Featured
Cum să pătrunzi în industria de apărare americană și să-ți transformi inovația în realitate
Pătrunderea în baza industrială de apărare poate fi un proces anevoios. Este lent, opac și pare adesea să favorizeze sistemele consacrate și furnizorii stabiliți. Dar acest lucru începe să se schimbe – iar pentru cei care pot acționa rapid și pot rezolva probleme reale, oportunitatea de a avansa este acum.
Marina SUA își adaptează politica de achiziții
Departamentul Marinei, la fel ca restul Departamentului Apărării, începe în sfârșit să-și adapteze poziția de achiziție. Se așteaptă ca liniile de buget să rămână restrânse, iar ca forță armată nu mai avem luxul de a câștiga doar prin forța numerică. Software-ul, inteligența artificială, sistemele fără pilot și integrarea digitală sunt acum elemente critice pentru capacitățile de luptă și trebuie să fie disponibile înainte de începerea următorului conflict major.
Importanța vitezei și a conștientizării situaționale
Este evident că timpul și conștientizarea situațională sunt deja metrici decisive în luptă. Dacă firma ta construiește tehnologie care ne ajută să ne mișcăm mai repede, să gândim mai inteligent, să lovim mai puternic sau să supraviețuim eforturilor inamicului, vrem să colaborăm cu tine.
Un ghid în patru pași pentru a naviga în sistem și a introduce capacitatea ta în flota navală cât mai repede posibil
Având în vedere că conducerea superioară se îndreaptă acum clar spre achiziționarea rapidă de tehnologii digitale care fac diferența, vă ofer aici un ghid în patru pași pentru a naviga în sistem și a introduce capacitatea dumneavoastră în flotă cu cea mai bună viteză posibilă.
Pasul 1: Rezolvă o problemă reală
Cele mai de succes companii nu se prezintă cu o soluție în căutarea unei probleme. Ele încep cu lacune de letalitate observate sau cerințe neîndeplinite și acceptă provocarea de a le rezolva, investind adesea proprii bani în cercetare și dezvoltare independentă (IRAD) pentru a conecta o soluție matură la o cerință validă.
Din păcate, aceste soluții pot să nu fie suficiente în mediul fiscal modern. În timp ce faceți cercetarea de piață, luați în considerare identificarea potențialelor dezinvestiții ca compensări bugetare pentru sponsorii dumneavoastră.
Studiați documentele de dezvoltare a războiului pentru a înțelege lacunele de letalitate sau prioritățile nefinanțate care nu sunt încă în buget și fiți strategici în abordarea dumneavoastră. Dacă capacitatea dumneavoastră ne permite să dezinvestim dintr-un sistem moștenit sau să evităm un proces costisitor, nu mai sunteți doar un furnizor – sunteți un factor strategic. Ajutați-vă sponsorul din Marină să spună o poveste mai bună lanțului său de resurse și vă îmbunătățiți șansele de succes pe termen lung.
Pasul 2: Construiește-ți și aliniază-te la rețeaua ta
Marina face mai ușor ca niciodată să te conectezi și să obții feedback în timp real de la conducere. Compania dumneavoastră ar trebui să profite de asta.
Participați la târguri, summituri AI și zilele industriei, unde ar trebui să interacționați cu membrii panelului și să aflați ce comenzi operează în spațiul pe care aspirați să îl sprijiniți. Folosiți LinkedIn pentru a găsi manageri de program, ofițeri de cerințe sau lideri de experimentare a flotei și puneți întrebări.
Trebuie să vă aliniați la prioritățile sponsorilor zonei dumneavoastră de misiune, ceea ce puteți face doar dacă vă construiți rețeaua și puneți întrebări. De exemplu, Marina de Suprafață a format un Grup de Cerințe de Suprafață (SURFRG) care identifică nevoile tactice și organizează zile periodice ale industriei pentru a urmări soluții – dacă acesta este publicul țintă, asigurați-vă că sunteți acolo.
De asemenea, înțelegeți că fiecare organizație este ușor diferită. Unele Birouri Executive de Program (PEO) dețin autoritate deplină de achiziție. Altele lucrează în tandem cu sponsorii de resurse OPNAV (Oficiul Șefului Operațiunilor Navale) sau Comandanții Flotei. A ști unde se iau deciziile – și cine deține banii – vă va ajuta să obțineți tracțiune.
Pasul 3: Informează-te despre cum să obții finanțare
Odată ce te-ai aliniat la o problemă și ai construit relații, există o serie de instrumente dovedite pentru a căuta finanțare. Niciuna dintre aceste soluții nu include explicit venituri recurente anuale (acest lucru va fi acoperit în Pasul 4) și pot acționa ca bani de pornire pentru a-ți introduce piciorul în ușă.
- Accelerate the Procurement and Fielding of Innovative Technologies (APFIT): Dolari direcți de achiziție (de obicei 10-50 milioane de dolari) pentru tehnologie gata de tranziție, iar în acest an sunt luate în considerare soluții doar software. Serviciile nominalizează proiecte anual – și încă mai poți intra pentru anul acesta (pachetele trebuie depuse în iulie)!
- Small Business Innovation Research (SBIR)
- SBIR Phase I: Proof of Concept (~50K-275K dolari), termen de 6-12 luni.
- SBIR Phase II: Dezvoltare prototip (750K-1.8M dolari), de obicei 12-24 luni.
- SBIR Phase III: Comercializare folosind alți dolari DoD. Fără limită de finanțare; trebuie să se bazeze pe SBIR anterior.
- Tactical Funding Increase (TACFI) / Strategic Funding Increase (STRATFI): Punte între SBIR și producția la scară. Mai concentrat pe Forțele Aeriene și Forțele Spațiale, dar și soluțiile Marinei pot aplica. Necesită fonduri de cofinanțare de la dumneavoastră ca partener industrial. TACFI, până la 2 milioane de dolari; STRATFI, până la 15 milioane de dolari+.
- Defense Innovation Unit (DIU) Commercial Solutions Opening (CSO): Finanțat direct de Oficiul Secretarului Apărării, DIU îmbrățișează mecanismele de contractare rapidă a prototipurilor folosind Autoritatea de Altă Tranzacție pentru a potrivi industria cu o nevoie de serviciu. De obicei, se axează pe livrarea de produse minime viabile în 6-24 de luni, cu niveluri de finanțare care pot ajunge până la 100 de milioane de dolari.
- Fleet and Type Commander Engagement: Comandamentele Navale Componente, cum ar fi US Fleet Forces Command (USFFC), și Comandanții de Tip (TYCOMs), cum ar fi Comandantul Forțelor Navale de Suprafață, pot finanța capacități emergente din conturile lor Operations & Maintenance, Navy (OMN) – adesea denumite „scoaterea din ascunzătoare” – în funcție de clasificarea finanțării ca investiție sau cheltuială, așa cum este definită în Regulamentele de Management Financiar (FMR).
Pasul 4: Rămâi finanțat
Dacă ați lansat cu succes un pilot, următoarea dumneavoastră provocare este să depășiți valea bugetară a morții și să obțineți finanțare de susținere. Ciclul bugetar al Marinei planifică cu 2,5 ani înainte, așa că, în funcție de sursa finanțării dumneavoastră pilot, pot exista ani slabi înainte de a se extinde cu finanțare alocată de Congres prin Program Objective Memorandum (POM). Pentru a face tehnologia dumneavoastră parte din forța viitoare, trebuie să vă ajutați sponsorul:
- Alinierea la o cerință validată sau Element de Program (PE). În cazul capacităților emergente, acest lucru poate implica scrierea de noi cerințe care ne ajută să rămânem înaintea adversarilor noștri.
- Justificarea includerii în Memorandumul Obiectivelor Programului (POM). Fiecare element de linie din buget este concurat și prioritizat, iar noile începeri sunt adesea tratate cu scepticism de către mijlocul birocratic înghețat care are cerințe nefinanțate de lungă durată.
- Asigurați-vă că este inclusă o imagine holistică a finanțării, incluzând costurile pentru datele ciclului de viață, planurile de reîmprospătare a tehnologiei și instruirea, atunci când este necesar.
- Așa cum s-a menționat anterior, nu vă sfiiți să recomandați dezinvestiții pe care tehnologia dumneavoastră le permite. Creșterea restrânsă a veniturilor face din aceasta o necesitate.
Concluzie
Calea nu este nici directă, nici lipsită de durere, dar poate fi extrem de plină de satisfacții pentru dumneavoastră, partenerii noștri din industrie și, important, pentru marinarii noștri din luptă. Dacă începeți prin a rezolva o problemă, construiți relațiile potrivite, folosiți instrumentele de mai sus pentru a obține finanțare și planificați dinainte pentru a rămâne relevant, puteți face o diferență reală – rapid.
Administratie
Alertă de apă ridicată în Șirna: Locuitorii din Tăriceni pot consuma lichidul vital fără griji!
Exclusiv
IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind reprezentații gratuite de la baluri mascate cu interlopi la promovări scandaloase, culminând acum cu o nouă „bijuterie” managerială. Cetățenii se întreabă, pe bună dreptate: mai există vreo urmă de decență sau profesionalism în acest spectacol al absurdului, sau ne îndreptăm cu toții spre desființarea întregii instituții? (aici), (aici), (aici, (aici), etc
De la postul de doi bani la tronul Comandantului: Rețeta succesului la IPJ Prahova!
În vreme ce poporul român tânjește după o Poliție competentă și incoruptibilă, la IPJ Prahova, sub bagheta „vizionară” a domnului Ginel Preda – eternul interimar și a maestrului „gonflabilelor” – se pregătește o nouă „lovitură” de proporții, gata să dinamiteze și ultimele firimituri de încredere. Potrivit unor informații incendiare obținute de Incisiv de Prahova, cea mai mare subunitate de poliție din județ riscă să cadă pe mâinile unui personaj de o școala, de o școală… post-comunistă, și anume, domnul Vîrlan Florin.
Un nume nou în galeria „perlelor” prahovene, Vîrlan Florin este un fost subofițer de la obscurul Post de Poliție Tișița, Vrancea, catapultat în rândul ofițerilor în 2015 printr-un „simulacru de examen” derulat, culmea ironiei, prin intermediul Școlii de Subofițeri de Poliție Câmpina. De parcă promovarea lui Marcel Bălan, polițistul care dansa pe mese cu hoții și apoi a ajuns adjunct la IPJ Prahova, nu era de ajuns, iată că Ginel Preda ne arată că are încă ași în mânecă. Anul trecut, în 2024, domnul Vîrlan a fost deja împuternicit și titularizat în funcția de adjunct al șefului Secției de Poliție nr. 1 Ploiești. Acum, țintește mai sus, mult mai sus, într-un avânt demn de un acrobat al birocrației – adjunct la POLIŢIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI.
„Sifonul” instituțional și „antreprenorii” în uniformă: Cine să-i mai „vâre” la IPJ Prahova?
Se pare că această ascensiune meteorică nu este deloc întâmplătoare. Surse din interiorul sistemului ne șoptesc că Vîrlan Florin ar fi unul dintre „sifoanele” preferate ale lui Ginel Preda. Nu e de mirare, având în vedere că Ginel l-a mai „plimbat” și pe la Serviciul Rutier Prahova, de unde, cu sârg și devotament, „transmitea informații despre șefi și colegi”. Un fel de „ureche” cu uniformă, mereu la datorie, dar nu pentru cetățean, ci pentru… alte interese. Ne întrebăm retoric, la fel ca în cazul conexiunilor dubioase ale lui Mirițescu cu controversatul Anastasescu, oare cât de transparente sunt aceste legături ombilicale?
Și, dacă tot vorbim de interese, rămâne întrebarea arzătoare: oare SIPI Prahova are cunoștință despre „veleitățile antreprenoriale” ale personajului Vîrlan Florin și, mai ales, ale socrului acestuia? Dar DGA Prahova? Știu oare aceste instituții că domnul Vîrlan, fostul șef de post „vopsit” ofițer „la apelul bocancilor”, este o fire conflictuală și un „reclamagiu” notoriu? Sau, așa cum spunea Sindicatul Diamantului, „analfabetismul funcțional și idioțenia fudulă” au cuprins toate palierele, lăsând loc liber pentru astfel de „cariere” spectaculoase?
Tupeul nemărginit: Cazul remorcii fantomă și accesul ilegal în Sistem!

Că tupeul este moneda forte la IPJ Prahova o demonstrează un episod savuros din august 2024, când, culmea ironiei, domnul Vîrlan Florin, pe când era încă la Rutieră, și-a etalat măiestria în arta reclamagiului. Folosindu-se de funcția sa (adică, probabil, de „accesul ilegal la sistemul informatic de serviciu în interes personal”), a reclamat un vecin din Cartierul Eden (din spatele Spitalului Județean Ploiești) pentru o biată remorcă parcată pe… drumul public. Detaliul picant? „Drumul” era, în fapt, doar pământ și pietriș, o stradă care nici măcar nu exista! Ce mai, o operațiune de anvergură, demnă de cele mai lăudabile realizări ale IPJ Prahova, precum „rezolvarea” cazului păpușii gonflabile!
Această „acțiune” palidă, demnă de un „Dorel de la IPJ Prahova” care se crede mai presus de deciziile ICCJ, contrastează izbitor cu ignorarea „bona M.A.I. hoțomane dovedite video” (aici) sau a altor cazuri reale de infracțiuni, așa cum am relatat în repetate rânduri la Incisiv de Prahova.
Așadar, dacă un astfel de individ, cu un trecut dubios, veleități de „sifon” și tupeu nemărginit, ajunge să managerieze o subunitate-cheie, înseamnă că poliția prahoveană nu mai are niciun profesionist, ofițer de carieră, care să ocupe o astfel de funcție. Poate că, în aceste condiții, reorganizarea ar trebui să dispună direct desființarea întregului inspectorat!
Prahova, noul Caracal al absurdității: O „circoitecă” fără sfârșit!
Este timpul să ne întrebăm serios: ce credibilitate mai are o instituție care promovează în funcții de conducere personaje de calibrul lui Marcel Bălan (cel care chefuia cu interlopi) și acum, pare-se, pe „sifonul” Vîrlan Florin, „ofițerul” cu „simulacru de examen” și veleități de „reclamagiu”? Am văzut cum IPJ Prahova a găzduit cu brațele deschise un „fals polițist” de meserie, Costin Oprea, care a operat din interior un an și jumătate, în timp ce se laudă cu prinderea a doi „falși polițiști” de carton. Am râs (amar!) cu episodul „mașina la vale” de la Vălenii de Munte (aici) și am plâns de indignare la auzul aberațiilor „Dorelului” care nu recunoaște deciziile ICCJ.
Concluzia lui Emil Pascaut de la Sindicatul Diamantului, preluată și susținută de Incisiv de Prahova, rămâne crunt de actuală: „Suntem pierduți, condamnați la un viitor sumbru din cauza acestei armate de troglodiți cocoțați în funcții care le depășesc cu mult capacitățile intelectuale.” Iar „circoiteca” continuă la IPJ Prahova, cu Ginel Preda și Marcel Bălan în rolurile principale, iar acum cu Vîrlan Florin pe post de „viitor speranță.”
Cine plătește pentru acest circ grotesc, pentru incompetența crasă și abuzurile perpetrate? Banii noștri, siguranța noastră, viitorul copiilor noștri! Prahova rămâne, din păcate, noul Caracal al bunului simț și al legii.
Incisiv de Prahova promite să rămână cu ochii pe acești „cascadori” ai legii, până când „generațiile distruse moral și falsificate intelectual” vor dispărea din funcțiile publice. Până atunci, dragi cetățeni, luați loc și bucurați-vă de spectacol! Deși, e mai degrabă o tragedie antică în cheie comică, la care suntem cu toții spectatori și, din păcate, victime. Vom reveni! (Cristina T.).
Exclusiv
Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 12 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



