Actualitate
Cele 4 avantaje decisive pe care ti le ofera piesele de drujba Husqvarna

Ce obtii atunci cand combini experienta de peste 60 de ani cu prestigiul si seriozitatea specific suedeze? Rezultatul il reprezinta unele dintre cele mai performante motoferastraie disponibile in prezent pe piata. Insa secretul acestora nu consta doar in numele producatorului, gravat pe carcasa, ci in special in piesele de drujba Husqvarna folosite.
In continuare, vom vedea care sunt beneficiile determinante ale acestor utilaje atat de apreciate in intreaga lume, deopotriva de profesionisti si pasionati de agricultura.
Bineinteles, motoferastraiele suedeze sunt extrem de sigure si functioneaza fara fir, sunt flexibile si ofera confort utilizatorilor.
Nu in ultimul rand, acestea sunt mai putin daunatoare pentru mediu decat altele, un factor care devine din ce in ce mai important in prezent, cand gradul de poluare este tot mai crescut. Insa, in acest articol, ne vom referi la atuurile pe care doar piesele drujbelor Husqvarna le ofera, mai exact la sistemele unice care stau la baza lor:
1. X-Torq
Motoferastraiele suedeze, care pot fi achizitionate inclusiv de la Roco Piese, au un consum redus de combustibil, datorita pieselor de drujba Husqvarna care intra in componenta lor. Totodata, sistemul X-Torq determina si un nivel de noxe mai redus decat orice prevedere legala aflata in vigoare in acest moment, la nivelul Uniunii Europene;
2. Auto Tune
Acest sistem garantat de calitatea pieselor de drujba Husqvarna determina performante de varf ale motorului, datorita reglajelor automatizate si extrem de precise ale carburatorului. Cu ajutorul Auto Tune, sunt compensate variatiile in functionarea motorului, din cauza diferentelor de altitudine, presiune, umiditate, temperatura, calitate a carburantului si in gradul de infundare a filtrului de aer.
3. TrioBrake
Sistemul patentat TrioBrake, care nu poate fi obtinut decat din piese de drujba Husqvarna, asigura activarea franei de lant fie automat, cu ajutorul sistemului inertial, fie mecanic, de catre mana utilizatorului.
4. Smart Start
Motoferastraiele suedeze sunt printre cel mai usor de pornit, totul gratie sistemului Smart Start. In colaborare cu acesta, comanda cobinata soc / stop si pompa de carburant fac pornirea deosebit de lejera, indiferent de nivelul de instruire al utilizatorilor.
Roco Piese, oferta variata de piese pentru drujbele Husqvarna
In oferta magazinului Roco Piese, gasesti nu mai putin de 920 de piese pentru drujbele Husqvarna, compatibile cu peste 60 de modele de motoferastraie, inclusiv 357 XP, 365 X-Torq, 372 X-Torq si 560 XP. Aceste piese sunt 100% originale si variaza de la bujii, seturi de amortizoare si rotite motrice, la pile de ascutit, carburatoare, simeringuri si oale de ambreiaj.
Husqvarna, producatoare a cinci tipuri de drujba
Suedezii de la Husqvarna au lansat primul lor motoferastrau in urma cu 60 de ani, iar de atunci oferta lor s-a diversificat constant, laolalta cu dezvoltarea tehnologica. In prezent, drujbele purtand celebru logo albastru pot fi impartite in cinci categorii:
– hobby (pentru utilizatorii casnici care executa lucrari simple);
– multifunctionale (echipate cu motor X-Torq, usoare si eficiente);
– puternice si robuste (create pentru activitati complexe ale firmelor si fermierilor);
– profesionale (rezistente, durabile si de incredere, cu performante ridicate);
– pentru ingrijirea copacilor (dedicate profesionistilor in elagaj, tunderea si indepartarea crengilor).
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 5 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 24 de ore
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!