Uncategorized
Website de prezentare customizat de la A la Z: ce avantaje iti va aduce pentru afacerea ta
Optiunile de creare website sunt astazi tot mai diversificate. Poti beneficia de acest proces absolut gratuit, folosind template-uri standard, populate intr-un ritm alert cu continut. De ce nu este o solutie ideala si de ce iti va afecta afacerea pe termen lung? Pentru ca un website de prezentare trebuie sa te diferentieze de intreaga competitie, trebuie sa atraga trafic calitativ, trebuie sa converteasca vizitatorii in clienti, sa iti loializeze clientii, sa iti comunice povestea de business intr-un mod eficient, sa atraga, sa vanda, sa performeze. In spatele acestor scopuri se afla servicii complexe de web development, web design, content marketing, copywriting, UX Design, UX experience si asa mai departe. Afla mai multe detalii din culise!
Ce trebuie sa faci pentru cele mai bune rezultate? Un website de prezentare 100% customizat de experti. Daca ai nevoie de ajutor in tot acest proces, de la A la Z, de la strategie, pana la implementare, de la functionalitatile tehnice, pana la cele de design si de content, apeleaza la cei mai buni din domeniu: Fortin.Agency. Echipa Fortin.Agency iti ofera toate solutiile la pachet, astfel incat sa poti beneficia de un website de prezentare performant.

De ce sa nu folosesti simple template-uri gratuite pentru un website de prezentare?
Intr-o piata atat de concurentiala, avantajul competitiv este un factor extrem de important pentru a te mentine in fata celor care activeaza in acelasi domeniu de activitate. Acest avantaj competitiv trebuie valorificat in fiecare actiune de marketing, reusind sa atraga clienti prin modul in care vei spune povestea business-ului tau. A avea un website de prezentare nu este o simpla optiune pe care trebuie sa o bifezi, pentru a-ti face simtita prezenta in mediul online. Un website de prezentare va comunica ADN-ul si personalitatea business-ului tau. Va fi un canal de comunicare ce iti va aduce in fata viitorii tai clienti. O marca a profesionalismului sau, dimpotriva, a lipsei sale. Un website de prezentare este oglinda unui business.
De ce nu e indicat sa folosesti simple template-uri gratuite pentru un website de prezentare? Iata cateva motive:
- risti sa ai aceeasi imagine sau o structura identica a website-ului ca a unuia dintre concurenti
Mai ales in cazul business-urilor de mici dimensiuni, preluarea unei teme predefinite este o practica recurenta, care salveaza niste costuri. Aceste teme predefinite, denumite „template-uri” sunt grupate dupa anumite domenii. De exemplu, daca activezi in sectorul Educatie, vei gasi teme customizate, care ofera o structura de navigare, imagini si functionalitati specifice acestui sector. Cum ar fi sa ai un website identic cu cel al concurentului tau? Ce spune acest lucru despre profesionalismul pe care il poti oferi?
- ai nevoie de un website de prezentare pliat intocmai pe nevoile business-ului tau
O alta componenta importanta in ceea ce priveste un website de prezentare este administrarea lui. Nu vei dori sa te incarci cu setari si functionalitati care nu conteaza pentru tine. Cu cat va fi mai usor de administrat si de navigat, cu atat mai performant va fi un website de prezentare. Fa o strategie coerenta!
- un website de prezentare este cartea de vizita a afacerii tale
Diferentiaza-te, foloseste Call to Actions clare, puternice si de impact. Pune in valoare imaginea companiei tale. Ofera o experienta intuitiva vizitatorilor website-ului, o modalitate de interactiune inedita. Vorbeste intr-un mod atractiv despre tot ceea ce inseamna povestea din culise a afacerii tale. Fii persuasiv!
Poti obtine cele mai bune rezultate intr-un timp scurt
Daca detii toate aceste cunostinte si apelezi la agentia potrivita, cum ar fi Fortin, ai toate sansele sa devii numarul unu in aria ta de activitate. Nu mai sta pe ganduri si apeleaza la cei mai priceputi in domeniu, la specialistii dornici de a te ajuta sa iti indeplinesti toate obiectivele.
Uncategorized
Garda de Mediu Prahova, în volbură: De la acuzații de corupție la un „joc al tronurilor” sub umbra intereselor meschine
Un val de scandaluri, acuzații grave de complicitate cu poluatorii și o schimbare controversată la vârful conducerii aruncă Garda de Mediu Prahova într-un con de umbră densă. Instituția menită să protejeze mediul și sănătatea cetățenilor este acum percepută ca un bastion al inacțiunii și, mai mult, al protejării intereselor obscure din județ. Cel mai recent episod, dezvăluit de surse bine informate, arată o intervenție de la cel mai înalt nivel pentru o nouă numire, ce ridică semne de întrebare majore.
Revolta primarului: Garda de Mediu, „instituție de clovni” și amenzi politice? (aici)
Tonul acuzațiilor a fost dat de primarul Ploieștiului, Mihai Politeanu, care a catalogat Garda de Mediu Prahova drept „o instituție de clovni cărora le pute bucuria ploieștenilor din Republica de sub Castani, dar nu le pute poluarea zilnică din Ploiești”. Contextul este o amendă primită de primărie pentru organizarea evenimentelor, în timp ce peste 40 de sesizări privind calitatea aerului, înregistrate doar în mai-iunie 2025, au fost ignorate, conform declarațiilor primarului. O solicitare oficială a Primăriei Ploiești din 9 iulie 2025, de stabilire a unui program de monitorizare a poluatorilor, ar fi fost tratată „cu flit”. Politeanu a sugerat chiar că Garda de Mediu ar fi făcut lobby pentru operatorul de salubritate Rosal/Bingo.
Într-o turnură bizară a evenimentelor, amenda primăriei ar fi apărut „din neant” la doar trei zile după schimbarea Danielei Tudorache de la șefia instituției cu Cristina Elena Berbec din Vărbilău, ridicând suspiciuni. Incisiv de Prahova a promis o investigație detaliată pe această temă, în timp ce Primăria Ploiești a anunțat că va da în judecată Garda de Mediu.
Coseco Waste și aerul toxic: O complicitate pirotehnică sub nasul autorităților (aici)
Situația devine și mai alarmantă în cazul Coseco Waste, unde, de un an, locuitorii din Ariceștii Rahtivani se sufocă sub mirosuri insuportabile și fum toxic. Incisiv de Prahova a semnalat în repetate rânduri această problemă, acuzând Garda de Mediu Prahova de „incompetență sau complicitate” în gestionarea „spectacolului pirotehnic toxic” al companiei. Mai mulți locuitori declarau încă din 2024 pentru Incisiv de Prahova că „aerul este irespirabil, iar duhoarea a devenit o constantă”.
Acuzațiile sunt dure: Garda de Mediu este acuzată că ignoră „miile de plângeri” și transformă viețile prahovenilor într-un „coșmar olfactiv și, mai nou, incendiar”, repetând un scenariu similar cu cel al cazului Coca-Cola, unde impunitatea pare să primeze. Cinismul atinge cote maxime atunci când Coseco Waste se lăuda, în 2024, cu lipsa amenzilor de la Garda de Mediu, semnând, potrivit jurnaliștilor, o clară complicitate a instituției.
Coca-Cola: Imperiul poluant protejat de „protocoale” și inacțiune criminală (aici)
Cel mai amplu scandal, detaliat de Incisiv de Prahova, vizează Coca-Cola HBC România, unde acuzațiile de poluare necontrolată și abuzuri la adresa angajaților ar fi fost sistematic ignorate de Garda de Mediu Prahova. Daniela Tudorache, fosta șefă a Gărzii, este acuzată de complicitate principală, prin aplicarea unor „amenzi de fațadă” – o sumă derizorie pentru un gigant – și prin ignorarea sesizărilor Incisiv de Prahova privind:
- Contracte ilegale de returnare a deșeurilor de rășină ca materie primă.
- Mirosul toxic de la linia de producție a rășinii.
- Gestionarea ilegală a deșeurilor din sticlă și PET, prin care compania ar fi evitat plata fondului de mediu.
- Colectarea ilegală a deșeurilor de la alte societăți din parcul industrial.
Ioana Brisan, responsabilă cu mediul la Coca-Cola, este indicată ca jucând un rol cheie în aceste manipulări. Articolul sugerează că „protocoalele” Coca-Cola, sub forma „baxurilor de suc și altor ‘atenții'”, ar fi cumpărat „liniștea și inacțiunea Gărzii de Mediu”. „Fosta” șefă, Daniela Tudorache, este acuzată de „abuz în serviciu”, iar justiția română este chemată să investigheze aceste acuzații grave. Se conturează un tablou în care Garda de Mediu ar aplica un principiu revoltător: „Mai bine amendăm pe cei mici și nevoiași, că doar trebuie să dispară – ei n-au protocoale de oferit!”
Jocul tronurilor la Garda de Mediu Prahova: O numire contestată și umbrele intereselor ascunse
Pe fondul acestor scandaluri și acuzații, se prefigurează o nouă schimbare la vârful Gărzii de Mediu Prahova. Deși majoritatea ziarelor locale au titrat că, începând cu 19 septembrie 2025, Cristina Elena Berbec urma să preia funcția de comisar-șef, se pare că această numire nu s-a concretizat.
Bomba, dezvăluită pe surse de ziarul nostru de investigații Incisiv de Prahova, vine acum: miercuri, Andrei Rudolf Corlan, Comisar General al Gărzii Naționale de Mediu, va „descaleca” la Garda de Mediu Prahova. Scopul este „înscăunarea” Raduței D. Doina Oxana, în prezent comisar la Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Prahova, ca nouă șefă a instituției. Motivația acestei intervenții directe de la nivel central, care anulează, practic, o numire anterioară sau cel puțin o preconizare intens mediatizată, este pusă sub semnul întrebării de Incisiv de Prahova. Jurnaliștii nostri de investigatii speculează că ar fi vorba despre „protejarea altor interese meschine sau ale afacerilor putrede din Prahova”.
Această ultimă mișcare la vârful Gărzii de Mediu Prahova adaugă un nou strat de complexitate și suspiciune într-un peisaj deja tulburat de acuzații de corupție și complicitate. Prahova pare să devină nu doar o groapă de gunoi toxică, ci și un teren de joc pentru interese oculte, sub privirile unei instituții a cărei credibilitate se erodează rapid. Rămâne de văzut dacă această nouă numire va aduce o claritate și o integritate mult așteptata, sau dacă va adânci și mai mult misterul prahovean. Vom reveni. (Cristina T.).
Administratie
Victor Negrescu, la masa negocierilor pentru bugetul UE 2026: „O luptă lungă pentru România!”
Uncategorized
Dragoş Dobrescu – discreția din spatele marilor proiecte imobiliare ale Capitalei
Într-un peisaj de business dominat de prezențe publice sonore, Dragoş Dobrescu pare a fi o excepție care confirmă regula. Mare proprietar de terenuri, clădiri de birouri și spații comerciale, omul de afaceri s-a impus în ultimii ani ca una dintre cele mai influente și respectate figuri din industria imobiliară românească, dar fără să caute niciodată lumina reflectoarelor. Rar prezent în presă, absent aproape complet din evenimentele mondene, Dragoş Dobrescu a preferat întotdeauna discreția în locul notorietății, lăsând rezultatele să vorbească în numele său.
Un vizionar tăcut, dar mereu prezent în piață
Dragoş Dobrescu nu este genul de antreprenor care să-și măsoare succesul în articole de presă sau apariții televizate. În schimb, el și-a construit reputația prin fapte concrete, printr-o activitate constantă și printr-un portofoliu solid de investiții care au modelat în mod real imaginea modernă a Bucureștiului. În fruntea companiei Monolit Development, Dobrescu a reușit să dezvolte proiecte care au adus valoare investitorilor, dar și comunității.
Compania sa s-a remarcat prin investiții inteligente în zone cheie ale Capitalei, printr-o arhitectură modernă și printr-o abordare atentă față de detaliu. Fie că vorbim despre spații de birouri destinate companiilor internaționale sau despre ansambluri rezidențiale care oferă un standard superior de locuire, Monolit Development a devenit un reper al seriozității și al calității în domeniul real estate.
Dobrescu este cunoscut printre colegii de breaslă ca un negociator echilibrat, un antreprenor care nu se lasă pradă impulsurilor, ci își calculează fiecare pas cu răbdare și luciditate. Într-o industrie unde viteza deciziilor contează enorm, el a demonstrat că prudența și strategia pe termen lung pot aduce rezultate durabile.
Perseverență într-un climat economic dificil
Ultimii ani au fost marcați de schimbări economice, de inflație și de o volatilitate accentuată în piața imobiliară. Mulți investitori au ales să amâne proiecte sau să reducă expunerea financiară. Dragoş Dobrescu, însă, nu a fost printre ei. În ciuda contextului imprevizibil, a continuat să investească, să cumpere terenuri, să inițieze proiecte și să dezvolte soluții adaptate noilor cerințe ale pieței.
Această perseverență arată o încredere profundă în potențialul României și în evoluția pieței imobiliare locale. Dobrescu consideră că dezvoltarea durabilă și investițiile coerente, făcute în momentele potrivite, sunt cheia succesului pe termen lung. Într-un sector dominat de competiție, el a demonstrat că stabilitatea, viziunea și profesionalismul pot înlocui cu succes impulsul speculativ.
Dragoş Dobrescu – Omul din spatele cifrelor
Dincolo de bilanțuri și tranzacții, Dragoş Dobrescu este recunoscut pentru modul său atent de a construi echipe și parteneriate. Într-o industrie complexă, care presupune colaborarea cu arhitecți, constructori, autorități și investitori, el a cultivat o reputație bazată pe seriozitate și respect. Colegii de breaslă îl descriu ca pe un profesionist rezervat, dar corect, care nu promite niciodată mai mult decât poate oferi, dar care întotdeauna își respectă cuvântul dat.
Deși preferă să rămână în umbră, influența sa asupra pieței imobiliare este incontestabilă. Numeroase proiecte din centrul și nordul Capitalei poartă amprenta sa – prin implicare directă sau prin investiții strategice care au contribuit la transformarea urbanistică a Bucureștiului din ultimul deceniu.
Discreția ca strategie de viață
Puțini oameni de afaceri reușesc să rămână atât de discreți într-o eră a expunerii. Pentru Dragoş Dobrescu, această alegere nu ține de întâmplare, ci de convingere. El consideră că succesul adevărat nu are nevoie de spectacol și că liniștea este cel mai bun aliat al performanței. Această atitudine i-a adus respectul partenerilor de afaceri și încrederea investitorilor, care văd în el un reper de stabilitate și predictibilitate.
Într-un mediu de business unde imaginea publică devine adesea mai importantă decât realizările, Dragoş Dobrescu rămâne o prezență aparte – un vizionar tăcut, dar mereu relevant.
Un model de consecvență și profesionalism
Prin activitatea sa, Dragoş Dobrescu demonstrează că succesul antreprenorial poate fi construit fără zgomot, fără scandaluri și fără căutarea constantă a validării publice. El face parte dintr-o generație de antreprenori care cred în puterea faptelor și în valoarea consecvenței.
Într-o piață aflată în permanentă transformare, el continuă să investească, să inoveze și să contribuie la dezvoltarea unui mediu de afaceri solid, oferind un exemplu de profesionalism, seriozitate și viziune strategică.
-
Exclusivacum 5 zile„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum o ziReset urgent pentru ANP! De la „epoca de aur” a gardienilor la haosul oportuniștilor, prin ochii lui Cosmin Dorobanțu!
-
Exclusivacum 3 zileCirc la Penitenciare! Reorganizarea „minune” a lui Burcu, un dezastru de râsul lumii!
-
Exclusivacum o ziEXCLUSIV: „Saga” agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș. Comedia neagră de la SAS! Poliția unde „Inelul Magic” împarte disciplinare, „Polițistul Incisiv” refuză hârțoagele, iar Controlul Intern se autodenunță (cu BONUS: 50% OSKAR pentru complicitate!)
-
Exclusivacum 4 zileCirc la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o ziJustiția „la volanul” birocrației oarbe: Cazul POP IONUT-COSTIN (fost Comandant Descarcerare Petrobrazi) și odiseea incompetenței teritoriale la Parchetul Sectorului 1! (I)
-
Exclusivacum 3 zileScandal fără precedent în Poliția Română: Birouri sigilate și injurații de la vârf
-
Exclusivacum 3 zileIGPR, mașinăria de spălat rufe murdare: Cine mai apără legea când poliția se apără pe ea insăși?



