Actualitate
Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi:
Studiul Pro Digital Media
Desi exista intotdeauna noi strategii care sunt introduse pentru a creste vizibilitatea unui website, link-ul nu va disparea in curand. Recomandarile de inalta calitate nu numai ca va ajuta sa va pozitionati mai bine in cadrul SERP-urilor, dar ele au, de asemenea, un impact mare si pozitiv asupra reputatiei generale a site-ului si brand-ului dumneavoastra. In acest sens, marketingul digital nu este diferit de marketingul traditional, deci o strategie eficienta de mobilizare este ceva ce nu puteti face fara.
Am vrut sa vedem strategiile de informare si tipurile de continut pe care specialistii din diferite domenii ale marketingului digital le aleg pentru a-si atinge obiectivele de construire a legaturilor. Asadar, Pro Digital Media a chestionat peste 100 de specialisti in SEO si marketing digital.
Sa ne uitam la datele pe care le-au impartasit cu noi proprietarii de SEO, PR-uri, marketing-uri, CEO-uri si proprietarii SMB. Speram ca aceasta va va ajuta sa economisiti timp si efort, permitandu-va sa alegeti cele mai eficiente abordari bazate pe rolul si experienta dumneavoastra de lucru.
Respondentii nostri
Mai mult de jumatate dintre cei chestionati s-au descris ca specialisti SEO. Aproximativ un sfert dintre acestia mentioneaza ca domeniul de responsabilitate include si managementul PR si marketing; acelasi numar de persoane s-au identificat ca directori executivi si proprietari ai SMB. Aceste numere ne spun ca legaturile au mers mult mai departe decat a fi un factor important de clasament pentru SEO, s-au transformat intr-un instrument de marketing universal.
In ceea ce priveste experienta de construire a legaturilor, mai mult de jumatate dintre respondenti s-au considerat ca fiind incepatori, o treime profesionisti si numai 11% s-au considerat experti. Ei erau fie modesti, fie construirea legaturilor este vazuta de multi ca o problema complexa. Combinatiile diferitelor roluri si nivele de experienta s-au dovedit a fi factori determinanti pentru alegerea strategiilor de informare si a continutului folosit pentru a le realiza.
Constatarile noastre – Strategii preferate de outreach vs. domeniu de expertiza
Acum vom descompune strategiile preferate de promovare prin rolul de angajare. SEO-urile au specificat ca preferintele lor sunt Guest Posting si Adding Link to Article. Blogger Outreach a ajuns pe locul trei. Primele doua sunt foarte simple si, daca ati facut bine, va pot ajuta sa construiti un portofoliu puternic si robust de backlink.
Majoritatea specialistilor in PR si-au dat de asemenea votul pentru Blogger Outreach, ceea ce nu a fost surprinzator avand in vedere specificul activitatii lor. Adaugarea link-ului la articol a fost a doua strategie cea mai populara, urmata de posturi sponsorizate cu o marja mica. Specialistii in PR se ingrijesc de reputatia marcii si din acest motiv ei aplica cea mai larga gama de abordari.
Majoritatea respondentilor responsabili cu functia de marketing au enumerat adaugarea link-ului la articol drept cea mai puternica strategie de mobilizare. Acestia au dat a doua pozitie la Guest Posting, iar al treilea la Blogger Outreach. Pentru managerii de marketing, crearea de link-uri este doar una dintre multele modalitati de a creste traficul de referinta si numarul de mentiuni si de a atrage conducatori catre site-urile lor. Acest lucru ii face mai selectivi atunci cand vine vorba de alegerea strategiei corecte de mobilizare.
CEO-urile si proprietarii SMB au ales, de asemenea, adaugarea de link-uri catre articole si blogger Outreach. Toate celelalte strategii de mobilizare au obtinut scoruri mai mult sau mai putin egale. Crearea legaturilor la nivelul C pare sa aiba legatura cu simplitatea si metodele dovedite in timp.
Formate de continut preferate vs zona de expertiza. Iata optiunile respondentilor nostri.
Specialistii SEO folosesc in mod activ intreaga gama de continut, insa considera Longreads cel mai eficient, urmat de Research and Infographics. Minoritatea voturilor pentru SEO a mers la Podcasturi si Webinarii, care sunt relativ dificil de realizat. Jumatate dintre respondentii care lucreaza in domeniul managementului relatiilor cu publicul si al marketingului au ales cercetarea ca fiind cel mai eficient mod de a obtine legaturi. Al doilea loc a fost impartit intre Longreads si Press-releases. Motivul din spatele acestei alegeri este evident – cercetarea este, mai presus de toate, un declansator de PR si acelasi lucru se aplica si comunicatelor de presa.
CEO-urile si proprietarii SMB au considerat, de asemenea, ca Longreads sunt eficiente pentru constructia de link-uri, dar, spre deosebire de ceilalti, au dat locul doi la Infographics si locul al treilea la raspunsurile scurte. Cei mai multi dintre incepatori au identificat adaugarea link-ului la articolul drept strategia lor preferata de promovare, postarea oaspetilor fiind pe plan secundar.
Expertii, de asemenea, folosesc adaugarea link-ului in articol, dar considerati ca articolele SEO Guest Post este mai eficienta deoarece are mai multe conexiuni si stie cui sa ceara continut unic. Expertii opteaza pentru Guest Posting si cu Blogger Outreach. Aceste strategii implica contactul personal si ofera o mare varietate de continut.
Impactul experientei de construire a legaturilor in alegerea formatului de continut. Parerile au fost impartite.
Link-urile de construire a legaturilor testeaza in mod activ potrivirea diferitelor tipuri de continut pentru obiectivele lor, insa majoritatea au ales ca principale metode de castigare legaturile lungi si comunicatele de presa.
Pe masura ce castiga mai multa experienta, ei trec la Cercetare. In acest stadiu, specialistii in construirea legaturilor par sa devina suficient de curajosi pentru a-si lua sansele cu un tip relativ complicat de continut, deoarece creste semnificativ sansele lor de succes.
Concluzie. Deci, aici sunt strategiile noastre TOP 3 outreach: Blogger Outreach, Guest Posting si Adding Link to Article (adaugarea link-ului la articol). In functie de rolul si experienta dumneavoastra in domeniu, puteti cadea fie intr-o rutina, fie incercati o noua abordare. Cea mai usoara dintre acestea este sa adaugati un link la un articol. Este rapid si nu necesita abilitati speciale, apoi treceti la celelalte doua strategii de mobilizare.
De ce trebuie sa tineti cont inainte de a va planifica strategia: Sfaturi pentru experti
Amintiti-va ca construirea de legaturi nu este rezultatul final. Creearea legaturilor este, de obicei, legata de dorinta de a creste clasamentele care sunt legate de o rata de click asteptata, care este, de asemenea, legata de o rata de conversie asteptata, care este apoi legata de vanzari. Inainte de a incepe o campanie de construire a link-urilor intrebati care sunt rezultatele la care se asteapta. Trebuie sa va asigurati ca persoanele pe care le alegeti sunt de incredere, sa aveti un public interesat de articol si sa aveti cel putin o probabilitate de conversie. Uita-te la imaginea de ansamblu atunci cand cauti bloggeri.
Dezvoltarea strategiei proprii
In lumea marketingului digital, greselile sunt comune si desi este posibil sa pierdeti timp si bani, exista intotdeauna si ceva de invatat. Unii prefera sa urmareasca greselile concurenei pentru a obtine perspective in loc sa-si asume riscuri. Indiferent de calea pe care o alegeti, formarea unei strategii proprii va necesita efort. Pro Digital Media este aici pentru a va oferi strategii predefinite de outreach si mii de perspective de construire a legaturilor pentru fiecare dintre domeniile in care excelati.
Instrumentele noastre va vor ajuta, de asemenea, sa va mentineti profilul curat, sa va ajutati sa va comparati profilul cu cel al concurenei si sa descoperiti oportunitati suplimentare de promovare in toate etapele de construire a legaturilor. Daca sunteti, de asemenea, interesati sa va consolidati eforturile de construire a legaturilor, comparand profilurile de backlink ale concurentei dumneavoastra, puteti incerca instrumentele noastre Link Building si Backlink Gap.
Strategii de mobilizare pentru crearea de legaturi:
- Directorul / Catalogul este un loc frumos pentru a obtine link-uri rapid si usor. Puteti sa contactati editorii pentru a va afisa informatiile pentru o mica taxa sau chiar fara costuri.
- Adaugarea unui link la un articol garanteaza aproape ca aceasta legatura nu va fi devalorata de Google, deoarece va asigurati ca articolul este legat de produsul sau serviciul dumneavoastra
- Revendicarea mentiunilor nesolicitate este o strategie relativ simpla, deoarece va cereti sa adaugati un link la o mentiune deja existenta a marcii dumneavoastra. Acestea necesita totusi o cautare avansata pentru a gasi.
- Recuperarea pierderilor de backlink este o alta abordare simpla, dar pastrarea atentiei asupra numarului tot mai mare de backlink-uri poate deveni mai degraba consumatoare de timp, mai ales daca o legatura a fost pierduta cu mult timp in urma.
- Link Roundups / Resource Pages. Concurenta pentru link-uri poate fi relativ ridicata, dar daca o castigi, ai putea avea publicul tinta acolo unde doresti.
- Revizuirea produsului este o alta sursa de legaturi bune. Trebuie sa identificati bloguri sau site-uri de incredere care au sectiuni de revizuire a produselor si sunt strans legate de afacerea dumneavoastra (analiza competitiva) si contactati proprietarii acestora, solicitandu-i sa va promoveze produsele.
- Guest Posting pentru link-uri este considerata controversata de unii, dar functioneaza bine, mai ales daca intr-adevar oferiti un post bun.
- Mesajele sponsorizate pot parea prea scumpe, dar pot spori serios gradul de constientizare a marcii dumneavoastra, daca sunt scrise de catre factorii de influenta sau liderii de opinie.
- Blogger Outreach lucreaza in prezent la fel ca invitarea criticilor de alimente pentru a va gusta masa si va functiona numai daca continutul pe care il oferiti este cu adevarat exceptional.
- Lista locala este o caracteristica minunata lansata de Google My Business. Cei care lucreaza direct cu clientii lor pot acum sa aleaga dintr-o gama larga de categorii si sa adauge legaturi directe cu comenzi online, meniuri, recenzii etc.
Tipuri de continut pentru crearea de legaturi
- Longread – cel mai bun mod de a-ti spune povestea, dar numai daca esti un bun scriitor.
- Video – o garantie a ratei ridicate a angajamentului datorita confortului formatului.
- Podcast / Webinar – cheia dumneavoastra pentru a atrage specialisti din domeniul dumneavoastra de interes.
- Raspuns scurt – un semn pentru clientii actuali si potentiali care va intereseaza.
- Cercetare – sansa dumneavoastra de a demonstra cunoasterea zonei tinta si de a spori credibilitatea marcii dumneavoastra
- Infographics – o tactica draguta pentru taierea unei povesti lungi si prezentarea unei imagini mai mari.
- Comunicat de presa – un lucru care poate aduce o publicitate buna, dar exista intotdeauna un risc ca Google sa devalorizeze legaturile pe care le considera irelevante.
Aveti inca intrebari legate de construirea de link-uri? Nu ezitati sa ne intrebati.
Actualitate
De ce inchirierea unei masini este o solutie de mobilitate avantajoasa

Mobilitate inteligenta: de ce turistii aleg inchirierile auto in Bucuresti
Bucurestiul a devenit o destinatie europeana apreciata pentru istoria, cultura si viata sa dinamica. Turistii straini care ajung aici prefera din ce in ce mai des serviciile de inchirieri auto pentru a se bucura de libertatea deplasarii si de confortul pe care doar o masina personala il poate oferi intr-un oras atat de divers.
De ce merita sa inchiriezi o masina in Bucuresti
Transportul in comun, desi extins, nu acopera intotdeauna toate punctele de interes sau programul flexibil dorit de un turist. Prin acest serviciu de rent a car Bucuresti, vizitatorii pot explora atat centrul aglomerat, cat si zonele linistite din imprejurimi, fara a depinde de orare sau trasee fixe.
Mobilitatea deplina permite descoperirea orasului intr-un mod autentic si confortabil.
Optiuni variate pentru orice cerinta
Parcul auto disponibil pentru inchirieri in Bucuresti este impresionant. De la modele compacte, perfecte pentru traficul urban, pana la SUV-uri spatioase sau limuzine premium, turistii pot alege exact ceea ce li se potriveste.
Firmele de rent a car investesc constant in masini noi, bine intretinute, echipate cu tehnologie moderna pentru siguranta si confort maxim.
Inchiriere rapida direct de la Otopeni
Pentru a evita intarzierile si inconvenientele, multe companii ofera serviciul de inchiriere auto direct din Aeroportul Otopeni. Turistii pot prelua masina imediat dupa sosire si pot pleca spre destinatie fara alte opriri sau formalitati suplimentare.
Rezervarile online asigura un proces simplificat si garanteaza disponibilitatea vehiculului dorit.
Ce conditii trebuie indeplinite pentru a inchiria o masina
Procesul de inchiriere presupune cateva cerinte standard:
-
Varsta minima de 21 ani
-
Permis de conducere valabil de minimum un an
-
Act de identitate valid
-
Card de credit pentru blocarea garantiei
Pentru anumite modele de lux pot fi solicitate conditii suplimentare, precum o varsta mai ridicata sau o perioada mai lunga de detinere a permisului.
Inchirieri fara card de credit? Da, se poate
Tot mai multe companii accepta garantii platite in numerar sau cu card de debit, permitand turistilor care nu detin carduri de credit sa beneficieze de serviciile de inchirieri auto.
Aceasta flexibilitate este bine primita, in special de catre vizitatorii tineri sau cei care cauta solutii mai accesibile.
Inchirieri de la persoane fizice: avantaje si riscuri
Alternativa la firmele consacrate este inchirierea masinilor de la persoane fizice. Preturile pot fi mai mici, iar formalitatile mai simple, dar este important sa verifici atent toate documentele, sa te asiguri ca masina este asigurata si sa semnezi un contract oficial.
Inspectarea vehiculului inainte de preluare si realizarea de fotografii sunt masuri recomandate.
Care sunt cele mai populare masini pentru turisti
In functie de planurile de calatorie, preferintele sunt diverse:
-
Masini mici pentru traficul urban
-
SUV-uri pentru excursii in afara orasului
-
Masini premium pentru confort si stil
Indiferent de preferinta, oferta de rent a car Otopeni poate satisface toate nevoile.
De ce este esentiala rezervarea din timp
Rezervand masina in avans, turistii se asigura ca gasesc vehiculul potrivit, beneficiaza de tarife mai bune si evita surprizele neplacute, mai ales in perioadele aglomerate.
Planificarea din timp aduce nu doar economie de bani, ci si confort sporit.
Recomandari pentru o inchiriere fara probleme
Pentru o experienta fara incidente, este important sa:
-
Citesti atent termenii contractului
-
Verifici masina si sa fotografiezi eventualele defecte
-
Clarifici politica de combustibil
-
Respecti ora de returnare
Aceste detalii contribuie la o experienta relaxanta si fara griji.
Concluzie: libertatea de a descoperi Bucurestiul in propriul ritm
Indiferent de durata vizitei, inchirierea unei masini in Bucuresti iti ofera sansa sa explorezi mai mult, mai repede si in conditii de confort deplin. Este solutia ideala pentru turistii care apreciaza flexibilitatea si independenta.
Cele mai bune solutii de inchirieri auto la Otopeni
Daca aterizezi pe Aeroportul Henri Coanda si vrei sa te bucuri de cele mai avantajoase servicii de rent a car, viziteaza inchirieriauto-otopeni.com pentru oferte rapide, masini moderne si preluare directa din aeroport.
Actualitate
Ultima călătorie a Papei Francisc: Ceremonia funerară la Roma
Actualitate
Prezența lui Elon Musk la interviul secretarului Forțelor Aeriene a lui Trump stârnește controverse
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția sub atac: Inculpatul pseudo-jurnalist spagar si santajist Stavri Cătălin, în centrul unei controverse legate de abuzurile procurorilor
-
Exclusivacum 2 zile
Faraonul Volosevici: O comedie administrativă în Parcul Industrial Ploiesti
-
Exclusivacum 2 zile
ROF-ul ANP: O capodoperă birocratică fără substanță
-
Exclusivacum o zi
Modul controversat de a „plimba” deșeurile: Genesis Biotech Filipestii de Padure sub lupa
-
Featuredacum 3 zile
Tensiuni în jurul Președintelui Curții Constituționale: Marian Enache și dosarul securității
-
Exclusivacum 2 zile
Critici dure la adresa IGPR: interpretarea distorsionată a Ordinului S/108/2011
-
Exclusivacum 5 zile
Minunea de Paște la Baia Mare: Un bărbat in cărucior cu rotile își recapătă mobilitatea
-
Exclusivacum 16 ore
Schimbarea programului de lucru în Poliția Română va crește costurile și va complica serviciul polițienesc