Connect with us

Featured

Aerodromul de stat de la Strejnic cu circuit închis pentru bogați ca Tăriceanu și Cășuneanu jr/Zborurile ilegale, acoperite de cuplul Olinescu: ea, la Școală, el, la Autoritate

Publicat

pe

Aerodromul de la Strejnic a devenit jucăria directorului George Barbu, care îl folosește după bunul plac. Acest aerodrom al statului român a devenit locul de joacă cu circuit închis al unor privați bogați precum fostul premier și parlamentar Popescu Tăriceanu sau Cășuneanu jr, dezvaluie Petru Zoltan in Newsweek Romania.

Este vorba de aerodromul „Gheorghe Bibescu“ de la Strejnic, de lângă Ploiești, administrat de Școala Superioară de Aviație Civilă (SSAC), instituție subordonată Ministerului Transporturilor.

Cum a fost posibil? La prima vedere, printr-o manevră ingenioasă. La o privire mai atentă, e vorba de un procedeu și stupid, și ilegal: George Barbu, directorul general al SSAC, a decis să închidă oficial porțile aerodromului, motivând nevoia de a face economii (dacă aerodromul este deschis, SSAC trebuie să asigure, în orice moment, mai multe servicii, inclusiv de pompieri; dacă, însă, este închis, acele servicii nu mai sunt necesare, deci nu mai încarcă bugetul Școlii).

Dar, cât timp a fost închis aerodromul (40 de zile), nu mai puțin de 242 de zboruri au avut loc de pe acesta. Cu totul ilegal în materie penală, după cum arată Codul Aerian.

Un instructor de zbor a depus plângeri pe această temă la Ministerul Transporturilor și la DNA în luna iulie. Deocamdată, ministerul condus de Cătălin Drulă nu a luat nicio măsură.

Aerodrom închis 40 de zile

George Barbu se află la conducerea Școlii Superioare de Aviație Civilă din 2015. Școala este o instituție-etalon pentru aviația civilă din România, a pregătit piloți civili și militari la cel mai înalt nivel.

Cursurile pentru piloți se efectuează pe aerodromul certificat „Gheorghe Valentin Bibescu“, din localitatea prahoveană Strejnic, și sunt coordonate de Sabina Olinescu, director programe de instruire la Școala Superioară de Aviație Civilă.

Călin Popescu Tăriceanu are două pasiuni foarte scumpe: pilotajul de mașini și cel de avioane

La începutul lunii iunie a.c., directorul Barbu a considerat că activitatea aerodromului e prea intensă, așa că a decis să-l închidă, oficial, în perioada 2 iunie – 12 iulie 2021.

Cum se proceda? În fiecare zi, directorul George Barbu trimitea notificări către Administrația Română a Serviciilor de Trafic Aerian ROMATSA prin care informa oficial că aerodromul va fi închis în ziua următoare între orele universal coordonate (UTC) 04.00-12.00 UTC. Adică, între 07.00 și 15.00, ora României.

ROMATSA informa la rândul ei toți utilizatorii spațiului aerian prin publicarea pe site-ul specializat aisro.ro.

Șase zboruri pe zi pe un aerodrom închis

Consecința: niciun avion nu mai avea voie să decoleze de pe sau să aterizeze pe aerodromul „Gheorghe Bibescu“ în perioada în care acesta era declarat închis.

Culmea, însă, chiar dacă George Barbu a închis aerodromul, școala de aviație condusă de el organiza zboruri zilnic sub îndrumarea directorului Programe de Instruire, Sabina Olinescu.

Din informațiile obținute de Newsweek România rezultă că, în perioada 2 iunie – 12 iulie 2021, au fost efectuate nu mai puțin de 242 de zboruri. Ilegale, toate, ba chiar cu avioanele aflate în proprietatea școlii.

Printre cei care au efectuat unele din cele 242 de zboruri ilegale se află fostul premier Călin Popescu Tăriceanu, Costel Cășuneau jr. (fiul afaceristului Costel Cășuneanu), dar și piloții militari care urma să obțină brevete de piloți civili.

„Economii“ cu doi pompieri

Newsweek România l-a întrebat pe directorul general George Barbu de ce a închis aerodromul și de ce a permis efectuarea de zboruri pe aerodromul Bibescu, dacă tot l-a închis. Explicația oficialului este halucinantă.

„Având în vedere că folosirea aerodromului este gratuită de către toți operatorii, dar și că instituția nu primește alocare bugetară pentru cheltuielile curente, din rațiuni economice aerodromul a fost ținut închis“, a spus George Barbu.

Directorul George Barbu a mai explicat că, în cazul în care aerodromul ar fi fost deschis, era obligat să apeleze la serviciile a doi pompieri profe­sioniști care ar fi fost plătiți de Școala
Superioară de Aviație.

„Ținând cont de cele expuse mai sus, dar și de faptul că un aerodrom autorizat este mult mai sigur dacă este utilizat ca și teren de zbor în afara orelor de funcționare față de orice alt teren neautorizat, nu s-a pus în pericol în niciun moment siguranța zborurilor“, a declarat George Barbu.

Tăriceanu despre aeroportul de stat folosit în scopuri private: „Erau zboruri continuu!“

Fostul premier susține că nu a știut nimic despre închiderea aerodromului.

Călin Popescu Tăriceanu, fostul premier al României, a zburat cu avionul, ilegal, de trei ori de pe aerodromul „Gheorghe Bibescu“ de la Strejnic.

În alte două cazuri, a aterizat ilegal, în afara orelor de program stabilite oficial.

Culmea, avioanele i-au fost puse la dispoziție de Școala Superioară de Aviație Civilă (SSAC), condusă de George Barbu, acesta din urmă fiind și cel care a decis închiderea aerodromului pentru 40 de zile.

Studentul Tăriceanu, zboruri cu instructor

Călin Popescu Tăriceanu s-a prezentat pe 9 iunie a.c. la aerodromul „Gheorghe Bibescu“ de la Strejnic în calitate de student, pentru a efectua un zbor-școală sub tutela instructorului de zbor Marcel Anton, angajatul SSAC.

Dar, cu o zi înainte, directorul general al școlii, George Barbu, emisese un NOTAM prin care notifica ROMATSA că aerodromul „Gheorghe Bibescu“ este închis temporar în perioada 8-11 iunie 2021, între orele 04.00 și 12.00 UTC, adică între 7.00 și 15.00, ora României.

Deci, nu se puteau efectua decolări și aterizări pe aerodrom în acea perioadă. Cu toate acestea, fostul premier a fost programat la zbor.

Pilotul Marcel Anton, în calitate de instructor de zbor al lui Călin Popescu Tăriceanu, era obligat să pregătească zborul, inclusiv să verifice NOTAM pentru acea zi. În plus, prin natura funcției, știa că aerodromul este oficial închis.

Dar nu i-a păsat că încalcă prevederile Codului aerian și a efectuat zborul între orele 11.00 și 12.00. Complet ilegal.

Prea scurta oră de la trei la patru

Pe 23 și 24 iunie, Călin Popescu Tăriceanu, de data aceasta în calitate de pilot, a efectuat zboruri-școală cu un avion Cessna, înmatriculat YR-MDB, deși aerodromul „Gheorghe Bibescu“ era închis în zilele respective de directorul general George Barbu, conform NOTAM-urilor transmise și făcute publice de ROMATSA.

Pe 28 iunie, fostul premier a fost din nou programat pentru un zbor-școală. A decolat la ora 15.00, imediat după expirarea NOTAM-ului în care se menționa că aerodromul este închis până la ora 15.00.

Însă a aterizat la ora 16.30, la o jumătate de oră după ce aerodromul figura închis, conform programului de vară declarat în Publicația de Informare Aeronautică.

Două zile mai târziu, pe 1 iulie 2021, Tăriceanu a fost programat din nou la zbor, tot de la ora 15.00, fix după ce expira NOTAM-ul cu privire la închiderea aerodromului. De data aceasta, a revenit pe aerodrom la ora 17.00, deși aerodromul figura închis de la ora 16.00.

În toate cele patru cazuri, Călin Popescu Tăriceanu era obligat să verifice NOTAM-urile emise pentru aerodromul „Gheorghe Bibescu“.

De ce a păstrat, totuși, o oră de zbor disponibilă (15.00-16.00) directorul George Barbu pe aerodrom (mai ales că, în acea oră, ar fi trebuit să asigure și serviciile de pompieri la care a renunțat tocmai ca să facă economie)?

Potrivit surselor Newsweek România, din prostie: atunci când a comunicat la ROMATSA programul închiderii, a confundat programul de vară cu cel de iarnă.

Astfel, aerodromul este deschis vara în intervalul 07.00-16.00 și iarna, 07.00-15.00.

Comunicând închiderea aerodromului pe program de iarnă, a rezultat o oră valabilă de zbor, 15.00-16.00.

Cășuneanu jr., jumătate de zbor legal

Zborurile ilegale, acoperite de cuplul Olinescu: ea, la Școală, el, la Autoritate

Costel Cășuneanu jr., fiul cel mare al „regelui asfaltului“, Costel Cășuneanu, se numără printre celebritățile care au zburat ilegal de pe aerodromul „Gheorghe Bibescu“.

Sabina Olinescu, directorul Programe Instruire, are în subordine toți piloții Școlii Superioare de Aviație Civilă și tot ea face planificarea zborurilor.

Activitatea ei este verificată de soțul ei, Cristian Paul Olinescu, director de Operațiuni Aeriene și Certificare Personal la Autoritatea Aeronautică Civilă Română.

Și Cășuneanu jr. a fost student

Cășuneanu jr. a efectuat primul zbor ilegal pe 7 iunie 2021. El s-a urcat singur la bordul avionului Cessna 172S, cu numărul de înmatriculare YR-MDB, și a decolat de pe aerodromul „Gheorghe Bibescu“ la 11.10, ora României.

A aterizat înapoi după o oră și jumate. Conform unui NOTAM publicat de ROMATSA, aerodromul „Gheorghe Bibescu“ figura închis pentru acea dată.

Adică nu avea nimeni voie să decoleze sau să aterizeze pe acest aerodrom, dar, din documentele consultate de Newsweek România, rezultă că în acea zi au mai fost efectuate alte nouă
zboruri.

Pe 8 și 9 iunie a.c. au urmat alte două zboruri ilegale.

Pe 10 și 11 iunie, Cășuneanu a zburat în calitate de student, sub îndrumarea instructorului Marcel Anton. Instructorul avea obligația să pregătească avionul de zbor, inclusiv să verifice NOTAM-urile pentru acele zile.

În calitate de angajat al SSAV, trebuia să știe că aerodromul fusese închis iar drectorul Sabina Olinescu nu trebuia să programeze zborurile.

O singură aterizare legală

Alte trei zboruri ilegale au fost efectuate de Cășuneanu sub îndrumarea instructorului George Buza, și el angajat al SSAV, în zilele de 22, 23 și 28 iunie. În toate cele trei zile, aerodromul „Gheorghe Bibescu“ figura închis între orele 07.00 și 15.00.

Tot sub îndrumarea lui George Buza, Cășuneanu jr. a mai efectuat un zbor ilegal pe 1 iulie 2021. În aceeași zi, a mai efectuat un zbor singur, tot ilegal.

Pe 29 și 30 iunie, Costel Cășuneanu a zburat singur cu un avion Cessna, cu numărul de înmatriculare YR-MDD. Pe 29 a decolat ilegal de pe aerodromul „Gheorghe Bibescu“, pentru că acesta era închis oficial între orele 07.00 și 15.00, și a aterizat la ora 16.14, adică la 14 minute după ce aerodromul figura închis.

În cealaltă zi, a decolat la ora 14.10, de pe același aerodrom pentru care a fost emis un NOTAM ca fiind închis până la ora 15.00. A aterizat legal la ora 15.58.

Olineștii, în conflict de interese

Sabina Olinescu este directorul Programe Instruire din 2014 la SSAC. Conform unei adrese obținute de Newsweek România, din 13 ianuarie 2016, directorul Autorității Aeronautice Civile Române din acea perioadă, Armand Petrescu, i-a trimis în inspecție la Școala Superioară de Aviație Civilă pe Cristian Olinescu, Valeriu Aur și Evelina Kozma pentru a efectua preventiv o inspecție.

Urma să vină o delegație a Agenției Europene de Siguranță Aviatică (EASA) care voia să verifice respectarea de către România (prin structura condusă de Sabina Olinescu) a „cerințelor regulamentelor europene în domeniul licențierii personalului navigant EU1178/2011 și EU 290/2012“.   

În calitate de director Operațiuni Aeriene și Certificare Personal la AACR, Cristian Olinescu are printre atribuții coordonarea și participarea la activități de certificare și supraveghere a operatorilor aerieni, a personalului navigant, dar și a organizațiilor de pregătire. Inclusiv a Școlii Superioare de Aviație Civilă.

 

 

 

 

 

 

 

Exclusiv

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție.

Publicat

pe

De

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți, în timp ce se plimba pe străzile din orașul Lupeni, județul Hunedoara a tăiat anvelopa unei mașini de poliție, dezvaluie cei de la sindicatul Europol.
De ce se pot întâmpla astfel de fapte?
Este simplu, autorii morali ai infracționalității stradale de acest gen ar putea fi considerați parlamentarii României care au modificat legislația, dezincriminând portul de arme albe în spațiile publice.
Ca urmare a unei astfel de decizii, orice dezaxat se poate plimba pe drumurile publice cu un cuțit sau macetǎ asupra sa fără ca polițiștii să poată dispune vreo măsură împotriva acestuia.
În prezent, portul cuțitului, pumnalului, boxului sau alte asemenea obiecte anume confecționate pentru înțepare, tăiere sau lovire este incriminat doar dacă autorul este depistat la adunări publice, manifestări cultural-sportive, în localuri publice(restaurante/terase, instituții publice, mijloace de transport în comun).
Pentru fapta comisă, individul riscă un dosar penal pentru infracțiunea de distrugere prevazută de art. 253 din Codul Penal pentru care legiuitorul a prevăzut pedeapsa închisorii de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă, context în care nu poate fi dispusă măsura arestării preventive.
Dacă bărbatul în cauză ar fi distrus, spre exemplu, 10 mașini de poliție sau alte 10 autoturisme aparținând cetățenilor de bună-credință, consecințele faptelor acestuia ar fi fost aceleași – cercetare în stare de libertate, continuând astfel să reprezinte un pericol public, mai precizeaza cei de la Europol. (Sava N.).
Citeste in continuare

Exclusiv

Ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP

Publicat

pe

De

Sunt IPJ-uri care au inteles ca ordinul MAI 62/2018 trebuie pus in executare, inclusiv pentru sefii de post, indiferent de prostiile scrise de DOP in fisa cadru a sefilor de post, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Si au trecut deja sa modifice fisele de post pentru orice functie de sef, acolo unde s-a omis in trecut.
E clar pentru oricine cu doi neuroni functionali ca ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP.
DOP, in piramida structurii ministerului, sunt niste nimeni (comparativ cu ministrul MAI), a cinspea roata la caruta IGPR, nici macar a aparatului central.
Ei sunt deja in culpa si trebuie sanctionati disciplinar. E problema celor care le sunt sefi (Despescu, Benone, Miritescu) sa ii invete pe cei de la DOP, respectul pentru ordinele ministrului si pentru carte.
Pe langa destepti, tot la ipjuri, sunt altii inca grei de cap, care proceseaza mai greu, care socotesc pe degete, cu abacul, care refuza sa inteleaga un lucru simplu.
Ordinul MAI 62/2018 reglementeaza atributii, ordinul S/7/2018 reglementeaza altele ( drepturi salariale).
Voi, sefii de ipjuri, inclusiv sefii de personal, trebuie sa va asigurati ca art.26 din OMAI 62/2018, este pus in executare perfect. Ca altfel sunteti in abatere.
Discutia pe dreptul la majorarea anticoruptie este una separata, care nu va priveste pe voi si nici nu reprezinta obiectul ordinului 62/2018.
Pe acordarea majorarii de 12,5%, vor aparea procese si acolo se va transa aspectul litigios al dreptului la majorare. E o alta treaba.
Deci acolo, pe patratica voastra, aveti obligatia sa bagati inclusiv in fisele de post ale agentilor sefi de post, atributii anti-coruptie. De buna voie. Ca asa zice ordinul ministrului pe care aveti obligatie sa il executati inca din 2018.
Va spun cinstit, e nevoie sa faceti asta ( sa nu uitam totusi ca sunteti obligati legal sa o faceti) ca sa mearga mai usor, la instanta, procesele reclamantilor. Deci macar asa puteti sa va reparati o parte din vina, mai precizeaza Emil Pascut. (Sava N.).
Citeste in continuare

Featured

ANRE s-a săturat de atâtea plângeri împotriva furnizorilor de energie și gaze

Publicat

pe

De

Plângerile consumatorilor casnici, dar și non-casnici, față de abuzurile furnizorilor de energie și gaze se vor face către ”abuzatori”, se arată într-un proiect de ordin al ANRE. Depunerea sesizării la ANRE va mai fi posibilă doar cu dovada răspunsului primit de la furnizori, fără să se instituie vreun termen în acest sens. Autoritatea a simțit nevoia să modifice reglementările, din cauza creșterii numărului de reclamații înregistrate la această instituție.

(Preluare National – Claudia Marcu):

Criza facturilor uriașe la energie și gaze. ANRE a dat amenzi pentru neaplicarea schemei de sprijin/Ce societăți au fost sancționateLuând exemplul ANPC, care a tăiat total legătura și contactul cu victimele din rândul consumatorilor, ANRE s-a gândit să emită un proiect de ordin prin care să-i trimită pe reclamagii în curtea celor la adresa cărora sunt făcute plângerile. Numai după obținerea unui răspuns scris oficial, dacă va fi obținut, pentru că nu se instituie niciun termen, consumatorul abuzat poate depune o sesizare la ANRE.

”Prin prezentul proiect de ordin s-a avut în vedere modificarea unor prevederi din Procedura privind soluționarea reclamațiilor părților interesate în sectorul energiei, generate de creșterea numărului de reclamaţii înregistrat la ANRE de la data aprobării actului normativ, a propunerilor primite din partea auditorilor interni, a modificărilor de natură informatică intervenite în organizarea instituției, care au generat si schimbări în stocarea si arhivarea dosarelor reclamaţiilor, şi mai ales a situaţiilor din practică ca urmare a aplicării prevederilor actului normativ”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de ordin al ANRE.

Potrivit acestuia, petiţia, sesizarea sau reclamaţia adresată ANRE, care nu conţine anexat răspunsul formulat de participantul la piaţa de energie/titularul de licenţă/titularul de atestat/titularul de autorizaţie sau de dovada transmiterii solicitării către acesta, se redirecţionează către reclamat în vederea soluționării și emiterii unui răspuns către petent, cu informarea ANRE.

Clasări rapide

Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate și descrierea speţei. În situaţia în care ANRE solicită completări sau clarificări a documentaţiei, se consideră data de începere a analizei atunci când solicitantul completează documentaţia. În situaţia în care reclamaţia nu cuprinde toate aceste elemente sau solicitantul nu transmite clarificările necesare analizei, aceasta nu va fi considerată completă şi nu va fi supusă analizei ANRE, fapt care conduce la clasarea acesteia prin emiterea unui răspuns în acest sens.

Totodată, sesizările și reclamaţiile în care se utilizează un limbaj neadecvat, trivial, injurios la adresa persoanelor reclamate sau a reprezentanţilor ANRE, și cele în care nu se specifică situaţia reclamată, nu necesită răspuns şi se clasează. Tot la coșul de gunoi vor ajunge și sesizările anonime sau cele în care nu sunt menţionate datele de identificare a solicitantului sau a locului de consum, precum și adresele care conţin corespondență între petiționar și reclamat şi prin care nu se adresează o solicitare ANRE.

Termen de prescripție

Potrivit reglementărilor în vigoare, plângerile ale căror fapte depăşesc 36 de luni de la data săvârşirii nu vor mai fi soluționate de ANRE. De asemenea, plângerile trimise spre soluţionare instanţelor judecătoreşti sau unor entităţi juridice pe cale extrajudiciară nu mai pot fi adresate spre soluţionare şi ANRE.

”Pe perioada soluţionării plângerilor de către ANRE, efectele acţiunilor titularilor de licenţe/autorizaţii/atestate în domeniul energiei împotriva reclamanţilor pot fi suspendate de către autoritate, cu excepţia celor care, prin neaplicarea lor, ar conduce la producerea unui prejudiciu iremediabil”, mai arată ANRE.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv21 de ore ago

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție.

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți, în timp ce se plimba pe străzile din orașul Lupeni, județul Hunedoara...

Exclusiv21 de ore ago

Ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP

Sunt IPJ-uri care au inteles ca ordinul MAI 62/2018 trebuie pus in executare, inclusiv pentru sefii de post, indiferent de...

Exclusiv2 zile ago

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …?

De aproape un an, scandalul WHITE TOWER tine prima pagină a ziarelor locale și naționale, dar autoritățile par a închide...

Exclusiv2 zile ago

„Dorel” de la Dolj/DGF cloceste si livreaza inselaciunea

Nici  IPJ Dolj nu a auzit de expresia ” salariul de functie in plata”! DGF cloceste si livreaza inselaciunea iar...

Exclusiv3 zile ago

WHITE TOWER (XXXI)/Modalitatea cum pseudo-ziarisul narcoman, santajist si spagar, Catalin Stavri, locotenenul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusiv3 zile ago

Avem și noi Mafie?/Fostul politist Frangulea Alexandru – alias „Capitan la 15 ani” a protejat afacerile murdare ale sefilor SRI Prahova

Realitatea este insa ca in nici o tara din lume lupta impotriva infractorilor nu se poate duce cu politisti si...

Exclusiv3 zile ago

Garda de Mediu Prahova si IPJ Prahova nu sunt interesate de sănătatea populației!?/Este o problema de siguranta nationala, de SRI!

In parcarea de la Kaufland Comarnic stationeaza autoturisme cu deseuri periculoase în ele, mai exact cu deseuri medicale? Ce rețele...

Exclusiv3 zile ago

Administrația Națională a Penitenciarelor contabilizează, controlează, sancționează și pe alocuri delirează !

ANP are  un  director al Direcției de Siguranță și Regim Penitenciar capabil să gestioneze situațiile de criză? https://youtu.be/MuYmQpRkw6Q?t=3 Din câte...

Exclusiv3 zile ago

Conform DGF, excelenta a crescut in ianuarie 2024 prin magie, fara sa fie implicat programul de salarizare MAISAL. Asta probabil ca au auzit ei prin targ ca niste fosti sefi BCCO ii ameninta cu plangeri penale pentru modificarea ilegala a programului informatic

Daca nu poti sa-i convingi, zapaceste-i! Un fost sef de financiar mi-a explicat magistral, in cateva cuvinte, tehnica lui Grecu,...

Exclusiv3 zile ago

„Șefii din poliție au imunitate/Îi sfătuim pe agenții de siguranță să refuze să mai semneze procesele-verbale de instruire! Și așa spun procurorii și judecătorii că n-au nicio valoare juridică”

Un procuror și un judecător au „legiferat” falsul intelectual la Poliția Roman! S-a creat un precedent extrem de grav, dezvaluie...

Exclusiv3 zile ago

USR-iștii și toți confrații lor au pentru polițiști și militari o ”vitrină” goală, din care străbate un miros urât de medicamente netestate suficient și înghițite odinioară

USR-iștii au fost cei mai nerăbdători să se arunce în cursa euro-parlamentarelor, de departe un soi de pizdulicea măcelarului (pentru...

Exclusiv5 zile ago

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga

Politist corupt pensionar, fost sef al SERVICIULUI ARME, EXPLOZIVI ŞI SUBSTANŢE PERICULOASE si fost sef al Serviciul Județean Anticorupție Prahova a...

Exclusiv6 zile ago

Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba!

Din greseala in greseala, spre victoria ( paguba) finala, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Sau cum s-au transformat...

Exclusiv7 zile ago

In 2018 și 2019 numărul pensionărilor în Poliție, Jandarmerie, ISU este vădit insignifiant în raport cu creșterile bruște din anii următori, 2020, 2021, 2022, 2023!

Am extins investigațiile vizând dinamica pensionărilor de la Poliția Română, la Jandarmeria Română și Pompieri. Trebuie să mărturisesc întâi că...

Exclusiv7 zile ago

De ce le este rușine unor șefi din Poliția Română să poarte uniforma?

O simplă poză la prima vedere cu o oarecare activitate a Carabinierilor italieni la care sunt prezenți la fața locului...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!