Actualitate
PRIMARUL DIN TG.MURES SI APROBAREA PENTRU COPII

(Preluare Inpolitics):
Primarul din Tg.Mureș este în mod cert unul dintre cei mai abili politicieni din România, iar performanțele sale merită studiate în școlile de politologie. Numai că extrem de discutabilele sale strategii electorale au mers de această dată prea departe și e momentul, în opinia noastră, să se recurgă la măsuri extrem de ferme pînă nu e prea tîrziu. Dacă în discursul electoral al anului 2020 apare teza eugeniei naziste, înseamnă că lucrurile au fost împinse dincolo de orice limite admisibile, iar reacția autorităților, a clasei politice și a societății civile trebuie să fie pe măsură.
Concret, primarul din Târgu Mureș, Dorin Florea, propune introducerea unor anchete sociale obligatorii pentru cuplurile care vor să aibă copii, în care să se țină cont de situația financiară și de educație. Celor care nu îndeplinesc criteriile, statul ar trebui să le ia copilul, crede edilul.
Florea a scris luni pe Facebook:
„Propun introducerea obligatorie a unei anchete sociale pentru cuplurile care vor să aducă pe lume copii, anchetă care să țină cont de următoarele lucruri: dovada unui loc de muncă și a unei locuințe stabile; situație financiară acceptabilă; un nivel de educație minim stabilit prin lege; vârsta minimă la care un adult să devină părinte, etc”.
El mai spune că în cazul cuplurilor care nu îndeplinesc aceste criterii și vor avea copii, statul trebuie le ia copiii. „În cazuri exceptionale, în care, totuși, un cuplu care nu îndeplinește condițiile prezentate va avea un copil, consider că statul va trebui să preia copilul și să-i ofere condițiile corespunzătoare pentru dezvoltare – igienă, educație, hrană. În acest caz, indemnizația nu ar mai fi acordată părinților. Aceștia vor avea, însă, posibilitatea de a-și recupera copilul, după ce vor îndeplini condițiile prevăzute”, a explicat, conform Mediafax, edilul din Târgu Mureș.
Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) s-a autosesizat în urma afirmațiilor primarului din Târgu Mureș. Alte reacții de la politicieni și reprezentanți ai societății civile continuă să apară.
Limbaj colorat? Extremism ținînd de natura personajului?
Teamă ne e că nici pomeneală.
Intelectualul medic Dorin Florea folosește de ani de zile ungurii, dar în special țiganii ca armă electorală de excepție, exploatînd în orb acest segment social. Nu vorbește la supărare, cu năduf, ci rece și extrem de bine calculat.
Și tocmai aici rezidă marele pericol.
Florea este un mare performer politic, poate insuficient analizat la noi.
Se află la al cincilea mandat consecutiv de primar al unui oraș în care – atenție mare! – o bună perioadă după revoluție maghiarii au fost majoritari, Tg.Mureș avînd cea mai mare populație de această etnie din România, apoi au devenit minoritari, dar relativ la limită, în raport cu românii. Iar al șaselea mandat pare că e pe drum.
Cum e posibil ca un personaj care se manifestă profund antimaghiar, un demn confrate al lui Gheorghe Funar, să ia mandat după mandat într-un oraș ca Tg.Mureș, uneori chiar din primul tur, indiferent că era propus de PNȚCD, PDL ori candida independent?
Răspunsul e simplu: Florea obține cu regularitate voturi și din partea maghiarilor din oraș.
Și o face apelînd la cea mai perfidă metodă: înfierînd permanent o a treia etnie, nu foarte numeroasă, dar care nu e foarte iubită, așa cum o dovedesc de ani de zile sondajele de opinie, nici de români, nici de unguri, cea a romilor.
Atacurile sale se produc cu precădere în perioadele de dinaintea alegerilor, dar și pe la jumătatea mandatelor, probabil pentru ”întreținere”.
Sigur, Florea trebuie să critice periodic și ungurii, pentru a ține aproape votanții români, dar țiganii au un statut special în strategia sa, pentru că aduc balansul de voturi dinspre maghiari necesar cîștigării alegerilor.
Războaiele edilului cu CNCD ori cu diverse ONG-uri sunt de notorietate, de ani de zile, dar nu par să îi afecteze parcursul politic, dimpotrivă.
Prin 2010, bunăoară, el voia nici mai mult nici mai puțin decît să implementeze la Tg.Mureș un proiect-pilot de ”civilizare” a țiganilor, apelînd la sprijinul ministrului Elena Udrea.
„Ţiganii reprezintă unele din marile probleme ale României. Pe lângă problemele de infrastructură, de educaţie, de sănătate, problema ţiganilor reprezintă o mare problemă dacă nu iei în calcul o strategie la nivel naţional. Primul lucru pe care l-am propus, şi îl propun şi acuma, este să nu li se mai spună nici romi, nici altceva, hoheri sau alte definiţii, ci ţigani. Cu asta trebuie început”, declara public edilul, neuitînd să adauge că la loc de cinste în programul său ar figura ”spălarea”.
Istoria a dovedit din plin, din nefericire, că mari tragedii ale umanității au fost adesea ambalate în grija nețărmurită față de oameni. Și în vorbe frumoase, produse de false îngrijorări, care au deschis, în fapt, drum unora dintre cele mai rușinoase pagini ale trecutului. Indienii americani erau închiși în rezervații pentru a fi mai bine protejați de unii albi răi, iar granițele comuniste erau păzite cu armele doar ca să nu dea buzna capitaliștii disperați peste raiul stalinist. Dictaturile comuniste ”luptau” permanent cu exploatarea omului de către om, iar cele ne-comuniste, cu ”imperialismul” care amenința popoarele.
Noua teză a lui Dorin Florea, aparent cu aplicare generală, dar care trimite clar inclusiv prin declarațiile lui spre etnia romilor, e desprinsă din legendara teorie a eugeniei, menită să conducă la crearea unor oameni mai sănătoși, mai inteligenți, la economisirea resurselor societății și curmarea suferinței umane etc. Evident, spre binele societății. Clocită de un văr al lui Charles Darwin prin sec.19, eugenia a fost dezvoltată în SUA începutului de secol 20 și abia apoi preluată de naziștii lui Adolf Hitler, deschizînd drum sterilizării forțate, izolării unor segmente sociale și finalmente, genocidului.
În esență, eugenia pornea de la conceptul că nu oricine ar trebui să aibă dreptul de a face copii, în orice caz nu persoanele cu diverse dizabilități, cuplurile de rase diferite etc.
În versiunea Florea, cei săraci, ”nespălați” și ”necivilizați”.
China lui Mao a impus regula unui singur copil per familie pentru a limita explozia demografică, dar nici chiar ea nu a mers pînă la a stabili cine are dreptul să aibă copii și cine nu.
Dincolo de asta, vîrfurile omenirii nu s-au născut, toate, în familii ”potrivite”. Genii care au împins barca lumii mai departe au apărut adesea în familii cu situații teribile, în sărăcie cruntă, răzbind prin mizerie, boli și luptîndu-se cu medii sociale defavorabile din toate punctele de vedere. Tatăl alcoolic și mai mult șomer al lui Beethoven ar fi primit dreptul de a face copii de la unul ca Dorin Florea, pe baza unei anchete sociale riguroase?
Estimăm că nu.
Pornind de la realități triste, precum integrarea socială deficitară a romilor, problemele de comportament generate de sărăcie și de ostracizare, primarul din Tg.Mureș joacă abil de ani de zile cartea ”discursului onest”, prin care ”spune lucrurilor pe nume” și cîștigă permanent sprijinul cetățenilor urbei sale.
Nu întîmplător liderul udemerist Laszlo Borbely avertiza cu ani în urmă că apropierea alegerilor locale aduce mereu cu sine, la Tg.Mureș „manifestări de ură, aţâţare, conflicte între etnii”.
Florea cunoaște foarte bine impactul electoral al atacurilor sale la adresa romilor, atunci cînd spune, spre exemplu, „să se facă o listă cu românii corecţi care lucrează în Anglia”, ori cînd e indignat că atunci ”când apare câte un gabor din acesta primitiv sau câte un descreierat care îi dă în cap la o italiancă, apare că tot poporul român e violator, e ţigan, e cerşetor samd”.
Faptul că în Tg.Mureș sunt doar vreo 3500 de etnici romi (2,4%) nu îl descurajează, odată ce a stabilit că țiganii sunt, oricum, cea mai mare problemă a patriei:
”Principala problemă a României o reprezintă ţiganii. Statul român este incapabil să gestioneze problema lor”, zicea el în 2007.
În 2013, aceeași placă:
”Doresc să fie prezentată adevărata problemă a României, gravă – şi anume modul în care ţara nu ştie să-şi gestioneze problema ţiganilor. Este o problemă pe care eu o consider problema majoră a României. Pentru că, nu întâmplător eşti cu capul gol şi te duci în izmene la Cameron sau te duci în genunchi la ăsta – şi în loc să-i vezi adevărata faţă a lui Hollande, tu te duci în genunchi. Nu-i normal, pentru că asta-ţi arată capacitatea unei ţări de a-şi rezolva problemele”, declara în decembrie 2013.
Seducătoare electoral sunt, probabil, și declarații de acum cîțiva ani gen ”CNA este cea mai vinovată instituţie, vinovată de derapajul cultural al ţării, întrucât consideră valori personaje ca Guţă, Adrian Copilul Minune şi alte minuni subculturale şi nu sancţionează derapajele, pe care poporul român le-a acceptat, spunând „Lasă, dom’le, că e haios”. Şi uite aşa am acceptat, ba copilul zgâit, ba pe Guţă Franuţă, ba pe nu ştiu ce Salami, ba pe regi şi ţigani şi aşa mai departe. Acuma discutăm de Casa Regală a României, nu? Şi în paranteză pui casa ţiganilor… păi cum vrei să fii privit altfel?”.
Ce nu explică bravul edil tîrgmureșan, însă, e motivul pentru care problemele create de romi sunt încă de actualitate în urbea sa după 20 de ani de mandat plus alți cîțiva ani prefect de Mureș; dacă deține soluțiile-minune, cum se face că nu a reușit să le aplice?
Răspunsul e simplu: pentru că fără ”amenințarea” reprezentată de etnia romă, lui Florea nu i s-ar mai bascula voturile salvatoare de la maghiari. O strategie urîtă, murdară, dar cum să fi fost ea sancționată politic cînd omul a luat vreo 3-4 mandate ca reprezentant al partidului președintelui Traian Băsescu, cel sancționat de CNCD pentru declarații alăturea cu drumul privind țiganii?
Băsescu, cel care s-a folosit, el însuși, de ”grija” față de altă minoritate, cea LGBT, pentru a cîștiga președinția în 2004?
Metoda lui Dorin Florea de a stinge focul – real în anume măsură, nimic de zis – cu benzină trebuie să înceteze. Iar ultimele sale declarații de pură sorginte nazistă care au provocat deja reacția Avocatului Poporului trebuie analizate cu toată responsabilitatea și sancționate cu toată severitatea.
Cu atît mai mult cu cît ele vin din partea unui om educat, chirurg de meserie, cu soție tot medic, și care se presupune că știe mai bine decît alții ce a însemnat cu adevărat în istorie ingineria socială. Un test pe care mai ales societatea civilă îl va înfrunta în perspectiva anului electoral în derulare. Cu ce rezultate, râmîne de văzut.
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 17 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!