Connect with us

Actualitate

Justiţia României, sub supraveghere în masă şi control total!/Peste 1900 de judecători vizaţi de dosare penale în tot DNA

Publicat

pe

(Preluare PRESA CURATĂ):

Dosare penale ţinute în DNA şi peste 12 ani, instanţe cercetate aproape cu totul. 97,08% din cererile de supraveghere pe magistraţi au fost admise de alţi judecători!
DNA a ţinut un dosar pe un judecător şi peste 12 ani. 5 dosare pe magistraţi au stat peste 5 ani în DNA, peste 1900 de judecători din România au fost vizaţi de DNA, uneori instanţele aproape cu totul . 97,08% din cererile de supraveghere a magistraţilor au fost admise!
Horărârea plenului CSM, publicată ieri, prin care se adoptă raportul Inspecţiei Judiciare după verificările făcute la DNA pe dosarele făcute magistraţilor, arată că în mai bine de 4 ani, DNA cercetat mai bine de 1900 de judecători care au fost prinşi în dosare penale, 5 dosare pe judecători făcute de Secţia I a DNA şi DNA Piteşti au stat în nelucrare mai bine de 5 ani, ba chiar un dosar a fost ţinut pe un judecător şi timp de 12 ani şi 6 luni, iar după aceea a fost clasat, iar un altul a fost ţinut timp de 7 ani şi 2 luni.
Raportul arată sursele, metodele de operare, măsurile şi procedurile folosite de DNA în dosarele făcute pe judecători şi procurori, la limita sau în afara legii, şi mai subliniază că procentul mediu a admitere a cererilor de supraveghere tehnică pe magistraţi a fost de un nivel uriaş: 97,08%!
Aşa se face, potrivit Hotărârii CSM de 128 de pagini şi raportului Inspecţiei Judiciare, votat şi el de CSM, DNA – structura centrală şi cele 14 structuri teritoriale – au înregistrat 1459 de dosare pe procurori. În 163 de dosare pe procurori, cercetările au fost pe sesizare din oficiu, în 1296 de dosare- cercetările au fost ca urmare a plângerilor şi disjungerilor. Au fost vizaţi 845 de procurori, dintre care 2 membri/foşti membri CSM şi 5 inspectori judiciari procurori


DNA- strcutura centrală şi cele 14 structuri teritoriale- au îngresitat 1443 dosare pe judecători, din ele 1208 au fost soluţionate iar 235 nu au fost soluţionate când s-a înfiinţat SIIJ. În 113 (77 soluţionate şi 36 nesoluţionate) dosare pe judecători cercetările au fost pe sesizări din oficiu, iar în 1368 de dosare cercetările au fost ca urmare a plângerilor, denunţurilor, disjungerilor. Au fost vizaţi în total 1962 de judecători (351 în materie penală, 1590 în materie civilă, 1 membru al CCR, 13 judecători membri/foŞti membri ai CSM, 16 inspectori judiciari.
În dosarele soluţionate au fost vizaţi 1604 judecători: 293 în materie penală, 1293 în materie civilă, 11 judecători membri CSM, 1 judecător CCR, 5 judecători inspectori.
În doarele nesoluţionate, au fost vizaţi în total 433 judecători: 59 în materie penală, 365 în materie civilă, 2 membri CSM, 7 inspectori judiciari.
În plus, au existat situaţii în care judecători au fost vizaţi de mai multe dosare, unele soluţionate, altele nesoluţionate sau în care o singură sesizare viza mai mulţi judecători care erau vizaţi şi de alte plângeri, denunţuri sau sesizări.
Pe de altă parte, au fost identificate numeroase situaţii în care judecătorii care funcţionează la instanţe din raza teritorială a unei curţi de apel au fost vizaţi în dosare de la mai multe structuri DNA teritoriale diferite, ori judecători care nu mai sunt parte a sistemului judiciar sau care, urmare a unor cereri de transfer sau a promovării, nu mai funcţionează la instanţele la care au funcţionat în momentul înregistrării dosarelor care în vizau sau în vizează, sau judecători care au fost transferaţi la unităţi de parchet.


Există un număr semnificativ de cauze în care plângerile au avut un caracter generic, judecătorii nefiind identificaţi nici nominal, nici numeric.
5 dosare pe care DNA le-a ţinut mai mult de 5 ani: unul l-a ţinut 12 ani şi 6 luni până l-a închis, un altul 7 ani şi 2 luni până l-a închis
Secţia I a DNA:
dosar disjuns din 2004 pe un judecător sindic din Tribunalul Timiş- Secţia comercială şi de contencios administrativ, care a fost soluţionat prin clasare la 23.08.2018, înainte de înfiinţarea SIIJ, după 12 ani şi 6 luni de la înregistrare.
Dosar din 2.07.2013 pe un judecător de la Tribunalul Dâmboviţa, lăsat în nelucrare şi soluţionat prin clasare înainte de înfiinţarea SIIJ, la 24.08.2018, după 5 ani şi 1 lună.
DNA Piteşti:
Dosar înregistrat în 7.05.2010, pe un judecător de la Judecătoria Piteşti, soluţionat prin clasare la 18.08.2017, după 7 ani şi 2 luni, în care au fost prelungite succesiv timp de 7 ani autorizaţiile de interceptare. Dosarul are 8 volume de urmărire penală!
Dosar înregistrat pe 25.02. 2013, pe un judecător sindic de la Tribunalul Mehedinţi, clasat pe 11.10.2018, după 5 ani şi 8 luni. Dosarul are 4 volume de urmărire penală!
Dosar înregistrat pe 23.05.2013 pe judecători de la judecătoria Drăgăşani, soluţionat prin clasare şi declinare la 27.09.2018, după 5 ani şi 4 luni, înainte de înfiinţarea SIIJ. Dosarul are 3 volume de urmărire penală!
78 de dosare pe magistraţi au zăcut în DNA până la 5 ani. 21 de dosare pe magistraţi a avut numai DNA Braşov, 13 dosare pe magistraţi a avut DNA Ploieşti. Prin dosarele făcute şi ţinute, DNAurile din ţară şi-au ţinut sub control instanţele
9 dosare pe magistraţi Secţia I a DNA:
Secţia I a DNA, ţinte: 9 dosare pe: judecători de la Tribunalul Braşov şi de la Curtea de Apel Braşov, judecători şi procurori CSM, mai bine de 3 judecători ÎCCJ, judecătoria Negreşti Oaş, Curtea de Apel Timişoara, procurori DNA, procuror PCA Constanţa.
Secţia I a DNA, perioade de ţinut sub control: dosar ţinut în nelucrare 3 ani, dosar cu interceptări de peste 3 ani clasat după 5 ani şi 1 lună, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 5 ani, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 2 ani, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 3 ani, dosar clasat după 1 an şi 6 luni, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 4 ani, dosar clasat după 2 ani.
2 dosare pe magistraţi Secţia a II-a a DNA:
Secţia a II-a a DNA, ţinte: 2 dosare pe: procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Brăila, judecător de la Curtea de Apel Bucureşti.
Secţia a II-a a DNA, perioade de ţinut sub control: dosar cu mandate de supraveghere pe 16 persoane, clasat după 4 ani şi 2 luni, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după aproape 4 ani.
1 dosar pe magistraţi Serviciul militar al DNA:
Serviciul Militar al DNA, ţinte: 1 dosar.
Serviciul Militar al DNA, perioade de ţinut sub control: ţinut de 3 ani în DNA, 2 ani şi 2 luni nu au făcut niciun act de urmărire penală.
1 dosar pe magistraţi DNA Bacău:
DNA Bacău ţinte: 1 dosar pe: judecători de la Curtea de Apel Bacău.
DNA Bacău, perioade ţinute sub control: dosar pe abuz în serviciu, clasat pe faptele nu există, după 1 an şi 1 lună, jumătate de an nelucrându-se în el.
21 de dosare pe magistraţi DNA Braşov:
DNA Braşov ţinte: 21 de dosare pe: procuror de la PJ Sf. Gheorghe, judecător Tribunalul Braşov, judecători Tribunalul Braşov şi Curtea de Apel Braşov, judecători Tribunalul Covasna, de la Judecătoria Braşov, al judecător de la Tribunalul Braşov, judecător sindic Tribunalul Braşov, judecători Curtea de Apel Braşov, al judecător sindic Tribunalul Braşov, al judecător al Tribunalului Braşov, de la judecătoria Aleşd, de la Curtea de Apel Braşov, de la Judecătoria Covasna, alt judecător al Judecătoriei Braşov, pe un membru CSM şi judecători de la Curtea de Apel Braşov, judecător de la Judecătoria Făgăraş.
DNA Braşov, perioade ţinute sub control: dosar clasat după aproape 3 ani, dosar clasat după 3 ani şi 3 luni, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani şi 6 luni, dosar clasat după aproape 4 ani, dosar clasat după alţi 4 ani, dosar clasat după 2 ani, dosar clasa după 3 ani şi 6 luni, dosar clasat după aproape 4 ani, dosar clasat după 4 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 2 ani, dosar soluţionat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani şi 1 lună, dosar cu începere a urmăririi penale după 2 ani şi 8 luni, dosar în care se fac acte după 2 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 2 ani, dosar clasat după 2 ani şi 1 lună.
6 dosare pe magistraţi DNA Cluj:
DNA Cluj ţinte: 6 dosare pe: judecător de la Tribunalul Satu Mare, de la Judecătoria Cluj Napoca, de la Tribunalul Comercial Cluj şi fost judecător de la Tribunalul Cluj, de la Tribunalul Comercial Cluj, de la judecătoria Huedin, de la Tribunalul Specializat Cluj,
DNA Cluj, perioade ţinute sub control: dosar clasat după aproape 4 ani, doaar nelucrat timp de 5 ani, dosar nelucrat timp de 5 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 2 ani.
3 dosare pe magistraţi DNA Constanţa:
DNA Constanţa ţinte: 3 dosare pe: judecător şi procuror generic, procuror, judecător Tribunalul Constanţa
DNA Constanţa, perioade ţinute sub control: dosar clasat după 2 ani, dosar clasat după 2 ani, dosar nelucrat de mai bine de 4 ani.
1 dosar pe magistraţi DNA Galaţi:
DNA Galaţi ţinte: 1 dosar pe: judecători din cadrul judecătoriei Galaţi
DNA Galaţi, perioade ţinute sub control: dosar clasat după aproape 4 ani.
1 dosar pe magistraţi DNA Iaşi:
DNA Iaşi ţinte: 1 dosar pe: judecător de la judecătoria Bârlad
DNA Iaşi, perioade ţinute sub control: dosar cu măsuri de supraveghere tehnică în care nu s-au confirmat alegaţiile, clasat după 3 ani.
4 dosare pe magistraţi DNA Oradea:
DNA Oradea ţinte: 4 dosare pe: judecător de la Curtea de Apel Oradea, pe procuror, pe judecători, pe judecători al Secţiei penale a Judecătoriei Oradea.
DNA Oradea, perioade ţinute sub control: dosar clasat după 2 ani şi 9 luni, dosar clasat după 1 an şi 5 luni, dosar clasat după aroape 1 an, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 1 an şi 4 luni.
6 dosare pe magistraţi DNA Piteşti:
DNA Piteşti ţinte: 6 dosare pe: procuror de la Parchetul Judecătoriei Brezoi, pe judecător de la Judecătoria Drăgăşani, pe procurori de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Brezoi, pe judecător de la Tribunalul Dâmboviţa, un dosar cu 8 volume de urmărire penală pe un prim procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vâlcea, pe judecători de la Judecătoria Drăgăşani,
DNA Piteşti, perioade ţinute sub control: dosar cu măsuri de supraveghere clasat după aproape 5 ani, dosar clasat după 4 ani şi 2 luni, dosar clasat după 4 ani şi 6 luni, dosar clasat după aproape 4 ani, dosar cu măsuri de supraveghere tehnică clasat după aproape 5 ani, dosar clasat după 4 ani.
13 dosare pe magistraţi DNA Ploieşti:
DNA Ploieşti ţinte: 13 dosare pe: procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sinaia, pe judecător de la Tribunalul Prahova, pe judecători de la Judecătoria Pătârlagele, Tribunalul Buzău, Judecătoria Buzău, procurori DIICOT Buzău, dosar pe judecător de la Curtea de Apel Ploieşti, pe procurori de la DIICOT Dâmboviţa, pe judecător de la Tribunalul Buzău, pe procuror de la PJ Pucioasa, pe judecător de la Judecătoria Pătârlagele, pe judecător de la Judecătoria Ploieşti, dosar pe alt judecător, dosar pe “o grupare coordonată” de Preşedintele Secţiei Civile a Judecătoriei Pucioasa şi alţi judecători de la Tribunalul Dâmboviţa şi Judecătoria Pucioasa, pe judecător de la Judecătoria Pătârlagele, pe judecători şi fost magistrate judecăt din Curtea de Apel Iaşi.


DNA Ploieşti, perioade ţinute sub control: dosar clasat după aproape 2 ani, dosar clasat după aproape 4 ani, dosar nesoluţionat de 4 ani, dosar nesoluţionat de 5 ani, dosar nesoluţionat de 4 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 5 ani, dosar clasat după 5 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat pe fapta nu există după 4 ani, dosar clasat pe fapta nu există după 4 ani, dosar cu măsuri de supraveghere clasat după 3 ani, dosar nefinalizat de 3 ani.
1 dosar pe magistraţi DNA Suceava:
DNA Suceava ţinte: 1 dosar pe: judecător al Curţii de Apel Suceava.
DNA Suceava, perioade ţinute sub control: dosar cu măsuri de supraveghere, clasat după 4 ani.
2 dosare pe magistraţi DNA Timişoara
DNA Timişoara ţinte: 2 dosare pe: judecători din Tribunalul Timiş şi Curtea de Apel Timişoara, pe procuror de la Parchetul pe pe lângă Judecătoria Ineu.
DNA Timişoara, perioade ţinute sub control: dosar clasat după 2 ani, dosar clasat după aproape 4 ani.
7 dosare DNA Târgu Mureş:
DNA Târgu Mureş ţinte: 7 dosare pe: procuror de pe lângă Parchetul de pe lângă Judecătoria Topliţa, pe procuror de la Parcheul de pe lângă Judecătoria Sighişoara, pe procuror al Pachetului de pe lângă Judecătoria Odorheiu Secuiesc, pe judecător de la Tribunalul Mureş, pe judecător de la Judecătoria Luduş, pe judecători de la Tribunalul Mureş, Curtea de Apel Târgu Mureş şi de la Judecătoria Târgu Mureş, pe judecător de la Judecătoria Topliţa,
DNA Târgu Mureş, perioade ţinute sub control: dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 3 ani, dosar clasat după 4 ani, dosar clasat după 2 ani şi jumătate, dosar clasat după 2 ani şi jumătate, dosar clasat după 2 ani, dosar clasat după 2 ani.
35 de dosare penale pe magisraţi în care procurorii DNA nu au comunicat magistraţilor că au fost supravegheaţi tehnic sau că le-au închis dosarele
Secţia I a DNA: 3 dosare ce vizau judecători ai Tribunalului Bucureşti, ai Judecătoriei Bicaz, judecători de la Curtea de Apel Timişoara- Secţia Penală.
DNA Alba: 3 dosare ce vizau un judecător neidentificat de la Tribunalul Sibiu, un judecător sindic de la Tribunalul Hunedoara, un procuror de la PJ Sibiu.
DNA Bacău: 4 dosare ce vizau judecători de la Curtea de Apel Bacău, judecători de la Curtea de Apel Bacău şi ÎCCJ, un judecător de la Judecătoria Neamţ şi un judecător de la Judecătoria Târgu Neamţ.
DNA Braşov: 4 dosare ce vizau judecători de la Tribunalul Covasna, de la Curtea de Apel Braşov, un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Rupea şi un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Braşov.
DNA Constanţa: 1 dosar pe un judecător de la Tribunalul Constanţa.
DNA Craiova: 4 dosare pe un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Segarcea, un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Caracal, un judecător Sindic de la Tribunalul Dolj, un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Strehaia.
DNA Galaţi: 2 dosare pe judecători ai Tribunalului Vrancea, judecători ai Tribunalului Vrancea, Curţii de Apel Galaţi, procurori ai Parchetului de pe lângă Judecătoria Focşani, ai Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi şi ai Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea.
DNA Oradea: 5 dosare pe judecători ai Tribunalului Bihor, pe procurorul general al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Oradea şi procurorul şef secţie, pe procurorul de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Satu Mare şi un alt procuror pensionat, dosar făcut ca urmare a lucrărilor înregistrate la Serviciul Informaţii Clasificate, dosar pe un judecător al Judecătoriei Beiuş, un dosar pe un procuror de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Satu Mare şi un al dosar pe un judecător al Judecătoriei Oradea.
DNA Piteşti: 5 dosare pe un judecător de la Judecătoria Piteşti, o serie de judecători ai Tribunalului Argeş, o altă serie de Judecători de la Curtea de Apel Piteşti care au emis hotărâri judecătoreşti, un judecător de la Judecătoria Râmnicu Vâlcea, un judecător de la Judecătoria Piteşti.
DNA Ploieşti: 1 dosar pe un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte.
DNA Timişoara: 2 dosare pe un judecător sindic de la Tribunalul Caraş Severin şi un dosar pe un judecător de la Judecătoria Sânicolau Mare.
DNA Târgu Mureş: 1 dosar.
31 de dosare penale pe magistraţi ale DNA în care nu există nici măcar ordonanţe de începere a urmăririi penale “in rem”
Inspecţia Judiciară a constatat că nu există nici măcar ordonanţe de începere a urmăririi penale “in rem” la:
DNA Alba: 8 dosare.
DNA Bacău: 4 dosare.
DNA Braşov: 2 dosare.
DNA Cluj: 4 dosare.
DNA Constanţa: 1 dosar.
DNA Iaşi: 2 dosare.
DNA Ploieşti: 4 dosare.
DNA Suceava: 3 dosare
DNA Timişoara: 4 dosare.


4 servicii teritoriale ale DNA unde au fost date ordonanţe de delegare a atribuţiilor “în alb”, fapt ce permite întocmirea unor lucrări cu date false
DNA Braşov: 21 de ordonanţe de delegare în alb.
DNA Suceava: ordonanţe de delegare “în alb” în 2 dosare.
DNA Piteşti: ordonanţe de delegare “în alb în 2 dosare.
DNA Târgu Mureş: ordonanţe de delegare “în alb în 3 dosare.
5 dosare penale pe magistraţi care au fost redistribuite în DNA fără nicio motivare
DNA Alba: 2 dosare, redistribuit la 5 procurori şi la 3 procurori
DNA Târgu Mureş: 3 dosare, nu există ordinul de redistribuire.
Dosare penale ale DNA pe magistraţi în care activităţile specifice de urmărire penală au fost făcute de SRI şi alte servicii de informaţii
DNA Secţia a II-a: 2 dosare.
DNA Galaţi: 2 dosare.
DNA Oradea: 4 dosare.
DNA Piteşti: 14 dosare.
DNA Timişoara: 6 dosare.
Secţia I DNA şi 4 servicii teritoriale DNA au cerut dosare din instanţe ca să evalueze deciziile date de judecători
DNA Secţia I: 1 dosar.
DNA Braşov: 4 dosare.
DNA Piteşti: 1 dosar.
DNA Ploieşti: 5 dosare.
DNA Timişoara: 1 dosar.


S-au înregistrat dosare la DNA Central pentru o zi, ca să se obţină interceptări pe magistrate în aceeaşi zi, şi apoi a fost trimisă cauza la structura teritorială, s-a reînregistrat dosarul sub un alt număr cu ocazia prelungirii mandatelor de supraveghere tehnică: situaţia de la DNA Constanţa în dosar ce viza procurori de la PT Constanţa.
S-a solicitat preluarea dosarului de DNA Central după modul ce un judecător de la Curtea de Apel Alba a respins cereri de prelungire a mandatelor de supraveghere tehnică: caz DNA Alba.
S-au făcut comentarii inadecvate cu privire la soluţia pronunţată într-o hotărâre judecătorească: DNA Oradea.
S-au înregistrat dosare pe alte nume decât magistraţii, cu toate că magistraţii erau vizaţi de dosare.
DNA Secţia I şi 11 servicii teritoriale ale DNA au făcut 28 de dosare pentru deciziile date de judecători în diferite speţe
S-au sesizat din oficiu şi au făcut dosare pentru deciziile date de judecători în diferite speţe:
DNA Secţia I- 4 dosare.
DNA Alba- 2 dosare.
DNA Braşov- 1 dosar.
DNA Constanţa- 1 dosar.
DNA Craiova- 2 dosare.
DNA Galaţi- 2 dosare.
DNA Oradea- 4 dosare.
DNA Piteşti- 5 dosare.
DNA Ploieşti- 5 dosare.
DNA Suceava- 1 dosar.
DNA Timişoara- 1 dosar.
DNA Târgu Mureş- 1 dosar.
6 servicii teritoriale DNA şi Secţia a II-a a DNA au închis în bloc şi pe repede înainte, de frica SIIJ, 28 dosare pe magistraţi, lăsate în nelucrare de ani
DNA Secţia 1: 5 dosare.
DNA Secţia a II-a: 2 dosare.
DNA Braşov: 12 dosare.
DNA Constanţa: 2 dosare.
DNA Oradea: 2 dosare.
DNA Piteşti: 4 dosare.
DNA Ploieşti 1 dosar.


97,08% din cererile DNA de supraveghere a magistraţilor în dosare penale au fost admise de alţi judecători
Din toate dosarele pe magistraţi făcute, DNA a trimis în judecată doar 66 de dosare, 46 dintre ele având soluţii definitive şi 20 soluţii care nu sunt definitive.
Majoritatea măsurilor de supraveghere tehnică au fost cerute în perioada 2014-2016, ca după 2016 numărul să scadă semnificativ în urma deciziei 51 a CCR.


În majoriatea cazurilor toţi judecătorii secţiilor penale au fost abilitaţi să soluţioneze cereri de măsuri de supraveghere tehnică, excepţie făcând ÎCCJ, Tribunalul Caraş, Tribunalul Timiş, Curtea de Apel Alba şi Iaşi unde au fost desemnaţi un număr limitat de judecători.
Raportul arată şi că a fost o practică a blocării de la repartizare a unor completuri de judecător de cameră preliminară, pe considerentul echilibrării volumului de activitate.


Procentul mediu a admitere a cererilor de supraveghere tehnică a fost de 97,08%!
Peste 1900 de judecători vizaţi de dosare penale în tot DNA, uneori instanţele aproape cu totul


Hotârârea CSM arată că DNA a vizat în dosare peste 1900 de judecători iar cercetate uneori au fost chiar instanţele aproape cu totul. Aşa se face că DNA a vizat în dosare la:
ÎCCJ- mai mult de 75 de judecători (9 fiind cercetaţi de DNA Braşov, Oradea şi Constanţa
Curtea de Apel Bucureşti- 100 de judecători
Curtea de Apel Oradea- 35 de judecători dintr-un total de 40
Curtea de Apel Ploieşti- 30 de judecători dintr-un total de 50
Curtea de Apel Braşov- 25 de judecători
Curtea de Apel Iaşi- 20 de judecători dintr-un total de 45
Curtea de Apel Constanţa- 15 judecători dintr-un total de 40
Curtea de Apel Iaşi- 15 judecători dintr-un total de 60
Tribunalul Bucureşti- peste 85 de judecători
Tribunalul Argeş- peste 25 de judecători dintr-un total de 40
Tribunalul Bihor-peste 30 de judecători dintr-un total de 40
Tribunalul Dolj- peste 25 de judecători din totalul de peste 70

Actualitate

”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR”

Publicat

pe

De

(Preluare Inpolitics):

”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR. În tot acest timp am reușit sa închegăm o echipă frumoasă și unită la Sectorul 1, într-un partid care cu greu poate fi numit partid politic, unde oamenii nu contează, unde interesele politice ale partidului nu primează, ci doar interesele de moment ale unor persoane pe care le numeri pe degetele de la o mâna. Din eleganță, nu o sa dezvolt aici si nici nu o sa dau detalii pentru ca ar însemna sa cobor la un nivel care nu mă caracterizează, dar care este un mod de lucru constant în acest partid. Am decis sa fac această postare pentru colegii mei din organizația Sectorului 1, cărora le mulțumesc pentru tot sprijinul acordat si pentru prietenia lor!” a anunțat azi pe Facebook, Mihail Dojană, coordonatorul campaniei partidului de la sectorul 1 și unul dintre finanțatorii partidului.

Citeste in continuare

Actualitate

PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar/”Planul meu pentru Ploiești”

Publicat

pe

De

PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar și cu o echipa valoroasa pentru Consiliu Local condusă de doctorul Dan Oprea, Radu Simionescu inițiatorul proiectului “Ploiesti- Capitala Tineretului din România”, ziaristul Simona Popescu și avocații Valentin Marcu și Vlad Frusina!

Comentarii ale cetatenilor....

Comentarii ale cetatenilor….

Bogdan Cristian Nica:
Vă place cum arată Ploieștiul astăzi? Nici mie!
Iar la imaginea dezolantă a orașului nostru contribuie din plin și lipsa de interes a administrației primarului zero pentru spațiul verde și domeniul public.
Într-un oraș atât de poluat cum este Ploieștiul, locuitorii au nevoie ca de aer de cât mai multe parcuri bine îngrijite, iar copiii noștri merită locuri de joacă moderne”
Bogdan Cristian Nica:
„Ploieștiul a revenit, pe harta orașelor unde siguranța cetățeanului este amenințată de tot felul de borfași.
Având un tupeu uriaș, aceștia își fac de cap pe străzi, în piețe, în mijloacele de transport în comun.
Asta rezultă și din mesajele primite de la dumneavoastră, care mi-ați transmis că ați ajuns să vă așteptați copiii la poarta școlilor pentru a nu fi agresați verbal și fizic de derbedei. Această situație trebuie să înceteze imediat, iar ordinea publică trebuie să fie reinstaurată în Ploiești! În Planul meu pentru Ploiești siguranța cetățeanului ocupă un loc important”
Bogdan Cristian Nica: „Chiar dacă Primarul ZERO a reușit ”performanța” de a lăsa Ploieștiul fără apă caldă mai bine de două luni, timp în care a inventat vinovați, termoficarea ar trebui să fie o prioritate pentru viitorul primar al Ploieștiului.
Având în vedere că aproape 50.000 de apartamente din Ploiești sunt racordate la sistemul centralizat de încălzire al orașului, iată care sunt propunerile din Planul meu pentru Ploiești, un program electoral ”altfel” pe care îl propun cetățenilor odată cu candidatura mea, din partea PNL, la Primăria Ploiești.”
Bogdan Cristian Nica:

”Planul meu pentru Ploiești”:

Stimați ploieșteni,

Sunt Bogdan Nica și am onoarea să candidez din partea Partidului Național Liberal pentru cea mai înaltă funcție din orașul nostru.

Vin în fața dumneavoastră voastre cu un plan, nu cu un program electoral. Este un plan pe care l-am conceput pe baza experienței mele manageriale și pe care l-am discutat și îmbunătățit alături de echipa mea de campanie, alături de cei care vor fi consilieri locali în Ploiești. Sunt ploieștean, aici îmi petrec cea mai mare parte a timpului și vreau să fiu mândru de orașul nostru.

De ce ”Planul meu pentru Ploiești” și nu un program electoral  convențional, așa cum mulți s-ar fi așteptat ?

Orașul nostru nu se află pe drumul bun. Vedem, simțim, trăim. Am fi putut fi departe, dar din varii motive au fost ratate fonduri importante. Nu este cazul să privim înapoi, în afară de învățămintele pe care le avem de asimilat din greșeli. Contează doar ceea ce va urma!

Nu doresc să polemizez politic, pentru că primăria nu mai are nevoie de dispute, de scandaluri care nu aduc nimic bun. Primăria are nevoie de o administrație competentă, orientată către nevoile comunității, nu către interese personale meschine sau către interese care să-i afecteze bugetul și dezvoltarea. Ploieștenii au nevoie de NORMALITATE, iar normalitatea pornește de la rezolvarea punctuală a problemelor care țin de confortul lor, de servicii publice pentru ei, de pașii făcuți corect pentru dezvoltare. Experiența de viață ne-a învățat că orice problemă are minim două soluții de rezolvare, așa că pentru mine nu există nu se poate.

Ploieștiul este un oraș puternic, cu o economie care îi poate asigura un trai mai mult decât decent, un trai bun pe care ploieștenii îl merită. Administrația locală este obligată să vină în întâmpinarea mediului de afaceri, să fie deschisă comunicării, să asigure infrastructură modernă pentru dezvoltarea acestui mediu. Beneficiile se întorc spre comunitate, iar taxele plătite de ploieșteni constituie fondul din care dezvoltăm orașul.

Este timpul să avem un plan, să nu se mai lucreze ”după ureche”, să nu mai învinovățim pe nimeni pentru ceea ce un primar poate și trebuie să facă, așa cum îl obligă statutul, așa cum îl obligă obrazul în fața celor care îl plătesc. Primarul este angajatul oamenilor, nu invers!

”Planul meu pentru Ploiești” este perfectibil, este deschis propunerilor oricărui cetățean din comunitate, este un proiect pe care îl voi pune în aplicare și cu sprijinul opoziției. Da, sunt un om de echipă, sunt un om deschis. Așa cum este omul Bogdan Nica, așa va fi și primarul Ploieștiului Bogdan Nica!

Lansez în spațiul public documentul atașat acestui comunicat și doresc să îl analizați, să îl discutăm și să îl punem în practică pentru următorul ciclu administrativ. Aștept sugestiile și argumentele atât în mediul online, cât și la întâlnirile pe care le vom avea în toate cartierele Ploieștiului. Vă mulțumesc! Doctor Bogdan Nica”

Planul meu pentru Ploiești – Programul electoral al lui Bogdan Nica

Infrastructura rutieră

Reparația pasajelor subterane din Bariera București. Termen de execuție: 12–24 luni de la preluarea mandatului;

Marcarea corectă a străzilor, înlocuirea indicatoarelor rutiere și creșterea vizibilității acestora. Termen de execuție: 3 luni;

Crearea unor noi drumuri pentru decongestionarea traficului rutier la intrarea și ieșirea din oraș. Termen de execuție: 12–18 luni;

Obligarea rețelarilor să refacă, pe cheltuiala proprie, conform legii, toate șanțurile săpate în carosabil și trotuare. Termen de execuție: 3-6 luni;

Obligarea companiilor, care dețin guri de vizitare pe domeniul public, să rezolve problema aducerii capacelor de canal la nivelul asfaltului. Termen de execuție: 3-6 luni;

Refacerea trotuarelor și amenajarea de rampe de acces, pentru persoa- nele în dificultate, la toate instituțiile și companiile de interes public din Ploiești. Termen de execuție: 12 luni;

 Obligarea companiei Luxten de a repara domeniul public, prin asfalta- rea integrală sau refacerea spațiilor distruse ca urmare a intervențiilor de anul trecut. Termen de execuție: 3 luni;

Reparația pasajelor rutiere care au fost expertizate și încadrate cu risc seismic, de exemplu podul de la Gara de Sud. Termen de execuție: 24–48 luni;

Implementarea unui sistem inteligent de semaforizare care să conducă la fluidizarea traficului. Termen de execuție: 18–24 luni.

Parcări
Demolarea tuturor construcțiilor ilegale de pe domeniul public și utilizarea spațiilor astfel elibe-rate pentru crearea de noi locuri de parcare. Termen de execuție: 3-6 luni;
Identificarea, în fiecare cartier, a spațiilor publice abandonate și transformarea acestora în parcări pentru rive- rani și spații de socializare. Termen de execuție: 6-12 luni;

Amenajarea, cu dotări decente și în zone accesibile, de spații, pentru parcarea mașinilor de serviciu (>3,5 tone), în scopul eliberării parcărilor din zona blocurilor. Termen de execuție: 3-6 luni; )

Eliberarea domeniului public de mașinile abandonate. Simplificarea procedurii de ridicare de către SGU. Reducerea termenului de ridicare de la înștiințare până la ridicarea propriu zisă. Termen de execuție: 6-12 luni.

Salubritate
Aplicarea de urgență a clauzei contractuale care obligă operatorul să mo-
dernizeze și să doteze platformele de gunoi din zona blocurilor, cu pubele noi. Termen de execuție: 6-12 luni;

Spălarea și igienizarea platformelor de gunoi, inclusiv a pubelelor, după fiecare ridicare a deșeurilor. Termen de execuție: 0-3 luni;

Implementarea sistemului de colectare a deșeurilor reciclabile de la populație (atât din zona blocurilor cât și de la case) astfel încât tariful să scadă cu cel puțin 30%. Termen de execuție: 3-6 luni;

Spații verzi și locuri de joacă
Reabilitarea tuturor parcurilor și spațiilor verzi din Ploiești. Termen de execuție: 12-18 luni;

Reamenajarea spațiilor verzi de la blocuri cu implicarea asociațiilor de proprietari. Termen de execuție: 9-12 luni;

„Înverzirea” tuturor spațiilor publice aferente infrastructurii rutiere: sensuri giratorii, scuaruri, etc. Termen de e- xecuție: 9-18 luni;

Toaletarea arborilor și înlocuirea celor uscați, astfel încât să fie eliminat riscul producerii unor accidente care se pot solda cu pagube mate-
riale și chiar cu victime, având în vedere fenomenele meteorologice din ce în ce mai violente. Termen de execuție: 6-12 luni;

Repararea, modernizarea și dotarea cu elemente noi a locurilor de joacă existente și înființarea unora noi în fiecare cartier. Termen de execuție: 12–18 luni;

Rezolvarea legală a problemei câinilor fără stăpân. Termen de implementare: imediat.

Mobilitate și reducerea poluării

Modernizarea parcului auto al orașului cu mij- loace de transport noi, de preferat fabricate în România. Termen de execuție: 18-24 luni;

Extinderea traseelor TCE în localitățile limitrofe, pentru crearea unui sistem de transport public metropolitan. Termen de execuție: 9-12 luni;

Încurajarea folosirii transportului public prin introducerea unui program al „zilelor de transport gratuit” pentru toți călătorii. Termen de execuție: 6–9 luni;

Crearea infrastructurii necesare pentru stimularea folosirii bicicletelor și a celorlalte mijloace de transport personal alternative, ca mijloace de transport sigur pe teritoriul întregului oraș. Termen de execuție: 18–24 luni;

Crearea rețelei kiss&ride în zonele tuturor unităților de învățământ. Termen de execuție: 12–24 luni;

Crearea de „păduri urbane” pe principalele axe/bulevarde ale orașului, prin plantarea de copaci și plante rezistente la poluare. Termen de execuție: permanent;

Încurajarea și susținerea campaniilor de plantări pentru crearea de „centuri verzi” ale orașului. Termen de execuție: permanent;

Cooptarea agenților economici cu potențial poluator, în activități comune, care să aibă ca scop implementarea de măsuri privind reducerea poluării. Termen de execuție: 6–9 luni.

Siguranța cetățeanului
Transformarea Poliției Locale dintr-o instituție birocratică (în prezent peste 50% dintre angajați sunt funcționari de birou) într-una în slujba cetățeanului. Termen de implementare: 6 luni – 12 luni;

Intensificarea patrulării polițiștilor locali în zona unităților de învățământ, în zonele aglomerate (piețe) și mijloacele de transport în comun. Termen de implementare: 3 luni;

Reparația și extinderea sistemului de monitorizare video (acesta există, dar nu funcționează) în intersecții și zonele aglomerate, pentru o intervenție rapidă în cazul unor accidente/incidente. Termen de execuție: 3-6 luni;

Instalarea de camere video în zona de intrare în școli și grădinițe. Termen de execuție: 3-6 luni;

Colaborarea cu Poliția Națională și Jandarmeria pentru intensificarea patrulării, mai ales pe timpul nopții, în zone unde cetățenii reclamă tulburarea liniștii și ordinii publice. Termen de implementare: 3 luni.

Anveloparea blocurilor și consolidarea clădirilor
Continuarea identificării clădirilor cu risc seismic și consolidarea lor. Termen de execuție: 12-36 luni
Continuarea programului de anvelopare a blocurilor: Termen de execu- ție: 12-48 luni

Termoficare
Plata la timp a facturilor Termo Ploiești a subvenției la apă caldă și căldură. Termen de implementare: imediat;

Investiții în infrastructura primară și secundară de distribuție a agentului termic. Termen de execuție: 24-48 de luni;

Modernizarea capacității de producție pentru reducerea consumului de gaze și, implicit, a costurilor. Termen de
execuție: 12-24 de luni;

Montarea de module termice la fiecare bloc, ceea ce va permite locatarilor să stabilească temperatura optimă și programul de furnizare a căldurii. În plus, va fi rezolvată problema apei calde de la etajele superioare, iar facturile pot scădea până la 30%. Termen de execuție: 24-48 de luni.

Apă și canalizare
Demararea negocierilor cu operatorul pentru reducerea tarifelor de racordare la apă, dar mai ales la canalizare. Termen de implementare: 3 luni;

Monitorizarea contractului cu operatorul astfel încât gradul de acoperire a rețelei de apă și canalizare să fie de 100%. Începerea discuțiilor pentru efectuare planificării: imediat;

Rezolvarea problemelor stației de epurare a orașului. Începerea acțiunilor: imediat;

Rezolvarea problemei canalizării cartierului Mitică Apostol. Începerea acțiunilor: imediat.

Mediu de afaceri
Acordarea de facilități activităților economice de pe teritoriul orașului. Termen de începere a planificării: imediat;

Sprijinirea dezvoltării unui antreprenoriat local în industria ospitalității și a restaurantelor, prin aplicarea principiului: „ploieștenii primii”, la toate manifestările organizate de Primărie. Termen de execuție: imediat;

Sprijinirea investitorilor prin dezvoltarea infrastructurii în zonele de dezvoltare a orașului, în coordonare cu necesitățile acestora. Termen de execuție: imediat;

Încurajarea participării mediului de afaceri la luarea deciziilor administrative. Termen de începere a planificării: imediat;

Amplificarea activității și multiplicarea punctelor de tip „Ghișeu Unic” în scopul reducerii la maximum a birocrației. Termen de începere a planificării: imediat.

Educație
Încurajarea colaborărilor între școli și Primărie prin identificarea și susținerea de proiecte comune. Termen de începere a planificării: imediat;

Susținerea de către Primărie a tuturor măsurilor propuse de unitățile școlare, care au drept scop optimizarea procesului educațional, pentru copiii și tinerii orașului. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea, susținerea și premierea performanței în școli prin acordarea de burse, finanțări și alte forme de sprijin pentru elevii, echipele și proiectele meritorii. Termen de începere a planificării: imediat;

Îmbunătățirea și/sau dezvoltarea bazei sportive a fiecărei unități de învățământ. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea și susținerea formelor asociative între unitățile de învățământ, în vederea realizării de proiecte educaționale comune. Termen de începere a planificării: imediat.

Universitate
Crearea unui plan pe termen lung pentru dezvoltarea unui parteneriat durabil cu Universitatea Petrol și Gaze, care trebuie să fie unul dintre motoarele puternice ale dezvoltării orașului. Termen de începere a planificării: imediat.

Sport și Timp liber
Restructurarea activității Clubului Sportiv Municipal în scopul servirii ideii de încurajare a sportului de masă, în special pentru copii și tineri. Termen de execuție: 12 luni – 18 luni.

Sprijinirea clubului de fotbal Petrolul Ploiești
prin apeluri către mediul de afaceri pentru susținerea activității echipei și alte măsuri care să asigure susținerea performanței spor- tive. Termen de implementare: permanent;

Susținerea inițiativei private în domeniul sportului. Termen de implementare: permanent;

Crearea unui departament de organizare și/sau coordonare a activităților de timp liber pe raza municipiului, care să exploateze armonios și eficient infrastructura constituită din: Parcul Constantin Stere, Stadionul Petrolul, Centrul Orașului, Sala Sporturilor, Parcul Municipal Vest și Hipodrom.

Sănătate
Rezolvarea de urgență a problemelor clădirilor celor două spitale administrate de Primărie: Pediatrie și Muni- cipal ”Schuller”, prin consolidarea acestora, într-o primă fază. Termen de începere a pla- nificării: imediat;

Identificarea unei soluții viabile pentru activitatea Spitalului de Pediatrie. Termen de începere a planificării: imediat;

Armonizarea activității medicale a spitale- lor de pe teritoriul întregului oraș, în scopul asigurării accesului la act medical de calitate pentru cât mai mulți beneficiari. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea dezvoltării parteneriatului Consiliului Județean cu Universitatea Carol Davila, în sensul deschiderii de noi secții și noi locuri pentru viitorii studenți, la Ploiești. Termen de începere a planificării: imediat.

Cultură și Artă
Sprijinirea de către Primăria Ploiești a tuturor activităților culturale și artistice care au loc pe teritoriul municipiului. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea artiștilor locali prin sponsorizări și încurajarea actelor de mecenat. Termen de începere a planificării: imediat;

Crearea unei galerii de artă în clădirea Primăriei, astfel încât artiștii orașului să-și poată expune lucrările într-un mediu cât mai adecvat. Termen de începere a planificării: imediat. (Sava N.).

Citeste in continuare

Actualitate

Viceprimarul PNL -Daniel Nicodim: „Am identificat oportunități de colaborare în diverse domenii de activitate – comercial, turism, securitate cibernetică și, cel mai important, al investițiilor consistente pentru proiectele românești din partea Qatarului”

Publicat

pe

De

Am avut deosebita plăcere să fiu gazda unei delegații formată din reprezentanți ai Ambasadei Statului Qatar în România, condusă de Excelența Sa, domnul Osama Yousef A.A. Alqaradawi, Ambasadorul Statului Qatar în România, precizeaza Viceprimarul PNL -Daniel Nicodim. La întâlnirea din sediul Primăriei Municipiului Ploiești au fost prezenți și doamna Anca Adina Popa, viceprimarul municipiului Ploiești și domnul Aurelian Gogulescu, președinte al Camerei de Comerț și Industrie Prahova.

„Obiectivul principal al discuțiilor a constat în dezvoltarea relațiilor economice între municipiul nostru și orașe din Qatar, prin identificarea unor puncte de interes comun, dat fiind faptul că orașul nostru are o tradiție recunoscută în plan mondial, în domeniul extragerii și rafinării petrolului, și nu numai.

Alături de distinșii invitați, am identificat oportunități de colaborare în diverse domenii de activitate – comercial, turism, securitate cibernetică și, cel mai important, al investițiilor consistente pentru proiectele românești din partea Qatarului. Această întrevedere oficială completează lunga listă de înalți oaspeți externi pe care am avut plăcerea să îi găzduim, la Ploiești, în ultimii ani. Relațiile culturale și comerciale dezvoltate în prezent au un rol determinant în susținerea angajamentului de deschidere către noi parteneriate pe care municipiul Ploiești îl demonstrează mereu. În lumea în care trăim, viitorul nu se poate scrie fără parteneriate stabile, pe termen lung”.

 

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv21 de ore ago

Avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplută cu cetele asmuțate odinioară de USR si PLUS (REPER)

Încă de la finele anului trecut am întreprins demersuri pentru a obține cifrele exacte privind dinamica pensionărilor în Poliția Română...

Exclusiv21 de ore ago

Prim-Procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Roman a dat fix doi bani pe solicitarea polițistului Cănărău Ioan

Zilele trecute vă dezvaluiam cum procurorul Vieriu Tudor Ionuț și judecătorul Apetri Robert Valerian au dat și menținut soluția de...

Actualitate2 zile ago

PSD Prahova nici nu știi, cât de mic începi să fii! Candidatura lui Nicolae Drăgan la Primăria Târgsoru Vechi respinsă de Judecătorie! Se caută un nou candidat!

Lovitură usturătoare pentru PSD-ul condus de Virgiliu Nanu! După ce au anunțat cu surle si trâmbițe și au mers cu...

Exclusiv2 zile ago

Un eşec anunţat: ancheta „Mineriada“/Motivele pentru care dosarul Mineriadei s-a întors la Parchetul General pentru refacerea de la zero a anchetei/ANALIZA

Procurorii au început audierile în Dosarul Mineriadei din 1990, la 34 de ani distanță de la violentul incident. Ion Iliescu,...

Exclusiv2 zile ago

Europa, zguduită de cazuri de spionaj rusesc/România este ținta unor încercări de penetrare informativă

Raportul Consiliului Suprem de Apărare a Țării pentru 2023, aflat în dezbaterea parlamentarilor, evidențiază că România este ținta unor acțiuni...

Exclusiv2 zile ago

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Exclusiv3 zile ago

Mafia lui Portocala ajunge la alt nivel, procurori falși,  firme de paza, politisti corupti, totul în mijlocul „urbei lui Caragiale”/ Orasul acaparat de mafie (I)

Bătăi, santaje, tepe, politisti corupti si falsi procurori Daca avem politisti dansatori cu interlopi, care acopera si alti interlopi ce...

Exclusiv3 zile ago

Dupa protestele lucrătorilor poștali ies la iveala ERORI GRAVE ALE MANAGERULUI GENERAL de la Compania Națională POȘTA ROMÂNĂ S.A.

Situația de fapt Managementul poștei și administratorii sunt numiți în majoritate prin Oug 109, pe mandat de 4 ani, membri...

Exclusiv3 zile ago

Polițiștii protestează, din nou, la Constanța

Sindicaliștii sunt nemulțumiți de modul de reorganizare a IPJ Constanța În zilele de 25,26,29 și 30 aprilie, in intervalul orar...

Exclusiv4 zile ago

Primăria Ploiesti ii face campanie electorală, pe bani publici, candidatului –  Andrei Volosevici (candidat PSD!)?/DNA si Curtea de Conturi fac „joc de glezne”?

Primăria Municipiului Ploiesti se află, oficial, în campanie electorală, deși acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Cum nicio...

Exclusiv4 zile ago

Tupeul fără margini al USR-iștilor a făcut din reforma pensiilor militare subiect de condiționare PNRR

”Nu trebuie să vină rușii să ne submineze instituțiile (statului), le subminăm noi!” este una dintre observațiile expertului în geopolitică...

covoare traditionale covoare traditionale
Exclusiv5 zile ago

Amenajarea unui living modern cu influențe tradiționale românești

În căutarea echilibrului perfect între modernitate și tradiție, mulți dintre noi ne dorim să transformăm livingul într-un spațiu care să...

Exclusiv5 zile ago

„Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate”

Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate,...

Exclusiv6 zile ago

WHITE TOWER (XXXII)/Vinovatii reali sunt inca protejati

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusivo săptămână ago

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !?

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!