Actualitate
#Coronavirus. Guvernul Orban (2020-nGoV) – o ”epidemie” mai scurtă decât coronavirusul.
Tentativa de ordonanță cu dedicație pentru BCR și Raiffeisen în scopul fraudării bugetului de stat cu 300 de milioane de Euro, transpartinică, îmi arată în mod clar că epidemia indusă de Pacientul Zero (în vârstă de circa 30 de ani de la schimbarea identității) doar a căpătat proporții și a devenit extrem de vizibilă prin guvernarea Orban. Așadar Pacientul ZERO trebuie căutat în altă parte și a început să fi căutat în altă parte. Pacientul ZERO începe să fie căutat în zona celor care au constatat că, după ce fosta Securitate și-a pierdut hățurile pe justiție (prin devoalarea publică a protocoalelor ticăloase) au considerat necesar și au putut să strângă hățurile pe Guvernul Orban al României. Iar realitatea factuală este că azi, după căderea 2020-nGoV, cele 25 de ordonanțe de urgență date noaptea ca hotii, nu mai pot fi publicate în Monitorul Oficial ceea ce arată că pacientul ZERO a fost pus, instituțional, în carantină. Răsturnarea OUG 114 (eliminarea taxei pe active bancare) și tentativa de spălare a celor 300 de milioane de Euro obținute prin fraudă la lege au fost elementele care au bontit definitiv Securitatea, ca structură ominprezentă. Despre Orban, doar atât: Maurul și-a făcut treaba, maurul trebuie să moară, dezvaluie analistul Radu Teodor Soviani.
#Coronavirus. Guvernul Orban (2020-nGoV) – o ”epidemie” mai scurtă decât coronavirusul.
,,Maurul a infectat. Maurul trebuie să moară”. În această cheie citesc eu votul moțiunii de cenzură de astăzi, prin care Guvernul Orban a căzut după nici o sută de zile. În favoarea moțiunii au votat 261 de Parlamentari, mult mai mult decât era necesar (233) și decât voturile în favoarea căderii Guvernului Dăncilă (238). Rezultatul de astăzi îmi dovedește că nu PNL a controlat moțiunile. Ci pacientul ZERO.
Prin cele 3 luni și o zi de existență, guvernul Orban -2020-nGov- se dovedește o epidemie mai scurtă decât coronavirusul nCov2019. Coronavirusul are cu o lună mai puțin decât Guvernul Orban, primul caz fiind depistat în 8 decembrie 2019 (cronologia aici). Cornoavirusul e prezent de 2 luni și cu siguranța va sta mai mult decât o lună. Până acum sunt 24.631 de infectați, 494 de decese și 1.029 de persoane raportate ,,recuperate”.
Statisticile 2019-nCoV-în timp real le găsiți aici.
Moartea Guvernului Orban a fost violentă, după ce #noapteacahotii și calcând în picioare statul de drept au adoptat în ultima sedintă de guvern de ieri, din postura de guvern muribund, 25 de Ordonanțe de Urgență. Într-un fel, ca un pacient infectat cu coronavirus, înfierbântat, care iese pe strădă fără mască, în locuri aglomerate și se apucă să scuipe și să tușească.
Imi place să cred că o a 26-a ordonanță de urgență, cea prin care în mod ticălos epidemia Orban a încercat să o adopte, a fost oprită de dezvăluirle făcute ieri de mine, prin care arătam că pacientul aparent ,,zero”, în ultima ședință de guvern, încearcă să legalizeze furtul a 300 de milioane de Euro de la buget, în contra Justiției și a Înaltei Curți de Casație și Justiție, așa cum am scris aici:
VIDEO. Ultima ședință de Guvern a lui Orban (și legalizarea azi, de urgentă, a furtului a 300 de milioane de Euro de la buget în contra justiției și ICCJ) relevă MISIUNEA Guvernului Orban.
Dacă nu eu am determinat să li se facă frică, am convingerea că am contribuit la darea înapoi a celor care au încercat să fraudeze bugetul de stat de 300 de milioane de Euro.
Bilanțul celor 3 luni și o zi de la declanșarea epidemiei Orban (2020-nGoV) arată exact ca bilanțul unei epidemii de virus:
Guvernul Orban a infectat magistratura și a băgat-o în carantină, blocând instanțele prin tăierea pensiilor de serviciu ale magistraților în funcție (dar păstrarea beneficiilor pentru alde Augustin Lazăr). Sunt luni din viață furate justițiabililor și incertitudine majoră pentru corpul magistraților;
Guvernul Orban a infectat ideea de răspundere reală a magistraților corupți prin proiectul de desființare a Secției Speciale de Investigare a Infracțiunilor din Justiție, prin care, un procuror general ar urma să zică dacă începe sau nu urmărirea penală pe judecători. În esență, Secția Specială era deja infectată la nivel de conducere operativă, dar guvernul Orban a pregătit generalizarea infecției.
Guvernul Orban a infectat finanțele publice: (i)a dus deficitul real din 2019 spre 5% și a pregătit un deficit (și un necesar de finanțare mult mai mare pentru 2020) spre 7%; (ii) a infectat statul de drept în ceea ce privește majorarea alocațiilor pentru copii, prorogând o lege în vigoare, de la majorare a alocațiilor nu de la 1 ianuarie 2020 cum spune lege și din august 2020;
Prin abrogarea taxei pe active bancare, guvernul Orban a infectat anticorpii care marcau beneficiarii reali ai fraudelor bancare (și deturnarea sumelor de la bugetul de stat la Romaniei spre bugetele de stat în care sunt încorporate băncile mamă);
Prin Ordonanța de Urgență prin care privatizează veniturile Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, dată #noapteacahoții, fără vreo urgență dar cu avizul SRI, guvernul Orban a infectat și decapitalizat sistemul public de sănătate și spitalele de stat, creând condiițile pentru subfinanțarea acestuia și pentru falimentul lui;
Și, dacă vreți, poate cea mai clară dovadă a infectării ordinii de drept de către 2020-nGoV-Orban este tentativa eșuată de ieri, prin care a încercat să legalizeze furtul a 300 de milioane de Euro din buget, mințind că exonerează de răspundere sute de mii de clienți, în fapt exonerând de răspundere două bănci austriece, în frauda bugetului de stat. Prin această Ordonanță guvernul Orban a imixtionat la cel mai înalt nivel în justiție, încercând să întoarcă o decizie a ICCJ din iunie 2019, care a dispus că, BCR-Banca pentru Locuințe și Raiffeisen – Banca pentru Locuințe TREBUIE să returneze statului aproape 300 de milioane de Euro.
Marțea neagră de 4 februarie 2020 a dovedit fără niciun fel de dubiu că, prin 25 de ordonanțe de urgență date noaptea ca hoții, 2020 n-GoV a încercat neconstituțional să se substituie Parlamentului, infectând și rolul de EXECUTIV al Guvernului, așa cum a infectat rolul de legislativ al Parlamentului, prin cele 7 asumări de răspundere.
Întrebarea la care trebuie să răspundem acum este dacă Ludovic Orban, mai periculos dar mai ,,scurt” decât coronavirsul, este pacientul ZERO al epidemiei. Înclin să cred că nu. Pentru că toate ticăloșiile făcute de PSD până când să pice de la guvernare au fost amplificate la o scară epidemică de guverul Orban, punând inclusiv ticăloșii noi și mari peste ticăloșiile vechi.
Revin la acest exemplu, al Ordonanței de urgență pe care a încercat să o dea ieri epidemia Orban, în tentativa de a infecta ordinea de drept. Tentativa de fraudare a bugetului de stat cu 300 de milioane de Euro. În fapt, această ticăloșie a fost încercată și de către Eugen Teodorovici, așa cum am avertizat în exclusivitate, în 8 Octombrie 2019. Asta arată că, în esență, ce a făcut epidemia Orban? A preluat ,,agenda” ticăloasă de la guvernarea PSD și a încercat, cu orice riscuri, să o pună în operă. Ca un VIRUS. Iată ce spuneam în 8 octombrie 2019, înaintea moțiunii de cenzură prin care a picat Dăncilă:
Tentativa de ordonanță cu dedicație pentru BCR și Raiffeisen în scopul fraudării bugetului de stat cu 300 de milioane de Euro, transpartinică, îmi arată în mod clar că epidemia indusă de Pacientul Zero (în vârstă de circa 30 de ani de la schimbarea identității) doar a căpătat proporții și a devenit extrem de vizibilă prin guvernarea Orban. Așadar Pacientul ZERO trebuie căutat în altă parte și a început să fi căutat în altă parte. Pacientul ZERO începe să fie căutat în zona celor care au constatat că, după ce fosta Securitate și-a pierdut hățurile pe justiție (prin devoalarea publică a protocoalelor ticăloase) au considerat necesar și au putut să strângă hățurile pe Guvernul Orban al României. Iar realitatea factuală este că azi, după căderea 2020-nGoV, cele 25 de ordonanțe de urgență date ieri noaptea ca hotii, nu mai pot fi publicate în Monitorul Oficial ceea ce arată că pacientul ZERO a fost pus, instituțional, în carantină. Răsturnarea OUG 114 (eliminarea taxei pe active bancare) și tentativa de spălare a celor 300 de milioane de Euro obținute prin fraudă la lege au fost elementele care au bontit definitiv Securitatea, ca structură ominprezentă. Despre Orban, doar atât: Maurul și-a făcut treaba, maurul trebuie să moară. (Cerasela N.).
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 17 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 4 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



