Connect with us

Featured

Afaceri ilegale protejate de Diaconu Florin si alte institutii ale statului roman/Sub aripa protectoare a Domnului Tánczos Barna (I)

Publicat

pe

Urmare a reclamatiei facute de SC GENERAL WASTE LANDFILL SRL in cursul acestui an (mai/iunie) catre AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BUCURESTI, Diaconu Florin (care aflase de pe surse din cadrul Agentiei Nationale) a solicitat, prin sefa de serviciu Gabriela Munteanu, sa intocmescmirea unor documente, pe care sa le introduca in circuitele oficiale, dub forma unor asa-zise note explicative – seturi de intrebari referitoare la aceasta societate, deoarece aceasta obtinuse viza anuala care fusese semnata numai de Florin Diaconu, documentatia fiind analizata pe circuitele bificiale ale agentiei.
Ca atare, nastrusnicul Diaconu Florin i-a inaintat colegei sale Munteanu, pe care o vizeaza spre a o introduce in scandalul GENERAL.WASTE LANDFILL, adresa nr.8079/23.05.2022: solicitarea de a raspunde un tert angajat, unui set de intrebari, formulate in speta de avocatul “de casa” Teodor Andreiu (remunerat si reangajat de Florin Diaconu in calitate de avocat, asa cum a lucrat si anterior prin firma de avocatura a tatalui sau, in conditiile in care tot Florin Diaconu il angajase in calitate de jurist in cadrul Agentiei pentru Protectia Mediului Prahova). In prezent, exista post de jurist, neocupat, in cadrul Agentiei si ne intrebam “oare cum Agentia Nationala Bucuresti ii permite bautorului de bere, sa angajeze un avocat in loc sa fie scos la concurs postul de jurist, cu cheltuieli mult mai mici din partea statului, aspect care s-ar regasi in singura procedura legala de urmat…).
Doamna Munteanu, urmare a presiunilor initiate si sustinute de nastrusnic, a formulat adresa interna din data de 23.05.2022 si a solicitat raspunsuri la o serie de intrebari, formulate de Diaconu, in ciuda faptului ca atat dna Munteanu G
cat si Diaconu Florin au fost de acord cu acordarea deciziei vizei anuale pentru autorizatia de mediu nr.564/7090/18.05.2022.
La acordarea vizei anuale, procedura legala a fost urmata si indeplinita si, de asemenea, s-a tinut cont de prevederile legale obligatorii, respectiv documentele legale conform Ordinului 1150/2020, de acordare a vizei anuale pentru autorizatia nr.PH-336/01.08.2011 REVIZUITA IN DATA DE 22.01.2020.

In perioada 20.06.2022-04.07.2022, Diaconu Florin, urmand, indeaproape si intocmai, sfaturile avocatului Teodor Andreiu, a solicitat dnei Munteanu Gabriela, toata documentatia referitoare la aceasta societate, prin adresa nr.10141/29.06.2022; in plus i-a impus dnei Munteanu, sa ii dea o informare, prin care sa acuze alti angajati, pe care sa-i greveze cu raspundere, pentru a se exonera el,din confluctul cu societatea in cauza, sub pretextul ca nu ar fi fost formulata o inventata nota explicativa, solicitata anterior, prin adresa nr.8079/23.05.2022. Aceasta a intocmit adresa nr.10054/28.06.2022.
Pentru a-si ascunde actiunile subversive si ilegale, in perioada 20.06.2022-04.07.2022 Diaconu a initiat si o pseudo Comisie de Disciplina, care ibsa nu intruneste temeiurile si vibditiile de legalitate. Dna Munteanu a refuzat sa preia sefiaacestei cvasii Comisii, invocand motive de ordin legal si procedural, care contravin deontologiei profesionale.
In cintinuare, continuandu-si abuzurile, nastrusnicul Florin Diaconu a aprobat o cerere de concediu, pentru intervalul 20.06.2022-04.07.2022. termenul de o luna in care trebuia indeplinita sarcina de intocmire a notei explicative – respectiv de la data formularii de catre Diaconu Florin / Munteanu Gabriela, in 23.05.2022 era de fapt 23.06.2022 – cand nu ar fi fost intrunite conditiile de legalitate.
In adresa initiala se precizeaza termenul celeritate, nefiind stipulat un termen concret de formulare a notei explicative salvatoare pentru Diaconu Florin.
Ulterior acestor fapte, Diaconu a anuntat, pentru a-si justifica actiunile clandestine, Garda de mediu referitor la SC GENERAL WASTE LANDFILL deoarece acesta primise o solicitare (pe care tot Diaconu o sfatuise SC CRISPO COM sa o faca) din partea societatii SC CRISPO COM (un prieten de casa a lui Diaconu) care intreba Agentia Prahova prin adresa nr.7807/18.05.2022 daca Sc General Waste poate sa preia anumite tipuri de deseuri. In acest sens Diaconu a ordonat serviului deseuri din cadrul agentiei sa ii raspunda acesteia.
Ulterior acesteia, inainte de a intra in concediu si de a pleca la apartamentul sau de pe litoral, achizitionat de la un sponsor cu care lucreaza, Diaconu Florin, a obligat pe dna Calamaz (nora fostului director al agentiei cu care Diaconu avusese un conflict anterior) sa intocmeasca o adresa catre Garda de mediu, prin care sa informeze asupra faptului ca SC GENERAL WASTE LANDFILL nu detine plan de refacere avizat de APM PRAHOVA. Astfel, angajatii APM PRAHOVA au fost supusi unor cicluri repetate de presiuni, pentru a semna adresa nr.9547/17.06.2022., desi se contrazicea total autorizatia de mediu/viza anuala, in contextul in care adresa oficiala nr.9547/17.06.2022 a fost intocmita de catre dna Calamaz.
Semnificativ: activitatea autorizata de exploatare de agregate minerale si readucerea terenului la starea initiala prin inierbare este prezentata in aceasta autorizatia nr.PH-336/01.08.2011 REVIZUITA IN DATA DE 22.01.2020 conform planului de refacere mentionat, nefiind necesara la inchiderea gropii a unui nou accord de mediu la inchidere asa cum este stipulate in adresa nr.9976/27.06.2022 de catre dna “Marina”, aspect probat din titulatura planului de refacere: “este o activitate de postinchidere reglementata printr-un acord de mediu deja aprobat.”
In perioada concediului sau, Diaconu Florin a fortat-o, din nou, pe loctiitoarea dnei. Munteanu – dna Coman, sa intocmeasca si sa semneze adresa nr.9976/27.06.2022 care contrazice toate celelalte adrese formulate de agentie catre Garda de Mediu, precizand ca inchiderea unei gropi rezultate din exploatare se face cu un nou acord de mediu, desi in acordul de mediu/autorizatia de mediu este prezentata umplerea respectand planul de refacere avizat de Diaconu F. in 2020. Acesta se contrazice in adrese desi el semnase si reviziuirea autorizatiei / planul de refacere din 2020 – intocmite de anfajata agentiei, dna Corcodel.
Astfel adresa nr. 9976/27.06.2022, intocmita de dna Marina Ion (mutata de Diaconu tot la biroul Autorizari, in 2019) contravine tuturor actelor semnate de Diaconu/Corcodel respectiv tuturor celorlate documente anterioare.
In data de 05.07.2022 Corpul De Control reprezentat de Dl Plotuna si Dl. Pitigoi s-au prezentat la Agentia de mediu Prahova, unde au avut discutii in contradictoriu cu Diaconu Florin, in prezenta angajator agentiei, acesta din urma incercand de a submina autoritatea acestui control, sustinand, in continuare, ca un plan de refacere nu este act de reglementare (desi prin autorizatia revizuita s-a luat in considerare planul de refacere respectiv s-a tinut cont de conditiile din planul de refacere) ceea ce invedereaza faptul ca Diaconu Florin, ori habar nu are de procedura de reglementare, ori face, din nou, un joc murdar, cu predilectie pentru a aduce atingere actualei conduceri a AGENTIEI NATIONALE DE PROTECTIE A MEDIULUI.

In autorizatia PH-336/01.08.2011 REVIZUITA IN DATA DE 22.01.2020 s-a tinut cont de planul de refacere a mediului, autorizatia fiind valabila cu viza anuala, drept pentru care planul de refacere a fost asumat si semnat atat de Diaconu cat si de angajatul agentiei [Corcodel], in autorizatie fiind stipulate conditiile din planul de refacere a mediului autorizat/semnat de acestia.
De asemenea, la acordarea deciziei de viza anuala a fost intocmit un referat in care s-a precizat ca societatea a depus documentele legale de acordare a vizei anuale si nu s-a tinut cont de declaratia pe propria raspundere, in care operatorul afirma ca activitatea consta in activitatea de exploatare de agregate minerale si in colectarea deseurilor nepericuloase (aceasta activitate fiind precizata numai in statul societatii nefiind autorizata, dar conform planului de refacere inchiderea gropii a fost avizat de Diaconu F. sa foloseasca deseuri din constructii si demolari inerte).
Viza s-a acordat numai pentru activitatea de exploatare agregate minerale, asa cum a fost data prin autorizatia PH-336/01.08.2011 REVIZUITA IN DATA DE 22.01.2020.
Operatorul a inaintat si evidenta gestiunii deseurilor – respectiv ca umplerea se va face, conform planului de refacere stipulat in autorizatia de mediu, cu deseuri din constructii din constructii si demolari inerte fara deseuri periculoase, asa cum a fost avizat de Florin Diaconu, prin intermediul dnei Corcodel.
Aceasta autorizatie a fost revizuita de catre Doamna Corcodel Raluca, in 22.01.2020 (contabila angajata de Diaconu initial la Contabilitatea institutiei, ulterior mutata succesiv, in urma unui sir de urmariri initiate la locul de munca tot de Diaconu F., desi nu a participat la cursuri de specialitate, initiate de Ministerul Mediului sau Agentia Nationala, in cadrul sau pentru a desfasura activitatea in cadrul serviciului AUTORIZARI, respectiva fiind angajata pe post de contabil, neavand studii in domeniul tehnic, asa cum legile prevad si obliga).
In prezent, Florin Diaconu incearca sa o readuca la serviciul Autorizari pe Corcodel Raluca, in acest scop folosind-o pe dna G. Munteanu, careia vizeaza sa-i smulga acordul de “reprimire”.
In pofida refuzurilor repetate, aceasta F. Diaconu continua sa insiste si sa exercite presiuni asupra dnei Munteanu G, care a precizat clar ca “nu se poate lucra cu angajata agentiei (Corcodel), deoarece este o persoana incompatibila cu colegii sai.” (comportament neadecvat).
La mutarea dnei Raluca Corcodel la Sserviciul CFM (deseuri) aceasta nu a predat toate documentatiile, asa cum este prevazut printr-un opis atasat si a predat cu dificultate doar cateva documente, intocmite pe un memory stick.
In prezent aceasta figureaza la serviciul monitorizare, nedetinand pregatirea necesara, dar este folosita si la servicul CFM – deseuri, Florin Diaconu fiind de acord cu toate cerintele acesteia, acordandu-i favoruri.

 

NOTA:
Din verificatile intreprinse de structurile cu atribut si competenta, care documenteaza modul in care anumite structuri au declinat continuarea documentarii activitatii infractionale a clanurilor operate de DIACONU FLORIN in judetul Prahova si in zone extinse, la nivel national, care a devenit vectorul major principal al catastrofelor de mediu din Romania, cu accent pe tot ce inseamna mediu, ecologie, petrol si gaze, deseuri etc, au rezultat urmatorii poli clandestini, ai grupurilor de crima organizata:
1. Sustinerea, de catre o institutie de stat, din judetul Prahova, cu ai carei reprezentanti Diaconu Florin are o conexiune si care-l protejeaza, sub pretextul unei legaturi speciale. In numerele viitoare vom divulga identitatile acestor persoane.
2. Seful corpului de control, dl PLOTUNA, i-a atras atentia cu privire la faptele si antecedentele sale, savarsite in PRAHOVA & BUZAU:
“ Ai uitat ce ai facut, inainte, si la Ploiesti si la Buzau? ”
3. In cercul apropiat al directorului Florin Diaconu este, inca, semnalat un actionar, fost ofiter, care are legaturi intr-un sistem de forta si care se bazeaza pe nasul sau. Alti fini de-ai nasului sau sunt ofiteri activi si ii scurg informatii din sistem, pe fliera secreta care atinge punctul final – directorul APM PRAHOVA.
4. Diaconu a mintit membrii corpului de control, carora le-a afirmat ca agentia detine PC-uri generatie I6. In realitate, dotarile APM PRAHOVA sunt la Pamant, intrucat Diaconu are o o intelegere secreta cu avocatul angajat.
5. Conspirat, Diaconu formuleaza documente, acte, inscrisuri, corespondente, pe care le livreaza unor terti, care le oficializeaza ulterior, pentru a-si atinge obiective, alaturi de unii fosti colegi de-ai actionarului in cauza. Astfel, directorul nastrusnic isi justifica activitate, actiunile din mediile economice impactate, actul de control in piata, masurile si, de asemenea, isi pedepseste si indeparteaza concurentii sai si pe cei ai firmelor cu care lucreaza si care-i ofera sume in bani, masina [VW TIGUAN], apartament la mare, vacante etc. Totodata, Diaconu intrerupe actiunile efectuate in perimetre industriale ale agentilor poluatori sau care, dupa caz, incalca legea.
6. In data de 26 iulie 2022, Diaconu Florin vizeaza un CAT.
In aceasta zi de marti, Diaconu intentioneaza sa genereze noi premise de scandal care implica KAZ MUNAI GAZ, in Romania si ROMPETROL. Asa cum Diaconu Florin se lauda peste tot, ca ar fi la originea jocurilor speciale, impreuna cu ofiterii din cadrul unei institutii, care l-a ascultat orbeste si care a dispus expulzarea lui Arman Kulmanov, tot asa, in aceeasi maniera o vizeaza pe actualul angajat FELICIA ANDREI si firmele cu care aceasta colaboreaza, chiar dupa cazurile PETROMIDIA, unde au fost declansate incendii.
Sub pretextul situatiei generate si care continua sa genereze efecte, prin care ACORDUL DE MEDIU al ROMPETROL RAFINARE a expirat, in data de 30 iunie 2022, recent, la Bucuresti, [NR sa zicem doar in saptamana 11-16 iulie 2022] anumiti cetateni, monitorizati de mai multe structuri romanesti si straine, au participat la o intalnire interesanta, de fapt o masa festiva. S-au remarcat propietarii unui excesiv de scump mijloc auto de lux, marca Maybach, care ar urma sa fie executati, printr-o garantie contractuala, intr-un contract de mediu, dimensionata la un volum financiar de ordinul milioanelor de euro. Pentru a le demonstra kazacilor ca DIACONU FLORIN este la mana si sub ordinul propietarului autoturismului de lux Maybach, acesta din urma l-a apelat video, context in care i-a trasat, codificat, sarcina de a sprijini ROMPETROL. Diaconu Florin i-a precuzat ca i-a raspuns din concediu, aflandu-se in apartamentul sau, “cumparat”…. de un colaborator, care are o firma cu care directorul APM PRAHOVA lucreaza. Cu prilejul discutiilor dintre propietarul masinii Maybach si FLORIN DIACONU, directorul AGENTIEI DE PROTECTIE A MEDIULUI PRAHOVA a afirmat ca va rezolva problema ROMPETROL.
In acest joc operativ, Diaconu Florin joaca sub doua steaguri, unul romanesc si unul kazac, iar in formula romaneasca, de asemenea, joaca la doua capete: unul cu institutiile statului, fara propietarul Maybach-ului si unul cu acesta.
Prin aranjarea, in prealabil, a apelului video si afirmatiile clare de sprijin, controlat, in beneficiul ROMPETROL, Diaconu Florin, utilizand tehnici si manevre dolosive, a CUMPARAT influenta reprezentantilor companiei straine si a reusit marsutizarea acestora in directia interventiei, pentru repunerea, in opera, pe cai ilegale, a contractului suspendat, in care este implicat ROMPETROL si detinatorul auto de lux, chiar daca acesta din urma nu si-a indeplinit, obligatiile, a incalcat legea si nu a implementat solutia de mediu convenita si stabilita prin contract.
DE CE, NICI PANA IN PREZENT, ROMPETROL NU EXECUTA GARANTIA?
Conform informatiilor detinute de structurile de aparare si securitate romane, propietarul Jeepului Maybach vizeaza sa reintre in jocurile Rompetrol si este sprijinit de formula DIACONU FLORIN si o parte din sistemul intern, care are directia in judetul PRAHOVA.
Acestia, utilizandu-l pe Diaconu Florin, vizeaza interpunerea, ulterior marsutizarea reprezentantilor acestei firme catre Rompetrol, prestator care a platit, plateste si va plati, pentru obligatiile si datoriile de mediu.
Simplu: Diaconu Florin ii iarta, cu diverse ocazii, masurile nu sunt aplicate, in schimb, APM PRAHOVA inchizand ochii, reaxeaza ROMPETROL RAFINARE, care plateste prin Felicia Andrei et Co si firma de mai sus, in contracte formale. Pe fond, poluarea creste, capata forme noi, Romania e expusa unor noi proceduri de infringement.
In concluzie, COMISIA DE AVIZARE TEHNICA, pregatita pentru marti 26 iulie 2022, sub controlul total al vectorului Diaconu Florin, va incerca, prin manevre ilegale, sa repuna partea Rompetrol, in situatie favorabila si va incerca, de asemenea, sa acorde un nou termen, pentru asa-zisa ecologizare a batalurilor, in pofida faptului ca directorul APM PRAHOVA cunoaste, foarte bine, ca planurile si intentiile celor care-l utiluzeaza si il butoneaza, sunt fara niciun corespondent de legalitate. Vom reveni cu numele celor doi sefi, unul din SRI, altul din IPJ Prahova care „protejeaza” aceasta firma. (Cerasela N.).

Exclusiv

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Publicat

pe

De

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese

La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră, Incisiv de Prahova, a publicat un articol amplu intitulat „Afaceri și corupție: Adevărul nespus din Vălenii de Munte”(aici). Această investigație a scos la iveală o serie de scandaluri grave legate de corupție și abuzuri de putere în această localitate.

O rețea de corupție extinsă

Investigațiile desfășurate relevă existența unei rețele complexe de corupție, cu conexiuni profunde în administrația prahoveană, instituțiile centrale, dar și în serviciile secrete. Această rețea subliniază amploarea și gravitatea fenomenului care afectează nu doar Vălenii de Munte, ci și întreaga regiune.

Amenințări și indiferența poliției

După cum am relatat într-un articol anterior, I.C., fost consilier al primăriei, a fost amenințat cu moartea de către primar. În ciuda plângerii depuse la Poliția Vălenii de Munte, cazul său a fost ignorat, probabil din cauza influenței exercitate de primar. Conform cercetărilor noastre, subcomisarul Alexandru Militaru, șeful Poliției din Vălenii de Munte, poartă responsabilitatea pentru amânarea dosarului referitor la amenințările îndreptate împotriva lui I.C.

Afaceri de betoane și influența primarului

Un alt aspect discutabil este activitatea firmei de betoane „Concris”, care este asociată cu primarul și înregistrată pe numele soției acestuia. Această firmă furnizează beton pentru diverse lucrări din zonă, iar martorii afirmă că tot betonul utilizat în ultimele 24 de luni provine din această sursă.

În mod curios, se pare că primarul din Cerașu, refuzând să achiziționeze produse de la firma asociată cu primarul din Vălenii de Munte, a devenit ținta unei acțiuni de intimidare. Conform informațiilor obținute, Alexandru Militaru a inscenat un dosar penal împotriva primarului din Cerașu, exacerbând astfel atmosfera de corupție și intimidare care domnește în Vălenii de Munte.

Abuzuri incredibile în Cerasu: Cum un primar se luptă cu opoziția politică și abuzurile instituțiilor statului

Recent, am descoperit o situație uluitoare care ilustrează abuzurile instituțiilor statului în România anului 2025. O societate comercială din Cerasu se confruntă cu obstacole ilegale impuse de Poliție și Parchet, fără a exista acuzații oficiale formulate.

Aceste evenimente au loc în contextul în care firma tatălui primarului Alin Staicu a devenit ținta unor atacuri politice, motivate de interese personale și rivalități.

Incidentul care a pornit conflictul

Pe 25 ianuarie 2025, un consilier local PSD din Cerasu a sunat la numărul de urgență 112, acuzându-l pe primarul Staicu de conducerea unui camion de lemne fără acte legale. Această sesizare a fost imediat preluată de autorități, care s-au mobilizat rapid, dar camionul era deja în depozit, iar angajații începeau descărcarea. În ciuda avizelor electronice legale pentru lemne, polițiștii au decis că nimic nu va pleca din curtea societății până la obținerea unui mandat de percheziție, ignorând astfel faptul că intrau pe o proprietate privată fără autorizație.

Paza polției și agresiunea impotriva clienților

Polițiștii, neimpresionați de documentele legale, au instituit o pază la poarta societății comerciale, chiar și peste noapte. Primarul Alin Staicu descrie situația ca fiind copleșitoare, spunând: „Au stat toată noaptea de pază, de ziceai că suntem infractorii infractorilor”. Abuzurile poliției s-au amplificat, culminând cu agresarea unui client venit să ridice marfa comandată.

Operațiunea a fost coordonată de Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, iar mandatul de percheziție, care a sosit a doua zi, a fost semnat de Ionuț Epurescu, prim-procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte.

Sechestru și interzicerea activității

Poliția a impus sechestru pe o cantitate exorbitantă de lemn și cherestea, mult peste ceea ce fusese reclamat, afectând astfel grav activitatea societății. Prima zi de percheziții a dus la măsurarea unui total de doar 23 mc, însă, în ciuda oboselii, activitatea firmei a fost blocată până la finalizarea cercetărilor.

După trei zile, fără un nou mandat, poliția a revenit pentru a continua măsurătorile, iar firma rămânea în continuare oprită, fapt fructificat politic de către o opoziție evidentă.

Impactul economic asupra societății

În urma acestor „verificări”, cinci angajați ai firmei au fost trimiși acasă, fiindu-le suspendate contractele de muncă pe motiv de forță majoră. Primarul Staicu a declarat: „Firma are pierderi de 35.000 de lei pe zi, iar există riscuri să pierdem proiecte cu fonduri europene din cauza acestor abuzuri”.

Pronunțându-se pe tema presiunilor politice, Staicu susține că aceste acțiuni au început imediat după alegerile locale, iar procurorii ar fi recunoscut că trebuiau să intervină mai devreme pentru a-i împiedica să câștige un nou mandat.

 Lupta impotriva abuzurilor

„Domnii procurori și Poliția Națională protejează buticarii care vând marfă fără bonuri fiscale și reacționează la simplul apel al unui individ care este reclamant de profesie”, afirmă Staicu. „Vom merge în instanță împotriva Ministerului Afacerilor Interne și a celui care a făcut reclamația abuzivă, pentru a recupera pierderile“.

Aceste declarații subliniază un fenomen alarmant de abuz și corupție în instituțiile statului, unde rivalitățile politice afectează grav funcționarea și integritatea unor afaceri legitime. Aceste măsuri drastice subminează încrederea cetățenilor în autoritățile care ar trebui să le protejeze drepturile și interesele.

Privind în ansamblu, situația de la Cerasu servește ca un exemplu emblematic al provocărilor cu care se confruntă antreprenorii și cetățenii în fața abuzurilor de putere. Este esențial ca aceste probleme să fie investigate cu seriozitate, pentru a asigura un cadru legislativ și instituțional care să protejeze împotriva abuzurilor și să garanteze un mediu de afaceri sănătos și echitabil.

Abuzuri procedurale în cazul „Fence Prod Com”: Poliția învinsă de propuneri ilegale

În cursul operațiunilor desfășurate de către autorități, organele de poliție au decis să sigileze întreaga cantitate de material lemnos identificată și neinventariată, incluzând cherestea și buștean, găsită atât în interiorul depozitului societății, cât și pe terenurile din apropiere. Materialul lemnos a fost lăsat în custodia societății, iar această măsură ridică semne de întrebare asupra legalității acțiunilor întreprinse.

Pe lângă sigilarea materialului lemnos, polițiștii au procedat și la sigilarea autocamionului marca SCANIA, cu numărul de înmatriculare PH 83 FNL, și a remorcii marca SCWARZMULLER, cu numărul de înmatriculare PH 87 FNL, ambele aparținând societății. Activitatea de inventariere a acestui material lemnos urma să înceapă în data de 27 ianuarie 2025, însă utilajul necesar pentru manipularea masei lemnoase a fost defect, ceea ce a împiedicat utilizarea acestuia în acele momente.

Un aspect deranjant al acestei situații este omisiunea flagrantă a dispozițiilor legale. Potrivit art. 157 alin. (7) lit. j din Codul de Procedură Penală, mandatul de percheziție domiciliară poate fi utilizat o singură dată. Cu toate acestea, pe 29 ianuarie 2025, organele de cercetare penală au descins din nou în sediul societății pentru a efectua măsurători ale materialului lemnos deja sigilat, acțiune desfășurată fără obținerea unui nou mandat de percheziție.

Această pătrundere neautorizată reprezintă o încălcare gravă a drepturilor cetățeanului, în special a inviolabilității domiciliului, așa cum este prevăzut de art. 27 din Constituție, și contravine în mod flagrant dispozițiilor legislației naționale. Această intervenție abuzivă, efectuată de șeful Poliției, fără a avea un mandat legal, constituie o violare gravă a drepturilor fundamentale, protejate atât de Constituția României, cât și de legislația europeană.

Astfel de abuzuri nu afectează doar persoanele implicate, ci subminează și încrederea generală a cetățenilor în instituțiile statului, generând consecințe negative de amploare pentru întreaga instituție a Poliției. Este esențial ca aceste comportamente abuzive să fie investigate și responsabilizate pentru a restabili integritatea și încrederea în sistemul de justiție.

Impactul abuzurilor asupra integrității probelor și finanțărilor europene

Pătrunderea ilegală într-un sediu de lucru nu doar că ridică întrebări legale, ci poate afecta grav integritatea probelor obținute. Acțiunile desfășurate fără respectarea procedurilor legale riscă să transforme aceste dovezi în inadmisibile în fața instanței, compromițând astfel desfășurarea unui proces de justiție corect și echitabil.

Această situație are consecințe severe și asupra activității societății implicate. Recent, societatea Fence Prod Com a obținut două finanțări semnificative din partea Uniunii Europene, totalizând aproximativ 200.000 de euro pentru dezvoltarea unor proiecte importante. Este bine cunoscut faptul că nerespectarea condițiilor stipulate pentru aceste finanțări poate conduce la repercusiuni severe și ireversibile pentru beneficiari.

În cazul în care beneficiarul nu respectă condițiile de eligibilitate, obiectivele proiectului sau obligațiile contractuale, autoritatea competentă poate solicita rambursarea totală sau parțială a fondurilor primite. Mai mult, beneficiarii care comit nereguli grave riscă să fie excluși de la accesarea altor fonduri europene pentru o perioadă determinată.

Aceste consecințe ar putea afecta nu doar viitorul financiar al societății, dar și capacitatea acesteia de a contribui la dezvoltarea economică locală. De aceea, este imperativ ca autoritățile să acționeze cu responsabilitate, respectând cadrul legal, pentru a proteja interesele legale ale tuturor părților implicate.

Povestea lui Alexandru Militaru: Plantat pentru a abuz de putere

Mai poate fi considerat surprinzător comportamentul abuziv al lui Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, având în vedere că a fost ‘plantat’ în această funcție cu sprijinul chestorului Eduard Mirițescu? (aici)

Aceste revelații evidențiază nu doar un sistem de corupție bine consolidat, ci și o practică alarmantă de abuzuri de putere din partea autorităților locale. Integritatea instituțiilor trebuie să fie protejată, iar cetățenii merită să trăiască într-o comunitate liberă de frică și corupție. Vă vom aduce în curând dezvăluiri uluitoare!. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Publicat

pe

De

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete

Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania ROSAL la un preț derizoriu către șoferul său, Bogdan Niculescu, un apropiat al lui Florian Coldea de la SRI. Această vânzare nu este o simplă tranzacție comercială, ci reflectă atacurile concertate ale două facțiuni din serviciile secrete care țintesc controlul asupra unei afaceri extrem de profitabile.

Conexiuni periculoase între politică și crimă organizată

Motivul din spatele acestei vânzări este clar: o preluare ostilă orchestrată de grupuri influente care doresc să se impună în sector. Detalii suplimentare vor fi prezentate în episoadele viitoare, punând accent pe fostul consilier Felix Pricariu, actual revenit la conducerea TMB, și pe ofițerul SRI Ciobanu Dănuț, care deține funcția de director la ROSAL SA Ploiești, avându-l ca superior pe colonelul Claudiu Croitoru, fost șef al SRI Prahova care este consilierul lui Bogdan Niculescu.

Tarife majorate fără Justificare: Impactul asupra cetățenilor

La data de 14 februarie 2024, ADI Deșeuri Prahova a aprobat o ajustare a tarifelor pentru UWS, fără a respecta obligațiile legale de investiții. Cetățenii au fost puși în situația de a plăti tarife majorate nejustificat, în condițiile în care operatorul nu a livrat bunurile promise, un singur vehicul din cele 120 fiind livrat. Aceasta este considerată o înșelăciune și un furt din fonduri publice.

Strategia de intimidare a rețelei de corupție

Pe 25 noiembrie 2024, ADI Deșeuri Prahova a primit o solicitare legată de o prelungire ilegală a contractului de salubritate, bazată pe inexistența bunurilor de retur. Deși redevența a fost esalonată, plățile nu au fost realizate în mod corespunzător, ridicând întrebări despre veridicitatea datelor raportate.

Informațiile obținute relevă că UWS nu a achitat redevența încă din luna decembrie 2023, acumulând restanțe fără precedent. Mai mult, nu există informații referitoare la cesionarea creanțelor către Toyo Motors, contrar termenilor contractuali.

Corupția în gestionarea deșeurilor din Prahova

Corupția și abuzurile în gestionarea deșeurilor din Prahova, combinate cu tăcerea complice a autorităților, necesită o investigație amănunțită. Incisiv de Prahova a evidențiat o rețea de corupție ce afectează administrația locală, structuri centrale și serviciile secrete.

Implicarea serviciilor secrete în corupție

Este alarmant să observăm cum colonelul SRI Ciobanu Dănuț, actual director la UWS (fosta ROSAL), caută să-și extindă influența și în sectorul medical, implicându-se în achizițiile deșeurilor medicale din Prahova.

După aceste abuzuri, UWS s-a rebranduit în BIN GO SOLUTIONS pentru a-și ascunde urmele și a putea participa la noi licitații, fără a aborda acuzațiile de fraudă.

Pasivitatea autorităților

Pasivitatea Autorității de Management și a Consiliului Județean Prahova în fața acestor abuzuri este inacceptabilă. Niciuna dintre aceste instituții nu a avertizat operatorul de salubritate sau nu a luat măsuri împotriva lui Rosal/ UWS, lăsând astfel să se perpetuizeze un adevărat furt din bugetul public.

În concluzie, aproape 22 de milioane de lei au fost încasați lunar în mod ilegal, iar operatorul de salubritate continuă să beneficieze de sprijinul autorităților, în timp ce cetățenii suportă costurile abuzurilor.

Abuzuri: Furtul generalizat în gestionarea deșeurilor din Prahova (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  etc

Tarif majorat nejustificat:

Compania Rosal/ UWS a majorat tarifurile de salubritate fără a respecta obligațiile contractuale privind realizarea investițiilor necesare, cum ar fi achiziționarea de autogunoiere, pubele și containere. Această acțiune constituie o înșelăciune flagrantă și o afectare directă a patrimoniului ADI.

Bunuri de retur inexistente:

Conform obligațiilor contractuale, Rosal/ UWS ar fi trebuit să predea un număr substanțial de mașini de colectare (bunuri de retur) către ADI. Investigațiile recente sugerează că aceste bunuri nu sunt disponibile, semnalând un furt generalizat din fondurile publice. Din a22 de masini de colectare escrocii nu au decat una pe hartie.

Nerespectarea obligațiilor de plată:

Rosal/ UWS a încălcat contractul prin nerealizarea plății redevenței către ADI, un fapt care ar fi trebuit să conducă la rezilierea imediată a contractului.

Beneficiar fals pe facturi:

Facturile emise cetățenilor menționează ca beneficiar societatea Toyo Motor Center SRL, care nu deține un contract cu ADI. Aceasta constituie o încălcare gravă a dispozițiilor contractuale și poate fi considerată un act de înșelăciune.

Paradoxul rebrandingului:

Revelațiile privind abuzurile semnificative operate cu privire la bugetul public și cetățeni sunt amplificate de fenomenul rebrandingului. Pe 11 decembrie 2024, SC United Waste Solutions SRL a fost redenumită în BIN GO SOLUTIONS S.R.L., în încercarea de a șterge urmele fraudelor și de a participa din nou la licitații, fără a aborda problema acestor ilegalități.

Asemenea acțiuni subminează grav încrederea cetățenilor în instituțiile responsabile și ridică întrebări serioase cu privire la integritatea și funcționarea serviciilor publice.

Amenințări și tactici de intimidare: Schimbarea companiei de salubritate în Ploiești

După rezilierea contractului cu Rosal/ UWS, Primăria Ploiești a delegat acest serviciu unei companii austriece, Brantner, cu sediul în Cluj-Napoca. Această schimbare vine pe fondul unei proceduri de urgență organizata de Primărie, dar este deranjant să observăm cum persoanele care au fost implicate în trecut în scandaluri continuă să amenințe prin intermediul justiției, remarcându-se numele lui Bogdan Niculescu și ofițerii SRI Ciobanu și Croitoru.

Aceștia au început să amenințe cu dosare penale la DNA, încercând să împiedice intrarea companiei Brantner în Ploiești, punând astfel presiune pe primarul Mihai Polițeanu pentru a întârzia demararea procesului de curățare a urbei de escroci. Aceste tactici de intimidare au inclus și răspândirea de informații false în presa de „casă”.

Această situație scandalos de corupție și legăturile periculoase dintre autoritățile locale și interesele economice în derulare cer o atenție suplimentară din partea cetățenilor. Investigarea riguroasă a acestor fapte este crucială pentru a restabili integritatea și încrederea în serviciile publice. Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Publicat

pe

De

Înregistrarea oficială a denunțului
Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecătoriei sectorului 5 București, își exprimă preocuparea profundă prin formularea acestui denunț penal. Documentul vizează pe domnul Benone-Marian Matei, chestor-șef de poliție și inspector general al Poliției Române, alături de alți funcționari din IGPR, neidentificați în prezent.

Infracțiuni repetate de abuz în serviciu
Aceste acțiuni grav încalcă legislația în vigoare, în special prin:

  • Nepublicarea regulamentelor: Regulamentele de Organizare și Funcționare ale Inspectoratului de Poliție Județean Neamț și Ilfov nu au fost publicate după declasificare, contrar obligațiilor legale menționate.
  • Lipsa publicării pe Website-ul IGPR: Este o încălcare a dispozițiilor legale, cu impact direct asupra transparenței.
  • Tergiversarea declasificării: Procedurile de declasificare a regulamentelor necesare nu au fost finalizate în termenul legal, afectând accesul la informații esențiale.

Consecințele abuzurilor
Această conduită nu doar că compromite accesul polițiștilor și al publicului la informații importante, dar afectează și ordinea de drept. Absența regulamentelor oficiale duce la:

  • Împiedicarea exercitării drepturilor: Polițiștii din IPJ Neamț, Ilfov și IGPR se confruntă cu obstacole în exercitarea corespunzătoare a atribuțiilor.
  • Ostracizarea principiilor de transparență: Încălcarea dispozițiilor legale subminează încrederea cetățenilor în instituțiile de ordine publică.

Argumentația juridică
Denunțul se bazează pe reglementările din Codul Penal, Legea nr. 544/2001 privind accesul la informațiile de interes public, și Legea nr. 24/2000 referitoare la publicarea normelor în Monitorul Oficial. Conform legislației, lipsa publicității regulamentelor afectează legalitatea și aplicabilitatea acestora, ceea ce ar justifica o anchetă detaliată.

Solicitări și așteptări
Sindicatul solicită autorităților competente să efectueze cercetări legale asupra acestor fapte de abuz în serviciu, să ia măsuri împotriva celor responsabili și să informeze despre evoluția cercetărilor.

Concluzie
Această situație evidențiază necesitatea unei reforme profunde în poliție, axată pe transparență și responsabilitate. Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” rămâne angajat în lupta pentru drepturile polițiștilor și împotriva abuzurilor din sistemul de ordine publică. (Sava N.).


Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv10 ore ago

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră,...

Exclusiv10 ore ago

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania...

Exclusiv10 ore ago

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată...

Actualitate15 ore ago

Clinica stomatologică Joker Dent

Clinica stomatologică Joker Dent din Bacău își propune să ofere pacienților săi servicii de înaltă calitate, punând accent pe prevenție,...

Exclusivo zi ago

FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare

Introducere și context Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a înaintat un amendament la Legea Bugetului 2025, având...

Exclusivo zi ago

Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale

Nemulțumiri față de tăierile salariale Seria acțiunilor de protest continuă, iar ieri, polițiștii din cadrul IPJ Mehedinți, polițiștii de frontieră...

Exclusiv2 zile ago

Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local

Înțelegeri ilegale și presiuni exercitate de primar În perioada aprilie-septembrie 2021, Andrei Liviu Volosevici, primarul municipiului Ploiești, ar fi adresat...

Exclusiv2 zile ago

Reflecții asupra structurilor de putere în MAI

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în discuție o serie de aspecte legate de structurile de putere din cadrul...

Exclusiv2 zile ago

Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni

Îndemn către comunitate Salutare, prieteni ai orașului Boldești-Scăeni! Acest mesaj se adresează întregii comunități, indiferent de poziția avută în legătură...

Exclusiv3 zile ago

SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)

Favoritisme nepotrivite În episodul anterior (aici) am prezentat situația generată la I.J.P. Prahova de către Mirițescu Eduard, care, contrar deciziei...

Exclusiv3 zile ago

SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative

Activitățile SRU ILFOV conform Sindicatului Diamantul Sindicatul Diamantul a adus în atenție o caracterizare interesantă a Serviciului Român de Informații...

Exclusiv4 zile ago

Decizia ICCJ nr. 25/2025: Implicații pentru polițiști

Detalii despre decizia ICCJ Decizia nr. 25 din 27 ianuarie 2025, pronunțată în Dosarul nr. 620/1/2024 de către Înalta Curte...

Exclusiv4 zile ago

Scandaluri în sistemul penitenciar: Abuzuri și privilegii de la Penitenciarul Deva

În contextul în care Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a adus în atenția publicului o serie de...

Exclusiv5 zile ago

Deficiențe legislative și abuzuri în aplicarea interdicției de exprimare a „Opiniilor Politice” în MAI – Analiză de Emil Pascut, Sindicatul Diamantul

I. Lacunele legislative și riscurile asociate Analizând Legea nr. 360/2002 privind statutul polițistului, Emil Pascut subliniază că aceasta nu definește...

Actualitate6 zile ago

Tractări Auto Brașov este compania de încredere pentru servicii de tractare auto non-stop în Brașov și împrejurimi.

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, echipa noastră de profesioniști oferă soluții rapide și eficiente pentru orice...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv