Aveti un Pont
Noi probleme pentru Crin Bologa în fruntea DNA/Focar de COVID-19 la DNA! Audierile au fost anulate!
(Preluare National – Catalin Tache):
În loc de coadă, acum este pustiu la intrarea în DNA!
Iată că nici măcar cea mai temută instituție a statului român nu a scăpat din ”strânsoarea” tot mai nebunească a infectărilor cu COVID – 19! Astfel că, deși din motive totuși lesne de înțeles s-a încercat ca totul să se rezolve strict în sânul structurii, sursele noastre de la vârful sistemului susțin că în această săptămână a fost identificat în cadrul Structurii Centrale a Direcției Naționale Anticorupție un posibil focar de infectări cu COVID -19!
Iar cu toate că nu se știe exact încă dacă suspiciunile de infectare se referă chiar la procurori anticorupție, la ofițerii de poliție judiciară detașați pe lângă aceștia sau la alte categorii de personal auxiliar, cert este doar că lucrurile sunt deja destul de grave! Altfel neputând fi explicată situația fără precedent în toată istoria Direcției Națioanle Anticorupție și prin care pur și simplu zilele acestea au fost anulate mai multe audieri. Desigur, la fel ca și alte structuri de Parchet, și la DNA s-a încercat procedurizarea digitală la maxim, astfel că denunțurile sau alte plângeri se puteau face deja de ceva vreme bună prin intermediul unui email oficial. După cum la fel și unele înștiințări din partea instituției erau deja transmise tot pe cale digitală…
Audierile suspecților au fost amânate
Numai că de această dată vorbim de anularea audierilor unor persoane suspecte în dosare extrem, dar extrem de importante! Și mediatizate pe măsură, bineînțeles… Numai că unele din numele grele ce urmau a fi audiate au fost deja înștiințate că ”spovedaniile” suspendate urmează să aibă loc la o dată ulterioară, ce va fi stabilită și comunicată între timp. Motivarea pentru aceste măsuri excepționale fiind suspiciunea cu privire la existența unui posibil focar de COVID – 19 în cadrul Structurii Centrale a Direcției Naționale Anticorupție!
Se intră în carantină?
În condițiile în care aproape că nu mai este instituție a statului român care să nu fi fost atinsă de pandemie, faptul că a intrat COVID-ul și în DNA chiar că nu ar trebui să mire din cale afară pe cineva! Atâta doar că ținând cont de condițiile specifice ale muncii celor de la Direcția Națională Anticorupție, indiferent că vorbim aici de procurori, polițiști judiciari sau personal auxiliar uite că a fost totuși nevoie de luarea unor măsuri excepționale, prin care să se împiedice eventuala răspândire a virusului și implicit scăparea lucrurilor cu totul de sub control.
Din informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră reieșind că dacă suspendarea audierilor nu va da roade, atunci se poate ajunge în scurt timp la o operațiune totală de izolare a sediului central al DNA din Bulevardul Știrbei Vodă. Iar posibila carantinare a Direcției Naționale Anticorupție pică într-un moment cum nu se poate mai prost… Adică în plină desfășurare a concursului pentru numirea în funcții de execuție în cadrul DNA!
Noi probleme pentru Crin Bologa în fruntea DNA
E ”foame” de procurori!
Pentru că după valurile de epurări care au avut loc la nivelul superior al Direcției Naționale Anticorupție în ultimii ani, structura s-a confruntat cu o acută criză de personal. De fapt de procuori. Și mai ales de procurori prin care să se poată ”plomba” găurile tot mai vizibile de la vârful organigramei. Drept urmare a fost declanșat un amplu concurs la care s-au înscris nu mai puțin de 11 procurori care vizează ocuparea unor funcții de execuție în cadrul Direcției Naționale Anticorupție.
Este vorba despre Gheorghe Berce – de la PICCJ, detașat la DNA Oradea; Origel Cotoi – de la Parchetul Tribunalului Iași, delegat la DNA Iași; Melinda Elena Diaconescu – de la Parchetul Tribunalului București, delegat la DNA Structura Centrală; Ionuț Ioan Dincă – de la Parchetul Judecătoriei Galați, delegat la DNA Galați; Silvana Purcarin – de la Parchetul Curții de Apel Timișoara, delegat la DNA Timișoara; Loredana Michaela Teodorescu – de la Parchetul Tribunalului Gorj, delegat la DNA Structura Centrală; Ioan Tomoioagă – de la Parchetul Tribunalului Maramureș, delegat la DNA Cluj, Biroul Teritorial Baia Mare; Marcel Sandu – de la Parchetul Curții de Apel București, delegat la DNA Structura Centrală; Marinel Corneliu Pavel – de la Parchetul Tribunalului Olt, delegat la Parchetul Judecătoriei Slatina; Irina Perjoiu – de la DIICOT Vaslui și Ionuț Auraș Petrescu – de la Parchetul Tribunalului București.
Cu toții fiind până în prezent în grafic, mai ales după ce au fost declarați admiși și la proba evaluării rechizitoriilor sau actelor întocmite în ultimii cinci ani! Ceea ce arată că este ”foame” mare de procurori la DNA, din moment ce niciunul dintre candidați nu s-a împotmolit până acum. Numai că acum rămâne de văzut și dacă – dar și cum!- concursul va continua conform programului stabilit… Sau la fel ca în cazul anumitor audieri se va prefera suspendarea procedurilor, cel puțin până se va evalua exact situația din cadrul structurii conduse de procurorul șef Crin Bologa…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 4 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 4 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum o zi
Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum o zi
Administrație cu oameni de „valoare” la Primăria Comunei Colceag
-
Exclusivacum 3 zile
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție
-
Exclusivacum 4 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici