Connect with us

Featured

Exiva directorului general bate legea , cât și autoritatea experților din comisiile de expertiză medico- militară a capacității de muncă.

Publicat

pe

Fiind 36 de directori imputerniciti, in prag de examen, cum credeți că se va aplica adresa? Evident că va fi pusă in aplicare, desi cei in cauză pot uzita de prevederile art. 4, alin.3, din Legea 145/2019, sens in care răspunderea va fi in solidar.
In mod normal o astfel de abordare, intr-o țară sănătoasă, nici măcar nu putea fi luată in calcul. Un drept stabilit prin lege poate fi modificat, suspendat, sau anulat, tot printr-un act de acelasi rang, dar la noi un sef de institutie este echivalentul Parlamentului.

In data de 13.08.2021, prin adresa nr. 47.836, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor dispune directorilor penitenciarelor să suspende , până la noi dispoziții, ” rezoluționarea” oricăror solicitari de incetare a raporturilor de serviciu prin pensionare, având ca temei clasarea ca Apt Limitat.

Exiva directorului general bate legea , cât și autoritatea experților din comisiile de expertiză medico- militară a capacității de muncă.

Fiind 36 de directori imputerniciti, in prag de examen, cum credeți că se va aplica adresa? Evident că va fi pusă in aplicare, desi cei in cauză pot uzita de prevederile art. 4, alin.3, din Legea 145/2019, sens in care răspunderea va fi in solidar.

In mod normal o astfel de abordare, intr-o țară sănătoasă, nici măcar nu putea fi luată in calcul. Un drept stabilit prin lege poate fi modificat, suspendar , sau anulat, tot printr-un act de acelasi rang, dar la noi un sef de institutie este echivalentul Parlamentului.

Art.1 din Legea 223/2015, prevede: ” Dreptul la pensii și asigurări sociale pentru militari, polițiști și funcționari publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare este garantat de stat și se exercită, în condițiile prezentei legi, prin sistemul pensiilor militare de stat și alte drepturi de asigurări sociale din domeniul apărării naționale, ordinii publice și securității naționale, denumit în continuare sistemul pensiilor militare de stat.

Art. 2

Principiile de bază ale sistemului pensiilor militare de stat sunt următoarele:

a) principiul unicității, potrivit căruia statul organizează și garantează sistemul de pensii militare de stat bazat pe aceleași norme de drept, pentru toți participanții la acesta;

b) principiul egalității, prin care se asigură tuturor participanților la sistemul de pensii militare de stat un tratament nediscriminatoriu între persoane aflate în aceeași situație juridică, în ceea ce privește drepturile și obligațiile prevăzute de lege;

c) principiul imprescriptibilității, potrivit căruia dreptul la pensie nu se prescrie;

d) principiul incesibilității, potrivit căruia dreptul la pensie nu poate fi cedat, total sau parțial;

e) principiul autonomiei, bazat pe organizarea, conducerea și administrarea, de sine stătătoare, a sistemului pensiilor militare de stat de către instituțiile din domeniul apărării naționale, ordinii publice și securității naționale;

f) principiul recunoștinței față de loialitatea, sacrificiile și privațiunile suferite de militari, polițiști și funcționari publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare și familiile acestora pe timpul carierei.

Art.4

Sistemul pensiilor militare de stat acoperă riscurile activității specifice sistemului de apărare, ordine publică și securitate națională, interzicerea sau restrângerea exercițiului unor drepturi și libertăți din Constituția României, precum și pierderile de venituri datorate invalidității, bătrâneții sau decesului.

Art.5

1) Ministerul Apărării Naționale, Ministerul Afacerilor Interne și Serviciul Român de Informații asigură aplicarea reglementărilor referitoare la pensiile militare de stat și alte drepturi de asigurări sociale ale militarilor, polițiștilor și funcționarilor publici cu statut special și exercită controlul aplicării acestora.

(2) Fondurile necesare pentru plata pensiilor militare de stat și a altor drepturi de asigurări sociale cuvenite pensionarilor militari se asigură de la bugetul de stat, prin bugetele instituțiilor prevăzute la alin.

Art.6

Administrarea sistemului pensiilor militare de stat se realizează prin case de pensii sectoriale.

Art.14

În sistemul pensiilor militare de stat se acordă următoarele categorii de pensii:

a) pensia de serviciu;

b) pensia de invaliditate;

c) pensia de urmaș.

Art.15

Pensia de serviciu poate fi:

a) pentru limită de vârstă;

b) anticipată;

c) anticipată parțială.

Art.16 1) Au dreptul la pensie de serviciu pentru limită de vârstă militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special, în activitate, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

a) au împlinit vârsta standard de pensionare pentru limită de vârstă;

b) au o vechime efectivă de cel puțin 25 de ani, din care cel puțin 15 ani reprezintă vechimea în serviciu.

(2) Vârsta standard de pensionare pentru limită de vârstă, prevăzută la alin. (1) lit. a), este de 60 de ani. Atingerea acestei vârste se realizează prin creșterea vârstelor standard de pensionare, conform eșalonării prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta lege.

Art.17

1) Au dreptul la pensie de serviciu anticipată militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special, în activitate, care îndeplinesc cumulativ condițiile de vechime prevăzute la art. 16 alin. (1) lit. b), au împlinit vârsta standard de pensionare pentru limită de vârstă diminuată cu 5 ani și se află în una dintre următoarele situații:

a) sunt trecuți în rezervă ori au încetat raporturile de serviciu ca urmare a reorganizării unor unități și a reducerii unor funcții din statele de organizare, precum și pentru alte motive sau nevoi ale instituțiilor din domeniul apărării naționale, ordinii publice și securității naționale;

b) sunt trecuți în rezervă sau direct în retragere ori au încetat raporturile de serviciu ca urmare a clasării ca inapt sau apt limitat pentru serviciul militar/serviciu de către comisiile de expertiză medico-militară.

(2) La acordarea pensiei de serviciu anticipate, diminuarea vârstei standard de pensionare cu 5 ani prevăzută la alin. (1) nu poate fi cumulată cu nicio altă reducere reglementată de prezenta lege sau de alte acte normative.

Art.18 1) Au dreptul la pensie de serviciu anticipată parțială militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special, în activitate, care au o vechime efectivă de minimum 20 de ani, dintre care cel puțin 10 ani vechime în serviciu, și care se află în una dintre următoarele situații:

a) sunt trecuți în rezervă ori au încetat raporturile de serviciu, ca urmare a reorganizării unor unități și a reducerii unor funcții din statele de organizare, precum și pentru alte motive sau nevoi ale instituțiilor din domeniul apărării naționale, ordinii publice și securității naționale;

b) sunt trecuți în rezervă sau direct în retragere ori au încetat raporturile de serviciu ca urmare a clasării ca inapt sau apt limitat pentru serviciul militar/serviciu de către comisiile de expertiză medico-militară.

Art.36

9) Deciziile medicale asupra capacității de muncă, precum și deciziile prevăzute la alin. (7) necontestate în termen rămân definitive și executorii.

Art.37 Constituirea, organizarea, funcționarea și atribuțiile comisiilor de expertiză medico-militară se stabilesc prin regulament comun, aprobat de ministrul apărării naționale, ministrul afacerilor interne, ministrul justiției și directorul Serviciului Român de Informații.

Art.61 1) Pensiile militare de stat se acordă la cererea persoanei îndreptățite, a tutorelui sau curatorului acesteia, a persoanei căreia i s-a încredințat ori i s-a dat în plasament copilul minor, după caz, depusă personal sau prin mandatar desemnat prin procură specială.

2) Cererea de pensionare, depusă conform prevederilor alin. (1), poate fi retrasă la cererea persoanei îndreptățite, până la emiterea deciziei de pensionare.

3) Militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special depun cererea de pensionare împreună cu actele prin care se dovedește îndeplinirea condițiilor prevăzute de prezenta lege, astfel:

a) la unitatea militară/inspectoratul județean/structura sau direcția județeană de informații/instituția sau unitatea, după caz, din care a făcut parte persoana la data trecerii în rezervă ori direct în retragere/încetării raporturilor de serviciu odată cu îndeplinirea condițiilor de acordare a unei pensii;

4) Pentru persoanele prevăzute la alin. (3), cererea de pensionare, însoțită de actele doveditoare, se transmite de către structurile prevăzute la alin. (3), în termen de 30 zile de la data depunerii, la casa de pensii sectorială, în funcție de ultimul loc de muncă.

5) Pentru militarii și funcționarii publici cu statut special care aparțin Ministerului Justiției, Serviciului de Protecție și Pază, Serviciului de Informații Externe și Serviciului de Telecomunicații Speciale, dosarele de pensionare se transmit la casa de pensii sectorială aparținând Ministerului Apărării Naționale, Ministerului Afacerilor Interne sau Serviciului Român de Informații, după caz, potrivit protocoalelor încheiate între acestea.

Art.62

1 ) În vederea stabilirii pensiei militare de stat, organele prevăzute la art. 61 alin. (3) sunt obligate să întocmească dosarul de pensionare, acestea purtând întreaga răspundere pentru respectarea termenelor de depunere și exactitatea datelor înscrise.

3) Metodologia de întocmire a dosarului de pensionare se stabilește prin ordin comun al ministrului apărării naționale, al ministrului afacerilor interne și al directorului Serviciului Român de Informații, emis în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi.

Așa dar, legea este foarte clară și nu dă niciun drept directorului general al Administrației Penitenciarelor să suspende, sau modifice procedura de lucru , sau termene, acesta fiind stabilit la 30 de zile de la data la care angajatul depune cererea de pensionare și actele doveditoare, restul sunt pe lângă lege.

Nu este prima data când conducerile care s-au succedar la ANP incalcă legea, dovezile fiind procesele pe drepturi câștigare, insă, de această dată acest demers a depăsit granitele penitenciarelor și a rezonat si in celelalte structuri din domeniul sigurantei naționale, prime reactii venind, paradoxal, nu de la sindicatele din sistemul penitenciar , ci de la ce din MAI, aceștia constientizând efectul de domino a unei astfel de inițiative:

Federația Polițiștilor de Penitenciare nu a fost consultată pentru un asemenea demers, nu si-a dat acordul si nu susține acest demers, in această formă. In data de 13.08.2021, printr-un mesaj am fost informați despre adresa ce deja fuseze trimisă in unităti.

Evident că in sistemul penitenciar sunt și oameni care nu sunt cinstiti si abuzează de această lege, dar aceste cazuri trebuie tratate punctual și ferm, acolo unde sunt dovezi clare de incălcări ale prevederilor legale trebuie să se aplice in mod ferm legea( sesizări la parchet, comisii disciplină etc). Nu putem indrepta abuzurile folosind tot abuzurile.

Situația actuală reclamă 1000 de persoane care si-ar fi obtinut Apt Limitat, ANP spune că stau cu ele in buzunar pentru orice eventualitate și nu e in regulă.

Evident că dacă acestea sunt obtinute in mod ilegal, chiar nu este in regulă si trebuie făcut ceva, dar nu asta e calea.

Federatia Politistilor de Penitenciare s-a dezis și se dezice de astfel de comportamente, a făcut numeroase sesizări la ANP, cu cazuri si dovezi punctuale ale unora care au auzat acest drept, din pacate ANP, a fost complice la astfel de situatii, directorii de directii au dat avize si directorul general a aprobat schimbari ale locurilor de muncă, mai precis la ture, pentru 6 luni, cu scopul de a-i favoriza pentru pensionare. In urma plângerilor punctuale ANP a făcut zid in jurul reclamatului și l-au protejat.

Dacă astăzi sunt, asa cum reclamă ANP, 1000 de angajati cu situatii de pensionare ” ciudate” , singurii vinovati principali sunt conducătorii ANP, pentru că au favorizat și incurajat acest comportament.

Istoria recentă ne relevă ofiteri din cercul de apropiați ai conducerilor ANP care au fost imputerniciti pe functii cu mult peste capacitatea lor, detasati, schimbati de functii , recompensati cu 50% timp de 6 luni, in timp ce unitătile pe care le păstoreau aveau probleme grave ( evadari, puneri in libertate in mod eronar, sinucideri in grup ect) toate având ca scop si crearea unor conditii false de pensionare.

La ultima intâlnire tripartidă de la MJ am propus ca subiect de discutie, și il voi readuce in actualitate, analiza activității direcțiilor de specialitate din ANP, unul dintre motive fiind si starea actuală a sistemului, dar nu numai.

Unde erau directiile când acest flagel inflorea in sistemul penitenciar? Cum de la 1, 2 s-a ajuns la 1000, intr- un timp așa de scurt?

Erau tot acolo, in Maria Ghiculeasă si in loc să protejeze instituția au protejat grupurile de interese.

După ce toți STABII anp-ului si-au făcut condiții favorabile de pensionare, unii pensionându-se, violând, nu abuzând , legea, conducerea ANP incepe marea luptă cu corupția.

Ministrul Justiției, dacă vrea să facă ordine in sistem , prima măsură serioasă pe care trebuie să o ia ar fi ca DPCTMP să devină independentă fată de conducerea ANP și să treacă in subordinea MJ. Până atunci multe dosare vor zace prin sertarele din Ghiculeasa si sistemul se va târâ , cum se târăște de ceva ani.

Că să aibă credibilitate și eficiența acest demers de curățare ar trebui să inceapă chiar din ANP, aparatul central, dar nu se va intâmpla niciodata pentru ca acest aparat central este căpusit de la parter si pâna la et.6.

Dacă un serviciu nu e condus de soț, e condus de soție, sau de soră, frate, unchi, văr si când incep concediile trec la comandă amantele.

Dacă cineva ia treaba asta in serios si face o cercetare o să constate că peste 50% sunt rude si pana la 75% cumetrii, nasi, fini, așa că la cine să te plângi și cu cine să incepi reforma in ANP, drept pentru care, toti care s-au perindat pe la conducerea ANP au simulat reforme prin penitenciare, cu scopul de a tine ANP departe de o reformă adevărată.

De Vineri și până azi am primit sute de telefoane, unii imi povesteau că in spatele acestui demers sunt răfueli intre elefanții ANP-ului, alții că situația e ingrijorătoare din perspectiva resurselor umane si că 1000 de angajati au Apt Limitat, stau cu el in buzunar si dacă e să fie ceva nasol il pun pe masă, cert e că ceva pute; și pute asa de urât că mirosul a ajuns si la colegii nostri din structura de aparare si asta nu ne face cinste.

https://senat.ro/legis/lista.aspx?nr_cls=L120&an_cls=2020

MAPN si așa nu prea ne dorea la masă, să nu fie asta motivul prin care să ne tragă scaunul.

O variantă plauzibilă ar fi că pentru a bloca pensionarea celor 1000 de pensionabili, suspendarea ar fi dublată de modificarea legii 223/2015.

In concluzie, suntem de acord că legea este abuzată de către unii oameni fără scrupule, ANP a incurajat acest comportament și in prezent trebuie făcut ceva, insă nu suntem de acord ca din cauza unor privilegiati să sufere un sistem.

Cazurile trebuie tratate punctual și ferm! (Paul D.).

 

 

Exclusiv

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție.

Publicat

pe

De

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți, în timp ce se plimba pe străzile din orașul Lupeni, județul Hunedoara a tăiat anvelopa unei mașini de poliție, dezvaluie cei de la sindicatul Europol.
De ce se pot întâmpla astfel de fapte?
Este simplu, autorii morali ai infracționalității stradale de acest gen ar putea fi considerați parlamentarii României care au modificat legislația, dezincriminând portul de arme albe în spațiile publice.
Ca urmare a unei astfel de decizii, orice dezaxat se poate plimba pe drumurile publice cu un cuțit sau macetǎ asupra sa fără ca polițiștii să poată dispune vreo măsură împotriva acestuia.
În prezent, portul cuțitului, pumnalului, boxului sau alte asemenea obiecte anume confecționate pentru înțepare, tăiere sau lovire este incriminat doar dacă autorul este depistat la adunări publice, manifestări cultural-sportive, în localuri publice(restaurante/terase, instituții publice, mijloace de transport în comun).
Pentru fapta comisă, individul riscă un dosar penal pentru infracțiunea de distrugere prevazută de art. 253 din Codul Penal pentru care legiuitorul a prevăzut pedeapsa închisorii de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă, context în care nu poate fi dispusă măsura arestării preventive.
Dacă bărbatul în cauză ar fi distrus, spre exemplu, 10 mașini de poliție sau alte 10 autoturisme aparținând cetățenilor de bună-credință, consecințele faptelor acestuia ar fi fost aceleași – cercetare în stare de libertate, continuând astfel să reprezinte un pericol public, mai precizeaza cei de la Europol. (Sava N.).
Citeste in continuare

Exclusiv

Ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP

Publicat

pe

De

Sunt IPJ-uri care au inteles ca ordinul MAI 62/2018 trebuie pus in executare, inclusiv pentru sefii de post, indiferent de prostiile scrise de DOP in fisa cadru a sefilor de post, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Si au trecut deja sa modifice fisele de post pentru orice functie de sef, acolo unde s-a omis in trecut.
E clar pentru oricine cu doi neuroni functionali ca ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP.
DOP, in piramida structurii ministerului, sunt niste nimeni (comparativ cu ministrul MAI), a cinspea roata la caruta IGPR, nici macar a aparatului central.
Ei sunt deja in culpa si trebuie sanctionati disciplinar. E problema celor care le sunt sefi (Despescu, Benone, Miritescu) sa ii invete pe cei de la DOP, respectul pentru ordinele ministrului si pentru carte.
Pe langa destepti, tot la ipjuri, sunt altii inca grei de cap, care proceseaza mai greu, care socotesc pe degete, cu abacul, care refuza sa inteleaga un lucru simplu.
Ordinul MAI 62/2018 reglementeaza atributii, ordinul S/7/2018 reglementeaza altele ( drepturi salariale).
Voi, sefii de ipjuri, inclusiv sefii de personal, trebuie sa va asigurati ca art.26 din OMAI 62/2018, este pus in executare perfect. Ca altfel sunteti in abatere.
Discutia pe dreptul la majorarea anticoruptie este una separata, care nu va priveste pe voi si nici nu reprezinta obiectul ordinului 62/2018.
Pe acordarea majorarii de 12,5%, vor aparea procese si acolo se va transa aspectul litigios al dreptului la majorare. E o alta treaba.
Deci acolo, pe patratica voastra, aveti obligatia sa bagati inclusiv in fisele de post ale agentilor sefi de post, atributii anti-coruptie. De buna voie. Ca asa zice ordinul ministrului pe care aveti obligatie sa il executati inca din 2018.
Va spun cinstit, e nevoie sa faceti asta ( sa nu uitam totusi ca sunteti obligati legal sa o faceti) ca sa mearga mai usor, la instanta, procesele reclamantilor. Deci macar asa puteti sa va reparati o parte din vina, mai precizeaza Emil Pascut. (Sava N.).
Citeste in continuare

Featured

ANRE s-a săturat de atâtea plângeri împotriva furnizorilor de energie și gaze

Publicat

pe

De

Plângerile consumatorilor casnici, dar și non-casnici, față de abuzurile furnizorilor de energie și gaze se vor face către ”abuzatori”, se arată într-un proiect de ordin al ANRE. Depunerea sesizării la ANRE va mai fi posibilă doar cu dovada răspunsului primit de la furnizori, fără să se instituie vreun termen în acest sens. Autoritatea a simțit nevoia să modifice reglementările, din cauza creșterii numărului de reclamații înregistrate la această instituție.

(Preluare National – Claudia Marcu):

Criza facturilor uriașe la energie și gaze. ANRE a dat amenzi pentru neaplicarea schemei de sprijin/Ce societăți au fost sancționateLuând exemplul ANPC, care a tăiat total legătura și contactul cu victimele din rândul consumatorilor, ANRE s-a gândit să emită un proiect de ordin prin care să-i trimită pe reclamagii în curtea celor la adresa cărora sunt făcute plângerile. Numai după obținerea unui răspuns scris oficial, dacă va fi obținut, pentru că nu se instituie niciun termen, consumatorul abuzat poate depune o sesizare la ANRE.

”Prin prezentul proiect de ordin s-a avut în vedere modificarea unor prevederi din Procedura privind soluționarea reclamațiilor părților interesate în sectorul energiei, generate de creșterea numărului de reclamaţii înregistrat la ANRE de la data aprobării actului normativ, a propunerilor primite din partea auditorilor interni, a modificărilor de natură informatică intervenite în organizarea instituției, care au generat si schimbări în stocarea si arhivarea dosarelor reclamaţiilor, şi mai ales a situaţiilor din practică ca urmare a aplicării prevederilor actului normativ”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de ordin al ANRE.

Potrivit acestuia, petiţia, sesizarea sau reclamaţia adresată ANRE, care nu conţine anexat răspunsul formulat de participantul la piaţa de energie/titularul de licenţă/titularul de atestat/titularul de autorizaţie sau de dovada transmiterii solicitării către acesta, se redirecţionează către reclamat în vederea soluționării și emiterii unui răspuns către petent, cu informarea ANRE.

Clasări rapide

Reclamația adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate și descrierea speţei. În situaţia în care ANRE solicită completări sau clarificări a documentaţiei, se consideră data de începere a analizei atunci când solicitantul completează documentaţia. În situaţia în care reclamaţia nu cuprinde toate aceste elemente sau solicitantul nu transmite clarificările necesare analizei, aceasta nu va fi considerată completă şi nu va fi supusă analizei ANRE, fapt care conduce la clasarea acesteia prin emiterea unui răspuns în acest sens.

Totodată, sesizările și reclamaţiile în care se utilizează un limbaj neadecvat, trivial, injurios la adresa persoanelor reclamate sau a reprezentanţilor ANRE, și cele în care nu se specifică situaţia reclamată, nu necesită răspuns şi se clasează. Tot la coșul de gunoi vor ajunge și sesizările anonime sau cele în care nu sunt menţionate datele de identificare a solicitantului sau a locului de consum, precum și adresele care conţin corespondență între petiționar și reclamat şi prin care nu se adresează o solicitare ANRE.

Termen de prescripție

Potrivit reglementărilor în vigoare, plângerile ale căror fapte depăşesc 36 de luni de la data săvârşirii nu vor mai fi soluționate de ANRE. De asemenea, plângerile trimise spre soluţionare instanţelor judecătoreşti sau unor entităţi juridice pe cale extrajudiciară nu mai pot fi adresate spre soluţionare şi ANRE.

”Pe perioada soluţionării plângerilor de către ANRE, efectele acţiunilor titularilor de licenţe/autorizaţii/atestate în domeniul energiei împotriva reclamanţilor pot fi suspendate de către autoritate, cu excepţia celor care, prin neaplicarea lor, ar conduce la producerea unui prejudiciu iremediabil”, mai arată ANRE.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv23 de ore ago

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție.

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți, în timp ce se plimba pe străzile din orașul Lupeni, județul Hunedoara...

Exclusiv23 de ore ago

Ordinul ministrului bate fisa cadru de la DOP

Sunt IPJ-uri care au inteles ca ordinul MAI 62/2018 trebuie pus in executare, inclusiv pentru sefii de post, indiferent de...

Exclusiv2 zile ago

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …?

De aproape un an, scandalul WHITE TOWER tine prima pagină a ziarelor locale și naționale, dar autoritățile par a închide...

Exclusiv2 zile ago

„Dorel” de la Dolj/DGF cloceste si livreaza inselaciunea

Nici  IPJ Dolj nu a auzit de expresia ” salariul de functie in plata”! DGF cloceste si livreaza inselaciunea iar...

Exclusiv3 zile ago

WHITE TOWER (XXXI)/Modalitatea cum pseudo-ziarisul narcoman, santajist si spagar, Catalin Stavri, locotenenul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusiv3 zile ago

Avem și noi Mafie?/Fostul politist Frangulea Alexandru – alias „Capitan la 15 ani” a protejat afacerile murdare ale sefilor SRI Prahova

Realitatea este insa ca in nici o tara din lume lupta impotriva infractorilor nu se poate duce cu politisti si...

Exclusiv3 zile ago

Garda de Mediu Prahova si IPJ Prahova nu sunt interesate de sănătatea populației!?/Este o problema de siguranta nationala, de SRI!

In parcarea de la Kaufland Comarnic stationeaza autoturisme cu deseuri periculoase în ele, mai exact cu deseuri medicale? Ce rețele...

Exclusiv3 zile ago

Administrația Națională a Penitenciarelor contabilizează, controlează, sancționează și pe alocuri delirează !

ANP are  un  director al Direcției de Siguranță și Regim Penitenciar capabil să gestioneze situațiile de criză? https://youtu.be/MuYmQpRkw6Q?t=3 Din câte...

Exclusiv3 zile ago

Conform DGF, excelenta a crescut in ianuarie 2024 prin magie, fara sa fie implicat programul de salarizare MAISAL. Asta probabil ca au auzit ei prin targ ca niste fosti sefi BCCO ii ameninta cu plangeri penale pentru modificarea ilegala a programului informatic

Daca nu poti sa-i convingi, zapaceste-i! Un fost sef de financiar mi-a explicat magistral, in cateva cuvinte, tehnica lui Grecu,...

Exclusiv3 zile ago

„Șefii din poliție au imunitate/Îi sfătuim pe agenții de siguranță să refuze să mai semneze procesele-verbale de instruire! Și așa spun procurorii și judecătorii că n-au nicio valoare juridică”

Un procuror și un judecător au „legiferat” falsul intelectual la Poliția Roman! S-a creat un precedent extrem de grav, dezvaluie...

Exclusiv3 zile ago

USR-iștii și toți confrații lor au pentru polițiști și militari o ”vitrină” goală, din care străbate un miros urât de medicamente netestate suficient și înghițite odinioară

USR-iștii au fost cei mai nerăbdători să se arunce în cursa euro-parlamentarelor, de departe un soi de pizdulicea măcelarului (pentru...

Exclusiv5 zile ago

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga

Politist corupt pensionar, fost sef al SERVICIULUI ARME, EXPLOZIVI ŞI SUBSTANŢE PERICULOASE si fost sef al Serviciul Județean Anticorupție Prahova a...

Exclusiv6 zile ago

Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba!

Din greseala in greseala, spre victoria ( paguba) finala, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Sau cum s-au transformat...

Exclusiv7 zile ago

In 2018 și 2019 numărul pensionărilor în Poliție, Jandarmerie, ISU este vădit insignifiant în raport cu creșterile bruște din anii următori, 2020, 2021, 2022, 2023!

Am extins investigațiile vizând dinamica pensionărilor de la Poliția Română, la Jandarmeria Română și Pompieri. Trebuie să mărturisesc întâi că...

Exclusiv7 zile ago

De ce le este rușine unor șefi din Poliția Română să poarte uniforma?

O simplă poză la prima vedere cu o oarecare activitate a Carabinierilor italieni la care sunt prezenți la fața locului...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!