Actualitate
Iohannis. Kovesi. Coldea. Ghiță. Fenomenul Ploiești și tenebrele jocurilor de putere
Un grup de procurori ploieșteni au acționat într-o formă dovedit infracțională, dar în numele anti-corupției, pentru a pedepsi dușmani conjuncturali ai grupului Kovesi-Coldea”, spune Cozmin Gușă într-un editorial publicat în evz.ro.
Nu doar inițiații jocurilor subterane din politica românească, dar și românii informați, se-ntreabă în acest debut de ciclu de alegeri 2019-2020, care ar putea fi evenimentele ce pot vectoriza electoral mediul politic, azi mai difuz și dezlănat ca oricând după 1989.
Iar primul eveniment mediatic cu astfel de potențial este, cu siguranță, cel legat de DNA Ploiești, dezvăluirile șocante, încadrările penale ale foștilor procurori de-acolo, respectiv blocajul instituțiilor statului în a identifica și penaliza adevarații autori ai derapajelor flagrante și clare. Deci, ca să-l citez pe Tavi Hoandră, ”cine a gândit și implementat Fenomenul Ploiești?”
Ce știm azi? Că un grup de procurori ploieșteni (Onea, Portocală, Bucică, s.a.) au acționat într-o formă dovedit infracțională, dar în numele anticorupției (!), pentru pedepsirea unor dușmani conjuncturali ai grupului Kovesi-Coldea. Desigur, acest cuplu este doar personificarea unui întreg mecanism de putere ocultă, agregat în timpul ‘băsificării’ României, mecanism prin care s-a exercitat adevarata putere în statul român, ilegitim, ilegal, strict în scopul obținerii de protecție și foloase pentru un grup restrâns, cunoscut public sub numele de STAT PARALEL. Ultimele lucruri pe care le-am aflat, public sau nepublic, de la Sebastian Ghiță, mi-au demonstrat mie și o altă dimensiune gravissima: procurorii ploieșteni au pregătit și dosare de șantaj la adresa președintelui în funcție , Klaus Iohannis, ca să asigure astfel mijloace de negociere de tip mafiot , eventual pentru perpetuarea la vârful DNA a Laurei Kovesi, în mod sigur și pentru a asigura o protecție informală pentru Florian Coldea! Și cine știe ce vom mai afla public, pentru că, în ce mă privește, sunt chiar copleșit de ce-am auzit și văzut, și atenție, cu dovezi clare pe masă! Așadar, ca să putem identifica consecințele, schițez aici un scurt portret pentru personajele din titlu:
Klaus Iohannis: aflat sub presiunea anunțului public de candidatură, făcut în urma unui prim mandat fără realizări, chiar nesemnificativ, își caută azi ancore de credibilitate precum și baze de susținere electorală; părăsit în mod real de nucleul dur al baronilor PNL-PDL, care fie nemulțumiți, fie ghidonați subteran de ”factorul Coldea”, Iohannis se confruntă în plus cu spectrul unei ”strânsori publice de tip menghină, stânga-dreapta”, determinată să-i subțieze sprijinul electoral până la un scor care nu-i va mai permite candidatura cu șanse de tur doi; asta este în mod evident, atât planul lui Dragnea& Comp. , cât și al securiștilor din spatele PLUS+USR, tabere politice unde cei interesați vor găsi un numitor comun ce-și are explicația în același ”factor Coldea”; și-aici ajungem din nou la Ploiești și la demersul anti Iohannis mărturisit public de Sebastian Ghiță și alții, dublat, atenție, și de inculparea lui Vasile Blaga de către aceiași DNA Ploiești și Portocală, inculpare ce are efectul pervers de slăbire a lui Iohannis din interiorul PNL!
Laura Kovesi: petrecându-și timpul într-un micuț birou de la Parchetul General, copleșită de șirul acuzelor publice împotriva unităților speciale DNA de la Ploiești, Oradea, Brașov, aflate în subordinea sa, fiind disperată de relativa impotență a foștilor parteneri de stat paralel, dar și de incertitudinea susținerii de la Washington, nu am îndoieli că va prefera în mod firesc și logic o implicare politică activă și decisivă, cu certitudine împotriva celui pe care-l considera cu adevărat responsabil de decăderea ei, respectiv Klaus Werner Iohannis; iar după dezvăluirile cu dosarul de șantaj contra Iohannis pregătit chiar de subalternii dânsei de la Ploiești, treburile-s clare și pentru susținătorii actualului președinte; prin octombrie 2018, sugeram o candidatură la prezidențiale din partea lui Kovesi, susținută împreună tocmai de cele două partide moșite de către Coldea, adică un PLUS+USR; forța securiștilor ce-i ridică soclul unui Cioloș ce l-a trădat pe Iohannis încă din 2015 în campanie, dosarul anti-Iohannis comandat de Kovesi-Coldea la DNA Ploiești folosit cu dibăcie în pre-campanie, demobilizarea ordonată a unei părți importante din PNL, pot arăta azi că am avut dreptate, și că asta poate fi rețeta unei Kovesi candidat în turul doi, în loc de Iohannis; atenție, joc care-l avantajează și pe Dragnea, care se va descurca mai ușor în finala cu fosta lui parteneră de chiolhanuri.
Florian Coldea: având atâtea fronturi deschise (și-atâtea nenorociri la activ!) , deci mulți dușmani ce stau cu ”degetul pe trăgaci”, este limpede pentru cei cu rațiune că singura posibilitate pentru fostul prim-adjunct al SRI să stea în prim-planul jocurilor actuale, este o protecție de tip informal, ce se-acordă într-un fel ”cutumial” unora dintre cei ce-au avut acces la secrete de stat sensibile; dacă se va dovedi și ce bănuiesc unii, c-ar mai executa și sarcini operative în continuare (din partea ambelor ”păduri”), atunci veți fi convinși că generalul Coldea poate fi ”maker-ul” alegerilor viitoare; și atenție, în calitate atât de ”tutore” al celor de la DNA Ploiești, cât și de adversar declarat al lui Iohannis, și cu toate dosarele infamante în geanta folosite ilegal împotriva puternicilor zilei, și cu toata armata de jurnaliști-securiști, care-i urmează indicațiile de ‘voie, de nevoie’.
Sebastian Ghiță: îl cunoșteam oarecum pe Sebi Ghiță încă din 2001-2002, când eram secretar general al PSD, iar el începea să-și marcheze influența în organizația PSD Prahova; discuțiile cu el din ultima perioada, fie cu prilejul întâlnirii de la Belgrad, fie telefonice, m-au lămurit pe deplin despre ce i s-a întâmplat în urma întâlnirilor sau parteneriatelor din fostul STAT PARALEL; e treaba lui cum își va administra dezvăluirile sau mărturiile în scopul recuperării statutului de cetățean român ce vrea să trăiască în țara lui (și m-a convins că-și dorește asta!); dar mecanismul demonizării lui publice și a tentativelor de arestare, mi-au arătat mie nu doar că a fost ales de către STATUL PARALEL să fie victima de serviciu, dar cei cărora le era teamă de ce știe Sebi Ghiță despre ei (in principal Kovesi-Coldea) au dorit cu disperare ca el să poată să mai vorbească despre acele detalii infamante aduse la adresa lor, strict din postura de pușcăriaș, și-n nici un caz din cea de ”azilant politic”, postura care augmentează afirmațiile făcute; în orice caz , Ghiță are meritul ca prin dovezile și dezvăluirile sale împotriva lui Coldea a salvat SRI-ul de o implozie controlată, pe care fostul prim-adjunct o pregătea cu minuțiozitate; și mai are un merit legat de devoalarea practicilor staliniste de la DNA Ploiești; și, dacă doar astea ar fi, trebuie puse obligatoriu în balanță cu greșelile sau excesele sale, pe care sunt convins că și le va asuma și public cât de curând; iar fanilor mei și ai postului Realitatea TV, le transmit că în această cheie strategică și legitimă să citească interesul de a mă întâlni și discuta cu Sebi Ghiță; iar dezvăluirile pe care le-a făcut în emisiunea lui Tavi Hoandră de sâmbătă seară, detaliind bomba șantajistă clocită de Coldea-Kovesi împotriva lui Iohannis, confirmă c-am acționat corect.
Vă rog acum, pornind de la ipoteza mea că ceea ce s-ntamplât la DNA Ploiești este determinant pentru vectorizarea alegerilor următoare, și recapitulând potențialul atitudinilor și faptelor din descrierea celor patru personaje, să vă adresați întrebări, ale căror răspunsuri v-ar putea lămuri despre viitorul imediat și consecințele pentru România.
Încep eu cu câteva intrebări pe care mi le adresez deja:
Mai poate Coldea și-ai săi să țină sistemul instituțiilor statului într-o imobilitate perplexă? Sau dezvăluirile de la DNA Ploiești cel puțin îl vor demobiliza printr-o anatemizare decisivă?
Securismul reinventat pe aliniamente dreapta-stânga, mediatic-civic, justiție, va câștiga partida de putere din 2019-2020? Sau mai avem resorturi de normalitate și civism care să contrabalanseze acest plan disperat și antinațional?
Ar mai putea apărea unii ca Sebastian Ghiță care să mărturisească public, din interiorul fostului sistem ocult, ororile pe care le-am îndurat fără să percepem ce se-ntâmplă de fapt? Sau frica și lașitatea vor precumpăni în balanța fiecărui actor din interiorul acelui sistem?
Mass-media din Romania mai are forța să se solidarizeze în interesul breslei, fie el comercial, dar mai ales legitim pentru o categorie profesională ce-și revendică activitatea publică în interesul audienței specifică fiecărei entități media? Sau patronii vor ceda șantajului curent, iar vectorii de opinie mediatică vor rămâne în rușinoasa și umila posturaă de ”butonabili”?
P.S. Că să fie public și clar, azi la ”marele DNA Ploiești”, mai lucrează procurorul Marin, ca șef interimar trimis de la București, și un singur procuror în subordine! Aloooo?!
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zilePenitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova
-
Exclusivacum 4 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 4 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum o ziCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 4 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 4 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 4 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



