea sechestrului asigurător instituit de autorități.
Această situație ridică probleme serioase de etică și legalitate, subliniind o rețea complexă de corupție în care limitele între victima și complice devin neclare, iar implicarea lui Nichita devine din ce în ce mai problematică.
Abuzuri și escrocherii în afaceri
Cazul White Tower scoate la iveală nu doar escaladarea corupției în imobiliare, ci și o serie de abuzuri legate de acte false și manipulări financiare. Se pare că Vlad Nichita a fost implicat în evidențierea de cheltuieli fictive în documentele contabile, utilizând aceste manevre pentru a solicita rambursări de TVA de aproximativ 1,4 milioane lei de la bugetul de stat. Aceste acțiuni nu doar că contribuie la îmbogățirea sa personală, dar pun și în pericol integritatea sistemului fiscal.
Această rețea de corupție (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc care pare să cuprindă atât actori din lumea afacerilor, cât și din sistemul juridic, subliniază nevoia urgentă de o anchetă exhaustivă. Informațiile sugerează că Nichita a fost responsabil pentru manipularea persoanelor vătămate, încurajându-le să depună cereri de ridicare a sechestrului, ceea ce ar fi permis continuitatea escrocheriilor imobiliare.
O justiție în așteptare
După audierile recente, viitorul lui Vlad Nichita pare sumbru. Probele adunate de procurori în urma investigațiilor sunt cu mult mai concludente decât s-ar fi anticipat, iar onorabilitatea sa ca avocat stă sub semnul întrebării. Se preconizează că procurorii vor redacta un rechizitoriu detaliat, care va rezulta în acuzații grave și posibile condamnări pentru toți cei implicați în această rețea de escrocherie.
Între timp, promitenții cumpărători din complexul City Gate continuă să îndure anxietăți legate de soarta apartamentelor lor, în fața creditorilor care și-au anunțat intenția de a solicita insolvența firmei Gersim Development. Aceasta a dus la un sentiment de nesiguranță și temeri că vor trebui să își recupereze banii prin procese legale îndelungate.
Justiția în fața provocărilor
Cazul White Tower a căpătat dimensiuni tulburătoare, evidențiind nu doar abuzurile în domeniul imobiliar, ci și îngrijorările legate de corupția din cadrul instituțiilor statului. Această rețea complexă necesită o investigație riguroasă pentru a asigura responsabilitatea tuturor celor implicați. Este un apel la acțiune pentru o justiție transparentă, în fața unui sistem afectat de influențe maligne.
Un apel la acțiune
Dezvoltările recente subliniază importanța ca victimele să rămână unite și să continue să ceară dreptate, ajutând autoritățile să înțeleagă amploarea problemei. Rezistența procurorilor față de presiuni și manipulări este un semn încurajator că justiția își va urma cursul, dar este esențial ca publicul să rămână informat și vigilent.
Această nouă dezvoltare reiterează ideea că „ceea ce se seamănă, se culege.”
Justiția trebuie să își facă datoria, iar cei care au profitat de pe urma suferințelor altora trebuie să plătească, subliniind că impunitatea nu poate fi o normă în societatea noastră.
În concluzie, scandalul White Tower continuă să aibă reverberații importante, iar așteptările de dreptate din partea celor afectați rămân ridicate. Viitorul justiției în acest caz va depinde nu doar de eforturile autorităților, ci și de determinarea comunității de a aduce adevărul la lumină.
Rămâne de văzut cine va fi tras la răspundere în acest caz complicat, dar un lucru este cert: adevărul trebuie să iasă la lumină, iar justiția trebuie să triunfe. (Cristina T.).
Exclusiv
Pârâul Dâmbu, salvat de la sufocare: Intervenția fermă a Poliției Locale Ploiești, Serviciul Protecția Mediului
Exclusiv
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!
De ani de zile, așa cum am documentat în repetate rânduri , Sistemul Național Antigrindină (SNAG) a fost subiectul unor controverse aprinse, acuzat fiind de ineficiență crasă, sifonare a banilor publici și chiar de agravarea secetei. Ceea ce părea o „rețetă perfectă pentru un jaf cu aprobare guvernamentală”, transformând HG 256/2010 într-o „biblie a mafiei antigrindină” și un „bilet direct spre Maldive” pentru beneficiari, primește acum o confirmare zdrobitoare.
Ziarul nostru de investigații, Incisiv de Prahova, a obținut în exclusivitate un Raport preliminar de o acuratețe dezarmantă, care demonstrează, fără replică, că toate dezvăluirile noastre au fost nu doar exacte, ci și profetic de corecte. Datele oficiale, furnizate chiar de Direcția Agricolă Județeană Prahova (DAJ Prahova) pentru perioada 2015-2025, aruncă în aer narațiunea oficială a unui sistem funcțional, expunând o realitate crudă: milioane de euro aruncați pe fereastră pentru o tehnologie fără niciun efect detectabil, ba chiar suspectată de a fi contribuit la problemele climatice.
În timp ce unele publicații, locale sau naționale, își arogă acum, cu o întârziere demnă de analele presei autohtone, ‘exclusivitatea’ dezvăluirilor despre sistemul antigrindină – un scenariu familiar- după cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite, aidoma cazului WHITE TOWER (aici), unde abia în 2023 începeau să „descopere” ce Incisiv de Prahova documentase și publicase deja, cu acte (adevarate rechizitorii), încă din 2020 – noi le oferim indulgența noastră, deplângându-le, totodată, lipsa cronică de originalitate și de viteză.
„Scutul” fantomă: Când variabilitatea devine dovada ineficienței
Conform anexei 1 a HG 256/2010, ar fi trebuit să beneficiem de un sistem antigrindină ultramodern, rodul unor studii științifice și tehnologii inovatoare. Realitatea, așa cum o relevă datele DAJ Prahova, este complet diferită. Pe parcursul a nouă ani (2015-2024) în care sistemul antigrindină a funcționat „normal” în județul Prahova, suprafața medie afectată de grindină a fost de 560,32 hectare pe an. O cifră care, la prima vedere, ar putea părea acceptabilă. Însă, statistica nu minte și scoate la iveală adevărul brutal: abaterea standard a suprafețelor afectate este de ±738 hectare, adică mai mare decât valoarea medie însăși!
Ce înseamnă asta? Explicația este simplă și devastatoare pentru susținătorii sistemului: într-un sistem tehnic eficient, variațiile de la un an la altul ar trebui să fie minime, controlate. Aici, fenomenul grindinei rămâne complet aleatoriu, „sărind” dramatic, exact ca și cum sistemul nu ar exista. Verdictul statistic este clar: sistemul nu controlează grindina. Banii publici, alocați „studiilor fără rezultate, omologărilor fictive și programelor experimentale eșuate”
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!, nu au produs nimic concret, ci doar o vastă operațiune de sifonare a bugetului.
Paradoxul prahovean: Fără rachete, mai puțină grindină și recole istorice!
Dacă ineficiența statistică nu era suficientă, anul 2025 oferă dovada supremă a inutilității sistemului. În 2024, sistemul a funcționat doar parțial (aprilie-iulie), iar în 2025, a fost oprit complet. Logica ar fi dictat o creștere masivă a pagubelor. Realitatea, însă, contrazice flagrant această așteptare, confirmând, încă o dată, acuzațiile Incisiv de Prahova privind „sistemul fantomă pe banii noștri”:
- 2024: 313 hectare afectate de grindină (sub media anilor cu sistem activ).
- 2025: 459,84 hectare afectate de grindină (tot sub media anilor cu sistem activ).
Cu alte cuvinte, în absența rachetelor, grindina nu a devenit mai severă; dimpotrivă, pagubele au fost mai mici! Acest fenomen, bine cunoscut în știință, indică faptul că intervenția artificială nu avea, în realitate, niciun efect benefic.
Iar surprizele nu se opresc aici! Anul 2025, singurul sezon fără intervenții antigrindină, a înregistrat și cele mai mari producții agricole din întreg intervalul 2015-2025! Grâul a „explodat” de la 3.500-5.000 kg/ha la aproximativ 8.000 kg/ha; rapița a urcat la circa 4.500 kg/ha; floarea-soarelui a revenit la 2.500 kg/ha; iar porumbul a atins un nivel excepțional de peste 6.500 kg/ha. O creștere simultană pe toate culturile majore, exact în anul în care rachetele au tăcut, reprezintă un argument statistic irefutabil: oprirea însămânțărilor cu iodură de argint a coincis cu cel mai productiv an agricol al ultimului deceniu în Prahova.
Seceta: Adevăratul dușman ignorat, agravat de iluzii costisitoare
În timp ce statul român a investit zeci de milioane de euro într-un sistem antigrindină demonstrat acum ca fiind ineficient, a ignorat complet adevăratul flagel al agriculturii: seceta. O comparație a datelor DAJ Prahova este elocventă:
- Grindină (media 2015-2024): 560,32 hectare afectate.
- Secetă (media 2015-2024): 14.013 hectare afectate, adică de peste 25 de ori mai mult! În ani extremi, diferența a atins chiar și 50-100 de ori.
Cu toate acestea, finanțarea s-a concentrat exclusiv pe rachete, în timp ce seceta, responsabilă pentru peste 90% din pagubele agricole, a rămas complet neadministrată. Mai mult, analiza variabilității arată o abatere standard a secetei de 16.636 hectare, mult mai mare decât media, indicând un fenomen natural sever, pe care sistemul antigrindină nu doar că nu îl reduce, dar pare chiar să îl agraveze, coincizând anii cu consum mare de rachete cu anii de secetă severă (2020, 2024).
Și aici, anul 2025 aduce o altă revelație. În anul fără rachete, suprafața afectată de secetă a scăzut la 7.018 hectare, adică cu 50% mai puțin decât media ultimului deceniu. Astfel, în absența intervențiilor atmosferice, indicatorii agricoli s-au îmbunătățit drastic: mai puțină grindină, mai puțină secetă și producții record. Este pentru prima dată când datele oficiale arată simultan aceste trei tendințe pozitive, într-un an fără sistem antigrindină!
De La HG 256/2010 la salarii de nababi: Anatomia unei decepții de stat
Aceste descoperiri șocante amplifică acuzațiile noastre anterioare (sursa: Incisiv de Prahova) privind jaful din spatele Sistemului Național Antigrindină. HG 256/2010, prezentată drept fundamentul SNAG, s-a dovedit a fi „Hârtia ilegalității, biblia mafiei antigrindină”. Iar Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Antigrindină (AASAG) continuă să funcționeze ca o „instituție-fantomă” , chiar și acum când activitatea sa principală este suspendată.
Cu 106 puncte de lansare inactive și o activitate „zero” de peste un an, AASAG continuă să plătească salarii de zeci de mii de lei. Directorul Dragoș Manole, plătit cu nu mai puțin de 20.000 de lei pe lună (sursa: Antena 3 CNN, Incisiv de Prahova), exemplifică perfect „școala tăcerii cu onoruri”, refuzând să detalieze în ce a constat „activitatea categorică” a instituției. Este o „orgie de sifonare a banilor publici” care sfidează orice logică economică și morală, mai ales într-o perioadă de austeritate.
DNA și Ministrul Agriculturii: Ultimul tren spre transparență și justiție?
Aceste noi date, irefutabile, intensifică apelurile repetate ale Incisiv de Prahova către Direcția Națională Anticorupție (DNA) de a se autosesiza și a investiga modul în care a fost implementată HG 256/2010. Sunt necesare răspunsuri clare și transparente cu privire la respectarea procedurilor legale, studiile de impact reale, monitorizarea cheltuielilor și eventualele conflicte de interese.
Ministrul Agriculturii, deși a avut curajul să suspende sistemul, are acum o datorie morală și legală sporită. Nu este suficient să oprești sistemul; trebuie „să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!” . Acum, cu dovezile statistice că absența sistemului aduce beneficii reale, cazul devine de-a dreptul exploziv.
Concluzie: Să curățăm grădina statului de buruienile costisitoare ale incompetenței și corupției
„Fermierii – eroi ai pământului”, mai buni decât orice detectiv 007, au pus APIA la colț și au adus în atenția publică un jaf colosal. Noile date de la DAJ Prahova nu fac decât să le valideze pe deplin avertismentele și să arate că „sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite” .
Acest episod jenant nu este doar o știre, ci un simptom al unei boli profunde: corupția și incompetența la nivel înalt, protejate de un sistem inert. E timpul ca lopata să intre adânc în grădina statului, să scoatem la lumină toate aceste buruieni costisitoare și să le trimitem acolo unde le este locul: fie la Remat, ca rachetele, fie la Bălăcăneanca, ca pe toți hoții!
Vom reveni, pentru că această poveste este departe de a fi încheiată. (Cristina T.).
Exclusiv
Circ la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o zi„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 5 zilePoliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, subalternii patimesc! O poveste cu inel magic și psihologi „dotați”!
-
Exclusivacum 4 zileSAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!
-
Exclusivacum 2 zileMAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: Școala de falși polițiști, filiala „Gonflabila” – Absolvenți cu opt clase și mentori în uniformă!
-
Exclusivacum 2 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 4 zileRomânia: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!
-
Exclusivacum 2 zileRăzboiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic


Bomba ADN… adică, DNA! Când instituția se autodenunță pentru „fals și abuz în serviciu”!
Aici ajungem la cireașa de pe tort, un element trecut cu vederea în amploarea abuzurilor, dar acum, prin plângerea de la Tribunal, adus în prim-plan cu forță devastatoare. Serviciul Control Intern al DGPMB a depus o sesizare din oficiu la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 3 pentru… fals intelectual și abuz în serviciu! (Vom reveni cu documente INCENDIARE!). Obiectul acestei sesizări? Chiar acea „Adresă a Biroului Psihologie nr. 214.756 din 31.07.2023” – exact documentul secret care a stat la baza suspendării polițistului Bendriș!
„Interogatoriul tăcerii”: Polițistul cere răspunsuri, sefii transpiră

