Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/Siguranța națională pe mâna unor agiamii/S.R.I a pus in pericol sistemul național de protecție a informațiilor clasificate/DOCUMENTE

Publicat

pe

 Consiliul Suprem de Apărare a Țării a fost sesizat la începutul anului de către avertizorul de integritate Lavinia-Nicoleta Coțofană, în temeiul art. 1 din Legea nr. 415 din 27 iunie 2002 privind organizarea și funcționarea CSAT, cu privire la încălcarea prevederilor imperative ale Legii nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate de către Serviciul Român de Informații, Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, Consiliul Superior al Magistraturii, Inspecția Judiciară, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Justiției.

În ce constă sesizarea Laviniei Coțofană? Aceasta a demonstrat CSAT

încălcarea Legii nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate de către Serviciul Român de Informații, Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, Consiliul Superior al Magistraturii, Inspecția Judiciară, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Justiției având în vedere faptul că cele patru instituții din domeniul Justiției anterior menționate nu dețin listele prevăzute de art. 22 din Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate.

Potrivit art. 22 alin. 1) din Legea nr. 182/2002 autoritățile publice întocmesc liste proprii cuprinzând categoriile de informații secrete de stat în domeniile lor de activitate, iar în conformitate cu alin. 2) al aceluiaș articol listele cuprinzând informațiile secrete de stat pe niveluri de secretizare, elaborate sau deținute de autoritățile ori de instituțiile publice, se aprobă și se actualizează prin hotărâre a Guvernului.

            Deși au beneficiat de informații transmise de Serviciul Român de Informații, Consiliul Superior al Magistraturii, Inspecția Judiciară, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Justiției, încheiind chiar Protocoale secrete cu SRI, nu au întocmit listele cuprinzând categoriile de informații secrete de stat în domeniile lor de activitate și, în consecință, nu le-au supus aprobării Guvernului, încălcând dispozițiile imperative ale Legii nr. 182/2002.

            În privința Consiliului Superior al Magistraturii și Inspecției Judiciare inexistența listelor prevăzute de art. 22 din Legea nr. 182/2002, a arătat Lavinia-Nicoleta Coțofană este o certitudine, care rezultă din adresa Guvernului nr. 15C/427/rp/22.11.2018 și adresa Inspecției Judiciare nr. 8676/IJ/300P/CIPRMM/2018 din data de 10 decembrie 2018.

            Ceea ce este cu adevărat șocant este ceea ce transpare din sesizarea lui Coțofană, respectiv faptul ca garantul independenței Justiției, Consiliul Superior al Magistraturii, a ales inducerea în eroare prin adresa nr. 2/23250/19.11.2018  încercând să ascundă încălcarea legii.

            Avertizorul de integritate Lavinia-Nicoleta Coțofană subliniază: vinovat de încălcarea legii se face și Serviciul Român de Informații prin transmiterea informațiilor către cele cele patru instituții din domeniul Justiției altfel decât în interiorul cadrului legal.

În privința Înaltei Curți de Casație și Justiție Coțofană a sesizat și un alt aspect de nelegalitate, respectiv faptul că șef al Structurii de Securitate a fost desemnată/s-a desemnat doamna judecător Tarcea Iulia Cristina, fapt care contravine dispozițiilor exprese ale art. 29 alin. 4) din Standardele naționale de protecție a informațiilor clasificate în România din 13.06.2002 aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 potrivit cărora șeful Structurii de Securitate, respectiv funcționarul de Securitate, este un adjunct al conducătorului persoanei juridice sau un membru al consiliului de administrație al unității.

 

Coțofană a cerut CSAT să declanșeze cercetări cu privire verificările de Securitate în cazul doamnei Tarcea și a celor patru vicepreședinți ai Înaltei Curți de Casație și Justiție, dacă au existat motive pentru care niciunul dintre adjuncți nu a putut să îndeplinească cerințele minime, dacă aceastea au fost concretizate într-un rezultat urmare a verificărilor de Securitate, respectiv dacă celor patru adjuncți – vicepreședinții Î.C.C.J. li s-a retras autorizația de acces la documente clasificate și dacă da, care au fost consecințele, dintre cele stipulate de art. 39 din Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate și evident dacă ați fost sesizați în acest sens.

 

”Având în vedere prevederile art. 25 alin. 2) din Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate potrivit cărora Ministerul Justiției stabilește pentru domeniul său de activitate și responsabilitate, structuri și măsuri proprii privind coordonarea și controlul activităților referitoare la protecția informațiilor secrete de stat se impunea sesizarea CSAT de către Minister având în vedere inclusiv faptul că subsemnata le-am învederat aceste încălcări ale legii la data de 15.11.2018”, conchide avertizorul de integritate.

 

Bomba este însă următoarea: ”conform dispozițiilor legale, CSAT trebuia să fie sesizat de SRI. La data de 10 decembrie 2018 le-am adus la cunoștință admiterea de către Inspecția Judiciară a faptului că nu dețin listele prevăzute de lege”, conchide Coțofană.

 

            Trebuie să admitem și noi, având în vedere situația expusă precum și dispozițiile legale incidente rezultă încălcarea de către Serviciul Român de Informații, Consiliul Superior al Magistraturii, Inspecția Judiciară, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Justiției a prevederilor exprese ale Legii nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate.

Cele patru instituții din domeniul Justiției, Consiliul Superior al Magistraturii, Inspecția Judiciară, Înalta Curte de Casație și Justiție și Ministerul Justiției  au încălcat legea, neîntocmind listele prevăzute de art. 22 din Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate și nesolicitând aprobarea Guvernului României.

Serviciul Român de Informații a încălcat legea, transmițând informații în afara cadrului legal și unor instituții neîndreptățite. Fiecare din cele patru instituții ar fi avut dreptul doar la acele informații care se regăseau în lista întocmită și aprobată de către Guvern.

            Serviciul Român de Informații nu și-a îndeplinit obligațiile prevăziute de lege, punând în pericol chiar sistemul național de protecție a informațiilor clasificate.

Noi ne întrebăm, ca jurnaliști, dacă urmare a sesizării Laviniei Coțofană referitoare la admiterea chiar de către Inspecția Judiciară a faptului că nu a întocmit listele prevăzute de lege, sesizare adresată Serviciului Român de Informații la data de 10.12.2018, în conformitate cu art. 35 din Legea nr. 182/2002 acesta a sesizat CSAT. Căci conform legii așa trebuia.

În ceea ce privește Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, având în vedere prevederile art. 21 alin. 2) din Legea nr. 182/2002 și dispozițiile art. 1) alin. 1), 2) și 4) și art. 2) din Ordonanța de urgență nr. 153/2002 privind organizarea și funcționarea Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat potrivit cărora ORNISS exercită atribuții de reglementare, autorizare, evidență și control în conformitate cu prevederile Legii nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate, ale Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate în România și faptul că în vederea îndeplinirii atribuțiilor ce îi revin ORNISS este abilitat să solicite informațiile necesare de la conducătorii autorităților și ai instituțiilor publice este evidentă culpa acestei instituții, care a permis nerespectarea legii de către instituțiile din domeniul Justiției cu privire la care v-am sesizat și de către Serviciul Român de Informații.

Dar cu adevărat spectaculos este ceea ce transpare dintr-o adresă transmisă astăzi de Inspecția Judiciară Laviniei Coțofană și pe care o prezentăm în continuare.

Lavinia Coțofană, un singur om, mazilit de Sistem tocmai datorită corectitudinii și intransigenței acesteia, a îngenunchiat SRI și conducerea tuturor institutuțiilor din justiție, care urmare a demersurilor susținute ale acesteia pentru respectarea legii, au fost nevoite să admită că sunt în ilegalitate și să ceară Guvernului adoptarea respectivelor liste de informații clasificate din domeniul lor de activitate.

Inspecția Judiciară a informat-o ieri pe Coțofană că Guvernul a aprobat aceste liste, probabil tot ieri, întrucât susțin cei de la Inspecția Judiciară, acestea urmează să fie publicate în Monitorul Oficial.

Ce rezultă dincolo de orice dubiu. Că până acum SRI, CSM, MJ, ÎCCJ și Inspecția Judiciară au încălcat legea iar intrarea de astăzi în legalitate nu are cum să acopere ilegalitatea de până acum. Care sunt consecințele. Păi tot ce a transmis SRI instituțiilor din domeniul Justiției, inclusiv Parchetelor, este nul absolut întrucât s-a făcut cu încălcarea legii.

Iar urmare a faptului că Guvernul a aprobat abia acum listele prevăzute de Legea nr. 182/2002 pentru instituțiile din domeniul Justiției CSAT este obligat să constate temeinicia sesizării lui Coțofană, să ia măsurile care se impun, inclusiv sesizarea Parchetului cu privire la încălcările legii constatate.  (Cristina T.).

 

Compartimentul de informare publică şi relaţii internaţionale

 

Doamnei Lavinia Coţofană

Email: judlaviniacotofana@yahoo.com

Nr. : 8818/IJ/303P/CIPRMM/2018

 

Stimată doamnă,                                                                                                                                     Ca urmare a solicitării dumneavoastră din 10 decembrie 2018 vă comunicăm următoarele:

 

În temeiul art.108 din Constituţia României şi al art.22 din Legea nr.182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României a adoptat mai multe acte normative pentru aprobarea Listelor cuprinzând categoriile de informaţii clasificate secrete de stat pe niveluri de secretizare, din domeniul de activitate al unor ministere sau autorităţi administrative autonome, fiind publicate în Monitorul Oficial, însoţite de Lista cuprinzând categoriile de informaţii clasificate secrete de stat pe niveluri de secretizare.

 

Prin urmare, Lista cuprinzând categoriile de informaţii clasificate secrete de stat pe niveluri de secretizare, elaborate sau deţinute de Inspecţia Judiciară, având caracter public, va fi publicată spre informare în Monitorul Oficial, împreună cu actul normativ de aprobare.

 

Demersurile prin care această procedură este dusă la îndeplinire nu au caracter public, fiind acte administrative cu caracter intern.

 

 

Cu stima,

 

Alin Bogdan ALEXANDRU

Purtător de cuvânt

 

Nr. ieşire:309/09.01.2019

 

 

 

 

 

 

 

Actualitate

Blue Origin aterizează cu succes, deschizând calea spre misiuni cruciale de securitate națională

Publicat

pe

De

Blue Origin a bifat un succes crucial: a doua lansare a rachetei sale grele New Glenn și, în premieră, prima aterizare a propulsorului reutilizabil pe mare. Această realizare majoră reprezintă ultimul obstacol înainte ca gigantul spațial să poată începe să lanseze sarcini utile critice pentru securitatea națională a Statelor Unite. Evenimentul marchează un pas semnificativ în competiția acerbă pentru contractele guvernamentale, Blue Origin demonstrând capabilități extinse de zbor și, mai ales, de recuperare.

New Glenn, aproape de certificarea pentru securitate națională: Un pas decisiv pentru forțele spațiale americane

Deși Forțele Spațiale au acordat Blue Origin, în luna aprilie, un premiu inițial care îi permite să concureze pentru contracte de lansare în cadrul programului „National Security Space Launch (NSSL) Phase 3 Lane 2” pentru anii fiscali 2025-2029, New Glenn nu finalizase încă a doua lansare necesară pentru certificarea NSSL. Misiunile NSSL Phase 3 Lane 2 sunt de o importanță strategică deosebită, implicând sarcini utile de mare valoare sau destinate unor orbite dificil de atins. Space Systems Command (SSC) contractează de obicei lansările NSSL cu doi ani în avans, ceea ce înseamnă că actualele atribuiri de contracte ar viza misiuni ce vor fi lansate efectiv între FY27 și FY32. Prima lansare de certificare a New Glenn a avut loc pe 16 ianuarie, compania planificând inițial a doua misiune pentru primăvara acestui an.

Reutilizarea, noua bornă a Blue Origin: Un succes pe urmele SpaceX

Cu zborul de succes al New Glenn de ieri, care a transportat două nave spațiale construite de Rocket Lab pentru misiunea ESCAPADE pe Marte a NASA, Forțele Spațiale intră acum în etapele finale ale procesului de revizuire. „Space Systems Command (SSC) își continuă procesul de certificare a New Glenn pentru lansări de securitate spațială după lansarea reușită NG-2”, a declarat Forțele Spațiale într-un comunicat de presă de joi. Aceste „Zboruri de Certificare” sunt o submulțime a procesului de certificare, furnizând date analitice valoroase pentru a asigura că fiecare sistem de lansare este pregătit să livreze sateliții USSF esențiali, sprijinind forțele de luptă americane și nevoile comunității de informații.

Aterizarea reușită a propulsorului reutilizabil al primei trepte a New Glenn pe nava de recuperare a Blue Origin din Atlantic, numită Jacklyn (după mama proprietarului Jeff Bezos), a reprezentat o victorie majoră pentru companie, plasând-o ca fiind doar a doua companie din lume care reușește o astfel de performanță. SpaceX, deținută de rivalul lui Bezos, Elon Musk, a fost pionierul în tehnologia propulsoarelor reutilizabile și le recuperează acum în mod curent după lansările rachetei sale Falcon 9. Blue Origin a ținut să sublinieze, atât în transmisiunea lansării, cât și în comunicatul de presă, că a reușit aterizarea propulsorului după o singură tentativă anterioară, în timpul lansării din ianuarie. „Niciodată în istorie un propulsor de o asemenea dimensiune nu a reușit o aterizare la a doua încercare. Acesta este doar începutul, pe măsură ce ne extindem rapid cadența de zbor și continuăm să livrăm pentru clienții noștri”, a declarat Dave Limp, CEO-ul Blue Origin.

Perspectiva contractelor NSSL: O poziție consolidată pe piața lansărilor

În cadrul actualului premiu NSSL Phase 3 Lane 2, Forțele Spațiale anticipează că vor comanda de la Blue Origin aproximativ șapte misiuni începând cu anul fiscal 2026. Prin comparație, SpaceX este estimată să realizeze 28 de misiuni, iar United Launch Alliance (ULA) 19, pentru aceeași perioadă. Această distribuție indică o consolidare a poziției Blue Origin pe piața lansărilor guvernamentale, transformându-se dintr-un competitor aspirant într-un partener strategic recunoscut.

Citeste in continuare

Actualitate

Tipuri de ceară de epilat și avantajele fiecăruia – ghidul tău pentru o piele fină și îngrijită

Publicat

pe

De

Epilarea cu ceară este una dintre cele mai eficiente metode de a obține o piele fină și catifelată pentru o perioadă îndelungată. Deși metoda este folosită de zeci de ani, industria cosmetică a perfecționat constant formulele și tipurile de ceară pentru a răspunde diferitelor nevoi ale pielii. Alegerea corectă a cerii nu este doar o chestiune de preferință, ci și o modalitate de a avea grijă de sănătatea pielii și de a obține rezultate cât mai plăcute.

Ceara tradițională – metoda clasică, de încredere

Ceara tradițională este, probabil, cea mai cunoscută formă de epilare. Se prezintă sub formă de discuri sau tablete și se topește înainte de aplicare. Avantajul major al acestui tip de ceară este eficiența ridicată: prinde bine firele de păr groase și rezistente, ceea ce o face ideală pentru zone precum picioarele sau brațele.

Deși necesită puțină practică pentru a fi aplicată corect, rezultatele sunt de lungă durată. Firele sunt smulse din rădăcină, iar pielea rămâne netedă timp de câteva săptămâni. Pentru persoanele care își doresc o epilare clasică, fără compromisuri, ceara traditionala rămâne o alegere excelentă.

Ceara elastică – blândețe și eficiență pentru pielea sensibilă

Inovațiile din domeniul cosmeticii au dus la apariția cerii elastice, o formulă modernă care îmbină eficiența cu delicatețea. Spre deosebire de varianta tradițională, aceasta se aplică într-un strat mai subțire și se îndepărtează fără benzi.

Principalul avantaj al cerii elastice este faptul că se mulează perfect pe piele și prinde chiar și firele scurte sau subțiri, fără a provoca iritații majore. Este recomandată în special pentru zonele sensibile, precum axilele, fața sau zona inghinală. Pentru persoanele cu piele sensibilă sau pentru cele care își doresc o experiență de epilare mai confortabilă, ceara elastica este o alegere inspirată.

Ceara granule – modernă, practică și ușor de folosit

Tot mai populară în saloane și pentru uz casnic este ceara granule, un produs ușor de folosit și de dozat. Se topește rapid și permite aplicarea controlată chiar și pe zone mai mici, ceea ce o face ideală pentru retușuri sau pentru persoanele care nu au experiență vastă cu epilarea.

Avantajul ei constă în versatilitate: poate fi utilizată pe aproape toate zonele corpului, inclusiv pe cele delicate. În plus, fiind disponibilă sub formă de granule, permite topirea exact cantității de produs necesare, fără risipă.

Este o variantă excelentă pentru cele care caută o soluție practică, eficientă și modernă, iar formulele profesionale disponibile pe EpilatPRO.ro garantează un rezultat curat și sigur.

Cum alegi ceara potrivită pentru tine

Alegerea tipului de ceară depinde de mai mulți factori: tipul de piele, zona de epilat și sensibilitatea personală. Dacă te confrunți cu fire de păr groase și rezistente, ceara tradițională îți oferă cea mai mare eficiență. Pentru zone sensibile, ceara elastică este mai blândă și mai confortabilă. Iar pentru un echilibru între practic și eficient, ceara granule rămâne o opțiune ideală.

Nu există o singură variantă „corectă”, ci mai degrabă o alegere adaptată stilului tău de viață și nevoilor pielii. De aceea, multe persoane aleg să combine tipurile de ceară, folosind formule diferite pentru zone diferite ale corpului.

Importanța produselor profesionale

Indiferent de tipul de ceară ales, calitatea produsului joacă un rol esențial. O ceară profesională nu doar că îți oferă rezultate mai bune, dar protejează și pielea, reducând riscul de iritații. Platforme dedicate, precum EpilatPRO.ro, pun la dispoziție o gamă variată de ceruri profesionale – de la ceară tradițională, la formule elastice sau granule – care respectă cele mai înalte standarde de calitate. Alegând astfel de produse, te bucuri de o epilare sigură și eficientă, chiar și acasă.

Alegerea contează pentru frumusețea pielii tale

Epilarea cu ceară rămâne una dintre cele mai sigure și durabile metode de îndepărtare a părului. Fiecare tip de ceară aduce avantaje specifice.

Cu produsele potrivite și o tehnică corectă, epilarea devine mai mult decât o rutină – devine un ritual de frumusețe care îți oferă încredere și confort. Iar atunci când alegi să investești în calitate, cum sunt produsele disponibile pe EpilatPRO.ro, diferența se simte de la prima utilizare.

Citeste in continuare

Actualitate

Ploiești, în fierbere electorală: AUR cere viceprimarul, Mișcarea Noi, Ploieștenii contraatacă, amintind de „tinicheaua” trecutului

Publicat

pe

De

Scena politică ploieșteană este din nou animată de o dispută acerbă privind funcția de viceprimar, unde Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) își revendică „dreptul” la poziție. Replici tăioase vin din partea Mișcării Noi, Ploieștenii, care denunță pretențiile AUR ca fiind „incorecte și profund lipsite de respect față de votul ploieștenilor”, amintind, totodată, de un mandat anterior controversat al unui viceprimar susținut de AUR.

Controversa „dreptului” la viceprimar: AUR contestă votul ploieștenilor

Într-o recentă conferință de presă, reprezentanții AUR au afirmat public că Mișcarea Noi, Ploieștenii „nu ar avea dreptul să pretindă funcția de viceprimar”, mergând chiar mai departe prin a sugera că „nici scorul primarului Mihai Polițeanu nu ar permite acest lucru”. Aceste declarații au stârnit reacții imediate, fiind percepute drept o tentativă de a submina legitimitatea democratică a contracandidaților.

Realitatea urnelor: Mișcarea Noi, Ploieștenii revendică superioritatea electorală

Mișcarea Noi, Ploieștenii nu a întârziat să contraatace, subliniind că afirmațiile AUR ignoră rezultatele concrete ale scrutinului din 2024. Conform reprezentanților Mișcării, „realitatea votului din 2024 este următoarea: Mișcarea Noi, Ploieștenii a obținut mai multe voturi decât AUR.” Aceștia pun în contrast performanța lor, ca un proiect local apărut cu doar patru luni înainte de alegeri, lipsit de finanțare guvernamentală și de resursele partidelor mari, cu scorul AUR, „în ciuda tuturor acestor diferențe de forță”. Referința la „domnul Axinia” care „știe acest lucru, dar alege să îl ignore” sugerează o cunoaștere internă a cifrelor reale.

Eșecul trecut: Viceprimarul AUR care „a compromis total instituția”

Un argument forte adus de Mișcarea Noi, Ploieștenii vizează istoricul recent al AUR în administrația locală. Aceștia acuză partidul că, „în urmă cu câteva luni, a împins în funcție un viceprimar care a compromis total instituția.” Mandatul respectiv este descris printr-o serie de acuzații grave: „comportament ilegal și abuziv, scandaluri publice, zero soluții, un lung șir de acțiuni împotriva intereselor ploieștenilor și blocaje pentru proiectele benefice pentru oraș.” În lumina acestui „episod rușinos,” pretenția actuală a AUR de a „mai băga o încă o fisă” este calificată drept o sfidare a bunului-simț.

O soluție responsabilă: Mihai Tonsciuc, propunerea Mișcării

În contrast cu acuzațiile aduse, Mișcarea Noi, Ploieștenii vine cu o propunere concretă și considerată „responsabilă” pentru funcția de viceprimar: consilierul local Mihai Tonsciuc. Acesta este prezentat ca „unul dintre cei mai activi, competenți și pregătiți membri ai Consiliului Local,” fiind totodată „cel mai tânăr și pasionat.” Potrivit Mișcării, Tonsciuc deține „experiență, rezultate și capacitatea de a aduce stabilitate și profesionalism într-o funcție esențială pentru administrarea orașului.”

Apelul final al Mișcării Noi, Ploieștenii subliniază nevoia de „oameni serioși, nu de jocuri politice,” și de „reprezentare reală, nu de ‘înțelegeri’ pentru funcții.” Aceștia reiterează angajamentul de a „continua să lupte pentru profesionalism în administrație” și pentru un „nou Ploiești, unul modern și funcțional.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv22 de ore ago

ANTIGRINDINA: Un măcel climatic sub acoperire, cu salarii de Nababi și recolte de râs! (adevărul care ne usucă)

Stimate contribuabil român, pregătește-te să-ți smulgi părul din cap (dacă nu ți l-a smuls deja seceta!)! Ani la rând, ți-am...

Exclusiv22 de ore ago

EXCLUSIV: „Saga” agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș. Comedia neagră de la SAS! Poliția unde „Inelul Magic” împarte disciplinare, „Polițistul Incisiv” refuză hârțoagele, iar Controlul Intern se autodenunță (cu BONUS: 50% OSKAR pentru complicitate!)

Când spui Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS), mintea îți zboară la eroi, la intervenții fulger și la un profesionalism de...

Exclusiv22 de ore ago

Justiția „la volanul” birocrației oarbe: Cazul POP IONUT-COSTIN (fost Comandant Descarcerare Petrobrazi) și odiseea incompetenței teritoriale la Parchetul Sectorului 1! (I)

Într-o Românie unde justiția ar trebui să fie lumina farului în furtună, uneori pare mai degrabă un far stins, manevrat...

Exclusiv22 de ore ago

„Camuflajul” eșuat: Un tânăr a crezut că poate inșela legea, dar a fost prins de polițiștii călărășeni

Un plan „ingenios” de a obține bani „ușor”, bazat pe un presupus „camuflaj” și pe subestimarea vigilenței polițiștilor, a eșuat...

Exclusiv22 de ore ago

Reset urgent pentru ANP! De la „epoca de aur” a gardienilor la haosul oportuniștilor, prin ochii lui Cosmin Dorobanțu!

Dragii noștri cititori, pregătiți-vă pentru o călătorie fascinantă în adâncurile unui imperiu aflat pe butuci, o odisee a decăderii, direct...

Exclusiv2 zile ago

Scandal la DGPMB: Fularul Tricolor și Strigătul „Hoții”, declarații politice prin decizie de ofițer de Control Intern?

O controversă aprinsă zguduie structurile interne ale Poliției Române, aducând în discuție limitele libertății de exprimare și criteriile după care...

Exclusiv3 zile ago

IGPR, mașinăria de spălat rufe murdare: Cine mai apără legea când poliția se apără pe ea insăși?

La IGPR și MAI, o „cloacă” funcțională: Manualul iluziei! Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul trage semnalul de alarmă, iar...

Exclusiv3 zile ago

Scandal fără precedent în Poliția Română: Birouri sigilate și injurații de la vârf

 Sindicatul Europol denunță abuzurile Poliția Română se confruntă cu acuzații grave de abuz de putere și comportament inadecvat la nivel...

Exclusiv3 zile ago

Circ la Penitenciare! Reorganizarea „minune” a lui Burcu, un dezastru de râsul lumii!

Puşcăria, fabrică de absurdități: Cum „reorganizează” geniile de la ANP! Se pare că „reorganizarea” Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP) a...

Exclusiv3 zile ago

Pârâul Dâmbu, salvat de la sufocare: Intervenția fermă a Poliției Locale Ploiești, Serviciul Protecția Mediului

O proprietară din Ploiești a fost sancționată drastic de către forțele de ordine, după ce a ales să transforme albia...

Exclusiv4 zile ago

Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!

De ani de zile, așa cum am documentat în repetate rânduri , Sistemul Național Antigrindină (SNAG) a fost subiectul unor...

Exclusiv4 zile ago

Circ la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!

Când spui Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS), te gândești la mascați gata de orice, la elite, la „băieți buni”. Dar,...

Exclusiv4 zile ago

Labirintul juridic al MAI: Când „inteligența asimptomatică” dictează legea

În analele deja legendare ale absurdului administrativ românesc, Ministerul Afacerilor Interne (MAI) pare să-și fi asigurat un loc de cinste,...

Exclusiv4 zile ago

Mașina de poliție, „autoservire” personală pentru un sef

Sindicatul Europol denunță abuzuri fără precedent la Moldova Nouă Un nou scandal zguduie Poliția Română, scos la iveală de Sindicatul...

Exclusiv4 zile ago

„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal

Un avertisment sumbru a fost lansat de la vârful Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP), unde directorul general, Bogdan Burcu, a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv