Connect with us

Exclusiv

CSAT_SECURITATE_CIBERNETICA  

Publicat

pe

 

Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.

Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.

Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT[1]

 “Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.

Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.

Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul  a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

 

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională[2], se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt,  confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).

De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

 

–        Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu etc.;

–        Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);

–        Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

 

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.

Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT),practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv  si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.

Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.

Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:

“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”

Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.

Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda  conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa.

 

[1] http://csat.presidency.ro/?pag=46&id=14443

[2] Vezi Decizia CCR 97/2008 unde se mai precizeaza ca “…În procesul de îndeplinire a activităţilor sale specifice, pot apărea situaţii litigioase pentru a căror rezolvare să fie necesară formularea unor acţiuni în justiţie, şi numai instanţele de judecată învestite cu soluţionarea respectivelor litigii au competenţa de a stabili dacă Consiliul Suprem de Apărare a Ţării are sau nu calitate procesuală, activă sau pasivă.”

Ec

Adrian Radu

Exclusiv

O încercare de repozitionare: de la infractor narcoman, santajist si spagar la cetățean

Publicat

pe

De

De ceva timp remarcam o incercare de repozitionare a infractorului narcoman, santajist si spagar Catalin Stavri la noile realitati cotidiene conferite de calitatea de simplu cetatean, calitate care nu ii prieste deloc.

Dupa ce, in cursul saptamanii trecute, la sesizarea unor cetateni, infractorul narcoman, santajist si spagar Catalin Stavri a fost sanctionat contraventional pentru oprirea autovehiculului in loc interzis (aici), acesta tradeaza in modul specific si incearca o noua  repozitionare prin prezentarea unei stiri care vizeaza situatia unor spatii detinute de comerciantii de flori din zona platoului Halelor Centrale.

Un demers dubios

Pentru cititori acest lucru nu ar avea o semnificatie aparte si ar putea fi privit ca o stire care prezinta un demers al noii administratii (aici).

Insa, pentru cunoscatori, prezentarea unui astfel de material ridica mai multe semne de intrebare.

Primul dintre acesta este legat de situatia juridica a autorului care  a prezentat o situatie care (aici), din putinele informatii pe care le detinem, are legatura cu faptele pentru care este acuzat in dosarul penal instrumentat de domnul procuror Mihaila Mihai, Seful Sectiei Urmarire Penala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti si pentru care a fost cazat in arestul IPJ Prahova si/sau IPJ Dambovita, sa fim mai exacti.

Poate infractorul incearca vigilenta domnului procuror!

De aceea se impune verificarea modului de respectare a obligatiilor impuse prin masura preventiva a controlului judiciar si daca aceste abordari constituie o incalcare a obligatiilor.

Încercarea de a se adapta noilor condiții

Un al doilea semn de intrebare vizeaza incercarea de repozitionare in siajul noii administratii, acesta uitand, in maniera caracteristica unui tradator, faptul ca aceste tipuri de situatii erau cele care ii confereau un atu in relationarea cu fosta administratie condusa de primarul Volosevici Andrei, care la randul sau fusese avertizat, la inceputul mandatului, de legatura nefireasca si asocierea nepotrivita cu acest tradator.

Un trecut marcat de cunoștințe dubioase

Asocierea de la care se pare ca i s-a tras atat sfarsitul politic dar si inceputul problemelor judiciare.

Daca ar fi manifestat putina atentie si ar fi pus cap la cap toate informatiile publice, macar cele publice, si-ar fi dat seama ca nu era decat o chestiune de timp pana cand acesta va fi victima gruparii infractionale, grupare care a  actionat si in timpul fostului procuror Negulescu, care ii furniza informatii cu privire la persoanele cercetate in dosarele penale instrumentate si cu privire la masurile, in special preventive, care urmau a fi dispuse in privinta acestora.

Cu toate ca ascensiunea infractorului i s-a datorat exclusiv procurorului Negulescu, acesta nu a ezitat sa intoarca miseleste armele impotriva acestuia in momentul in care Negulescu a avut primele probleme judiciare.

Caracterul infractorului narcoman, santajist si spagar Catalin Stavri (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc

Bine ca macar el nu a avut tupeul inimaginabil sa il minta privindu-l pe acesta in ochi, preferand sa ii intoarca spatele precum o curva.

Acesta este caracterul, acesta este omul.

Aceasta este adevărata față a infractorului narcoman, santajist si spagar Catalin Stavri ale cărui acțiuni reflectă degringolada morală și etică. În loc să manifeste loialitate și respect, a ales să se războiască cu cei care i-au fost aliați, dovadă că trădarea este un risc inerent în carierele marcate de crima organizată și corupție (aici).

Această situație subliniază nevoia urgentă de a restaura integritatea în administrația publică și de a acționa împotriva corupției, asigurând  un climat de transparență și responsabilitate în comunitate. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Stătescu, acoperit de corupție și speranțe neîmplinite: Soarta electorală a fostului primar

Publicat

pe

De

Rețeaua de protecție

În decursul recentelor alegeri, Stătescu, acoperit de corupție și speranțe neîmplinite: Soarta electorală a fostului primar a fost susținut de rețeaua de protecție condusă de Ginel Preda și Eduard Miritescu, asociați cu reprezentanți de la Direcția Națională Anticorupție (DNA), precum Savu Alfred și Onea (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Visuri neîmplinite

Stătescu a declarat public că speră să obțină 9000 de voturi în Băicoi, alături de Ilie Cristina Mihaela, prietena unui interlop cunoscut sub numele de „Maca” din Câmpina, dar realitatea a fost diferită.

Un trecut penal îngrijorător

Cu un trecut ce include 23 de dosare penale, acoperite de autoritățile „competente ” dar foarte corupte ale IPJ Prahova și DNA, Stătescu a ridicat întrebări legate de tupeul său de a candida din nou pentru un post de senator sau deputat.

Probleme cu alcoolul

În calitate de primar, obișnuia să semneze documentele de serviciu în fața cârciurilor celebre din Ploiești și Sinaia, în ciuda problemelor sale cu alcoolul. Stătescu a fost pacientul cunoscutului doctor Tranulis de la Voila, dar se pare că dorința de a depăși viciul nu a avut succes.

Rezultatul alegerilor

Alături de el, Ilie Cristina Mihaela, cunoscută și ca Panseluța, a fost totodată un aliat într-o alianță care nu a reușit să câștige susținerea alegătorilor din Băicoi, reflectându-se în rezultatul final: doar 496 de voturi în contrast flagrant cu cele 9000 de voturi pe care Stătescu le-a visat.

Predicții sumbre pentru viitor

Stătescu, fără îndoială, înfruntă o cale lungă și anevoioasă, iar dorințele sale de carieră politică par acum mai mult o glumă.

Necesitatea reformei

Acest articol subliniază gravitatea problemelor de corupție din mediul politic local, amintind astfel de scandalurile semnalate anterior, în care s-a discutat despre furturile din bani publici și angajările fictive orchestrate de Ciprian Stătescu.

Acest articol reflectă nu numai eșecul personal al lui Stătescu, ci și nevoia urgentă de schimbări profunde în sistemul politic românesc, pentru a asigura un viitor mai transparent și corect. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Alexandru Fulgeanu: De la ghivece la scandaluri, între mantia de primar și controversele personale

Publicat

pe

De

Un final controversat de mandat

După încheierea mandatului său, fostul primar al comunei Cătina, Alexandru Fulgeanu, a plecat la sfârșitul mandatului nu doar cu bunurile administrative, ci și cu amintiri controversate (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Relații complicate și scandaluri personale

S-a relatat recent că Fulgeanu ar fi fost implicat în mai multe scandaluri personale, inclusiv o relație cu fostul administrator public al primăriei, Manuela Pasaroiu.

Banii publici investiți în capriciile personale

Rădăcinile relației lui Fulgeanu sunt profund înfipte în gestionarea necorespunzătoare a fondurilor publice, cu banii furați din Primărie folosiți pentru intervenții estetice.

Fata cu „ghiveciul”…avea nevoie de operatii estetice:

Afaceri personale în umbra administrației

Fulgeanu ar avea, de asemenea, o relație cu fina sa, N. M., căsătorită cu un localnic din Cătina, conturând o imagine nefavorabilă a fostului primar.

Dosare penale și scandaluri sexuale

După mandatul său, Alexandru Fulgeanu a acumulat un dosar penal de fraudă, având la activ o serie de scandaluri sexuale cu tinere din comună.

Soția imperturbabilă

Soția sa, Daniela Fulgeanu, pare să fi devenit imperturbabilă la peripețiile soțului, obișnuindu-se cu infidelitățile acestuia.

Speranțe pentru un viitor mai bun

Reamintim că Fulgeanu a fost criticat nu doar pentru abuzuri de putere, ci și pentru modul în care a gestionat bugetul local, iar comunitatea din Cătina speră să se îndrepte spre o gestionare mai responsabilă și onestă a afacerilor locale.

Fulgeanu iese din scenă înconjurat de controverse și întrebări legate de viitorul său politic, în timp ce comunitatea din Cătina așteaptă o schimbare importantă în administrația locală. (Sava N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv3 ore ago

O încercare de repozitionare: de la infractor narcoman, santajist si spagar la cetățean

De ceva timp remarcam o incercare de repozitionare a infractorului narcoman, santajist si spagar Catalin Stavri la noile realitati cotidiene...

Exclusiv3 ore ago

Stătescu, acoperit de corupție și speranțe neîmplinite: Soarta electorală a fostului primar

Rețeaua de protecție În decursul recentelor alegeri, Stătescu, acoperit de corupție și speranțe neîmplinite: Soarta electorală a fostului primar a...

Exclusiv3 ore ago

Alexandru Fulgeanu: De la ghivece la scandaluri, între mantia de primar și controversele personale

Un final controversat de mandat După încheierea mandatului său, fostul primar al comunei Cătina, Alexandru Fulgeanu, a plecat la sfârșitul...

Exclusiv3 ore ago

Sindicatul Europol critică ipocrizia patriotismului în discursurile oficiale de 1 Decembrie

Discursuri emoționante la ceremonialul de 1 Decembrie Cu ocazia zilei naționale, sute de parlamentari și guvernanți din întreaga țară au...

Exclusivo zi ago

Guvernul răspunde criticilor Avocatului Poporului privind pensiile militare

Punctul de vedere oficial al Guvernului Sindicatul Diamantul a făcut public punctul de vedere al Guvernului cu privire la criticile...

Exclusiv2 zile ago

Moștenirea lui Silviu Prigoană: Un labirint al corupției și alianțelor periculoase (II)

Moștenirea lui Silviu Prigoană, cunoscută prin compania ROSAL, a devenit obiectul disputelor interne și al intereselor corupte ale serviciilor secrete,...

Exclusiv2 zile ago

Mihai Polițeanu promite legalitate în Ploiești: Acțiuni impotriva ilegalităților în zona Hale și Piețe

Criminalitate și corupție: O rețea mafiotă în sânul Poliției Române Ziarul Incisiv de Prahova a dezvăluit existența unei structuri de...

Exclusiv3 zile ago

Moștenirea lui Silviu Prigoană: Un labirint al corupției și alianțelor periculoase

Moștenirea lui Silviu Prigoană, ținta ambițiilor murdare Silviu Prigoană a fost „obligat” să vândă compania ROSAL la un preț derizoriu,...

Exclusiv3 zile ago

Acuzații de abuz și vulnerabilizare în Sistemul Penitenciar: Marian Ilie sub lupa

Marian Ilie, directorul Direcției Siguranța Deținerii și Regim Penitenciar (DSDRP), se confruntă cu acuzații grave din partea unei organizații sindicale...

Exclusiv3 zile ago

Acuzații de corupție în procesul de mutare a Polițiștilor de Penitenciare

Într-o scrisoare adresată domnului chestor de poliție penitenciară dr. Dan Halchin, director general al Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP), Federația...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatele din Penitenciare reacționează la declarația lui Ilie Bolojan cu privire la pensiile militare

Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) își exprimă îngrijorarea față de recentele declarații ale lui Ilie Bolojan, președintele...

Exclusiv4 zile ago

Impactul protestului pensionarilor militari din 29 noiembrie 2024: O privire asupra așteptărilor și cerințelor

Protestul pensionarilor militari programat pentru 29 noiembrie 2024, susținut de Sindicatul Diamantul, ar putea avea efecte semnificative asupra peisajului politic...

Actualitate5 zile ago

Garda de Mediu Prahova in…”pielea goala”. Noul interimat „asigurat” de Dana Tudorache

Garda de Mediu Prahova in…”pielea goala”. Sau, protecția mediului a rămas în „familia” lărgită? Noul interimat „asigurat” de Dana Tudorache....

Exclusiv5 zile ago

Afacerea ROSAL: Meciul subteran între mafia deșeurilor și justiție

Moștenirea lui Silviu Prigoană, ținta ambițiilor murdare Silviu Prigoană a fost „obligat” să vândă compania ROSAL la un preț derizoriu,...

Exclusiv5 zile ago

Poliția Română lansează acțiunea „TROTINETA” pentru monitorizarea bicicliștilor și trotinetiștilor

Contextul acțiunii „TROTINETA” Misiunea Direcției Rutiere în fața incidentelor rutiere Sindicatul Diamantul a anunțat lansarea acțiunii „TROTINETA” de către Poliția...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv