Connect with us

Uncategorized

Ghid Google Adwords Romania 2020

Publicat

pe

ghid google adwords in romania

Google Ads sunt anunțurile plătite din pagina cu rezultatele căutării Google. Măsura este, de asemenea, adesea prescurtată la SEA (Search Engine Advertising) sau SEM (Search Engine Marketing).

Al doilea cel mai mare motor de căutare din LUME – BING de la Microsoft – are un program similar ( Microsoft Advertising ).

Cu ambele măsuri, anunțurile sunt plasate deasupra sau sub rezultatele normale ale căutării pe baza cuvintelor cheie, iar agenții de publicitate plătesc pe clic care se face pe anunțuri.

Regula Google Ads nr. 1: baza succesului dvs. este structura contului

Structura unei campanii Google Ads este ca fundația unei case. Dacă acest lucru este bine gândit și construit în mod optim, atunci casa poate fi, de asemenea, stabilă. Același lucru este valabil și pentru structura contului. Dacă s-a creat o bază bună, se pot face cu ușurință ajustări și evoluții ulterioare fără ca contul să devină aglomerat.

Principalii piloni ai structurii contului:

  1. Claritate: contul ar trebui să fie structurat astfel încât să fie clar imediat ce cuvinte cheie au fost grupate unde. Aceasta este singura modalitate de a asigura optimizarea continuă.
  2. Separarea căutării și a afișării: comportamentul utilizatorului, atingerea persoanelor potrivite, precum și cifrele cheie pentru control diferă fundamental în campaniile de căutare și de afișare. Prin urmare, acestea trebuie întotdeauna separate în mod clar.
  3. Flexibilitate: o structură bună face posibilă adăugarea de noi și rapid grupuri de anunțuri, care sunt, de asemenea, configurate direct în campania potrivită.
  4. Granularitate: un cont Google Ads bun este creat cu grupuri mici de anunțuri, astfel încât textele publicitare să corespundă interogărilor de căutare.

Dacă aceste reguli sunt respectate, bugetele pot fi gestionate în mod optim, costurile inutile evitate și dezvoltarea continuă continuă asigurată. Aceasta este singura modalitate de a identifica cu ușurință ce campanii, grupuri de anunțuri și anunțuri se dezvoltă bine și unde există puncte slabe.

Practic, un cont Google Ads este împărțit în următoarele niveluri:

  1. Cont
  2. Campanii
  3. Grupuri de anunțuri
  4. Cuvinte cheie

Pentru a putea folosi o structură bună ca bază, este important să structurați structura în conformitate cu logica conținutului.

ghid google adwords romania

ghid google adwords romania

Graficul prezintă structura de exemplu a unui cont pentru un magazin de mobilă. Se creează o campanie separată pentru toate categoriile importante, inclusiv grupuri de anunțuri la scară mică în care sunt sortate cuvintele cheie corespunzătoare.

Alte modalități de configurare a structurii contului includ:

  • Diferențierea în funcție de aspectele regionale
  • Separați campaniile în funcție de marcă în magazin
  • Campanii specifice grupului vizat
  • Structuri legate de buget

Structura optimă depinde în primul rând de ceea ce trebuie promovat și în ce măsură.
Sortarea cuvintelor cheie în grupurile de anunțuri este importantă în structură. Aici trebuie să vă asigurați că există doar cuvinte cheie omogene într-un grup pentru care intenția de căutare a utilizatorilor care le-au introdus este probabil să fie aceeași. Aceasta este singura modalitate de a putea scrie textul publicitar optim pentru interogarea de căutare.

Regula Google Ads nr. 2: Nu aveți încredere orbește în Google cu setările campaniei dvs.

La nivel de campanie, sunt realizate o serie de setări importante care pot determina, de asemenea, dacă o campanie merge în mod deosebit sau nu.

Setările includ

  • În ce rețele este livrată reclama
  • Controlul regional al reclamelor
  • Bugetare și strategie de licitare
  • Momentul campaniilor

Google oferă, de asemenea, recomandări pentru mai multe dintre opțiunile de setare. Este important pentru campaniile dvs. să nu aveți încredere orbește în aceste recomandări. Deoarece obiectivul Google în unele cazuri este acela de a cheltui în primul rând mai mult buget pe Google Ads.

Din acest motiv, aceste recomandări trebuie întotdeauna puse sub semnul întrebării.

1. Strategia de licitare

Ca standard, Google a setat opțiunea „Maximizați conversiile” aici atunci când este creată o nouă campanie. Sună tentant la prima vedere. Cu toate acestea, trebuie amintit că nu există date disponibile cu privire la potențialul cuvintelor cheie rezervate pentru o nouă campanie.

Din acest motiv, nici o optimizare nu poate avea loc de la început. Deci, în primul pas, Google va maximiza traficul – numărul de clicuri – pentru a afla ce cuvinte cheie se descurcă bine. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă cheltuieli mari la început. Este întotdeauna mai bine să ajustați manual sumele licitate la început, astfel încât să puteți afla rapid ce funcționează bine.

ghid-google-adwords-romania

ghid-google-adwords-romania

2. Rotația anunțurilor

Dacă testați două sau mai multe texte publicitare într-un grup de anunțuri unul împotriva celuilalt, Google vă recomandă să acordați preferință anunțului „cu performanțe mai bune”. Prin urmare, anunțul cu o rată de clic mai bună este afișat mai des. Cu toate acestea, obiectivul majorității campaniilor nu este de a maximiza numărul de clicuri, ci mai degrabă conversiile. Din acest motiv, se recomandă să selectați opțiunea „Nu optimizați”, astfel încât anunțurile dvs. să fie afișate mai uniform. Dar atunci trebuie să evaluați în mod regulat performanțele anunțurilor și să le optimizați în consecință.

3. Opțiuni de locație

Când creați campania, determinați și în ce regiune va fi redată. Asta ar putea de exemplu B. să fie „Germania”. Cu opțiunile de locație, puteți defini, de asemenea, dacă anunțurile vor fi difuzate numai în Germania sau, de asemenea, pentru utilizatorii interesați de conținut din Germania. Asta poate fi B. Fii germani care sunt în străinătate. Dacă doriți să vă asigurați că anunțurile pot fi văzute numai în Germania, trebuie să selectați opțiunea „Utilizatori din regiunea mea țintă” în locul recomandării de la Google.

Puteți găsi o descriere detaliată a tuturor opțiunilor pentru crearea unei campanii în www.star-marketing.ro

Regula Google Ads nr. 3: utilizați cuvintele cheie potrivite

Pentru a ajunge la utilizatorii potriviți la momentul potrivit, alegerea cuvintelor cheie potrivite este crucială. Adesea Planificatorul de cuvinte cheie Google sau un alt instrument pentru cuvinte cheie este utilizat direct în primul pas.

Cu toate acestea, înainte de a utiliza acest lucru, ar trebui să vă gândiți mai întâi la direcția în care ar trebui să meargă călătoria. O recomandare pentru procesul de căutare și structurare a cuvintelor cheie este următoarea:

În primul pas, începeți să vă gândiți la asta, chiar și cu mai mulți oameni. Gândiți-vă la întrebările care privesc utilizatorii la care doriți să ajungeți și la ce ar putea căuta pe Google în acest context. Aici se recomandă construirea întregului lucru sub forma unei hărți mentale. Doar atunci când ați creat o colecție de subiecte și idei este recomandabil să utilizați instrumente.

ghid-promovare-google-adwords-romania

ghid-promovare-google-adwords-romania

Următoarele instrumente sunt foarte potrivite pentru acest lucru:

1. Planificatorul de cuvinte cheie Google

Puteți accesa Planificatorul de cuvinte cheie făcând clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al contului. Aici puteți obține informații de la Google despre volumul căutărilor, concurența și prețurile aproximative ale clicurilor. Google oferă, de asemenea, sugestii pentru posibile grupuri de anunțuri. În orice caz, puneți la îndoială toate sugestiile foarte critic.

2. Google Trends

Pe Google Trends puteți obține informații despre dezvoltarea interogărilor de căutare în timp. Puteți, de asemenea, să le comparați cu alți termeni și să obțineți posibila sezonalitate din aceștia.

În faza SEE există oameni care probabil nici măcar nu sunt familiarizați cu produsul dvs., dar sunt fundamental interesați de subiectele legate de acesta. Se vorbește despre cel mai mare grup țintă posibil și relevant.

Un pas mai departe – în faza de GÂNDIRE – sunt oamenii care se GÂNDESC despre cumpărarea unui produs pe care îl oferiți. Acest grup țintă își semnalează interesul de a cumpăra prin comportamentul de navigare.

În faza DO veți găsi în cele din urmă persoanele care DORESC exact produsul dumneavoastră. Acești oameni sunt gata să cumpere și tot ce trebuie să faci este să-i convingi de oferta ta.

În faza ÎNGRIJIRE sunt acei utilizatori care au cumpărat de la dvs. de mai multe ori sau care vă recomandă ofertele din alte motive. Aceștia sunt fani fideli ai produsului sau mărcii dvs. Deși grupul este mic în raport cu audiența totală, acesta poate avea un impact mare asupra succesului dvs.

Luați în considerare cuvintele cheie în consecință: planificați-le în strategia dvs. de cuvinte cheie, dar modificați direcționarea traficului.

Exclusiv

Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat

Publicat

pe

De

De la nunta pe Bulevard la acuzații halucinante: Mafia imobiliară scoate artileria grea, dar Politeanu rămâne neclintit

Prahova, județul unde betonul și corupția se țin de mână ca doi amanți pătimași, continuă să fie teatrul unor evenimente demne de un film de groază cu accente comice. După ce au încercat să-l discrediteze pe primarul Mihai Politeanu cu acuzații ridicole legate de o nuntă civilă pompoasă – informație răspândită prin flyere ca o boală contagioasă – acum, aceiași actori dubioși revin în forță.

De data asta, ținta este un proiect de înfrumusețare a Ploieștiului, legat în mod aberant de dosarul White Tower, o construcție-fantomă aprobată cu ani înainte ca Politeanu să viseze măcar la fotoliul de primar.

White Tower: Scheletul din dulapul imobiliar ploieștean, agățat de gâtul actualului primar

Conform declarațiilor primarului Politeanu, disperarea unor „zdrențe morale” este un indicator clar că direcția în care se îndreaptă Ploieștiul este una corectă. Dar ce este, de fapt, White Tower și de ce a devenit simbolul putreziciunii imobiliare din Prahova?

Conform investigațiilor Incisiv de Prahova, White Tower este un turn al minciunilor și al ilegalităților. Construit fără respectarea autorizației, cu un etaj suplimentar adăugat ca o tumoare malignă, fără autorizație ISU și fără utilități, dar cu sute de oameni înghesuiți în interior ca sardinele într-o conservă. Un coșmar locativ care stă să se prăbușească la propriu și la figurat.

Legături de o ambianță de mafie și conspirație (aici),(aici),(aici),(aici),(aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Politeanu vs. „Zdrențele morale”: Un duel inegal, dar cu final anticipat

Întrebarea care se ridică este: cine sunt aceste „zdrențe morale” care încearcă să arunce cu noroi în imaginea primarului și a orașului? Răspunsul se află, probabil, în galeria personajelor pitorești menționate în investigațiile Incisiv de Prahova:

  • Vlad Nichita („Il Capo”): Maestrul fraudelor imobiliare, cel care trage sforile și împarte cărțile. Un fel de Don Corleone al betoanelor, dar cu mai puțin farmec și mai multă aroganță.
  • Lorenz Michael Nasturica („Nash”): Escroc internațional, fugit în Dubai cu milioanele furate. Un Arsène Lupin autohton, dar mult mai periculos și cu gusturi mai proaste la haine.
  • Mihai Lupu: Victima sau complice? Greu de spus. Cert e că și-a făcut o imagine de „afacerist de succes” pe spatele unor fraude și escrocherii. Un fel de Gică Hagi al afacerilor dubioase, dar cu mai puțin talent și mai multă șmecherie.

Acești „eroi” ai tranziției imobiliare românești, împreună cu alți acoliți și profitori, se simt amenințați de orice încercare de a face curățenie în mizeria pe care au creat-o. De aceea, nu se dau în lături de la nimic: de la împrăștiat flyere cu minciuni gogonate până la legarea unor proiecte de înfrumusețare a orașului de dosare penale vechi de ani de zile.

Ploieștiul nu mai e groapa de gunoi a nimănui: Politeanu promite curățenie generală

Dar, așa cum spunea un clasic în viață, „câinii latră, caravana trece”. Politeanu pare hotărât să continue curățenia generală în Ploiești, indiferent de zgomotul de fond produs de „zdrențele morale”. Proiectele de înfrumusețare a orașului vor merge mai departe, iar mafia imobiliară va trebui să-și găsească alte victime și alte metode de a-și ascunde mizeriile.

Până atunci, locuitorii Ploieștiului sunt invitați să rămână vigilenți, să nu se lase manipulați de minciunile și insinuările celor care au transformat orașul într-o groapă de gunoi imobiliară și să susțină orice inițiativă menită să aducă un strop de normalitate și de decență în viața lor. Pentru că, până la urmă, Ploieștiul nu mai e groapa de gunoi a nimănui. Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Uncategorized

O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Publicat

pe

De

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine online

BUCUREȘTI – 21 octombrie 2025

Perspektive Vision, companie fondată de Marius Călugăru, anunță extinderea rețelei sale media la peste 4200 de site-uri și publicații partenere din România, consolidându-și poziția ca furnizor de servicii de promovare online prin advertoriale și articole publicate în presa digitală.

Compania colaborează cu agenții de PR, agenții SEO și magazine online, oferind posibilitatea de a publica advertoriale pe peste 4200 de publicații locale și naționale. Domeniile acoperite includ business, tehnologie, sănătate, educație, lifestyle, turism și entertainment, iar selecția site-urilor este realizată în funcție de profilul și obiectivele fiecărui brand.

Prin platforma Perspektive.ro și rețeaua proprie de colaboratori media, Perspektive Vision facilitează publicarea rapidă și eficientă a conținutului, asigurând vizibilitate organică, creșterea autorității în Google și consolidarea imaginii online a clienților. Rețeaua include publicații cu autoritate ridicată, site-uri de nișă și portale regionale, oferind o acoperire completă pentru promovarea prin conținut.

„Ne adresăm brandurilor și agențiilor care își doresc vizibilitate reală și rezultate măsurabile. Am construit o infrastructură media solidă, actualizată constant, unde fiecare articol publicat contribuie la creșterea prezenței online și la întărirea încrederii publicului”, a declarat Marius Călugăru, Manager Perspektive Vision.

În această perioadă, Perspektive Vision pune la dispoziția colaboratorilor pachete de advertoriale personalizate, adaptate nevoilor de promovare ale agențiilor și magazinelor online. Companiile interesate pot primi oferta completă și lista celor 4200 de publicații partenere trimițând un mesaj la contact@avantnet.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la contact@avantnet.ro sau să vizitați:
www.perspektive.ro

 

Citeste in continuare

Featured

Germania și Olanda primesc sute de vehicule de luptă infanterie Jackal într-o afacere de 4 miliarde de dolari

Publicat

pe

De

Germania și Olanda sunt pe cale să primească sute de vehicule de luptă infanterie Jackal după ce Organizația Europeană pentru Cooperare în Armamente Comune, sau OCCAR, a instruit ARTEC – o asociere în participație între Rheinmetall și parteneriatul franco-german KNDS – să livreze platformele bazate pe Boxer în cadrul unui contract de 3,4 miliarde de euro (4 miliarde de dolari).

Achiziția se bazează pe o împărțire între 150 de unități Jackal pentru forțele armate germane și 72 pentru armata olandeză, a declarat Rheinmetall într-o declarație de astăzi, adăugând că compania, care este un coproducător al vehiculului terestru pe roți, va câștiga „aproape 3 miliarde de euro” din noul acord. Este inclusă și o „cerere” de până la 248 de unități suplimentare.

Jackalul este un amestec între platforma 8×8 Boxer și turela Puma de 30 mm, echipată cu mitraliera MK 30-2/ABM de la Rheinmetall, a subliniat producătorul.

Firma germană a împărtășit, de asemenea, că contractul include „servicii suplimentare opționale”, variind de la protecție antitanc îmbunătățită până la capacități de apărare împotriva dronelor.

Într-o declarație conexă, OCCAR a explicat că Jackalul este un „IFV (Infantry Fighting Vehicle – vehicul de luptă infanterie) extrem de capabil, care oferă o letalitate, o capacitate de supraviețuire și o flexibilitate tactică îmbunătățite”.

De asemenea, a menționat că „în următorii ani se vor vedea atât livrări continue de vehicule, cât și alte evoluții și investiții pentru noi variante și capacități [Boxer], care sunt deja în planificare activă.”

Agenția de achiziții de apărare este responsabilă de programul Boxer și acționează în numele Germaniei, Olandei, Lituaniei și Regatului Unit.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv3 ore ago

Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!

În lumea pestriță a sistemului penitenciar românesc, familia Teoroc, abonații de lux la robinetul puterii, ne oferă un nou spectacol...

Exclusiv4 ore ago

Update/Apocalipsa de plastic de la Aricestii Rahtivani: Fumul ne mântuiește!

Coseco Waste ne arată cum se face „reciclare” cu artificii și mult tupeu Un iPhone disperat ne anunță sfârșitul lumii...

Exclusiv5 ore ago

Ploieștiul în fierbere: Primarul Politeanu dezlănțuie infernul asupra viceprimarului Alexandru Săraru!

De la popriri ignorate la acuzații penale: Un scandal de corupție zguduie Primăria Ploiești! Prahova, tărâmul unde scandalurile politice și...

Exclusiv10 ore ago

Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat

De la nunta pe Bulevard la acuzații halucinante: Mafia imobiliară scoate artileria grea, dar Politeanu rămâne neclintit Prahova, județul unde...

Exclusiv10 ore ago

De la „fofilica” la Prefectură: Ascensiunea halucinantă a unui combinagiu politic – Zoia, „mama” lui Matei, chiar ești bine?!

Atenție, cetățeni! În lumea pestriță a politicii românești, mai apare câte un personaj de te face să te întrebi dacă...

Exclusiv16 ore ago

Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi 

Apt limitat la muncă, nelimitat la inimioare pe Instagram și maestru într-ale concediilor strategice. Valentin Matei, un nume sonor în...

Exclusiv16 ore ago

Protestul sindical din 29 Octombrie: Circ cu ursul Bolo sau apărarea ultimă a barosanilor? 

Oare chiar le pasă liderilor sindicali de nenorocirile polițiștilor sau vor doar să-l vadă pe Bolo zburând de la Palatul...

Exclusiv16 ore ago

Coca-Cola: secretul murdar din Ploiești – Cum ne otrăvește „băutura fericirii” cu apa de canal, sub ochiul complice al autorităților!

De la zâmbet american la coșmar românesc, Coca-Cola a ajuns să fie sinonimă cu corupția și nepăsarea crasă. La Ploiești,...

Exclusiv2 zile ago

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale! După ce au trimis...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la...

Exclusiv2 zile ago

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!...

Exclusiv3 zile ago

Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare

Un val de nemulțumire și dezaprobare se manifestă în rândul polițiștilor de penitenciare, în contextul protestului recent al Sindicatului Național...

Exclusiv3 zile ago

Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”

Jilava: Alcatrazul famigliei Teoroc se zguduie! Contra-atacul lui Burcu demască ipocrizia sindicatului și abuzurile „baroanei” – Unde câinii trăiesc ca...

Exclusiv4 zile ago

APIA, deschideți arhivele, că vă dăm pe toți la oile tunse! După ce au pus ANM la colț, fermierii 007 somează APIA să scoată cifrele jafurilor la lumină!

Alo, alo, APIA Prahova! Vă sună cunoscut? Nu? Poate vă treziți când vă vor suna fermierii la ușă, cu furcile...

Exclusiv4 zile ago

Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!

Un spital penitenciar fără medici, dar cu directori bine plătiți? Un paradox revoltător în sistemul penitenciar românesc! Director medical fără...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv