Connect with us

Actualitate

Avocatul Poporului acuza la CCR incalcarea dreptului la un proces echitabil prin compunerea completelor de judecata

Incisiv

Publicat

pe

 “Un element esential al organizarii si functionarii instantelor, constituirea completelor, este dat in competenta colegiilor de conducere, organe administrative care, prin acte administrative cu o putere juridica inferioara legii, devin abilitate sa reglementeze aspecte a caror legiferare trebuie realizata prin norme de nivelul legii organice”

Dupa decizile privind compunerea nelegala a Completelor de 5 judecatori ale Inaltei Curti si incalcarea legii de catre aceeasi Inalta Curte prin neconstituirea completelor specializate in materia coruptiei, Curtea Constitutionala a Romaniei poate pronunta o noua hotarare istorica. De aceasta data, vizate sunt toate completele de judecata, si, atentie, nu doar cele de la instanta suprema.

Avocatul Poporului a sesizat CCR marti, 6 noiembrie 2019, cu exceptia de neconstitutionalitate a mai multor articole din Legea 304/2004 privind organizarea judiciara, referitoare la modul de constituire a completelor de judecata. Foarte important, exceptia vizeaza articole din Legea 304/2004 cuprinse atat in “Capitolul I – Inalta Curte de Casatie si Justitie”, cat si in “Capitolul II – Curtile de apel, tribunalele, tribunalele specializate si judecatoriile”.

Actiunea Avocatului Poporului, institutie condusa de Renate Weber (foto), se bazeaza chiar pe deciziile CCR mentionate mai sus, mai exact Decizia 585/2018 privind nelegala compunere a Completelor de 5 judecatori ICCJ (click aici pentru a citi) si Decizia 417/2019 privind lipsa completelor specializate in materia coruptiei la ICCJ (click aici pentru a citi). In esenta, Avocatul Poporului acuza ca prin modul in care sunt constituite completele de judecata la nivelul Inaltei Curti de Casatie si Justitie si a celorlalte instante, prin acte administrative ale Colegiilor de conducere, se cauzeaza o nerespectare a dreptului la un proces echitabil, precum si o nerespectare a obligatiei de legiferare prin lege organica in privinta organizarii si functionarii completelor, ca structuri componente necesare organizarii si functionarii instantelor. In acest sens, Avocatul Poporului subliniaza ca in momentul de fata s-a ajuns ca un element esential al organizarii si functionarii instantelor, si anume constituirea completelor de judecata, sa fie dat in competenta colegiilor de conducere, adica in competenta unor organe administrative care emit acte administrative cu o putere juridica inferioara legii, dar care devin abilitate sa reglementeze aspecte a caror legiferare trebuie realizata prin norme de nivelul legii organice.

Iata articolele din Legea 34/2004 privind organizarea judiciara atacate de Avocatul Poporului la CCR:

Art. 19 alin. 3 (din Capitolul I – Inalta Curte de Casatie si Justitie):

“La inceputul fiecarui an, Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, la propunerea presedintelui sau a vicepresedintelui acesteia, poate aproba infiintarea de complete specializate in cadrul sectiilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in functie de numarul si natura cauzelor, de volumul de activitate al fiecarei sectii, precum si de specializarea judecatorilor si necesitatea valorificarii experientei profesionale a acestora”.

Art. 29 alin. 1 (din Capitolul I – Inalta Curte de Casatie si Justitie):

“Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie are urmatoarele atributii:

  1. a) aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea administrativa, precum si statele de functii si de personal ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie;
  2. b) Abrogata
  3. c) propune Sectiei pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii numirea, promovarea, transferul, suspendarea si incetarea din functie a magistratilor-asistenti;
  4. d) organizeaza si supravegheaza rezolvarea petitiilor, in conditiile legii;
  5. e) propune proiectul de buget al inaltei Curti de Casatie si Justitie;
  6. f) exercita alte atributii prevazute in Regulamentul privind organizarea si functionarea administrativa a Inaltei Curti de Casatie si Justitie”.

Art. 31 alin. 1 lit. c (din Capitolul I – Inalta Curte de Casatie si Justitie)(din Capitolul I – Inalta Curte de Casatie si Justitie):

“In materie penala, completele de judecata se compun dupa cum urmeaza:

  1. c) pentru apelurile impotriva hotararilor pronuntate in prima instanta de curtile de apel si de Curtea Militara de Apel, completul de judecata este format din 3 judecatori”

Art. 52. alin. (1) (Capitolul II – Curtile de apel, tribunalele, tribunalele specializate si judecatoriile):

“Colegiile de conducere stabilesc compunerea completelor de judecata la inceputul anului, urmarind asigurarea continuitatii completului. Schimbarea membrilor completelor se face in mod exceptional, pe baza criteriilor obiective stabilite de Regulamentul de ordine interioara a instantelor judecatoresti”.

Iata prevederile din Constitutie care ar fi incalcate de articolele din Legea 304/2004 privind organizarea judiciara atacate la CCR:

Art. 21 alin. (3):

“Partile au dreptul la un proces echitabil si la solutionarea cauzelor intr-un termen rezonabil”

Art. 73 alin. (3) lit. l):

“Prin lege organica se reglementeaza:

  1. l) organizarea si functionarea Consiliului Superior al Magistraturii, a instantelor judecatoresti, a Ministerului Public si a Curtii de Conturi”

Art. 126 alin. (1):

“Justitia se realizeaza prin Inalta Curte de Casatie si Justitie si prin celelalte instante judecatoresti stabilite de lege”

Art. 147 alin. (4):

“Deciziile Curtii Constitutionale se publica in Monitorul Oficial al României. De la data publicarii, deciziile sunt general obligatorii si au putere numai pentru viitor”.

Iata fragmente din sesizarea trimisa la CCR de Avocatul Poporului, pe care o atasam integral la finalul articolului:

“Dispozitiile art. 19 alin. (3), art. 29 alin. (1), art. 31 alin. (1) lit. c) si art. 52 alin. (1) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, aduc atingere art. 21 alin. (3), art. 73 alin. (3) lit. l), art. 126 alin. (1) si art. 147 alin. (4) din Constitutie.

(…)

  1. Caracterul de act administrativ al actelor colegiilor de conducere ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie si instantelor

Conform Deciziei nr. 685/2018 a Curtii Constitutionale, actul Colegiului de conducere, organ administrativ cu caracter colegial, este unul administrativ, indiferent ca este vorba de un act generat pentru modificarea/completarea/abrogarea Regulamentului sau de un act adoptat in aplicarea acestuia.

Potrivit art. 2 alin. (1) lit. c) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.154 din 7 decembrie 2004, actul administrativ se defineste ca fiind actul unilateral cu caracter individual sau normativ, emis de o autoritate publica, in regim de putere publica, in vederea organizarii executarii legii sau a executarii in concret a legii, care da nastere, modifica sau stinge raporturi juridice.

Intrucat actul astfel adoptat este unul administrativ, continutul sau nu poate viza aplicarea si interpretarea legii de procedura; or, modul de desemnare a membrilor completelor tine tocmai de aplicarea normelor procedurale, Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie nu poate prelua atributii jurisdictionale din chiar sfera de competenta primara a puterii judecatoresti.

Curtea Constitutionala a constatat ca Inalta Curte de Casatie si Justitie, ca subiect de drept, este o persoana juridica de drept public, care, pe langa latura jurisdictionala a activitatii sale, cunoaste si o latura administrativa. Aceasta din urma dimensiune priveste organizarea si functionarea in concret a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, pentru realizarea functiei sale jurisdictionale, fiind reglementata prin lege si, in aplicarea acesteia, printr-un act administrativ unilateral cu caracter normativ (Regulamentul). Cele doua laturi – jurisdictionala/administrativa – nu pot interfera intre ele, niciuna neputand prelua obiectul activitatii celeilalte. Astfel, actele administrative generate nu pot stabili/influenta compunerea completurilor sau procedura de judecata din fata Inaltei Curti de Casatie si Justitie, cum nici hotararile judecatoresti pronuntate nu se substituie actelor administrative.

(…)

Prin Decizia nr. 417/2019, Curtea Constitutionala a retinut ca organizarea completurilor de judecata la care face referire Decizia nr. 685 din 7 noiembrie 2018, par. 177, cuprinde in mod intrinsec ideea de constituire a acestora potrivit legii, ceea ce exprima obligatia Inaltei Curti de Casatie si Justitie de a respecta legea si de a se supune acesteia. Astfel, daca legea prevede un anumit numar, specializare sau existenta temporara a completurilor, Inalta Curte de Casatie si Justitie, indiferent ca actioneaza in virtutea laturii sale administrative sau jurisdictionale, are obligatia constitutionala sa respecte exigentele art. 126 alin. (4) din Constitutie si, pe cale de consecinta, sa constituie completurile de judecata potrivit legii, iar, in masura in care latura sa administrativa, in speta Colegiul de conducere, esueaza in indeplinirea acestei misiuni constitutionale, completurile de judecata nelegal constituite trebuie sa identifice si sa apeleze la remediile judiciare prevazute de lege pentru a readuce starea de legalitate in activitatea jurisdictionala a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

2.Incalcarea dreptului la un proces echitabil

(…)

Curtea a retinut ca instantele judecatoresti, astfel cum sunt reglementate prin Constitutie si Legea nr. 304/2004, isi realizeaza functia de infaptuire a justitiei prin intermediul judecatorilor organizati in completuri de judecata.

Pentru ca organizarea puterii judecatoresti sa nu devina aleatorie si pentru a nu permite aparitia unor elemente de arbitrariu, legiuitorul constituant a stabilit ca procedura de judecata se stabileste prin lege, iar cu privire speciala asupra Inaltei Curti de Casatie si Justitie a consacrat faptul ca atat compunerea sa, cat si regulile de functionare se stabilesc prin lege organica. Astfel, atunci cand legiuitorul constitutional se refera la compunerea instantei supreme – notiune autonoma folosita de Constitutie – nu are in vedere numarul total de judecatori al acesteia, ci organizarea si compunerea sectiilor, sectiilor unite, completurilor de judecata care realizeaza functia sa jurisdictionala.

Astfel, Curtea a constatat ca legiuitorul constitutional a dat o mare importanta ordonarii actiunii puterii judecatoresti atat la nivelul instantei supreme, cat si la nivelul celorlalte instante inferioare. Aceasta constructie constitutionala a dus la calificarea la nivel legal a aspectelor referitoare la compunerea instantei judecatoresti, ca fiind norme de procedura de ordine publica. De aceea, incalcarea prevederilor legii referitoare la compunerea completului de judecata exprima o exigenta de ordine publica, a carei incalcare atrage nulitatea absoluta a actelor pronuntate de acesta. O astfel de viziune asigura coerenta actiunii puterii judecatoresti, garantand, in acelasi timp, independenta si impartialitatea judecatorului.

Dreptul la un proces echitabil are la baza sa exact aceste doua caracteristici esentiale, iar incalcarea reglementarilor referitoare la compunerea instantei chiar de catre aceasta atrage, in mod cert, o suspiciune/indoiala rezonabila cu privire la posibilitatea ca instantele sa nu fie independente sau impartiale.

  1. Nerespectarea obligatiei de legiferare prin lege organica, in privinta organizarii si functionarii completelor, ca structuri componente necesare organizarii si functionarii instantelor

Dispozitiile legale criticate contravin prevederilor art. 73 alin. (3) lit.l) teza a II-a si art. 126 alin. (4) Constitutie, potrivit carora compunerea Inaltei Curti de Casatie si Justitie se stabileste prin lege organica, respectiv ‘prin lege organica se reglementeaza organicarea si functionarea instantelor judecatoresti’, intrucat un element esential al organizarii si functionarii instantelor si anume, constituirea completelor, este dat in competenta colegiilor de conducere, organe administrative care, prin acte administrative cu o putere juridica inferioara legii, devin abilitate sa reglementeze aspecte a caror legiferare trebuie realizata prin norme de nivelul legii organice.

  1. Incalcarea caracterului general obligatoriu al deciziilor Curtii Constitutionale

Referitor la obligativitatea deciziilor Curtii Constitutionale, Curtea a statuat, in mod constant, incepand cu Decizia Plenului nr. 1/1995 privind obligativitatea deciziilor sale pronuntate in cadrul controlului de constitutionalitate, ‘puterea de lucru judecat ce insoteste actele jurisdictionale, deci si deciziile Curtii Constitutionale, se ataseaza nu numai dispozitivului, ci si considerentelor pe care se sprijina acesta’. Or, argumentele de neconstitutionalitate retinute de instanta de contencios constitutional in considerentele Deciziilor nr. 685/2018 si nr. 417/2019 se aplica mutadis mutandis si in privinta prevederilor art. 19 alin. (3), art. 29 alin. (1), art. 31 alin. (1) lit. c) si art. 52 alin. (1) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare”.

https://www.luju.ro/marea-deflagratie-avocatul-poporului-acuza-la-ccr-incalcarea-dreptului-la-un-proces-echitabil-prin-compunerea-completelor-de-judecata-un-element-esential-al-organizarii-si-functionarii-instantelor-constituirea-completelor-este-dat-in-competenta-colegiilor

 

Actualitate

De doua ori ,,a ars” Euro din rezerva BNR pentru ca leul sa nu iasa din ,,incinta” promisa

Incisiv

Publicat

pe

De

Foooaaarte atent este domnul Mugur Isarescu in promisiunea facuta sustinatorilor de lunga durata ai lui (si ai LUI) – in cazul lui Iohannis nu ma refer la votanti – si anume ca Euro-Leu nu va depasi nivelul de 4,8 lei pentru un Euro, cu orice pret. Alataieri nu a fost atat de atent si era cat pe ce sa fie urecheat pentru ca Euro-Leu s-a dus pana in buza lui 4,8, stabilind un nou maxim istoric pe piata valutara, de 4,796 lei! Ca sa nu mai pateasca asa, cand a fugit ca sa nu piarda avionul pe care deja il pierduse, ieri Isarescu a ales sa prapadeasca ALTFEL rezerva valutara, respectiv sa ii dea in cap cursului (cu cateva zeci de milioane de Euro prapaditi), dar intr-o incinta foarte stransa si chiar nemaivazuta la BNR: 4,770 – 4,777 lei (cam juma’ de ban). De doua ori ,,a ars” Euro din rezerva  BNR (ieri) pentru ca leul sa nu iasa din ,,incinta” promisa: in jurul orei 9.30 si in jurul orei 15.00, dar ulterior Euro tot s-a dus peste 4,78 de lei. Repet: ceea ce face Isărescu de la începutul lui noiembrie este risipa de rezerva valutara pentru ca scopul nu este protejarea unui nivel de curs optim pentru economie ci optim pentru el. Nivelul de 4,8 lei va fi depasit oricum, dar scopul jocului politic al rezervei valutare este ca sa nu vadă lumea un Euro peste 4,8 lei, INAINTE de 24 noiembrie 2019. Ca la alegerile parlamentare din 2008…. Aceiași oameni, aceleași greșeli, dezvaluie analistul Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Actualitate

Aceeaşi întrebare: de ce nu aţi lăsat toată presa înăuntru? Acelaşi inexistent răspuns…

Incisiv

Publicat

pe

De

După Klaus Iohannis Împăratul, Conducătorul, Şeful, Bossu’, organizatorul, preşedintele, candidatul, moderatorul, întrebătorul, răspunzătorul, evitatorul, microfonistul, PRistul, Sine Însuşi, Factotum, the old Germany Guy, El pă pământ, Alina Gorghiu cea nervoasă, îl avem pe Ludovic Întâiul aka Sică cel voit surd.
Aceeaşi întrebare: de ce nu aţi lăsat toată presa înăuntru? Acelaşi inexistent răspuns. Un răspuns atât de greu, împovărat, adânc, irespirabil, profund, dificil, apăsător, foarte periculos şi grav cât tot chinul de pe lume al orchestrării seratei fake.

Cele 3 graţii

După Klaus Iohannis Împăratul, Conducătorul, Şeful, Bossu', organizatorul, preşedintele, candidatul, moderatorul, întrebătorul, răspunzătorul, evitatorul, microfonistul, PRistul, Sine Însuşi, Factotum, the old Germany Guy, El pă pământ, Alina Gorghiu cea nervoasă, îl avem pe Ludovic Întâiul aka Sică cel voit surd.Aceeaşi întrebare: de ce nu aţi lăsat toată presa înăuntru? Acelaşi inexistent răspuns. Un răspuns atât de greu, împovărat, adânc, irespirabil, profund, dificil, apăsător, foarte periculos şi grav cât tot chinul de pe lume al orchestrării seratei fake.#PierdutPresăGăsitEcusoaneDeJurnalist#CeleTreiGraţii

Publicată de Sorina Matei pe Miercuri, 20 noiembrie 2019

După ecusoanele nici măcar ridicate, abandonate, care ar trebui să fie date cetăţenilor, oamenilor simpli, dacă în ţara asta jurnaliştii şi-au abandonat meseria, aceea de câine de pază al democraţiei, am găsit aseară şi „lista” secretă şi impusă de la partid, control freak, cu ceva ce nu există în jobul nostru: „presa de gradenă”, jurnalistul spectator care n-are voie să întrebe nimic, presa cu security clearance. Asta pe lângă întrebătorii de serviciu. Au abandonat şi lista vieţii măreţii organizatori de dealuri subterane, au uitat-o practic, din plictiseală totală, disperare să plece şi să rupă uşa mai repede, că oricum nu mai interesa pe nimeni nimic şi se scorojiseră pereţii. Reţineţi că oameni din presă care au vrut să se acrediteze, care fac de peste 20 de ani meseria asta, n-au fost refuzaţi de nimeni niciodată, şi au insistat să fie pe această listă, au fost refuzaţi în mod constant şi definitiv, fără niciun fel de explicaţii de la PNL/Iohannis.De frică şi disperare totale ca nu cumva vreunuia să-i vină ideea să-şi facă meseria. Adică să pună întrebări, precizeaza Sorina Ruxandra Matei. (Irinel I.).

Citeste in continuare

Actualitate

Rachetele Patriot, plătite în avans, cu banu’ jos

Incisiv

Publicat

pe

De

(Preluare National – Nicholas Cezar):

Câteva minute s-a plimbat Hans Klemm prin baza de la Deveselu, la braț cu noul ministru al Apărării, dar au fost suficiente pentru ca România să percuteze la ultima doleanță a „partenerului strategic”. America vrea plata în avans pentru sistemele Patriot! Banu’ jos, înainte, ca la curve, altfel nu pupați nicio rachetă, zice ambasadorul lui Donald Trump, cel mai tare afacerist dintre președinți.

Când vine vorba de business, Statele Unite nu cunosc ce-i aia aliați. Tocmai ce-au demonstrat-o în Siria, lăsându-i din brațe pe kurzii care le-au ținut avangarda în lupta cu Statul Islamic. Unchiul Sam are calcule cinice, iar dacă virgula trece de zerourile potrivite, atunci orice înțelegere se poate rescrie în termeni noi. România tot învață de 30 de ani ce-i aia șmecherie în politică și nu pricepe. Am schimbat guvernul, dar e degeaba, Casa Albă nu negociază cu oameni, ci cu instituția în sine. A cerut bani în avans, Palatul Victoria a acceptat pe loc, cu un „să trăiți, am înțeles!” executat în cel mai scurt timp.

România, vaca de muls a Occidentului

Din pământ, din piatră seacă, România trebuie să producă pentru Occident. Și-a cedat avuția națională, fenomenul „brain drain” riscă să prăbușească social țara, dar tot nu e suficient. Vestul cere mai mult și mai mult. Și Bucureștiul e obligat să plătească, doar a primit cadou o șapcă. Nu te joci cu așa ceva! Marți, la Baza Deveselu, 25 de ambasadori și atașați militari ai statelor membre NATO au fost invitații ministrului Nicolae Ciucă. Fiecare a cerut câte ceva pentru țara lui, firesc, doar n-au bătut atâta drum prin deșertul Olteniei ca să admire peisajele rurale deplorabile de la sud de Caracal. S-o fi răsturnat acolo căruța cu proști, dar în ea nu erau și emisarii Occidentului, asta-i cert! Primul care a lovit (și doar el ne interesează) a fost Hans Klemm. Ministrul Ciucă a fost informat că, nu contează de unde face rost, trebuie să plătească în avans sistemul de rachete Patriot. Și cât mai urgent! Zis și făcut, a răspuns românul obedient. „La sfârșitul săptămânii trecute a fost blocată ultima tranșă de bani pe care o vom folosi să plătim, în avans, sistemele Patriot”. Mai mult, Nicolae Ciucă plusează și le promite partenerilor (mai degrabă, de afaceri) americani că România va aloca și anul viitor 2% din buget pentru cheltuielile Armatei. „Din discuțiile pe care le-am avut cu premierul și cu ministrul Finanțelor, sunt toate garanțiile ca și în 2020 să avem alocat 2% din buget pentru Apărare”. Așadar, România are bani, iar America abia așteaptă să-și înnoiască „garderoba” militară.

 

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Actualitate3 ore ago

De doua ori ,,a ars” Euro din rezerva BNR pentru ca leul sa nu iasa din ,,incinta” promisa

Foooaaarte atent este domnul Mugur Isarescu in promisiunea facuta sustinatorilor de lunga durata ai lui (si ai LUI) – in...

Actualitate3 ore ago

Aceeaşi întrebare: de ce nu aţi lăsat toată presa înăuntru? Acelaşi inexistent răspuns…

După Klaus Iohannis Împăratul, Conducătorul, Şeful, Bossu’, organizatorul, preşedintele, candidatul, moderatorul, întrebătorul, răspunzătorul, evitatorul, microfonistul, PRistul, Sine Însuşi, Factotum, the...

Actualitate3 ore ago

Rachetele Patriot, plătite în avans, cu banu’ jos

(Preluare National – Nicholas Cezar): Câteva minute s-a plimbat Hans Klemm prin baza de la Deveselu, la braț cu noul...

Actualitate3 ore ago

Cine este generalul lui Iohannis?

A facut istorie prestatia lui Ludovic Orban de acum 5 ani, cand actualul lider PNL il introducea pe Klaus Iohannis...

Actualitate3 ore ago

Videoul cu un ofițer rus și un agent sârb, dezvăluiri ale unui jurnalist bulgar

(Preluare FLUX 24): Președintele Serbiei, Aleksandar Vucic, a ordonat miercuri o anchetă în legătură cu un videoclip care arăta că...

Actualitate3 ore ago

Prioritatile noilor ministri: ”rebranduiri” de milioane de euro

(Preluare Inpolitics): Se spune că pe vremea regimului comunist, cele cîteva tovarășe de rang înalt din conducerea PCR, gen Lina...

Actualitate3 ore ago

Rușinea multiplă. Penultimul act

Șezătoarea lui Iohannis s-a consumat. Ca de altfel și conferința de presă record a doamnei Viorica Dăncilă. Între cele două...

Actualitate1 zi ago

Parada militară de Ziua Națională a României creeaza nemultumiri si tensiuni in randul politistilor locali/Problemele din Politia Locala Ploiesti

La o întâlnire operativă, directorul general al Politiei Locale Ploiesti (Adrian Vaida) și-a luat angajamentul și a promis celor de...

Actualitate1 zi ago

S-a risipit orice dubiu in privinta faptului ca a existat și există nu numai justitie de protocol, presedinte de protocol, dar si presa de protocol.

Cum s-a desfasurat sezatoarea lui Klaus Iohannis? Pe pricipiul: Iohannis ii spune presei de protocol: SARI. Iar presa de protocol...

Actualitate1 zi ago

Vela, ce-ți mai plac și ție mascații!

(Preluare National – Catalin Tache): Noul ministru de Interne, ca toți politrucii de dinaintea lui de altfel a debutat la...

Actualitate1 zi ago

CSM a tinut la secret 6 luni doua hotarari prin care i-a reprimit in breasla pe doi judecatori condamnati cu suspendare

Conform celor de la Lumea Justitiei, un procuror a cerut degeaba sa fie pastrat in functie dupa condamnarea cu suspendare...

Actualitate1 zi ago

Fara mine, statul de drept s-ar fi rupt”

(Preluare Inpolitics): Candidatul prezidențial Klaus Iohannis a declarat ieri seară, la dezbaterea organizată fără adversari, că el este salvatorul statului...

Actualitate2 zile ago

N-am ajuns toţi ca presă ca să fim validaţi, clasificați pe specii de d’alde Hellvig, Mireille Rădoi, Pricopie, impostori, preşedinţi, candidaţi, politicieni, guvernanți, partide sau oricine altcineva

Azi, unde se desfăşoară sindrofia în mod exclusiv pe security clearance pe mai multe categorii de presă, specii inventate în...

Actualitate2 zile ago

Încă o zi în care Mugur Isărescu a jucat politic rezerva valutară a României

Ieri Euro a testat nivelul de 4,8 lei pentru un Euro, sugerând că Isărescu i-a garantat lui Iohannis, pe banii...

Actualitate2 zile ago

Mossad a arătat duba Serviciilor!

(Preluare National – Catalin Tache): Posibilitatea ca poliția cipriotă să destructureze cea mai secretă celulă a Mossad și să mai...

Partener media exclusiv

stiri actualizate

Top Articole Incisiv