Actualitate
Cele mai bune 4 Beneficii ale SEO

SEO a devenit adoptat la scara larga ca parte din strategiile de marketing online complexe si nu numai datorita eficientei sale. Peisajul digital s-a schimbat mult in ultimii ani, dar SEO ramane in continuare o strategie de marketing eficienta si importanta. Cert este ca daca te bucuri de serviciile SEO potrivite exista o multime de avantaje pe care ti le va aduce o strategie SEO buna, asadar, iata topul celor 5 beneficii pentru a te ajuta sa intelegi sau sa iti amintesti de ce SEO este atat de important.
Ofera mai multa vizibilitate
Unul dintre cele mai evidente beneficii ale SEO este ca va creste vizibilitatea site-ului in Google prin imbunatatirea pozitionarilor pe expresiile de interes. SEO este un proces care implica optimizarea site-ului atat pe partea de structura, dar si pe partea de continut, utilizand cuvinte cheie relevante, care atrag o multime de cautari si imbunatateste relevanta acelor pagini optimizate la cautarile utilizatorilor pe internet, asigurand un clasament de top in Google.
Conform unui studiu de caz realizat de ADfel Digital Marketing, SEO avansat a ajutat la imbunatatirea pozitiilor pe cuvintele cheie ale clientilor lor in top 25 in medie pe parcursul a primelor sase luni.
Trafic organic relevant crescut
Ceea ce iti garanteaza pozitiile de top din Google este ca site-ul ce ocupa astfel de clasamente se va afisa de cele mai multe ori si va primi cele mai multe clickuri din partea oamenilor ce cauta pe internet, iar aceste aspecte nu vor conduce decat la cresteri semnificative ale traficului targetat pentru afacerea ta si evident la mai multe vanzari, apeluri telefonice sau alte tipuri de conversii.
Pentru ocuparea unei pozitii in clasamentul Google este nevoie ca eforturile de SEO sa se concentreze si asupra crearii unor meta titluri si meta descrieri creative si eficiente, dar si informative, asigurand relevanta cuvintelor cheie pentru care se doreste optimizarea site-ului. Asadar, poti fi sigur ca optimizarea meta tagurilor va imbunatati cresterea ratei de click, ceea ce va favoriza, de asemenea, cresterea traficului organic.
ROI – te ajuta sa iti reduci costurile pe achizitie a clientului
In ciuda a multe zvonuri de-a lungul timpului, SEO ofera rezultate care pot fi urmarite si rezultate cuantificabile, indiferent daca detii un site de prezentare de servicii sau un magazin online. Firmele SEO sunt capabile sa urmareasca aproape fiecare aspect urmarit de strategia implementata, cum ar fi cresterile in clasament rezultatelor din SERP, traficul organic, numar de afisari si clickuri, precum si conversii.
O analiza cuprinzatoare ofera, de asemenea, posibilitatea de a observa detaliile la nivel micro precum informatii demografice, device-uri, browsere, regiuni si alte valori de implicate in vizitele pe site ale persoanelor care au interactionat cu site-ul, ceea ce te poate ajuta mult chiar si in campaniile de PPC, unde iti va fi de folos pentru a cheltui mai putini bani in targetarea utilizatoriilor pe criterii cat mai restranse.
De asemenea, in special pentru site-urile mari precum publicatii de stiri online sau de comert electronic, firmele SEO pot vedea care sunt traseele pe care le utilizeaza oamenii de la cautarea cuvantului cheie in motorul de cautare pana la pagina de aterizare in site, navigarea catre o anume informatie sau catre finalizarea vanzarii sau alte pagini de iesire din site.
In cazul site-urilor de prezentare de servicii, ai posibilitatea atribuirii unor obiective si valori aferente la indeplinirea acestora, cum ar fi completarea unui formular „contactați-ne” sau descarcarea unui PDF, iar mai apoi poti calcula valoarea si eficienta strategiei SEO.
Rentabilitate.
SEO a fost, este si va ramane una dintre cele mai rentabile strategii de marketing, pentru ca vizeaza utilizatorii care cauta activ produsele si serviciile pe care le oferi prin platforma online.
Natura SEO, ca modalitate de promovare online, ajuta companiile sa economiseasca bani, spre deosebire de strategiile clasice, precum campaniile de e-mail marketing unde rata de deschidere a acestora este foarte mica si ai nevoie de o baza de date srioasa, apelurile catre clienti sau potentiali clienti sau chiar PPC-ul unde dupa calcularea ROI-ului vei observa ca banii ramasi in urma campaniei vor fi reprezentate de niste cifre cu mult mai mici decat la prima vedere, iar odata oprite aceste campanii, efectele campaniilor de promovare anterioare nu isi mai manifesta influenta.
Este adevarat ca in foarte multe industrii apelurile, e-mail marketingul, campaniile de PPC sau alte tehnici de promovare clasica prin sisteme de expunere si afisare pot fi foarte eficiente, insa fiecare dintre acestea sunt solutii complementare intr-un plan de marketing. Spre diferenta de acestea, rezultatul tehnicilor aplicate specifice SEO vor continua sa produca rezultate pe o perioada indelungata de timp, vor continua sa iti aduca trafic si vor influenta mult site-ul din punct de vedere SEO tehnic si, nu in ultimul rand, traficul rezultat din SEO este mult mai targetat decat in multe strategii de marketing, ceea ce duce la economii de costuri.
Daca ti-a placut ce ai citit si vrei sa aflii mai multe informatii despre modul in care SEO si serviciile aferete pot fi benefice prin optimizare, viziteaza site-ul adfel.ro, unde poti obtine consultanta gratuita in cazul in care doresti sa devii partener.
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 22 de ore
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!