Aveti un Pont
Orban sparge pușculița UDMR!
(Preluare National – Catalin Tache):
Ludovic Orban o va demite pe Cornelia Nagy din fruntea ONAC!
Pentru că poate! Asta după ce de la tot mai mulți miniștri ai propriului Cabinet și până la oamenii PNL-ului din sistem l-au avertizat pe premier că menținerea Corneliei Nagy în fruntea Oficiului Național pentru Achiziții Centralizate – ONAC reprezintă un risc maxim pentru actuala guvernare. Nu doar de imagine, dar și de a fi treziți cât de curând la ora șase dimineața, fără a își pune însă alarma deșteptătoare… Ca să nu mai vorbim că ”debarcarea” secretarului de stat din fruntea ONAC ar reprezenta și un adevărat balon de oxigen pentru actuala putere politică. Liberalii putând astfel să pozeze barem într-un partid care, spre deosebire de ”ciuma roșie”, chiar manifestă toleranță zero față de marile fapte de corupție.
Iar după jumătate de an de stări de urgență și de alertă, singurele instituții unde se poate da un semnal clar opiniei publice și chiar propriului electorat că sub guvernarea liberală nu mai este loc de ”combinarea” a sute de milioane de euro din buget rămân doar ONAC și UNIFARM. Numai că dosarul oarecum pripit deja deschis la UNIFARM împotriva directorului Adrian Ionel nu a făcut decât să blocheze orice altă anchetă serioasă acolo. Însă la ONAC premierul părea a fi pur și simplu legat de mâini și de picioare. Cu toate că însuși șeful Guvernului a recunoscut public în urmă cu doar câteva zile că este extrem de nemulțumit de activitatea Corneliei Nagy.
Ca să nu mai vorbim că după cum reiese din informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră, procurorii îi pot ridica oricând la fileu ”dosarul Viziera”, așa după cum vom detalia mai jos. Numai că Orban știe că dacă se atinge de postul Corneliei Nagy își pune pur și simplu în cap întregul UDMR! Formațiune care după cum susțin sursele noastre, i-a avertizat deja pe liberali ca nu cumva să o deranjeze pe Cornelia Nagy nici măcar cu o floare. Pentru că altfel orice moțiune va mai fi depusă va trece cu siguranță! Astfel că Orban este prins în aceste zile între ”ciocanul” liberalilor care cer insistent capul șefei ONAC, mai ales că ei nu prea ”papă” nimic de acolo, în ciuda percepției publice și ”nicovala” udemeristă. Adică ”balamaua” parlamentară care poate deschide oricând ușa debarcării actualului guvern.
43 de miliarde pe mână! ”Bașca” banii de pandemie!
Și uite cum liberalii simt acum pe propria piele presiunea uriașă care a fost exercitată și asupra PSD-ului de către ”partenerii” de la UDMR. Cei care au băgat atât de adânc ”sula” trădării parlamentare în coasta pesediștilor, până ce fostul ministru al Finanțelor Publice, Eugen Orlando Teodorovici a cerut Guvernului Dăncilă să emită o ordonanță de urgență pentru înființarea Oficiului Național pentru Achiziții Centralizate. Instituție înființată cu misiunea de a organiza procedurile pe achiziții finanțate din fondurile structurale în valoare de 43 de miliarde de euro pentru o perioadă de programare financiară de șase ani! Și culmea masochismului politic, PSD-ul care deținea puterea absolută la acea dată nu și-a numit un om al de-al său în fruntea acestei veritabile ”fabrici de bani” care se anunța ONAC-ul!
Ferdinand Nagy nu mai este ambasadorul României în Muntenegru!
În fruntea Oficiului ajungând Cornelia Nagy, numire ”înghițită” de ”rechinii” din jurul Vioricăi Dăncilă doar din spaima că altfel UDMR-ul i-ar debarca de la guvernare. Și chiar dacă pentru un moment Cătălin Popescu Tăriceanu și-a frecat mâinile de mulțumire că astfel sponsorii ALDE își vor securiza sfera achizițiilor din Economie, se pare că Daniel Chițoiu a desfăcut totuși prea repede șampania… Dar iată că nici măcar adevărații băieți deștepți ai sistemului se pare că nu prea mai au mare trecere la ”Regina Achizițiilor”. Cea care pe lângă cele 43 de miliarde de euro aflate la dispoziție s-a mai trezit și cu ”pleașca” achzițiilor de urgență din domeniul medical pe perioada pandemiei. Ceea ce a inflamat și mai mult spiritele…
DNA are Formularul 14!
După detonarea anchetei privind achiziția de măști la cinci euro bucata, procurorii au intrat în posesia altor documente menite a arunca în aer ONAC-ul. Este vorba despre ”lovitura” de la începutul lunii aprilie, odată cu finalizarea ”Procedurii de negociere fără publicare prealabilă având ca obiect Achiziția de echipamente de protecție – Vizieră de protecție Cod CPV : 33100000 -1- Echipamente medicale pentru asigurarea stocurilor de urgență”. Un document oficial de nu mai puțin de 87 de pagini, cu numărul de înregistrare 2274/CN/02.04.2020 și prin care ”Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate vă invită să depuneți ofertă pentru achiziție publică de echipamente de protecție pentru constituirea stocurilor de urgență, respectiv VIZIERĂ de PROTECȚIE.” Iar fiind vorba de un lot de nu mai puțin de 1.750.000 de viziere medicale de protecție, normal că și miza financiară era una uriașă. Mai ales pentru producătorii români care luaseră de bun apelul premierului Ludovic Orban din urmă cu doar câteva zile cu privire la ”reprofilarea producției către echipamente medicale” pentru a putea primi astfel contracte cu statul.
”Ciuma roșie” nu a rezistat presiunii UDMR-iste!
Numai că șefei ONAC puțin i-a apăsat de proiectul lui Orban de susținere a economiei românești, astfel că în cele 87 de pagini conținând procedurile de achiziție a fost strecurat și Formularul nr. 14, prevăzut la ”Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței lit. (b) : Declarație privind lista principalelor furnizări de produse similare în ultimii 3 ani. Se vor prezenta documente care dovedesc că operatorul economic a produs/furnizat/distribuit produse similare în ultimii 3 ani, respectiv echipamente de protecție medicale pentru sistemul medical”. Ceea ce poate însemna practic încredințarea acestor contracte de miliarde doar samsarilor străini de echipamente medicale, în condițiile în care ”raidurile” DNA din ultimii ani nu prea mai lăsaseră oricum niciun producător român în picioare. Iar astfel au fost excluși și investitorii care chiar l-au crezut pe cuvânt pe premierul Orban și își reprofilaseră producția la apelul Guvernului român…
Vămile și SIE…
Iar poziția ”Reginei Achizițiilor” este una cu atât mai de neclintit cu cât, în afara ”baricadării” UDMR-iste pe ”reduta” Nagy la ONAC, alte două grupări par a fi și ele alături de aceasta. Este vorba de influenta grupare transpartinică a vameșilor și de vechea gardă din SIE. Pentru că, după 15 ani de vamă la Petea, chiar ”pe felia” cu Ungaria, Cornelia Nagy a ajuns în structura centrală a ANAF, la Direcția de Control Financiar. A preluat apoi funcția de șef de cabinet al fostului ministru al Finanțelor, Sebastian Vlădescu și din 2007 s-a ocupat numai de achizițiile publice, ocupând funcții de conducere pe acest domeniu la ministerele Economiei, Sănătății, Mediului și Finanțelor. Iar foarte probabil cu același lobby udemerist în spate, și soțul șefei ONAC s-a menținut la vârful ”Centralei” MAE, fiind ”legendat” aici ca un apropiat al vechii gărzi din SIE.
”Formularul 14” pentru contractul de 1.750.000 viziere medicale
Ferdinand Nagy fiind de-a lungul timpului subsecretar de stat, responsabil cu Secțiunile României la EXPO din Shangai – China și EXPO din Yeosu – Coreea, președinte al Biroului Internațional de Expoziții de la Paris iar de șapte ani ”a fost uitat” drept ambasadorul României în Muntenegru… Dar uite că Orban nu s-a ami temut de această dată să deschidă ”cutia udemeristă” a Pandorei și Ferdinand Nagy a fost rechemat de la post!!! Astfel că acum, printr-o simplă semnătură, premierul Ludovic Orban o poate demite și pe Cornelia Nagy din fruntea ONAC. Jucând totul pe o singură carte! Și spărgând astfel totodată și ”pușculița” UDMR…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 2 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum 2 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici
-
Exclusivacum 20 de ore
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție
-
Exclusivacum 3 zile
România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132