Connect with us

Actualitate

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Publicat

pe

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi:

Studiul Pro Digital Media

Desi exista intotdeauna noi strategii care sunt introduse pentru a creste vizibilitatea unui website, link-ul nu va disparea in curand. Recomandarile de inalta calitate nu numai ca va ajuta sa va pozitionati mai bine in cadrul SERP-urilor, dar ele au, de asemenea, un impact mare si pozitiv asupra reputatiei generale a site-ului si brand-ului dumneavoastra. In acest sens, marketingul digital nu este diferit de marketingul traditional, deci o strategie eficienta de mobilizare este ceva ce nu puteti face fara.

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Am vrut sa vedem strategiile de informare si tipurile de continut pe care specialistii din diferite domenii ale marketingului digital le aleg pentru a-si atinge obiectivele de construire a legaturilor. Asadar, Pro Digital Media a chestionat peste 100 de specialisti in SEO si marketing digital.

Sa ne uitam la datele pe care le-au impartasit cu noi proprietarii de SEO, PR-uri, marketing-uri, CEO-uri si proprietarii SMB. Speram ca aceasta va va ajuta sa economisiti timp si efort, permitandu-va sa alegeti cele mai eficiente abordari bazate pe rolul si experienta dumneavoastra de lucru.

Respondentii nostri

Mai mult de jumatate dintre cei chestionati s-au descris ca specialisti SEO. Aproximativ un sfert dintre acestia mentioneaza ca domeniul de responsabilitate include si managementul PR si marketing; acelasi numar de persoane s-au identificat ca directori executivi si proprietari ai SMB. Aceste numere ne spun ca legaturile au mers mult mai departe decat a fi un factor important de clasament pentru SEO, s-au transformat intr-un instrument de marketing universal.

In ceea ce priveste experienta de construire a legaturilor, mai mult de jumatate dintre respondenti s-au considerat ca fiind incepatori, o treime profesionisti si numai 11% s-au considerat experti. Ei erau fie modesti, fie construirea legaturilor este vazuta de multi ca o problema complexa. Combinatiile diferitelor roluri si nivele de experienta s-au dovedit a fi factori determinanti pentru alegerea strategiilor de informare si a continutului folosit pentru a le realiza.

 

Constatarile noastre – Strategii preferate de outreach vs. domeniu de expertiza

Acum vom descompune strategiile preferate de promovare prin rolul de angajare. SEO-urile au specificat ca preferintele lor sunt Guest Posting si Adding Link to Article. Blogger Outreach a ajuns pe locul trei. Primele doua sunt foarte simple si, daca ati facut bine, va pot ajuta sa construiti un portofoliu puternic si robust de backlink.

Majoritatea specialistilor in PR si-au dat de asemenea votul pentru Blogger Outreach, ceea ce nu a fost surprinzator avand in vedere specificul activitatii lor. Adaugarea link-ului la articol a fost a doua strategie cea mai populara, urmata de posturi sponsorizate cu o marja mica. Specialistii in PR se ingrijesc de reputatia marcii si din acest motiv ei aplica cea mai larga gama de abordari.

Majoritatea respondentilor responsabili cu functia de marketing au enumerat adaugarea link-ului la articol drept cea mai puternica strategie de mobilizare. Acestia au dat a doua pozitie la Guest Posting, iar al treilea la Blogger Outreach. Pentru managerii de marketing, crearea de link-uri este doar una dintre multele modalitati de a creste traficul de referinta si numarul de mentiuni si de a atrage conducatori catre site-urile lor. Acest lucru ii face mai selectivi atunci cand vine vorba de alegerea strategiei corecte de mobilizare.

CEO-urile si proprietarii SMB au ales, de asemenea, adaugarea de link-uri catre articole si blogger Outreach. Toate celelalte strategii de mobilizare au obtinut scoruri mai mult sau mai putin egale. Crearea legaturilor la nivelul C pare sa aiba legatura cu simplitatea si metodele dovedite in timp.

 

Formate de continut preferate vs zona de expertiza. Iata optiunile respondentilor nostri.

Specialistii SEO folosesc in mod activ intreaga gama de continut, insa considera Longreads cel mai eficient, urmat de Research and Infographics. Minoritatea voturilor pentru SEO a mers la Podcasturi si Webinarii, care sunt relativ dificil de realizat. Jumatate dintre respondentii care lucreaza in domeniul managementului relatiilor cu publicul si al marketingului au ales cercetarea ca fiind cel mai eficient mod de a obtine legaturi. Al doilea loc a fost impartit intre Longreads si Press-releases. Motivul din spatele acestei alegeri este evident – cercetarea este, mai presus de toate, un declansator de PR si acelasi lucru se aplica si comunicatelor de presa.

CEO-urile si proprietarii SMB au considerat, de asemenea, ca Longreads sunt eficiente pentru constructia de link-uri, dar, spre deosebire de ceilalti, au dat locul doi la Infographics si locul al treilea la raspunsurile scurte. Cei mai multi dintre incepatori au identificat adaugarea link-ului la articolul drept strategia lor preferata de promovare, postarea oaspetilor fiind pe plan secundar.

Expertii, de asemenea, folosesc adaugarea link-ului in articol, dar considerati ca  articolele SEO Guest Post este mai eficienta deoarece are mai multe conexiuni si stie cui sa ceara continut unic. Expertii opteaza pentru Guest Posting si cu Blogger Outreach. Aceste strategii implica contactul personal si ofera o mare varietate de continut.

Impactul experientei de construire a legaturilor in alegerea formatului de continut. Parerile au fost impartite.

Link-urile de construire a legaturilor testeaza in mod activ potrivirea diferitelor tipuri de continut pentru obiectivele lor, insa majoritatea au ales ca principale metode de castigare legaturile lungi si comunicatele de presa.

Pe masura ce castiga mai multa experienta, ei trec la Cercetare. In acest stadiu, specialistii in construirea legaturilor par sa devina suficient de curajosi pentru a-si lua sansele cu un tip relativ complicat de continut, deoarece creste semnificativ sansele lor de succes.

Concluzie. Deci, aici sunt strategiile noastre TOP 3 outreach: Blogger Outreach, Guest Posting si Adding Link to Article (adaugarea link-ului la articol). In functie de rolul si experienta dumneavoastra in domeniu, puteti cadea fie intr-o rutina, fie incercati o noua abordare. Cea mai usoara dintre acestea este sa adaugati un link la un articol. Este rapid si nu necesita abilitati speciale, apoi treceti la celelalte doua strategii de mobilizare.

 

De ce trebuie sa tineti cont inainte de a va planifica strategia: Sfaturi pentru experti

Amintiti-va ca construirea de legaturi nu este rezultatul final. Creearea legaturilor este, de obicei, legata de dorinta de a creste clasamentele care sunt legate de o rata de click asteptata, care este, de asemenea, legata de o rata de conversie asteptata, care este apoi legata de vanzari. Inainte de a incepe o campanie de construire a link-urilor intrebati care sunt rezultatele la care se asteapta. Trebuie sa va asigurati ca persoanele pe care le alegeti sunt de incredere, sa aveti un public interesat de articol si sa aveti cel putin o probabilitate de conversie. Uita-te la imaginea de ansamblu atunci cand cauti bloggeri.

 

Dezvoltarea strategiei proprii

In lumea marketingului digital, greselile sunt comune si desi este posibil sa pierdeti timp si bani, exista intotdeauna si ceva de invatat. Unii prefera sa urmareasca greselile concurenei pentru a obtine perspective in loc sa-si asume riscuri. Indiferent de calea pe care o alegeti, formarea unei strategii proprii va necesita efort. Pro Digital Media este aici pentru a va oferi strategii predefinite de outreach si mii de perspective de construire a legaturilor pentru fiecare dintre domeniile in care excelati.

Instrumentele noastre va vor ajuta, de asemenea, sa va mentineti profilul curat, sa va ajutati sa va comparati profilul cu cel al concurenei si sa descoperiti oportunitati suplimentare de promovare in toate etapele de construire a legaturilor. Daca sunteti, de asemenea, interesati sa va consolidati eforturile de construire a legaturilor, comparand profilurile de backlink ale concurentei dumneavoastra, puteti incerca instrumentele noastre Link Building si Backlink Gap.

 

Strategii de mobilizare pentru crearea de legaturi:

  • Directorul / Catalogul este un loc frumos pentru a obtine link-uri rapid si usor. Puteti sa contactati editorii pentru a va afisa informatiile pentru o mica taxa sau chiar fara costuri.
  • Adaugarea unui link la un articol garanteaza aproape ca aceasta legatura nu va fi devalorata de Google, deoarece va asigurati ca articolul este legat de produsul sau serviciul dumneavoastra
  • Revendicarea mentiunilor nesolicitate este o strategie relativ simpla, deoarece va cereti sa adaugati un link la o mentiune deja existenta a marcii dumneavoastra. Acestea necesita totusi o cautare avansata pentru a gasi.
  • Recuperarea pierderilor de backlink este o alta abordare simpla, dar pastrarea atentiei asupra numarului tot mai mare de backlink-uri poate deveni mai degraba consumatoare de timp, mai ales daca o legatura a fost pierduta cu mult timp in urma.
  • Link Roundups / Resource Pages. Concurenta pentru link-uri poate fi relativ ridicata, dar daca o castigi, ai putea avea publicul tinta acolo unde doresti.
  • Revizuirea produsului este o alta sursa de legaturi bune. Trebuie sa identificati bloguri sau site-uri de incredere care au sectiuni de revizuire a produselor si sunt strans legate de afacerea dumneavoastra (analiza competitiva) si contactati proprietarii acestora, solicitandu-i sa va promoveze produsele.
  • Guest Posting pentru link-uri este considerata controversata de unii, dar functioneaza bine, mai ales daca intr-adevar oferiti un post bun.
  • Mesajele sponsorizate pot parea prea scumpe, dar pot spori serios gradul de constientizare a marcii dumneavoastra, daca sunt scrise de catre factorii de influenta sau liderii de opinie.
  • Blogger Outreach lucreaza in prezent la fel ca invitarea criticilor de alimente pentru a va gusta masa si va functiona numai daca continutul pe care il oferiti este cu adevarat exceptional.
  • Lista locala este o caracteristica minunata lansata de Google My Business. Cei care lucreaza direct cu clientii lor pot acum sa aleaga dintr-o gama larga de categorii si sa adauge legaturi directe cu comenzi online, meniuri, recenzii etc.

 

Tipuri de continut pentru crearea de legaturi

  • Longread – cel mai bun mod de a-ti spune povestea, dar numai daca esti un bun scriitor.
  • Video – o garantie a ratei ridicate a angajamentului datorita confortului formatului.
  • Podcast / Webinar – cheia dumneavoastra pentru a atrage specialisti din domeniul dumneavoastra de interes.
  • Raspuns scurt – un semn pentru clientii actuali si potentiali care va intereseaza.
  • Cercetare – sansa dumneavoastra de a demonstra cunoasterea zonei tinta si de a spori credibilitatea marcii dumneavoastra
  • Infographics – o tactica draguta pentru taierea unei povesti lungi si prezentarea unei imagini mai mari.
  • Comunicat de presa – un lucru care poate aduce o publicitate buna, dar exista intotdeauna un risc ca Google sa devalorizeze legaturile pe care le considera irelevante.

Aveti inca intrebari legate de construirea de link-uri? Nu ezitati sa ne intrebati.

Actualitate

NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!

Publicat

pe

De

Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.

Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu

Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.

O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA

Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.

Contribuția NGA și parteneriatele strategice

„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.

Un Startup specializat, in miezul securității naționale

Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.

Citeste in continuare

Actualitate

Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante

Publicat

pe

De

Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.

Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.

Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului

Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.

Miliarde de dolari și intârzieri cronice

Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.

Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.

Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare

Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.

Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”

Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată

Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.

De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.

Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.

Citeste in continuare

Actualitate

Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret

Publicat

pe

De

Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.

Haosul inițial și rafinarea diplomatică

O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”

În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”

Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei

Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”

Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii

Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”

Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”

Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.

Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat

De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.

Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv18 ore ago

IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!

Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind...

Exclusiv18 ore ago

Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!

Asistați, dragi cititori, la o nouă reprezentație grotescă din teatrul absurdului românesc, acolo unde uniforma, mai-marele și… lenea crasă se...

Exclusiv2 zile ago

Circul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

O poveste cu sânge, lacrimi și „rapoarte prealabile” pe post de ciocan, unde un luptător SAS e tăvălit de un...

Exclusiv2 zile ago

Opacitatea legală: Sindicatul polițiștilor denunță „reperele interne” ale MAI ca „perversitate și devianță mintală”

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) și Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) sunt ținta unor acuzații dure privind sustragerea de la...

Exclusiv3 zile ago

IGPR, acuzat de „inchiziție internă”: Proceduri secrete transformă polițiștii în „vite fără drepturi”

Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) este ținta unor acuzații extrem de grave lansate de Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului...

Exclusiv4 zile ago

Prahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!

Se spune că istoria nu se repetă, dar rimează. În Prahova, însă, istoria nu doar rimează, ci pare că își...

Exclusiv4 zile ago

MAI, templul incompetenței aprobate: De la principiul Peter la ‘pricipitul polițienesc’ – Când ierarhia e o farsă, iar bunul simț, o glumă proastă.

Când ierarhia devine o farsă și bunul simț o glumă proastă Cunoașteți, desigur, Principiul Peter, acea axiomă nemiloasă, formulată de...

Exclusiv4 zile ago

Reforma MAI sub lupă: Sindicatul Europol demască „demagogia” din spatele anunțurilor ministeriale

Vicepremierul și Ministrul Afacerilor Interne, Marian Cătălin Predoiu, a anunțat, pe 18 noiembrie, cu mare fast, ceea ce a descris...

Exclusiv5 zile ago

Legea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

În culisele întunecate ale Serviciului pentru Acțiuni Speciale (SAS), unde „inelul magic” al abuzului continuă să rotească destinele, iar „psihologii...

Exclusiv5 zile ago

Justiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!

În România anului 2025, justiția a depășit granițele ridicolului, transformându-se într-un circ macabru unde clovnii, odinioară gardieni ai legii, se...

Exclusiv5 zile ago

CIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!

Cazul fostului Comandant Descarcerare Petrobrazi – Pop Ionuț-Costin (III) În analele deja supraîncărcate ale absurdului juridic românesc, dosarul domnului Pop...

Exclusiv5 zile ago

SINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!

În orașul unde legea pare să fie un simplu moft, iar democrația o glumă proastă, piesa de teatru absurd a...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova

Penitenciarul Târgșor: Răsăritul unei noi ere – O reformă jurnalistică de amploare Redacția Incisiv de Prahova vă prezintă o analiză...

Exclusiv6 zile ago

Verdict clar al justiției: Actele administrative Nu pot infrânge legea. Sindicatul Diamantul prezintă decizii fundamentale

Sindicatul „Diamantul” a dezvăluit recent o serie de „extrase bune de ținut minte” din jurisprudența înaltelor instanțe românești, care clarifică...

Exclusiv6 zile ago

Intervenție fulger la Mioveni: Studenta-polițist, alături de colegii săi, prinde criminalul unui taximetrist

O acțiune promptă și coordonată a trei polițiști, printre care și o elevă stagiară, a condus la prinderea rapidă a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv