Actualitate
Rezolutia de trimitere in judecata disicplinara a sefei ICCJ pentru incalcarea legii privitoare la Completele de 5
Inspectia Judiciara o desfiinteaza pe Tarcea: „A eludat dispozitii imperative ale legii… Judecatorul cercetat disciplinar a cautat a-si impune punctul de vedere folosind sintagma, ‘eu, ca presedinte’… Refuzul are drept consecinta nelegala compunere a completelor de 5… Lipseste actul de judecata de principiul repartizarii aleatorii” (Document)
Lumea Justitiei publica in exclusivitate documentul integral prin care Inspectia Judiciara a dispus trimiterea in judecata disciplinara a presedintei Inaltei Curti de Casatie si Justitie Cristina Tarcea pentru incalcarea noii Legii nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, in legatura cu modalitatea de constiuire a Completelor de 5 judecatori ale ICCJ. Este vorba despre actiunea disciplinara intocmita de inspectorii judiciari Liliana Sanduta Poelnica si Adriana Elena Andronic de la Directia de Inspectia judiciara pentru judecatori, care a fost inaintata Consiliului Superior al Magistraturii la finalul lunii decembrie 2018, actiune prin care a fost exercitata actiunea disciplinara fata de judecatoarea Cristina Tarcea pentru savarsirea abaterilor disciplinare prevazute de art. 99 lit. f) si o) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor.
Conform Rezolutiei nr. 6000/IJ/2717/DIJ/2018 din 17 decembrie 2018 a Inspectiei Judiciare, pe care o prezentam exclusiv, sefa Inaltei Curti de Casatie si Justitie, judecatoarea Cristina Tarcea, este acuzata ca a ignorat opiniile contrare ale colegilor judecatori care solicitau aplicarea de indata a noilor dispozitii din Legea nr. 304/2004, astfel cum a fost modificata prin Legea nr. 207/2018, dar si ca a impus variantele de urmat pentru solutionarea problemei Completelor de 5 judecatori, oferind drept alternativa, printre altele, ca judecatorii care nu sunt de acord cu ceea ce propune, sa atace hotararea colegiului de conducere: „Nu au decat sa faca cerere, sa revenim asupra… sa revocam hotararea colegiului de conducere”, a sustinut Cristina Tarcea, potrivit Rezolutiei Inspectiei Judiciare.
Mai mult, judecatoarele Liliana Sanduta Poelnica si Adriana Elena Andronic de la Inspectia Judiciara au retinut ca, in apararea sa, Cristina Tarcea a sustinut ca nu ar fi stiut de opiniile ale colegilor sai, lucru contrazis chiar de inregistrarile sedintelor din colegiul de conducere, care arata ca Tarcea cunostea pozitiile celorlalti judecatori supremi, insa a ales sa le ignore, insistand sa se adopte hotararea dupa cum aceasta a impus.
Din punctul nostru de vedere, Rezolutia de trimitere in judecata disciplinara a Cirstinei Tarcea este graitoare, relevand stilul dictatorial prin care sefa Inaltei Curti a inteles sa isi impuna pozitiile pentru neaplicarea legii. Din acest motiv, singura solutie care se impune din partea Sectiei pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii este de sanctionare disciplinara a sefei Inaltei Curti, care, astfel cum a concluzionat Inspectia Judiciara, a incalcat legea cu buna stiinta.
Sefa ICCJ a batut din picior in fata colegilor judecatori: „Nu au decat sa faca cerere, sa revenim asupra… sa revocam hotararea colegiului de conducere”
Inspectia Judiciara, analizand evolutia evenimentelor dupa aparitia noii forme a Legii nr. 304/2004, a constatat si ca in fata judecatorilor instantei supreme Cristina Tarcea a incercat sa isi impuna cu forta punctul de vedere. Concret, conform Rezolutiei Inspectiei Judiciare, la data de 3 septembrie 2018, cand s-a pus in discutie amanarea sedintei Colegiului de conducere, pe motiv ca nu sunt prezenti toti membrii acestuia, sefa Inaltei Curti ar fi impus celor prezenti la sedinta trei variante de urmat. Niciuna dintre acestea, in opinia noastra, nu putea fi luata in seama, din moment ce viza chiar nesocotirea unor pozitii ferme si argumentate ale unor judecatori supremi, in sensul aplicarii de indata a dispozitiilor Legii nr. 304/2004.
Iata cum a inteles Cristina Tarcea sa reactioneaza atunci cand a vazut ca sunt colegi care se opun propunerilor sale:
„Intrucat la sedinta colegiului participau numai 7 judecatori dintre cei 11 membri acestuia, doamna judecator Simona Nenita a solicitat amanarea dezbaterii pentru o data ulterioara la care sa fie prezenti toti membrii colegiului.
Solicitarea a fost reiterata si de un alt judecator prezent la sedinta, cu motivarea ca exista si alti judecatori ai instantei supreme care au alte pareri cu privire la problema constituirii completurilor de 5 judecatori.
In acest context, cu privire la problema constituirii completurilor de 5 judecatroi, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a exprimat, pe rand, urmatoarele puncte de vedere:
a)necesitatea intocmirii unor tabele cu numele si semnaturile judecatorilor care sustin aplicarea imediata a dispozitiilor modificate privind constituirea completurilor de 5 judecatori;
b)necesitatea sesizarii presedintelui Inaltei Curti de Casatie si Justitie de catre colegiu si nu de catre sectiile instantei;
c)necesitatea adoptarii unei hotarari cu precizarea ca judecatorii instantei care ar avea o alta optiune in raport cu aceasta ‘nu au decat sa faca cerere, sa revenim asupra… sa revocam hotararea colegiului de conducere’.”
Cultul personalitatii la Inalta Curte: „eu, ca presedinte…”
Ce este revoltator, credem noi, este ca dupa episodul in care a batut din picior pentru a-si impune punctul de vedere cu privire la modul si momentul constituirii noilor Complete de 5 judecatori, sefa ICCJ a sustinut in apararea depusa la Inspectia Judiciara ca nu ar fi stiut de opiniile contrare interpretarii sale. Acest lucru a fost insa taxat de inspectorii judiciari, care au retinut ca aceasta stia foarte bine de pozitiile colegilor sai judecatori, insa a inteles sa le ignore, insistand sa se adopte o hotarare chiar daca alti judecatori aveau alte opinii.
In Rezolutia prin care Cristina Tarcea a fost trimisa in judecata disciplinara, Inspectia Judiciara a retinut ca in fata judecatorilor care aveau opinii contrare, sefa ICCJ si-a impus punctul de vedere folosind sintagma „eu ca presedinte”: „…Presedintele exercita conducerea instantei si supune colegiului de conducere, spre dezbatere si aprobare, masurile necesare pentru buna desfasurare a activitatii acesteia. Printre aceste masuri se numara fara indoiala si acelea privind asigurarea distribuirii aleatorii a dosarelor la nivelul sectiilor Inaltei Curti de Casatie si Justitei, precum si a legalei compuneri a completurilor de cinci judecatori. Colegiul de conducere se intruneste la convocarea presedintelui instantei ori de cate ori este necesar.
Pentru considerentele ce vor fi expuse in cele ce urmeaza, apreciem ca refuzul de indeplinire a obligatiilor la care ne-am referit la punctul (2) este nejustificat intrucat presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a eludat dispozitii imperative ale legii sub aspectul momentului punerii in aplicare. Desi avea cunostinta ca in ceea ce priveste momentul punerii in aplicare a legii modificatoare a primit interpretari diferite a insistat in impunerea propriei interpretari, ignorandu-le pe cele contrare. (…)
Apararile presedintelui instantei potrivit carora nu ar fi fost informata de existenta unor opinii contrare propriei interpretari cu privire la punerea in aplicare a modificarilor prevazute de Legea nr. 207/2018 in discutie, nu pot fi primite cata vreme, astfel cum s-a retinut in situatia de fapt, au existat judecatori care in sedintele de colegiu din 3 si 4 septembrie 2018, au atras atentia, in nume propriu, dar si prin referire la parerea altor colegi, asupra interpretarii potrivit careia dispozitiile modificatoare sunt de imediata aplicare.
Presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie nu numai ca a ignorat aceste atentionari ci a insistat, in cursul sedintei colegiului de conducere din 4 septembrie 2018, a se adopta o hotarare in aceasta privinta chiar daca alti judecatori ai instantei supreme ar fi avut opinii contrare celei a majoritatii colegiului. Dupa cum reiese din inregistrarea acelei sedinte, judecatorul cercetat disciplinar a cautat a-si impune punctul de vedere cu privire la chestiunea in discutie folosind sintagma, ‘eu, ca presedinte’ si sustinand in repetate randuri ca aceasta modificare nu este de imediata aplicabilitate. In acest context, apreciem ca presedintele Inaltei Curti, fara a lua in considerare impactul implementarii noilor reglementari, a sugerat cu usurinta posibilitatea celor nemultumiti de solutia colegiului, de a solicita revocarea hotararii acestuia. (…)
Mentinerea a numai doua completuri de cinci judecatori in materie penala, avand compunerea anterioara intrarii in vigoare la Legii nr. 207/2018, este contrara spiritului legii si incalca, in mod vadit, prevederile art. 31 din Legea nr. 304/2004 in noua redactare, iar din perspectiva prezentei de drept in compunerea acestor completuri a unor judecatori cu functii de conducere (presedinte de sectie si vicepresedinti), in conditiile in care nu au fost desemnati prin tragere la sorti, cel putin in cauzele inregistrate pe rolul completurilor de cinci judecatori ulterior datei de 23 iulie 2018, pune in discutie insasi legalitatea solutiilor pronuntate.
In fine, nici apararea potrivit careia intrarea in vigoare a legii de modificare a intervenit in timpul vacantei judecatoresti, nu poate fi primita pentru a justifica pasivitatea presedintelui Inaltei Curti de Casatie si Justitie, cat timp obligatia convocarii colegiului de conducere intr-o astfel de situatie urgenta nu este nici facultativa si nici nu poate fi motivata cu acest unic argument. (…)
… Refuzul presedintelui instantei supreme de a aplica noile dispozitii legale are drept consecinta nelegala compunere a completurilor de 5 judecatori in cauzele inregistrate dupa 23 iulie 2018, punand in discutie insasi independenta si impartialitatea acestora, incalcandu-se astfel garantia dreptului la un proces echitabil, respectiv instanta prevazuta de lege.
De altfel, prin Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr. 685 din 7 noiembrie 2018 a fost transata problema legalitatii completurilor de 5 judecatori, in sensul celor retinute anterior.
Avand in vedere situatia de fapt retinuta, consideratiile privind inlaturarea aprarilor formulate, precum si modul in care presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a actionat de la aparitia Legii nr. 207/2018, apreciem, sub aspectul laturii subiective, ca refuzul de indeplinire a indatoririlor de serviciu a fost unul asumat in mod constient; initial, presedintele instantei supreme nu a convocat colegiul de conducere iar, ulterior, l-a consultat formal, intrucat si-a facut cunoscuta opinia personala inca de la inceputul sedintei, insistand permanent in adoptarea acesteia, pe de o parte, si ignorand opiniile contrare, pe de alta parte. (…)
Refuzul de a implementa dispozitiile de imediata aplicare ale Legii nr. 207/2018, precum si repartizarea cauzelor unor completuri constituite astfel decat prevede aceasta, lipseste actul de judecata de una dintre garantiile sale fundamentale si anume principiul repartizarii aleatorii.
In acest context, apreciem ca efectul direct al nerespectarii acestui principiu il constituie incalcarea drepturilor partilor la un proces echitabil. In acest sens, intreaga judecata realizata de un complet desemnat cu incalcarea repartizarii aleatorii a cauzelor este lovita de nulitatea absoluta, dupa cum s-a pronuntat insasi Inalta Curte de Casatie si Justitie prin Decizia nr. 255/A din 5 iulie 2017, data in cauza penala ce formeaza obiectul dosarului nr. 2185/2/2015.
Avand in vedere ca nerespectarea dispozitiilor privind repartizarea aleatorie este o consecinta directa a refuzului nejustificat de indeplinire a indatoririlor de serviciu cu privire la constituirea completurilor de 2 si 5 judecatori, apreciem ca presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a actionat cu intentie directa in acest sens.”
Sefa Inaltei Curti a fost infruntata de judecatori in sediul ICCJ
Singurele persoane din Inalta Curte care au avut curajul sa o infrunte pe sefa instantei supreme si sa isi exprime punctul de vedere cu privire la modalitatea de aplicarea a noilor dispozitii din Legea nr. 304/2004 au fost judecatoarele Simona Nenita – membru al Colegiului de conducere care a facut opinie separata in sensul aplicarii de indata a noilor dispozitii, si de organizare imediata a tragerii la sorti pentru noile complete de 5 judecatori – si Corina Corbu – una dintre judecatoarele tarate ani de zile in procese de DNA DNA, fiind trimisa in judecata alaturi de judecatorii ICCJ Gabriela Birsan, Iuliana Pusoiu si Anton Pandrea pentru pretinse infractiuni de coruptie, si achitate in 2018.
Potrivit Rezolutiei de trimitere in judecata disciplinara a Cristinei Tarcea, atat Simona Nenita, cat si Corina Corbu au opinat ca se impune ca Inalta Curte sa efectueze trageri la sorti pentru noile Complete de 5 judecatori inca din iulie 2018, dupa intrarea in vigoarea a noii Legi nr. 304/2004 (modificata prin Legea nr. 207/2018), si nu la inceputul anului 2019.
Prezentam in continuare scurte pasaje din cuprinsul Rezolutiei Inspectiei Judiciare:
„Judecator Simona Nenita, care a relatat ca dupa aparitia Legii nr. 207/2018, nu s-au discutat oficial la nivel de sectie, instanta sau colegiu de conducere modificarile aduse prin acest act normativ, dar ca a avut discutii cu cativa colegi judecatori, ca o problema de drept, despre cum sunt vazute noile modificari si cu privire la completul de 5 judecatori, fata de reglementarile anterioare, respectv Legea nr. 304/2004, constatand ca exista modificari pentru ca la art. 23 din Legea nr. 207/2018, respectiv 2 aliniate in plus fata de reglementarea anterioara, in sensul ca la alin. 6 se prevede expres situatia in care completul va fi prezitat prin rotatie de catre un judecator, atunci cand presedintele sau vicepresedintele nu sunt desemnati prin tragere la sorti. (…)
In sedinta de colegiu din data de 4 septembrie, cu privire la completul de 5 judecatori, doamna judecator si-a exprimat punctul de vedere, in sensul ca presedintele/vicepresedintii/presedintele de sectie, nu pot participa in complet decat daca sunt trasi la sorti, raportat la prevederile art. 32 alin. 5 si ca dispozitiile ce tin de compunerea completului de judecata sunt prevazute sub sanctiunea nulitatii absolute. (…)
Argumentele sale au fost sustinute si de doamna Corina Corbu, presedintele Sectiei de contencios, care a precizat ca si in sectia dumneai sunt judecatori care impartasesc aceeasi opinie. (…)
In sedinta din 4 septembrie 2018, spre deosebire de toti ceilalti participanti la aceasta, doamnele judecator Simona Nenita si Corina Corbu (aceasta avand calitatea de invitat la lucrarile colegiului) au sustinut ca in cadrul Sectiilor din care fac parte exista judecatori care apreciaza ca fiind necesara imediata aplicare a noilor dispozitii legale privind tragerea la sorti a tuturor membrilor completurilor de 5 judecatori. Anterior sustinerii acestui punct de vedere, astfel cum rezulta din inregistrarea audio a sedintei, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a subliniat in mai multe randuri ca in calitatea pe care o are, interpreteaza sintagma ‘la inceputul fiecarui an’ in sensul ca tragerea la sorti trebuie sa aiba loc la inceputul anului 2019 si a precizat ca nici nu ar fi trebuit sa ii intrebe pe membrii colegiului de conducere cu privire la argumentarea juridica a obligatiei de constituire a completurilor, cate vreme aceasta revine presedintelui sau vicepresedintilor instantei.”
Cristina Tarcea s-a consultat cu magistratii asistenti cum sa aplice noua lege
Absolut aberant, desi problema compunerii Completelor de 5 judecatori ale Inaltei Curti era intens discutata in spatiul public, solicitandu-se conducerii ICCJ sa puna in aplicarea dispozitiile noii legi, potrivit Rezolutiei Inspectiei Judiciare, Cristina Tarcea, in loc sa se consulte cu colegii judecatori, a inteles sa poarte discutii prin birouri cu magistratii asistenti, la una dintre discutii participand si vicepresedintele Inaltei Curti, Elena Gabriela Bogasiu:
„Din probele administrate, rezulta ca anterior primei sedinte a colegiului de conducere, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie a discutat despre modificarile aduse prin Legea nr. 207/2018, numai cu magistratii asistenti Adina Vlasceanu si Aneta Ionescu, la una dintre aceste discutii participand si doamna judecator Gabriela Elena Bogasiu, vicepresedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Mai mult, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, desi in cursul cercetarii prealabile, a sustinut ca ar fi rezolvat problema compunerii completurilor de 2 judecatori pentru solutionarea contestatiilor prevazute la art. 31 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 304/2004 modificat prin Legea nr. 207/2018, inca din data de 23 iulie 2018, in nici una dintre notele de relatii comunicate in cursul verificarilor prealabile nu a facut vreo referire la acest aspect.”
Prezentam integral Rezolutia Inspectiei Judiciare in cazul Cristinei Tarcea:
Actualitate
Blue Origin aterizează cu succes, deschizând calea spre misiuni cruciale de securitate națională
Actualitate
Tipuri de ceară de epilat și avantajele fiecăruia – ghidul tău pentru o piele fină și îngrijită
Epilarea cu ceară este una dintre cele mai eficiente metode de a obține o piele fină și catifelată pentru o perioadă îndelungată. Deși metoda este folosită de zeci de ani, industria cosmetică a perfecționat constant formulele și tipurile de ceară pentru a răspunde diferitelor nevoi ale pielii. Alegerea corectă a cerii nu este doar o chestiune de preferință, ci și o modalitate de a avea grijă de sănătatea pielii și de a obține rezultate cât mai plăcute.
Ceara tradițională – metoda clasică, de încredere
Ceara tradițională este, probabil, cea mai cunoscută formă de epilare. Se prezintă sub formă de discuri sau tablete și se topește înainte de aplicare. Avantajul major al acestui tip de ceară este eficiența ridicată: prinde bine firele de păr groase și rezistente, ceea ce o face ideală pentru zone precum picioarele sau brațele.
Deși necesită puțină practică pentru a fi aplicată corect, rezultatele sunt de lungă durată. Firele sunt smulse din rădăcină, iar pielea rămâne netedă timp de câteva săptămâni. Pentru persoanele care își doresc o epilare clasică, fără compromisuri, ceara traditionala rămâne o alegere excelentă.
Ceara elastică – blândețe și eficiență pentru pielea sensibilă
Inovațiile din domeniul cosmeticii au dus la apariția cerii elastice, o formulă modernă care îmbină eficiența cu delicatețea. Spre deosebire de varianta tradițională, aceasta se aplică într-un strat mai subțire și se îndepărtează fără benzi.
Principalul avantaj al cerii elastice este faptul că se mulează perfect pe piele și prinde chiar și firele scurte sau subțiri, fără a provoca iritații majore. Este recomandată în special pentru zonele sensibile, precum axilele, fața sau zona inghinală. Pentru persoanele cu piele sensibilă sau pentru cele care își doresc o experiență de epilare mai confortabilă, ceara elastica este o alegere inspirată.
Ceara granule – modernă, practică și ușor de folosit
Tot mai populară în saloane și pentru uz casnic este ceara granule, un produs ușor de folosit și de dozat. Se topește rapid și permite aplicarea controlată chiar și pe zone mai mici, ceea ce o face ideală pentru retușuri sau pentru persoanele care nu au experiență vastă cu epilarea.
Avantajul ei constă în versatilitate: poate fi utilizată pe aproape toate zonele corpului, inclusiv pe cele delicate. În plus, fiind disponibilă sub formă de granule, permite topirea exact cantității de produs necesare, fără risipă.
Este o variantă excelentă pentru cele care caută o soluție practică, eficientă și modernă, iar formulele profesionale disponibile pe EpilatPRO.ro garantează un rezultat curat și sigur.
Cum alegi ceara potrivită pentru tine
Alegerea tipului de ceară depinde de mai mulți factori: tipul de piele, zona de epilat și sensibilitatea personală. Dacă te confrunți cu fire de păr groase și rezistente, ceara tradițională îți oferă cea mai mare eficiență. Pentru zone sensibile, ceara elastică este mai blândă și mai confortabilă. Iar pentru un echilibru între practic și eficient, ceara granule rămâne o opțiune ideală.
Nu există o singură variantă „corectă”, ci mai degrabă o alegere adaptată stilului tău de viață și nevoilor pielii. De aceea, multe persoane aleg să combine tipurile de ceară, folosind formule diferite pentru zone diferite ale corpului.
Importanța produselor profesionale
Indiferent de tipul de ceară ales, calitatea produsului joacă un rol esențial. O ceară profesională nu doar că îți oferă rezultate mai bune, dar protejează și pielea, reducând riscul de iritații. Platforme dedicate, precum EpilatPRO.ro, pun la dispoziție o gamă variată de ceruri profesionale – de la ceară tradițională, la formule elastice sau granule – care respectă cele mai înalte standarde de calitate. Alegând astfel de produse, te bucuri de o epilare sigură și eficientă, chiar și acasă.
Alegerea contează pentru frumusețea pielii tale
Epilarea cu ceară rămâne una dintre cele mai sigure și durabile metode de îndepărtare a părului. Fiecare tip de ceară aduce avantaje specifice.
Cu produsele potrivite și o tehnică corectă, epilarea devine mai mult decât o rutină – devine un ritual de frumusețe care îți oferă încredere și confort. Iar atunci când alegi să investești în calitate, cum sunt produsele disponibile pe EpilatPRO.ro, diferența se simte de la prima utilizare.
Actualitate
Ploiești, în fierbere electorală: AUR cere viceprimarul, Mișcarea Noi, Ploieștenii contraatacă, amintind de „tinicheaua” trecutului
Scena politică ploieșteană este din nou animată de o dispută acerbă privind funcția de viceprimar, unde Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) își revendică „dreptul” la poziție. Replici tăioase vin din partea Mișcării Noi, Ploieștenii, care denunță pretențiile AUR ca fiind „incorecte și profund lipsite de respect față de votul ploieștenilor”, amintind, totodată, de un mandat anterior controversat al unui viceprimar susținut de AUR.
Controversa „dreptului” la viceprimar: AUR contestă votul ploieștenilor
Într-o recentă conferință de presă, reprezentanții AUR au afirmat public că Mișcarea Noi, Ploieștenii „nu ar avea dreptul să pretindă funcția de viceprimar”, mergând chiar mai departe prin a sugera că „nici scorul primarului Mihai Polițeanu nu ar permite acest lucru”. Aceste declarații au stârnit reacții imediate, fiind percepute drept o tentativă de a submina legitimitatea democratică a contracandidaților.
Realitatea urnelor: Mișcarea Noi, Ploieștenii revendică superioritatea electorală
Mișcarea Noi, Ploieștenii nu a întârziat să contraatace, subliniind că afirmațiile AUR ignoră rezultatele concrete ale scrutinului din 2024. Conform reprezentanților Mișcării, „realitatea votului din 2024 este următoarea: Mișcarea Noi, Ploieștenii a obținut mai multe voturi decât AUR.” Aceștia pun în contrast performanța lor, ca un proiect local apărut cu doar patru luni înainte de alegeri, lipsit de finanțare guvernamentală și de resursele partidelor mari, cu scorul AUR, „în ciuda tuturor acestor diferențe de forță”. Referința la „domnul Axinia” care „știe acest lucru, dar alege să îl ignore” sugerează o cunoaștere internă a cifrelor reale.
Eșecul trecut: Viceprimarul AUR care „a compromis total instituția”
Un argument forte adus de Mișcarea Noi, Ploieștenii vizează istoricul recent al AUR în administrația locală. Aceștia acuză partidul că, „în urmă cu câteva luni, a împins în funcție un viceprimar care a compromis total instituția.” Mandatul respectiv este descris printr-o serie de acuzații grave: „comportament ilegal și abuziv, scandaluri publice, zero soluții, un lung șir de acțiuni împotriva intereselor ploieștenilor și blocaje pentru proiectele benefice pentru oraș.” În lumina acestui „episod rușinos,” pretenția actuală a AUR de a „mai băga o încă o fisă” este calificată drept o sfidare a bunului-simț.
O soluție responsabilă: Mihai Tonsciuc, propunerea Mișcării
În contrast cu acuzațiile aduse, Mișcarea Noi, Ploieștenii vine cu o propunere concretă și considerată „responsabilă” pentru funcția de viceprimar: consilierul local Mihai Tonsciuc. Acesta este prezentat ca „unul dintre cei mai activi, competenți și pregătiți membri ai Consiliului Local,” fiind totodată „cel mai tânăr și pasionat.” Potrivit Mișcării, Tonsciuc deține „experiență, rezultate și capacitatea de a aduce stabilitate și profesionalism într-o funcție esențială pentru administrarea orașului.”
Apelul final al Mișcării Noi, Ploieștenii subliniază nevoia de „oameni serioși, nu de jocuri politice,” și de „reprezentare reală, nu de ‘înțelegeri’ pentru funcții.” Aceștia reiterează angajamentul de a „continua să lupte pentru profesionalism în administrație” și pentru un „nou Ploiești, unul modern și funcțional.”
-
Exclusivacum 4 zile„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 22 de oreReset urgent pentru ANP! De la „epoca de aur” a gardienilor la haosul oportuniștilor, prin ochii lui Cosmin Dorobanțu!
-
Exclusivacum 3 zileCirc la Penitenciare! Reorganizarea „minune” a lui Burcu, un dezastru de râsul lumii!
-
Exclusivacum 5 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 22 de oreEXCLUSIV: „Saga” agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș. Comedia neagră de la SAS! Poliția unde „Inelul Magic” împarte disciplinare, „Polițistul Incisiv” refuză hârțoagele, iar Controlul Intern se autodenunță (cu BONUS: 50% OSKAR pentru complicitate!)
-
Exclusivacum 4 zileCirc la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum 22 de oreJustiția „la volanul” birocrației oarbe: Cazul POP IONUT-COSTIN (fost Comandant Descarcerare Petrobrazi) și odiseea incompetenței teritoriale la Parchetul Sectorului 1! (I)
-
Exclusivacum 3 zileScandal fără precedent în Poliția Română: Birouri sigilate și injurații de la vârf



