Connect with us

Featured

Clinica Dr. Georgescu Pitești – Specialiști în colonoscopie

Publicat

pe

Colonul este ultima porțiune a tractului digestiv. Acesta reprezintă un tub gol, de aproximativ 1,5 metri și se termină la nivelul rectului și anusului. Funcția principală a colonului este aceea de stocare a alimentelor neabsorbite înainte de a fi eliminate ca materie fecală.

Colonoscopia este o procedură care ajută ca identificarea anomaliilor intestinului gros și la examinarea cancerului colorectal și polipilor colorectali. Colonoscopia poate fi făcută și cu scopul recoltării unei mostre de țesut pentru biopsie.

Colonoscopia este investigația/analiza de bază pentru depistarea timpurie a cancerului de colon, dar și a leziunilor precursoare ale cancerului.

Când este recomandată colonoscopia?

Există anumite situații medicale în care medicul hotărăște că pacientul are nevoie de o colonoscopie pitesti.

Prezența sângelui în scaun

Prezența sângelui în scaun, din cauze necunoscute (după ce se elimină varianta hemoroizilor sau a fisurilor anale), poate face medicul să iți recomande o colonoscopie.

Balonări și crampe abdominale frecvente

Balonările și crampele abdominale frecvente care apar fără o cauză evidentă, însoțite de alte simptome gastrointestinale, pot determina medicul să îți facă o colonoscopie.

Scăderea nemotivată în greutate

Scăderea nemotivată în greutate, dacă apare alături de alte simptome intestinale ori pe fondul unor afecțiuni precum colita ulcerativă, poate determina medicul să recomande o colonoscopie.

Senzația de epuizare permanentă

Senzația de oboseală acută sau cronică, însoțită de alte simptome intestinale, poate determina doctorul să recomande o colonoscopie pacientului.

Modificarea markerilor tumorali

În cazul în care analizele pacientului scot la iveală o modificare a markerilor tumorali şi nu se poate vedea nimic la ecografie pitesti, colonoscopia este folosită pentru examinarea intestinului gros și a zonei rectale.

Ce este colonoscopul?

Colonoscopul constă într-un tub flexibil, cu diametrul de un centimetru, prevăzut cu o cameră video cu fibră optică și dispozitive de introducere și absorbție a aerului. Instrumentul permite medicului să examineze vizual colonul și extremitatea, adiacenta acestuia, a intestinului subțire.

Recomandări pentru pregătire

Un element important pentru succesul colonoscopiei este o bună pregătire, respectiv golirea cât se poate de mult a colonului.

Indicaţiile vor fi primite în detaliu de la medicul care va practica investigația, dar câteva elemente sunt oarecum comune.

Curățirea co­lonului începe cu câteva zile înainte, când se va renunța la alimentele solide și se trece la dieta lichidă.

Sunt recomandate doar lichide așa numite clare, ca apă, ceai, supă, sucuri (să nu aibă culoare roșie, care ar putea da naștere ulte­rior la confuzii).

În ziua premergătoare se va lua un laxativ și ulterior se va face o clismă. Toate acestea vor genera numeroase scaune lichide. De aceea trebuie asigurată o hidratare suficientă pentru a nu suferi un dezechilibru. La fel de bine trebuie ca zona anală să fie îngrijită pentru a nu apărea iritații.

Pot fi recomandate băile călduțe la șezut, după care se usucă bine cu un prosop. Cu 6-8 ore înainte de colonoscopie, aportul de lichide va trebui redus.

Ți s-a recomandat să faci colonoscopie?

Va trebui să fii foarte sincer cu medicul și să povestești istoricul tău medical. Spune doctorului dacă te știi suferind de o boală anume și prin ce tratamente sau operații ai trecut! Plus că va trebui să precizezi toate medicamentele pe care le iei în prezent! Această sinceritate este în avantajul tău ca pacient.

Haideți să încercăm să nu ne tratăm sau să ne pregătim după ureche!

Exclusiv

Mafia deșeurilor din Ploiești: Revelații și inregistrări audio cutremurătoare

Publicat

pe

De

Primarul Ploieștiului, Mihai Politeanu, a dezvăluit recentele activități ilegale din sectorul de salubritate din oraș, aducând ca dovadă o înregistrare audio șocantă, confirmand in TOTALITATE dezvaluirile ziarului nostru, INCISIV DE PRAHOVA (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Aceasta scoate la iveală manevrele conducerii Bin Go Solutions, o companie care a preluat activitatea fostei firme Rosal/UWS.

Întâlnirea secretă cu soferii

Conducerea Bin Go Solutions a organizat o întâlnire cu șoferii autogunoiere, unde s-au discutat aspecte îngrijorătoare:

  1. Încălcarea legii: Șoferii au fost instruiți să ignore lipsa contractelor și autorizațiilor de acces, continuând să colecteze deșeuri în Ploiești pe 17 februarie, promițându-le că firma va plăti eventualele amenzi.
  2. Corupția poliției: S-a insinuat că Bin Go Solutions ar beneficia de protecția Poliției naționale, informație pe care autoritățile o contestă ferm, confirmand din nou dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova.
  3. Activități ilegale: S-a discutat despre desfășurarea de activități fără autorizațiile necesare, care constituie infracțiuni prevăzute de Codul Penal.

Incompetența conducerii Bin Go Solutions: Critica lipsei de cunoștințe legislative

Conducerea Bin Go Solutions, fosta UWS/Rosal, continuă să demonstreze o inadmisibilă ignoranță a legislației în vigoare, lăsând astfel loc pentru numeroase ilegalități ce afectează serviciile de salubritate din Ploiești. Acest comportament ridică semne de întrebare cu privire la profesionalismul și pregătirea echipei de conducere.

Lipsa de cunoștințe legislative

Este alarmant faptul că directorul Ciobanu, fost ofițer SRI, nu reușește să înțeleagă sau să aplice corect legislația relevantă. Această deficiență evidențiază nu doar lipsa de pregătire, ci și o atitudine iresponsabilă față de responsabilitățile de conducere. Ignorarea legilor poate conduce la amenzi semnificative și la puncte de penalizare pentru activitățile desfășurate fără autorizații adecvate.

Rolul Poliției Locale

Poliția Locală are dreptul de a aplica amenzi și de a impune sancțiuni, inclusiv puncte de PENALIZARE (!!!), ceea ce subliniază necesitatea respectării legislației de către Bin Go Solutions. Acest context sugerează că, indiferent de protecția pe care ar putea să o pretindă, activitățile ilegale nu vor rămâne nepedepsite. În acest sens, incompetenta managerială devine și mai evidentă, având în vedere că un lider nu poate justifica abaterile printr-o neînțelegere a reglementărilor.

Concluzie

Această situație subliniază urgența de a re-evaluare a competențelor conducerii Bin Go Solutions. Este esențial ca aceștia să fie familiarizați cu legislația relevantă și să asigure conformitatea cu reglementările în vigoare. Numai astfel pot evita consecințele legale și pot restabili încrederea comunității în serviciile de salubritate.

Falsul contract și autorizația de mediu

Pe 12 februarie, o declarație falsă a permis obținerea unei autorizații de mediu de la APM Prahova, blocând astfel venirea unui nou operator de salubritate. Această autorizație este, însă, nulă, din moment ce nu există un contract valid (aici).

Investigarea cazului

Primarul a solicitat organelor de cercetare penală să investigheze ulterior aceste activități suspecte. Aceste fapte demonstrează o gestionare defectuoasă a serviciilor de salubritate în Ploiești, care au fost marcate de mizerie atât fizică, cât și morală.

Mesaj pentru soferii Bin Go

Conducerea firmei vă încurajează să comiteți infracțiuni, fără a vă oferi informații clare despre consecințele acestora. Este esențial ca angajații să conștientizeze realitatea situației legale și să nu se lase influențați de mituri legate de amenzile contravenționale.

Concluzie

Cazul evidențiază gravitatea situației deșeurilor din Ploiești confirmand dezvaluirile ziarului nostru, Incisiv de Prahova, și necesitatea unei acțiuni ferme din partea autorităților pentru a reinstaura legalitatea și a proteja comunitatea de astfel de practici corupte. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Deficitul de personal în Poliția Română și Poliția de Frontieră: O criză ignorată

Publicat

pe

De

Problematică actuală

Alin Rusu, liderul SPRD-organizația STPF Suceava, subliniază că un aspect fundamental care contribuie la abuzurile legate de permanența forțată și neplătită este deficitul masiv de personal din structurile de poliție. Datele furnizate de Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR), Direcția Generală de Poliție a Municipiului București (DGPMB) și inspectoratele județene de poliție arată o situație alarmantă, în care unele unități funcționează cu până la un sfert dintre posturi neocupate, iar în anumite județe deficitul depășește 28%.

Situația funcțiilor vacante

Conform datelor din februarie 2025, se observă următoarele procente de funcții vacante:

  • IPJ Teleorman: 28,93%
  • Inspectoratul General al Poliției de Frontieră: 25%
  • IPJ Constanța: 25,99%
  • IPJ Sălaj: 25,21%
  • IPJ Satu Mare: 24,76%
  • București (DGPMB): 22%

Impactul deficitului de personal

Deficitul de personal are consecințe grave asupra funcționării Poliției Române și Poliției de Frontieră:

  • Suprasolicitarea polițiștilor: Cei aflați în serviciu sunt obligați să lucreze mult peste limita legală.
  • Permanența la domiciliu: Conducerea MAI impune polițiștilor să acopere lipsurile prin permanență forțată, fără compensații financiare.
  • Riscuri operaționale: În județele cu deficiențe mari de personal, timpii de reacție la evenimente sunt mai mari, iar polițiștii trebuie să gestioneze situații complexe cu efective reduse.
  • Probleme în marile orașe și la frontieră: De asemenea, Bucureștiul funcționează cu un deficit de 22%, iar județele de frontieră precum Constanța și Mehedinți se confruntă cu lipsuri între 18% și 26%.

Obstacolele în angajări

Deși deficitul de personal este bine cunoscut, Guvernul și conducerea MAI evită să ia măsuri decisive pentru angajarea de noi polițiști. Principalele motive includ:

  • Reducerea cheltuielilor: Salariile polițiștilor constituie un cost semnificativ, iar guvernanții optează pentru măsuri de austeritate.
  • Politica de tăiere a posturilor vacante: În loc să creeze condiții de muncă și de salarizare motivante, Guvernul și MAI preferă să mențină posturi neocupate pentru a reduce presiunea bugetară.

Ipoteze și justificări

Există o ipoteză care sugerează că, deși Guvernul ar încerca să ofere stimulente salariale, aparatul central al MAI restricționează accesul la aceste beneficii. Un exemplu relevant este majorarea salarială de până la 30% prevăzută de OUG 26/2024 (“Bayraktar”), care ar trebui să compenseze condițiile de muncă dificile, dar este aplicată restrictiv doar pentru o minoritate din personal.

Dovezi ale inechității

  • Criterii discriminatorii: Condiția „foarte bine” pentru calificativul necesar obținerii majorării exclude o mare parte a personalului.
  • Sancțiuni în cazul abaterilor disciplinare: Dacă un polițist este sancționat disciplinar, pe lângă penalizare, acesta pierde și dreptul la majorarea salarială, o măsură abuzivă.

Concluzie

Permanența la domiciliu impusă ilegal este o soluție disperată la problema cronică a deficitului de personal. Guvernul și MAI trebuie să acționeze urgent pentru a:

  • Angaja un număr suficient de polițiști pentru a acoperi deficitul.
  • Elimina abuzul legat de permanența la domiciliu.
  • Respecta timpul de muncă și drepturile salariale ale polițiștilor.

Fără o reformă profundă, Poliția Română și Poliția de Frontieră vor continua să funcționeze în regim de avarie, cu efecte grave asupra siguranței cetățenilor și a condițiilor de muncă ale polițiștilor. Este imperativ să se investească în recrutarea de personal și în crearea unui mediu de lucru motivant și echitabil, pentru a asigura un sistem de ordine publică eficient și capabil să răspundă provocărilor contemporane. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

O practică de secretizare inacceptabilă: Critica HG 0610/2017

Publicat

pe

De

Vitalie Josanu, președintele SPR DIAMANTUL, atrage atenția asupra unei practici de secretizare inacceptabile, reprezentată de Hotărârea Guvernului nr. 0610/2017, care constituie o moștenire a epocii comuniste. Această hotărâre afectează în mod direct transparența și dreptul la informare al personalului din instituțiile publice.

Impactul HG 0610/2017

Emiterea HG 0610/2017, clasificată ca „secret de stat” la nivelul „secret”, reglementează modul de stabilire a funcțiilor pe grade militare și profesionale, coeficienții și soldele de funcție pentru personalul militar, polițiști, funcționari publici cu statut special și preoți militari. Josanu subliniază că este complet inacceptabil ca în cadrul unei societăți democratice, beneficiarii direcți să nu aibă acces la informațiile care le influențează condițiile de muncă și remunerația. Se estimează că mai puțin de 5% dintre polițiști și cadrele militare au acces la aceste informații clasificate, ceea ce afectează grav dreptul lor la informare.

Moștenirea comunistă

Practicile de secretizare au fost obiceiuri uzuale în perioada comunistă, iar legislația existentă a perpetuat aceste practici. Legea nr. 23/1971 privind apărarea secretului de stat stipula că apărarea acestui secret este o îndatorire patriotică a tuturor cetățenilor. Detaliile clasificate ale informațiilor erau adesea stabilite la discreția celor aflați în poziții de putere, fără criterii obiective sau transparente.

Evoluția post-comunistă

După căderea regimului comunist, a fost necesară revizuirea politicilor de secretizare. Legea nr. 182/2002 a introdus o condiție pentru clasificarea informațiilor, dar fără a stabili criterii precise care să protejeze drepturile cetățenilor. HG 0610/2017 contravine principiului transparenței și predictibilității, deoarece personalul afectat nu are acces la normele care îi reglementează.

Situația în Europa

În statele democratice europene nu există exemple în care beneficiarii să nu aibă acces la normele ce le reglementează condițiile de salarizare. Secretizarea HG 0610/2017 nu poate fi justificată printr-un interes public superior, iar transparența trebuie să fie o valoare fundamentală într-o societate democratică.

Încălcarea drepturilor fundamentale

Jurisprudența Curții Europene a Drepturilor Omului stipulează că normele legale trebuie să fie accesibile și previzibile pentru destinatari. Secretizarea HG 0610/2017 contravine acestui principiu, afectând astfel dreptul la informare al polițiștilor și cadrelor militare. Această inegalitate între interesul public de a avea norme clare și accesibile și practica actuală de secretizare subminează moralul și încrederea în instituțiile de apărare și ordine publică.

Concluzie

Secretizarea HG 0610/2017 reprezintă o practică învechită care afectează grav transparența și responsabilitatea în administrația publică. Este esențial ca autoritățile să revizuiască criteriile de clasificare a actelor normative și să asigure accesul la informații esențiale pentru personalul afectat. Numai prin promovarea transparenței și responsabilității se poate restabili încrederea în instituțiile publice și se pot proteja drepturile fundamentale ale cetățenilor. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv9 ore ago

Mafia deșeurilor din Ploiești: Revelații și inregistrări audio cutremurătoare

Primarul Ploieștiului, Mihai Politeanu, a dezvăluit recentele activități ilegale din sectorul de salubritate din oraș, aducând ca dovadă o înregistrare...

Exclusiv9 ore ago

Deficitul de personal în Poliția Română și Poliția de Frontieră: O criză ignorată

Problematică actuală Alin Rusu, liderul SPRD-organizația STPF Suceava, subliniază că un aspect fundamental care contribuie la abuzurile legate de permanența...

Exclusiv9 ore ago

O practică de secretizare inacceptabilă: Critica HG 0610/2017

Vitalie Josanu, președintele SPR DIAMANTUL, atrage atenția asupra unei practici de secretizare inacceptabile, reprezentată de Hotărârea Guvernului nr. 0610/2017, care...

Exclusiv9 ore ago

Incident cu noua uniformă de poliție: Tânărul polițist George se confruntă cu probleme de calitate

Probleme cu uniforma George, un tânăr polițist, a primit recent noua uniformă de poliție pentru anul 2025, dar se confruntă...

Exclusivo zi ago

Publicarea Ordinului MAI 19/2025 privind plățile asupra drepturilor salariale

Sindicatul Europol anunță publicarea în Monitorul Oficial a Ordinului MAI 19/2025, care stabilește procedura de efectuare a plății sumelor prevăzute...

Exclusivo zi ago

Cristian Diaconescu, nou consilier Prezidențial pentru Apărare și Siguranță Națională

Numire Oficială Fostul ministru de Externe Cristian Diaconescu, un prieten și apropiat al ziarului nostru, Incisiv de Prahova, a fost...

Exclusiv3 zile ago

Problemele de implementare a PNRR și impactul asupra bugetului național

Incompetența guvernamentală și fondurile PNRR Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, atrage atenția asupra blocajelor în reformele guvernamentale, subliniind că...

Exclusiv3 zile ago

Model de sesizare individuală către Inspecția Muncii

Către: Ministerul Afacerilor Interne Direcția Generală Management Resurse Umane – Inspecția Muncii (e-mail: dirp@mai.gov.ro) Subsemnatul/a, [nume și prenume], agent/ofițer de...

Exclusiv4 zile ago

UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions: Măști și promisiuni neîmplinite în salubritatea din Ploiești

Investițiile care lipsesc: Avertismentele despre abuzurile de la UWS/Rosal (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc. Într-o serie de critici formulate...

Exclusiv4 zile ago

Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări

Abaterile din cadrul Poliției Locale Ploiești Ziarul Incisiv de Prahova a obținut informații concrete referitoare la posibile abateri privind respectarea...

Exclusiv4 zile ago

Controversa carierei a lui Dan Halchin: O analiză critică

Ascensiune fabricată în politica românească Într-o nouă scrisoare de la necunoscutul Q, se discută despre cariera lui Dan Halchin, subliniind...

Exclusiv5 zile ago

Zona Văleni de Munte- raiul evaziunii fiscale si a disprețului față de lege

Abuzurile poliției și ale parchetului Recent, am evidențiat abuzurile comise de Poliția Vălenii de Munte și de Parchetul de lângă...

Exclusiv5 zile ago

Managementul AMEPIP: Între provocări administrative și tensiuni sociale

De la înființarea sa, AMEPIP a fost subiectul mai multor articole în presa de specialitate, evidențiind evoluția domeniului guvernanței corporative,...

Exclusiv5 zile ago

Propunerea Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul” pentru majorarea salarială a polițiștilor

Contextul tăierilor salariale Pe 11 februarie 2025, Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” a înaintat o propunere adresată prim-ministrului Marcel Ciolacu...

Exclusiv6 zile ago

Era infractorilor a revenit: PSEUDO-JURNALISTUL SPAGAR SI SANTAJIST Cătălin Stavri: Controversele unui pseudo-jurnalist în fața justiției! (I)

Cătălin Stavri, un individ autoproclamat ca fiind jurnalist, dar acuzat de fapte grave precum șantaj, corupție și narcomanie, se află...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv