Connect with us

Exclusiv

ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Publicat

pe

Dupa ce IPJ Prahova a facut un „joc de glezne” greu de imaginat, iata ca sunt perchezitii la Primaria Ploiesti, dupa 3 ani de ancheta, jurnalism in adevaratul sens al cuvantului, un  adevarat jurnalism in beneficiul cetatenilor, bazat pe probe, nu ca cel practicat de santajisti imbracati vremelnic in haine de pseudo-ziaristi, narcomani, santajisti si spagari!

Dupa aparitia primului articol, acum cca 3 ani de zile cu aceasta mafie, IPJ Prahova a raspuns oficial ca nu are date despre aceasta cauza, un adevarat „joc de glezne”, probabil stiu mai bine de ce chestorul Eduard Miritescu de la varful MAI si Ginel Preda, inca la varful IPJ Prahova.

Ulterior acestor magarii pe fata, oficial transmise ziarului Incisiuv de Prahova, redactia noastra le-a dat acestora „cartoful fierbinte”, peste 300 de doccumente transmise, unele dintre acestea care au disparut ulterior de la Urbanismul lui Volosevici.

Iata adevarul, care contrazice expresiile de „noaptea mintii” ale edilului, stilul lui „AVORTON”, se stie cine este!!

IPJ Prahova, prin adresa nr 149.193/20.12.2022, a confirmat, intr-un final, cu galusca in bratele aruncata de noi, sa le legam „mainile”, dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova privind caracatița imobiliară de la varful Primăriei Ploiești.

Dosar penal

„Aspectele mentionate au facut obiectul unor verificari efectuate de catre politistii Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice, iar in urma acestora, s-au conturat elementele constitutive ale unor infractiuni in cazul carora urmarirea penala se efectueaza in mod obligatoriu de catre procuror.

Pe aceste considerente, materialul intocmit a fost inaintat, conform competentei, Parchetului de pe langa Judecatoria Ploiesti...”

La Ploiești, iată, un nou caz al mafiei imobiliare iese la iveală, sfidând legea. Ar fi îndeajuns o scurtă verificare a documentelor oficiale emise de către Primăria Ploiești, anterior construirii unor clădiri prin Planul Urbanistic Zonal, de unde reiese doar edificarea unor imobile cu destinația de birouri și spații comerciale, nici vorbă de construirea unor blocuri cu destinația de locuințe. În continuare vă prezentăm cum „oamenii de afaceri” au întors-o ca la Ploiești pe sub nasul autorităților ba, mai mult, cu sprijinul mai mult sau mai puțin interesat al autorităților locale.

Este vorba de două imobile ridicate în zona Hipodromului Ploiești pentru care au fost solicitate emiterea unor Certificate de Urbanism în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire”.

Conform Regulamentului Local de Urbanism aferent Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – Zona Hipodrom, NU EXISTĂ derogări privind modificarea condițiilor de construire, adică în ceea ce privește funcțiunile admise, regimul de construire, înălțimea maximă admisă ș.a.m.d.. De asemenea, în ceea ce privește o zonă de locuit, este subliniat faptul că „se instituie interdicție temporară de contrucție pentru aceste zone până la asocierea proprietarilor parcelelor respective și întocmirea unui PUZ pentru parcelarea nou propusă, cu respectarea Dreptului de Parcelare”. Și, dacă totul nu era clar, Art. 3- UTILIZĂRI INTERZISE din PUZ precizează că „se interzice amplasarea locuințelor”.

Totuși, potrivit informațiilor pe care le deținem, „investitorii” imobiliari locali nu se dezic de modul de operare și cer modificarea PUZ, iar Primăria se execută. În fond, Primăria Ploiești nu poate deranja grupurile de interese cu care face afaceri de ani buni.

După dezvăluirile apărute în presă, în urma cărora organele de cercetare abilitate ar trebui să se sesizeze din oficiu, conform Codului de Procedură Penală, documentația de schimbare a destinației pentru imobilele situate pe Bulevardul București nr. 28 și repectiv nr. 28 K a dispărut curios din arhiva urbanistică ca în Triunghiul Bermudelor. Triunghiul dispariției pare a fi între aparatul primarului (edilul fiind la butoane), Direcția Generală de Dezvoltare Urbană Ploiești și U.A.T. Ploiești.

Dar, pe lângă toate elementele suspecte ale afacerii, schimbarea PUZ-ului, modul de realizare a vânzării noilor apartamente (foste birouri) arată clar că există și alte ițe și combinații, unele cu iz penal.

Concret, facem referire la autorizațiile de construcție eliberate pentru PFA Lupu Marioara Dominica pentru mai multe imobile, inclusiv pentru cel situat în Ploiești, Bdul București, nr 28K. Din datele și informațiile pe care le deținem, reiese faptul că mai multe apartamente construite de PFA Lupu Marioara Dominica au fost date unor personae influente cu titlu curios de „gratuit”. Din aceste „ecuații” imobiliare nu lipsesc notarii, cei care au certificat actele de vânzare-cumpărare a unor apartamente care, în realitate, sunt de fapt birouri. Ar fi cazul ca pseudo-dezvoltatorii imobiliari și cei care fac abuz de funcțiile deținute implicați în dare/primire de mită și falsurile în autorizațiile de construcție să fie anchetați pentru eradicarea caracatiței imobiliare locale.

În concluzie, pentru autorizarea unei construcții este obligatoriu a se respecta prevederile stipulate în Regulamentul Local de Urbanim aferent PUZ Hipodrom, ceea ce nu s–a întâmplat în cazul prezentat mai sus.

Vă prezentăm și un scurt istoric al actelor emise de Direcția Generală de Dezvoltare Urbană:

În anul 2015, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire” pe un teren situat în Bdul București nr 28. Având în vedere că funcțiunea se încadra în prevederile RLU, anume clădire birouri, nu a fost precizat în solicitare un regim de înălțime, a fost solicitată, elaborarea unui Plan Urbanistic de Detaliu prin care, în ciuda denumirii, nu se intra prea mult în detalii, cerându-se doar respectarea acestuia. Astfel, a fost emis CU nr.12892015.

În anul 2017, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Constituire sediu administrativ – Birouri 2S+P+8E pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, deși măsurătorile arată de fapt 4.286,00 mp, situat în Bdul București nr 28K. A fost emis CU nr. 1009/2017 care permite construirea în mod direct a obiectului de investiție.

Dar, certificatul de urbanism NU RESPECTĂ prevederile RLU aferent PUZ Hipodrom.  Terenul respectiv depășește 3.000 de mp, caz în care era OBLIGATORIU elaborarea și aprobarea PUZ și nu are acces la Bdul București, ci la un drum de exploatare, nefiind precizat regimul juridic al acestuia și dacă este deschis circulației publice. La înălțimea maximă admisă a clădirii, lățimea drumului ar trebui să depășeacă 9 ml, impunându-se elaborarea și aprobarea unui PUZ. Spațiile de parcare ar fi trebuit asigurate și dimensionate, conform Hotărârii nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism.

Astfel, a fost ignorat CU care nu respectă prevederile legale, iar între partea scrisă și partea desenată există mai multe neconcordanțe și se IMPUNEA un PUZ. Între timp, s-a schimbat și adresa poștală și nr. 28 a devenit 28K.

În anul 2018, PFA Lupu Marioara Dominica, după ce a cumpărat de la Daniel Mihai Florin PFA terenul și autorizația, solicită un CU în scopul declarat „Modificare proiect autorizat cu AC nr.122/2018” pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, dar care măsoară 4.286,00 mp., situat pe Bdul București nr 28K.  A fost emis CU 1455/2018 care face referire la o autorizație deja emisă și astfel apare AC nr. 293/2020, punând sub semnul întrebării legalitatea autorizației inițiale din 2018.

La data 16.07.2018, PFA Lupu Marioara Dominica, prin Lupu Mihai, a înregistrat la DGDU o documentație pentru consultarea Comiiei de Avizare și Evaluare în vederea modificării proiectului autorizat cu AC 122/19.04.2018Între timp s–a contatat că terenul pe care trebuia amplasată contrucția era contaminat cu reziduuri petroliere. Nu toți membrii Comisiei au fost de accord cu modificările, cerând și alte avize și reluarea procedurii de autorizare. Documentația depusă a fot retrasă de către reprezentantul legal Lupu Mihai.

Mai mult, după începerea lucrărilor s–a decoperit că amplasamentul este adiacent unei conducte ce aparține Petrotel –Lukoil SA.

Și, uite așa, între PFA Lupu Marioara Dominica și Petrotel –Lukoil au apărut trei dosare aflate pe rol la Tribunalul Prahova: 3656/105/2018 – superficie; 5036/105/2018 – anulare act adminitrativ AC 122/19.04.2018 și 3653/105/2018, judecat pe fond, intanța dipunând supendarea executării autorizației de contruire.

Însă, deși hotărârea a fost executorie, nu a verificat cineva dacă hotărârea Tribunalului a fost respectată. Iar în acest caz ar trebui sesizate organele de cercetare penală în conformitate cu prevederile Legii nr.50/1991 actualizată, aplicabile în aceată speță.

Chiar dacă în aceste dosare Primăria Municipiului Ploiești și Primarul Municipiului sunt chemați în instanță de către Lukoil în calitate de pârâți, curios de supect este faptul că nu a fost efectuat niciun control la locul faptei de către serviciile de competență din subordinea Primăriei.

În ciuda litigiilor apărute, în anul 2021, PFA Lupu Marioara Dominica solicită un nou CU în scopul declarat „Modificare destinație a imobilului autorizat cu AC 122/2018 și reautorizat cu AC nr. 293/2020 un imobil locuințe colective fără a face modificări structural” pe terenul care e mai mic în scripte decât real.  Și noul CU emis cu nr. 1109/2021 sfidează cadrul legal întrucât zona permitea edificii cu caracter public, nu cu caracter privat!

În anul 2022, PFA Lupu Marioara Dominica mai face un pas mic pentru ea, dar mare pentru omenire solicitând alt CU, schimbând scopul, nu și mijloacele, de data aceasta vrând „Recompartimentări interioare nestructurale” la același imobil. Nu putea fi refuzată pentru că aducea modificări unei construcții autorizate și astfel fenta din nou elaborarea unei documentații de urbanism. Și dacă tot s–a greșit la măsurători, pe lung, pe lat, a mai mers una pe înălțime: 2S+P+8E a devenit 2S+P+9E, fără a se respecta înălțimea maximă de 27 ml, impusă de RLU.

Rămâne de văzut în ce fel vor fi anchetate persoanele implicate în combinațiile imobiliare din Ploiești și cât timp va dura până când cei care au eludat prevederile contractuale vor fi trași la răpundere.

De abia, de acum incolo, o sa intelegem, impreuna, de ce i-am multumit – public, unui INFRACTOR  ca a reusit sa deschida „CUTIA PANDOREI”. Speram sa ii multumeasca toti pe care i-a atras in acest „malaxor” penal, tot public!. Si, asta e doar inceputul! Este o INVESTIGATIE de care ne ocupam de 3 ani de zile…(Cristina T.).

Percheziții in desfasurare la Primăria Ploiesti, la serviciul Urbanism in episodul Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VI) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (V) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Caracatița WHITE TOWER PLOIEȘTI ajunge NAȚIONALĂ!/De la Ploiești, în toată țara! (IV)

WHITE TOWER o afacere penală cu implicații naționale! (III)

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/A.pdf”]

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/B.pdf”]

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/C.pdf”]

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/D.pdf”]

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2022/12/E.pdf”]

orca_share_media1670757078276_7007663096442960133.pdf

orca_share_media1670757079011_7007663099524373397.pdf

orca_share_media1670757079526_7007663101721758822.pdf

orca_share_media1670757080090_7007663104050034428.pdf

orca_share_media1670757080658_7007663106433680275.pdf

orca_share_media1670757081098_7007663108279756863.pdf

orca_share_media1670757081984_7007663111994440053.pdf

orca_share_media1670757082398_7007663113730509581.pdf

orca_share_media1670757083007_7007663116285355735.pdf

Exclusiv

Împuternicirea pe funcție: de excepție, aproape regulă în MAI

Publicat

pe

De

Reglementări legale ale împuternicirii

Conform Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, articolele 27^15 – 27^17, precum și prevederilor din ordinul MAI nr. 140/2016, împuternicirea pe funcție reprezintă exercitarea temporară a atribuțiilor de conducere în condițiile în care funcția este vacantă sau temporar vacantă, pe un post de conducere, pentru o perioadă limitată. Deși inițial această măsură era destinată să fie doar o excepție, în realitatea din MAI, ea a devenit aproape o regulă.

Ce reprezintă împuternicirea și cine poate fi împuternicit

Potrivit normelor, polițistul poate fi împuternicit dacă îndeplinește condițiile de studii prevăzute în fișa postului și nu are sancțiuni disciplinare în aplicare. În perioada împuternicirii, acesta beneficiază de drepturile specifice și de cele ale polițistului detașat.

Împuternicirea se dispune pentru maximum 6 luni, cu posibilitatea prelungirii cu încă 6 luni, cu acordul polițistului, însă prelungirile trebuie să includă organizarea și desfășurarea unui concurs pentru ocuparea definitivă a funcției. În cazul posturilor temporar vacante, împuternicirea poate dura până la încetarea situației care a condus la vacantare.

Modalitatea de propunere și decizie

Propunerea de împuternicire se face de către șeful nemijlocit, printr-o notă ce trebuie să conțină informații despre vacantarea postului, numele polițistului, condițiile de ocupare, acceptul acestuia și motivarea. Decizia de aprobare o are șeful cu atribuții de organizare a resurselor umane, după analizarea fișei postului și notificarea prealabilă a polițistului dacă acesta urmează să fie împuternicit și în altă unitate.

De la excepție la normă: realitatea din MAI

Din păcate, în ultimii ani, această măsură s-a transformat în „normă”. De la ministrul Carmen Dan la ministrul Cătălin Predoiu, s-au înregistrat sute de împuterniciri, devenind o metodă frecvent folosită pentru ocuparea funcțiilor de conducere de către favoriți sau persoane apropiate factorilor de decizie. Astfel, acest procedeu a fost folosit ca o metodă de „ținut în mâna” anumite persoane sau de a dicta controlul asupra unităților, într-un mod care depășește intenția inițială a legiuitorului.

Probleme și situații hilare

Recent, au apărut exemple și situații ridicole: polițiști care nu îndeplinesc condițiile din fișa postului au fost împuterniciți pe funcții de șefi sau adjuncți de șefi. În trecut, MAI a avut chiar inițiativa de a impune obligativitatea respectării condițiilor din fișa postului pentru toate cazurile de împuternicire, însă proiectul a fost retras ulterior pentru că ar fi restricționat puterea de decizie excesivă a șefilor de unitate.

Concluzie

Așa cum reiese din analiza Sindicatului Europol, actuala practică de a folosi împuternicirea pe funcție a devenit aproape o normalitate, în defavoarea aplicării legii și a transparenței în ocuparea funcțiilor de conducere în structurile MAI. În loc de o măsură temporară și strict reglementată, această metodă a devenit un „instrument” pentru menținerea anumitor persoane în funcții sau pentru control politic asupra structurilor. (Sava N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Sprijinul financiar pentru șefii din Poliție: sporuri de neuro-zi fără activitate operațională?

Publicat

pe

De

Mistere și controverse în beneficiile polițiștilor de rang înalt

Un subiect intens dezbătut în ultimele luni în cadrul sindicatului Diamantul și al altor organizații din poliție vizează acordarea unor sporuri financiare sub denumirea de „neuro-zi” pentru o categorie importantă de conducători și șefi din structurile poliției. În ciuda legislației clare, mulți dintre aceștia beneficiază de aceste sporuri chiar dacă nu desfășoară activități operative sau de investigare penală, ridicând semne de întrebare asupra legalității și justiției acestor practici.

Care sunt condițiile legale pentru sporurile de neuro-zi?

Conform legislației în vigoare, acordarea sporurilor de neuro-zi trebuie să fie strict legată de anumite criterii, în special de implicarea efectivă în activități de cercetare penală și investigare. Legea obligă ca doar polițiștii specializați în aceste domenii, aflați în structuri specifice, să beneficieze de aceste facilități financiare.

Ce spun reglementările?

  • Ordinul Ministrului Administrației și Internelor nr. 484/2005 (nesecret, nepublicat oficial) stabilește clar că:
    • Doar polițiștii din compartimentele de cercetare penală, investigații criminale, combaterea criminalității organizate, traficului de persoane sau substanțe interzise, și alte structuri similare pot fi numiți în funcții de poliție judiciară.
    • Nu pot fi numiți în aceste funcții acei polițiști care nu desfășoară în mod direct și permanent activități de anchetă și investigare penală.
  • Ordinul nr. 1504/2006 precizează că:
    • Calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare încetează automat dacă polițistul este promovat sau mutat în alte funcții ce nu implică activități investigative, cu avizul procurorului general.

Care sunt problemele?

Deși legea impune criterii stricte pentru accesul la aceste sporuri, în practică, există numeroși șefi din poliție, inclusiv conducători de nivel înalt, care beneficiază de aceste salarii suplimentare fără a fi implicați în activități reale de anchetă sau investigație. Acest lucru devine o sursă de nemulțumiri în rândul polițiștilor care respectă legea și care se întreabă dacă nu cumva se face o dezechilibrare ilegală sau o practică de favoritism.

Este legal și corect?

Specialiștii și sindicatele din poliție afirmă că astfel de practici pot fi contestabile din punct de vedere legal și moral. Dacă legea stipulează clar că sporurile pentru neuro-zi pot fi acordate doar celor implicați direct în activități de investigare, orice diferență sau acordare discreționară fără această implicare poate constitui un abuz sau o încălcare a drepturilor angajaților.

Ce urmează?

Pentru a evita asemenea situații, este nevoie de o verificare amănunțită a legalității acestor practici și, eventual, de o ajustare a reglementărilor pentru clarificarea condițiilor în care aceste sporuri pot fi acordate. În același timp, opinia publică și opinia profesională solicită transparență și responsabilitate din partea conducerii Poliției pentru a asigura corectitudinea distribuției beneficiilor financiare.

Concluzie

În contextul în care legislația e clară, iar practicile actuale ridică semne de întrebare, revitalizarea cadrului legal și respectarea strictă a regulilor în acordarea acestor sporuri devine o necesitate pentru menținerea încrederii în instituțiile statului și pentru combaterea corupției din rândul funcționarilor publici. Șefii de poliție trebuie să fie, în primul rând, exemple de integritate și corectitudine, în special când vine vorba de beneficiile financiare ale funcției lor. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Poluare suspectă la Coca-Cola HBC Ploiești: Autoritățile, în alertă!

Publicat

pe

De

O noapte plină de suspiciuni și îngrijorare pentru mediul înconjurător

Reprezentanții ziarului Incisiv de Prahova au descoperit o situație alarmantă la fabrica Coca-Cola HBC din Ploiești, unde, în miezul nopții, au fost martorii unui fenomen îngrijorător. În jurul orei 2 dimineața, pe data de 16 mai 2025, din incinta fabricii ieșea un fum dens, iar aerul era greoi, încărcat cu un miros insuportabil de borhot. Mai mult, mirosul de plastic ars și topit se răspândea spre blocurile din împrejurimi, afectând locuitorii zonei. Această imagine nu doar că atrage atenția, ci ridică serioase semne de întrebare privind respectarea normelor de mediu de către companie.

Indici de poluare și gestionare necontrolată a deșeurilor

Informațiile pe care le deținem indică existența unor dovezi temeinice conform cărora deșeurile rezultate în urma activităților fabricii au fost aruncate în mod necontrolat în curtea companiei. De asemenea, mirosul puternic de plastic ars, produs de un utilaj specializat folosit pentru topirea plasticului pentru tuburile PET, se răspândește în aerul din zonă, afectând sănătatea publică și mediul înconjurător. Acest fapt sugerează posibile probleme grave în privința respectării legislației de mediu și a standardelor industrielle.

Cerere de intervenție rapidă pentru clarificări

În fața acestor suspiciuni grave, solicităm insistent intervenția imediată a autorităților de mediu și a organelor de control. Este imperativ ca echipe specializate să efectueze verificări urgente pentru a identifica cauzele exacte ale emițării fumului dens și ale mirosurilor neobișnuite, precum și pentru a verifica dacă activitățile companiei respectă toate normele de siguranță și mediu. Timpul pierdut poate avea consecințe devastatoare pentru sănătatea publică și pentru echilibrul ecolologic al zonei.

Responsabilitatea statului și alertarea publicului

Este responsabilitatea autorităților să notifice și alte instituții relevante dacă se constată încălcări penale sau de legislație în domeniu. Orice activitate ilegală, în special cele care impactează mediul și sănătatea publică, trebuie sancționată cu severitate pentru a preveni gravele consecințe asupra comunității și a ecosistemelor.

Încrederea publicului și nevoia de reacție promptă

Încrederea cetățenilor în funcționarea statului și în respectarea legii depinde în mare măsură de rapiditatea și transparența cu care autoritățile reacționează în astfel de situații. Este esențial ca aceste incidente să fie tratate cu maximă seriozitate pentru a demonstra angajamentul ferm de a proteja sănătatea și mediul.

Un test pentru responsabilitatea autorităților române

Această situație reprezintă un test al implicării și vigilenței autorităților de a combate activitățile ilegale în sectorul industrial, având în vedere potențialele consecințe grave pe termen lung pentru comunitate și pentru planeta noastră.

Rămânem angajați în monitorizarea evoluției și vă vom ține la curent cu orice dezvoltare importantă. (Cerasela N.)

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv11 ore ago

Împuternicirea pe funcție: de excepție, aproape regulă în MAI

Reglementări legale ale împuternicirii Conform Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, articolele 27^15 – 27^17, precum și prevederilor din ordinul...

Exclusivo zi ago

Sprijinul financiar pentru șefii din Poliție: sporuri de neuro-zi fără activitate operațională?

Mistere și controverse în beneficiile polițiștilor de rang înalt Un subiect intens dezbătut în ultimele luni în cadrul sindicatului Diamantul...

Exclusiv2 zile ago

Poluare suspectă la Coca-Cola HBC Ploiești: Autoritățile, în alertă!

O noapte plină de suspiciuni și îngrijorare pentru mediul înconjurător Reprezentanții ziarului Incisiv de Prahova au descoperit o situație alarmantă...

Exclusiv3 zile ago

Scandalul imobiliar al secolului la Ploiești și București: mafie, escrocherie și impostură pe ruinele Legii!

Afaceri murdare, „rețineri” de paradă și un sistem corupt care plutește deasupra dreptății În timp ce victimele megaescrocheriei imobiliare de...

Exclusiv3 zile ago

Organizarea ilegală a serviciului de permanență la Poliția de Frontieră: un abuz care încalcă drepturile angajaților

Timp de muncă excesiv și manipularea normelor legale pentru reducerea costurilor Recent, sindicaliștii și specialiștii din domeniu semnalează o practică...

Exclusiv4 zile ago

Un elev de poliție din Câmpina demonstrează curaj și responsabilitate în Târgu-Jiu

Norocul și pentru el, dar și pentru comunitate Numărul 13 s-a dovedit a fi, în cazul de față, un simbol...

Exclusiv4 zile ago

Trafic de droguri de mare risc documentat de polițiștii din Cluj: Un bărbat de 33 de ani, arestat preventiv

Activitate infracțională de amploare, legată de traficul cu substanțe interzise Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Cluj-Napoca, în colaborare...

Exclusiv5 zile ago

Secția-fantomă de la Penitenciarul Târgșor: milioane risipite și o stare de criză repetată

Un proiect eșuat în doar câteva luni, în plină coregrafie a orgoliului și a nepăsării În decembrie 2024, conducerea Penitenciarului...

Exclusiv5 zile ago

Inspecția Muncii din IGPR, un exemplu de ineficiență și birocrație

Răspunsuri întârziate și lipsă de implicare efectivă Sindicatul Diamantul critică dur modul în care funcționează Inspecția Muncii din cadrul IGPR,...

Exclusiv6 zile ago

Teatru de proastă calitate și impostori de doi bani în Ploiești: Escrocheria anului – doi farisei care-și fură „icoanele” și-și joacă rolurile de-adevărate prosteală

Bine ați venit în orașul unde hoția, corupția și trădarea sunt la ordinea zilei, iar justiția e doar un cimitir...

Exclusiv6 zile ago

Vlad Nichita, la marginea eșecului? Avocatul plătește prețul dezvăluirilor noastre și amână verdictul final

Speriat de repercusiuni, avocatul își schimbă strategia Probabil conștient de impactul dezvăluirilor „Incisiv de Prahova”, Vlad Nichita a renunțat la...

Exclusiv6 zile ago

Tot mai multe confirmări oficiale despre ilegalitățile din Vama Ploiești: O criză generalizată de corupție și ilegalități

„Incisiv de Prahova”: Investigații explozive despre criminalitatea economică și corupția din gestionarea deșeurilor Dublă ancheta în domeniul deșeurilor, În intregul...

Exclusiv7 zile ago

De trei ani, Incisiv de Prahova avertiza: Iată adevărul despre corupția din Penitenciarul Ploiești

Statul paralel din penitenciare: dezvăluiri revoluționare despre o structură de influență ascunsă și legături cu cercurile corupției Un nou episod...

Exclusivo săptămână ago

Scandal la Interne: Sindicatul Diamantul acuză abuzuri grave în acordarea majorărilor salariale „Bayraktar”

Emil Păscuț: „Secretizarea regulilor este o modalitate de a ne fura banii fără să ne putem apăra!” Într-o declarație incendiară,...

Exclusivo săptămână ago

Ordinul MAI [S/7/2018] contrazice deciziile judecătorești privind plata sporurilor în concediu

Sindicatul Polițiștilor din România DIAMANTUL solicită respectarea legislației privind sporurile de condiții grele și plata pe perioada concediilor Organizația reacționează...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv