Featured
Comisia Europeană a început numărătoarea inversă până la întoarcerea în Evul Mediu
Pentru 2025, statele UE au obligativitatea să transmită Comisiei Europene date statistice referitoare consumul de carne al fiecărui cetățean, numărul de ore în care circulă cu mașini care nu sunt electrice, numărul de autoturisme pe familie sau numărul de zboruri private într-un an. Datele colectate vor fi utilizate pentru stabilirea amprentei de carbon și introducerea unei suprataxări împovărătoare.
Comisia Europeană a completat Regulamentul delegat (UE) 2020/256 cu noi date statistice pe care statele Uniunii Europene sunt obligate să le colecteze și să le transmită la Bruxelles. Deși justificarea măsurii ar fi legată de Comunicarea Comisiei intitulată „Pregătiți pentru 55”, care are în vedere o propunere de recomandare privind asigurarea unei tranziții echitabile către neutralitatea climatică, datele vor fi utilizate pentru stabilirea amprentei de carbon.
În fapt, unul dintre participanții la Forumul Economic de la Davos a anunțat că se lucrează la dezvoltarea unui soft care să urmărească cetățenii unde călătoresc, cu ce mijloc de transport, ce mănâncă, ca să calculeze amprenta de carbon. Pentru că aplicarea ei în transporturi, în încălzirea locuințelor și în alimentație a fost cumva amânată, românii nu prea știu despre ce este vorba în povestea cu amprenta de carbon. Autoritățile evită și ele să aprofundeze subiectul, pentru a adormi vigilența populației. Ceea ce se va întâmpla însă va fi o întoarcere în Evul Mediu din punct de vedere al nivelului de trai. Comisia Europeană tot vorbește despre tranziția echitabilă și protejarea persoanelor vulnerabile în ce privește sărăcia energetică și mobilitatea. Cuvinte care ascund, de fapt, taxe uriașe care se vor impune celor care circulă cu autoturisme care nu sunt electrice, inclusiv pe mijloacele de transport în comun, taxe pe consumul de carne, taxe pe încălzirea locuinței care nu este făcută cu energie electrică din regenerabile și tot așa.
Prohibiție generalizată
Mulți spun că nu au cum să interzică în România circulația mașinilor care nu sunt electrice sau încălzirea pe gaze și pe lemne. Evident că nu vor interzice, ci doar le vor face prohibitive. În România experimentul deja a început, prin practicarea unor tarife RCA pe care din ce în ce mai puțini oameni și le permit. Urmează o altă măsură, deja legiferată la nivel european, a majorării consistente a prețurilor rovinietelor, în funcție de nivelul de poluare al mașinilor, precum și o creștere a impozitării autoturismelor pe aceleași criterii.
Astfel că, până la introducerea taxei pe carbon în transporturi, în România numărul de autoturisme care mai circulă pe șosele se va înjumătăți. Tranziția justă înseamnă, pentru Comisia Europeană, acordarea unor subvenții de la stat, pe o perioadă limitată, doar pentru persoanele aflate deja la limita subzistenței, ca să-și permită să achite o factură la încălzire, și asta dacă își menține o temperatură în case de 18, maximum 19 grade C, sau să circule cu autobuzul. La prețurile exorbitante pentru orice, de la hrană și încălzire până la transport, ceilalți, cu venituri medii, vor fi aliniați, ca nivel de trai, la nivelul celor aflați la limita subzistenței, iar cei cu venituri mari vor trebui să se mulțumească cu un nivel de trai mai scăzut. Singurii care își vor permite orice vor fi miliardarii , care vor avea bani să polueze cât vor. Ca o paranteză, evident că dioxidul de carbon nu înseamnă poluare.
Ce trebuie raportat la UE
România este obligată să raporteze la Comisia Europeană, pentru fiecare cetățean, care este distanța pe jos până la cel mai apropiat spațiu verde public, posibilitatea de a accesa locul de muncă, școală sau universitate într-un interval de 1 oră, cu mijloace de transport public, cu bicicleta sau pe jos, forma de transport principală utilizată, precum și cea secundară. Totodată, Comisia Europeană vrea să știe frecvența consumului de carne, carne de pasăre sau pește, numărul de autoturisme personale, în leasing sau de serviciu din gospodărie, anul primei înmatriculări a autoturismului (cel mai vechi) și anul primei înmatriculări pentru cel mai nou, numărul de zboruri private sau de afaceri în interiorul Europei și în afara acesteia, precum și numărul de ore petrecute într-o mașină neelectrică, ca șofer, într-o perioadă obișnuită de 7 zile.
Administratie
Alertă de apă ridicată în Șirna: Locuitorii din Tăriceni pot consuma lichidul vital fără griji!
Exclusiv
IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind reprezentații gratuite de la baluri mascate cu interlopi la promovări scandaloase, culminând acum cu o nouă „bijuterie” managerială. Cetățenii se întreabă, pe bună dreptate: mai există vreo urmă de decență sau profesionalism în acest spectacol al absurdului, sau ne îndreptăm cu toții spre desființarea întregii instituții? (aici), (aici), (aici, (aici), etc
De la postul de doi bani la tronul Comandantului: Rețeta succesului la IPJ Prahova!
În vreme ce poporul român tânjește după o Poliție competentă și incoruptibilă, la IPJ Prahova, sub bagheta „vizionară” a domnului Ginel Preda – eternul interimar și a maestrului „gonflabilelor” – se pregătește o nouă „lovitură” de proporții, gata să dinamiteze și ultimele firimituri de încredere. Potrivit unor informații incendiare obținute de Incisiv de Prahova, cea mai mare subunitate de poliție din județ riscă să cadă pe mâinile unui personaj de o școala, de o școală… post-comunistă, și anume, domnul Vîrlan Florin.
Un nume nou în galeria „perlelor” prahovene, Vîrlan Florin este un fost subofițer de la obscurul Post de Poliție Tișița, Vrancea, catapultat în rândul ofițerilor în 2015 printr-un „simulacru de examen” derulat, culmea ironiei, prin intermediul Școlii de Subofițeri de Poliție Câmpina. De parcă promovarea lui Marcel Bălan, polițistul care dansa pe mese cu hoții și apoi a ajuns adjunct la IPJ Prahova, nu era de ajuns, iată că Ginel Preda ne arată că are încă ași în mânecă. Anul trecut, în 2024, domnul Vîrlan a fost deja împuternicit și titularizat în funcția de adjunct al șefului Secției de Poliție nr. 1 Ploiești. Acum, țintește mai sus, mult mai sus, într-un avânt demn de un acrobat al birocrației – adjunct la POLIŢIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI.
„Sifonul” instituțional și „antreprenorii” în uniformă: Cine să-i mai „vâre” la IPJ Prahova?
Se pare că această ascensiune meteorică nu este deloc întâmplătoare. Surse din interiorul sistemului ne șoptesc că Vîrlan Florin ar fi unul dintre „sifoanele” preferate ale lui Ginel Preda. Nu e de mirare, având în vedere că Ginel l-a mai „plimbat” și pe la Serviciul Rutier Prahova, de unde, cu sârg și devotament, „transmitea informații despre șefi și colegi”. Un fel de „ureche” cu uniformă, mereu la datorie, dar nu pentru cetățean, ci pentru… alte interese. Ne întrebăm retoric, la fel ca în cazul conexiunilor dubioase ale lui Mirițescu cu controversatul Anastasescu, oare cât de transparente sunt aceste legături ombilicale?
Și, dacă tot vorbim de interese, rămâne întrebarea arzătoare: oare SIPI Prahova are cunoștință despre „veleitățile antreprenoriale” ale personajului Vîrlan Florin și, mai ales, ale socrului acestuia? Dar DGA Prahova? Știu oare aceste instituții că domnul Vîrlan, fostul șef de post „vopsit” ofițer „la apelul bocancilor”, este o fire conflictuală și un „reclamagiu” notoriu? Sau, așa cum spunea Sindicatul Diamantului, „analfabetismul funcțional și idioțenia fudulă” au cuprins toate palierele, lăsând loc liber pentru astfel de „cariere” spectaculoase?
Tupeul nemărginit: Cazul remorcii fantomă și accesul ilegal în Sistem!

Că tupeul este moneda forte la IPJ Prahova o demonstrează un episod savuros din august 2024, când, culmea ironiei, domnul Vîrlan Florin, pe când era încă la Rutieră, și-a etalat măiestria în arta reclamagiului. Folosindu-se de funcția sa (adică, probabil, de „accesul ilegal la sistemul informatic de serviciu în interes personal”), a reclamat un vecin din Cartierul Eden (din spatele Spitalului Județean Ploiești) pentru o biată remorcă parcată pe… drumul public. Detaliul picant? „Drumul” era, în fapt, doar pământ și pietriș, o stradă care nici măcar nu exista! Ce mai, o operațiune de anvergură, demnă de cele mai lăudabile realizări ale IPJ Prahova, precum „rezolvarea” cazului păpușii gonflabile!
Această „acțiune” palidă, demnă de un „Dorel de la IPJ Prahova” care se crede mai presus de deciziile ICCJ, contrastează izbitor cu ignorarea „bona M.A.I. hoțomane dovedite video” (aici) sau a altor cazuri reale de infracțiuni, așa cum am relatat în repetate rânduri la Incisiv de Prahova.
Așadar, dacă un astfel de individ, cu un trecut dubios, veleități de „sifon” și tupeu nemărginit, ajunge să managerieze o subunitate-cheie, înseamnă că poliția prahoveană nu mai are niciun profesionist, ofițer de carieră, care să ocupe o astfel de funcție. Poate că, în aceste condiții, reorganizarea ar trebui să dispună direct desființarea întregului inspectorat!
Prahova, noul Caracal al absurdității: O „circoitecă” fără sfârșit!
Este timpul să ne întrebăm serios: ce credibilitate mai are o instituție care promovează în funcții de conducere personaje de calibrul lui Marcel Bălan (cel care chefuia cu interlopi) și acum, pare-se, pe „sifonul” Vîrlan Florin, „ofițerul” cu „simulacru de examen” și veleități de „reclamagiu”? Am văzut cum IPJ Prahova a găzduit cu brațele deschise un „fals polițist” de meserie, Costin Oprea, care a operat din interior un an și jumătate, în timp ce se laudă cu prinderea a doi „falși polițiști” de carton. Am râs (amar!) cu episodul „mașina la vale” de la Vălenii de Munte (aici) și am plâns de indignare la auzul aberațiilor „Dorelului” care nu recunoaște deciziile ICCJ.
Concluzia lui Emil Pascaut de la Sindicatul Diamantului, preluată și susținută de Incisiv de Prahova, rămâne crunt de actuală: „Suntem pierduți, condamnați la un viitor sumbru din cauza acestei armate de troglodiți cocoțați în funcții care le depășesc cu mult capacitățile intelectuale.” Iar „circoiteca” continuă la IPJ Prahova, cu Ginel Preda și Marcel Bălan în rolurile principale, iar acum cu Vîrlan Florin pe post de „viitor speranță.”
Cine plătește pentru acest circ grotesc, pentru incompetența crasă și abuzurile perpetrate? Banii noștri, siguranța noastră, viitorul copiilor noștri! Prahova rămâne, din păcate, noul Caracal al bunului simț și al legii.
Incisiv de Prahova promite să rămână cu ochii pe acești „cascadori” ai legii, până când „generațiile distruse moral și falsificate intelectual” vor dispărea din funcțiile publice. Până atunci, dragi cetățeni, luați loc și bucurați-vă de spectacol! Deși, e mai degrabă o tragedie antică în cheie comică, la care suntem cu toții spectatori și, din păcate, victime. Vom reveni! (Cristina T.).
Exclusiv
Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Exclusivacum 9 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



