Connect with us

Exclusiv

CEDO dă undă verde victimelor „secretomaniei” de stat! Sindicatul Diamantul: „Drumul spre Strasbourg e deschis!”

Publicat

pe

O victorie istorică deschide noi orizonturi pentru polițiștii și militarii destituiți pe baza unor „informații clasificate” opace.

Un semnal de alarmă răsună în sistemul de justiție românesc: Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) a condamnat România în cazul Corneschi vs. Statul Român, marcând o victorie crucială pentru dreptul la un proces echitabil. Sindicatul Diamantul, prin vocea lui Vasile Raven, lansează un apel către toți polițiștii și cadrele militare care au suferit destituiri fabricate pe baza unor „informații clasificate”: „Drumul spre Strasbourg e liber și bătătorit!”

  • Dosare „strict secrete”, drepturi călcate în picioare

În 2022, CEDO a obligat statul român să plătească despăgubiri de 8.700 de euro lui Corneliu Corneschi, un fost ofițer SRI, pentru încălcarea art. 6 din Convenție – dreptul la un proces echitabil. Statul a fost găsit vinovat pentru lipsa de transparență și pentru imposibilitatea reală de apărare în fața deciziilor arbitrare bazate pe informații clasificate. „Justiția nu poate fi făcută cu ușile încuiate și cu ochii legați”, subliniază reprezentanții Sindicatului Diamantul.

  • Anexa 15 – arma secretă a abuzurilor

Un element central în cazul Corneschi a fost Anexa 15, un document intern al SRI prin care angajații „acceptă” să nu li se motiveze neacordarea avizului de securitate. CEDO a tranșat problema: „Anexa nr. 15 nu poate fi considerată drept o renunțare neechivocă la dreptul de a cunoaște motivele deciziei de retragere a autorizației de securitate.”

  • Justiția „pe nevăzute” – o parodie tristă

Corneschi a dat statul în judecată și a primit în schimb un proces în care probele „serioase” erau clasificate, iar judecătorii nu aveau acces la tot ce decidea SRI să trimită. Instanțele au invocat vag „pericol la adresa instituției” și „lipsă de loialitate”, fără a preciza vreodată ce anume a făcut omul.

  • CEDO pune punctul pe „i”: Transparența nu e opțională!

CEDO a fost clară: o simplă enumerare a articolelor legale nu e suficientă pentru a motiva o decizie, iar prezența unui avocat cu certificat ORNISS nu poate asigura o apărare efectivă dacă acesta nu poate comunica cu clientul despre elementele esențiale ale cauzei.

  • Lecții din precedent: Regner, Muhammad, Tinnelly…

Hotărârea CEDO în cazul Corneschi se bazează pe o serie de decizii anterioare care au stabilit standardul european privind echilibrul între securitatea națională și drepturile procedurale. „Protecția informațiilor clasificate nu justifică, prin ea însăși, excluderea totală a drepturilor la apărare dacă nu există garanții efective”, a statuat CEDO în cazul Regner c. Republicii Cehe.

  • Ce urmează? Reforma sau perpetuarea abuzurilor?

CEDO a obligat România nu doar să plătească despăgubiri, ci și să redeschidă procedura și să reevalueze cazul Corneschi cu respectarea standardelor unui proces echitabil. Va profita statul român de această lecție sau va continua să își bată joc de drepturile cetățenilor? Timpul va spune. Cert este că, așa cum subliniază Sindicatul Diamantul, drumul spre Strasbourg este deschis pentru toți cei care au suferit abuzuri similare. (Cerasela N.).

Exclusiv

SAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!

Publicat

pe

De

Când te gândești la Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS) al Poliției Capitalei, imaginea este clară: elită, disciplină, profesionalism. Realitatea din spatele zidurilor, însă, pare a fi desprinsă dintr-un film de groază cu tente birocratice și accente penale, unde psihologii amenință cu suspendarea, șefii joacă de-a „inelul magic” cu carierele subalternilor, iar o durere de cap te poate lăsa fără salariu. Saga agentului șef Wilhelm Constantin Bendriș, dezvăluită inițial de Incisiv de Prahova, ajunge acum în instanță, iar documentele depuse la Tribunalul București aruncă în aer întreaga instituție, scoțând la lumină un sistem putred din interior.

„Inelul magic” și psiho-horrorul de la SAS: Când o adresă internă devine sentință externă

Calvarul polițistului Bendriș, cu 18 ani de experiență, a început, paradoxal, de la „nimicuri”: un comentariu pe Facebook și participarea la o manifestație sindicală.

Dar adevăratul „salt mortal” în absurd a venit odată cu „evaluările psihologice speciale”. Potrivit cererii de chemare în judecată, consultată de Incisiv de Prahova, după ce în ianuarie 2022 i-a fost retras dreptul de a purta armă și a fost declarat „apt condiționat”, povestea s-a repetat în iulie 2023.

Momentul culminant al teatrului psihologic este ziua de 31 iulie 2023. Deși Bendriș s-a prezentat la Biroul Psihologie pentru o nouă evaluare, acuzând o migrenă puternică și o stare de sănătate precară, a solicitat reprogramarea testării și schimbarea psihologului Horia Bejenaru, pe care îl acuza de o atitudine „lipsită de profesionalism” și „subiectivă”. Reacția domnului Bejenaru, consemnată în documentele depuse la dosar, a fost de o violență verbală uluitoare: „a sărit ca ars”, amenințându-l pe polițist cu suspendarea și insinuând că acesta „s-ar fi alcoolizat la mare”.

Incredibil, dar adevărat! Această solicitare legitimă, justificată și medical (ulterior, Bendriș a prezentat concediu medical pentru o gastro-enterită non-infecțioasă, posibil pe fond de stres), a fost interpretată drept un „refuz de susținere a evaluării psihologice”. Pe baza acestei „interpretări creative”, Direcția Generală de Poliție a Municipiului București (DGPMB) a emis, la 3 august 2023, Dispoziția nr. 7481, prin care i-a suspendat raporturile de serviciu. Motivul invocat? O adresă a Biroului Psihologie, nr. 214.756 din 31.07.2023, a cărei conținut polițistului i-a fost refuzat! „Corespondență internă”, i s-a replicat cinic. Adică, ești suspendat pe baza unui document pe care nu ai voie să-l vezi. Un exemplu clasic de stat de drept suspendat, nu doar raporturi de serviciu.

„Cazul Pian” și ‘comportamentul dezadaptativ’: Polițistul incomod, trimis la groapa de gunoi birocratică

Totul a pornit, conform sesizării inițiale, după intervenția SAS în „cazul Pian” din 2020. Agentul Bendriș, printre puținii care au avut curajul să atragă atenția, chiar și la nivel intern, asupra posibilelor repercusiuni negative, a devenit instantaneu „polițistul incomod”. A fost mutat disciplinar, i s-au anulat drepturile la pregătire și misiuni, fiind trimis abuziv la paza unității, o sarcină ce ar fi trebuit să-i revină mult mai rar.

Cererea de chemare în judecată detaliază aceste abuzuri, subliniind că Dispoziția nr. 85/21.07.2023, care i-a modificat programul și atribuțiile, transferându-l la un „Compartiment OPI – SAS” (adică la munca de secretariat), a fost emisă ilegal. Potrivit Ordinului MAI nr. 140/2016, un astfel de transfer necesită un post vacant și acordul scris al polițistului. Acord pe care Bendriș nu l-a dat niciodată. Mai mult, prevederile interne (Dispoziția Comună MAI nr. 8042/13.02.2018) obligă șeful direct să comunice deschis orice problemă de „comportament dezadaptativ” înainte de a lua măsuri. Niciun astfel de dialog nu a avut loc. Se pare că la SAS, „comunicarea” se face direct prin epoleți, nu prin profesionalism.

Bomba DNA: Abuzul în serviciu și falsul intelectual, specialități locale?

Cea mai „devastatoare” lovitură pentru imaginea DGPMB și SAS vine direct din interior. Polițistul Bendriș dezvăluie, în cererea sa către instanță, că, în urma verificărilor realizate de Serviciul Control Intern al DGPMB, a fost formulată o sesizare din oficiu către Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 3! Obiectul: posibila săvârșire a infracțiunilor de fals intelectual și abuz în serviciu, în legătură cu aceeași adresă a Biroului Psihologie nr. 214.756 din 31.07.2023 – chiar documentul care a stat la baza suspendării sale!

Cu alte cuvinte, pe de o parte, DGPMB îi suspenda polițistului raporturile de serviciu, invocând o adresă „internă” și un „refuz” iluzoriu, iar pe de altă parte, propriul serviciu de control constata că aceeași adresă ar putea fi rodul unor infracțiuni penale. Absurdistanul birocratic atinge cote olimpice, unde instituția se acuză singură, dar continuă să-și hărțuiască angajații.

O suspendare cu „happy-end” (pentru șefi): Când Direcția Generală se contrazice singură, în plină criză de paternitate

Hărțuirea a continuat chiar și în cele mai sensibile momente. Dreptul legal la „luna tatălui” (concediu pentru creșterea copilului) i-a fost inițial refuzat lui Bendriș, invocându-se suspendarea raporturilor de serviciu. Însă, într-o mișcare demnă de un număr de circ, la sfârșitul lunii decembrie 2023, DGPMB a emis o nouă dispoziție prin care recunoștea retroactiv concediul de creștere a copilului și, mai mult, suspenda efectele propriei Dispoziții de suspendare pe perioada concediului de paternitate!

Această auto-corecție târzie nu face decât să sublinieze caracterul abuziv și nelegal al măsurilor inițiale. Întreaga situație a generat o vătămare gravă: privarea de salariu timp de trei luni, reducerea sporurilor, afectarea imaginii profesionale și, cel mai dureros, un impact financiar devastator asupra familiei, cu doi copii minori de 3 și 5 ani. Când șefii se contrazic în acte, dar polițistul rămâne cu buzunarele goale, justiția devine ultima speranță.

Justiția, ultimul scut: Întrebări incomode pentru sefii tăcuți

Agentul Bendriș solicită instanței nu doar anularea dispozițiilor abuzive și plata drepturilor salariale, ci și o serie de interogatorii incendiare pentru pârâți.

Întrebări precum: „Este adevărat că reclamantul s-a prezentat la 31.07.2023 la Biroul Psihologie?”, „Unde este înscrisul de unde rezultă refuzul explicit al reclamantului de a susține evaluarea psihologică?”, „Ce demersuri au fost efectuate pentru a stabili dacă dl Bejenaru Horia și-a depășit atribuțiile profesionale?”, sau „Câte sesizări privind comportamente dezadaptative au fost înregistrate în 2023 și câte au dus la suspendări?”

Aceste interogatorii sunt menite să deschidă „cutia Pandorei” (aici), (aici), etc și să demonstreze nu doar abuzul punctual, ci și o potențială practică sistematică de hărțuire și eliminare a „elementelor incomode” din cadrul SAS. Este evident că la SAS, forța de elită a Poliției Capitalei, nu doar integritatea fizică a cetățenilor, ci și cea morală și profesională a propriilor angajați, sunt supuse unor „acțiuni speciale” de un cu totul alt tip. Vom reveni, cu siguranță, la acest caz care dezvăluie, strat cu strat, putrefacția din inima unei instituții menite să ne apere.  (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Războiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic

Publicat

pe

De

Sindicatul „Diamantul” acuză MAI și IGPR de tergiversare în procesul de declasificare

Un nou episod al luptei pentru transparență în cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI) și Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR) se va scrie pe 10 decembrie 2025, la Curtea de Apel București (CAB). Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” continuă demersul judiciar pentru declasificarea a două acte interne cruciale, OMAI S/108/2011 și Dispoziția IGPR S/51/2011, ambele vizând „permanența de la domiciliu”. Instituțiile pârâte sunt acuzate de tergiversare, refuzând să depună actele secretizate la instanță și câștigând astfel un nou termen.

Miza dosarului 3411/2/2025: Ce ascunde ‘permanența de la domiciliu’?

Pe rolul CAB, sub numărul 3411/2/2025, se află acțiunea Sindicatului „Diamantul” de declasificare a Ordinului MAI S/108/2011 și a Dispoziției IGPR S/51/2011. Aceste documente reglementează conceptul de „permanență de la domiciliu”, o practică prin care anumiți angajați sunt considerați în serviciu chiar și în afara orelor de program, la domiciliu. Miza reală a sindicatului este transparentizarea condițiilor în care polițiștii își desfășoară activitatea, un aspect fundamental pentru drepturile angajaților și pentru relația publicului cu forțele de ordine.

Strategia MAI: Excepții procedurale și argumente de securitate națională

Ministerul Afacerilor Interne, în calitate de emitent al OMAI S/108/2011, utilizează o dublă strategie pentru a se apăra în fața instanței, conform dezvăluirilor Sindicatului „Diamantul”. Pe de o parte, invocă o excepție procedurală, solicitând instanței să verifice dacă Sindicatul „Diamantul” a achitat taxa judiciară de timbru de 50 de lei, sugerând că, în caz contrar, acțiunea ar trebui anulată ca netimbrată.

Pe fondul cauzei, MAI susține că ordinul a fost clasificat legal, în baza normelor interne (OMAI nr. S/389/2003), care stipulează că documentele referitoare la atribuțiile personalului de permanență și pază sunt informații a căror divulgare ar aduce prejudicii ministerului. De asemenea, invocă „mediul securitar internațional marcat de un grad ridicat de impredictibilitate” – incluzând crize militare, sociale și economice – ca justificare pentru menținerea clasificării și protejarea mecanismelor instituționale. Un argument controversat adus de MAI este că nu ministerul trebuie să dovedească prejudiciul unei declasificări, ci reclamantul trebuie să demonstreze că nu există un astfel de prejudiciu, strategie semnalată de sindicat. În plus, MAI citează jurisprudența (inclusiv o decizie Î.C.C.J. și o cauză C.E.D.O. – Surek contra Turciei) pentru a-și susține dreptul la o „largă marjă de apreciere” în decizia de a păstra confidențialitatea unor informații.

IGPR se apără: ‘Nu suntem emitentul, dar Ordinul derivă de la noi’

Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR), pârât în legătură cu propria Dispoziție I.G.P.R. nr. S/51/2011, adoptă o linie de apărare complementară. În primul rând, IGPR invocă excepția lipsei calității procesuale pasive în ceea ce privește OMAI S/108/2011, argumentând că nu este emitentul acestui act și, prin urmare, nu îl poate declasifica.

Referitor la propria dispoziție, IGPR susține că aceasta este un act derivat, întocmit în baza Ordinului MAI clasificat. Prin urmare, atâta timp cât actul principal rămâne secret, declasificarea dispoziției IGPR nu este posibilă. Mai mult, o comisie internă a IGPR ar fi analizat oportunitatea și ar fi concluzionat că divulgarea informațiilor din dispoziție „este de natură a afecta interesele Inspectoratului General al Poliției Române”, împiedicând astfel declasificarea.

O bătălie pentru transparență sau un risc la securitate?

Lupta juridică dintre Sindicatul „Diamantul” și instituțiile de forță ale statului român subliniază tensiunea permanentă dintre dreptul la informare și necesitatea protejării secretului de stat. În timp ce sindicatul militează pentru o transparentizare a practicilor interne care afectează direct condițiile de muncă ale polițiștilor, MAI și IGPR invocă un context de securitate complex și riscuri potențiale pentru operaționalitate. Rămâne de văzut dacă Curtea de Apel București, pe 10 decembrie, va da câștig de cauză solicitării de declasificare, deschizând un precedent important pentru accesul la informațiile interne ale instituțiilor de forță, sau va valida argumentele legate de protejarea siguranței naționale și a operațiunilor poliției. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Scandalul interceptărilor ilegale de la IPJ Botoșani: Tentativă de ‘mușamalizare sistematică’ la nivelul instituțiilor cheie

Publicat

pe

De

Un scandal de proporții zguduie din temelii Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Botoșani, aruncând o umbră serioasă asupra integrității unor instituții cheie ale statului român. Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” denunță public o tentativă de mușamalizare și tergiversare a cercetării unor interceptări audio ilegale, realizate prin intermediul camerelor de supraveghere, acuzație care se bazează pe o cronologie detaliată a circuitului denunțului penal.

Interceptări audio ilegale și acuzația de abuz: Miezul problemei

Potrivit Sindicatului Polițiștilor din România “Diamantul” (sursa: comunicatul sindicatului), sistemul ilegal de supraveghere audio-video ar fi fost folosit pentru a intercepta conversațiile angajaților și cetățenilor în spațiile publice ale instituției, fără informarea prealabilă a acestora. Aceste acuzații grave au fost inițial semnalate de Sindicatul Polițiștilor și Personalului Contractual (SPPC) Botoșani, condus de președintele Corneanu Cătălin Marcel, printr-o serie de petiții adresate Direcției Control Intern (DCI) a Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR), în perioada 22-24 iulie 2025.

Cronologia unei (posibile) mușamalizări: Un răspuns deconcertant de la IGPR

Punctul central al acuzației de mușamalizare se regăsește în răspunsul primit de SPPC Botoșani de la Direcția Control Intern (DCI) a IGPR, pe 20 august 2025. Condusă de comisarul șef de poliție Ionică Iulian (sursa: adresa DCI Nr. 783357/SLl/SR/20.08.2025, NESECRET), DCI a conchis, în urma unei analize, că „nu au fost identificate elemente de natură a conduce la angajarea răspunderii disciplinare” în sarcina personalului IPJ Botoșani, deși fuseseră sesizați anterior cu privire la înregistrările audio ilegale. Sindicatul califică acest răspuns drept o „mușamalizare” a situației.

Nemulțumit de răspunsul DCI, SPPC Botoșani a escaladat problema, formulând pe 28 august 2025 o sesizare către Guvernul României, în care sublinia încălcarea sistematică a drepturilor angajaților, inclusiv aspectul înregistrărilor audio ilegale. Sesizarea făcea referire la faptul că inclusiv Raportul cu aspectele de cercetare prealabilă a șefului Vamanu Vasile, întocmite și asumate de IPJ Botoșani, consemna aceste înregistrări audio fără notificare. De asemenea, era exemplificată situația agentului Catruc Ionuț, un „avertizor de integritate” supus unui tratament advers, ceea ce ridica noi semne de întrebare cu privire la climatul intern de la IPJ Botoșani.

Labirintul instituțional: De la DGA la DNA, o redirecționare continuă

Pe 30 octombrie 2025, Sindicatul „Diamantul”, prin președintele Vitalie Josanu, a formulat un denunț penal complex, vizând posibile fapte de natură penală la Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Botoșani, inclusiv utilizarea sistemului ilegal de supraveghere audio-video și posibila mușamalizare a acestor fapte. Denunțul a fost trimis electronic către mai multe instituții.

Răspunsurile instituționale au creat un veritabil labirint birocratic:

  • Direcția Generală Anticorupție (DGA) a informat sindicatul că sesizarea a fost redirecționată către IGPR pentru verificări, argumentând că aspectele semnalate nu țin de competența DGA pe fapte de corupție (sursa: adresa DGA Nr. 2973811 din 28.10.2025).
  • Corpul de Control al Ministrului Afacerilor Interne, prin Colonelul Viorel Lefterache (Director General, sursa: adresa Nr. 717.594 din 03.11.2025, NESECRET), a confirmat primirea denunțului penal și l-a înaintat Direcției Naționale Anticorupție (DNA). Însă, într-o notă controversată, invocă O.G. nr. 27/2002, care reglementează soluționarea petițiilor cu caracter nepenal, nu a denunțurilor penale. Sindicatul (sursa: comunicatul sindicatului) sugerează că această „confuzie procedurală” poate indica „fie incompetență, fie intenția de a minimiza gravitatea sesizării.”
  • Direcția Națională Anticorupție (DNA) – Structura Centrală a confirmat primirea denunțurilor pe 5 noiembrie 2025, însă nu a înregistrat un dosar penal, ci a redirecționat cauza către DNA – Serviciul Teritorial Suceava, conform competenței teritorial (sursa: adresa DNA Nr. 10323/VIII-1/2025).

IGPR recunoaște implicarea anterioară, aducând clarificări fără asumarea răspunderii

Pe 10 noiembrie 2025, IGPR, prin Centrul de Informare și Relații Publice, a răspuns la o cerere de informații publice formulată de Sindicatul „Diamantul”. Răspunsul (sursa: comunicat IGPR) recunoaște implicit că DCI a fost sesizată anterior de Sindicatul PPC Botoșani cu aspectul înregistrărilor ilegale, ceea ce confirmă inacțiunea și mușamalizarea problemei semnalate inițial. IGPR menționează că, în 2024, au fost alocate fonduri pentru modernizare/instalare control acces personal, auto și supraveghere video la nivelul IPJ-urilor, iar specificațiile tehnice au fost elaborate și aprobate la nivel local, nu centralizat. Această precizare pare să sugereze o tentativă de a delega responsabilitatea pentru eventualele ilegalități.

Implicații și miza adevărului: Subminarea increderii în sistem

Demersurile Sindicatului „Diamantul” scot la iveală un sistem birocratic complex și, pe alocuri, opac, în care sesizările grave par să se rătăcească sau să fie tratate cu o lejeritate inexplicabilă. Miza acestui scandal este una majoră: credibilitatea sistemului judiciar și a instituțiilor de ordine publică. Cazul IPJ Botoșani ridică semne de întrebare serioase cu privire la respectarea drepturilor fundamentale ale angajaților și cetățenilor și la capacitatea statului de a investiga și sancționa abuzurile din propriile rânduri.

Rămâne de văzut dacă redirecționarea denunțului penal către DNA Suceava va aduce, în cele din urmă, adevărul la lumină. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

SAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!

Când te gândești la Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS) al Poliției Capitalei, imaginea este clară: elită, disciplină, profesionalism. Realitatea din...

Exclusiv8 ore ago

Războiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic

Sindicatul „Diamantul” acuză MAI și IGPR de tergiversare în procesul de declasificare Un nou episod al luptei pentru transparență în...

Exclusiv8 ore ago

Scandalul interceptărilor ilegale de la IPJ Botoșani: Tentativă de ‘mușamalizare sistematică’ la nivelul instituțiilor cheie

Un scandal de proporții zguduie din temelii Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Botoșani, aruncând o umbră serioasă asupra integrității unor...

Exclusiv19 ore ago

Scandal la rutiera Medgidia: Şeful „pârnăiaş” răzbună agentul umilit! Sindicatul Europol denunță o NOUĂ hărțuire!

Un nou episod șocant de abuz de putere zguduie Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Constanța, dezvăluit de Sindicatul Europol. Cazul...

Exclusiv22 de ore ago

Salarii de nababi pentru o instituție-fantomă: Antigrindina S.R.L. – Maldivele din bugetul românesc, ediția „zero activitate” și 20.000 de lei/lună pentru tăcere!

Fantoma cu salarii de aur bântuie bugetul României După ce fermierii prahoveni, adevărați detectivi în agricultura românească, au demascat sistemul...

Exclusiv23 de ore ago

România, fabrica de absurdități: De la „igienă” economică la mita de un milion, justiția dansează!

Într-o țară în care serialul „Corupția fără sfârșit” bate toate recordurile de audiență și se reinventează cu fiecare zi, un...

Exclusiv24 de ore ago

MAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!

România, țara în care absurdul fiscal se transformă constant în tragicomedia birocratică, ne servește un nou episod halucinant. După ce...

Exclusivo zi ago

Transparența pe „sârmă”: Balerini la MAI și biliardul stricat – Sindicatul „Diamantul” intreabă, Ministerul răspunde evaziv

O corespondență cu ecouri: Întrebări arzătoare despre Centrul Cultural al MAI, răspunsuri reci și opace O corespondență recentă dintre Sindicatul...

Exclusivo zi ago

Tragedie fără ecou: Tânăr arestat preventiv, găsit spânzurat în Centrul de Reținere al IPJ Galați

Un incident socant aruncă o umbră asupra condițiilor de detenție preventivă Un eveniment tragic a zguduit ieri Inspectoratul de Poliție...

Exclusivo zi ago

De la gem la bolizi: Cum vânează ANAF „bombardierii fiscali” după ce a iertat… bunica!

România, țara în care absurdul fiscal atinge cote paroxistice, continuă să ne uimească. După ce am râs amar de isteria...

Exclusiv2 zile ago

„Ținta rurală” cu buget tăiat: Comisia Europeană, acuzată că ii ignoră pe fermieri și pe europarlamentari!

În ciuda presiunilor intense venite din toate direcțiile, Comisia Europeană, sub conducerea Ursulei von der Leyen, persistă într-o viziune bugetară...

Exclusiv2 zile ago

SAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!

Când spui Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS), te gândești la eroism, disciplină și profesionalism de necontestat. Dar, după cum a...

Exclusiv2 zile ago

Scandalul spionajului ilegal: Sindicatul Diamantul acuză IGPR de mușamalizare și ‘gura care nu miroase’ la Botoșani!

Un nou scandal zguduie Poliția Română, unde acuzații grave de spionaj ilegal și mușamalizare la nivel înalt vin să completeze...

Exclusiv2 zile ago

Criză la vârful Poliției: De la Mureș la Teleorman, IGPR acuzată de lipsă de asumare și incompetență cronică

De la Mureș la Teleorman: Eșecuri în lanț și strategii de PR, Sindicatul EUROPOL aruncă mănușa conducerii IGPR O serie...

Exclusiv2 zile ago

România: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!

În timp ce președintele Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, jonglează cu bugete tăiate și „ținte rurale” iluzorii, iar Serviciul...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv