Exclusiv
Miza celor 110 milioane pentru Veolia, incompetenta si teatru ieftin marca Andrei Volosevici
In ședința Consiliului Local de luni, 31 octombrie, primarul Ploieștiului Andrei Volosevici i-a cerut directorului Termo, Vasile Ionescu, să demisioneze din cauza faptului că a ratat rezervarea de gaze la preţ subvenţionat pentru luna octombrie, punând operatorul să le plătească la un tarif aproape dublu, in conceptia eronata a edilului.
Ca urmare a acestui atac, directorul și președintele Consiliului de Administrație al Termo Ploiești, au demisionat din funcții ieri.
Ce se ascunde in spatele acestui atac fara sustinere economica si legala?
Normal, flebetea edilului, firma sa de suflet Veolia pentru care a deturnat si bani publici, firma pe care intentioneaza sa o aduca inapoi.
Trecere în revistă a faptelor/CRONOLOGIA
Primarul Andrei Volosevici convoacă ședințe pentru acordarea avans catre Termo Ploiești(având gaze) în zilele de 15 și 16 sâmbătă și duminică.
Propune acordare avans că diferența între prețul local și preț de distribuție suma de 5 milioane ron. Erau aprobate aceste preturi de către Consiliul Local? (Sunt aprobate acum pentru perioada octombrie, noiembrie, decembrie 2022). Care este prețul de facturare către populație și către agenții economici? Care este subvenția acordată?
Luni 17 octombrie se merge la Consiliul Concurentei și se stabilește că se poate acorda avans către SC Termo, avans către o societate nou înființată cu condiția rambursării acestui avans cu respectarea prevederilor Hg264/ 2003 privind acordarea de avansuri …și cu respectarea Legii Nr 273/ 2006, privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare.
Totodată, conform contractului încheiat cu SC Termo, Consiliul Concurenței arata la discuții ca este de acord că se poate acorda împrumuturi din bugetul local pentru societăți nou înființate, fără dobândă, cu condiția rambursării in termen de max 1 an zile.
Acesta a fost proiectul inițiat de consilierul PNL Gheorghe Sârbu pe care primarul nu l-a vrut sâmbătă seara , 15 octombrie, si care a convocat pentru data de 16 octombrie la 23.30, o alta sedinta cu cei 5 milioane avans. (Avansul nu este ajutor de stat. Ci, compensație. Diferența mare).
Luni 17 octombrie se rectifica bugetul local și se aprobă cele 2 sume 5 milioane avans, dar atenție conform HG 264/ 2003, că varianta propusa de edil era ILEGALA si cele 10 milioane împrumut pentru SC Termo.
Marți se precipită lucrurile. Andrei Volosevici si nasa sa Simona Albu au demarat discuții cu OMV la care a particpat si SC Termo.
Se încheie contractul de gaze , la discuții Andrei Volosevici si nasa sa Simona Albu cu OMV, graba mare.
Contract de 14 milioane și ceva. Aproape 15 milioane, cu termen de plata 24 ore.
Agitație mare…atunci se semnează seara după discuții convenția de împrumut de 10 milioane de catre doamna viceprimar Anca Popa, deoarece cei doi refuza sa semneze (Andrei Volosevici si nasa sa Simona Albu).
A doua zi când sa se facă plata, atenție termen 24 ore că sa se dea gazele rezervate, primarul Andrei Volosevici își ia medical, că sa semneze cei 15 milioane ron (5 milioane avans si 10 milioane împrumut) viceprimarul Daniel Nicodim.
Teatru ieftin
Și după ce se fac plățile, cu toate că era în medical, primarul Andrei Volosevici apare joi la sedinta de consiliu local (NR – nu isi permitea ca ploieștenii sa stea fara apă caldă, nedormind de grija acestora) ca el a stat pe telefoane cu viceprimarii…știa…ii felicita…, etc.
Și să revinim la plata furnizorului de ultimă instanță care este agreat/ acreditat de ANRE si la atacul smecheresc al primarului catre directorul Termo din sedinta din 31 octombrie.
S-a achitat la OMV gazul, dar se recuperează multe milioane deoarece asta este procedura. Chiar pe site-ul ANRE este cerere de recuperare model.
Suma este plătită la preț neplafonat…se face regularizare…de preț plafonat (beneficiază doar populația…agenții economici – nu).
Iata cum atacul edilului din sedinta de luni a Consiliului Local a fost un atac gratuit probabil bazat doar pe incompetenta (a făcut o prezentare – N.R – TOTAL FALSA atat din punct de vedere economic cat si al legalitatii – privind situaţia rezervărilor de gaze, reclamând că Termo Ploieşti a ratat o rezervare de 16.000 mW, care ar fi fost mai mult decât suficientă pentru asigurarea necesarului de apă caldă şi căldură până la finele lunii octombrie, ajungând să semneze un contract pentru o cantitate de până la 40.000 mW cu un furnizor de ultimă instanţă.
Practic, în loc ca societatea să ia gazele la preţ subvenţionat, la 150 de lei fără TVA, le-a luat la 310 lei fără TVA, susţinea nefondat si in necunostinta de cauza primarul, care a calculat, pentru cele 12 zile din octombrie în care Termo Ploieşti a furnizat agent termic, un prejudiciu de aproximativ 1,7 milioane de lei, prejudiciu doar in capul sau si al vestitilor sai consilieri incompetenti si/sau a celor din anturajul sau (vezi cazul CSM Ploiesti, Parc Municipal Vest, Politia Locala Ploiesti, etc).
Apropo’ – Gazele lunii noiembrie cu ce le plătește daca nu recuperează de la OMV, daca nu da ceva din capitalul social al SC Termo? Mai are de vreo 5 zile…
Daca tot vorbim de competenta si/sau incompetenta, dacă tot vorbește secretara de arierate, de ce nu a platit din mai restantele la Veolia, de ce nu a platit nimic la SC Termoficare?
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/11/487-motivare-refuz-viza-rectificare-buget-local.pdf” title=”487 motivare refuz viza rectificare buget local”]
Și dacă HCl nu a fost legală, cum este legală următoarea. Adică cea aprobată în 31 august prin care a fost legala rectificarea de buget?
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/11/S19-rectificare-buget-local.pdf” title=”S19 rectificare buget local”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/11/000-convocare25.10-Convocare.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/11/S18-mandat-AGA-Veolia.pdf” title=”S18 mandat AGA Veolia”]
In fapt, in joc sunt 110 milioane si incercarea disperata a edilului sa readuca Veolia pe piata sau sa le mai faca un cadou din banii publici!
Primaria Ploiesti NU are bani pentru gazele necesare încălzirii ploieştenilor!
Aproape 266 de milioane de lei este suma solicitată de Primăria Ploieşti din fondul de rezervă al Guvernului, suma din care i s-a aprobat zero lei!
Banii ceruţi Guvernului erau doar pentru acoperirea cheltuielilor de funcţionare, ceea ce însemnă că, zeci de instituţii (şcoli, spitale, grădiniţe), s-ar putea închide din cauza frigului.
Primarul Andrei Volosevici a ascuns problema ploieştenilor şi Consiliului Local! Solicitarea către Guvern s-a făcut în mare secret, fără să afle prea multă lume de document.
Să fie subvenția mare, asta isi doreste edilul Andrei Volosevici. Și poate, poate aproba un retrapaj sau pierdere combustibil martie, aprilie, mai 2022 pentru Veolia.
Cam asta este miza!
Protocolul de eșalonare a datoriilor catre Veolia care nu a fost aprobat în martie de Consiliul Local Ploiesti, asta era cadoul pentru Veolia!
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/11/24.03.2022-bluf.pdf” title=”24.03.2022 bluf”]
Protocol negociat de tandemul nasa-fin (Albu Simona și Andrei Volosevici), protocol care a fost anexa la HCL din martie si care NU a fost aprobat, si nici C.J. Parahova NU a fost de acord cu asa ceva. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).
Edilul Andrei Volosevici ne propune si o administratie plina de analfabeți functionali creativi
Exclusiv
Corupția în Ploiești: Legăturile dubioase ale pseudo-jurnalistului spagar si santajist Cătălin Stavri
Anchete și legături intunecate: Structura crimei organizate din interiorul Poliției Române
O rețea criminală în sânul Poliției
În materialele anterioare publicate de ziarul nostru, Incisiv de Prahova, am dezvăluit o structură de crimă organizată din interiorul Poliției române, grupare condusă de inspectorul general adjunct al Poliției Române, chestorul „de două stele” Eduard Mirițescu. Acesta operează prin intermediul a doi locotenenți și al actualului împuternicit la șefia IPJ Prahova, Ginel Preda.
Rolul pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Alături de aceștia se află și un civil, pseudo-jurnalistul spagar si santajist Cătălin Stavri, , care acționa ca un „soldat” al primarului Volosevici.
Pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri era delegat de edilul ploieștean să intermedieze afacerile dubioase legate de gruparea mafiotă.
Focus pe legalități și ilegalități
Articolul de față se concentrează pe un rechizitoriul recent, ce analizează contribuția esențială pe care pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri o aducea în sprijinul primarului Volosevici în chestiuni grave, cum ar fi cumpărarea de voturi, mită, trafic de influență și evaziune fiscală.
Cătălin Stavri: De La Intransigent la Complice în Turbarea Corupției Politice
Transformarea „surprinzătoare” a pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Inițial, adversar al lui Mirițescu, cultivând o imagine intransigentă de David care se ia la trântă cu Goliații corupți din poliție, pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri a întors armele, alăturându-se mafiei din poliție și primărie, devenind omul de teren al lui Volosevici & Asociații (politici și afaceri). Se folosea de ponturile oferite de politistii corupti din IPJ Prahova, pentru a șantaja oameni de afaceri. Astfel, Volosevici îl scoate la înaintare la combinațiile dubioase, unde tratează și negociază cu personajele gri sau ia mita în numele edilului.
În rechizitoriul actual pe care se bazează articolul de față, pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri eclipsa chiar și primarul Volosevici prin frecvența apariției sale în momentele cheie. Peste tot unde apare ceva cu parfum de ilegalitate, numele pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri este mai prezent decât Arafat la TV în timpul pandemiei.
Implicarea pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri în alegerile locale din 2000
La alegerile locale din 2000, Stavri a fost omul de legătură dintre Volosevici și omul de afaceri G.V., ca sponsor, și șefii informali din zonele ploieștene populate preponderent de romi săraci. Este vorba despre cartierele Mimiu (1800 potențiali votanți romi), Radu de la Afumați (500 votanți) și Bariera Basarab (300 votanți). Prin intermediul lui Stavri, părțile au agreat asupra oferirii unei mici atenții de 100 de lei pentru fiecare votant. În plus, s-a decis alocarea a 20.000 – 30.000 de lei pentru organizarea unei petreceri pentru romi în ziua votului, cu mâncare și băutură.
Suma totală calculată de Stavri a fost între 200.000 – 300.000 de lei, care avea să fie oferită de omul de afaceri G.V. în schimbul obținerii, ulterior, al unor contracte vizând prelucrarea apelor uzate din județ, prin care să și recupereze investiția. Singura promisiune care viza îmbunătățirea condițiilor de locuit ale romilor a fost asfaltarea cartierului Mimiu.
Negocierile și mitele electorale
Stavri i-a cerut 300.000 de lei omului de afaceri, care a fost de acord să o plătească în mai multe tranșe, până în ziua alegerilor. Cu trei zile înainte de alegeri, G.V. i-a oferit 130.000 de lei lui Stavri, din care 80.000 de lei, via Cătălin Stavri, au ajuns la liderul rom al comunității din Mimiu. 70.000 de lei din sumă a fost împărțită votanților sub forma cadoului de 100 de lei, iar restul de 10.000 a fost reținut de lider, sub motivul că a trebuit să-și plătească verii care l-au ajutat la împărțirea pomenii electorale în comunitatea Mimiu.
Ce s-a întâmplat cu restul de 50.000 de lei rămași din totalul de 130.000? Au fost reținuți de Cătălin Stavri, cu argumentul că sunt necesari pentru alte cheltuieli electorale.
În zilele următoare, antreprenorul rom i-a mai oferit lui Stavri 80.000 de lei pentru mită electorală adresată romilor din cartierele Radu Afumați și Bariera Basarab. Din aceștia, 10.000 de lei au fost dați celor patru lideri informali din cele două cartiere pentru mobilizarea electorală a romilor, nefiind clar ce s-a întâmplat cu restul de 70.000. La votanți n-au ajuns, în orice caz.
Consecințele corupției și promisiunile neîndeplinite
Timp de șase luni, omul de afaceri a solicitat onorarea promisiunii vizând acordarea contractelor preferențiale ale Primăriei firmei sale, dar Stavri, purtătorul de cuvânt al lui Volosevici pe afaceri dubioase, l-a aburit și a tot amânat. Până la urmă, planul s-a topit în ceață și nu s-a mai finalizat în niciun fel. Pe românește, omul de afaceri a fost aburit și țeapuit de 210.000 lei de niște bărbați albi, stâlpi ai societății.
Această situație ilustrează modul în care corupția poate submina procesul electoral și poate afecta interesele comunităților vulnerabile. Astfel de practici trebuie să fie combătute cu fermitate, iar transparența și responsabilitatea trebuie să devină pilonii fundamentali ai sistemului politic. Pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri, odată un actor politic în căutarea justiției, a devenit un simbol al compromisului și al corupției în contextul unei întregi rețele de interese. Important este ca publicul să fie cât mai bine informat și să ceară responsabilitate celor care își asumă funcții de conducere, pentru a preveni repetarea acestor situații în viitor.
Sechestru asiguratoriu și corupție: Înregistrări care dezvăluie complicități între Volosevici și pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Implicațiile sechestrului asiguratoriu
În articolele anterioare am subliniat că pentru Cătălin Stavri, spăgar și șantajist, precum și pentru soția și mama acestuia, alături de interlopul Belu Claudiu, s-a impus un sechestru asiguratoriu de către procurorul de caz. Această măsură vine ca urmare a activităților ilegale derulate de acești indivizi și evidențiază intensificarea eforturilor legale de a combate corupția și crimele legate de corupție.
Dovezi compromițătoare și complicități
Astăzi, prezentăm înregistrări audio care sugerează că primarul Volosevici era la curent cu banii obținuți de pseudo-jurnalistul Stavri, de asemenea, evidențiem tupeul borfașilor care au înșelat sute de oameni de afaceri prin teroare, acționând sub protecția polițiștilor corupți. Acest tupeu se manifestă și prin contestarea în instanță a sechestrului, ceea ce subliniază lipsa de respect față de lege și de moralitate.
Concluzie
Aceste informații și dovezi vor avea un impact semnificativ asupra opiniei publice și asupra modului în care sunt percepute persoanele implicate. Este esențial ca astfel de comportamente să fie expuse și combătute, pentru a asigura un mediu de afaceri curat și pentru a restabili încrederea cetățenilor în instituțiile statului. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
Controverse în jurul Camerei Operaționale din Administrația Naționala a Penitenciarelor (ANP)
Artizanul evadărilor din penitenciarele românești, cunoscut sub numele de Marinică, cu doar trei luni de vechime într-un penitenciar, artizanul evadarilor, este subiectul atenției. Conform Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor, Camera Operațională, mândria lui Marinică, funcționează în afara legii.
Această cameră a fost reclamată pentru că nu respectă criteriile de eficiență și economicitate stabilite de unitățile penitenciare. Cu toate acestea, Camera Operațională este susținută de conducerea Direcției Siguranța Deținerii și Regim Penitenciar (DSDRP), în ciuda faptului că funcționează ilegal. Mândria lui Marinică nu are o bază legală, așa cum se arată în Regulamentul de Organizare și Funcționare al Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP).
Episodul de astăzi este dedicat legalității acestei structuri. Următoarele episoade vor scoate la iveală managementul defectuos al conducerii „pazei” și lipsa viziunii șefilor „Direcției Operative” a ANP, structură condusă de comisarul șef de poliție penitenciară Marian Ilie.
Ce spun actele normative
Art. 10 alin. (2) din Legea nr. 254/2013 stipulează că organizarea și atribuțiile ANP se stabilesc prin hotărâre a Guvernului. De asemenea, Art. 2 alin. (3) din Legea nr. 145/2019 subliniază aceeași idee.
Concret, Hotărârea de Guvern nr. 756/2016 definește structura ANP, iar articolul 21 din Ordinul ministrului justiției nr. 160/2018 expune detaliile privind Direcția Siguranța Deținerii și Regim Penitenciar. Unde este Camera Operațională, care ar fi trebuit să fie asociată Compartimentului Dispecerat?
Întrebări pentru specialiști și conducerea ANP
- Funcționarea Camerei Operaționale: Dacă nu este prevăzută în regulament, funcționează legal sau ilegal?
- Proceduri prealabile: Ce trebuia ANP să facă înainte de înființarea Camerei Operaționale?
- Consecințe legale: Care sunt efectele unei posibile funcționări ilegale a acestei camerei?
- Atribuții: De unde sunt „culese” atribuțiile Camerei Operaționale?
- Fișele posturilor: Cum au fost stabilite fișele postului ofițerilor din cadrul Camerei Operaționale?
- Plata ofițerilor: Pentru ce atribuții sunt plătiți ofițerii specialiști și în ce act normativ se regăsesc acestea?
- Succesiunea evenimentelor: Care ar fi fost pașii logici pentru crearea Camerei Operaționale?
- Impact asupra sistemului: Ce plus valoare a adus Camera Operațională, și au scăzut evenimentele negative în închisori?
- Angajamentul serios: Când se va începe abordarea problemelor serioase?
- Motivare: Ce justificare oferiți doamnei ministru Alina Gorghiu pentru funcționarea „în ilegalitate” a acestei structuri?
Concluzie
Reputația instituțională este esențială. Este crucial ca toate părțile implicate să colaboreze pentru a proteja integritatea și eficiența sistemului penitenciar. Este important să se ia în serios aceste probleme pentru a asigura un mediu de lucru decent și eficient pentru toți angajații. (Cerasela N.).
Exclusiv
Ilie Bolojan: Între imaginea publică și implicațiile legale
O figură politică controversată
De cateva zile toti liderii marcanti ai partidelor politice arunca pe piata libera numele lui Ilie Gavrila Bolojan, presedintele Consiliului Judetean Bihor, ca fiind un potential canditat la conducerea viitorului Guvern al Romaniei, dar se uita ca acest aspect va fi decis de viitoarele alegeri parlamentare si de o posibila intrunire a unei majoritati politice care sa decida o astfel de propunere de Prim ministru[1], care ulterior sa fie acceptata, in sensul de desemnare de catre viitorul presedinte ales, evident tot de popor.
Informații neglijate
Este adevarat ca Ilie Bolojan pare un personaj cu o reprezentare favorabila si imagine publica nealterata de situatii discutabile in randul publicului dar, totusi acesta cand era primar al municipiului Oradea, in anii 2015 si 2018, a avut cateva drumuri la DNA – Serviciul Teritorial Oradea si Tribunalul Bacau, in calitate de martor intr-un dosar penal nr. 142/P/2014, instrumentat de DNA – Serviciul Teritorial Bacau.
Despre acest fapt nimeni nu a scos vreo vorba, iar presa locala nu a scris vreun cuvant despra o astfel de implicare ca martor al celui de sus nominalizat intr-un dosar de coruptie.
A fi martor intr-un dosar penal nu este un lucru care sa ridice probleme dar totusi opinia publica ar trebui sa cunoasca si astfel de fapte cand acestea sunt in legatura cu om politic de talia lui Ilie Bolojan, care intamplator a tacut despre implicarea lui intr-un astfel de dosar.
Dosarul penal și implicațiile sale
Interesant este ca dosarul in cauza a fost constituit printre alte si cu sprijinul nemijlocit al SRI, intrucat in aceea perioada cu multa “voiosie” protocoalele incheiate intre SRI si Ministerul Public, respectiv DNA, duduiau in deconspirarea “raufacatorilor” sistemului public.
Din dosarul in cauza trimis in instanta redactia noastra a aflat ca printre cei implicati in fapte penale cu incidenta in materia de prevenire, descoperire si sanctionare a faptelor de coruptie au fost persoane care ar fi putut sa aiba la cunostinta despre astfel de activitati printre care il regasim cu surprindere in calitate de martori pe Ilie Bolojan si pe Catalin Stavarache, ambii la aceea perioada primari ai municipiilor Oradea si Bacau, dar si membrii marcanti ai PNL.
In dosarul respectiv DNA cerceta, incepand cu anul 2010, cum unele persoane prin trafic de influenta si intermediere doreau incheierea unor contracte de achizitie carbune de la SNLO Oltenia pentru Electrocentrale Oradea si CET SA Bacau. Printre acestea apare un nume relevant, Alin Simota[2] care a fost dispus sa intervina pe langa cei doi primari anterior rubricati pentru ca acestia sa dispuna directorilor celor doua societati sus amintite sa incheie contracte de transport carbune prin firme anume desemnate.
Din rechizitoriu mai transpare ca Alin Simota a “solicitat o suma de bani pe care nu a cunatificat – o pe care, la randul sau, sa o dea Partidului National Liberal”, respectiv ca acesta pentru a rezolva contractele respective s-a mai intalnit la sediul partidului si la Parlamentul Romaniei, cu persoane din conducerea partidului de la aceea vreme cum ar fi Crin Antonescu, Eduard Helvig si altii.
Un martor a declarat ca impreuna cu “Alin Simota s-a deplasat la Oradea unde s-a intalnit cu Ilie Bolojan insa, datorita unor aspecte financiare, nu s-a mai putut incheia contract cu Electrocentrale Oradea…”.
Declarațiile lui Ilie Bolojan
Din declaratia de martor a lui Ilie Gavrila Bolojan din data de 06.11.2015 luata la sediul DNA Oradea, fl. 87 -89 din dosarul penal, reconfirmata prin declaratie de martor data de cel de sus in sedinta publica la Tribunalul Bacau, in data de 13.03.2018, rezulta ca nu isi mai aminteste daca s-a intalnit in biroul sau cu Alin Simota si martorul denuntator in cauza.
Insa recunoaste si afirma ca: “compania de termoficare a mun.Oradea achizitioneaza carbune de la SNLO, acest carbune era transportat de catre companii prestatoare de astfel de servicii. Astfel de contracte nu le incheia primaria Oradea ci compania de termoficare, Consiliul municipal Oradea fiind actionarul companiei de termoficare al mun. Oradea. Prin urmare orice demersuri s-ar fi facut de catre mine, decizia nu era la mine. N-aveam o competenta directa, as fi putut sa fac aceste demersuri dar n-am facut, n-am purtat nici macar o discutie indirecta pe aceasta problema (…) Aceasta era situatia in 2010, ulterior, n-am mai achizitionat carbune de la SNLO pt ca Guvernul romaniei nu a mai acordat subventii. Pe vreme respectiva Guvernul acorda o subventie mascata catre SNLO finantand autoritatile locale care cumparau carbune de la SNLO exclusiv pt plata acestui carbune. In momentul in care s-a blocat subventionarea, noi am cumparat carbune din Ungaria care era la jumatate d epret fata de cel de la SNLO, incluzand aici si transportul.”.
Reflexii asupra statutului actual
Noua, celor din redactia Incisiv de Prahova ni se pare foarte interesanta aceasta declaratie de martor prin care Ilie Bolojan recunoaste ca ar fi putut sa faca demersuri in favoarea incheierii unor contracte dar, ce sa vezi nu a facut….
Constatam o aroganta devoalata eplicit in fata procurorului de caz dar si in instanta de judecata, mai ales cand a precizat ca Guvernul acorda o subventie mascata catre SNLO…, aspect trecut simplist cu vederea de autoritatile judiciare, cand in fapt era un denunt cu privire la aspecte nelegale la nivel guvernamental, dar ignorarea acestui aspect devoalat de catre Ilie Bolojan este poate de inteles cand statul paralel era la putere si dicta ce si cum.
Credem ca atunci nu era un moment pentru adancirea informatiilor despre implicarea unui edil in fapte de coruptie sau revenind la actualele timpuri poate au fost unele persoane cu varii calitati, chiar si de martor, “optimizate” cu voiosie de acelasi stat paralel.
Mentionam ca starea de maretie in declartiile de martor ale lui Ilie Bolojan cu privire la “N-aveam o competenta directa, as fi putut sa fac aceste demersuri dar n-am facut, n-am purtat nici macar o discutie indirecta pe aceasta problema”, arc peste timp, seamana cu cele ale lui Dumitru Dumbrava[3] date recent tot in fata unei instante de judecata, dupa cum se precizeaza in media centrala.
Concluzie
Ca de obicei lasam cititorii nostrii sa reflecteze la cele mai sus precizate. (Irinel I.).
[1] https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/bolojan-a-acceptat-propunerea-pnl-de-a-fi-prim-ministru-surse-2994607
[2] https://ziare.com/alin-simota-evaziune-fiscala/alin-simota-afacerist-diicot-baronul-vaii-jiului-dosar-prescriptie-1827712?uord=MT5eVGG3gn3mYm5fVjlfHRMyIWRxnTng
https://infogorj.ro/afacerea-cu-carbune-din-oltenia-l-a-bagat-pe-simota-la-puscarie/
[3] “Dacă activitatea desfășurată ar fi fost una ilicită, arată că avea și cunoașterea și mijloacele și metodele și consultanța necesară să treacă în clandestinitate, să nu lase urme sau să lase urme greu identificabile de către autoritățile statului român.”
-
Exclusivacum 5 zile
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 5 zile
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 4 zile
Trădarea lui Mirițescu: O rețea de corupție și politică în interiorul Poliției Române (I)
-
Exclusivacum 3 zile
Degradarea Serviciului Siguranța Deținerii din ANP: lipsă de viziune și incertitudini în management
-
Ancheteacum 2 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Penitenciarelor susține pensiile militare printr-o petiție online
-
Exclusivacum 2 zile
Contestație surprinzătoare în sistemul penitenciar: Lupta pentru reputația directorului ANP
-
Exclusivacum 12 ore
Controverse în jurul Camerei Operaționale din Administrația Naționala a Penitenciarelor (ANP)
-
Exclusivacum 2 zile
La vremuri noi, oameni noi: Sfârșitul unei ere pentru Ginel Preda?