Actualitate
EDITORIAL/Interesele obscure de la APM Prahova si…”ofiterii de informatii”

APM Prahova etaleaza o formula clandestina care a creat o pepiniera infractionala largita, in fapt, o structura asigurata, in continuare, de sistemele de protectii institutionale, conferite si securizate, de la cel mai inalt nivel, de catre faimosul secretar general al MINISTERULUI MEDIULUI, Teodor Dulceata si legatura acestuia, celebrul “Domn SANDU COSAC”, care se prezinta, in continuare, inalt ofiter de informatii, reprezentant oficial al Administratiei Prezidentiale a Romaniei si sef in cadrul Comunitatii de Informatii
In lumina noilor sarcini trasate de la Bucuresti, de la nivelele de conducere, in care actul de decizie neconforma si neprofesionala, servind interese de grup mafiot, condus de Teodor Dulceata, Agentia de Protectie a Mediului exceleaza, mai nou, prin masurile:
Doina Gheorghe a fost transferata, definitiv, in pozitie de functionar executie, la “Autorizari” si “Comunicare”, pentru a duce la indeplinire rolurile si misiunile incredintate, de asigurare a protectiei pentru firmele mafiote, care devalizeaza, cu acordul unor inspectori de mediu, care primesc avantaje de la aceste grupari private, bugetele statului, prin neaplicarea unor amenzi, neefectuarea actelor de control, in conformitate cu prev si disp legale, neaplicarea unor sanctiuni, amenzi si neobligarea unor agenti economici sa implementeze solutii de mediu, asa cum legea prevede si obliga etc.
Daca, prin planurile de mediu, firmele care polueaza sau care detin responsabilitati de ecologizare, pe baza de contracte impuse, de conducerile A.P.M. Prahova, unor obiective si companii poluatoare, in care rudele reprezentantilor agentiei sunt angajati, sau unde inspectorii vizati au, in continuare, interese, ar aplica sanctiuni si amenzi si ar monitoriza desfasurarea, in etape si derularea-implementarea programelor de ecologizare, locuitorii din Prahova si din intreg bazinul hidrografic Ialomita, nu s-ar mai confrunta, astazi, cu catastrofalele efecte ale poluarii si cu dezastrul ecologic provenit din industria extractiva si de procesare din Judetul Prahova si care afecteaza, intrutotul, imaginea si, de fapt, viata in Romania.
Ca atare, UE, prin organismele cu atribut si competenta comunitara, ne-au monitorizat si, pe cale de consecinta, in contextul existentei si al functionalitatii operationale a intreg mecanismului mafiot descris, a aplicat mari sanctiuni financiare tarii noastre si chiar a instituit procedura de infringement, plasand tara noastra intr-un context de inferioritate si intr-o pozitie dominata, de monitorizare, continua, circumscrisa diminuarii si chiar de pierdere a credibilitatii institutionale, accentuand si atragand atentia ferm si autoritar, executivului, care, datorita neglijentei, pasivitatii si dezinteresului in ceea ce priveste adoptarea unor masuri si decizii, permite disolutia institutional-ministeriala de autoritate, in sectorul protectiei mediului si nu numai, cazul Dulceata Teodor et Co devenind unul European, similar dosarului Romgaz, in mandatul Adrian Constantin Volintiru in care, recent, autoritatile romane au esuat, arestand denuntatorul presedintelui acestei companii de stat, fiind salvat si recuperat (de unii, altii…), astfel, vectorul….. de imagine nationala.
In continuare, la Agentia de Protectie a Mediului Prahova, actiuniile ilegale se continua, se perpetueaza si capata noi forme, prin adaptare, aliniere si standardizarea unor modele functionale noi, in contextele existente.
Directorul Gabriela Munteanu a preluat noile aranjamente efectuate si continua sa asigure protectia acestor structuri paralele economice.
La “Autorizari” au fost mentinute, in continuare, Dana Neagu, Adriana Dumitrascu si Raluca Corcodel, ultima fiind vedeta agentiei, semnalata si documentata, complex, de institutiile statului, cu atributii si competente in materie si in domeniu, cu legaturi directe extraprofesionale si, totodata, discrete, cu fostul director Florin Diaconu, care i-a pus la dispozitie aparatura foto si de inregistrare audio-video profesionala si ambientala, instigand-o in acest sens, pentru a-i comunica rezultatele valorificarii si exploatarii acestor dispozitive. Astfel, Raluca Corcodel a fost documentata in diferite momente si contexte, in care comunica catre Florin Diaconu, suportii foto video si audio obtinuti prin efectuarea de inregistrari ilegale ale colegilor si sefilor, la sediul si in birourile A.P.M. Prahova.
De asemenea, aceasta afirma ca ar detine si inregistrari compromitatoare despre reprezentantii unor societati comerciale, puse la dispozitie de prietenul sau Florin Diaconu, pe care doreste sa le prezinte „presei centrale” si „autoritatilor” (parerea noastra ca se incearca un santaj pentru obtinerea unor foloase necuvenite si/sau pastrarea in functie), din care rezulta implicarea acestora in fapte ilegale, prin care, cu sprijinul unor angajati ai agentiei, cumparati de reprezentantii acestor firme, au castigat, mentinut, pastrat si dezvoltat relatii contractuale, in special cu grupul Rompetrol si Petrom OMV.
Corcodel Raluca, a fost mentinuta in acest fel, in cadrul agentiei, desi nu are studii tehnice si este in echipa subterana a fostului director Florin Diaconu, care a apelat, in acest fel, la prietenul sau, celebrul domn secretar general al ministerului de resort, Teodor Dulceata.
Raportari zilnice sunt transmise de catre Raluca Corcodel, din „WC-urile” agentiei, cu acordul si cu permisiunea noului director, Gabriela Munteanu (!?).
Tot cu titlu temporar, este mutata la serviciul “Autorizari” si Marina Ion, desi nu indeplineste conditiile pentru a lucra in acest serviciu.
Juristul Alexandru Andreiu este, in continuare, beneficiarul unui contract asigurat, cu A.P.M. Prahova, desi nu a adus niciun rezultat pentru agentie, in acest sens, de atatia ani. Mai mult, nici macar cand a fost incadrat in sistemul intern al A.P.M. Prahova, acesta nu a adus vreun aport benefic si a pierdut o serie de dosare, nereusind sa gestioneze, corespnzator, cele peste 40 de litigii ale agentiei, in care a angrenat institutia, la indemnul directorului, de atunci, Florin Diaconu, care l-a instigat, in acest sens, desi ambii stiau si cunosteau, in prealabil, ca nu au nicio sansa in instante.
Cu toate acestea, au expus si folosit, in interes personal, numele, imaginea si posibilitatile agentiei. Tacticile in speta au fost ticluite de cei doi, pe rand, impreuna cu reprezentantii unor firme private, de unde directorul si legaturile sale au avut beneficii si avantaje, in urma unor negocieri directe, la bere.
Deci aranjamentele au fost efectuate, direct, prin intelegeri cu oamenii de afaceri, care au castigat procese, nu au fost amendati, Diaconu Florin si oamenii sai au incasat salarii si beneficii, in calitate de functionari de stat, au achitat, platit si recompensat protectorii de la Bucuresti, nu au aplicat sanctiuni, nu au impus conditii ferme, in actele de control si, pe deasupra, au incasat si valori financiare de la cei care au castigat contracte si procese, in instante.
Ce rezultate s-au obtinut?
Dulceata Teodor inca este pastrat in functie, isi va continua seria concediilor in strainatate, conduce, ca si Florin Diaconu, mijloace auto marci de presitgiu, modele de lux, noi, foloseste, de asemenea, tinute si accesorii scumpe, de ordinul miilor de EURO, nu da socoteala nimanui, niciun procuror sau unitate de parchet sau de politie, nu se sesizeaza, inca, continua sa isi exercite functia in interes personal, Prahova fiind si ramanand, in continuare, un judet de mare interes, incearca sa il readuca, de la birourile din Buzau, unde a fost transferat, pe Florin Diaconu, care stie multe si, pe fond de frustrare, a inceput sa comenteze, in diferite medii, despre cadourile acordate, in bunuri, valori si sume in bani, secretarului general al ministerului-Teodor Dulceata etc.
Pe tot acest fond expus, pe larg, Munteanu Gabriela, directorul actual al Agentiei de Protectie a Mediului Ploiesti Prahova, de peste 20 de ani, este in conflict de interese, intrucat sotul acesteia detine o societate cu obiect de activitate “productie mobila”, autorizata chiar de subalternii sai, din cadrul agentiei.
In prezent, de la o dimensiune avansata se incearca ascunderea unor anumite fapte si, pe cale de consecinta, structura mafiota descrisa a mai procedat la initierea unei serii de activitati care exceed rolurilor profesionale si de serviciu. Astfel, angajata A.P.M. Prahova, Cristina Furniga, initial a fost utilizata si interpusa mediilor de referinta, cu scopul de a fi marsutizata cu un rol bine determinat.
Aeasta a contactat anumite mijloace de presa, lasand impresia ca este din interiorul agentiei, cu scopul de a furniza date de interes, in premiera, din interior. In realitate, Cristina Furniga este dirijata de George Caltanide si Marian Zaharia, legaturi ale fostului director Florin Diaconu.
In prezent, Caltanide George este auditor contabil al agentiei, iar Zaharia Marian este seful de la “Deseuri”, amplasati si invesiti in functie de Florin Diaconu.
Legenda utilizata in scopul de creare de legaturi cu mijloacele de presa este reprezentata de un asa-zis proces, aflat pe rolul instantelor, prin care se solicita alinierea salariilor la familia ocupationala din care ar face parte si corpul angajatilor A.P.M.Prahova, respectiv minister si agentia nationala (A.N.P.M.)
Cristina Furniga lucreaza la serviciul “Contabilitate” si este inclusa intr-o lista suplimentara, in respectiva actiune juridica-proces.
In actiunea de incercare de intoxicare a presei, in care ar utiliza si elemente veridice, reale, precise, exacte, actuale si oportune, este influentata, capacitata si instigata, intrutotul, de cei doi colegi, mentionati anterior, Caltanide George si Marian Zaharia, legaturile lui Florin Diaconu, persoane care saboteaza actul managerial al Gabrielei Munteanu, vizand reinstalarea, la Ploiesti, in calitate de director al Agentiei de Protectie a Mediului, din nou, a personajului controversat Florin Diaconu.
In speta, in continuare, se incearca, din umbra, prin utilizarea unor parghii centrale, dispuse de Teodor Dulceata-secretarul general al MINISTERULUI MEDIULUI si dl SANDU COSAC- ofiterul de legatura de la CNI-A.P. Cotroceni, readucerea lui Diaconu Florin, care dirijeaza, din umbra, participarea si preluarea rolurilor si a efectelor obtinute, in urma acestor jocuri, coroborate cu solutiile actiunii initiate in justitie, pentru capetele de cerere mentionate, de catre conducerea Cartelului ALPHA.
Sandu Cosac si Dulceata Teodor TEO erau nelipsiti de la deplasarile si vizitele in scop turistic (vacante) in strainatate, la cele mai celebre si scumpe partii de ski din Muntii Austriei, Elvetiei, Frantei si Italiei….. cum ar fi, de ex, Alpii etc.
Aceste vacante erau platite si de alte firme, nu doar cele prahovene, care au facut si vor face, in continuare, obiectul unor anchete jurnalistice. Interesante sunt participarile reprezentantilor actionariatului Zaga Zaga Vrancea, in formulele de parteneriat care-I includ pe Duleata Teodor zis TEO si Sandu.
Vom reveni, cu detalii picante.
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 16 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!