Featured
Serghei Narîșkin coordonează din sediul SVR și ”ferma” de Bitcoin de lângă rafinăria din Ploiești

Autoritățile de la București și-au flexat din nou ”mușchii” administrativi în același păgubos mod pompieristic. Astfel că propaganda guvernamentală s-a aruncat să prindă ceva ”ferestre” mediatice pentru a anunța că au declanșat campania de ”blocare” a marilor companii rusești. Chipurile așa cum a solicitat expres Comisia Europeană și cum Guvernul României deja s-a angajat că o să facă…
(Preluare National – Catalin Tache):


În ”buza” Ploieștiului. Acolo unde, într-o hală aflată ”la umbra” chiar marii rafinării LUKOIL, a fost documentată, inclusiv foto – video, activitatea de ”minare” de criptomonede. Existând ”indicii temeinice” că în fapt este vorba de o veritabilă ”fabrică de bani” a SVR, Serviciul de Informații Externe al Federației Ruse!
Mama olandeză…
Acum, ce este drept, poate ar fi bine ca autoritățile noastre să recunoască de la bun început că și dacă ar vrea nu prea au ce să le facă unor companii rusești de talia LUKOIL. Mai ales în contextul actualei legislații românești. Dar în primul rând pentru că, nu trebuie uitat, ”compania mamă” a LUKOIL este olandeză! Fiind astfel suficient că ultima dată când procurorii români au îndrăznit să ancheteze colosul rus au descoperit o încrengătură financiară absolut halucinantă. Astfel că, doar în perioada 2008 – 2014, SC Petrotel Lukoil SA a făcut plăți externe de peste 15 miliarde de euro și a avut încasări din străinătate de peste 11 miliarde de euro. Diferența de peste 4 miliarde de euro fiind identificată de către procurori drept ”export ilegal de profit”. Adică evaziune fiscală!

Mii de patroni români fiind reținuți sau chiar condamnați pentru evaziuni fiscale și de doar câteva mii de lei. Numai că, în ciuda zecilor de percheziții și a tuturor probelor astfel strânse, procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nu au mai rezistat presiunilor și s-au mulțumit doar cu trimiterea în instanță, către Tribunalul Ploiești, a rechizitoriului în care se constata ”un prejudiciu cert de 1,7 miliarde de euro”. Și în care era descrisă detaliat ”suveica financiară” folosită de ruși pentru a nu se plăti taxele obligatorii către statul român.
Cum ar fi faptul că, doar în relația financiară cu ”compania mamă” LUKOIL EUROPE HOLDINGS BV Olanda, subsidiara din România, Petrotel Lukoil a făcut plăți de peste 2 miliarde euro. Prin două circuite bancare distincte, unul de 1.526.293.350, 93 de dolari și celălalt de 552.977.284,35 euro. Singura justificare a plăților fiind ”rambursare împrumut intern” !!! Numai că procurorii descopereau atunci și că firma mamă olandeză virase în conturile filiale românești 30 de milioane de euro și 300 de milioane de dolari. În activul societății Petrotel LUKOIL figurând însă doar 48 de milioane de euro! După care ingineria financiară continuă cu o pretinsă majorare de capital a ”mamei olandeze”, în valoare de 480 milioane de euro. Contabilitatea Petrotel LUKOIL ”consultată” de procurorii români reținând însă un capital de doar 100 milioane! Deci de patru ori mai mic! Ancheta Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești descoperind și că la 48 de ore după fiecare transfer, Petrotel returna banii înapoi în Olanda, cu deja obsedanta specificație contabilă ”ramburs împrumut”. În acest mod fiind probată scoaterea ilegală din țară a 2.007.000.000 de euro!
13, ”Vinerea Neagră”…
În plină pandemie de COVID -19, pe 13 martie 2020, valoarea criptomonedei Bitcoin se prăbușea cu nu mai puțin de 48% într-o singură zi! Și astfel, după mai multe invocate ”atacuri raider” și ”rafale” de vânzări agresive petrecute în doar 24 de ore, nu mai puțin de 93,5 miliarde de dolari dispăreau de pe piața la vedere a criptomponedelor, după ce Bitcoin ajunsese să se tranzacționeze la un moment dat și cu neverosimilul preț de 4.001 dolari pe monedă. Totuși, la vârful sistemului de la noi nu s-a vorbit absolut deloc despre ”crah”-ul financiar din ”Vinerea Neagră” din 13 martie 2020. Cu toate că se știa că astfel s-au îmbogățit peste noapte și ”minerii” acoperiți a diverse servicii secrete implicate. Pentru că, nu este așa, adevărații ”băieți deștepți” ai sistemului nu se mai pretează de mult la cash sau comisioane de consultanță… Numai că sistemul a fost cuprins de panică… Și că astfel ar fi trebuit să dea explicații Agenției partenere de peste Ocean…

Pentru că, înainte de ”Vinerea Neagră”, un raport informativ nesperat de bine documentat avertiza cu privire la identificarea în județul Prahova, în imediata vecinătate a Municipiului Ploiești, a unei ”ferme” acoperite de ”minare” de criptomonede Bitcoin. Și care a fost documentată ”ca la carte”, acționând ”în buza” unei importante companii străine, drept o veritabilă ”fabrică de bani” a SVR, Serviciul de Informații Externe al Federației Ruse. Numai că nici DIICOT, nici alte structuri implicate nu au îndrăznit să se ”încarce” barem cu acest raport informativ. Și nici măcar să îi informeze barem pe partenerii americani cu privire la ”ferma” de lângă Ploiești, deși aceasta fusese documentată drept o ”sursă inepuizabilă de venituri” pentru ”auto-finanțarea agenților ruși care acționează în România”!
Singura explicație a acestei ”Omerta” generalizate la vârful sistemului fiind că faptul că Agențiile de peste Ocean ar fi fost extrem de interesate de acest subiect. La fel cum au fost și în cazul solicitării exprese a extrădării în SUA a patronului unei firme românești de tranzacții cu monede virtuale, clujeanul Vlad Cătălin Nistor. Cel specializat în spălarea sumelor de bani ”negri” în Bitcoin. Astfel că nu au mai informat Agenția… La fel cum au făcut și în cazul audierii ”pe șestache”, în controversatul Dosar ”Ayahuasca” instrumentat de DIICOT, a lui George Rotaru. Un foarte cunoscut ”dealer” de criptomonede Bitcoin, în diverse medii ”fine”, până la chiar vârful serviciilor secrete. Iar după ”Vinerea Neagră” chiar nu au mai îndrăznit să scoată vreo vorbă despre ”Ferma SVR” de la Ploiești, de frică să nu fie acuzați că au fost complici la finanțarea temutului serviciu rus de spionaj. Ceea ce cu siguranță vor face și acum… Cu toate că a devoala ”ferma SVR” ar fi un imens succes informativ al statului român în contextul solicitărilor CE de ”tăiere” a finanțării serviciilor rusești. Numai că teama de a se ajunge și la cine ”nu trebuie” este din nou prea mare…
Exclusiv
Antigrindina S.R.L.: Rachete, minciuni, secetă: țara care și-a vândut ploaia pe nimic și a rămas cu seceta
Exclusiv
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
Exclusiv
Comunicare defectuoasă în MAI: Haos și nesiguranță alimentate de lideri sindicali confuzi

MAI, campion la mesaje trunchiate și confuze
Incapacitatea cronică a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de a comunica profesionist, transmiterea unor mesaje incomplete și eronate, generează un climat de nesiguranță și haos în rândul angajaților, atrage atenția Emil Pășcuț de la Sindicatul Diamantul. Mai mult, incapacitatea unor lideri sindicali de a descifra mesajele MAI, de a identifica informațiile lipsă cu ajutorul legii, amplifică și mai mult această stare de confuzie.
Sindicatele, între vaiete nefondate și euforie naivă
„Unii (MAI) spun niște prostii trunchiate, jumătăți de adevăr care nu reprezintă adevărul”, acuză Pășcuț. Alții preiau aceste informații distorsionate și oscilează între două atitudini emoționale:
- Văicăreală: Lipsită de argumente raționale și juridice, însoțită de amenințarea cu plecarea a 17.000 de polițiști.
- Euforie: Generată de promisiunile unui politician duplicitar, care asigură că nu va accepta creșterea vârstei de pensionare.
Pășcuț: „Vârsta standard de pensionare nu poate fi crescută!”
În acest haos informațional, Emil Pășcuț clarifică: „Vârsta de pensionare ‘standard’ nu poate fi crescută. Ea este deja fixată la 65 de ani, egală cu vârsta standard de pensionare din Legea 360/2023 privind sistemul public de pensii”. Așadar, anunțul MAI privind creșterea vârstei de pensionare este fals, înșelător și rezultatul unor incompetenți incapabili să folosească termenii juridici adecvați.
Reducerea vârstei standard de pensionare este reglementată inclusiv de Legea 360/2023 privind pensiile civile, deci nu este un favor excepțional acordat doar polițiștilor și cadrelor militare. Justificarea generală pentru reducerea vârstei de pensionare, în ambele sisteme, public și militar, este speranța mai mică de viață.
Condiții speciale: Structurile de suport, privilegiate nejustificat
Singurul aspect care ar trebui reevaluat în MAI este acordarea condițiilor speciale (care atrag vechime virtuală de 6 luni la an) structurilor de suport, în mod egal cu polițiștii operativi. Deși suportul este util, aceste structuri și-au însușit toate drepturile și beneficiile recunoscute polițiștilor, profitând de puterea pe care o au în MAI. Un exemplu elocvent este majorarea Bayraktar, unde structurile de suport au obținut procente mai mari decât structurile operative. Un alt exemplu este suplimentul de anticorupție, încasat fraudulos de structurile de suport din DGA.
Pășcuț: „O reformă reală presupune restabilirea echilibrului între operativi și suport”
Structurile de suport și cele operative sunt grupuri distincte de interese, aflate în dezechilibru. O reformă reală presupune restabilirea echilibrului între operativi și suport. Echilibru nu înseamnă egalitate! Fără restabilirea acestui echilibru, MAI nu va avea progres nici peste 100 de ani, avertizează Emil Pășcuț. (Cristina T.).
-
Exclusivacum o zi
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova penală: Cum un sef de poliție transformă mita în… inșelăciune!
-
Exclusivacum 3 zile
Penitenciarele românești: Circul groazei continuă!
-
Exclusivacum 10 ore
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 2 zile
ANP: Paradisul pensionarilor sau infernul angajaților? Un sondaj socant dezvăluie realitatea din spatele gratiilor
-
Exclusivacum 2 zile
Ciuruitorul de Ploiești revine la Notariat! Lupu Marioara, Nichita și ‘fleacul’ de sute de inimi frânte
-
Exclusivacum 2 zile
EXCLUSIV: Președintele FSANP trage un semnal de alarmă cutremurător din interiorul sistemului penitenciar: „ANP are nevoie de terapie urgentă!”
-
Exclusivacum o zi
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților