Exclusiv
Amenintari cu lichidarea impotriva unui magistrat in functie!/„De ce ne mai trebuie Parlament și Guvern dacă avem C.S.A.T.?”.

Oamenii trebuie să înţeleagă că magistraţii au un singur rol: să descopere şi să spună adevărul. Indiferent de consecinţe.„
Reamintim ca la data de 23.04.2017, Incisiv de Prahova a publicat articlolul „De ce ne mai trebuie Parlament și Guvern dacă avem C.S.A.T.?”.
Tot ce a dezvaluit „Echipa Incisiv de Prahov”a a fost confirmat! Chiar daca , dupa cativa ani de zile, de CCR si/sau ICCJ. Daca eram luati in „zeama”, nu se ajungea aici: UN JUDECATOR IN FUNCTIE SA FIE AMENINTAT CU MOARTEA! In fina, speram acum cativa ani ca nu putea fi mai RAU…Si noi ne mai inselam…Asa vor ajunge toti m,agistratiiiii….carne de tun si de „schimb” daca nu reactioneaza!
Evaziunea fiscală, mita, traficul de influență, minciuna, furtul, înșelăciunea sunt manifestările și instrumentele cu care operează majoritatea pripășiților noului tip de societate, care, din punct de vedere moral, ne-au întors în epoca feudală. Și n-ar fi posibile dacă spoiala de cultură, lipsa de profesionalism și mediocritatea cronică, afișate de la „vlădică la opincă”, într-o lume dominată de ipocrizie și substituție a valorii cu imbecilism șmecheresc, n-ar caracteriza societatea și n-ar încuraja manifestarea șmecheriei imorale ca o alternativă viabilă ce garantează parvenirea. Trăim într-o lume cu susul în jos în care logica și adevărul sunt servite cu picătura, din când în când, printre alții și de către Curtea Constituțională, care, ca și un pacient în covalescență, mai zvâcnește din când în când, atenționând că este încă vie. Numai că din ce în ce mai rar și apatic.
Cantonați într-un perpetum mobile, din care nu mai evadăm, caracterizat de prezența eternelor figuri politice ce reprezintă veșnicul colac de salvare de la înecul în hârdăul imens în care tot ei ne-au introdus, părem că deținem recordul imbecilismului, înâpățânându-ne în prostia de a trata ca salvatori pe cei care ne-au aplicat capete în gură, șuturi în organele genitale sau ne-au pus bocancul cazon pe grumaz, încât abia mai respirăm. Creduli până la fanatism, trăim din promisiuni iluzorii, îmbătați cu minciună, fericiți când „aleșii” noștrii își etalează averile incomensurabile obținute prin furt și ne sfidează cu opulența, atât ei cât și beizadelele lor inculte și imbecile, pripășite prin Parlament, Guvern, administrație (chiar și SRI), pe care le transformăm în V.I.P.-uri mondene și din imbecili în valori.
Într-un astfel de decor sinistru, dominat de prostie, în care încălcarea drepturilor cetățenești, constituționale, a devenit ceva firesc – pentru că turma habar n-are ce drepturi are, darămite să mai ceară și respectarea lor -, croșeele Curții Constituționale, aplicate în plexul uriașului colos SRI, ridicat prin toleranța extremă a cetățeanului, aproape că n-au efecte, fiind anihilate de puterea promovată și instalată cu binecuvântarea aceluiași SRI omniprezent și omnipotent. Se pare că într-o societate dominată de mediocritate și ignoranță, Constituția, legile și drepturile fundamentale umane, pentru putere și serviciile vasale, sunt jaloane de plastic, ușor de înlăturat, pentru că nu există o reacție pe măsură, ci doar palide scâncete, ale unei mass-medii mercenarizate și aservite și a unei societăți civile muribunde, ce se aud de după draperiile sălii unde are loc marea reprezentație a exercitării puterii.
Curtea Constituțională a decis că interceptările SRI sunt neconstituționale și, logic, acestea nu mai pot constitui probe în toate dosarele aflate pe rolul instanțelor (principiul cauzelor pendinte). În consecință, cu excepția cazurilor care privesc siguranța națională (delimitate strict prin art. 3 din Legea 51/1991 a siguranței naționale), SRI nu mai are dreptul să efectueze interceptări, nici direct, nici ca „prestator de servicii” prin intermediul tehnicii din dotare. Că sunt necesare investiții în tehnică de interceptare și recrutare de personal; că centrul de interceptare, împreună cu aparatura și personalul, aflat în subordinea SRI, trec sub control civil și vor fi subordonate Parlamentului, Guvernului ori Ministerului Justiției, sunt variante imperative, logice și incontestabile, care nu permit prea multă marjă de interpretare și nici abordări paranoia de faliment al justiției civile.
Și totuși, miniștrii și specialiștii Guvernului Cioloș, pozând în analfabeți care, chipurile, n-au înțeles, nici literar, nici în spiritul constituției, Decizia Curții Constituționale cu privire la eliminarea totală a SRI din ecuația interceptărilor din cazuzele ce nu privesc siguranța națională, încearcă o nouă cacealma tipic dâmbovițeană, în care SRI nu va mai proceda, direct, la efectuarea interceptărilor, ci, indirect, va asigura aparatura și personalul (și, automat, arhivarea !) necesare efectuarii interceptărilor. Adică, vor nu vor, Parchetele vor depinde tot de SRI, de certificatele ORNIS, de „filtrele” militare și de tehnica din dotarea SRI, care, în orice circumstanță, oricât de restrictivă ar părea, e evident că garantează SRI acces la toate interceptările efectuate de organele de cercetare penală, pentru că ei rămân proprietarii și administratorii serverelor în care se salvează și stochează informația. Prin această șmecherie decizia Curții: „…este justificată opţiunea legiuitorului ca mandatul de supraveghere tehnică să fie pus în executare de procuror şi de organele de cercetare penală, care sunt organe judiciare, conform art.30 din Codul de procedură penală, precum şi de către lucrătorii specializaţi din cadrul poliţiei, în condiţiile în care aceştia pot deţine avizul de ofiţeri de poliţie judiciară, în condiţiile art.55 alin.(5) din Codul de procedură penală„, devine una formală, inaplicabilă, un fel de struțo-cămilă generată de interpretarea subiectivă a noțiunii de „punere în executare”, care, în opinia „specialiștilor” guvernamentali înseamnă interceptarea convorbirilor sau mesajelor de către organele de cecetare penală, cu tehnica din dotarea SRI, stocând informația pe serverele SRI, servere care râmân în patrimoniul si administrarea SRI. Păi, în aceste condiții, cine naiba rămâne posesorul tuturor informațiilor ? Cine poate opri „valorificarea” lor neoficială ? N-ar fi mai sigure, în aceste circumstanțe, chiar serverele „Google” sau „Yahoo”, neutre în luptele pentru putere din România ? Având în vedere „antecedentele” (porția sufocantă de stenograme furnizate mass-media înainte ca dosarele să fie făcute publice și manipulările din campaniile electorale), cu siguranță că ar fi mai sigure serverele „Google” și „Yahoo” !
Deci, prin ordonanța de urgență, prin care, inexplicabil, Guvernul Cioloș s-a grăbit să prelungească nu să clarifice, starea de incertitudine privind aplicarea constituției sau încălcarea drepturilor constituționale, nu numai că nu s-a tranșat problema beneficiarului informațiilor, ci a fost complicată și mai mult. Astfel, grăbindu-se să intervină (clar în favoarea SRI nu a Constituției și cetățeanului) Guvernul încalcă flagrant Constituția, emițând o ordonanță într-un domeniu în care nu avea competență materială. Pentru că, conform art. 73, alin. (3) din Constituție, în cazul legilor organice, guvernul poate interveni doar în situația în care, prin reglementările pe care le conțin, actele normative emise „au consecințe pozitive în domeniile în care intervin” (Decizia C.C.1.189/2008). Or, despre ce consecințe pozitive putem vorbi când ordonanța guvernului asigură, în continuare, arhivarea de către SRI a interceptărilor realizate de organele de cercetare penală, adică acces la informații ? Nu e evidentă neconstituționalitatea ordonanței ?
Și, ca de obicei, devenit o cutumă în România, nimic nu se poate realiza fără Consiliul Suprem de Apărare a Ţării (CSAT). Un organism care, prin aportul ex-președintelui Traian Băsescu și-a lărgit infinit competențele și a devenit o putere paralelă, ce substituie, în mod curent, Parlamentul României. Rămasă fără urmări și fără o reacție pe măsură, șmecheria CSAT de a aduăga la o lege emisă de Parlament (la art. 3 din Legea 51/1991, au fost adăugate, prin decizia CSAT, noi atribuții SRI), noi prerogative, ce au permis SRI să efectueze acte de cercetare penală, deși contravin Legii 14/1992 și Constituției, cutuma a fost preluată și reînviată și de noul Președinte, Klaus Iohannis, acesta reacționând prompt la Decizia CSAT ce vizează direct încălcarea atribuțiilor constituționale de către SRI, prin convocarea CSAT. Deși potrivit art.119 din Constituție, CSAT „organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii”, are atribuții strict limitate, întrunit, de urgență – de parcă ar fi apărut o problemă de siguranță națională -, CSAT a analizat și s-a pronunțat, avizând favorabil Ordonanța Guvernului Cioloș privind măsurile aprobate în urma Deciziei nr. 51/2016 a Curții Constituționale. Și asta în condițiile în care, potrivit art. 4, lit. d) din Legea 415 din 27 iunie 2002, CSAT avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind: „securitatea naţională; organizarea generală a forţelor armate şi a celorlalte instituţii cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare; propunerile de buget ale instituţiilor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; alocaţiile bugetare destinate ministerelor şi serviciilor cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale; condiţiile de intrare, trecere sau staţionare pe teritoriul României a trupelor străine; numirea în funcţiile prevăzute în statele de organizare cu grad de general-locotenent, viceamiral, similare şi superioare acestora” domenii care, oricât de subiectivi am fi și de paranoia, este evident că nu privesc, sub nici o forma, dispoziţiile art.142 alin.(1) din Codul de procedură penală. Și atunci, care a fost logica convocării de către Klaus Iohannis a CSAT? Nu e clar că la presiunile și pentru SRI s-a făcut această convocare ?
România se află într-o ipostază tenebroasă a existenței ei. O insulă între est-ul controlat de expansionismul rusesc și musulman radical și vest-ul letargic, boem, unde civilizația morală se află la apogeu. Un „no man’s land” moral în care se experimentează un grețos amestec de civilizații bazate pe elemente morale și imorale. Si dacă influența vestică este reprezentată, în special, de progresul tehnologic, din punct de vedere social și al civilizației continuăm să rămânem arhaici, influențați de est-ul rusesc sau musulman, în care morala se rezumă la „a te descurca”. O societate caracterizată de „scopul scuză mijloacele”, în care informația, indiferent cum este folosită, este vitală.
Lupta pentru acapararea puterii în România a pervertit totul: cetățeni, mass-media, instituții de stat, ONG-uri, culte, învățământ, cultură, etc. Aproape totul este infestat și virusat cu cangrena generată de morbul puterii. În această luptă, devenită cronică, instituțiile statului, fie că se numesc SRI, DNA, DIICOT, Parlament, Guvern, au devenit măciuci și ghioage pentru altoit adeversarii. Păpușarii care le controlează, prin numiri politice, prin promovări imorale, se folosesc de orice prilej și de orice metodă pentru a implica instituțiile publice în luptele pentru putere. Conștient sau manipulat, fiecare funcționar din instituțiile de forță, este angrenat (mai mult sau mai puțin, dar nu neutru) în luptele pentru putere și în păruiala națională generală. Loviturile sub centură, capetele în gură, croșeele în ficat, uppercuturi în barbă (figurativ vorbind), fac parte din arsenalul combatanților. Iar în disputa generală, „care pe care”, fără menajamente, deținerea și controlul informației este vital. Astfel, până în prezent, cine a deținut informația, a controlat măcelul și a decis finalul, pentru că a putut aplica lovituri năucitoare celor vizați, care au fost eliminați chiar înainte de a conta. Și cine a deținut informația a controlat, în primul rând, mass-media, furnizând, înainte de a deveni publice, „dovezi” ale așa zisei vinovații, în doze credibile, substituid justiția cu o tele-justiție sau o justiție mass-media, controlată prin dozajul informației și prin presiuni extraordinare care au influențat justiția oficială. Astfel, în timp, printr-o încălcare grosolană a Constituției, s-a cimentat și format o supra-structura uriașa, compusă din posesorul informației (SRI) și beneficiarul informației (mass-media), care a controlat și continuă să controleze România, stabilind, arbitrar și subiectiv, prin presiunea uriașă capabilă s-o exercite, cine și cât deține puterea în România, cine rămâne și cine dispare din peisajul puterii.
Prin Decizia nr. 51/2016, Curtea Constituțională a fracturat, oficial, monopolul asupra informației, cu consecințe dezastruoase nu asupra siguranței naționale și nici asupra dosarelor în care există interceptări nelegale, ci asupra controlului informației care contează în lupta pentru putere. Spargerea monopolului informației înseamnă pierderea controlului unor grupări asupra societății și asupra adversarilor. Spectrul apariției concurenței în domeniul informațiilor, presupune eliminarea arbitrariului și dă frisoane celor care s-au obișnuit să controleze societatea prin dozarea informației și manipularea mass-media prin dozaj. Lecturând presa și vizionând media, în cazul Deciziei 51/2016 a CC, este mai mult decât evident cine au fost beneficiarii privilegiați a informațiilor în premieră, furnizate de „stăpânii” informațiilor și cine au de pierdut și de câștigat din această reașezare a dreptului de acces la informații. De asemenea, reacțiile Guvernului Cioloș și ale lui Klaus Iohannis, arată clar tabăra în care au jucat și joacă, pentru că, aproape pe față, au luat poziție, vădit ostilă deciziei Curții Constituționale și pro SRI, convocând CSAT (ca urmare a considerării pierderii monopolului informației de către SRI o problemă de siguranță națională, adică spargerea monopolului informației e sinonimă cu atacarea armată a României) și emițând o Ordonanță de Urgență (prin care nu numai că nu pun în aplicare decizia Curții Constituționale, ci, sfidând Curtea Constituțională și Constituția, lărgesc prerogativele SRI și întăresc controlul și monopolul acestei instituții asupra informației). Și iar asistăm bezmetici la o repriză de păruială între ariviști, disperați să ajungă la putere, incapabili să percepem cât și până când mai suportă societatea astfel de experimente antidemocratice, în care statul de drept este terfelit chiar de către cei care-l invocă, ușurându-se pe Constituție, pentru a permite unei instituții să mențină monopolul informației obținută fraudulos.
Exclusiv
Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

În centrul scandalului se află PFA Lupu Mărioara, care, împreună cu fiul său, a conceput o schemă prin care același apartament era vândut mai multor cumpărători. Aceasta acțiune reflectă nu doar lipsa de etică în afaceri, ci și o planificare atentă a fraudelor. Prejudiciul total s-a ridicat la aproximativ 935.500 euro și 423.551 lei, afectând profund victimele (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc..
Exclusiv
Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași
Exclusiv
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese
La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră, Incisiv de Prahova, a publicat un articol amplu intitulat „Afaceri și corupție: Adevărul nespus din Vălenii de Munte”(aici). Această investigație a scos la iveală o serie de scandaluri grave legate de corupție și abuzuri de putere în această localitate.
O rețea de corupție extinsă
Investigațiile desfășurate relevă existența unei rețele complexe de corupție, cu conexiuni profunde în administrația prahoveană, instituțiile centrale, dar și în serviciile secrete. Această rețea subliniază amploarea și gravitatea fenomenului care afectează nu doar Vălenii de Munte, ci și întreaga regiune.
Amenințări și indiferența poliției
După cum am relatat într-un articol anterior, I.C., fost consilier al primăriei, a fost amenințat cu moartea de către primar. În ciuda plângerii depuse la Poliția Vălenii de Munte, cazul său a fost ignorat, probabil din cauza influenței exercitate de primar. Conform cercetărilor noastre, subcomisarul Alexandru Militaru, șeful Poliției din Vălenii de Munte, poartă responsabilitatea pentru amânarea dosarului referitor la amenințările îndreptate împotriva lui I.C.
Afaceri de betoane și influența primarului
Un alt aspect discutabil este activitatea firmei de betoane „Concris”, care este asociată cu primarul și înregistrată pe numele soției acestuia. Această firmă furnizează beton pentru diverse lucrări din zonă, iar martorii afirmă că tot betonul utilizat în ultimele 24 de luni provine din această sursă.
În mod curios, se pare că primarul din Cerașu, refuzând să achiziționeze produse de la firma asociată cu primarul din Vălenii de Munte, a devenit ținta unei acțiuni de intimidare. Conform informațiilor obținute, Alexandru Militaru a inscenat un dosar penal împotriva primarului din Cerașu, exacerbând astfel atmosfera de corupție și intimidare care domnește în Vălenii de Munte.
Abuzuri incredibile în Cerasu: Cum un primar se luptă cu opoziția politică și abuzurile instituțiilor statului
Recent, am descoperit o situație uluitoare care ilustrează abuzurile instituțiilor statului în România anului 2025. O societate comercială din Cerasu se confruntă cu obstacole ilegale impuse de Poliție și Parchet, fără a exista acuzații oficiale formulate.
Aceste evenimente au loc în contextul în care firma tatălui primarului Alin Staicu a devenit ținta unor atacuri politice, motivate de interese personale și rivalități.
Incidentul care a pornit conflictul
Pe 25 ianuarie 2025, un consilier local PSD din Cerasu a sunat la numărul de urgență 112, acuzându-l pe primarul Staicu de conducerea unui camion de lemne fără acte legale. Această sesizare a fost imediat preluată de autorități, care s-au mobilizat rapid, dar camionul era deja în depozit, iar angajații începeau descărcarea. În ciuda avizelor electronice legale pentru lemne, polițiștii au decis că nimic nu va pleca din curtea societății până la obținerea unui mandat de percheziție, ignorând astfel faptul că intrau pe o proprietate privată fără autorizație.
Paza polției și agresiunea impotriva clienților
Polițiștii, neimpresionați de documentele legale, au instituit o pază la poarta societății comerciale, chiar și peste noapte. Primarul Alin Staicu descrie situația ca fiind copleșitoare, spunând: „Au stat toată noaptea de pază, de ziceai că suntem infractorii infractorilor”. Abuzurile poliției s-au amplificat, culminând cu agresarea unui client venit să ridice marfa comandată.
Operațiunea a fost coordonată de Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, iar mandatul de percheziție, care a sosit a doua zi, a fost semnat de Ionuț Epurescu, prim-procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte.
Sechestru și interzicerea activității
Poliția a impus sechestru pe o cantitate exorbitantă de lemn și cherestea, mult peste ceea ce fusese reclamat, afectând astfel grav activitatea societății. Prima zi de percheziții a dus la măsurarea unui total de doar 23 mc, însă, în ciuda oboselii, activitatea firmei a fost blocată până la finalizarea cercetărilor.
După trei zile, fără un nou mandat, poliția a revenit pentru a continua măsurătorile, iar firma rămânea în continuare oprită, fapt fructificat politic de către o opoziție evidentă.
Impactul economic asupra societății
În urma acestor „verificări”, cinci angajați ai firmei au fost trimiși acasă, fiindu-le suspendate contractele de muncă pe motiv de forță majoră. Primarul Staicu a declarat: „Firma are pierderi de 35.000 de lei pe zi, iar există riscuri să pierdem proiecte cu fonduri europene din cauza acestor abuzuri”.
Pronunțându-se pe tema presiunilor politice, Staicu susține că aceste acțiuni au început imediat după alegerile locale, iar procurorii ar fi recunoscut că trebuiau să intervină mai devreme pentru a-i împiedica să câștige un nou mandat.
Lupta impotriva abuzurilor
„Domnii procurori și Poliția Națională protejează buticarii care vând marfă fără bonuri fiscale și reacționează la simplul apel al unui individ care este reclamant de profesie”, afirmă Staicu. „Vom merge în instanță împotriva Ministerului Afacerilor Interne și a celui care a făcut reclamația abuzivă, pentru a recupera pierderile“.
Aceste declarații subliniază un fenomen alarmant de abuz și corupție în instituțiile statului, unde rivalitățile politice afectează grav funcționarea și integritatea unor afaceri legitime. Aceste măsuri drastice subminează încrederea cetățenilor în autoritățile care ar trebui să le protejeze drepturile și interesele.
Privind în ansamblu, situația de la Cerasu servește ca un exemplu emblematic al provocărilor cu care se confruntă antreprenorii și cetățenii în fața abuzurilor de putere. Este esențial ca aceste probleme să fie investigate cu seriozitate, pentru a asigura un cadru legislativ și instituțional care să protejeze împotriva abuzurilor și să garanteze un mediu de afaceri sănătos și echitabil.
Abuzuri procedurale în cazul „Fence Prod Com”: Poliția învinsă de propuneri ilegale
În cursul operațiunilor desfășurate de către autorități, organele de poliție au decis să sigileze întreaga cantitate de material lemnos identificată și neinventariată, incluzând cherestea și buștean, găsită atât în interiorul depozitului societății, cât și pe terenurile din apropiere. Materialul lemnos a fost lăsat în custodia societății, iar această măsură ridică semne de întrebare asupra legalității acțiunilor întreprinse.
Pe lângă sigilarea materialului lemnos, polițiștii au procedat și la sigilarea autocamionului marca SCANIA, cu numărul de înmatriculare PH 83 FNL, și a remorcii marca SCWARZMULLER, cu numărul de înmatriculare PH 87 FNL, ambele aparținând societății. Activitatea de inventariere a acestui material lemnos urma să înceapă în data de 27 ianuarie 2025, însă utilajul necesar pentru manipularea masei lemnoase a fost defect, ceea ce a împiedicat utilizarea acestuia în acele momente.
Un aspect deranjant al acestei situații este omisiunea flagrantă a dispozițiilor legale. Potrivit art. 157 alin. (7) lit. j din Codul de Procedură Penală, mandatul de percheziție domiciliară poate fi utilizat o singură dată. Cu toate acestea, pe 29 ianuarie 2025, organele de cercetare penală au descins din nou în sediul societății pentru a efectua măsurători ale materialului lemnos deja sigilat, acțiune desfășurată fără obținerea unui nou mandat de percheziție.
Această pătrundere neautorizată reprezintă o încălcare gravă a drepturilor cetățeanului, în special a inviolabilității domiciliului, așa cum este prevăzut de art. 27 din Constituție, și contravine în mod flagrant dispozițiilor legislației naționale. Această intervenție abuzivă, efectuată de șeful Poliției, fără a avea un mandat legal, constituie o violare gravă a drepturilor fundamentale, protejate atât de Constituția României, cât și de legislația europeană.
Astfel de abuzuri nu afectează doar persoanele implicate, ci subminează și încrederea generală a cetățenilor în instituțiile statului, generând consecințe negative de amploare pentru întreaga instituție a Poliției. Este esențial ca aceste comportamente abuzive să fie investigate și responsabilizate pentru a restabili integritatea și încrederea în sistemul de justiție.
Impactul abuzurilor asupra integrității probelor și finanțărilor europene
Pătrunderea ilegală într-un sediu de lucru nu doar că ridică întrebări legale, ci poate afecta grav integritatea probelor obținute. Acțiunile desfășurate fără respectarea procedurilor legale riscă să transforme aceste dovezi în inadmisibile în fața instanței, compromițând astfel desfășurarea unui proces de justiție corect și echitabil.
Această situație are consecințe severe și asupra activității societății implicate. Recent, societatea Fence Prod Com a obținut două finanțări semnificative din partea Uniunii Europene, totalizând aproximativ 200.000 de euro pentru dezvoltarea unor proiecte importante. Este bine cunoscut faptul că nerespectarea condițiilor stipulate pentru aceste finanțări poate conduce la repercusiuni severe și ireversibile pentru beneficiari.
În cazul în care beneficiarul nu respectă condițiile de eligibilitate, obiectivele proiectului sau obligațiile contractuale, autoritatea competentă poate solicita rambursarea totală sau parțială a fondurilor primite. Mai mult, beneficiarii care comit nereguli grave riscă să fie excluși de la accesarea altor fonduri europene pentru o perioadă determinată.
Aceste consecințe ar putea afecta nu doar viitorul financiar al societății, dar și capacitatea acesteia de a contribui la dezvoltarea economică locală. De aceea, este imperativ ca autoritățile să acționeze cu responsabilitate, respectând cadrul legal, pentru a proteja interesele legale ale tuturor părților implicate.
Povestea lui Alexandru Militaru: Plantat pentru a abuz de putere
Mai poate fi considerat surprinzător comportamentul abuziv al lui Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, având în vedere că a fost ‘plantat’ în această funcție cu sprijinul chestorului Eduard Mirițescu? (aici)
Aceste revelații evidențiază nu doar un sistem de corupție bine consolidat, ci și o practică alarmantă de abuzuri de putere din partea autorităților locale. Integritatea instituțiilor trebuie să fie protejată, iar cetățenii merită să trăiască într-o comunitate liberă de frică și corupție. Vă vom aduce în curând dezvăluiri uluitoare!. (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 4 zile
SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)
-
Exclusivacum 3 zile
Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local
-
Exclusivacum 3 zile
Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni
-
Exclusivacum o zi
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum o zi
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Reflecții asupra structurilor de putere în MAI
-
Exclusivacum 4 zile
SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative
-
Exclusivacum 2 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare