Exclusiv
„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”, preciza intr-un punct de vedere celebrul avocat George Botez, consilier local, care a reactionat la infractiunea edilului de eliberare din functia publica a directorului de la Directia Economica, Nicoleta Craciunoiu.
Reamintim si REITERAM ca, Nicoleta Craciunoiu a avut 28 de ani de activitate cu calificativul F Bine, din care 25 pe postul de director. Si, vine un „neica nimeni” care merge mai mult clatinat de BACHUS si isi bate joc de lege si de oameni.
Ca sa vedeti „frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edil, va atasam ce a putut mentiona in dispozitia nr 1629 de ieri, edilul nostru care a dorit sa „scape” (ILEGAL!!!) de persoana care a asigurat legalitatea in primarie:
La „motivele” invocate in destituire, gandirea edilului Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – a mentionat si adresa Directiei Economice nr 608/24.03.2023, pe care o atasam pentru lamurirea tuturor „aburilor” acestuia si pentru informarea cititorilor:

„Direcţia Economică
Nr.608/24.03.2023
Către,
CABINET PRIMAR
Ref: Adresă nr.39/23.03.2023
Având în vedere Adresa nr.39/23.03.2023, comunicată prin salariatul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ în data de 24.03.2023, ora 8.15, cu termen de răspuns 24.03.2023, ora 13.00, vă aduc la cunoştintă următoarele aspecte:
1.Documentele supuse C.F.P.P. cu semnătura directorului economic sunt înscrise şi înregistrate atât manual, cât şi in format electronic, astfel în anul 2022 înregistrate manual sunt 2322 operaţiuni, la care se adaugă operaţiunile de intrări-ieşiri înregistrate manual pentru 3987 operaţiuni.
Vă informez că nici Strategia lui EISENHOWER şi nicio altă strategie, pornind de la urgenţă şi importanţă, aplicată în plan profesional nu rezolvă răspunsul la adresă in termen de 4 ore si 45 minute, dat fiind volumul mare de documente şi registrele existente atât la nivelul Direcţiei Economice, cât şi la nivelul celorlalte direcţii din Primăria Ploieşti. Am solicitat prin email sprijinul serviciului Resurse Umane, Organizare si Administrativ, email ora 11.01, privind xeroxarea registrelor, ca apoi să le semnez pagină cu pagină şi să le ştampilez “conform cu originalul”.
Organele de control, de cercetare penală, de audit, solicită documente cu precizarea unui termen exprimat in zile, nu ore, aşa cum îmi solicitaţi astăzi.
Precizez că în repetate rânduri mi s-a solicitat, în scris, la ora 16.15, 16.30, rezolvarea, soluţionarea unor situaţii, uneori nelegale, pentru a 2 -a zi la ora 10.00, 12.00, iar în zile de sâmbătă întocmirea de rapoarte de specialitate în câteva ore şi transmiterea acestora de la domiciliu, neavând acces la documentele instituţiei şi în absenţa salariaţilor care ţin evidenţa contabilă în domeniul respectiv sau semnarea în zile nelucrătoare de documente la ora 22.00, fără finalitate, deoarece instituţiile statului, respectiv Trezoreria Ploieşti nu efectua operaţiuni de plăţi la miezul nopţii în zile nelucrătoare.
2.Transmit copie Raport audit nr. 168/08.12.2022 elaborat de auditorii publici în urma misiunii de audit efectuat în perioada 20.10.2022 – 23.11.2022, trasmis Direcţiei Economice sub nr. înregistrare 27/26.01.2023, pentru care nu am cunoştinţă de data intrării în cadrul Direcţiei Economice, repartizare, soluţionare, etc.
Am luat cunostinta de acesta în data de 24.04.2023, ora 9.00.
Perioada auditată este 01.01.2019 -30.06.2022.
Aspectele negative nu sunt rezultatul nerespectării prevederilor legale de către directorul executiv al Direcţiei Economice sau de către salariaţii Direcţiei Economice.
Conform Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Situaţiile Financiare aferente anului 2022, potrivit standardelor de audit, efectuarea auditului financiar sau auditului performanţei se va efectua in anul 2023, astfel sunt in imposibilitatea punerii la dispoziţie de extrase din Rapoartele de audit financiar ale Curţii de Conturi pentru anul 2022.
- Pentru registrele în format electronic se impune solicitarea sprijinului celor 2 firme de prestări servicii in domeniul I.T. şi serviciului informatică al instituţiei, având în vedere faptul că evidenţa contabilă la nivelul entităţii este condusă cu ajutorul programelor informatice care asigură prelucrarea, înregistrarea în contabilitate conform reglementărilor contabile aplicabile, inclusiv circuitul documentelor.
- Solicit să mi se pună la dispoziţie Fişa de post, atribuţiile salariatei Pelin Ioana Otilia de la angajare şi până în prezent şi să mi se comunice dacă a îndeplinit şi îndeplineste condiţiile de acordare a vizei de C.F.P.P. cu privire la vechime, studii, experienţă profesională etc. având în vedere ca am atras atenţia asupra acestui aspect în nenumărate rânduri şi serviciul resurse umane, organizare , administrativ a refuzat să îmi pună la dispoziţie aceste documente, sub pretextul că: sunt date cu caracter personal.
Nota explicativă privind neducerea la îndeplinire a atributiilor de către Pelin Ioana Otilia , atribuţii din Fişa de Post insuşite de către aceasta în calitate de şef serviciu buget-împrumuturi şi documentaţia aferentă trebuie solicitate salariatei Pelin Ioana Otilia. Arhivarea documentelor, corespondenţei privind activitatea specifică serviciului buget-împrumuturi se face la nivelul serviciului buget-împrumuturi. Acordarea vizei de C.F.P.P. de către alţi salariaţi a fost pentru a nu bloca activitatea instituţiei.
Nu am refuzat şi ignorat sarcini de serviciu urgente fiind conştientă că sunt importante, dar nici altele fără finalitate dispuse fie verbal sau în scris, de teama repercursiunilor în ce mă priveşte având ca scop sesizarea comisiei de disciplină şi destituirea din funcţie, aşa cum rezultă din declaraţiile din cursul anului trecut in cadrul conferinţei de presă.
Vă aduc la cunoştinţă că am dreptul la un loc de muncă lipsit de acte de hărţuire morală şi prin urmare refuz să fiu supusă in mod continuu hărţuirii morale la locul de muncă.
Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Cerasela N.).
Exclusiv
IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind reprezentații gratuite de la baluri mascate cu interlopi la promovări scandaloase, culminând acum cu o nouă „bijuterie” managerială. Cetățenii se întreabă, pe bună dreptate: mai există vreo urmă de decență sau profesionalism în acest spectacol al absurdului, sau ne îndreptăm cu toții spre desființarea întregii instituții? (aici), (aici), (aici, (aici), etc
De la postul de doi bani la tronul Comandantului: Rețeta succesului la IPJ Prahova!
În vreme ce poporul român tânjește după o Poliție competentă și incoruptibilă, la IPJ Prahova, sub bagheta „vizionară” a domnului Ginel Preda – eternul interimar și a maestrului „gonflabilelor” – se pregătește o nouă „lovitură” de proporții, gata să dinamiteze și ultimele firimituri de încredere. Potrivit unor informații incendiare obținute de Incisiv de Prahova, cea mai mare subunitate de poliție din județ riscă să cadă pe mâinile unui personaj de o școala, de o școală… post-comunistă, și anume, domnul Vîrlan Florin.
Un nume nou în galeria „perlelor” prahovene, Vîrlan Florin este un fost subofițer de la obscurul Post de Poliție Tișița, Vrancea, catapultat în rândul ofițerilor în 2015 printr-un „simulacru de examen” derulat, culmea ironiei, prin intermediul Școlii de Subofițeri de Poliție Câmpina. De parcă promovarea lui Marcel Bălan, polițistul care dansa pe mese cu hoții și apoi a ajuns adjunct la IPJ Prahova, nu era de ajuns, iată că Ginel Preda ne arată că are încă ași în mânecă. Anul trecut, în 2024, domnul Vîrlan a fost deja împuternicit și titularizat în funcția de adjunct al șefului Secției de Poliție nr. 1 Ploiești. Acum, țintește mai sus, mult mai sus, într-un avânt demn de un acrobat al birocrației – adjunct la POLIŢIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI.
„Sifonul” instituțional și „antreprenorii” în uniformă: Cine să-i mai „vâre” la IPJ Prahova?
Se pare că această ascensiune meteorică nu este deloc întâmplătoare. Surse din interiorul sistemului ne șoptesc că Vîrlan Florin ar fi unul dintre „sifoanele” preferate ale lui Ginel Preda. Nu e de mirare, având în vedere că Ginel l-a mai „plimbat” și pe la Serviciul Rutier Prahova, de unde, cu sârg și devotament, „transmitea informații despre șefi și colegi”. Un fel de „ureche” cu uniformă, mereu la datorie, dar nu pentru cetățean, ci pentru… alte interese. Ne întrebăm retoric, la fel ca în cazul conexiunilor dubioase ale lui Mirițescu cu controversatul Anastasescu, oare cât de transparente sunt aceste legături ombilicale?
Și, dacă tot vorbim de interese, rămâne întrebarea arzătoare: oare SIPI Prahova are cunoștință despre „veleitățile antreprenoriale” ale personajului Vîrlan Florin și, mai ales, ale socrului acestuia? Dar DGA Prahova? Știu oare aceste instituții că domnul Vîrlan, fostul șef de post „vopsit” ofițer „la apelul bocancilor”, este o fire conflictuală și un „reclamagiu” notoriu? Sau, așa cum spunea Sindicatul Diamantului, „analfabetismul funcțional și idioțenia fudulă” au cuprins toate palierele, lăsând loc liber pentru astfel de „cariere” spectaculoase?
Tupeul nemărginit: Cazul remorcii fantomă și accesul ilegal în Sistem!

Că tupeul este moneda forte la IPJ Prahova o demonstrează un episod savuros din august 2024, când, culmea ironiei, domnul Vîrlan Florin, pe când era încă la Rutieră, și-a etalat măiestria în arta reclamagiului. Folosindu-se de funcția sa (adică, probabil, de „accesul ilegal la sistemul informatic de serviciu în interes personal”), a reclamat un vecin din Cartierul Eden (din spatele Spitalului Județean Ploiești) pentru o biată remorcă parcată pe… drumul public. Detaliul picant? „Drumul” era, în fapt, doar pământ și pietriș, o stradă care nici măcar nu exista! Ce mai, o operațiune de anvergură, demnă de cele mai lăudabile realizări ale IPJ Prahova, precum „rezolvarea” cazului păpușii gonflabile!
Această „acțiune” palidă, demnă de un „Dorel de la IPJ Prahova” care se crede mai presus de deciziile ICCJ, contrastează izbitor cu ignorarea „bona M.A.I. hoțomane dovedite video” (aici) sau a altor cazuri reale de infracțiuni, așa cum am relatat în repetate rânduri la Incisiv de Prahova.
Așadar, dacă un astfel de individ, cu un trecut dubios, veleități de „sifon” și tupeu nemărginit, ajunge să managerieze o subunitate-cheie, înseamnă că poliția prahoveană nu mai are niciun profesionist, ofițer de carieră, care să ocupe o astfel de funcție. Poate că, în aceste condiții, reorganizarea ar trebui să dispună direct desființarea întregului inspectorat!
Prahova, noul Caracal al absurdității: O „circoitecă” fără sfârșit!
Este timpul să ne întrebăm serios: ce credibilitate mai are o instituție care promovează în funcții de conducere personaje de calibrul lui Marcel Bălan (cel care chefuia cu interlopi) și acum, pare-se, pe „sifonul” Vîrlan Florin, „ofițerul” cu „simulacru de examen” și veleități de „reclamagiu”? Am văzut cum IPJ Prahova a găzduit cu brațele deschise un „fals polițist” de meserie, Costin Oprea, care a operat din interior un an și jumătate, în timp ce se laudă cu prinderea a doi „falși polițiști” de carton. Am râs (amar!) cu episodul „mașina la vale” de la Vălenii de Munte (aici) și am plâns de indignare la auzul aberațiilor „Dorelului” care nu recunoaște deciziile ICCJ.
Concluzia lui Emil Pascaut de la Sindicatul Diamantului, preluată și susținută de Incisiv de Prahova, rămâne crunt de actuală: „Suntem pierduți, condamnați la un viitor sumbru din cauza acestei armate de troglodiți cocoțați în funcții care le depășesc cu mult capacitățile intelectuale.” Iar „circoiteca” continuă la IPJ Prahova, cu Ginel Preda și Marcel Bălan în rolurile principale, iar acum cu Vîrlan Florin pe post de „viitor speranță.”
Cine plătește pentru acest circ grotesc, pentru incompetența crasă și abuzurile perpetrate? Banii noștri, siguranța noastră, viitorul copiilor noștri! Prahova rămâne, din păcate, noul Caracal al bunului simț și al legii.
Incisiv de Prahova promite să rămână cu ochii pe acești „cascadori” ai legii, până când „generațiile distruse moral și falsificate intelectual” vor dispărea din funcțiile publice. Până atunci, dragi cetățeni, luați loc și bucurați-vă de spectacol! Deși, e mai degrabă o tragedie antică în cheie comică, la care suntem cu toții spectatori și, din păcate, victime. Vom reveni! (Cristina T.).
Exclusiv
Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!
Exclusiv
Circul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 14 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 4 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!


Radiografia unui sistem putred: De la „vagabonzi” la „psycho-KGB-iști”


