Connect with us

Actualitate

EXPLOZIV/MARTORUL DE SERVICIU/METODE SECURISTE SI ILEGALE LA INSPECTIA JUDICIARA

Publicat

pe

A iesit la iveala recent protocolul de colaborare intre SRI si Inspectia Judiciara (IJ) careia doamna Dana Garbovan, presedinta uneia dintre asociatiile profesionale ale magistratilor – UNJR – ii face o analiza de text vorbind despre principii fundamentale precum: „independenta justiției”, garantiile oferite cetatenilor privind deplina libertate a magistratilor in solutiile si hotararile ce le iau, s.a.m.d. In realitate, UNJR cunostea colaborarea intre SRI si IJ precum si faptul ca aceasta este mult anterioara anului 2016, cand a fost semnat acest Protocol, asa cum cunoaște si circumstanța ca aceasta cooperare continua nestingherita si astazi, dupa denuntarea acestei forme de politie politica. Ca sa mentionez doar o situatie cu care ma confrunt in prezent, am sa relatez felul cum Inspectia Judiciara “aranjeaza” anchetele disciplinare impotriva judecatorilor incomozi, cum sunt cei ce ar indrazni sa faca publica adevarata stare de lucruri din sistem, sau ar indrazni sa se opuna “sarcinilor” ilegale ce li se traseaza, precizeaza pe pagina sa de socializare judecatoarea Mihaela Ciocea de la Curtea de Apel Bucuresti.

Sub titlul “Tensiuni fara precedent la Curtea de Apel Bucuresti” Romania Libera scria pe 18.03.2018 despre un conflict izbucnit la Sectia I-a Penala inca din 2017 intre cativa judecatori. Nu rezulta din articol faptul ca, dupa ce doamna judecator Daniela Panioglu a sesizat Inspectiei Judiciare niste neregularitati din activitatea profesionala a judecătorului Florin Purigiu, in final, Inspectia Judiciara a respins sesizarea doamnei Panioglu, dar a initiat la adresa acesteia o alta actiune disciplinara, finalizata cu o sanctiune de suspendare din functie pe cateva luni. In promovarea actiunii si obtinerea solutiei de sanctionare IJ a folosit marturia judecatorului Florin Purigiu.
Majoritatea celor din sistem stiu ca Danilela Panioglu e un om itegru si intransigent si, pe cale de consecinta, un judecator incomod intr-un sistem ce a transformat judecatorii in simpli functionari obligati sa se supuna ordinelor superiorilor, deci, renuntand de facto la INDEPENDENTA JUDECATORULUI, piatra de temelie a independentei justitiei.

Doar 4 luni mai tarziu, presa scrie din nou despre o actiune disciplinara in care Inspectia Judiciara a cerut suspendarea din functie a altui judecator, Alexandru Ghita, de la aceasi Sectie a I-a a Curtii de Apel Bucuresti, iar aceasta ancheta se bazeaza, din nou pe marturia aceluiasi Florin Purigiu, privitor la care judecatorul Ghita Ciprian sesiza superficialitatea in activitatea profesionala. (Sursa Zilei, 12.07.2018, CSM respinge sespendarea din sistem a unui judecator).

De cateva saptamani, acelasi martor de serviciu folosit de catre Inspectia Judiciara (in colaborare cu conducerea Curtii de Apel) ma ameninta ca imi face sesizari disciplinare la conducerea Curtii si la Inspectia Judiciara, iar asta, dupa aproape 5 luni in care a cautat sa ma sicaneze sub orice forma pentru a ma acuza, apoi, ca eu “ii impiedic pe ceilalti colegi sa lucreze” sau sa imi reaminteasca zecile de actiuni promovate impotriva mea de IJ in anii 2012-2016 pentru ca denuntasem traficul de persoane facut de conducerea sistemului judiciar in favoarea expertilor ce le asigurau lobby-ul pentru MCV. Am scris pe larg in postarile mai vechi de pe aceasta pagina cum a inceput acum 9 ani Odiseea mea cu conducerea sistemului judiciar. Am revenit la data de 7.05.2018 la CAB dupa o perioada de aproape 3 ani de suspendare, perioada in care niciodata nu a fost suspendat vreun magistrat. In cazul meu ea reflecta doar gravitatea faptelor pe care le sesizam si violenta actiunilor care cautatu sa ma reduca la tacere. La Sectia de Litigii de Munca si Asigurari Sociale, in ce birou credeti ca mi s-a impus sa stau? Cu domnul judecator Florin Purigiu, pe care conducerea Curtii de Apel, pentru a-l proteja de ostilitatea colegilor lui de la Sectia Penala l-a repartizat. In prezent, prin modalitati numai de conducerea Curtii stiute, dl.Purigiu judeca si in cauze penale si in cauze de dreptul muncii si de asigurari sociale, pronuntand solutii DEFINITIVE la doua din Secțiile Curtii de Apel Bucuresti! Nu e nevoie, probabil, sa mentionez ca Regulamentul de Organizare Interioara prevede repartizarea judecatorilor pe Sectii in functie de specializarea acestora. Cand interesele operative o cer, nicio dispozitie legala nu mai are relevanta.
“N-am ce sa vorbesc cu una ca tine, care te judeci cu Inspectia Judiciara” imi zice dl. Purigiu luni. In mod normal nici nu ar fi avut de unde sa stie un asemenea detaliu, dar, pentru ca este reprezentantul direct al IJ, acesta cunoaste imprejurari pe care le primeste, alături de instructiunile privind hartuirea celor incomozi. (Apropos, pentru instructiuni, iese periodic pe coridor pentru a vorbi la telefon).

Eu am fost, practic, reintegrata in activitate la data de 19.12.2017 dar pana astazi, 12.10.2018 nu am primit niciodata vreo atributie de serviciu. La momentul revenirii la instanta, presedinta Sectiei, Lizeta Harabagiu mi-a spus ca nu e treaba ei sa imi stabileasca atributii de serviciu si sa ma duc la CSM. Pentru ca am insistat ca potrivit Regulamentului de organizare Interioara ea are aceste atributii a chemat-o pe vicepresedinta Cristiu-Ninu sa ma ameninte ca voi fi din nou suspendata daca insist in aceasta atitudine. De atunci, desi primesc salriul de judecator, stau izolata intr-un birou si sunt, si, ca si in anii 2010-2016, sunt obietul unui experiment in care toti angajatii instantei sunt cooptati in actiuni de ostilitate pentru a ma determina sa plec de aici. Daca indraznesc sa ma opun sicanelor dl. Purigiu sare repede sa imi spuna ca eu sunt aia care “ma iau” de cei din jur pentru simplul fapt ca nu am nimic de facut. In dosarul in care ma judec cu Inspectia Judiciara, dosar 321/36/2018 al Curtii de Apel Constanta, am contestat o solutie de respingere a sesizarii mele privitor la astfel de situatii. Inspectorul sef, Lucian Netejoru, a repartizat toate sesizarile mele la inspectori care au condus anterior actiunile disciplinare impotriva mea, si care, au interesul direct sa perpetueze abuzurile in care ei insisi au fost implicati.

Tot datorita “misiunii” pe care o are, dl. Purigiu are sustinerea totala a detasamentului de jandarmi din cadrul Palatului de Justitie, cu care isi coordoneaza actiunile, a colegilor de birou si a grefierelor. Cand nu tranteste el insusi usa langa care se afla biroul meu, o trantesc grefierele sale, iar cand ies sau intru in Palatul de Justitie jandarmii de serviciu trantesc dupa mine usa. Orice sesizare adresata Inspectiei Judiciare privitor la astfel de presiuni a fost respina iar sesizarile adresate membrilor CSM au primit raspunsul secretarului general care arata ca numai IJ are competenta de a solutiona astfel de situatii.

“Important e sa ai un sef care sa nu te fu..a!” ii spunea domnul Purigiu unui coleg de birou legat de cererea pe care “martorul de serviciu” a facut-o pentru a fi numit judecator la Curtea Militara de Apel, o instanta unde va avea salariu mai mare si sporuri mult mai importante. Unde putea fi promovat un judecator care si-a dovedit loialitatea fata de Colaborarea IJ cu SRI, decat la o instanta militara? Iar “sa nu te fu..a” inseamna sa nu ai nesansa sa ajungi in vizorul vreunui sef, pentru ca, in mod clar, n-ai nicio scapare fata de “paradeala” pe care o pot pune la cale institutiile de forta in colaborare cu cele din sistemul judiciar.

Jurnalistul Ionut Popescu mentiona situatia in care fostul procuror-sef DNA isi astepta pe scarile institutiei, cu un ranjet pe fata, inculpatii adusi la arestare si arata ca, n-ar fi banuit nimeni existenta unor astfel de “monstri” fara marturiile unor inculpati. E de ajuns sa îl auzi pe dl. Purigiu laudandu-se ca datorita lui un judecator a fost deja sanctionat, (Daniela Panioglu) iar altul e in procedura disciplinara (Ciprian Ghita) si veti realiza ca numarul monstrilor e mult mai mare si fac parte dintre magistratii pentru care nu exista lege.

UNJR-ul doamnei Dana Garbovan are cunostinta de dimensiunea multora dintre atrocitatile comise prin colaborarea intre IJ si SRI, precum si faptul ca acestea depasesc cu mult dimensiunile unei “supravegheri preventive” a magistratilor sau a colaborarii cu stergerea oricarei urme. Asociatia a ignorat insa constant orice solicitare de sprijin care ar fi trebuit sa imbrace doar forma denuntarii ilegalitatilor.

“Supravegherea operativa” a unui magistrat nici macar nu presupune ca aceasta sa fie urmata de un dosar disciplinar. Se poate reduce la haituirea sau sicanarea magistratului si a familiei lui, la domiciliul, prin actiuni zilnice intinse pe o perioada de mai multi ani. Am descris in postari mai vechi felul cum au fost afisate in liftul din imobilul unde locuiesc, precum si la intrarile acestuia, decizia presedintei Curtii de Apel prin care mi se interzice sa intru in orice alta incapare a instantei in afatra de biroul in care se afla si “martorul de serviciu”. Au fost postate de o familie ce a fost adusa la mine in bloc, ca si chiriasa, odata cu dispunerea suspendarii. Atat sotul cat si sotia au avut ca misiune sa imi iasa in cale in fiecare zi si sa ma insulte sunandu-mi ca sunt nebuna si sa ma loveasca. Amandoi mi-au repetat ani de zile aceasi obscenitate zilnic: “sa imi sugi…” Desi n-ar fia vut de unde sa stie unde lucrez mi-au facut apoi sesizare la Inspectia Judiciara pretinzand ca eu iii hartuiesc pe ei. Nici macar nu au fost singurii. Presedintele Asociației de Proprietari a mobilizat apoi cat mai multi vecini in a-mi adresa insulte si a ma lovi. Tot ei faceau apoi plangeri penale pe baza carora echpaje de politie m-au cautat ani de zile sa ma ameninte cu urmarirea penala. Amenintarile cu moartea au fost doar apogeul si situatiile ar fi continuat daca nu ne adresam unei instante internationale.
Sub “supravegherea preventiva” SRI si IJ ii pot da afara din serviciu pe membrii de familie ai magistratilor neascultatori si lasa fara orice sursa de venituri pentru ca in final, sa “aranjeze” punerea sub urmarire penala atat a magistratului cat si a membrilor lui de familie.

In postarea sa din 9.10.2018 jurnalista Sorina Ruxandra Matei scrie ca inspectorul adjunct al IJ, Gheorghe Stan, nu a facut in viata lui un dosar, dar se pregateste sa fie numit inspector sef. Sorina Matei nu e o naiva, dar pentru o persoana din afara sistemului judiciar e probabil greu de crezut nivelul de ticalosie existent in interiorul acestuia si faptul ca singurul criteriu de indeplinit pentru a fi numit intr-o functie de conducere in sistemul judiciar este LOIALITATEA fata de Noua Securitate. Or, cum mai bine iti poti dovedi loialitatea, decat acceptand sa comiti tu insuti nelegalitati ce servesc sistemul si pe care orice om s-ar teme sa si le asume? (Paul D.).

 

 

Actualitate

NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!

Publicat

pe

De

Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.

Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu

Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.

O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA

Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.

Contribuția NGA și parteneriatele strategice

„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.

Un Startup specializat, in miezul securității naționale

Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.

Citeste in continuare

Actualitate

Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante

Publicat

pe

De

Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.

Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.

Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului

Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.

Miliarde de dolari și intârzieri cronice

Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.

Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.

Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare

Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.

Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”

Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată

Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.

De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.

Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.

Citeste in continuare

Actualitate

Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret

Publicat

pe

De

Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.

Haosul inițial și rafinarea diplomatică

O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”

În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”

Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei

Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”

Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii

Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”

Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”

Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.

Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat

De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.

Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv17 ore ago

IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!

Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind...

Exclusiv17 ore ago

Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!

Asistați, dragi cititori, la o nouă reprezentație grotescă din teatrul absurdului românesc, acolo unde uniforma, mai-marele și… lenea crasă se...

Exclusiv2 zile ago

Circul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

O poveste cu sânge, lacrimi și „rapoarte prealabile” pe post de ciocan, unde un luptător SAS e tăvălit de un...

Exclusiv2 zile ago

Opacitatea legală: Sindicatul polițiștilor denunță „reperele interne” ale MAI ca „perversitate și devianță mintală”

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) și Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) sunt ținta unor acuzații dure privind sustragerea de la...

Exclusiv3 zile ago

IGPR, acuzat de „inchiziție internă”: Proceduri secrete transformă polițiștii în „vite fără drepturi”

Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) este ținta unor acuzații extrem de grave lansate de Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului...

Exclusiv4 zile ago

Prahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!

Se spune că istoria nu se repetă, dar rimează. În Prahova, însă, istoria nu doar rimează, ci pare că își...

Exclusiv4 zile ago

MAI, templul incompetenței aprobate: De la principiul Peter la ‘pricipitul polițienesc’ – Când ierarhia e o farsă, iar bunul simț, o glumă proastă.

Când ierarhia devine o farsă și bunul simț o glumă proastă Cunoașteți, desigur, Principiul Peter, acea axiomă nemiloasă, formulată de...

Exclusiv4 zile ago

Reforma MAI sub lupă: Sindicatul Europol demască „demagogia” din spatele anunțurilor ministeriale

Vicepremierul și Ministrul Afacerilor Interne, Marian Cătălin Predoiu, a anunțat, pe 18 noiembrie, cu mare fast, ceea ce a descris...

Exclusiv5 zile ago

Legea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

În culisele întunecate ale Serviciului pentru Acțiuni Speciale (SAS), unde „inelul magic” al abuzului continuă să rotească destinele, iar „psihologii...

Exclusiv5 zile ago

Justiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!

În România anului 2025, justiția a depășit granițele ridicolului, transformându-se într-un circ macabru unde clovnii, odinioară gardieni ai legii, se...

Exclusiv5 zile ago

CIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!

Cazul fostului Comandant Descarcerare Petrobrazi – Pop Ionuț-Costin (III) În analele deja supraîncărcate ale absurdului juridic românesc, dosarul domnului Pop...

Exclusiv5 zile ago

SINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!

În orașul unde legea pare să fie un simplu moft, iar democrația o glumă proastă, piesa de teatru absurd a...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova

Penitenciarul Târgșor: Răsăritul unei noi ere – O reformă jurnalistică de amploare Redacția Incisiv de Prahova vă prezintă o analiză...

Exclusiv6 zile ago

Verdict clar al justiției: Actele administrative Nu pot infrânge legea. Sindicatul Diamantul prezintă decizii fundamentale

Sindicatul „Diamantul” a dezvăluit recent o serie de „extrase bune de ținut minte” din jurisprudența înaltelor instanțe românești, care clarifică...

Exclusiv6 zile ago

Intervenție fulger la Mioveni: Studenta-polițist, alături de colegii săi, prinde criminalul unui taximetrist

O acțiune promptă și coordonată a trei polițiști, printre care și o elevă stagiară, a condus la prinderea rapidă a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv