Connect with us

Exclusiv

Oferta pusă pe masă de MAI./Daca oferta NU este acceptata, sindicaliștii din Poliție anunță ”cel mai mare protest organizat în ultimii ani” în 25 martie pentru actualizarea salariilor și a normei de hrană

Publicat

pe

In data de 18.03.2024, la sediul MAI a avut loc o întrunire fulger cu Sindicatele din poliție prin care eram anunțați că Ministerul intenționează să ne pună în temă cu Proiectul de Ordonanță ce a trecut faza de avizare și va fi supusă aprobării joi, 22.03.2024. Tonul discuțiilor nu a fost unul de negociere, ci de punere în temă, respectiv, se majorează salariul de grad, conform următorului tabel, dezvaluie Vitalie Josanu și Marius Andrei de la sindicatul Diamantul:

grad Grad în plată (brut) Varianta circulata anterior Propunere actualizare (brut) Salariul de grad efectiv in plata
Comisar șef 900 2195 2838 1504
Comisar 850 2175 2706 1434
Subcomisar 825 2010 2607 1382
Inpsector principal 800 1950 2508 1329
inspector 775 1890 2409 1277
subinspector 750 1835 2310 1224
Agent șef principal 725 1770 2277 1207
Agent șef 700 1710 2211 1172
Agent șef adjunct 675 1650 2145 1137
Agent principal 650 1585 1980 1049
agent 625 1525 1881 997
Sumele rezultate reprezintă realmente o creștere semnificativă, explicată de directorul Răzvan Grecu, ca fiind o valoare ce vizează o compensare discretă a neactualizării normei de hrană și urmează a fi actualizată cu aproximativ 400 lei. Deși s-a obiectat că suntem interesați și de actualizarea normei de hrană – promisiune uitată -, astfel încât creșterile să fie resimțite de fiecare polițist, nu am văzut o flexibilitate din partea echipei ministeriale formată din ministrul secretar de stat Simionescu Romeo, subsecretarul de stat Gheorghe Sorescu și directorul DGF, Grecu Răzvan. Aceștia susținând că nu au mandat pentru a negocia alte variante.
Într-un demers comun, toți reprezentanții sindicali au cerut ca Proiectul de Ordonanță să prevadă intrarea în plată începând cu data de 1 martie 2024, astfel încât să o resimțim în buzunare din luna aprile. De asemenea, s-a insistat ca Ordonanța să fixeze o dată exactă pentru plata normei de hrană actualizată, cel târziu între cele două scrutinuri electorale.
Norma de echipare se va actualiza la valoarea de 7455 lei (agenți), urmând a intra în plată diferențele, raportat la echipamentul ridicat pe parcursul anului.Am ridicat problema atingerii grilei salariale prevăzută în baza Legii 153/2017, fiind singurii bugetari restanțieri dar atitudinea radicală – ușor nervoasă – a lui Gheorghe Sorescu a dat de înțeles că e o miză pierdută. MAI și-a luat gândul de la acest deziderat din preocuparea să nu-i provocăm pe ceilalți bugetari să ceară și ei drepturi mărite. Am solicitat conducerii MAI să uite de acest discurs legat de ”preocupările față de reacția altor bugetari” întrucât drepturile noastre prevăzute prin lege trebuie să intre în aplicare, indiferent de atitudinea altora.
De asemenea, am propus reprezentanților MAI să prevadă măsura echivalării CIB-ului (contribuției individuale la bugetul de stat), cu CAS situație ce va recunoaște veniturile noastre drept contributive, așa cum sunt în realitate. Răzvan Grecu a motivat că această prevedere ar implica o modificare a legii pensiilor militare și deci – în acest moment – ar fi imposibil. Subiectul s-a stins aici, fără să trezească și reacțiile celorlalți reprezentanți sindicali.
Concluzia noastră este că va trebui să continuăm mobilizarea pentru protestul din 25 martie 2024, manifestându-ne neîncrederea față de clasa politică în ceea ce ne privește. Rămânem cu o mare nemulțumire legată de renunțarea la aplicarea grilei de salarizare prevăzută în Legea 153/2017, precum și față de mimarea dialogului sindical. În cazul publicării Ordonanței de urgență în Monitorul Oficial, în cursul acestei săptămâni vom evalua oportunitatea declanșării protestului din 25 martie 2025, mai precizeaza cei de la sindicatul Diamantul.

Reprezentativii au reproșat că i-au promis lui Ciolacu să nu iasă în public cu cifre legat de promisiunile făcute și chiar faptul că premierul nici nu a menționat ceva despre majorări. Acum, nefiind de față atunci, în ianuarie, nu știm exact cum au bătut palma cu Ciolacu, reprezentativii noștri și ce fel de angajamente și-au luat față de acesta, mai dezvaluie Vitalie Josanu și Marius Andrei de la sindicatul Diamantul. (Sava N.).

Exclusiv

„În urmă cu doar câțiva ani – și ca să fiu mai exact, cam până la Guvernul Câțu – opțiunea tinerilor pentru structurile MAI se afla undeva după Facultatea de Drept sau Medicină.”

Publicat

pe

De

Motivele erau evidente pentru oricine: în ciuda vieții cazone și a restricțiilor specifice, tânărul avea perspectiva unui loc de muncă stabil, un statut social respectabil, un venit mulțumitor și sigur, autoritate. Perspectiva pensionării pe grupă de muncă și a compensației de 5 ani – și chiar 10 – în schimbul renunțării la unele drepturi și libertăți civile, înclina balanța și de aceea aveam la porțile instituțiilor de școlarizare cel puțin câte zece inși pe un loc. În atari condiții, pus să alegi din 15 mere într-un coș, vei strâmba din nas la orice pată pe coajă, ori vreo linie de deformare, până găsești fruntea! Din două variante, silit să găsești una, vei închide ochii și la putregai, oricât de fudul se arăta tartorul Despescu astă vară, anunțând că nu va face rabat de la calitate (vom vedea mai jos că o mai făcuse și nu o dată!).

Un candidat la școlile M.A.I. – pe lângă cunoștințele teoretice – ar trebui să dovedească și o bună condiție fizică (ca să nu mai punem în calcul furcile caudine ale examinării medicale și testării psihologice, care lasă multe victime). Prin urmare, segmentul abiturienților țintește undeva spre mijloc, cu rare excepții de excelență teoretică și de condiție fizică luate împreună. E greu să le ai pe amândouă, motiv pentru care mediile de 9 sau 8 sunt destul de rare. Ce-i drept, măcar strict în partea teoretică, nu vorbim despre complexitatea unui examen de admitere la medicină, de aici și diferența valorică a unei note de 7, între cele două. Pentru învățământul postliceal, șansele să găsești tineri de perspectivă la un liceu unde s-a intrat cu 3, deci nu s-au prea omorât cu cartea, sunt cam la fel de reduse cu acelea de la un Colegiu Național ori Liceu cu pretenții.

Toate acestea sunt aspecte pe care nu le simțim analizate și însușite la nivelul MAI. Disperarea, probabil, le întunecă rațiunea câtă vreme se aruncă în campanii de recrutare la elevii de gimnaziu. Unde mai pui că ”promovarea meseriei de polițist” e lăsată – de cele mai multe ori – în grija unor indivizi fără experiență practică în munca de poliție propriu-zisă!

Cu o criză de personal cum nu s-a mai cunoscut până acum în structurile MAI, nu mai faci nazuri iar excesul de zel al unor colegi naște situații hilar-paradoxale precum cel de mai sus. Dincolo de asta, am fost curioși să aflăm dinamica admiterilor la unitățile de admitere în poliție, solicitând informații de la Academia de Poliție, Școlile de la Câmpina și Cluj.

Așadar, în intervalul 2018-2024, doar în două sesiuni de admitere – în ianuarie 2018 și martie-aprilie 2021 – la Cluj media generală de admitere a coborât sub nota 6,4. În restul anilor, avem note și punctaje peste nota 7. Cifra de școlarizare e de 300 și trebuie să spunem că întotdeauna numărul candidaților este mai mare în sesiunea de toamnă – când vine un nou val de abiturienți – decât în iarnă/primăvară, când se înscriu adesea candidați respinși în sesiunile anterioare (sunt persoane care au dat de 3-4 ori examene de înscriere).

Oricum ar fi, declinul este cât se poate de evident, explicând și îndemnurile jenante ale diverșilor promotori, care ademenesc tinerii cu promisiunea că admiterea în poliție a devenit foarte facilă. Este adevărat că și ridicarea unor bareme la sport a redus din șansele fetelor, ceea ce a contribuit ca o parte din potențialii recruți să renunțe la intenția de înscriere.

La Câmpina situația e jalnică, de-a dreptul și vedem aici campanii de admitere cu media generală 5: este cazul sesiunii din ianuarie 2018, cu media generală 5,40; februarie-aprilie 2021 cu media generală 5,90; aprilie-iunie 2023 cu media generala 5,10. Mediile nu contabilizează și pe cele ale minorităților naționale sau rrome (prezentate distinct), care pentru primele două sesiuni ar scădea nota cu câteva sutimi. De asemenea, doar trei dintre cele 10 serii de admitere au obținut media generală 7, restul fiind sub această valoare.

Și la Câmpina, începând cu anul 2021, numărul doritorilor de a îmbrăca haina – dar și restricțiile – de polițist a scăzut vertiginos. Asta în condițiile în care media generală de admitere ridică serioase semne de întrebare asupra calității ”aluatului”, care peste un an descinde în stradă ca să aplaneze stări conflictuale periculoase, ori să instrumenteze cauze penale, cu un Cod și Procedură ce ridică probleme și magistraților, incapabili să asigure predictibilitate actului de justiție.

Situația de la Academia de Poliție nu trădează acest trend, deși trebuie să atragem atenția că în cifra de 500 de absolvenți/an se încadrează, de-a valma, producția de ofițeri de poliție, poliție de frontieră și pompieri. Media generală este peste 7 și atinge valori de 9, ceea ce arată – că măcar la ofițeri – pretențiile sunt încă ridicate. Această valoare mă împiedică să operez cu cifre exacte pentru fiecare ”armă” în parte. Oricum, marja de eroare nu este atât de mare încât să deformeze realitatea:

1. începând cu anul 2020, volumul pensionărilor în Poliția Română a fost dublu față de capacitatea de școlarizare a instituțiilor de învățământ MAI;

2. lărgirea ecartamentului dintre nivelul de pregătire a agentilor care au preluat ștafeta și calitatea agenților plecați;

3. neatractivitatea domeniului;

4. tendința de sedentarizare a tinerilor, cu apetențe tot mai reduse pentru sport și mișcare.

  1. Toate acestea se reflectă în degradarea climatului de ordine și siguranță publică, pierderea încrederii publice față de polițist, mai ales în contextul relaxării regimului sancționator al legilor. Marile provocări sunt conturate de tot mai numeroasele cazuri de bravură ”bombardieră” cu acte de ultragiere manifestă, nu doar tolerată, nesancționată, ci chiar încurajată și promovată, inclusiv de media, politicieni și magistrați.
  2. Din numărul total de 51175 de polițiști activi la ora actuală, peste 50% sunt tineri sub vârsta de 30 ani, respectiv generații născute după anul 1994. Tot aici – în încercarea de a acoperi criza de personal – un sfert din Poliția Română numără încadrări din sursă externă, cu perioadă de formare de 3 luni. Dacă primele valuri de încadrare din sursă externă din 2005-2006 se integrau în colective majoritar formate din polițiști cu școală și experiență, odată cu trecerea timpului masa acestora s-a diluat astfel încât integrarea externilor este mult mai dificilă, cu efecte inevitabile în calitatea serviciului polițienesc.
  3. Recent, un coleg întors din Franța îmi arăta un model prin care polițiștii ”cu pensia în buzunar” sunt determinați – nu forțați, ci motivați financiar – să rămână în activitate:

În primii trei ani, polițistul care alegea să rămână în activitate, beneficia de o creștere anuală a veniturilor într-un sistem de calcul ce avea în vedere și locul de muncă, iar începând cu anul patru, bonusul crește. Dacă le au și sunt postate public, înseamnă că la ei funcționează!

Prin urmare, cât încă nu e prea târziu, Guvernul trebuie să înțeleagă că golirea sistemului de profesioniști nu se face prin majorarea vârstei de pensionare – călcând în picioare angajamentele statului față de noi și predictibilitatea legii – ci tocmai printr-un asemenea tip de stimulente, întotdeauna mai convingătoare și etice. Nu trebuie să inventați roata, au făcut-o alții înaintea voastră, voi doar ar trebui să copiați., mai dezvaluie Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Penitenciarul Ploiești câmp de război!

Publicat

pe

De

Nu mai este nimic de mirare.
Totul se poate întâmpla în Penitenciarul Ploiești manageriat de comisarul șef Valentin Matei.
In data de 16.05.2024, interlopii au luat cu asalt poarta penitenciarului, in jurul orelor 20.00  au sosit și jandarmii.
Nemulțumirea a fost legată de faptul că un membru al familiei a fost agresat.
Valentin Matei fiind preocupat de lucruri mai puțin legale a uitat că trebuie să asigure integritatea deținuților.
Nu mai departe de luna trecută a avut loc un incident pe secție , ce a constat într-o altercație între deținuți , la care a fost prezent chiar directorul.
SE ÎNTÂMPLĂ LA PENITENCIARUL PLOIESTI!
Demisii dubioase, survenite in urma amenințărilor directorului Valentin Matei, încălcări ale Acordului Colectiv, hărțuirea cadrelor, imixtiune sindicală, imixtiune in activitatea comisiei de disciplină cadre, imixtiune in activitatea comisiei de selecție la muncă a deținuților, legături cu mafia gunoaielor…
Cam asta este CV-ul lui Valentin Matei !
Se pare că Penitenciarul Ploiești este luat pe persoană fizică de către directorul IMPUTERNICIT Valentin Matei.
Alina Gorghiu, ministra Justiției,  ar trebui sa se aplece mai aprofundat la teroarea de la Penitenciarul Ploiesti si sa verifice rapoartele Corpului de Control de la MJ si ANP privind sitiatia grava din acest sistem de aparare, situatie critica care treneaza de prea mult timp. (Cristina T.).
Citeste in continuare

Exclusiv

Structurile din ordine si aparare ( MAI, MAN, SRI, etc) pot sa faca demersuri pentru acordarea cu textele directivei europene pe salarizare/7 iunie 2026 este doar termenul final de executare!

Publicat

pe

De

A fost publicata si a intrat in vigoare cea mai importanta directiva europeana pe salarizare din ultimii 10 ani si care furnizeaza instrumente puternice pentru asigurarea transparentei si tratamentului egal in materia salarizarii, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul!
La data de 17 mai 2023, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a fost publicată Directiva (UE) 2023/970 a Parlamentului European și a Consiliului din 10 mai 2023 de consolidare a aplicării principiului egalității de remunerare pentru aceeași muncă sau pentru o muncă de aceeași valoare între bărbați și femei, prin transparență salarială și mecanisme de asigurare a respectării legii.
Putem sa o denumim linistiti Directiva anti-Grecu intrucat isi propune sa elimine cel mai murdar instrument folosit de DGF impotriva voastra, lipsa de transparenta a metodologiei de salarizare, a formulelor de calcul salarial si a elementelor salariale.
Subliniez ca dispozitia este intrata in vigoare. Statele au deadline pana pe 7 iunie 2026 sa modifice ordinea juridica care eventual contravine directivei, pentru realizarea conformarii cu Directiva.
(art 34 Statele membre asigură intrarea în vigoare a actelor cu putere de lege și a actelor administrative necesare pentru a se conforma prezentei directive până la 7 iunie 2026. Statele membre informează de îndată Comisia cu privire la aceasta.)
Asta inseamna ca structurile din ordine si aparare ( MAI, MAN, SRI, etc) deja pot sa faca demersuri pentru acordarea cu textele directivei.
7 iunie 2026 este doar termenul final de executare!
Pe 7 iunie 2026 se raporteaza lui Ciolacu care da mai departe la UE: „Sa traiti! Am executat! Cu stima, chestoru’ contabil Dorel, seful DGF-MAI”
Nimic nu opreste contabilii din structurile mentionate, crescuti de mici ca niste securisti, sa desecretizeze si sa publice in MO, inca de pe acum, metodologia de aplicare a Legii 153 din 2017.
OMAI S/7/2018 este secretizat doar pentru ca tine cu dintii de secretizare, despotul mai mare peste contabilii din MAI. (Probabil ca un rahat similar exista clasificat ” secret de serviciu” la MAN si SRI)
Are nevoie sa il tina ascuns ca sa va manevreze linistit cu falsuri intelectuale si calcule paguboase. Abuzul are nevoie de intuneric.
Prin comparatie, MJ are publicata in monitorul oficial, aceeasi metodologie de aplicare a Legii 153 din 2017, utilizata pentru politistii de penitenciare. (Ordinul nr. 2415/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare)
Va prezint mai jos doar cateva articole din directiva, mai precizeaza Emil Pascut:
CAPITOLUL II
TRANSPARENȚA SALARIALĂ
Articolul 5
Transparența salarială înainte de angajare
(1) Candidații la ocuparea unui loc de muncă au dreptul de a primi, de la angajatorul potențial, informații cu privire la:
(a)
nivelul inițial de remunerare sau intervalul aferent acesteia, stabilit pe baza unor criterii obiective, neutre din punctul de vedere al sexului, care urmează să fie atribuit pentru postul în cauză; și
(b)
după caz, clauzele relevante ale convenției colective de muncă aplicate de angajator în legătură cu postul respectiv.
Aceste informații se furnizează într-un mod care să asigure o negociere în cunoștință de cauză și transparentă în ceea ce privește remunerația, de exemplu printr-un anunț de post vacant publicat, înaintea interviului de angajare sau, în alt mod.
(2) Angajatorul nu solicită din partea candidaților informații cu privire la istoricul lor salarial în cursul raporturilor lor de muncă curente sau anterioare.
(3) Angajatorii se asigură că anunțurile de posturi vacante și denumirile locurilor de muncă sunt neutre din punctul de vedere al sexului și că procesele de recrutare se derulează în mod nediscriminatoriu, astfel încât să nu submineze dreptul la egalitatea de remunerare pentru aceeași muncă sau pentru o muncă de aceeași valoare („dreptul la egalitatea de remunerare”).
Articolul 6
Transparența procesului de stabilire a remunerațiilor și a politicii privind evoluția remunerației
(1) Angajatorii pun la dispoziția lucrătorilor, într-un mod ușor de accesat, criteriile care sunt utilizate pentru a determina remunerația, nivelurile de remunerare și evoluția remunerației. Aceste criterii trebuie să fie obiective și neutre din punctul de vedere al sexului.
(2) Statele membre îi pot scuti pe angajatorii cu mai puțin de 50 de lucrători de obligația legată de evoluția remunerației prevăzută la alineatul (1).
Articolul 7
Dreptul la informare
(1) Lucrătorii au dreptul de a solicita și a primi, în scris, în conformitate cu alineatele (2) și (4), informații cu privire la propriul nivel de remunerare și la nivelurile medii de remunerare, defalcate în funcție de sex, pentru categoriile de lucrători care prestează aceeași muncă ca ei sau o muncă de aceeași valoare ca a lor.
(2) Lucrătorii au posibilitatea de a solicita și de a primi informațiile menționate la alineatul (1) prin intermediul reprezentanților lucrătorilor, în conformitate cu dreptul intern și/sau cu practicile naționale. De asemenea, au posibilitatea de a solicita și de a primi informațiile prin intermediul unui organism de promovare a egalității.
Dacă informațiile primite sunt inexacte sau incomplete, lucrătorii au dreptul de a solicita, personal sau prin intermediul reprezentanților lucrătorilor, clarificări și informații suplimentare și rezonabile în legătură cu oricare dintre datele furnizate, precum și de a primi un răspuns motivat.
(3) Angajatorii informează anual toți lucrătorii cu privire la dreptul lor de a primi informațiile menționate la alineatul (1) și la acțiunile pe care le au de întreprins lucrătorii pentru a-și exercita acest drept.
(4) Angajatorii furnizează informațiile menționate la alineatul (1) într-un termen rezonabil, dar, în orice caz, în termen de două luni de la data formulării cererii.
(5) Lucrătorii nu sunt împiedicați să divulge informații despre remunerația lor în scopul asigurării aplicării principiului egalității de remunerare. În special, statele membre introduc măsuri de interzicere a clauzelor contractuale care limitează posibilitatea lucrătorilor de a divulga informații despre remunerația lor.
(6) Angajatorii pot solicita lucrătorilor care au obținut informații în temeiul prezentului articol, altele decât cele referitoare la propria remunerație sau propriul nivel de remunerare, să nu utilizeze informațiile respective în alt scop decât pentru a-și exercita dreptul la egalitatea de remunerare. (Sava N.).
Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv3 ore ago

„În urmă cu doar câțiva ani – și ca să fiu mai exact, cam până la Guvernul Câțu – opțiunea tinerilor pentru structurile MAI se afla undeva după Facultatea de Drept sau Medicină.”

Motivele erau evidente pentru oricine: în ciuda vieții cazone și a restricțiilor specifice, tânărul avea perspectiva unui loc de muncă...

Exclusiv2 zile ago

Penitenciarul Ploiești câmp de război!

Nu mai este nimic de mirare. Totul se poate întâmpla în Penitenciarul Ploiești manageriat de comisarul șef Valentin Matei. In...

Exclusiv2 zile ago

Structurile din ordine si aparare ( MAI, MAN, SRI, etc) pot sa faca demersuri pentru acordarea cu textele directivei europene pe salarizare/7 iunie 2026 este doar termenul final de executare!

A fost publicata si a intrat in vigoare cea mai importanta directiva europeana pe salarizare din ultimii 10 ani si...

Exclusiv2 zile ago

Swinging-ul politic si protectia „divina” pentru aceasta grupare de criminalitate economico-financiar organizata din Prahova (I)

Pe noi, cei de la Incisiv de Prahova ne intriga aceasta secventa de subminare a economiei nationale, inca de pe...

D.N.A.3 zile ago

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (II)

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Exclusiv3 zile ago

Elevii Școlii de Agenți de Poliție din Câmpina au rămas fără pista de atletism iar normele de securitate la incendiu și iscirizare sunt încălcate!

Aceasta a fost distrusă în timpul lucrărilor la o sală de sport. Din această cauză, elevii sunt nevoiți acum să...

Exclusiv3 zile ago

Se confirmă faptul că răzbunările maleficului Ilie Marian au avut ca scop mazilirea directorului adjunct de la Penitenciarul de Femei Ploiesti Târgșorul Nou

Spectacolul evadărilor din poliția penitenciară băștinașă ar putea descalifica orice țară europeană de pe podiumul rușinii. Cu toate acestea, Franța...

Exclusiv3 zile ago

Din cauza unor judecatoare din TMB-Sectia contencios administrativ care aveau soti pilosi, cu influenta in PSD, s-a modificat in 2018, art 10 din legea 554/2004, astfel incat sa poata fi distruse dosarele colective ale sindicatelor

Cautand prin niste hotarari judecatoresti mai vechi, am dat de urmatoarea explicatie ( vezi foto) data de un judecator din...

Exclusiv3 zile ago

Raze de Soare ascunse prin municipiul Slobozia/Swinging-ul politic similar celui de la municipiul Ploiesti?

Dragos Soare este actualul primar al municipiului Slobozia care in anul 2023 recunostea public ca “i-a fost teribil de greu...

Exclusiv4 zile ago

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I)

In data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de...

Exclusiv4 zile ago

După ce a fost deconspirat ca „marioneta secreta” a „Clanului Cosma”, domnul candidat a fost surprins cum „mângâia” afisul de campanie a lui Bogdan Cristian Nica, candidatul PNL la Primăria Ploiești.

După ce a fost deconspirat ca „marioneta secreta” a „Clanului Cosma”, domnul candidat a fost surprins cum „mângâia” afisul de...

Exclusiv4 zile ago

Noile condiții introduse pentru transportul săptămânal și bilunar, nu fac decât să limiteze accesarea acestui drept de către personalul care momentan beneficiază

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile...

Exclusiv5 zile ago

Cu obraznicia și tupeul marca PSD, Andrei Volosevici se filmează pozând în salvatorul cetății

Consilierul local Cristian Ganea, despre comportamentul primarului Volosevici care descopera…apa calda si se lauda cu proiecte incepute în mandatul trecut:...

Exclusiv5 zile ago

Jaful din bugetul public pare a fi un sport național la Aricestii Rahtivani/Primarul din Aricestii Rahtivani a trecut in barca baronului judetean Mircea Cosma si candideaza din partea PSD

Aricestii Rahtivani, cea mai bogata comuna a judetului nostru-vaca de muls pentru apropiatii primarului Gheorghe Orbu Jaful din bugetul public...

Exclusiv5 zile ago

CUM SE ACOPERA GAFELE DE MANAGEMENT IN POLITIA ROMANA?

Cam tot asa cum pisica isi ascunde fecalele, dezvaluie Vitalie Josanu. „Doar ca, spre deosebire de feline, sefii nostri au...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv