Connect with us

Anchete

OPINIE/ A existat SRI în cazul privatizării „PETROM”, „ROMPETROL”, „SIDEX”; în cazul privatizării distribuției de energie electrică, de gaz?

Publicat

pe

Nu prin exces de zel în domeniul „poliției politice”, adică dedicându-se, exclusiv, apărării și supravegherii propriilor interese materiale și ca cei aflați la putere, ce tolerează realizarea acestor interese, să nu fie înlăturați ? Nu servind, exclusiv, puterea, eliminându-i adversarii (chiar dacă nu există sunt inventați !) câștigi încrederea „stăpânului” și obții orice dorești astfel ? În numele demagog al siguranței naționale, în fapt SRI, ca și Securitatea, utilizând aceleași metode „patentate”, n-a apărat nici o siguranță națională. A existat SRI în cazul privatizării „PETROM”, „ROMPETROL”, „SIDEX”; în cazul privatizării distribuției de energie electrică, de gaz; în cazul privatizării „ROMTELECOM”; în cazul exploatării nelegale a masei lemnoase; în cazul vânzării pământurilor prin scheme diabolice ce au falimentat agricultura autohtonă; în cazul jafurilor din fondurile de asigurări de sănătate, pensii; în cazul deturnării bugetului de stat prin așa zisul „fond de rezervă” al Guvernului (o găselniță care, în fapt, înseamnă deturnarea fondurilor publice); în cazul comerțului cu medicamente; în cazul serviciilor publice; în cazul contractelor ultra-dubioase din infrastructură (autostrăzi), în cazul comerțului intracomunitar, în cazul furtului masiv de TVA, în cazul comerțului neloial practicat de marile corporații multinaționale care au falimentat producția și comerțul autohton, etc., etc., etc., etc…. ? Adică au asistat pasivi la distrugerea și devalizarea României, n-au activat așa zisul „câmp tactic” când averea României era furată, în direct și n-a fost afectată siguranța națională ?

În viziunea SRI, nu ! Și logic însă, pentru că spre a-și păstra pole position-ul în schema puterii, SRI a inventat așa zisul „câmp tactic”, pe care, deși l-au „promovat” ca un concept justițiar, pentru apărarea „interesului național”, pervers, l-a utilizat doar în cazul incomozilor puterii sau celor „dirijați” spre putere. În cazurile menționate anterior, ce au atentat direct la siguranța națională (independență energetică, alimentară, teritorială) SRI n-a considerat că e necesar și nici oportun să „activeze” câmpul tactic, decât formal (rapoarte și informări de ordin general, fără nimic concret). Nici în cazul „PETROM”, nici în cazul „ROMPETROL”, nici în cazul „SIDEX”, nici în cazul „DISTRIGAZ”, nici în cazul „ELECTRICA”, nici în cazul masacrării pădurilor, nici în cazul deturnării fondurilor publice (sănătate, pensii, învățământ, cultură, armată…), nici în cazul „HEXI PHARMA” sau altele de acest gen, ce au adus România într-o situație dramatică în ceea ce privește capacitatea statului de a asigura sănătatea publică, venitul minim pentru supraviețuire, învățământul minim sau cultura, SRI n-a considerat că se impune activarea „câmpului tactic”. În schimb a considerat „câmp tactic” desființarea Gărzii Financiare și, în special, epurarea din sistemul fiscal al unor profesioniști, deveniți „incomozi” pentru unele structuri de fraudă bugetară și „supravegherea” (un mod de-a defini presiunea) justiției ca nu cumva vreunul din cei eliminați să revină în sistemul fiscal. Dar oare a servit interesul național SRI când a eliminat, prin „informări” și presiuni, din sistemul fiscal pe cei care au întocmit sau au participat la întocmirea unor dosare precum „ROMPETROL”, „ICA”, „TRANSFORMATORUL”, „TRANSFERURILE DIN FOTBAL”, „LOTERIA ROMÂNĂ”, „ROVINARI”, „SOLVENTUL TIMIȘOARA”, dosarul de la Ploiești în care au fost implicați coloneii SRI, Păltânea, Dumitrache și generalul Soare și multe altele de acest gen, etc…, înlocuindu-i cu imbecili, incapabili să realizeze ce se întâmplă în fapt, adică cum este jefuită România și bugetul public de grupurile de interese pe care SRI, din ignoranță (premeditată ?), nu le cuprinde în „câmpul tactic” ? Chiar nu se vede fățărnicia acestei instituții care adoptă o curioasă și enigmatică relativitate în ceea ce privește includerea unor activități în „câmpul tactic”, în definirea elementelor de siguranță națională și a interesului național, criteriul de bază fiind nu interesul public ci protecția puterii ? Nu credeți că e timpul ca unele coincidențe de tipul arestării reprezentanților „AKMAIA” din Turcia, la momentul oportun, ca rafinăria „PETROMIDIA” să fie privatizată de Patriciu; a morții lui Patriciu și „transferul” gratuit a rafinăriri „PETROMIDIA” către „KazMunaiGaz” și, a morții lui Condrea, să fie analizate și prin altă formulă decât cea obișnuită, a acceptării ca o condiție sine qua non a tot ceea ce ne prezintă SRI  ? Nu este interesant că marile tunuri din averea publică și banii publici, deși este mai mult decât evident că s-au realizat cu participarea, respectiv protecția „serviciilor”, sunt „rezolvate” mult prea simplu, prin niște (auto)eliminări ale unor personaje care par mai mult niște pioni de sacrificiu într-un angrenaj mult mai complex decât pare, iar prejudiciile nici vorbă să fie recuperate ? Reacția lui Sebastian Ghiță (un impuls emoțional, de moment, care spune însă multe despre rolul său în încrengătura de firme abonate la contracte publice și despre faptul că nu el se află la „masa de regie”) nu este oare un strigăt de avertisment și un semnal a faptului că ceea ce vedem nu-i cea ce pare ? Că de fapt marile tunuri date averii publice și banului public sunt dirijate din alte „laboratoare” decât birourile unui Ghită, Patriciu, Condrea sau alți parveniți din contracte publice ? Nu e timpul să ne întrebăm dacă nu cumva „dirijorii ” devalizării bugetare, prin mecanismul diabolic al „repartițiilor” programate a contractelor publice și adevărații beneficiari ai profitului obținut din exploatarea acestui mecanism perfid de golire a bugetului și înstrăinare a averii publice se află în cu totul altă parte decât credem ? Nu e timpul să cerem, public, așa cum a sugerat Traian Băsescu (și sunt convins că știa ce spune, fiind un avertisment pentru SRI și alte servicii că nu e cazul să fie „tamponat” pentru că s-ar putea să spună, cu CUI și adresă, firme aparținând serviciilor, implicate în fraudă bugetară), să ni se spună în ce domenii economice activează „serviciile” din România și ce firme dețin, pentru că e tot mai evident că serviciile nu sunt străine de nimic ce se întâmplă. Iar „naivitatea” afișată de „servicii” în cazul fraudelor din domeniul exploatării petrolului românesc, a comerțului cu produse petroliere, a comerțului cu carne, legume, fructe, cereale, masă lemnoasă, alcool, tutun, cu terenuri agricole, cu medicamente și servicii medicale, a alocărilor bugetare pentru infrastructură, a contractelor de mentenanță, a sustragerii de la plata impozitului pe profit a corporațiilor multinaționale și alte domenii unde fraudele sunt echivalente cu veniturile bugetare (adică un fel de fifty-fifty stat/mafie), nu e timpul să fie devoalată ca fiind una de paradă ? Pentru că logica și bunul simț exclud ca din „portofoliul” serviciilor și, în special, din „câmpul tactic” să lipsească tocmai fraudele bugetare din domeniile menționate anterior, care, cu siguranță (și, în special, privatizările dubioase și alocările dubioase de fonduri bugetare) sunt domenii care afectează direct siguranța națională. Or, așa cum se prezintă „reacția” serviciilor în cazul unor mega-excrocherii gen „PETROM”, „ROMPETROL”, „HEXI PHARMA”, contractele pentru realizarea autostrăzilor și altele de acest gen, care n-au îndeplinit „criteriile” includerii în „câmpul tactic”, ridică mari semne de întrebare privind veridicitatea bunelor intenții în cazul înființării „câmpului tactic”, așa cum se prezintă lucrurile mai degrabă acesta având rolul de asigurare a protecției și descurajare a concurenței în domeniile în care serviciile sunt „interesate”. Iar desființarea Gărzii Financiare, dacă pentru ignorantul cronic („boală” de care suferă peste 90% din cetățenii cu drept de vot) a constituit o formă de „curățenie” anticorupție, pentru cei avizați este dovada că serviciile au generat „câmpul tactic” pentru câ își vedeau amenințate activitățile „economice” colaterale, devenite, se pare, principale. Rămâne, prin eliminare, să stabilim ce „interese” a deranjat Garda Financiară, respectiv în ce domeniu a „lovit” serviciile (exploatare și comercializare petrol și derivate din petrol, comerț cu masă lemnoasă, comerț cu medicamente, comerț cu cereale, achiziții intracomunitare, comerț cu alcool…) și avem explicația reală a dispariției unei instituții, respectiv că desființarea s-a datorat, în primul rând, lobbyului „serviciilor”, se pare, „călcate pe coadă” de Garda Financiară. O statistică și o analiză a activității Direcției Generale Antifraudă, din ANAF, coordonată de SRI, respectiv a „domeniilor sensibile” (cansacrate prin dimensiunea fraudei fiscale) ocolite deliberat de această instituție, ar fi răspunsul mai mult decât relevant privind ceea ce se întâmplă în România, respectiv cine este interesat să mențină frauda fiscală la peste 40% din PIB (mai ales în cazul TVA la achiziții intracomunitare, a impozitului pe venit și CAS la comerțul cu cereale, la impozitul pe profit al corporațiilor multinaționale), privatizarea „pe sub pult” a averii publice și resurselor strategice (petrol, lemn, minereuri, pământ agricol, păduri), respectiv cine, de ce și în ce domenii sunt cantonate interesele unor instituții ale căror menire a devenit una doar de paravan.       Într-o țară în faliment (datoria publică este nesustenabilă de către randamentul economiei) este tot mai evident că interesul național nu mai există decât teoretic. Că interesul personal, pur material, primează chiar și în „servicii”. Există doar interesul protejării, prin metode dictatoriale (poliție politică) a unei puteri ce protejează devalizarea averii publice și a banului public. Aceasta este domeniul în care s-au cantonat, din păcate și serviciile. (Ec Adrian Radu).

 

Citeste in continuare

Anchete

“Judecatorul 69”face o schimbare majora in cariera

Publicat

pe

De

Vestitul Mihai Radu Roman (foto) de la Judecatoria Buftea, cunoscut drept “judecatorul 69” pentru postarile sale cu tenta sexuala, face o schimbare majora in cariera. Roman se pregateste sa lase roba de judecator pentru cea de procuror, dezvaluie Lumea Justitiei.

Mihai Radu Roman s-a inscris in sesiunea de numire a judecatorilor in functia de procuror la parchetele de pe langa judecatorii. Roman a indicat trei unitati de parchet la care ar dori sa isi desfasoare activitatea, si anume: Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 5 Bucuresti, Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 6 Bucuresti si Parchetul Judecatoriei Buftea. Roman nu este totusi singurul judecator care vrea sa devina procuror, ci ca el sunt alti noua (vezi facsimil 1).

Pe de alta parte, exista judecatori care vizeaza si parchete militare. Care vor sa se faca procurori militari. In acest caz vorbim despre patru judecatori, iar cel mai cunoscut este Ancuta Blanariu, judecatoare la Judecatoria Iasi in prezent, cu afinitati #rezist, care tocmai ce a fost salvata de Inalta Curte de sanctiunea disciplinara dispusa de CSM in 2022, cand a fost pedepsita cu retrogradare in functie pentru exercitarea functiei cu rea-credinta. Asadar, Blanariu cere la CSM sa fie mutata in functia de procuror la Parchetul Militar de pe langa Tribunalul Militar Iasi (vezi facsimil 2). Nu ar fi o idee rea daca tinem cont de ce vorbeste lumea prin sistem despre Blanariu, in sensul ca aceasta si cand judeca scotea la iveala un spirit de procuror. (Irinel I.).

Citeste in continuare

Anchete

SNPP declanșează blocada/Proteste intreprinse de către cele trei federații reprezentative din sistemul penitenciar

Publicat

pe

De

Având in vedere atitudinea discriminatorie a Guvernului României privind modul in care abordează acordarea drepturilor salariale ale bugetarilor României, cât și dovada clară că țara nu se află intr-o criză financiară majoră ( recentele majorări salariale ale alesilor neamurilor, aplicarea grilei de salarizare la nivelul maxim pentru unele categorii bugetare) cele trei federatii reprezentative din sistemul penitenciar ( Publisind, prin SNPP, FSSP si Federația Polițiștilor de Penitenciare) declansează o serie de proteste cu impact major in sistemul de apărare , ordine publică și siguranță națională, mentioneaza cei de la FPP.

Acțiuni ce vor fi intreprinse de către cele trei federații reprezentative din sistemul penitenciar:

  1. Incetarea activităților in sistemul penitenciar, pentru inceput 31.05.2023, prin refuzul muncii suplimentare in câteva penitenciare semnificative,
  2. Mitinguri la ministere, Guvern, Presedintie,
  3. Mitinguri la Prefecturi.

Revendicări:

  1. Acordarea integrală a salariilor, conform Legii salarizării 153/2017,
  2. Aplicarea legii pensiilor militare, fără modificări,
  3. Actualizarea si indexarea pensiilor militare,
  4. Plata normei de hrană la valoare actualizată,
  5. Plata normei de echipare, la valoare actualizata, fara plafonare,
  6. Plata salariului de grad la valoare actualizată, fara plafonare,
  7. Deblocarea posturilor vacante.

 Greva generala declansata de sindicalistii din educatie ridica nivelul actiunilor sindicale si a rezultatelor care se pot obtine, precizeaza si cei de la SNPP

2.    Aprobarea OUG pentru acordarea salariilor din administratie la nivelul grilelor din Legea-cadru 153/2017
3.    Mentinerea suspendarii Legii-cadru 153/2017 pentru politisti de penitenciare si politisti
4.    Mentinerea plafonarii unor drepturi ale politistilor de penitenciare si politistilor
5.   Situația dezastruoasă a efectivelor din Poliția Penitemciară, soluția pentru compensarea posturilor vacante fiind munca suplimentară (refuzul legal al muncii suplimentare pentru o singură zi genereaza efecte mai drastice decât o grevă)

  1. Revendicari

    1.    Acordarea salariilor prevazute in Legea-cadru nr 153/2017
    2.    Aplicarea legii pensiilor militare fara modificari
    3.    Actualizarea si indexarea pensiilor militare
    4.    Plata normei de hrană la valoarea actualizata, fără plafonări
    5.    Plata normei de echipare la valoarea actualizata, fără plafonări
    6.    Plata salariului de grad la valoarea actualizata, fără plafonări
    7.      Deblocarea posturilor vacante

    Obiective

    1.    Intalniri la nivel de ministere si Guvern
    2.    Modificari legislative
    3.    Solutionarea revendicarilor

    Actiuni  preconizate

    1.    Încetarea activității
    2.    Mitinguri ministere, Guvern, Presedintie
    3.    Mitinguri prefecturi

    Calendarul de acțiuni – se va actualiza în comunicate periodice de presă emise împreună cu Sindicatul EUROPOL

    Prima acțiune a SNPP: 31 mai – încetarea activității (refuzul muncii suplimentare în toată Politia Penitenciară)

    Organizații implicate și efective

    1.    Acțiune declanșată de SNPP – organizația sindicală majoritară din Poliția Penitenciară (filiale în 45 de unități) și celelalte sindicate afiliate la Federația PUBLISIND (Penitenciarele Iași, Pelendava, Satu-Mare, Brăila, Mărgineni)
    2.    Federațiile sindicale FSSP și FPP intră alături de SNPP în acțiune
    3.    Efectivele de membri de sindicat implicați: peste 8000 de polițiști de penitenciare dintr-un total de 12500
    4.    Toate organizațiile sindicale precum și salariații nesindicalizați se pot asocia în scopul unei acțiuni comune – SNPP pune la dispoziție în mod transparent documentația necesară

    Refuzul muncii suplimentare

    Codul muncii

    Articolul 120
    (2) Munca suplimentară nu poate fi efectuată fără acordul salariatului, cu excepția cazului de forță majoră sau pentru lucrări urgente destinate prevenirii producerii unor accidente ori înlăturării consecințelor unui accident.

    Precizări

    Spre deosebire de prevederile legislației salariale prin care sunt stabilite anumite plafoane pentru munca suplimentară, raportate la o perioadă de un an (pot fi prestate 180 de ore fără acordul sindicatului dar nu mai mult de 360 de ore pe an), prevederea din art 120 – Codul muncii, impune acordul salariatului încă din primul minut de muncă suplimentară efectuată.

    În doctrină se interpretează că lipsa unui dezacord expres prezumă acordul tacit al salariatului de a presta muncă în plus, astfel încât prezența la serviciu conform planificării este echivalentă cu un acord.

    Situația în care un salariat exprima în scris dezacord/refuz de a presta muncă suplimentară obligă angajatorul să ia act de refuz și să identifice alte soluții pentru activitățile respective.

    Jurisprudență

    Penitenciarul Brăila în anul 2015 a sesizat parchetul pentru refuzul de muncă suplimentară exprimat de trei agenți dar procurorul a dispus clasarea cauzei. Cităm din ordonanța de clasare a cauzei:

    “Insuficienţa personalului în instituţiile publice nu poate şi nu trebuie să constitue premisa atragerii răspunderii de orice natură, cu atât mai puţin penală, a celor care continuă să lucreze şi să suplinească lipsa colegilor, lipsă generată normativ prin interdicţia de angajare edictată de Guvernul României.”

    “Incapacitatea angajatorului de a-şi asigura personalul necesar pentru indeplinirea funcţiilor nu trebuie să creeze in sarcina angajaţilor supraincărcaţi, obligaţii suplimentare care, în ipoteza unei scheme de personal complet ocupate, nu ar fi existat ab initio.”

    Strategia 

    Semnare de tabele pentru refuzul muncii suplimentare sub coordonare sindicală și depunere la angajatori în data stabilită
    Toate documentele și formularele au fost elaborate de SNPP și transmise Președinților de filiale SNPP și de organizații participante, însoțite de precizări, calendar și instrucțiuni exacte.

    Avantajele acțiunii (refuzul muncii suplimentare)

    1. Declanșare rapidă și eficientă
    2. Nu necesită aprobare și nu poate fi respins
    3. Fără consecințe juridice
    4. Fără riscuri asupra semnatarilor
    5. Cu impact financiar nesemnificativ și mai ales controlabil (de ex: ultima zi din lună – 4 ore)

    Influențează rezultatul

    1. Particularitățile unităților (complexitate activități)
    2. Procent de ocupare a posturilor (în special în sectorul operativ)
    3. Volum mediu de muncă suplimentară în unitate
    4. Procent de semnături pentru refuzul de muncă

    Impact (comparație cu greva)

    1.    Modalitatea principală prin care poate fi încetată activitatea este GREVA
    2.    În Poliția Penitenciară greva este permisă prin statut special (limitativ) dar interzisă prin legea dialogului social (parțial)
    3.    În cazul in care interpretăm că avem acest drept, declanșarea grevei este interzisă pe durata valabilității Acordului colectiv (expira în iunie 2024)
    4.    Chiar dacă ar fi asigurat contextul declanșării grevei (in ordine: denunțare Acord, renegociere, conflict colectiv, conciliere esuata, greva – cu procedura legala) statutul special prevede condiția asigurării a cel puțin 1/3 din activitate și a garantării drepturilor deținuților și a siguranței locurilor de detenție.
    5.    Specificul activitățiilor din poliția Penitenciară, tipurile de programe de muncă din sectorul operativ, precum și situația resurselor umane generează un volum mare de muncă suplimentară care nu se poate efectua decât cu acordul expres sau tacit al salariatului (interpretările sunt consolidate)
    6.    Schimburile operative realizează muncă suplimentară prin natura programului, iar aceasta se constată la finalul lunii, după epuizarea orelor lucrătoare din luna respectivă (zile lucrătoare x 8 ore).
    7.    Refuzul muncii suplimentare sub coordonare sindicală, în ultimele sau chiar în ultima zi din lună, este o acțiune al cărei impact este mai drastic decât cel al unei greve pe o durată identică
    8.    Astfel, refuzul muncii suplimentare, poate fi de natură a reduce opțiunile de continuare a activităților la 1/4 sau chiar 1/5 față de 1/3 în cazul grevei, aceste valori având în spate calcule atente
    9.    Condiția pentru a genera un blocaj real și fără riscuri asupra salariaților este de exprimare în masă a unui astfel de refuz, inclusiv de către personalul care lucrează în program normal
    10.  O altă condiție a generării de blocaje semnificative în activitate este situația precară a resurselor umane raportat la misiuni; în unitățile cu procent foarte mare de încadrare în sectorul operativ pot fi identificate soluții de contracarare pe termen scurt a refuzului de muncă suplimentară exprimat unitar. (Sava N.).

 

Citeste in continuare

Anchete

Lista bolilor fizice si psihice din cauza carora un magistrat risca sa fie declarat inapt medical

Publicat

pe

De

„Purtati-va de grija, fratii mei! / Paziti-va si inima, si gandul, / De nu doriti sa vina anii grei / Spitalul de urgenta implorandu-l”, scria Adrian Paunescu pe patul de spital in ultima sa poezie, intitulata „De la un cardiac cordial”. Ne-am adus aminte de aceste versuri luni, 29 mai 2023, cand Consiliul Superior al Magistraturii a publicat Hotararea nr. 93/2023, adoptata de Plen joi, 25 mai. Este vorba despre hotararea prin care CSM a aprobat baremul medical prevazut de art. 11 din Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor, dezvaluie Lumea Justitiei. Altfel spus: lista bolilor fizice si psihice din cauza carora un magistrat risca sa fie declarat inapt medical. (Irinel I.).

Iata intregul tabel:

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv20 de ore ago

Don Quijote de la Mancha VS. Cei trei muschetari/Cavalerul tristei figuri VS. Cei trei mușca-tare/Ep.8 – POINT ! P.1

Dacă în episodul trecut ne amuzam cum a încercat Vlad „Minciunică” Socoleanu să prostească membrii Asociației proprii de proprietari cum...

Exclusiv20 de ore ago

Cei care ati asteptat caderea OUG 59/2017 la CCR, mai aveti de asteptat.

S-a dat un nou termen pentru 27 iunie 2023. De ce tot dau juzii CCR, amanari peste amanari intr-o cauza...

Exclusiv20 de ore ago

Ministerul Justitiei ar avea un efort bugetar mult mai relaxat decat M.A.I

Având in vedere amplele mișcari de masă ale sindicatelor din structura de apărare, ordine publică si siguranta natională, ministrul de...

Exclusiv2 zile ago

,,La Piovra”, Caracatița, a fost inventată în România, cică italienii vin să ia lecții de la noi

 TEMPUS FUGIT! ,,DOMNILOR” V-A EXPIRAT TIMPUL Dragi domni și doamne! Fiind un ziar de investigatii si anchete jurnalistice respectabil și...

Exclusiv2 zile ago

Fata morgana de la telefoane

Anul 1990 a venit in Romania cu un iz de libertate absoluta, portile marilor companii s-au deschis lasand usa deschisa...

Exclusiv3 zile ago

Eclipsa totală a sistemului penitenciar romanesc/TRIUMVIRATUL

Bezna în care se regăsește acum sistemul penitenciar este una totală. Este de pe acum clar, ca nimic și nimeni...

Exclusiv3 zile ago

Peste tot întâlnești “ciudățenii”/Inca speră că sunt mai inteligenți decât oamenii legii și nu vor fi prinși

Era aproape firesc sa asistăm la reprezentația data de DNA, joi la Poșta română. Asta pentru că cei care se...

Exclusiv3 zile ago

Calendarul tuturor acțiunilor de protest din luna iunie/Sindicatul Polițiștilor Europeni EUROPOL împreună cu liderii Sindicatului Național al Polițiștilor de Penitenciare – SNPP, sub coordonarea reprezentanților Federației PUBLISIND și ai Blocului Național Sindical

În aceste zile, subiectul principal este reprezentat de greva personalului din învățământ. Toată atenția este îndreptată spre această acțiune care...

Exclusiv6 zile ago

Soluția din acest dosar,  de respingere a acțiunii, este un câștig al fiecărui lider sindical, al fiecărui polițist sau personal al MAI

În momentul în care am ales să fiu reprezentant sindical, acum mai bine de 13 ani, îmi doream să fiu...

Exclusiv7 zile ago

UNIC în istoria Ministerului Afacerilor Interne!/NU se vor ocupa locurile în școlile de agenți de poliție!

Candidații rămași după ultima sesiune de probe fizice, actualizare de azi, 24.05.2023, nu acoperă locurile disponibile în școlile de agenți...

Exclusivo săptămână ago

Renumitul avocat George Botez confirma, in totalitate, dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova privind derapajele de la lege ale edilului Andrei Volosevici

Consilierul local, George Botez, a fost invitat, in data de 23.05.2023,  în emisiunea Față/ Verso de la Ploiești TV. Alina...

Exclusivo săptămână ago

Numai după prima probă susținută, cea fizică, aproximativ 40-50% dintre candidați nu au PROMOVAT

Sesiunea de admitere în școlile de agenți de poliție anunțată de Ministerul Afacerilor Interne în vederea reducerii deficitului de personal...

Exclusivo săptămână ago

Don Quijote de la Mancha VS. Cei trei muschetari/Cavalerul tristei figuri VS. Cei trei mușca-tare/Ep.7/TOUCHE ! P.3

Bine v-am regăsit, dragi cititori! Vă rog să iertați întârzierea dezvăluirilor cu care deja v-ați obișnuit și dacă îmi permiteți...

Exclusivo săptămână ago

UPDATE/EXCLUSIV/Poliţist ploiestean acuzat de crimă/Lautarul Paraschiv Constantin (Tony) imobilizat la pământ de poliţie a decedat după comprimarea toracelui cu piciorul de catre politist?

Caz tras la indigo cu alte cazuri celebre din SUA Ieri dimineata , in jurul orelor 4.50, a avut loc...

Exclusivo săptămână ago

„Oportuniștii, lingăii, purtătorii de legitimații de poliție primesc salarii de excelență pentru că dorm frumos și nu-și deranjează colegii”

Ne cerem scuze colegilor care au fost în patrula ieri cu agentul de poliție Cănărău Ioan pentru că meritele lor...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!