Connect with us

Aveti un Pont

Murad, ”iepurele” lui Rareș ”din Pădure”!

Publicat

pe

(Preluare National – Catalin Tache):

Multe alianțe contra naturii a mai cunoscut politica românească, unele dintre ele de-a dreptul ”grețoase”, cel puțin din punct de vedere al ”pupatului Pieței Independenței”. Dar parcă niciodată nu s-a pus la cale un grup organizat mai halucinant decât cel girat de prezidențiabilul de peste patru ani, Rareș Bogdan. Nimeni altul decât ”inchizitorul șef” al Partidului Național Liberal, cel care înfierează cu sfântă mânie de milionar în euro orice ”abatere doctrinară” de la ”puritanismul liberal”. Dar care în schimb uite că înfige un adevărat cuțit în spatele propriului partid care l-a adoptat! Prin forțarea impunerii la butoanele din Sudul Litoralului a unei ”frății” transpartinice cu interese imobiliare de cel puțin câteva zeci de milioane de euro. Și uite cum, pentru că reînnoirea Planului Urbanistic General a statuat că Pădurea Comorova este spațiul neconstruibil, cei mai mari latifundiari de terenuri din Sudul Litoralului, afaceristul Mohammad Murad și ”vechiul combinator” traseist, actualul pesedist Zanfir Iorguș au pus-o de o ”monstruoasă coaliție” împotriva actualului primar al Mangaliei, candidatul oficial al PNL, Cristian Radu.

Rareș Bogdan, ”trup și buzunar” alături de ”liberalul independent” Mohammad Murad

Astfel că Iorguș a ajuns să candideze din partea unei alianțe la vedere PSD – ALDE – PNȚCD. La care a fost cooptat și vechiul său tovarăș de combinații încă din anul 1991 prin firma Zimcom, Mihai Crăciun. Acesta fiind impus acum de către vicepreședintele CJ, Constanța, Claudiu Palaz drept candidatul PMP la Primăria Mangalia. Iar ”circul” devine unul total odată cu aderarea la acest grup și a candidatului USR, funcționarul Dumitru Paris, cel care lucrează la Primăria ”PSD” Constanța și este lăudat public de contracandidatul pesedist, Zanfir Iorguș! Iar dacă mai adăugăm că strategul campaniei ”comune” PSD – ALDE – PNȚCD – USR – PMP – ”independentul” Murad a devenit peste noapte Cosmin Gușă, este clar la ce ”jocuri murdare” ne putem aștepta! Mai ales că miza proiectelor imobiliare ce urmează a fi dezvoltate pe ”centura verde” din Sudul Litoralului este una de sute de milioane de euro! Însă presiunea pusă pentru forțarea impunerii unui primar complet obedient ”Grupului de la Comorova” a depășit deja limita ”lobby”-ului după ce Mohammad Murad, a devenit oficial ”iepurele” pesedistului traseist Zanfir Iorguș. După ce și-a depus candidatura la Primăria Mangalia la doar câteva ore după ce și-a făcut cartea de identitate ”pe repede înainte” la Constanța! Și la doar o zi după ce se împăuna că, gata, prețul terenurilor pe care le-a primit de la … Zanfir Iorguș vor exploda, atât la Jupiter, cât și în Pădurea Comorova!

Comorova, miza trădării!

Fără discuție, Mohammad Murad este unul dintre răsfățații mediului de afaceri, un factor de imagine aflat pe valul ”zonei gri” politice, după ce camaradul său Rareș Bogdan a ajuns să aibă un cuvânt greu de spus în actuala guvernare, chiar dacă nu face parte din cabinetul Orban. Astfel că se naște firesc întrebarea ce îl mână cu adevărat pe miliardarul Murad în subteranele luptei politice, pentru că ”placa” despre ”a da ceva înapoi țării” de adopție este greu de digerat chiar și în plină campanie electorală. Iar răspunsul nu poate fi decât unul singur : Comorova! Pădure în care, printr-una dintre firmele pe care le controlează, Mohammad Murad deține un teren de nu mai puțin de 13,22 hectare! Teren cumpărat la un preț derizoriu de la Primăria Mangalia, pe vremea când fostul primar Zanfir Iorguș introducea pădurea în intravilan și îi schimba regimul în ”curți-construcții”!!! Lucru lesne de înțeles din moment ce cea mai mare parte din Pădurea monument natural Comorova aparține în acte chiar ”familiei” Iorguș! Astfel că interesele imobiliare ale candidatului PSD- Zanfir Iorguș și ale ”liberalului” independent Mohamad Murad converg spre proiecte de sute de milioane de euro. Care însă nu pot fi demarate după ce PUG-ul adoptat de Primăria Mangalia în mandatul lui Cristian Radu interzice expres orice construcție în acest spațiu protejat.

Iorguș, disperat că pierde ”proiectele de la Comorova”

”Țeapă” și la Jupiter!

PUG-ul lui Cristian Radu a stricat planul ”combinatorilor imobiliari” din Pădurea Comorova

Iar ”frustrarea” imobiliară a lui Murad este probabil cu atât mai mare cu cât acesta a fost ”identificat” ca fiind cel mai mare proprietar de terenuri din Sudul Litoralului. Terenuri obținute în urma privatizărilor frauduloase ale lui ”Șpagathon” Dan Matei Agathon. Astfel, pe 1 octombrie 2001, Ministerul Turismului a încheiat un contract pentru vânzarea pachetului majoritar de acțiuni de la SC Jupiter SA Mangalia, cu persoana fizică Gheorghe Simion. Nimeni altul decât interpusul lui Murad! Cea mai bună dovadă fiind că, în aceeași perioadă, Simion semna un contract similar prin care devenea oficial acționar majoritar și la SC Hebe SA din Sângeorz Băi, cel mai mare hotel cu facilități balneare din România și cu 902 locuri de cazare. Numai că același Agathon confirma că Simion nu este decât o ”săgeată” prin recunoașterea publică a faptului că a negociat vânzarea Hebe direct cu… Mohammad Murad! Iată însă că deși acesta deține în jur de 90 la sută din terenurile din Jupiter, Murad nu le poate băga ”la produs”, fiind vorba de suprafețe care în ”PUG-ul lui Radu” au fost reconfirmate ca și spații verzi neconstruibile. Și cum astfel nu se mai poate construi până în buza mării, ca la Mamaia – Năvodari, Murad s-a asociat cu celălalt latifundiar ”crizat”, Zanfir Iorguș, al cărui ”iepure” în campanie a și devenit de altfel. Cu singurul scop personal de a rupe astfel cât mai multe voturi ale adevăratei drepte și a-l face pe Iorguș primarul care să dea drumul la construcții pe terenurile deținute de cei doi.

La Rareș totul e pe bani!

După cum dezvăluiam nu cu multă vreme în urmă, Rareș Bogdan deja este beneficiarul unui consistent fond de susținere a candidaturii sale la viitoarele alegeri prezidențiale. Acolo unde prietenul Mohammad Murad, ca și alte nume grele ale comunității arabe de afaceri din România de altfel este cap de listă. Astfel că Rareș Bogdan nu prea avea cum să stea pe gânduri când i s-a cerut să îl vopsească pe Murad drept ”liberalul independent” candidat la alegerile locale. Însă după ce a declarat cu mâna pe inimă că orașul lui de suflet este Constanța și și-a anunțat public candidatura la Primărie, a fost ”detașat” după doar o zi la Mangalia… Acolo unde proiectele imobiliare gata ”arvunite” a se dezvolta pe terenurile lui Murad și Iorguș pe spațiile verzi din Sudul Litoralului sunt în pericol atâta timp cât Cristian Radu a  rezistat șantajului de un tupeu inimaginabil de a da drumul ”la hârtii”, în schimbul unei ”candidaturi liniștite”. Și cu toate că prețul ”analistului” Cosmin Gușă este deja considerat unul de dumping, iată că până și acest ”looser” consacrat a fost angajat ca și strateg al ”grupului de la Comorova”. Cu toate că ”găselnița” acestuia de a contraataca lansarea candidaturii actualului primar cu o ”manifestație spontană de protest a cetățenilor indignați” se dovedește a fi deja una falimentară. Cel puțin atâta vreme cât, după cum reiese clar din fotografiile și filmulețe intrate în posesia noastră, ”cetățenii indignați ai Mangaliei” erau șoferii, cameristele și rudele altor angajați de la hotelurile lui Murad! Cel care, la schimb, are în echipa de coordonare a propriei campanii pe ”rotarista” Cosmina Stoian și mai ales pe Ana Maria Nedelcu, ”femeile de fier” din spatele candidatului pesedist Zanfir Iorguș!

Șoferul lui Murad, ”cetățean indignat” la protestul organizat de strategul Cosmin Gușă

Staff comun de campanie!

Astfel că nebunia declanșată de disperarea ”Grupului de la Comorova” de a nu-și putea onora pre-contractele imobiliare nici în următorii patru ani a dus la situația absolut ridicolă în care rivalii politici ”de moarte” în alegerile de la Mangalia să aibă practic un staff comun de campanie! Cu toții, fie că e pemepistul Mihai Crăciun ( partener de afaceri cu Iorguș din 1991), useristul Dumitru Paris (angajat al primăriei pesediste a Constanței) sau independentul Mohammad Murad ( coleg de lot cu Iorguș în Pădurea Comorova) având un singur țel: Iorguș să dea drumul la ”marile construcții” din Pădurea Comorova și spațiile verzi din celelalte stațiuni din Sudul Litoralui, în frunte cu Jupiter! Mai mult decât atât, șefa de campanie a lui Murad este Ana Maria Nedelcu, cea care a fost pe lista de consilieri a lui Iorguș în urmă cu ani de zile. Iorguș mizând și pe sprijinul ”multilateral dezvoltat” al Cosminei Stoian, partenera de la întîlnirile Club Rotary. Și al cărui soț a fost la ”protestul cetățenilor indignați” alături de nenumărați angajați ai lui Murad, precum șoferul și soția sa Silvia.În schimb, lui Murad i s-a pus la dispoziție și Litoral TV, preluată de la ”primarul pușcăriaș” de Năvodari, Nicolae Matei. Iar tot ”independentul” Murad și-a instalat sediul de campanie într-un spațiu pus la dispoziție de un fin al celui mai apropiat asociat al familiei Iorguș! Însă disperarea ”grupului de la Comorova” este atât de mare încât nici această asociere transpartinică nu li s-a părut de ajuns. Și uite cum s-a ajuns la nedorita ispostază în care în posesia beneficiarilor legali să ajungă informări despre presiunile și ”filajul” agresiv la adresa familiei actualului primar! Ceea ce nu este deloc onorobil, după cum vor vedea în curând, mai ales pentru unii care se auto-legendează că sunt ”din Pădure”. Fie ea și Comorova…

 

Aveti un Pont

Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl

Publicat

pe

GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.

În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?

Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.

Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.

Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.

Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?

Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL.  Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.

Cât costă conversia mașinii la GPL?

În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.

Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.

Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.

Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.

 

De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.

Citeste in continuare

Aveti un Pont

Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor

Publicat

pe

Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.

De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?

  1. Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
  2. Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
    • Înmatriculări auto noi și second-hand
    • Transcrieri auto
    • Radieri auto
    • Obținerea numerelor provizorii
    • Consultanță personalizată
  3. Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
  4. Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.

Procesul de Înmatriculare Auto

La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:

  1. Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
  2. Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
  3. Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
  4. Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.

Contactează-ne

Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.

Citeste in continuare

Administratie

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești

Publicat

pe

De

Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar  cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.

Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!

Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții,  LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.

Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!

Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.

Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.

Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.

Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.

Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!

„Spor la treaba” si/sau in  limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).

ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

 

 

 

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv4 ore ago

Emil Pascut: Majorarea pensiei la Metrou ridică intrebări despre principiul contributivității în sistemul pensionării

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Polițiștilor „Diamantul”, a dezvăluit că pensia unui muncitor necalificat de la metrou a fost recalculată...

Exclusivo zi ago

Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017

Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, analizează diferența dintre prost și inteligent, subliniind că un „prost” care își cunoaște limitele...

Exclusiv2 zile ago

Stațiunea Căciulata – Locul ideal pentru tratament și recuperare

Căciulata, parte a binecunoscutei stațiuni Călimănești-Căciulata, este una dintre cele mai apreciate destinații balneare din România, cunoscută pentru apele sale...

Exclusiv2 zile ago

Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie

Introducere Iata ca avem noi informatii cu privire la o posibila aplicare a viitoarei scheme de ajutor de stat de...

Exclusiv2 zile ago

Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse

Pierderea mandatului și ultimele acțiuni Primarul Cătinei, Alexandru Fulgeanu, a încheiat mandatul său într-un mod surprinzător, fiind implicat într-o serie...

Exclusiv2 zile ago

Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt

Scandalurile imobiliare din România: incercări de fraudă și complicități în cazul White Tower și Nordis Recorder.ro a publicat o investigație...

Exclusiv2 zile ago

Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră

În urma unui răspuns emis de ITPF Sighișoara, Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a evidențiat importanța analizării acestuia în...

Exclusiv3 zile ago

Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești

Familia Albu: ascensiune rapidă și beneficii controversate în Ploiești Nașii primarului și salariile lor exorbitante Simona și Cătălin Albu, nașii...

Exclusiv3 zile ago

Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower

Curg tone de cerneală dezvăluind mizeriile ascunse într-o afacere care dacă s-ar fi întâmplat într-un stat civilizat am fi avut...

Exclusiv3 zile ago

Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI

Scandalul legat de permanența forțată la domiciliu rămâne o rană deschisă, nerezolvată pentru polițiștii din Ministerul Afacerilor Interne (MAI), dezvăluie...

Exclusiv4 zile ago

Indiferența autorităților: impactul distructiv al Rafinăriei Astra asupra comunității din Mimiu

Garda de Mediu Prahova, Instituția Prefectului Prahova și IPJ Prahova mai reprezintă cu adevărat instituții de protecție a mediului și...

Exclusiv4 zile ago

Bătăia de joc a PSD: Pensionarii militari cer urgent reparații pentru drepturile lor

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, semnalează temerile profunde ale pensionarilor militari, care se văd confruntați cu o situație complicată...

Exclusiv5 zile ago

Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență

Confirmarea corupției la vârful Poliției Confirmarea corupției instituționalizate în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova și al Serviciului Județean Anticorupție...

Exclusiv5 zile ago

Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (V)

Recent, o companie care a beneficiat de fonduri europene a fost victima unei rețele complexe de ilegalități orchestrate de foști...

Exclusiv5 zile ago

Nepăsare, neputință sau lipsă de curaj în fața crizei de la Judecătoria Vălenii de Munte?

Nepăsare vs. implicare Abuzuri la Judecătoria Vălenii de Munte: Întrebări Nerezolvate și Tensiuni Interne (VII) – (aici) Tindem să credem...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv