Connect with us

Actualitate

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Anabell

Publicat

pe

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi:

Studiul Pro Digital Media

Desi exista intotdeauna noi strategii care sunt introduse pentru a creste vizibilitatea unui website, link-ul nu va disparea in curand. Recomandarile de inalta calitate nu numai ca va ajuta sa va pozitionati mai bine in cadrul SERP-urilor, dar ele au, de asemenea, un impact mare si pozitiv asupra reputatiei generale a site-ului si brand-ului dumneavoastra. In acest sens, marketingul digital nu este diferit de marketingul traditional, deci o strategie eficienta de mobilizare este ceva ce nu puteti face fara.

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Am vrut sa vedem strategiile de informare si tipurile de continut pe care specialistii din diferite domenii ale marketingului digital le aleg pentru a-si atinge obiectivele de construire a legaturilor. Asadar, Pro Digital Media a chestionat peste 100 de specialisti in SEO si marketing digital.

Sa ne uitam la datele pe care le-au impartasit cu noi proprietarii de SEO, PR-uri, marketing-uri, CEO-uri si proprietarii SMB. Speram ca aceasta va va ajuta sa economisiti timp si efort, permitandu-va sa alegeti cele mai eficiente abordari bazate pe rolul si experienta dumneavoastra de lucru.

Respondentii nostri

Mai mult de jumatate dintre cei chestionati s-au descris ca specialisti SEO. Aproximativ un sfert dintre acestia mentioneaza ca domeniul de responsabilitate include si managementul PR si marketing; acelasi numar de persoane s-au identificat ca directori executivi si proprietari ai SMB. Aceste numere ne spun ca legaturile au mers mult mai departe decat a fi un factor important de clasament pentru SEO, s-au transformat intr-un instrument de marketing universal.

In ceea ce priveste experienta de construire a legaturilor, mai mult de jumatate dintre respondenti s-au considerat ca fiind incepatori, o treime profesionisti si numai 11% s-au considerat experti. Ei erau fie modesti, fie construirea legaturilor este vazuta de multi ca o problema complexa. Combinatiile diferitelor roluri si nivele de experienta s-au dovedit a fi factori determinanti pentru alegerea strategiilor de informare si a continutului folosit pentru a le realiza.

 

Constatarile noastre – Strategii preferate de outreach vs. domeniu de expertiza

Acum vom descompune strategiile preferate de promovare prin rolul de angajare. SEO-urile au specificat ca preferintele lor sunt Guest Posting si Adding Link to Article. Blogger Outreach a ajuns pe locul trei. Primele doua sunt foarte simple si, daca ati facut bine, va pot ajuta sa construiti un portofoliu puternic si robust de backlink.

Majoritatea specialistilor in PR si-au dat de asemenea votul pentru Blogger Outreach, ceea ce nu a fost surprinzator avand in vedere specificul activitatii lor. Adaugarea link-ului la articol a fost a doua strategie cea mai populara, urmata de posturi sponsorizate cu o marja mica. Specialistii in PR se ingrijesc de reputatia marcii si din acest motiv ei aplica cea mai larga gama de abordari.

Majoritatea respondentilor responsabili cu functia de marketing au enumerat adaugarea link-ului la articol drept cea mai puternica strategie de mobilizare. Acestia au dat a doua pozitie la Guest Posting, iar al treilea la Blogger Outreach. Pentru managerii de marketing, crearea de link-uri este doar una dintre multele modalitati de a creste traficul de referinta si numarul de mentiuni si de a atrage conducatori catre site-urile lor. Acest lucru ii face mai selectivi atunci cand vine vorba de alegerea strategiei corecte de mobilizare.

CEO-urile si proprietarii SMB au ales, de asemenea, adaugarea de link-uri catre articole si blogger Outreach. Toate celelalte strategii de mobilizare au obtinut scoruri mai mult sau mai putin egale. Crearea legaturilor la nivelul C pare sa aiba legatura cu simplitatea si metodele dovedite in timp.

 

Formate de continut preferate vs zona de expertiza. Iata optiunile respondentilor nostri.

Specialistii SEO folosesc in mod activ intreaga gama de continut, insa considera Longreads cel mai eficient, urmat de Research and Infographics. Minoritatea voturilor pentru SEO a mers la Podcasturi si Webinarii, care sunt relativ dificil de realizat. Jumatate dintre respondentii care lucreaza in domeniul managementului relatiilor cu publicul si al marketingului au ales cercetarea ca fiind cel mai eficient mod de a obtine legaturi. Al doilea loc a fost impartit intre Longreads si Press-releases. Motivul din spatele acestei alegeri este evident – cercetarea este, mai presus de toate, un declansator de PR si acelasi lucru se aplica si comunicatelor de presa.

CEO-urile si proprietarii SMB au considerat, de asemenea, ca Longreads sunt eficiente pentru constructia de link-uri, dar, spre deosebire de ceilalti, au dat locul doi la Infographics si locul al treilea la raspunsurile scurte. Cei mai multi dintre incepatori au identificat adaugarea link-ului la articolul drept strategia lor preferata de promovare, postarea oaspetilor fiind pe plan secundar.

Expertii, de asemenea, folosesc adaugarea link-ului in articol, dar considerati ca  articolele SEO Guest Post este mai eficienta deoarece are mai multe conexiuni si stie cui sa ceara continut unic. Expertii opteaza pentru Guest Posting si cu Blogger Outreach. Aceste strategii implica contactul personal si ofera o mare varietate de continut.

Impactul experientei de construire a legaturilor in alegerea formatului de continut. Parerile au fost impartite.

Link-urile de construire a legaturilor testeaza in mod activ potrivirea diferitelor tipuri de continut pentru obiectivele lor, insa majoritatea au ales ca principale metode de castigare legaturile lungi si comunicatele de presa.

Pe masura ce castiga mai multa experienta, ei trec la Cercetare. In acest stadiu, specialistii in construirea legaturilor par sa devina suficient de curajosi pentru a-si lua sansele cu un tip relativ complicat de continut, deoarece creste semnificativ sansele lor de succes.

Concluzie. Deci, aici sunt strategiile noastre TOP 3 outreach: Blogger Outreach, Guest Posting si Adding Link to Article (adaugarea link-ului la articol). In functie de rolul si experienta dumneavoastra in domeniu, puteti cadea fie intr-o rutina, fie incercati o noua abordare. Cea mai usoara dintre acestea este sa adaugati un link la un articol. Este rapid si nu necesita abilitati speciale, apoi treceti la celelalte doua strategii de mobilizare.

 

De ce trebuie sa tineti cont inainte de a va planifica strategia: Sfaturi pentru experti

Amintiti-va ca construirea de legaturi nu este rezultatul final. Creearea legaturilor este, de obicei, legata de dorinta de a creste clasamentele care sunt legate de o rata de click asteptata, care este, de asemenea, legata de o rata de conversie asteptata, care este apoi legata de vanzari. Inainte de a incepe o campanie de construire a link-urilor intrebati care sunt rezultatele la care se asteapta. Trebuie sa va asigurati ca persoanele pe care le alegeti sunt de incredere, sa aveti un public interesat de articol si sa aveti cel putin o probabilitate de conversie. Uita-te la imaginea de ansamblu atunci cand cauti bloggeri.

 

Dezvoltarea strategiei proprii

In lumea marketingului digital, greselile sunt comune si desi este posibil sa pierdeti timp si bani, exista intotdeauna si ceva de invatat. Unii prefera sa urmareasca greselile concurenei pentru a obtine perspective in loc sa-si asume riscuri. Indiferent de calea pe care o alegeti, formarea unei strategii proprii va necesita efort. Pro Digital Media este aici pentru a va oferi strategii predefinite de outreach si mii de perspective de construire a legaturilor pentru fiecare dintre domeniile in care excelati.

Instrumentele noastre va vor ajuta, de asemenea, sa va mentineti profilul curat, sa va ajutati sa va comparati profilul cu cel al concurenei si sa descoperiti oportunitati suplimentare de promovare in toate etapele de construire a legaturilor. Daca sunteti, de asemenea, interesati sa va consolidati eforturile de construire a legaturilor, comparand profilurile de backlink ale concurentei dumneavoastra, puteti incerca instrumentele noastre Link Building si Backlink Gap.

 

Strategii de mobilizare pentru crearea de legaturi:

  • Directorul / Catalogul este un loc frumos pentru a obtine link-uri rapid si usor. Puteti sa contactati editorii pentru a va afisa informatiile pentru o mica taxa sau chiar fara costuri.
  • Adaugarea unui link la un articol garanteaza aproape ca aceasta legatura nu va fi devalorata de Google, deoarece va asigurati ca articolul este legat de produsul sau serviciul dumneavoastra
  • Revendicarea mentiunilor nesolicitate este o strategie relativ simpla, deoarece va cereti sa adaugati un link la o mentiune deja existenta a marcii dumneavoastra. Acestea necesita totusi o cautare avansata pentru a gasi.
  • Recuperarea pierderilor de backlink este o alta abordare simpla, dar pastrarea atentiei asupra numarului tot mai mare de backlink-uri poate deveni mai degraba consumatoare de timp, mai ales daca o legatura a fost pierduta cu mult timp in urma.
  • Link Roundups / Resource Pages. Concurenta pentru link-uri poate fi relativ ridicata, dar daca o castigi, ai putea avea publicul tinta acolo unde doresti.
  • Revizuirea produsului este o alta sursa de legaturi bune. Trebuie sa identificati bloguri sau site-uri de incredere care au sectiuni de revizuire a produselor si sunt strans legate de afacerea dumneavoastra (analiza competitiva) si contactati proprietarii acestora, solicitandu-i sa va promoveze produsele.
  • Guest Posting pentru link-uri este considerata controversata de unii, dar functioneaza bine, mai ales daca intr-adevar oferiti un post bun.
  • Mesajele sponsorizate pot parea prea scumpe, dar pot spori serios gradul de constientizare a marcii dumneavoastra, daca sunt scrise de catre factorii de influenta sau liderii de opinie.
  • Blogger Outreach lucreaza in prezent la fel ca invitarea criticilor de alimente pentru a va gusta masa si va functiona numai daca continutul pe care il oferiti este cu adevarat exceptional.
  • Lista locala este o caracteristica minunata lansata de Google My Business. Cei care lucreaza direct cu clientii lor pot acum sa aleaga dintr-o gama larga de categorii si sa adauge legaturi directe cu comenzi online, meniuri, recenzii etc.

 

Tipuri de continut pentru crearea de legaturi

  • Longread – cel mai bun mod de a-ti spune povestea, dar numai daca esti un bun scriitor.
  • Video – o garantie a ratei ridicate a angajamentului datorita confortului formatului.
  • Podcast / Webinar – cheia dumneavoastra pentru a atrage specialisti din domeniul dumneavoastra de interes.
  • Raspuns scurt – un semn pentru clientii actuali si potentiali care va intereseaza.
  • Cercetare – sansa dumneavoastra de a demonstra cunoasterea zonei tinta si de a spori credibilitatea marcii dumneavoastra
  • Infographics – o tactica draguta pentru taierea unei povesti lungi si prezentarea unei imagini mai mari.
  • Comunicat de presa – un lucru care poate aduce o publicitate buna, dar exista intotdeauna un risc ca Google sa devalorizeze legaturile pe care le considera irelevante.

Aveti inca intrebari legate de construirea de link-uri? Nu ezitati sa ne intrebati.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

A fost depusa plangere penala/ Primarul userist al Brașovului: Exmatriculat, nu absolvent de facultate

Incisiv

Publicat

pe

De

A fost depusa plangere penala/ Primarul userist al Brașovului: Exmatriculat, nu absolvent de facultate

Plângere penală pe numele primarului Brașovului, Allen Coliban. Potrivit flux24.ro, primarul USR este acuzat că şi-a falsificat CV-ul.

Domnule Prim-Procuror,

Subsemnata, Ionescu Maniela-Carmen, domiciliată în județul Brașov, Sat Comăna de Sus, (Comuna Comăna) ,

Formulez, în baza dispozițiilor art. 288-289 Cod Procedură Penală, raportat la dispozițiile art. 323, art. 326 și art. 391 din Codul Penal, cu aplicarea art. 38 Cod Penal, prezenta

PLÂNGERE PENALĂ
Împotriva numitului Coliban Allen, primar al Municipiului Brașov, cu sediul în Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județ Brașov,

Pentru săvârșirea următoarelor infracțiuni:

fals în declarații, faptă prevăzută și pedepsită de art. 326 Cod Penal;
falsificarea documentelor electorale, faptă prevăzută și pedepsită de art. 391 Cod Penal;
uz de fals, faptă prevăzută și pedepsită de art. 323 Cod Penal;
toate aceste infracțiuni aflate în concurs, cu aplicarea dispozițiilor art. 38 Cod penal.
În fapt, susnumitul Coliban Allen a parcurs două cicluri electorale, în calitate de candidat al Uniunii Salvați România (USR), astfel:

În anul 2016, candidat al USR pentru Senatul României, proces electoral în urma căruia a obținut un mandat de senator, mandat exercitat până în luna octombrie 2020
În anul 2020, candidat al Alianței USR — Plus pentru Primăria municipiului Brașov, proces electoral în urmă căruia a obținut mandatul de primar al municipiului Brașov.
Ambele mandate privind exercitarea unei funcții publice au fost validate de către autoritățile competente, respectiv Parlamentul României, în anul 2016, Judecătoria Brașov, în anul 2020.

Cu ocazia depunerii ambelor candidaturi pentru înscrierea în cele două procese electorale, numitul Coliban Allen a depus documente scrise — Curriculum Vitae (CV) prin care menționa în mod expres că este absolvent A DOUĂ UNIVERSITĂȚI, mai exact că a absolvit DOUĂ FACULTĂȚI, cea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, cu durata de 5 ani, respectiv Facultatea de Management din cadrul Universității Transilvania Brașov.

Această sustinere scrisă verbală, invocată extrem de des pe parcursul celor două campanii electorale, formulată în mod absolut voit conștient, a fost făcută de către Coliban Allen în contextul în care dorea să demonstreze că este un „om nou”, o altă „generație de politicieni” extrem de bine pregătită din punct de vedere profesional, care are capacitatea profesională de a exercita cele două funcții publice de a înlocui „vechea generație de politicieni” — „corupți și mincinoși”

De foarte multe ori, în dezbaterile publice, Coliban Allen a făcut afirmația că este „inginer IT”, că a exercitat această profesie timp de 10 ani, afirmție bazată, la rândul ei, pe susținerea acestuia că ar fi absolvit Facultatea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București.

Mai mult, cu ocazia depunerii documentelor necesare validării mandatului de senator în cadrul Parlamentului României, în luna decembrie 2016, pentru evidențele de personal ale acestei instituții, numitul Coliban Allen a depus din nou un CV în care afirma expresis verbis că este „inginer IT” că a absolvit Facultatea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București.

De altfel, cu ocazia completării PENTRU AMBELE procese electorale, numitul Coliban Allen a depus și semnat personal documentul intitulat „Declarație de acceptare a candidaturii”, documente în care, din nou, afirmă expresis verbis că este inginer absolvent al Facultății de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București. Aceste două declaratii, continând semnătura olografă în original a numitului Coliban Allen, se află în evidențele Biroului Electoral Central – 2016, respectiv Biroul Electoral al municiupului Brașov — 2020.

În luna octombrie 2020, cu ocazia validării numitului Coliban Allen în funcția de primar al municipiului Brașov o parte din mass-media a preluat informația potrivit căreia susținerea numitului Coliban Allen că a absolvit Facultatea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București este falsă, în realitate, Coliban Allen nefinalizând studiile acestei universități.

Mai mult, două cadre universitare, respectiv prodecanul Facultății de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București — domnul profesor Ciprian Dobre și domnul profesor conferențiar Traian Rebedea, din cadrul aceleiași instituții de învățământ superior, au formulat declarații publice pe mai multe canale media, dar mai ales au atașat DOCUMENTE (foi matricole, declarații, adresă, etc.), declarații, documente din care REZULTĂ FĂRĂ ECHIVOC faptul că numitul Coliban Allen nu numai că nu a finalizat studiile acestei facultăți, DECI NU A ABSOLVIT această facultate, ba dimpotrivă, chiar A FOST EXMATRICULAT.

Documentele prezentate de cele două cadre universitare demonstrează fără echivoc trei situații:

Faptul că numitul Coliban Allen nu a susținut examenele de licență, nu a obținut diploma de absolvent al Facultătii de Automatizări Calculatoare din cadrul Universitătii Politehnice București.
Faptul că numitul Coliban Allen nu a finalizat nici măcar toți anii de studii (cinci ani), datorită unor restanțe acumulate pe parcursul anilor III, IV de studii.
Pentru necontinuarea, nefinalizarea celor cinci ani de studii, numitul Coliban Allen a fost exmatriculat, conform Deciziei nr. 177 din 19.03.2009, emisă de Facultatea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București.
După propagarea în mediul public a acestor informații privind falsul în declarații, în documente și în susținerile electorale, chiar Coliban Allen a procedat la MODIFICAREA ȘI CORECTAREA CV-ului său aflat în mediul online, ocazie cu care A MINȚIT DIN NOU, prin afirmația că într-adevăr nu s-a înscris, nu a susținut și nu a promovat examenul de licență la Facultatea de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, însă ar fi finalizat TOȚI CEI CINCI ANI de studii.

Ulterior, într-o declarație făcută în mediul online, preluată de întreaga mass-media din țară, Coliban Allen a recunoscut falsul din CV-ul său, considerând că a fost o „greșeală de comunicare”, pe care „ nu a corectat-o la timp”, adăugând o explicație total irelevantă legată de o anumită conjunctură familială din anul 2002.

La data formulării prezentei plângeri, deși în mediul online numitul Coliban Allen a recunoscut falsul privind calitatea sa de inginer IT de absolvent al Facultății de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, totuși documentele întocmite, semnate depuse de acesta, atât la Biroul Electoral Central, Senatul României, cât la Biroul Electoral al municipiului Brașov, există în formatul continând informații false, iar aceste informații false și-au produs efectul.

Aceste afirmații false de natură a crea o convingere a publicului larg cu privire la pregătirea sa profesională, experiența sa, studiile sale, calitatea sa umană intelectuală, ȘI-AU PRODUS EFECTELE ÎN AMBELE CAMPANII ELECTORALE, respectiv inducerea în eroare a electoratului, cu consecința obținerii unui număr suplimentar de voturi, care 1-au promovat în cele două funcții publice.

In mod cert, dacă numitul Coliban Allen ar fi susținut corect și concret că este NUMAI absolvent al Facultății de Management din cadrul Universității Transilvania Brașov, cu durată de studii de 3 ani, imaginea sa publică de profesionist cu dublă specializare nu ar mai fi fost justificată și deci, inexistentă. Totodată, nici calitatea sa de inginer IT experiența de 10 ani în această profesie, nu ar fi existat, astfel că aceste calități nu ar fi fost percepute de publicul larg. Din toate materialele electorale publicate în cele două campanii electorale, mai ales din toate declarațiile sale publice, rezultă O INSISTENȚĂ SI O ACCENTUARE A CALITĂȚII SALE PROFESIONALE DE INGINER IT, în comparație cu extrem de puținele afirmații făcute de numitul Coliban Allen legate de calitatea sa de manager (economist eventual).

Aceste documente falsificate, aceste declarații voit mincinoase, fără fundament real și aceste expuneri publice făcute atât în campania electorală, cât ulterior, au generat consecințe juridice în sensul obținerii de către numitul Coliban Allen a două demnități publice, una de senator, cealaltă de primar. Desigur, obținerea acestor două demnități au generat un anumit statut social pentru făptuitorul Coliban Allen dar mai ales avantaje sociale pecuniare.

In drept, fapta numitului Coliban Allen întrunește elementele constitutive ale următoarelor infracțiuni:

I. Fals în declarații, faptă prevăzută pedepsită de art. 326 Cod Penal, constând în ascunderea adevărului, mai exact declararea unei situații total opuse, făcută prin mai multe documente semnate depuse la instituții publice, respectiv prezentarea ca adevărată a unei situatii profesionale ce nu există în realitate, anume faptul că ar fi absolvent = adică licențiat al Facultății de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, ceea ce nu corespundea adevărului la momentul emiterii acestor documente. Totodată, falsul rezidă din multiplele poziționări publice făcute în cele două campanii electorale, dar pe parcursul celor 4 ani al mandatului de senator, poziționări, declarații prin care și-a arogat o calitate — aceea de inginer IT — pe care nu a avut-o niciodată și nu a obținut-o în mod legal.

Această declarație MINCINOASĂ a fost făcută tocmai pentru a crea în conștiința publicului larg, respectiv a electoratului din municipiului Brașov și a colegilor din Senatul României, a unei imagini de profesionist, superior celorlalți contra-candidați, având ca efect câștigarea celor două demnități publice.

Il. Falsificarea documentelor electorale, faptă prevăzută și pedepsită de art. 391 Cod Penal, faptă ce constă în întocmirea, semnarea și depunerea a mai multor documente, în special a „ Declarației de acceptare a candidaturii”, la birourile electorale ale municipiului Brașov, respectiv județului Brașov, centralizate la Biroul Electoral Central, precum documentele (în principal CV) depuse la Senatul României.

Ill. Uz de fals, faptă prevăzută și pedepsită de art. 323 Cod Penal, constând în folosirea, cu scopul vădit de a produce efecte juridice a unei declarații mincinoase, cu finalitatea obținerii celor două demnități publice, aceea de senator și primar, ambele demnități generând avantaje sociale materiale consistente în beneficiul făptuitorului Coliban Allen.

În mod cert, aceste infracțiuni au fost săvârșite CU INTENȚIE DIRECTĂ, în deplină cunoaștere a situației reale, tocmai cu scopul de a crea pentru Coliban Allen imaginea unui profesionist, cu o dublă specializare, deci superior contra-candidaților săi, pentru atingerea scopului propus, acela de a câștiga cele două demnități publice.

Raportat la modalitatea de săvârșire a acestor infracțiuni la consecințele urmărite de făptuitor, considerăm că aceste fapte se află în concurs, urmând a fi aplicate dispozițiile art. 38 Cod Penal.

Dovada prezentei plângeri întelegem să o fac cu înscrisuri, respectiv articole apărute în presa on-line de la acea vreme:

Proba nr. 1 – ziare.com, 28 septembrie 2020, ora 18,15 – ,, Cine este IT-istul Allen Coliban, noul primar al Brasovului”;
Proba nr. 2 – ziare.com, 09 noiembrie 2020, ora 17,24 – ,, Minciuna din CV-ul noului primar din Brasov. „Cum sa spui ca esti absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare cand, de fapt, tu figurezi ca ai fost exmatriculat?”;
Proba nr. 3 – hotnews.ro, 10 noiembrie 2020, ora 12,10 – ,,Allen Coliban explică exmatricularea sa din facultate: A trebuit să se mute la Braşov, pentru a o îngriji pe bunica sa”;
Proba nr. 4 – newsbv.ro – 11 noiembrie 2020 – ,, Caruselul minciunilor lui Coliban: A candidat la Senat ca inginer!! Fără facultate DOCUMENTE”;
Proba nr. 5 – factual.ro – „(…)am terminat Facultățile de Automatică și Calculatoare (București) și Management (Brașov)”.
Rugăm organele de urmărire penală să emită adrese către Secretariatul Facultății de Automatizări Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, precum către Biroul Electoral Central — Biroul Electoral Județean și Biroul Electoral al municiupiului Brașov, cu solicitarea de a depune la dosarul cauzei toate documentele la care am făcut referire mai sus, se arată în plângerea penală publicată de flux24.ro

Sursa articolului

Citeste in continuare

Actualitate

Criza din sectorul 1 continuă – șobolani, gândaci, munți de gunoaie chiar lângă terase

Incisiv

Publicat

pe

De

Criza din sectorul 1 continuă - șobolani, gândaci, munți de gunoaie chiar lângă terase

Criza sanitară generală din sectorul 1 nu a fost încă rezolvată. Marți după-amiază, de la ora 16.00, se va întruni un grup de lucru care să caute o soluție. Sunt invitați și reprezentanți ai Prefecturii, ANRSC și ai Gărzii de Mediu. Prefectul Alin Stoica a declarat la Digi24 că o soluție juridică există și că poate fi pusă în aplicare pentru deblocarea situației cel puțin pe termen scurt. El a precizat că există și posibilitatea instituirii stării de alertă, dar că Prefectura nu are personal calificat care să spună cât de gravă este situația. Între timp, consilierii locali PNL susțin că 80 la sută dintre agenții economici din sector nu au contracte cu operatorul de salubritate.

Referitor la dezvăluirea consilierilor PNL, Alin Stoica a spus că va cere un raport pentru a vedea dacă sunt susținute: „Voi cere azi un raport al poliției locale să vedem dacă se verifică că agenții economici au sau nu contracte, sau dacă au au pe cantități mai mici decât cele pe care le produc”.

În legătură cu criza gunoaielor, Stoica a afirmat că soluția există și că trebuie să fie pusă în aplicare de administrația locală împreună cu sortatorii.

„Ieri (luni – n.r.) am avut o discuție cu Romprest și cu sortatorii, soluția juridică există, poate fi pusă în aplicare, eforturile au fost de toate părțile să se ajungă la o înțelegere, astfel încât lucrurile să fie rezolvate pe termen scurt cel puțin prin acordul tuturor. Știu că există un diferend destul de adânc între administrația locală și prestatorul de servicii, nu poate fi rezolvat peste noapte, necesită timp, fie pe calea justiției, fie de comun acord, însă până la momentul respectiv trebuie găsită o soluție rapidă.

Sunt discutate toate variantele, dacă apar și idei noi sigur pot fi discutate, dar există deja unele variante care operaționalizate ar debloca pentru o perioadă de timp situația în mod punctual”, a spus prefectul.

El a explicat că pe termen lung soluția e lămurirea situației contractuale dintre Romprest și administrația locală, ceea ce poate fi rezolvat în instanță sau prin înțelegere a părților.

„Pe termen scurt există un blocaj financiar între prestatorul de servicii și sortatori intervenția acolo ar putea debloca pe termen scurt astfel încât sortatorii să primească gunoaiele. Această soluție e doar pe termen scurt”, a spus el.

În ceea ce privește instituirea stării de alertă în sector, prefectul a afirmat că această posibilitate există, în momentul în care autoritățile locale vor semnala că este un risc și că e necesară o astfel de măsură.

„Din păcate eu nu am cum să apreciez asta, iar instituția prefectului nu are personal calificat care să poată să evalueze dacă situația respectivă e extrem de gravă.

Din punct de vedere estetic e o problemă. Trec și eu pe acolo și văd acei saci de gunoaie… dar un inconvenient estetic nu poate declanșa o stare de alertă. Este necesar că experții sanitari și în mediu să constate că e o amenințare la adresa populației și a mediului ca starea de alertă să poată fi declanșată”, a spus Alin Stoica.

El le-a transmis locuitorilor din Sectorul 1 că îi pare rău de situația creată și că speră ca până în weekend criza să fie rezolvată.

Munți de gunoaie lângă terasele restaurantelor bine cotate

În Sectorul 1, găsești gunoi la tot pasul. Munții de deșeuri pot fi descoperiți adesea, chiar lângă terasele unor restaurante bine cotate din inima Bucureștiului.

„Mi se pare jalnic, mai vin turiști (…) și mi se pare destul de prost pentru noi că țară și noi că oameni trebuie să ne schimbăm în primul rând, mai presus de orice”, spune un barbat.

„Lucrez în Sectorul 1. Suntem foarte mulțumiți de prestația pe care o are dna primar. Șobolani, gandaci, țânțari au apărut acum”, adaugă altul.

Patru din cinci antreprenori din Sectorul 1 nu au însă contracte cu firma de salubritate, deși sunt obligați prin lege

Ramona Porumb, viceprimar la Sectorul 1: „În acest moment doar pe un singur domeniu de activitate, există 6 mii de firme care nu au încheiat contract cu un operator de salubritate sau l-au încheiat pe o cantitate modică și restul îl vedeți la stâlpul din față blocului”.

Nici Poliția Locală nu a verificat dacă firmele respectă legea. Contactată de jurnaliștii Digi24, Clotilde Armand nu a comentat în niciun fel situația.

În ceea ce privește criza sanitară generală, scandalul dintre edil și Romprest, liberalii au cerut constituirea unui grup de lucru în cadrul Consiliului Local Sector 1, la care să participe, între alții, Prefectura și Garda de Mediu.

Sebastian Burduja, președintele PNL Sector 1: „Singura modalitate în care vom rezolva această situație imediat e să ne așezăm la masă și să discutăm cu toate cărțile pe față”.

Sursa articolului

Citeste in continuare

Actualitate

Trei cutremure în România, în noaptea de luni spre marți, în Vrancea

Incisiv

Publicat

pe

De

Trei cutremure au fost înregistrate în noaptea de luni spre marți, în județul Vrancea, informează INCDFP (Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare pentru Fizica Pământului). Acestea au avut magnitudini de 3,1, 2,0, respectiv 2,1.

Potrivit Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului, în ziua de 15 iunie 2021 la ora 03:08:00 (ora locală a României) s-a produs în zona seismică Vrancea, Vrancea, un cutremur slab cu magnitudinea ml 3.1, la adâncimea de 18km.

Cutremurul s-a produs în apropierea următoarelor orașe: 81km E de Brașov, 92km NE de Ploiești, 103km S de Bacău, 111km V de Galați, 112km NV de Brăila, 142km N de București, 166km NE de Pitești, 183km SV de Iași, 195km E de Sibiu, 206km N de Ruse.

Al doilea cutremur, cu magnitudinea ml 2.0

În ziua de 15 iunie 2021 la ora 03:51:52 (ora locală a României) s-a produs în zona seismică Vrancea, Vrancea un cutremur slab cu magnitudinea ml 2.0, la adâncimea de 18km.

Cutremurul s-a produs în apropierea următoarelor orașe: 81km E de Brașov, 91km NE de Ploiești, 105km S de Bacău, 111km V de Galați, 111km V de Brăila, 140km N de București, 165km NE de Pitești, 185km SV de Iași, 195km E de Sibiu, 205km N de Ruse.

Al treilea cutremur, cu magnitudinea ml 2.1

În ziua de 15 iunie 2021 la ora 06:31:00 (ora locală a României) s-a produs în zona seismică Vrancea, Vrancea un cutremur slab cu magnitudinea ml 2.1, la adâncimea de 17km.

Cutremurul s-a produs în apropierea următoarelor orașe: 85km E de Brașov, 90km NE de Ploiești, 107km V de Galați, 107km V de Brăila, 108km S de Bacău, 138km N de București, 166km NE de Pitești, 187km S de Iași, 199km E de Sibiu, 202km N de Ruse.

Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Exclusiv7 ore ago

Depresie, anxietate si atacuri de panica dupa arestarea primarul comunei Ciorani inculpat în dosarul de fraudă electorală/Protagonistii din dosarele similare documentate la nivelul judetului Prahova – au intrat in „vrie”

„Fraudarea alegerilor locale de la Ciorani nu este nici macar o stire/noutate/Profesionalismul celor din IPJ Prahova care au documentat astfel...

D.N.A.7 ore ago

Dan Barna, co-președinte USR PLUS, este anchetat de DNA/Șeful DNA stă cu potențialul suspect în tribună, la fotbal, cu invitație pe nașpa

Dan Barna, co-președinte USR PLUS, este anchetat de DNA. Șeful DNA stă cu potențialul suspect în tribună, la fotbal, cu...

Exclusiv1 zi ago

Prin PNRR-ul lor de cioace, incredintari directe si sifonari ale banului public, fundamentarea la misto a cheltuirii banului public a fost devoalata pe deplin de Comisia Europeana

Daca ei fundamenteaza la misto PNRR-ul (asa cum arata Comisia Europeana), va inchipuiti cum fundamenteaza si inventeaza ordonantarea cheltuielilor din...

Exclusiv2 zile ago

,,Dă dreapta” și ,,dă stânga”/Despre cei născuți din lup și care conduc Romania și AZI, la 73 de ani de la naționalizare

S-au implinit 73 de ani de la nationalizare. Am scris in urma cu 4 ani un articol, mertia sa il...

Exclusiv4 zile ago

O sa iasa Ghinea acum sa-i faca pe aia de la Bruxelles psd-isti ca nu-s in stare sa inteleaga profunzimea gandirii guvernului Citu!

S-a ales prafu’ si de PNRR! Ne-am batut singuri joc de noi! O sa iasa Ghinea acum sa-i faca pe...

Exclusiv5 zile ago

Adevarata fata/imagine a IPJ Prahova este data de profesionisti/Felicitari COMISARULUI ŞEF DE POLIŢIE MARIAN IORGA pentru profesionistii adusi in institutie si numirile efectuate/Document

La data de 12.08.2020, Incisiv de Prahova publica articolul „Serviciul pentru Intervenții și Acțiuni Speciale din cadrul IPJ Prahova s-a...

Exclusiv5 zile ago

Fraudarea alegerilor locale de la Ciorani nu este nici macar o stire/noutate/Profesionalismul celor din IPJ Prahova care au documentat astfel de fraudari in peste 16 localitati din Prahova

“Cu ocazia alegerilor locale din data de 27.09.2020, membrii secţiilor de votare din comuna Ciorani au falsificat procesele verbale de...

Exclusiv5 zile ago

Astept in curand ca acelasi grup de comunicare strategica sa raporteze in zilele urmatoare in jur de 3-4 decese dar si eventual 7-8 invieri

Pe cand reinvierile la grupul de comunicare strategica? Privind cifrele de ieri, in care grupul de comunicare strategica a raportat...

Exclusiv6 zile ago

Ministrul rezist Claudiu Nasui dar si autoritatile publice in drept trebuie sa evalueze si sa analizeze informatiile in cauza avand in vedere relevanta publica a pozitiei executive a doamnei Alina Prahoveanu detinuta actualmente in cadrul Societatii Nationale a Sarii SA

Revenim cu date despre noul director general interimar al Societatii Nationale a Sarii SA – Salrom, doamna Alina Prahoveanu, unul...

Exclusiv1 săptămână ago

Atentat la siguranta nationala/Claudiu Nasui – ministrul #rezist MEAT – si noul CA Salrom dau cu flit Premierului Florin Citu si PNL-ului

Actiunile lui Claudiu Nasui – ministrul MEAT – si ale CA Salrom ce au ca efect destabilizarea uneia dintre puținele...

Exclusiv1 săptămână ago

Una dintre firmele care sunt anchetate de Consiliul Concurenței pentru „licitații trucate la MAI” obtine un contract prin incredintare directa, de la Primaria Floresti/Prahova, chiar in ziua anuntului privind anchetarea sa

Numarul de licitatii trucate sesizate Consiliului Concurentei este in crestere, iar institutia risca sa nu mai faca fata investigatiilor Care...

Exclusiv1 săptămână ago

Comunicat de presa a celor de la ECO BURN care infioara sistemele de siguranta nationala/Asemănările izbitoare între regulile mafiei care a actionat la asasinatul cu bombă de la Arad si incercarea de asasinat a ECO BURN SRL

Societatea ECO BURN S.R.L. nu a fost niciodată amendată pentru poluarea mediului, ci din motive organizatorice sau administrative, asta indiferent...

Exclusiv1 săptămână ago

EXCLUSIV/Sindicatele clocotesc, Claudiu Nasui – ministrul #rezist (USR) MEAT – se scufunda/la un pas de remaniere!

Actiunile lui Claudiu Nasui – ministrul MEAT – ce au ca efect destabilizarea uneia dintre puținele companii profitabile lăsate la...

Exclusiv2 săptămâni ago

De fapt, pretextand PNRR-ul, vor sa va taie voua, cei activi acum, pensiile cu 50%.

 Cum? Calculul este simplu: daca majoreaza varsta de pensionare la 70 de ani (multi dintre voi, nespecialii, vor munci pana...

Exclusiv2 săptămâni ago

Eco Burn SRL se confrunta, pe lângă incendiile produse de maini criminale …si cu atacuri (fake news) ale unor stiri false

Va redam, fara sa comentam, un comunicat de presa a celor de ECO Burn, privind atacuri (fake news) ale unor...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!