Exclusiv
ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Dupa ce IPJ Prahova a facut un „joc de glezne” greu de imaginat, iata ca sunt perchezitii la Primaria Ploiesti, dupa 3 ani de ancheta, jurnalism in adevaratul sens al cuvantului, un adevarat jurnalism in beneficiul cetatenilor, bazat pe probe, nu ca cel practicat de santajisti imbracati vremelnic in haine de pseudo-ziaristi, narcomani, santajisti si spagari!
Dupa aparitia primului articol, acum cca 3 ani de zile cu aceasta mafie, IPJ Prahova a raspuns oficial ca nu are date despre aceasta cauza, un adevarat „joc de glezne”, probabil stiu mai bine de ce chestorul Eduard Miritescu de la varful MAI si Ginel Preda, inca la varful IPJ Prahova.
Ulterior acestor magarii pe fata, oficial transmise ziarului Incisiuv de Prahova, redactia noastra le-a dat acestora „cartoful fierbinte”, peste 300 de doccumente transmise, unele dintre acestea care au disparut ulterior de la Urbanismul lui Volosevici.
Iata adevarul, care contrazice expresiile de „noaptea mintii” ale edilului, stilul lui „AVORTON”, se stie cine este!!
IPJ Prahova, prin adresa nr 149.193/20.12.2022, a confirmat, intr-un final, cu galusca in bratele aruncata de noi, sa le legam „mainile”, dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova privind caracatița imobiliară de la varful Primăriei Ploiești.
Dosar penal
„Aspectele mentionate au facut obiectul unor verificari efectuate de catre politistii Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice, iar in urma acestora, s-au conturat elementele constitutive ale unor infractiuni in cazul carora urmarirea penala se efectueaza in mod obligatoriu de catre procuror.
Pe aceste considerente, materialul intocmit a fost inaintat, conform competentei, Parchetului de pe langa Judecatoria Ploiesti...”
La Ploiești, iată, un nou caz al mafiei imobiliare iese la iveală, sfidând legea. Ar fi îndeajuns o scurtă verificare a documentelor oficiale emise de către Primăria Ploiești, anterior construirii unor clădiri prin Planul Urbanistic Zonal, de unde reiese doar edificarea unor imobile cu destinația de birouri și spații comerciale, nici vorbă de construirea unor blocuri cu destinația de locuințe. În continuare vă prezentăm cum „oamenii de afaceri” au întors-o ca la Ploiești pe sub nasul autorităților ba, mai mult, cu sprijinul mai mult sau mai puțin interesat al autorităților locale.
Este vorba de două imobile ridicate în zona Hipodromului Ploiești pentru care au fost solicitate emiterea unor Certificate de Urbanism în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire”.
Conform Regulamentului Local de Urbanism aferent Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – Zona Hipodrom, NU EXISTĂ derogări privind modificarea condițiilor de construire, adică în ceea ce privește funcțiunile admise, regimul de construire, înălțimea maximă admisă ș.a.m.d.. De asemenea, în ceea ce privește o zonă de locuit, este subliniat faptul că „se instituie interdicție temporară de contrucție pentru aceste zone până la asocierea proprietarilor parcelelor respective și întocmirea unui PUZ pentru parcelarea nou propusă, cu respectarea Dreptului de Parcelare”. Și, dacă totul nu era clar, Art. 3- UTILIZĂRI INTERZISE din PUZ precizează că „se interzice amplasarea locuințelor”.
Totuși, potrivit informațiilor pe care le deținem, „investitorii” imobiliari locali nu se dezic de modul de operare și cer modificarea PUZ, iar Primăria se execută. În fond, Primăria Ploiești nu poate deranja grupurile de interese cu care face afaceri de ani buni.
După dezvăluirile apărute în presă, în urma cărora organele de cercetare abilitate ar trebui să se sesizeze din oficiu, conform Codului de Procedură Penală, documentația de schimbare a destinației pentru imobilele situate pe Bulevardul București nr. 28 și repectiv nr. 28 K a dispărut curios din arhiva urbanistică ca în Triunghiul Bermudelor. Triunghiul dispariției pare a fi între aparatul primarului (edilul fiind la butoane), Direcția Generală de Dezvoltare Urbană Ploiești și U.A.T. Ploiești.
Dar, pe lângă toate elementele suspecte ale afacerii, schimbarea PUZ-ului, modul de realizare a vânzării noilor apartamente (foste birouri) arată clar că există și alte ițe și combinații, unele cu iz penal.
Concret, facem referire la autorizațiile de construcție eliberate pentru PFA Lupu Marioara Dominica pentru mai multe imobile, inclusiv pentru cel situat în Ploiești, Bdul București, nr 28K. Din datele și informațiile pe care le deținem, reiese faptul că mai multe apartamente construite de PFA Lupu Marioara Dominica au fost date unor personae influente cu titlu curios de „gratuit”. Din aceste „ecuații” imobiliare nu lipsesc notarii, cei care au certificat actele de vânzare-cumpărare a unor apartamente care, în realitate, sunt de fapt birouri. Ar fi cazul ca pseudo-dezvoltatorii imobiliari și cei care fac abuz de funcțiile deținute implicați în dare/primire de mită și falsurile în autorizațiile de construcție să fie anchetați pentru eradicarea caracatiței imobiliare locale.
În concluzie, pentru autorizarea unei construcții este obligatoriu a se respecta prevederile stipulate în Regulamentul Local de Urbanim aferent PUZ Hipodrom, ceea ce nu s–a întâmplat în cazul prezentat mai sus.
Vă prezentăm și un scurt istoric al actelor emise de Direcția Generală de Dezvoltare Urbană:
În anul 2015, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire” pe un teren situat în Bdul București nr 28. Având în vedere că funcțiunea se încadra în prevederile RLU, anume clădire birouri, nu a fost precizat în solicitare un regim de înălțime, a fost solicitată, elaborarea unui Plan Urbanistic de Detaliu prin care, în ciuda denumirii, nu se intra prea mult în detalii, cerându-se doar respectarea acestuia. Astfel, a fost emis CU nr.12892015.
În anul 2017, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Constituire sediu administrativ – Birouri 2S+P+8E pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, deși măsurătorile arată de fapt 4.286,00 mp, situat în Bdul București nr 28K. A fost emis CU nr. 1009/2017 care permite construirea în mod direct a obiectului de investiție.
Dar, certificatul de urbanism NU RESPECTĂ prevederile RLU aferent PUZ Hipodrom. Terenul respectiv depășește 3.000 de mp, caz în care era OBLIGATORIU elaborarea și aprobarea PUZ și nu are acces la Bdul București, ci la un drum de exploatare, nefiind precizat regimul juridic al acestuia și dacă este deschis circulației publice. La înălțimea maximă admisă a clădirii, lățimea drumului ar trebui să depășeacă 9 ml, impunându-se elaborarea și aprobarea unui PUZ. Spațiile de parcare ar fi trebuit asigurate și dimensionate, conform Hotărârii nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism.
Astfel, a fost ignorat CU care nu respectă prevederile legale, iar între partea scrisă și partea desenată există mai multe neconcordanțe și se IMPUNEA un PUZ. Între timp, s-a schimbat și adresa poștală și nr. 28 a devenit 28K.
În anul 2018, PFA Lupu Marioara Dominica, după ce a cumpărat de la Daniel Mihai Florin PFA terenul și autorizația, solicită un CU în scopul declarat „Modificare proiect autorizat cu AC nr.122/2018” pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, dar care măsoară 4.286,00 mp., situat pe Bdul București nr 28K. A fost emis CU 1455/2018 care face referire la o autorizație deja emisă și astfel apare AC nr. 293/2020, punând sub semnul întrebării legalitatea autorizației inițiale din 2018.
La data 16.07.2018, PFA Lupu Marioara Dominica, prin Lupu Mihai, a înregistrat la DGDU o documentație pentru consultarea Comiiei de Avizare și Evaluare în vederea modificării proiectului autorizat cu AC 122/19.04.2018. Între timp s–a contatat că terenul pe care trebuia amplasată contrucția era contaminat cu reziduuri petroliere. Nu toți membrii Comisiei au fost de accord cu modificările, cerând și alte avize și reluarea procedurii de autorizare. Documentația depusă a fot retrasă de către reprezentantul legal Lupu Mihai.
Mai mult, după începerea lucrărilor s–a decoperit că amplasamentul este adiacent unei conducte ce aparține Petrotel –Lukoil SA.
Și, uite așa, între PFA Lupu Marioara Dominica și Petrotel –Lukoil au apărut trei dosare aflate pe rol la Tribunalul Prahova: 3656/105/2018 – superficie; 5036/105/2018 – anulare act adminitrativ AC 122/19.04.2018 și 3653/105/2018, judecat pe fond, intanța dipunând supendarea executării autorizației de contruire.
Însă, deși hotărârea a fost executorie, nu a verificat cineva dacă hotărârea Tribunalului a fost respectată. Iar în acest caz ar trebui sesizate organele de cercetare penală în conformitate cu prevederile Legii nr.50/1991 actualizată, aplicabile în aceată speță.
Chiar dacă în aceste dosare Primăria Municipiului Ploiești și Primarul Municipiului sunt chemați în instanță de către Lukoil în calitate de pârâți, curios de supect este faptul că nu a fost efectuat niciun control la locul faptei de către serviciile de competență din subordinea Primăriei.
În ciuda litigiilor apărute, în anul 2021, PFA Lupu Marioara Dominica solicită un nou CU în scopul declarat „Modificare destinație a imobilului autorizat cu AC 122/2018 și reautorizat cu AC nr. 293/2020 un imobil locuințe colective fără a face modificări structural” pe terenul care e mai mic în scripte decât real. Și noul CU emis cu nr. 1109/2021 sfidează cadrul legal întrucât zona permitea edificii cu caracter public, nu cu caracter privat!
În anul 2022, PFA Lupu Marioara Dominica mai face un pas mic pentru ea, dar mare pentru omenire solicitând alt CU, schimbând scopul, nu și mijloacele, de data aceasta vrând „Recompartimentări interioare nestructurale” la același imobil. Nu putea fi refuzată pentru că aducea modificări unei construcții autorizate și astfel fenta din nou elaborarea unei documentații de urbanism. Și dacă tot s–a greșit la măsurători, pe lung, pe lat, a mai mers una pe înălțime: 2S+P+8E a devenit 2S+P+9E, fără a se respecta înălțimea maximă de 27 ml, impusă de RLU.
Rămâne de văzut în ce fel vor fi anchetate persoanele implicate în combinațiile imobiliare din Ploiești și cât timp va dura până când cei care au eludat prevederile contractuale vor fi trași la răpundere.
De abia, de acum incolo, o sa intelegem, impreuna, de ce i-am multumit – public, unui INFRACTOR ca a reusit sa deschida „CUTIA PANDOREI”. Speram sa ii multumeasca toti pe care i-a atras in acest „malaxor” penal, tot public!. Si, asta e doar inceputul! Este o INVESTIGATIE de care ne ocupam de 3 ani de zile…(Cristina T.).
Caracatița WHITE TOWER PLOIEȘTI ajunge NAȚIONALĂ!/De la Ploiești, în toată țara! (IV)
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/A.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/B.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/C.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/D.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/E.pdf”]
orca_share_media1670757078276_7007663096442960133.pdf
orca_share_media1670757079011_7007663099524373397.pdf
orca_share_media1670757079526_7007663101721758822.pdf
orca_share_media1670757080090_7007663104050034428.pdf
orca_share_media1670757080658_7007663106433680275.pdf
orca_share_media1670757081098_7007663108279756863.pdf
orca_share_media1670757081984_7007663111994440053.pdf
orca_share_media1670757082398_7007663113730509581.pdf
orca_share_media1670757083007_7007663116285355735.pdf
Exclusiv
Împuternicirea pe funcție: de excepție, aproape regulă în MAI
Exclusiv
Sprijinul financiar pentru șefii din Poliție: sporuri de neuro-zi fără activitate operațională?

Mistere și controverse în beneficiile polițiștilor de rang înalt
Un subiect intens dezbătut în ultimele luni în cadrul sindicatului Diamantul și al altor organizații din poliție vizează acordarea unor sporuri financiare sub denumirea de „neuro-zi” pentru o categorie importantă de conducători și șefi din structurile poliției. În ciuda legislației clare, mulți dintre aceștia beneficiază de aceste sporuri chiar dacă nu desfășoară activități operative sau de investigare penală, ridicând semne de întrebare asupra legalității și justiției acestor practici.
Care sunt condițiile legale pentru sporurile de neuro-zi?
Conform legislației în vigoare, acordarea sporurilor de neuro-zi trebuie să fie strict legată de anumite criterii, în special de implicarea efectivă în activități de cercetare penală și investigare. Legea obligă ca doar polițiștii specializați în aceste domenii, aflați în structuri specifice, să beneficieze de aceste facilități financiare.
Ce spun reglementările?
- Ordinul Ministrului Administrației și Internelor nr. 484/2005 (nesecret, nepublicat oficial) stabilește clar că:
- Doar polițiștii din compartimentele de cercetare penală, investigații criminale, combaterea criminalității organizate, traficului de persoane sau substanțe interzise, și alte structuri similare pot fi numiți în funcții de poliție judiciară.
- Nu pot fi numiți în aceste funcții acei polițiști care nu desfășoară în mod direct și permanent activități de anchetă și investigare penală.
- Ordinul nr. 1504/2006 precizează că:
- Calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare încetează automat dacă polițistul este promovat sau mutat în alte funcții ce nu implică activități investigative, cu avizul procurorului general.
Care sunt problemele?
Deși legea impune criterii stricte pentru accesul la aceste sporuri, în practică, există numeroși șefi din poliție, inclusiv conducători de nivel înalt, care beneficiază de aceste salarii suplimentare fără a fi implicați în activități reale de anchetă sau investigație. Acest lucru devine o sursă de nemulțumiri în rândul polițiștilor care respectă legea și care se întreabă dacă nu cumva se face o dezechilibrare ilegală sau o practică de favoritism.
Este legal și corect?
Specialiștii și sindicatele din poliție afirmă că astfel de practici pot fi contestabile din punct de vedere legal și moral. Dacă legea stipulează clar că sporurile pentru neuro-zi pot fi acordate doar celor implicați direct în activități de investigare, orice diferență sau acordare discreționară fără această implicare poate constitui un abuz sau o încălcare a drepturilor angajaților.
Ce urmează?
Pentru a evita asemenea situații, este nevoie de o verificare amănunțită a legalității acestor practici și, eventual, de o ajustare a reglementărilor pentru clarificarea condițiilor în care aceste sporuri pot fi acordate. În același timp, opinia publică și opinia profesională solicită transparență și responsabilitate din partea conducerii Poliției pentru a asigura corectitudinea distribuției beneficiilor financiare.
Concluzie
În contextul în care legislația e clară, iar practicile actuale ridică semne de întrebare, revitalizarea cadrului legal și respectarea strictă a regulilor în acordarea acestor sporuri devine o necesitate pentru menținerea încrederii în instituțiile statului și pentru combaterea corupției din rândul funcționarilor publici. Șefii de poliție trebuie să fie, în primul rând, exemple de integritate și corectitudine, în special când vine vorba de beneficiile financiare ale funcției lor. (Cristina T.).
Exclusiv
Poluare suspectă la Coca-Cola HBC Ploiești: Autoritățile, în alertă!
-
Exclusivacum 5 zile
Secția-fantomă de la Penitenciarul Târgșor: milioane risipite și o stare de criză repetată
-
Exclusivacum 3 zile
Scandalul imobiliar al secolului la Ploiești și București: mafie, escrocherie și impostură pe ruinele Legii!
-
Exclusivacum 2 zile
Poluare suspectă la Coca-Cola HBC Ploiești: Autoritățile, în alertă!
-
Actualitateacum o zi
Frauda electorală în Republica Moldova: o criză în plină desfășurare
-
Exclusivacum 4 zile
Un elev de poliție din Câmpina demonstrează curaj și responsabilitate în Târgu-Jiu
-
Ancheteacum 5 zile
Primul judecător de la Înalta Curte de Casă și Justiție care se pensionează după anunțul creșterii vârstei de pensionare
-
Exclusivacum 5 zile
Inspecția Muncii din IGPR, un exemplu de ineficiență și birocrație
-
Exclusivacum 3 zile
Organizarea ilegală a serviciului de permanență la Poliția de Frontieră: un abuz care încalcă drepturile angajaților