Connect with us

Actualitate

La 3 ani si 7 luni de cand ofiterul (r) SRI Adrian Radu a semnalat public ilegalitatea mandatelor obtinute de SRI, Curtea Constitutionala ii da din nou dreptate!

Incisiv

Publicat

pe

In urma cu 3 ani si 7 luni, mai exact pe data de 3 mai 2015, intr-o Declaratie de Presa preluata de multe ziare si agentii de stiri din Romania, ofiterul (rez) Adrian Radu dezvaluia, in amanunt, ca SRI incalca legea flagrant prin mandatele de interceptare pe care le obtinea, mandate ilegale. De ce ilegale? Simplu: SRI obtinea mandatele pentru fapte de coruptie si evaziune fiscala invocand… legea 51/1991! DAR in legea respectiva nu sunt introduse coruptia si evaziunea fiscala! Curtea Constitutionala ar fi trebuit ca de indata ce opinia publica a luat act de dezvaluirile fostului ofiter SRI, sa emita o Decizie care sa stopeze actiunile ilegale, abuzive, ale Serviciului Roman de Informatii. Asa ar fi salvat mii de cetateni nevinovati care au intrat in malaxorul interceptarilor ilegale! Bine macar ca, in sfarsit, deunazi, CCR s-a decis, in sfarsit, sa intervina si sa stopeze aceste abuzuri! De altminteri, Adrian Radu, de-a lungul timpului, a dezvaluit public multe infractiuni savarsite de catre institutii importante ale Romaniei!

Curtea Constituţională a României a admis parţial, joi, o excepţie de neconstituţionalitate care se referă la Legea nr.51/1991 privind securitatea naţională a României.

Curtea Constituțională, cu majoritate de voturi, a admis excepția de neconstituționalitate și a constatat că sintagma „ori altor asemenea interese ale țării” cuprinsă în art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 privind securitatea națională a României este neconstituțională.

Serviciul Român de Informaţii solicita mandate de interceptare pe siguranţă naţională în baza acestui articol, iar decizia CCR ar urma să restrângă numărul de mandate de interceptare.

Este a doua decizie cu acest efect în mai puţin de un an. În februarie 2018, CCR a mai declarat neconstituţională o parte din aceeaşi literă a articolului 3.

Art.3 lit. f) din Legea nr.51/1991: „ Constituie ameninţări la adresa securităţii naţionale a României următoarele: […] f) subminarea, sabotajul sau orice alte acţiuni care au ca scop înlăturarea prin forţă a instituţiilor democratice ale statului ori care aduc atingere gravă drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor români sau pot aduce atingere capacităţii de apărare ori altor asemenea interese ale ţării, precum şi actele de distrugere, degradare ori aducere în stare de neîntrebuinţare a structurilor necesare bunei desfăşurări a vieţii social-economice sau apărării naţionale. „.

Prin decizia de azi, se elimină sintagma „ori altor asemenea interese ale țării”. Prin decizia din februarie, s-a eliminat sintagma „aduc atingere gravă drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor români”.

Practic, devine imposibil să se includă şi corupţia pe lista ameninţărilor la adresa securităţii naţionale şi, astfel, să se justifice mandatele de supraveghere şi interceptare, deci directorul general al ziarului Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate.  (Cristina T.).

Iata ce spunea Adrian Radu in Declaratia de Presa din 3 mai 2015:

DECLARAŢIE DE PRESĂ
Cu stupoare am asistat zilele trecute la o acţiune de dezinformare şi manipulare marca SRI. _______Tocmai în aceeaşi zi, coincidenţă sau nu, Administraţia Prezidenţială a transmis grupurilor parlamentare un draft al unui nou proiect de Lege privind retenția datelor (așa numita lege” Big Brother). Ciudat. O premieră! Este pentru prima dată de după 89 când Administraţia Prezidenţială face un asemenea demers. Mai ciudat este faptul că, acest demers este efectuat pentru o lege declarată neconstituţională de către Curtea Constituţională şi, mai mult, pentru o lege pentru care SRI a făcut presiuni asupra Curţii Constituţionale, conform declaraţiilor membrilor acesteia, aspect peste care s-a trecut prea uşor, poate şi datorită acoperiţilor din presă. Să ne reamintim şi faptul că, după declararea legii ca neconstituţională, în mod întâmplător, unul dintre judecătorii Curţii Constituţionale care s-a opus vehement acestei legi a fost practic scos din joc prin metode specifice şi, nu lipsit de importanţă, fostul Director al SRI şi-a prezentat demisia la scurt timp.
Ca un fost “membru” al sistemului şi fiind un bun cunoscător al metodelor şi mijloacelor practicate de SRI am ştiut că va urmă ceva, mai ales după ce scopul a fost atins (acela ca, prin manipulare şi dezinformare atenţia de la ‘’premiera’’ trimiterii de către Administraţia Prezidenţială a proiectului de lege” Big Brother’’ a fost deturnat printr-un scandal creat artificial de o aşa zisă întâlnire secretă, într-un loc public, al Preşedintelui Traian Băsescu).
Invitat în cadrul emisiunii „Ultimul Cuvânt” difuzată miercuri de B1Tv, nu am comentat acest aspect deoarece regia marca SRI încă nu era complectă. A doua zi, joi, circuitul acţiunii de dezinformare şi manipulare s-a închis. Astfel, spre surprinderea unor analişti de marcă (Ion Cristoiu), dar nu şi spre surprinderea mea, Dumitru Dumbravă, Directorul Direcției Juridice a SRI, a acordat un interviu site-ului juridice.ro, site necunoscut marelui public până acum, interviu preluat cu o rapiditate suspectă, probabil la comanda dată acoperiţilor.
Maestrul Ion Cristoiu, în intervenţia telefonică de joi realizată la emisiunea ‘’ Ultimul Cuvânt a interpretat foarte bine acest interviu dat de Dumitru Dumbravă, în sensul că a considerat că SRI, în fapt transmite un mesaj. Maestrul Ion Cristoiu a greşit doar în interpretarea cui SRI, de fapt generalul Coldea a transmis acest mesaj. Acest mesaj nu a fost transmis doamnei Kovesi, ci judecătorilor Curţii Constituţionale. A fost de fapt o atenţionare de tip mafiot dată pe faţă. Atenţie că noi monitorizăm toată justiţia din România, nu ne mulţumim doar cu trimiterea sesizărilor la parchete, ci până la o hotărâre finală într-un dosar. Cum în foarte multe dosare penale se ridică problema neconstituţionalităţii unor măsuri care ajung la Curtea Constituţională, mesajul a fost clar: vă monitorizăm şi pe voi, vedeţi de fapt să nu mai greşiţi să spuneţi că noua lege” Big Brother’’ este neconstituţională. Asta a fost de fapt mesajul.
De ce ţine cu orice preţ SRI să se adopte această lege este foarte uşor de ghicit pentru cunoscători. Ce este mai grav este faptul că SRI încalcă legea flagrant şi, mai mult, toate mandatele obţinute de SRI în cazurile de corupţie şi evaziune fiscal sunt obţinute ilegal şi sunt nule de drept. Solicitările SRI pentru mandatele de ascultare se fac în baza Legii 51/1991 şi date în baza acestei solicitări. Dar, spre surprinderea multor judecători, chiar de la Curtea Constituţională, aceste mandate au fost obţinute până în prezent în mod ilegal (deoarece în legea respectivă nu sunt introduse corupţia şi evaziunea fiscală).
Asist cu groază, cum anumite grupări, profitând de aşa zisele ameninţări ce vizează siguranţa naţională sau securitatea cetăţeanului (interpretate, după interes şi nu conform Legii 51/1991, ce defineşte clar ce înseamnă siguranţă naţională), precum terorismul sau evaziunea fiscală, încalcă nonşalant regulile democraţiei şi ale statului de drept, solicitând, chiar şi oficial (prin CSAT), extinderea “competenţelor” obţinând dreptul (dar nu bază legală) de a încălca regulile democraţiei, sub masca bunei credinţe. Şi, în numele unei “cruciade” demagogice împotriva corupţiei, s-a ajuns la substituirea instituţiile abilitate prin lege, adică la un atac frontal lansat asupra democraţiei şi statului de drept.
Dacă aparent şi formal, cererile par îndreptăţite, uitându-mă prin “gaură” cortinei, în spatele acesteia, lucrurile stau cu totul altfel.
Făcând abstracţie de modul cum mafia financiară, manipulând instituţii precum SRI, Guvern, Parlament, a reuşit neutralizarea Gărzii Financiare (înlocuind-o, doar formal şi demagogic, cu un alt organism mai eficient) şi a ajuns să controleze întreg sistemul şi toate instituţiile publice, nimeni n-a sesizat că, “îmbătată” de succes, mafia a trecut la un nivel superior, atacând “centrul de comandă” al statului de drept, Ministerul Public. Cazul comisarului Berbeceanu, în care DIICOT îl acuză pe Berbeceanu de “trădarea” intereselor instituţiei, iar DNA acuză procurorii DIICOT de abuz, este un semnal de alarmă în acest sens. Niciodată în istoria postdecembristă a României, un asemenea caz nu a avut o astfel de abordare, punând faţă în faţă, public, două instituţii ale statului, mai precis două direcţii ale Parchetului General (PICCJ). Deşi public s-a dezminţit, e clar că între DIICOT şi DNA există un “război” rece, al cărui cauză – chiar dacă nu este acceptată oficial –  a fost şi continuă să fie generată de grupările de tip mafiot ce controlează aceste instituţii, formal independente, dar mai ales de intruziunea SRI în activitatea celor două instituţii, la comanda unor interese politice, străine de interesul naţional.
După cazul Berbeceanu am început să fiu mai atent şi mai circumspect în a privi fenomenul, iar adevărul privind existenţa unui război rece între DNA şi DIICOT a început să iasă la iveală, chiar şi oficial, prin comunicatele de presă. Cele de la DNA conţineau, aproape în totalitate, menţiunea “cu sprijinul SRI”, în schimb cele de la DIICOT nu includeau această menţiune. Dacă la început acest “amănunt” părea nesemnificativ, ulterior s-a dovedit că, în fapt, contrar legilor în baza cărora funcţionează (Legea 51/1991 şi 14/1992) şi a atribuţiilor principale, SRI s-a “reorientat”, cu “grosul” armatei şi logisticii, către DNĂ, abandonând exact structura cu care, prin lege, era obligată să coopereze, adică DIICOT. Potrivit Legii 14 din 1992, art. 2, “Serviciul Român de Informaţii organizează şi execută activităţi pentru culegerea, verificarea şi valorificarea informaţiilor necesare cunoaşterii, prevenirii şi contracarării oricăror acţiuni care constituie, potrivit legii, ameninţări la adresa siguranţei naţionale a României”, iar la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991 sunt enumerate clar faptele ce constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, fapte care nu intră în competenţă DNĂ, aşa cum sunt prevăzute la art. 3, alin. (1) din OUG 43 din 2002. Lecturând Legea 508 din 2004, ce reglementează activitatea DIICOT, constatăm că cercetarea faptelor care constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, intră, exclusiv, în competenţă acestei instituţii. Astfel la art. 12, alin. (1), lit. a), subpct. (ÎI) se precizează că, sunt în competenţă DIICOT: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 51/1991 privind siguranţă naţională a României, cu modificările şi completările ulterioare” şi, potrivit subpct. (V) din acelaşi articol: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare”, adică cele aflate în competenţă SRI. În acest caz nu este fireasaca întrebarea: De ce nu mai lucrează SRI cu DIICOT?
Dacă ţinem seama, de declaraţiile şefei DNĂ, că instituţia are în lucru aproximativ 5100 dosare, iar 15%, tot conform declaraţiilor şefei DNĂ, sunt instrumentate în urma informaţiilor furnizate de SRI, rezultă că SRI a furnizat informaţii DNA pentru un număr de aproximativ 765 cauze. În replică, în faţa instanţei, fostă şefa a DIICOT, declară că SRI, deşi are în atribuţii culegerea de informaţii, cu prioritate, în domeniul siguranţei naţionale, fapte ce intră, exclusiv, în competenţă DIICOT ca cercetare, într-un an de zile (2014) DIICOT a primit de la SRI doar 10 (zece) sesizări, în timp ce DNA peste 765 (nu s-a precizat perioada). Astfel, potrivit declaraţiei fostei şefe a DIICOT “O perioadă lucrurile au stat în regulă, însă ulterior, am observat o răcire a relaţiilor dintre DIICOT şi SRI, deoarece sub aspectul numărului de sesizări primare pe care DIICOT le-a primit, acesta era aproape inexistent. În anul 2014 am primit max. 10 sesizări, toate neserioase, în timp ce uitându-mă la DNA am observat că aproape activitatea era SRI” există multe semne de întrebare vis-a-vis de relaţia dintre cele două instituţii.
De ce SRI s-a mutat la DNA, când, prin lege, trebuia să furnizeze informaţiile la DIICOT şi de ce şi-a schimbat “obiectul de activitate”, trecând de la atribuţiile legale vizând „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991, la atribuţiile aflate în portofoliul DNĂ, este o temă care ar trebui să facă obiectul controlului exercitat de Parlamentul României asupra SRI şi un obiect de studiu pentru societatea civilă. Pentru că nu este normal că să-ţi extinzi atribuţiile, contrar celor legale, nici în domeniul corupţiei (în care SRI nu este abilitat – chiar dacă aceste competenţe au fost extinse printr-o Hotărâre CSAT dar care nu ţine loc de lege), nici în domeniul finanţelor publice (în care SRI controlează DGAF, având peste 140 de ofiţeri detaşaţi şi “acoperiţi” şi în care urmăresc şi preluarea întregii activităţi de control fiscal, pentru a controla toate finanţele României), nici în domeniul justiţiei (unde, prin “acoperiţi” sau “surse” au creat un sistem de “execuţii” încălcându-se dreptul la apărare, la egalitate în faţa legii şi obiectivitate), nici în mass-media, manipulând cetăţeanul prin diversiunile rezultate din “împrăştierea” informaţiilor furnizate “acoperiţilor”. Chiar dacă activitatea a fost “fructoasă” şi “eficientă”, soldată cu arestarea multor corupţi, nu poţi scuza metodă, adică încălcarea statului de drept, prin efectele produse, pentru că acestea au fost produse prin încălcarea legii şi, în special, scele privind separaţia puterilor în stat.
Nu ştiu cât din ceea ce spun Udrea, Bica şi alţi demnitari, foşti miniştrii sau parlamentari, care acuză faptul că au fost “lucraţi” nu de justiţie, ci de SRI, ca “poliţie politică”, este adevărat şi cât sunt de vinovaţi pentru faptele de care sunt acuzaţi. Conform legilor şi Constituţiei, numai justiţia poate stabili şi hotărî, prin organele abilitate: cele de cercetare penală şi instanţele de judecată. Pe principiul însă că “nu iese fum fără foc”, dacă luăm în calcul “migraţia” incorectă a SRI de la DIICOT la DNA, cu tot cu “arme şi tehnica din dotare” şi faptul că şi-au abandonat “obiectul de activitate”, transferându-se, în baza interpretării noţiunii de “siguranţă naţională”, ca fiind tot ce mişcă şi se întâmplă în România, mega – tele justiţia la care asistăm, bazată, aproape exclusiv, pe interceptările telefonice şi ambientale, efectuate şi furnizate de SRI, menite să “fezandeze” clientul, să manipuleze cetăţeanul (convingându-l de oportunitatea metamorfozării individului în “duşman al poporului”) şi să prestabilească sentinţele pronunţate de “acoperiţii” executanţi, ar trebui să devină o temă pentru toţi cei care au pretenţia că ştiu să citească şi mai şi percep ceea ce citesc, dar mai ales pentru Comisia din Parlament ce se ocupă de activitatea SRI.
Faptul că pe site-ul SRI, pe lângă atribuţiile legale, mai apare şi “securitate economică”, iar peste 50% din activitate este angrenată în acest domeniu, în condiţiile în care Legea siguranţei naţionale nu prevede astfel de atribuţii în “portofoliul” SRI, este o dovadă că ceva “pute” cu adevărat în statul de drept şi democraţia din România. Până când societatea civilă şi Parlamentul nu se vor întreba şi nu vor cere explicaţii privind legalitatea “detaşării” oficiale a ofiţerilor SRI la ANAF, respectiv DGAF şi de ce SRI lucrează “cot la cot” cu DNA, într-un domeniu care nu este în competenţa lor – nelimitându-se doar la furnizarea de informaţii, cum se crede, ci procedând şi la intoxicarea cetăţeanului şi manipularea justiţiei, “şuntând” DIICOT, cu care sunt obligaţi să coopereze – mega-circul la care asistăm în prezent, în care “bocancii cazoni pe grumaz” şi “şuturile în gură cu bombeul” devin instrumente tot mai uzitate, nu va conteni. Asta pentru că în timp ce marea majoritate a ofiţerilor sunt de bună credinţă şi integrii moral, câţiva şefi, avizi de putere şi dornici să pună stăpânire pe România, cu riscul îndepărtării definitive de democraţie şi de Europa, au târât instituţia într-un război mioritic, înregimentând-o forţat în politică şi în luptele pentru putere. Finalul acestei mega tragicomedii, ce oferă suficient circ pentru a ascunde şi a transfera în derizoriu adevăratele probleme ale ţării – precum evaziunea fiscală, de miliarde de euro anual, făcută de firmele arabe, ce alimentează conturile organizaţiilor extremiste (domeniu care ar trebui să reprezinte preocuparea de bază a SRI, pentru că face parte din obiectul principal de activitate) şi care depăşeşte cu mult prejudiciile însumate din toate cazurile de mare corupţie depistate din România – va arată că, încă o dată, diversiunea este instrumentul de bază al manipulării şi armă care îngroapă democraţia şi statul de drept şi că justiţia este încă sub “bocanc cazon”…’’

 

Actualitate

Campanii si domenii de activitate care se pot promova cu ajutorul flyerelor. Solutii eficiente in sezonul de reduceri

Publicat

pe

De

Sezonul reducerilor este in plina desfasurare, iar flyerele, ca materiale promotionale, sunt utilizate la scara larga pentru ca informatiile referitoare la promotii si reduceri sa ajunga cat mai repede catre publicul targetat.

Spre deosebire de pliante, un set de flyere se poate dovedi mult mai eficient si convingator in conditiile unei competitii acerbe si deschise in toate sectoarele de activitate. Desi fluturasii publicitari se pot utiliza, teoretic, de catre orice companie, indiferent de sectorul de business in care activeaza sau de natura campaniei pe care o implementeaza, acestia sunt mult mai utili in campaniile de informare prin intermediul carora doresti sa transmit mesaje de impact.

Stabilirea strategiei de marketing este influentata, in primul rand, de volumul de incasari planificat, dar si de numarul de posibili clienti pe care doresti sa ii atragi si sa ii fidelizezi.


Asadar, iata cateva exemple sugestive de situatii in care cel mai eficient ar fi sa apelezi la flyere:


Informarea privind reducerile de sezon


In cazul ofertelor din sezonul de reducere, cum ar fi cel din perioada sarbatorilor, promovarea prin flyere este cea mai indicata. Cu un puternic impact, mesajul va ajunge direct la viitorul comparator. In plus, timpul alocat parcurgerii textului este unul destul de scurt.

Finisajele, graficele si alte imagini ilustrative care au legatura cu tematica campaniei vor avea o capacitate crescuta de a capta atentia trecatorilor.


Campania pentru un singur produs


Atunci cand doresti sa promovezi o reducere sau o oferta de sezon pentru un produs specific, publicitatea prin flyere este si sugestia specialistilor in materiale publicitare. Mici, flexibile si usor de distribuit, fluturasii publicitari ajung rapid in mainile tracatorilor, care pot decide in mai putin de un minut sa achizitioneze produsul respectiv. In plus, acestia vor parcurge textul intr-o maniera rapida, fara a intampina dificultati si a renunta la parcurgerea in intregime a continutului.


Campanii de Craciun


Ce poate fi mai atractiv pentru clienti decat produsele si reducerile de Craciun? Sarbatoarea Craciunului ofera, asadar, prilej de bucurie si o dorinta arzatoare de a achizitiona ceva nou. Asadar, cand oferi cuiva un flyer, poti sa stii ca in doar 5 secunde, privirea sa va fi atintita catre continutul acestuia. Asadar, cu putina atentie si interes poti demonstra ca detii o mare putere de persuasiune!

In concluzie, dupa ce ai atras atentia cu titlul, mai departe te vei ocupa de inserarea detaliilor de interes pentru clienti. Beneficiile, castigurile financiare sau un voucher de cumparaturi aditional sunt elemente care, asa cum se zice, au mare “lipici” la public.

La final, nu uita de actiune, de indemnarea cumparatorilor se aleaga produsele tale. Deci, un “call to action”, este, asadar, elementul surpriza pe care orice viitor cumparator ar trebui sa il regaseasca intr-un flyer, indiferent de modelul si natura acestuia ori a campaniei.


Campania noilor produse aflate in stocul magazinelor


Detii un magazin fizic sau chiar unul online? Chiar daca publicitatea online a capatat amploare in ultimii ani, totusi, metodele de informare traditionale nu trebuie nici ele trecute cu vederea! Asa ca, daca tocmai ai introdus un nou produs in stocul magazinului tau, este cazul sa il faci cunoscut si oamenilor care poate nu au acces rapid la tehnologie. Doar in felul acesta vei reusi, iar investitia intr-un set de flyere se poate dovedi, in timp, o investitie profitabila!

Citeste in continuare

Actualitate

Unde lasam masina cand plecam spre aeroport?

Publicat

pe

parcare-otopeni-parcare-aeroport

Sarbatorile de iarna isi fac prezenta si noi suntem pregatiti oricand sa plecam spre o bine meritata vacanta. Multi dintre noi am planuit din timp un concediu alaturi de cei dragi fie in Romania fie undeva in strainatate.

Suntem gata sa ne bucuram de tot ce ne aduce Craciunul si Anul Nou. De la locul in care mergem, activitatile pe care le vom face, cadourile pe care vom luam la felul cum ajungem la destinatiile dorite.

Multi dintre noi suntem fermecati de tot ce ne va aduce concediul de sarbatori incat uitam anumite aspecte importante.

Cu ce mijloc de transport alegem sa ne facem calatoria?

Mergem cu masina personala in alta tara, luam avionul sau autocarul?

In aceasta perioada multe persoane prefera sa plece in strainatate cu avionul. Este o optiune excelenta pana la urma, stim exact cand vom ajunge si totul la un pret destul de avantajos.

Spre aeroport ar fi indicat sa alegem sa mergem cu masina personala pentru ca avem o serie de avantaje evidente.

Suntem siguri pe masina personala ca ne putem cate bagaje dorim, nu avem probleme ca deranjam pe cineva apropiat in miez de noapte pentru a ne duce spre aeroport si stim ca si la intoarcere ne putem baza pe ceva sigur.

A lasa masina intr-o parcare pe termen lung a a devenit o optiune destul de populara pentru cei care pleaca spre aeroport. De ce? O parcare in Otopeni aduce numeroase avantaje celui care alege aceasta optiune.

De la un pret avantajos pentru o parcare aeroport Otopeni la paza masinii tale 24/24. Cum sa nu iti faci o vacanta linistita cand masina ta este intr-un loc special amenajat si apropare de aeroport. Plus ca tu ajungi in mai putin de 3 minute la aeroport gratuit?

In plus nu trebuie sa-ti faci griji ca nu ai facut din timp rezervarea. Daca incerci la Aero Parking Otopeni, sunt disponibili 24/24 pentru rezervare. Mai ales ca ii poti contacta telefonic sau sa faci rezervarea online la un pret excelent.

Cand te vei intoarce vei constata cat de putin ai platit pentru aceasta parcare in Otopeni chiar daca ai plecat si 30 de zile.

In plus, stii ca aceste parcari au transportul de la aeroport la parcare, gratuit, si tot la fel de rapid.

Cu astfel de avantaje cand mergem in vacante, nu este de mirare ca vrem sa plecam cat mai repede cu cei dragi si sa ne facem amintiri de neuitat.

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/Prinsa ca fumeaza in scoala directoarea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti se razbuna pe politistii locali

Incisiv

Publicat

pe

De

De cand exista protocolul semnat intre Politia Locala Ploiesti si 10 scoli din Municipiul Ploiesti nu a mai existat nici un caz de agresiune in aceste unitati.

Acum cca 2 saptamani de zile, politistii locali de la Ordine Publica au organizat o actiune in curtea scolilor cat si in apropierea acestora pentru a sanctiona contraventional persoanele care fumeaza in incinta unitatilor de invatamant.

Cu aceasta ocazie au fost sanctionati atat elevi cat si persoane care fumau in incinta unitatilor pe care acestia le detin in protocol.

Tot cu aceasta ocazie, politistii locali au sanctionat o persoana care fuma in curtea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti.

Totodata, au surprins-o fumand si pe directoarea generala– RĂDULESCU RODICA.

Politistii locali in mod finut au atentionat-o ca nu este normal cum procedeaza si nu i-au aplicat nicio sanctiune.

Ranita in orgoliul propiu, RĂDULESCU RODICA considerand Colegiul de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti ca pe propia mosie a interzis accesul politistilor locali atat in curtea institutiei cat si in interior inpiedicand in fapt desfasurarea atributiilor de serviciu al acestora conform protocolului. Oare Inspectoratul Scolar al Judetului Prahova ce parere are?

Cu aceasta ocazie felicitam politistii locali pentru masurile luate si ii asiguram de sprijinul nostru. (Irinel I.).

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate21 de ore ago

EXCLUSIV/Prinsa ca fumeaza in scoala directoarea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti se razbuna pe politistii locali

De cand exista protocolul semnat intre Politia Locala Ploiesti si 10 scoli din Municipiul Ploiesti nu a mai existat nici...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/Camelia Bogdan un personaj de te iei cu mâinile de cap/Cum funcționa Protocolul Inspecției Judiciare cu SRI

A dezvăluit în seara aceasta A3 niste informatii despre celebra deja Camelia Bogdan, unica si prin cele două excluderi consecutive...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/UNA DINTRE PRACTICANTELE PROSTITUTIEI DIN APARATUL CENTRAL AL MINISTERULUI AFACERISTILOR INTERNI: BOROVINA ALINA FLORENTINA

În anul 2017 presa națională a adus la cunoștința opiniei publice ca Ministerul Afacerilor Interne a angajat persoane certate cu...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE ISI PROTEJEAZA ILEGALISTII AVANSATI DE ZIUA NATIONALA

In data de 10.12.2018 solicitam public instituțiilor de ordine și siguranță publică sa ne puna la dispozitie documentele care au...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/BANCPOST S.A. – BANCA CARE CONTINUA SA ISI FURE CLIENTII, INCLUSIV PRIN INCALCAREA DECIZIILOR INSTANTELOR DE JUDECATA

​BancPost a fost una din figurile emblematice ale peisajului bancar local. A fost înființată în 1991 prin HG, a avut...

Actualitate1 zi ago

Carmen Iohannis are un singur glont pe teava. Si e disperata sa-l pastreze

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): Președintele Klaus Iohannis începe să aibă probleme serioase de imagine după refuzul de...

Actualitate1 zi ago

Bideul Primei Doamne

Comentariu de Contele de Saint Germain (preluare blog):  Lucram la un alt articol! Mă întrerup, îl amân, pentru că nu...

Actualitate1 zi ago

Pacaliciul Macron a spus ieri ca va decreta in Franta stare de urgenta economica si sociala dupa protestele cu vestele galbene

Din 2015 pana la 1 noiembrie 2017 Franta fusese in stare de urgenta dupa atentatele de la 13 noiembrie 2015....

Actualitate2 zile ago

OPINIE/Iohannis făcut din interior

Devine tot mai limpede că cei care l-au făcut presedinte pe Iohannis nu vor un al doilea mandat pentru acesta...

Actualitate2 zile ago

EXCLUSIV/Judecatoarea Nicoleta Lavinia Cotofana a ingenunchiat Inspecția Judiciară

Mazilita de Inspecția Judiciară pentru a salva niste judecatori infractori, unul presedinte de instanta, judecatoarea Lavinia Cotofana punând legea deasupra...

Actualitate2 zile ago

EXCLUSIV/CIRC, ABUZURI SI PRAF IN OCHII PLOIESTENILOR MARCA ADRIAN DOBRE – PRIMAR PNL& ADRIAN VAIDA-INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI (II)

Sfarsitul de saptamana a fost marcat de actiuni de amploare de control ale Politiei Locale Ploiesti la operatorul de salubritate...

Actualitate2 zile ago

EXPLOZIV/Iohannis, trecut pe ”blacklist”/Tariceanu si-a tras grupare in SRI!

Poate fi stirea momentului in politica si nu doar! Una dintre gruparile care bantuiau in ultima vreme prin Serviciul Roman...

Actualitate2 zile ago

MITING PENTRU DREPTURILE POLITISTILOR LA IPJ IALOMITA. GARGARAGII FEISBUCALI IN SALARIZARE DE LA SINDICATUL „DIAMANTUL”, AU LIPSIT!

În România moderna munca de politie a ajuns bagatelizata si nerecunoscut chiar de către managerii incompetenți si inculți dar impopotonati...

Actualitate2 zile ago

Radu Teodor Soviani: Inspectorului judiciar Dantes Marcoici pare să ,,îi fi sărit siguranța”

Cunoscutul ziarist Radu Teodor Soviani vine cu precizari dupa articolul nostru: “In curand, voi publica si episodul V al cazului...

Actualitate2 zile ago

MODIFICARILE MANAGERIALE DE LA POLITIA CAPITALEI: VIN AI NOSTRII, PLEAC’ AI NOSTRII…

Presă națională a vuit ieri ca șeful Direcției Generale de Poliție a Municipiului București, chestorul-sofer Voicu Marius, a fost îndepărtat...

Top Articole Incisiv