Actualitate
Varza “murata”/ SRI nu are “Strategie” cu fostul bursier Soros, Eduard Raul Hellvig/ SRI îi dă peste mână lui Meleșcanu

Pe 21 iunie 2017, un radical islamist a detonat o bombă de mică putere în interiorul Gării Centrale din Bruxelles, Belgia, la cca 10 minute de mers cu mașina de biroul lui Jean Claude Juncker, președintele Comisiei Europene.
Orașul Bruxelles, care găzduiește și negocierile Brexit între UE și Regatul Unit, a devenit de mai mult timp o sursă de „senzații tari” și adrenalină pentru fluxurile de știri și pentru birocrații care învârt competent hârtii în clădirile pan-europene: între explozii, rafale de Kalashnikov, strigăte de „Allah akhbar”, atacuri cu cuțitul și cu mașina, staff-ul de la Uniunea Europeană își gestionează solemn maculatura și vrafurile de dosare și e posibil ca în curând, Claude Juncker și ministrul lui de Externe, Federica Mogherini să raporteze chiar o creștere a productivității muncii.
Teroristul din Gara Centrală
… a fost ulterior împușcat de o patrulă militară, iar Juncker și-o fi continuat munca pe problemele Europei. Când locuiești în Europa și ai prosperitate, îți cumperi acasă o navetă de bere. Când Europa are probleme, cumperi vreo zece navete, ca să fii sigur că le rezolvi pe toate. Berea a fost inventată cândva ca să împiedice UE să cucerească lumea, dar azi, prudența aceasta apare ca inutilă: UE nu se mai stăpânește nici pe ea înseși. Are probleme multe și majore, iar lumea le află zilnic, pe fragmente: pe lângă terorismul islamic, de exemplu, Europa se află în fața unei alte provocări majore – un uriaș exod uman dinspre Africa și Asia, care a atins puncte de maxim începând din 2015 și care a adus în UE sute de mii de migranți economici ilegali, aruncând în ridicol Uniunea și granițele sale. Pe alocuri, cele două probleme au fuzionat și oameni sosiți în coloanele de refugiați- migranți au fost semnalați ca sprijinind activ și direct acțiunile teroriste din UE. Azi, sub competenta rotire a hârtiilor de la UE, atacurile teroriste islamiste pe teritoriul Uniunii au ajuns ca autobuzele de pe linia 36 din Londra: întotdeauna mai vine unul din urmă.
Când a semnat în Aprilie 2005
...pentru aderarea la Uniunea Europeană, statului România nu i s-a spus că primind Bruxelles-ul în casă, ar trebui să primească și migranții neidentificați pe care i-ar putea aduce- încălcând propria legislație- Uniunea Europeană și Reichul German al cancelarului Angela Merkel în Europa. Șiretenia ieftină numită “solidaritate”, vehiculată insistent de câteva ONGuri cvasi-marxiste finanțate prin Soros, de presa nord-americană de stânga gen Associated Press sau prin marea sectă politică numită Națiunile Unite- o instituție care a pierdut contactul cu realitatea de mulți ani- a blocat orice inițiativă de rezolvare a problemelor migranților în țările lor de origine și reușit un lucru controversat: lumea și “opinia publică” s-au concentrat pe siguranța migranților economici sosiți în Europa, ignorând că națiunile europene aveau un drept egal la securitate în țările lor.
Mai mult decât atât
… s-a omis că președinții statelor europene (inclusiv numitul Klaus Werner Iohannis în România) au în primul rând, prin Constituție, o datorie față de națiunile care i-au ales, iar azilul este un privilegiu și nu o îndatorire pentru guvernul unui stat democratic. Graba și insistența cu care, începând din 2014-2015, “elitele” neo-liberale de la Bruxelles au adus și tolerat milioane de migranți economici neidentificați în disprețul legii de funcționare a Uniunii, a indus aproape firesc, opinia că UE mai funcționează doar în hârtiile din biroul lui Jean-Claude Juncker. Cu oarecare întârziere, în 2017, România aflase că sărise din lacul Partidului Comunist al lui Nicolae Ceaușescu în puțul socialist al Uniunii Europene.
În 2016, Norvegia avertiza mut România…
….Că țara trebuie pregătită pentru „vremuri interesante” în privința migrației ilegale. Astfel, în Oct. 2016, norvegienii de la Fondurile EEA și Norwegian Grants prelungeau finanțarea pe un proiect-mamă, de unde fusese alimentat cu 700000 euro și un Centru de Excelență pentru ofițerii UM Doi Ș-un Sfert (actual DGPI, Direcția Generală de Protecție Internă a MAI) de la Dumbrăvița (Brașov).Prelungirea finanțării s-a făcut într-un Memorandum cu termen-limită 2021, semnat din partea EEA și Norwegian Grants de un Secretar de stat norvegian și din partea Statului român, de un om din Tânăra Gardă a lui Soros numit Cristian Ghinea- cu cca 2 săptămâni înainte de plecarea sa din funcția de Ministru al Fondurilor Europene. În Memorandum se menționa clar că România (Afacerile Interne, DGPI etc) trebuie să fie pregătită pentru primirea unui număr mare de solicitanți de azil (migranți, refugiați).
Altfel spus, norvegienii cunoșteau…
... că finanțarea masivă a ONG-urilor care aduceau sute de mii de migranți din Africa în Europa (deseori direct prin „cooperarea” cu traficanții de carne vie, cum a fost cazul navei germane Iuventa, în Avg 2017) va „produce” proporțional un număr uriaș de migranți ilegali- solicitanți de azil în Europa și, în particular, spre România. În context, este de menționat că în 2015, guvernul Norvegian finanța direct, cu 6.8 milioane de euro, un ONG (Doctors Without Borders- MSF prezentat de media internațională ca fiind conexat la Rețeaua europeană Soros prin finanțări de la Open Society) care era masiv implicat în aducerea de migranți ilegali africani, pe Marea Mediterană spre Europa. Pe de altă parte, stupoare, același guvern norvegian finanța un serviciu secret român (DGPI) pentru combaterea migrației ilegale transfrontaliere.
Meleșcanu. Ministru.
Pe 18 Septembrie 2017, Ministrul de Externe Teodor Meleşcanu declara că România „a avansat o ofertă” la UE de a primi 1.942 de refugiaţi din Grecia şi Italia, în condiţiile în care în ţara noastră existau deja cca 700 de refugiaţi. Declarațiile extrem de controversate ale lui Meleșcanu veneau într-un context nefericit în care, în aceeași zi, o celulă islamistă din Spania omora în atacuri simultane 14 persoane la Barcelona, iar în Finlanda, un jihadist înjunghia doi oameni pe stradă, într-un atac neprovocat, tratat de poliție ca act terorist. Cel puțin doi dintre teroriști – un imam din Spania și atacatorul din Finlanda – erau solicitanți de azil. Nu se înțelege foarte clar, în acest context, cum se justifica graba „ofertelor” făcute spre UE de guvernul Tudose, prin Meleșcanu – un ministru mai degrabă șters, care a adus faima țării sale la același nivel prestigios cu cel al Patagoniei. Faptul că peste noapte sunt acceptați în România, la presiunea Bruxelles, oameni al căror trecut, prezumtiv, a fost identificat parțial sau nu a fost deloc identificat, ar fi trebuit să îi reamintească Guvernului, dar și Președinției României, că politica nu se face cu inima ci cu capul.
SRI nu are Strategie
Spre deosebire de UM Doi Ș-un Sfert (DGPI), care a fost avertizat anterior prin sponsorii săi norvegieni (parteneri Soros) asupra migrației masive, la SRI- unde director este fostul bursier Soros, Eduard Raul Hellvig – este liniște. „Numărul efectiv de persoane şi ritmul de relocare nu au făcut necesară adoptarea unei strategii în această privinţă” a transmis pentru cristoiublog.ro, Biroul de Presă al Serviciului Român de Informații. Este de așteptat o strategie, credem noi, câtă vreme săptămânal, dinspre granița Italiei au început să împingă spre Austria mii de migranți, iar pe Marea Neagră plutesc deja ambarcațiuni ale traficanților de carne vie. Potrivit SRI, până în prezent, de la relocarea refugiaților din 2015, trei persoane au fost refuzate de autoritățile României, în baza informațiilor oferite de Serviciu.
Cheia de boltă a răspunsului SRI
… are menirea însă, să stârnească legitime îngrijorări- cel puțin pentru guvernul Tudose și președintele Klaus Iohannis. „SRI a avut mereu în atenţie riscul ca printre persoanele care accesează teritoriul României, ca spaţiu de tranzit sau de refugiu temporar, se regăsească membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste, în condiţiile în care, în numeroase cazuri, identitatea şi provenienţa reală a persoanelor în cauză este dificil de stabilit”. Dacă profesioniștii informației din România recunosc că proveniența reală a unor solicitanți de azil este „dificil” de stabilit (sau „imposibil” în unele cazuri, cum se traduce printre rânduri), atunci această declarație poate fi luată ca un îndemn pentru Teodor Meleșcanu la calm și reflecție adâncă atunci când vorbește în numele poporului român și acceptă să aducă spre București 2000 de oameni proveniți din state cu trecut terorist. Redăm, în continuare, textul integral al Comunicatului transmis de SRI pentru cristoiublog.ro precizeaza evz.ro.
„Rute tradiţionale de migraţie
Riscurile induse de fenomenul migraţiei ilegale în conexiune cu terorismul reprezintă o preocupare constantă pentru SRI, dată fiind situarea României pe rutele tradiţionale de migraţie dinspre Orient către Europa Occidentală. SRI a avut mereu în atenţie riscul ca printre persoanele care accesează teritoriul României, ca spaţiu de tranzit sau de refugiu temporar, se regăsească membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste, în condiţiile în care, în numeroase cazuri, identitatea şi provenienţa reală a persoanelor în cauză este dificil de stabilit.
Plan de măsuri la CSAT
În contextul crizei migratorii din 2015, SRI şi-a recalibrat preventiv dispozitivele şi capacităţile, astfel încât să poată preîntâmpina eventualele riscuri teroriste induse de un potenţial aflux masiv de persoane la frontierele naţionale. În aceeaşi logică, o informare asupra situaţiei şi a relevanţei din punct de vedere antiterorist, precum şi un plan de măsuri au fost supuse aprobării CSAT. Preocuparea pe această direcţie se menţine şi în privinţa persoanelor relocate în România în baza Deciziei 1523/2015 a Consiliului European.
Mulți chemați, puțini sosiți
Numărul efectiv de persoane şi ritmul de relocare nu au făcut necesară adoptarea unei Strategii în această privinţă. Riscurile de infiltrare între persoanele propuse la relocare în România a unor membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste sunt gestionate într-o paradigmă preventivă, în cadrul unui plan comun de acţiune în SNPCT, cu participarea instituţiilor cu responsabilităţi în privinţa gestionării fenomenului migraţiei. Trei refuzuri Asupra potenţialilor beneficiari ai procesului de relocare sunt întreprinse verificări preliminare, înregistrându-se trei situaţii în care, în baza informaţiilor furnizate de SRI, autorităţile abilitate au refuzat relocarea unor persoane din considerente de securitate naţională. Indicatorii de riscuri teroriste (radicalizare, manifestări extremiste, eventuale conexiuni teroriste etc.) sunt monitorizaţi cu atenţie de către SRI şi după relocarea persoanelor în România, pentru prevenirea oricăror riscuri la adresa securităţii naţionale. Fără ONGuri, fără Doi Ș-un Sfert
Până în prezent, SRI nu a identificat cazuri în care organizaţii non-guvernamentale cu finanţare internă sau externă să fi fost implicate în activităţi de crimă organizată pe linia migraţiei ilegale din sau către România, cu impact la adresa securităţii naţionale. SRI nu a desfăşurat şi nu desfăşoară proiecte comune cu Ministerul Afacerilor Interne – Direcţia Generală de Protecţie Internă în scopul combaterii migraţiei ilegale în baza unor finanţări guvernamentale sau europene.” (Ion Cristoiu).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 5 zile
ANP: Paradisul pensionarilor sau infernul angajaților? Un sondaj socant dezvăluie realitatea din spatele gratiilor
-
Exclusivacum 2 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 2 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 4 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 9 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum o zi
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare