Uncategorized
Jantele din aliaj: mai frumoase, mai usoare si mai sigure
Popularitatea jantelor din tabla este in cadere libera: din in ce mai multi automobilisti renunta la ele in favoarea unor jante aliaj – mai ales cei tineri, care sunt adeptii „stilului sportiv” de a conduce. Sub aspect estetic, un set de jante din aliaj de duraluminiu sau magneziu reprezinta un upgrade evident, pentru ca designul acestora este cu mult peste cel al jantelor de tabla care, pentru „tineretul din ziua de azi”, cum ar spune soferii batrani, sunt „de pe vremea bunicii”.
Unul din motivele pentru care automobilistii tineri prefera jantele din aliaj este acela ca acestea sunt folosite la masinile de curse – atat in marile premii de Formula 1, cat si in raliuri sau la Le Mans. In ziua de azi, un automobil de curse echipat cu jante de tabla este pur si simplu ceva de neimaginat!
Trebuie insa spus din capul locului ca nu designul este principalul avantaj al jantelor de aliaj, ci functionalitatea. Duraluminiul – aliaj in componenta caruia intra, pe langa aluminiu, si cupru, magneziu, fier, mangan, nichel, zinc, crom, vanadiu, silicu, etc (exista nenumarate „retete” de fabricatie, care mai de care mai sofisticata) – este nu numai mai usor decat otelul de calitate medie (din care sunt facute jantele de tabla) ci si mult mai rezistent la socuri, la incovoiere, la intindere, la torsiune etc. In plus, ca si otelul, duraluminiul poate fi tratat termic! Jantele din aliaj sunt, de obicei, mai „decoltate” (adica au decupaje mari) decat cele din tabla, asigurand astfel o mai buna racire a discurilor de frana. Ca veni vorba, pasionatii curselor de Formula 1 isi amintesc ca, in urma cu mai bine de doua decenii, fostul campion mondial Mika Hakkinen, intrebat care este cea mai importanta componenta a unul monopost de F1, a raspuns scurt: „FRANELE!”
Fiind cu mult mai usoare decat „suratele” lor din tabla, jantele din aliaj sunt preferate acestora si pentru ca permit o scadere a greutatii totale a automobilului. Acest fapt se traduce atat prin scaderea consumului de combustibil si a nivelului noxelor emise, cat si printr-o mai buna manevrabilitate si o mai buna tinuta de drum, pentru ca rotile mai usoare au o inertie mai mica. Daca doriti sa aflati mai multe amanunte, duceti-va la unul din cele patru puncte de lucru pe care Auto Soft le are in Bucuresti – meseriasii de acolo au ce sa va spuna!
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%
• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST
• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului
• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
Exclusiv
Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat
Uncategorized
O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine online
BUCUREȘTI – 21 octombrie 2025
Perspektive Vision, companie fondată de Marius Călugăru, anunță extinderea rețelei sale media la peste 4200 de site-uri și publicații partenere din România, consolidându-și poziția ca furnizor de servicii de promovare online prin advertoriale și articole publicate în presa digitală.
Compania colaborează cu agenții de PR, agenții SEO și magazine online, oferind posibilitatea de a publica advertoriale pe peste 4200 de publicații locale și naționale. Domeniile acoperite includ business, tehnologie, sănătate, educație, lifestyle, turism și entertainment, iar selecția site-urilor este realizată în funcție de profilul și obiectivele fiecărui brand.
Prin platforma Perspektive.ro și rețeaua proprie de colaboratori media, Perspektive Vision facilitează publicarea rapidă și eficientă a conținutului, asigurând vizibilitate organică, creșterea autorității în Google și consolidarea imaginii online a clienților. Rețeaua include publicații cu autoritate ridicată, site-uri de nișă și portale regionale, oferind o acoperire completă pentru promovarea prin conținut.
„Ne adresăm brandurilor și agențiilor care își doresc vizibilitate reală și rezultate măsurabile. Am construit o infrastructură media solidă, actualizată constant, unde fiecare articol publicat contribuie la creșterea prezenței online și la întărirea încrederii publicului”, a declarat Marius Călugăru, Manager Perspektive Vision.
În această perioadă, Perspektive Vision pune la dispoziția colaboratorilor pachete de advertoriale personalizate, adaptate nevoilor de promovare ale agențiilor și magazinelor online. Companiile interesate pot primi oferta completă și lista celor 4200 de publicații partenere trimițând un mesaj la contact@avantnet.ro.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la contact@avantnet.ro sau să vizitați:
www.perspektive.ro
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 20 de ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”