Connect with us

Aveti un Pont

Avem dovada! Ciucă pleacă în SUA ca să-i ia locul lui Orban!

Publicat

pe

(Preluare National – Catalin Tache):

Ciucă speră ca Mark Esper să îl pună premier!

Iată că în ciuda tuturor eforturilor logistice ale propagandei activate din fondurile operative ale Direcției Generale de Informații a Armatei, ”se închide cercul” adevăratei mize a anulării licitației pentru achiziția ”Sistemului de instalații mobile de lansare rachete antinavă” – SIML. Totul după ce același general Nicolae Ionel Ciucă, cel care în guvernarea pesedistă a militat intens pentru punerea în practică a HG 630/ 2018 s-a sucit peste noapte și odată devenit ministru a promovat un proiect de lege privind abrogarea acesteia. Pentru ca și acest contract în valoare de 200 milioane de euro să poată fi încredințat tot fără licitație, în regim ”G2G”, direct Guvernului Statelor Unite ale Americii.

Chiar dacă astfel a târât Cabinetul Orban într-un scandal internațional care a inflamat deja spiritele la nivelul Uniunii Europene. Dar uite că tocmai asta a intenționat generalul Ciucă, rezervistul care, după cum reiese din informațiile intrate în posesia noastră, nu a renunțat încă la ambiția personală de a conduce ”guvernul meu”. Astfel că prin deturnarea contractului aflat într-o fază avansată a negocierilor offset cu compania franceză MBDA către producătorii americani ai rachetelor NSM și-a mai adăugat o bilă albă la CV-ul de cel mai obedient ministru european al Apărării față de interesele financiare ale lobiștilor de peste Ocean. Iar în același timp l-a băgat pe premierul Ludovic Orban într-un scadal ”până în gât”. De această dată însă ministrul Ciucă se pregătește să îi dea lovitura decisivă premierului, în încercarea disperată de a-i lua locul acestuia. Cu orice preț! Mai ales când este plătit de la buget, ci nu din propriul buzunar…Astfel că în aceste zile Ciucă își pregătește frenetic vizita din luna octombrie la Washington, în speranța că va primi sprijinul necesar pentru mazilirea lui Orban și trimiterea numelui său în ”bilețelul” pentru Palatul Cotroceni. Iar în atingerea acestui scop personal, în afara slugarnicei scrisori trimise deja secretarului american al Apărării, Mark Esper, Ciucă  și-ar fi pus la bagajul pentru Washington alte câteva ”contracte în alb” pentru marii producători americani de armament!

Pentru cine va cînta imnul în viitor?

Avertismentul lui Macron !

Rachetele anti-navă vor putea costa peste 300 milioane euro, în loc de 137!

Seria de dezvăluiri privind deturnarea contractului de rachete anti-navă a tulburat apele nu doar în cabinetul Orban, dar și la nivel internațional. Astfel că după ce dezvăluiam că scandalul rachetelor a ajuns pe masa președintelui francez Emannuel Macron, prezentăm alte două informații pe care propaganda ”analiștilor militari” aflați în solda DGIA nu au cum să le acopere nici măcar prin lansarea altor ”fumigene” privind o închipuită operațiune a serviciilor secrete rusești. Pentru că după ce Nicolae Ionel Ciucă a fost ”înghesuit” la reuniunea informală a miniștrilor Apărării din statele membre ale Uniunii Europene de la Berlin, unde i s-au cerut precizări ultimative privind abrogarea HG 630/2018 și acordarea unui nou contract ”G2G” administrației americane, partea franceză pare decisă a nu ceda în fața ”jocului dublu” al guvernanților de la București. Drept urmare, ambasadoarea Franței în România, doamna Michele Ramis a fost personal la premierul Ludovic Orban pentru a solicita respectarea legislației UE! Cea care prevede încredințarea fără licitație a contractelor ”G2G” doar ca excepții în cazuri de urgență majoră. În timp ce toate cele patru mari contracte de până acum privind înzestrarea Armatei Române au fost încredințate doar ”G2G” și doar către Guvernul SUA! De asemenea, nici generalul Ciucă nu are cum să dezmintă informația că ministrul francez al Apărării franceze l-a sunat personal pentru a cere aceleași lămuriri! Iar avertismentele tot mai asidue ale Administrației Macron sunt cu atât mai demne de luat în seamă cu cât Franța tocmai ce se pregătește să preia Președinția Comisiei Europene…

Ambasadoarea Franței Michele Ramis

În plus, seria de dezvăluiri din ”Național” are ecou și în Parlament, senatorul USR-ist Nicu Fălcoi, fost pilot de altfel și actualmente membru al Comisiei pentru apărare ridicând la rândul său această problemă. Și atrăgând atenția guvernului că ”o firmă, MBDA, ajunsese conform procedurii legale în etapa a 2-a, cu o ofertă care respecta cerințele operaționale și cele de offset. Numai că actualul ministru Nicolae Ciucă – aceeași persoană care, în calitate de șef al Statului Major al Apărării, a aprobat pe vremea guvernelor PSD programul acesta cu procedură prin licitație – acum s-a răzgândit. Ministrul vrea acum rachete antinavă obținute prin contracte de la guvern la guvern, prin încredințare directă. Le vrea mai rapid, fără offset, deci fără dezvoltarea unei cooperări industriale sau compensarea eforturilor financiare, iar din estimări rezultă că acestea vor costa mai mult decât prin licitație. Prin schimbarea naturii programului pentru rachete antinavă, eliminarea firmei care a ajuns în etapa a 2-a a licitației și stabilirea unor noi proceduri de încredințare directă va afecta și viitorul programului pentru fregate. Compania care a câștigat licitația oferă un tip de fregată cu o configurație care folosește rachete antinavă produse chiar de către firma eliminată! Cum vor negocia guvernul și ministrul Apărării cu o firmă care se plânge deja de abuzurile și deciziile greșite luate de guvern și ce va face firma producătoare a fregatelor, care se vede băgată la mijloc într-un nou scandal”?

Senatorul Nicu Fălcoi confirmă dezvăluirile ”Național”

Costuri ascunse de 120%!

Drept urmare, ”nebunia lui Ciucă” de a încredința musai contractul rachetelor anti-navă către producătorii din sistemul american de apărare capătă de acum cu totul valențe. Și explică implicit măsurile cu spoială de legalitate prin care Ciucă a încercat să își acopere spatele procedural vorbind. Pentru că acesta știe că MApN a solicitat și a primit aprobarea prealabilă a Parlamentului doar pentru achiziția prevăzută în art.1(1) pct. a), respectiv a pachetului SLI și a muniției aferente, la o valoare estimată de 200 milioane euro. În schimb nu există aprobarea prealabilă a Parlamentului și pentru achiziția prevăzută în art.1 (1) pct. b), respectiv achiziția produselor și serviciilor necesare constiturii unei facilități de mentenanță, a căror costuri nu sunt estimate și nici transparente, dar pot fi semnificative (între 50 – 100 milioane euro sau chiar mai mult, caz în care aprobarea prealabilă a Parlamentului este obligatorie)! Iar estimările de costuri conform Expunerii de motive a proiectului lui Ciucă, secțiunea 4, pct.7 prevăd clar cum contravaloarea achiziției achiziției conform art. 1 (1) pct. a) sistem SIML ”exclude costurile de transport internațional și asistența tehnică”. Acest lucru conducând la creșterea valorii estimate de achiziție SIML cu 5-10 milioane euro peste valoarea pentru care s-a obținut aprobarea prealabilă a Parlamentului! Nevoia serviciilor de asistență tehnică va exista și în cadrul achiziției conform art. 1(1) pct. b), ”constituire facilități de mentenanță prin participare industrială”, de asemenea la costuri estimative de alte 5-10 milioane euro! Astfel, adunând aceste costuri suplimentare se poate constata că în realitate costul realizării ”Capabilității de luptă împotriva navelor de suprafață” poate depăși 300 de milioane de euro, adică plus 120 % din valoarea estimată în cadrul procedurii competitive! Totul în condițiile în care în situația realizării achiziției SIML conform prevederilor HG 630/2018 costul total real era de doar 137 milioane euro! Din care s-ar fi scăzut în timp și valoarea contractelor offset gata negociate!

Scrisoarea către Mark Esper!

Și uite cum, în 17 ianuarie 2020, la ședința Colegiului MApN – condusă de ministrul Ciucă – s-a stabilit ca toate achizițiile corespunzătoare programelor de înzestrare pentru care există finanțare în anul 2020 (dar nu numai) să fie realizate prin contracte de tipul ”Guvern la Guvern” – ”G2G”. Sarcinile reieșite în urma acestei ședințe au fost implementate la nivelul CSC și CODA (martie 2020), care au denaturat analiza răspunsurilor la RFI (analiza fiind finalizată în februarie – martie 2020) și au aprobat prin hotărâri și decizii concluzia falsă că varianta optimă, unică este sistemul SIML bazat pe racheta NSM. Numai că acest sistem SIML bazat pe racheta NSM nu este în prezent formal în dotarea forțelor navale ale SUA și deci nu poate constitui oficial obiectul unei proceduri de tipul G2G FMS. Astfel că ministrul Ciucă a trimis în luna mai 2020 o scrisoare prin care solicita disperat sprijinul secretarului american al Apărării, Mark Esper! Iar în aceste zile, Ciucă se milogește din nou de Esper pentru a îl primi la Washington și de a gira pentru el la ”Înalta Poartă” să fie numit premier în locul lui Ludovic Orban. Iar Mark Esper îl va primi, va da mâna cu el și va zâmbi în poză. În rest, totul depinde de valoarea contractelor pe care Ciucă și le va asuma. Pentru a întări imaginea singurului ministru al Apărării din Europa care a plătit în avans, în plină stare de pandemie, 500 de milioane de dolari producătorilor americani, fără ca să i-o ceară barem cineva!

 

Aveti un Pont

Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl

Publicat

pe

GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.

În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?

Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.

Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.

Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.

Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?

Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL.  Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.

Cât costă conversia mașinii la GPL?

În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.

Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.

Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.

Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.

 

De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.

Citeste in continuare

Aveti un Pont

Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor

Publicat

pe

Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.

De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?

  1. Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
  2. Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
    • Înmatriculări auto noi și second-hand
    • Transcrieri auto
    • Radieri auto
    • Obținerea numerelor provizorii
    • Consultanță personalizată
  3. Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
  4. Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.

Procesul de Înmatriculare Auto

La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:

  1. Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
  2. Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
  3. Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
  4. Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.

Contactează-ne

Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.

Citeste in continuare

Administratie

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești

Publicat

pe

De

Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar  cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.

Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!

Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții,  LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.

Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!

Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.

Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.

Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.

Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.

Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!

„Spor la treaba” si/sau in  limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).

ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

 

 

 

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv3 ore ago

Corupție și imprumuturi ilegale în rândul poliției prahovene: un dosar penal incepe să se desfășoare

Pe 19 februarie 2024, ziarul nostru, Incisiv de Prahova, a publicat articolul intitulat: „Caracatița WHITE TOWER (XIII) scoate la iveală...

Exclusiv3 ore ago

Corupția din România: Scandalul White Tower și ilegalitățile dovedite

Mizeriile afacerii White Tower: o investigație care a scos la iveala corupția din România Corupția și complicitățile intr-o afacere frauduloasă...

Exclusiv3 ore ago

Abuzuri și corupție în rândul Poliției: Cazul IPJ Prahova și rețeaua de ilegalități

Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (VI) Un fost agent de poliție din cadrul IPJ...

Exclusiv3 ore ago

Cazul Tymbark: controversele grevei și implicațiile legale ale condițiilor de muncă

Recent, cazurile legate de compania Tymbark, cunoscută pentru băuturile sale pe bază de apă minerală, energizante și sucuri (dar si...

Exclusiv3 ore ago

Apel către magistrații români: curățați justiția de corupție!

„Dragi domni și doamne din Justiția Română, Treziți-vă!!! Acest mesaj se adresează tuturor magistraților, cu mențiunea că ne referim doar...

Exclusiv3 ore ago

„Contributivitatea” vs. „pensiile speciale”

Pensiile militare sunt sustenabile prin contribuțiile MAI Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în atenție faptul că, din perspectiva...

Exclusivo zi ago

Un vis trăsnit la grătar: Emil Păscuț și soluții pentru pensiile militare

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul ne împărtășește cu umor o experiență onirică din noaptea trecută. Sub razele soarelui, într-o...

Exclusiv2 zile ago

Emil Pascut: Majorarea pensiei la Metrou ridică intrebări despre principiul contributivității în sistemul pensionării

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Polițiștilor „Diamantul”, a dezvăluit că pensia unui muncitor necalificat de la metrou a fost recalculată...

Exclusiv3 zile ago

Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017

Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, analizează diferența dintre prost și inteligent, subliniind că un „prost” care își cunoaște limitele...

Exclusiv4 zile ago

Stațiunea Căciulata – Locul ideal pentru tratament și recuperare

Căciulata, parte a binecunoscutei stațiuni Călimănești-Căciulata, este una dintre cele mai apreciate destinații balneare din România, cunoscută pentru apele sale...

Exclusiv4 zile ago

Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie

Introducere Iata ca avem noi informatii cu privire la o posibila aplicare a viitoarei scheme de ajutor de stat de...

Exclusiv4 zile ago

Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse

Pierderea mandatului și ultimele acțiuni Primarul Cătinei, Alexandru Fulgeanu, a încheiat mandatul său într-un mod surprinzător, fiind implicat într-o serie...

Exclusiv4 zile ago

Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt

Scandalurile imobiliare din România: incercări de fraudă și complicități în cazul White Tower și Nordis Recorder.ro a publicat o investigație...

Exclusiv4 zile ago

Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră

În urma unui răspuns emis de ITPF Sighișoara, Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a evidențiat importanța analizării acestuia în...

Exclusiv5 zile ago

Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești

Familia Albu: ascensiune rapidă și beneficii controversate în Ploiești Nașii primarului și salariile lor exorbitante Simona și Cătălin Albu, nașii...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv