Featured
Armata SUA dezvoltă un nou vehicul de transport fără pilot pentru război terestru
Armata Statelor Unite dezvoltă cerințe pentru un nou vehicul de transport terestru fără pilot, mai mare decât măgarul robotic, dar mai mic decât un camion de transport, a dezvăluit un oficial al serviciului pentru Breaking Defense.
Subliniind că cerința este încă în stadii incipiente și că există „multe lucruri de făcut pentru a o defini”, Kevin Mills, director executiv adjunct al Centrului pentru Sisteme de Vehicule Terestre din Comandamentul pentru Dezvoltarea Capacităților de Combate ale Armatei, a afirmat că există o nevoie clară identificată de serviciu pe care intenționează să o urmărească.
„Avem sisteme de tip Palletized Load System (PLS) — camioane tactice mai mari de reaprovizionare — și aveți [Small Multipurpose Equipment Transport] (SMET), astfel că există cu adevărat o lacună între cele două,” a spus Mills. SMET este un robot mai mic, cu opt roți, destinat să transporte aproximativ 1.000 de livre de echipamente și provizii pe câmpul de luptă, în timp ce PLS, cântărind peste 50.000 de livre, este un camion logistic mare.
Având în vedere dimensiunea intermediară, serviciul s-a referit la noul efort sub denumirea de Medium Multipurpose Equipment Transport (MMET).
„Astfel, ‘mediu’ în nume,” a adăugat Mills. „Speranța ar fi să facem câteva experimente pentru a ajuta la rafinarea acestei cerințe, dar suntem în stadii foarte timpurii.”
În prezent, cerințele pentru MMET sunt în curs de redactare de către Centrul de Excelență pentru Suportul Schemelor de Artilerie Combinată, iar mai multe surse din industrie au declarat că așteaptă mai multe detalii despre planul de viitor.
Dacă lucrările pe transportul de dimensiuni medii avansează, acesta ar putea să se alăture unei serii de alte roboți terestre în dezvoltare în cadrul Armatei, inclusiv măgarul robotic SMET, Vehiculul de Luptă Robotic (RCV) și Sistemele de Retrofit pentru Autonomie Expediționară la Sol (GEARS).
În ciuda unei game largi de investiții în autonomia terestră, serviciul se confruntă cu o serie de provocări — inclusiv navigarea sistemelor printre obstacole fizice precum copacii și clădirile, și reticența de a desfășura sisteme autonome.
Administratie
Educația la standarde europene: Școlile din Băicoi, transformate radical cu bani din PNRR!
Administratie
UPDATE HIDRO PRAHOVA: Robotul telefonic a cedat – Cum transmiți acum indexul de apă!
Administratie
Autostrada Moldovei A7 atinge un nou prag istoric: București-Focșani, conectate exclusiv prin culoarul rapid!
-
Exclusivacum 5 zilePenitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova
-
Exclusivacum 4 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 4 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum o ziCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 4 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 4 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!
-
Exclusivacum 4 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!



