Uncategorized
Plexiglas într-o seră – de ce merită?

O seră de grădină este o sursă de produse proaspete și mai presus de toate sănătoase și ecologice. În timp, chiar și cea mai robustă seră de sticlă va necesita întreținere și o înlocuire a geamurilor. Aceste reparații pot fi costisitoare și greoaie, însă, există o modalitate de a repara sera la un cost mult mai mic. Materialul perfect pentru aceasta este sticla acrilică, adică așa-numitul plexiglas.
Sticlă acrilică – proprietăți
Sticla acrilică, cunoscută în mod obișnuit sub numele de plexiglas transparent, are o serie de proprietăți care îl fac un material ideal pentru o seră. Acest material este foarte transparent. De exemplu, plexiglasul cu grosimea de 3 mm transmite 92% din radiația solară. Foaia acrilică este, de asemenea, extrem de rezistentă la radiațiile ultraviolete. Ca urmare, placa Plexiglas nu se îngălbenește atunci când este expusă la lumina soarelui, nici măcar după un timp de utilizare îndelungat.
Pe lângă lumina soarelui, panourile din plexiglas sunt rezistente și la alte condiții meteorologice, precum temperaturi scăzute sau umiditate. Geamuri din Plexiglas sunt, de asemenea, mult mai ușoare și mai rezistente la rupere decât sticla. În cele din urmă, există încă un argument foarte important în favoarea plexiglasului. Este mai ieftin decât geamurile de sticlă și se poate comanda online fără a ieși din casă.
Stratul de polimer, care este utilizat în cazul modelelor puțin mai scumpe, nu permite ca picăturile de apă să rămână pe suprafața sticlei, ci rulează lin pe ea. Acest lucru permite reducerea semnificativă a depunerii de calcar și a formării de murdărie. Geamurile acrilice utilizate pentru sere sunt suficient de groase și rezistente la fluctuațiile de temperatură, astfel încât, probabilitatea deteriorării lor în condiții tipice este foarte scăzută.
Seră de plexiglas sau policarbonat?
Plexiglasul nu este singurul material plastic care poate fi folosit ca material de construcție pentru sere de grădină. Policarbonatul solid va funcționa bine și în acest rol. Atât plexiglasul, cât și policarbonatul au proprietăți similare. Cu toate acestea, există unele diferențe între ele. Ambele materiale sunt mult mai rezistente la fisuri sau impacturi decât sticla, însă rezistența la deteriorare a plexiglasului incolor, este de 10 ori mai puternică decât sticla. În ceea ce privește coeficientul de transmitere a luminii, plexiglasul se comportă mai bine, în comparație cu aceste două materiale. Panourile din plexiglas lasă să pătrundă peste 90% din lumina soarelui, indiferent de grosimea lor.
Sera din sticlă – cum să o remediezi?
Foile de plexiglas pot fi, de asemenea, foarte utile ca material de reparație pentru o seră clasică de sticlă în stil vechi. Dacă te confrunți cu nevoia de a înlocui unul sau mai multe geamuri, pot fi înlocuite cu sticlă acrilică. Comanda unui geam clasic implică de obicei, o vizită la atelierul de geamuri și o cheltuială relativ mare, în timp ce plexiglasul tăiat la o dimensiune specifică, foarte precisă poate fi comandat online. Plexiglasul transparent este un material universal care este utilizat în domenii cu adevărat diferite ale vieții noastre.
Plexiglas – Avantaje
- Preț redus – în multe cazuri, decorațiunile din plexiglas proiectate de client sunt de multe ori mai ieftine decât decorațiunile gata făcute.
- Culori bogate – atunci când amenajezi interiorul, poți folosi plăci de plexiglas transparent sau în diferite culori. Cele mai populare sunt plexiglasul negru și plexiglasul alb, dar acest material este disponibil și în opal, satin, lapte etc.
Domenii de aplicare
Publicitate
- panouri publicitare
- litere și forme spațiale
- iluminate
plăci iluminate - umplerea pereților standurilor de expoziție
- forme spațiale.
Construcție
- bariere acustice
- geamuri pentru uși
- luminatoare – geamuri verticale și orizontale
- huse.
Industrie
- sanitare: căzi de baie, plăci de duș, corpuri de pat și cabine de solar
- aviație: ferestre de aeronave
- alimente: material incolor aprobat pentru contactul cu alimente fără grăsime
- auto: carenaje, plăcuțe de înmatriculare, elemente de faruri.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%
• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST
• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului
• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
Exclusiv
Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat
Uncategorized
O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine online
BUCUREȘTI – 21 octombrie 2025
Perspektive Vision, companie fondată de Marius Călugăru, anunță extinderea rețelei sale media la peste 4200 de site-uri și publicații partenere din România, consolidându-și poziția ca furnizor de servicii de promovare online prin advertoriale și articole publicate în presa digitală.
Compania colaborează cu agenții de PR, agenții SEO și magazine online, oferind posibilitatea de a publica advertoriale pe peste 4200 de publicații locale și naționale. Domeniile acoperite includ business, tehnologie, sănătate, educație, lifestyle, turism și entertainment, iar selecția site-urilor este realizată în funcție de profilul și obiectivele fiecărui brand.
Prin platforma Perspektive.ro și rețeaua proprie de colaboratori media, Perspektive Vision facilitează publicarea rapidă și eficientă a conținutului, asigurând vizibilitate organică, creșterea autorității în Google și consolidarea imaginii online a clienților. Rețeaua include publicații cu autoritate ridicată, site-uri de nișă și portale regionale, oferind o acoperire completă pentru promovarea prin conținut.
„Ne adresăm brandurilor și agențiilor care își doresc vizibilitate reală și rezultate măsurabile. Am construit o infrastructură media solidă, actualizată constant, unde fiecare articol publicat contribuie la creșterea prezenței online și la întărirea încrederii publicului”, a declarat Marius Călugăru, Manager Perspektive Vision.
În această perioadă, Perspektive Vision pune la dispoziția colaboratorilor pachete de advertoriale personalizate, adaptate nevoilor de promovare ale agențiilor și magazinelor online. Companiile interesate pot primi oferta completă și lista celor 4200 de publicații partenere trimițând un mesaj la contact@avantnet.ro.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la contact@avantnet.ro sau să vizitați:
www.perspektive.ro
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 20 de ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”