Connect with us

Actualitate

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Publicat

pe

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi:

Studiul Pro Digital Media

Desi exista intotdeauna noi strategii care sunt introduse pentru a creste vizibilitatea unui website, link-ul nu va disparea in curand. Recomandarile de inalta calitate nu numai ca va ajuta sa va pozitionati mai bine in cadrul SERP-urilor, dar ele au, de asemenea, un impact mare si pozitiv asupra reputatiei generale a site-ului si brand-ului dumneavoastra. In acest sens, marketingul digital nu este diferit de marketingul traditional, deci o strategie eficienta de mobilizare este ceva ce nu puteti face fara.

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Am vrut sa vedem strategiile de informare si tipurile de continut pe care specialistii din diferite domenii ale marketingului digital le aleg pentru a-si atinge obiectivele de construire a legaturilor. Asadar, Pro Digital Media a chestionat peste 100 de specialisti in SEO si marketing digital.

Sa ne uitam la datele pe care le-au impartasit cu noi proprietarii de SEO, PR-uri, marketing-uri, CEO-uri si proprietarii SMB. Speram ca aceasta va va ajuta sa economisiti timp si efort, permitandu-va sa alegeti cele mai eficiente abordari bazate pe rolul si experienta dumneavoastra de lucru.

Respondentii nostri

Mai mult de jumatate dintre cei chestionati s-au descris ca specialisti SEO. Aproximativ un sfert dintre acestia mentioneaza ca domeniul de responsabilitate include si managementul PR si marketing; acelasi numar de persoane s-au identificat ca directori executivi si proprietari ai SMB. Aceste numere ne spun ca legaturile au mers mult mai departe decat a fi un factor important de clasament pentru SEO, s-au transformat intr-un instrument de marketing universal.

In ceea ce priveste experienta de construire a legaturilor, mai mult de jumatate dintre respondenti s-au considerat ca fiind incepatori, o treime profesionisti si numai 11% s-au considerat experti. Ei erau fie modesti, fie construirea legaturilor este vazuta de multi ca o problema complexa. Combinatiile diferitelor roluri si nivele de experienta s-au dovedit a fi factori determinanti pentru alegerea strategiilor de informare si a continutului folosit pentru a le realiza.

 

Constatarile noastre – Strategii preferate de outreach vs. domeniu de expertiza

Acum vom descompune strategiile preferate de promovare prin rolul de angajare. SEO-urile au specificat ca preferintele lor sunt Guest Posting si Adding Link to Article. Blogger Outreach a ajuns pe locul trei. Primele doua sunt foarte simple si, daca ati facut bine, va pot ajuta sa construiti un portofoliu puternic si robust de backlink.

Majoritatea specialistilor in PR si-au dat de asemenea votul pentru Blogger Outreach, ceea ce nu a fost surprinzator avand in vedere specificul activitatii lor. Adaugarea link-ului la articol a fost a doua strategie cea mai populara, urmata de posturi sponsorizate cu o marja mica. Specialistii in PR se ingrijesc de reputatia marcii si din acest motiv ei aplica cea mai larga gama de abordari.

Majoritatea respondentilor responsabili cu functia de marketing au enumerat adaugarea link-ului la articol drept cea mai puternica strategie de mobilizare. Acestia au dat a doua pozitie la Guest Posting, iar al treilea la Blogger Outreach. Pentru managerii de marketing, crearea de link-uri este doar una dintre multele modalitati de a creste traficul de referinta si numarul de mentiuni si de a atrage conducatori catre site-urile lor. Acest lucru ii face mai selectivi atunci cand vine vorba de alegerea strategiei corecte de mobilizare.

CEO-urile si proprietarii SMB au ales, de asemenea, adaugarea de link-uri catre articole si blogger Outreach. Toate celelalte strategii de mobilizare au obtinut scoruri mai mult sau mai putin egale. Crearea legaturilor la nivelul C pare sa aiba legatura cu simplitatea si metodele dovedite in timp.

 

Formate de continut preferate vs zona de expertiza. Iata optiunile respondentilor nostri.

Specialistii SEO folosesc in mod activ intreaga gama de continut, insa considera Longreads cel mai eficient, urmat de Research and Infographics. Minoritatea voturilor pentru SEO a mers la Podcasturi si Webinarii, care sunt relativ dificil de realizat. Jumatate dintre respondentii care lucreaza in domeniul managementului relatiilor cu publicul si al marketingului au ales cercetarea ca fiind cel mai eficient mod de a obtine legaturi. Al doilea loc a fost impartit intre Longreads si Press-releases. Motivul din spatele acestei alegeri este evident – cercetarea este, mai presus de toate, un declansator de PR si acelasi lucru se aplica si comunicatelor de presa.

CEO-urile si proprietarii SMB au considerat, de asemenea, ca Longreads sunt eficiente pentru constructia de link-uri, dar, spre deosebire de ceilalti, au dat locul doi la Infographics si locul al treilea la raspunsurile scurte. Cei mai multi dintre incepatori au identificat adaugarea link-ului la articolul drept strategia lor preferata de promovare, postarea oaspetilor fiind pe plan secundar.

Expertii, de asemenea, folosesc adaugarea link-ului in articol, dar considerati ca  articolele SEO Guest Post este mai eficienta deoarece are mai multe conexiuni si stie cui sa ceara continut unic. Expertii opteaza pentru Guest Posting si cu Blogger Outreach. Aceste strategii implica contactul personal si ofera o mare varietate de continut.

Impactul experientei de construire a legaturilor in alegerea formatului de continut. Parerile au fost impartite.

Link-urile de construire a legaturilor testeaza in mod activ potrivirea diferitelor tipuri de continut pentru obiectivele lor, insa majoritatea au ales ca principale metode de castigare legaturile lungi si comunicatele de presa.

Pe masura ce castiga mai multa experienta, ei trec la Cercetare. In acest stadiu, specialistii in construirea legaturilor par sa devina suficient de curajosi pentru a-si lua sansele cu un tip relativ complicat de continut, deoarece creste semnificativ sansele lor de succes.

Concluzie. Deci, aici sunt strategiile noastre TOP 3 outreach: Blogger Outreach, Guest Posting si Adding Link to Article (adaugarea link-ului la articol). In functie de rolul si experienta dumneavoastra in domeniu, puteti cadea fie intr-o rutina, fie incercati o noua abordare. Cea mai usoara dintre acestea este sa adaugati un link la un articol. Este rapid si nu necesita abilitati speciale, apoi treceti la celelalte doua strategii de mobilizare.

 

De ce trebuie sa tineti cont inainte de a va planifica strategia: Sfaturi pentru experti

Amintiti-va ca construirea de legaturi nu este rezultatul final. Creearea legaturilor este, de obicei, legata de dorinta de a creste clasamentele care sunt legate de o rata de click asteptata, care este, de asemenea, legata de o rata de conversie asteptata, care este apoi legata de vanzari. Inainte de a incepe o campanie de construire a link-urilor intrebati care sunt rezultatele la care se asteapta. Trebuie sa va asigurati ca persoanele pe care le alegeti sunt de incredere, sa aveti un public interesat de articol si sa aveti cel putin o probabilitate de conversie. Uita-te la imaginea de ansamblu atunci cand cauti bloggeri.

 

Dezvoltarea strategiei proprii

In lumea marketingului digital, greselile sunt comune si desi este posibil sa pierdeti timp si bani, exista intotdeauna si ceva de invatat. Unii prefera sa urmareasca greselile concurenei pentru a obtine perspective in loc sa-si asume riscuri. Indiferent de calea pe care o alegeti, formarea unei strategii proprii va necesita efort. Pro Digital Media este aici pentru a va oferi strategii predefinite de outreach si mii de perspective de construire a legaturilor pentru fiecare dintre domeniile in care excelati.

Instrumentele noastre va vor ajuta, de asemenea, sa va mentineti profilul curat, sa va ajutati sa va comparati profilul cu cel al concurenei si sa descoperiti oportunitati suplimentare de promovare in toate etapele de construire a legaturilor. Daca sunteti, de asemenea, interesati sa va consolidati eforturile de construire a legaturilor, comparand profilurile de backlink ale concurentei dumneavoastra, puteti incerca instrumentele noastre Link Building si Backlink Gap.

 

Strategii de mobilizare pentru crearea de legaturi:

  • Directorul / Catalogul este un loc frumos pentru a obtine link-uri rapid si usor. Puteti sa contactati editorii pentru a va afisa informatiile pentru o mica taxa sau chiar fara costuri.
  • Adaugarea unui link la un articol garanteaza aproape ca aceasta legatura nu va fi devalorata de Google, deoarece va asigurati ca articolul este legat de produsul sau serviciul dumneavoastra
  • Revendicarea mentiunilor nesolicitate este o strategie relativ simpla, deoarece va cereti sa adaugati un link la o mentiune deja existenta a marcii dumneavoastra. Acestea necesita totusi o cautare avansata pentru a gasi.
  • Recuperarea pierderilor de backlink este o alta abordare simpla, dar pastrarea atentiei asupra numarului tot mai mare de backlink-uri poate deveni mai degraba consumatoare de timp, mai ales daca o legatura a fost pierduta cu mult timp in urma.
  • Link Roundups / Resource Pages. Concurenta pentru link-uri poate fi relativ ridicata, dar daca o castigi, ai putea avea publicul tinta acolo unde doresti.
  • Revizuirea produsului este o alta sursa de legaturi bune. Trebuie sa identificati bloguri sau site-uri de incredere care au sectiuni de revizuire a produselor si sunt strans legate de afacerea dumneavoastra (analiza competitiva) si contactati proprietarii acestora, solicitandu-i sa va promoveze produsele.
  • Guest Posting pentru link-uri este considerata controversata de unii, dar functioneaza bine, mai ales daca intr-adevar oferiti un post bun.
  • Mesajele sponsorizate pot parea prea scumpe, dar pot spori serios gradul de constientizare a marcii dumneavoastra, daca sunt scrise de catre factorii de influenta sau liderii de opinie.
  • Blogger Outreach lucreaza in prezent la fel ca invitarea criticilor de alimente pentru a va gusta masa si va functiona numai daca continutul pe care il oferiti este cu adevarat exceptional.
  • Lista locala este o caracteristica minunata lansata de Google My Business. Cei care lucreaza direct cu clientii lor pot acum sa aleaga dintr-o gama larga de categorii si sa adauge legaturi directe cu comenzi online, meniuri, recenzii etc.

 

Tipuri de continut pentru crearea de legaturi

  • Longread – cel mai bun mod de a-ti spune povestea, dar numai daca esti un bun scriitor.
  • Video – o garantie a ratei ridicate a angajamentului datorita confortului formatului.
  • Podcast / Webinar – cheia dumneavoastra pentru a atrage specialisti din domeniul dumneavoastra de interes.
  • Raspuns scurt – un semn pentru clientii actuali si potentiali care va intereseaza.
  • Cercetare – sansa dumneavoastra de a demonstra cunoasterea zonei tinta si de a spori credibilitatea marcii dumneavoastra
  • Infographics – o tactica draguta pentru taierea unei povesti lungi si prezentarea unei imagini mai mari.
  • Comunicat de presa – un lucru care poate aduce o publicitate buna, dar exista intotdeauna un risc ca Google sa devalorizeze legaturile pe care le considera irelevante.

Aveti inca intrebari legate de construirea de link-uri? Nu ezitati sa ne intrebati.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Scandalul homosexualilor de la vârful BOR. Operațiunea ”Să fie lumină!”, pare instrumentată chiar de către rezerviști și ”armata lor de teracotă”!

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Am scris despre mediatizarea excesivă din ultima vreme a scandalurilor de tip (homo)sexual, sesizarea de tip stahanovist a Parchetului în aceste spețe, arătând că ținta principală vizată ar fi BOR (Avalanșă de scandaluri (homo)sexuale în presă. Cine a amorsat-o și ce se urmărește?). N-aveam informații că tot ieri avea să fie ziua în care scandalul se va intensifica, deși existau semnale clare legat de asta.

Cristi Călin, călugărul fals ce a prezentat presei și procurorilor înregistrările ce vizează ierarhi importanți din BOR, i-a scris o scrisoare Preafericitului Daniel în care îi incriminează c-ar fi întreținut relații de tip homosexual pe patru dintre episcopii importanți ai României (Teodosie, Varsanufie, Calinic, Visarion), este audiat la Poliție legat de dezvăluiri, Parchetul se sesizează și el rapid, iar către seară scrisoarea infamantă apare și-n presă. Cine ar avea puterea să apese pe atâtea butoane concomitent, în condițiile în care vorbim despre entități ce-au dovedit că lucrează doar la comandă?! Doar oameni care sunt sau au fost la vârful statului român.

Vă tot vorbesc de ceva vreme despre cooptarea rezerviștilor influenți ce-au coordonat Statul Paralel de către una dintre cele două echipe ce se confruntă subteran, dur și sângeros, pentru controlul transferului de putere din 2024 (în discursul de ieri de la UBB Cluj, Eduard Hellvig i-a menționat și el, descriind pe scurt cam cu se ocupă aceștia, în stilul ”bate șaua să priceapă iapa”).

În lipsa probelor legate de posibile infracțiuni (treburile cu ”violul” sau ”minorul” nu sunt dovedite), în mod normal procurorii ar fi trebuit să-l încadreze rapid pe călugărul fals la operațiunea de șantaj și denigrare publică, iar presa ar fi trebuit să discute aceste aspecte clare și dovedite, până la eventuala apariție a altor fapte. În cazul nostru călugărul fals este tratat ca un veritabil luptător pentru adevăr, deși are trecut documentat de escroc, iar cei patru episcopi sunt declarați din start vinovați, deci treaba pute rău și poate fi încadrată ușor ca fiind operațiune specială, mai ales că instituțiile satului și presa s-au sesizat rapid și pe dos.

Am citit azi-dimineață articolul apărut pe site-ul safielumina.ro, unde jurnaliștii explică felul în care au fost implicați fără știrea lor în scandal (Călin, file de poveste), călugărul fals prezentându-se ca fiind reporterul lor atunci când și-a interogat/șantajat interlocutorii. Citind articolul veți sesiza și voi operațiunea bine pusă la punct, iar dacă polițiștii și procurorii n-ar fi ghidonați în scopul terfelirii BOR, ar fi început acuzarea lui Cristi Călin chiar de la acest articol cu probe.

”Armata de teracotă” a rezerviștilor Statului Paralel cuprinde procurori, judecători, oameni politici, jurnaliști (v-ați îngrozi dac-ați ști câți sunt, eu i-am contabilizat cu destulă precizie în timpul campaniilor electorale din 2004, 2009, 2014, 2020), dar soldații acestei armate pot lucra cu finalitate doar dacă persoane cu autoritate curentă în statul român le validează demersurile și acțiunile. Din acest punct urmează să analizăm cum se vor mișca instituțiile statului de azi înainte, și-atunci vom pricepe cine și de ce coordonează operațiunea ”Să fie lumină!”.

Cozmin Gușă

Citeste in continuare

Actualitate

În perioada 21-22 septembrie, la sediul Inspectoratului general al muzicilor militare, a avut loc Convocarea de specialitate a personalului din domeniul muzicilor militare

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Prima zi a convocării a inclus o prelegere și un masterclass – susținut de dirijorul Orchestrei Simfonice a Operei Naționale București, maestrul Tiberiu Soare, absolvent al Școlii de Aplicație pentru Muzici Militare Iacob Mureșianu – ciclul liceal, promoția 1995.

Deloc întâmplător, lucrarea aleasă pentru acest masterclass a fost Fantoma de la Operă, de Andrew Lloyd Webber. Astfel, în studioul de concerte General Dumitru Eremia, la pupitrul dirijoral al Muzicii Reprezentative a Ministerului Apărării Naționale au avut ocazia de a-și testa bagheta toți ofițerii de muzică din București și din teritoriu.

E drept, sub ochiul critic al experimentatului dirijor Tiberiu Soare, ceea ce a mai redus din numărul celor care au și profitat de această ocazie.

Ce a însemnat pentru urechile neinițiate acest masterclass? Fragmente din Fantoma de la Operă repetate de zeci de ori, până au rămas bine întipărite în minte și gata să mă sâcâie, obsesiv, mult timp de acum înainte. Repetiția era pentru a reuși dirijorul să comunice, prin mâini, ceea ce trebuie să transmită, prin muzică, orchestra.

 

Iar acesta este doar pasul final al muncii dirijorale, am aflat. Întâi, trebuie să descifreze intențiile compozitorului din indicațiile partiturii.

Toate indicațiile unui compozitor ascund o intenție. E dialogul dintre muzicianul care a scris o partitură și cel care o citește, explică Tiberiu Soare. Parcă nu sunt oameni, spune emoționată o colegă. E matematică pură, își dă cu părerea un altul. De fapt, am asistat doar la procesul renașterii muzicii create de Webber în 1986.

În ziua a doua a convocării, Alexandru Butnariu, personal civil contractual al Inspectoratului general al muzicilor militare, a susținut o prelegere – Tendințe inovatoare în crearea structurilor sonore moderne ale orchestrelor de suflători și analiza componistică și orchestrală a lucrării muzicale – pentru ofițerii de muzică prezenți la convocare.

 

La activitate au participat șefii de muzică din teritoriu, cadrele militare de specialitate din Inspectoratul general al muzicilor militare și din structurile subordonate acestuia. Activitățile au fost conduse de colonelul Aurel Gheorghiță, inspectorul general al muzicilor militare.

Vreau să-i mulțumesc lui Tiberiu Soare, care reprezintă vârful de lance al școlii dirijorale românești, colaborând frecvent cu marile orchestre simfonice, atât pe plan național, cât și internațional. A plecat din rândul nostru și a ajuns pe marile scene ale lumii. Se spune că fiecare soldat are în raniță bastonul de mareșal, iar Tiberiu Soare confirmă asta.

Tiberiu Soare, dirijor la Opera Națională din București și Filarmonica de Stat din Sibiu

Acum 30 de ani erați elev la muzica militară. V-ați reîntors în postura de profesor, pentru a susține un master de dirijat. Cum ați simțit această revenire?

Am avut foarte mari emoții. Întoarcerea acasă nu-i niciodată ușoară. Mi-am petrecut aici patru ani foarte frumoși. Am fost format ca muzician în acest mediu, care cred că a fost propice pentru adolescentul care eram. M-am format ca om. Perioada liceului militar nu poate fi uitată, odată Lm-ist, Lm-ist ești pe viață.

 

I-am revăzut cu drag pe cei pe care îi cunoșteam, am avut ocazia să îi cunosc și pe ceilalți șefi de muzică din țară. A fost o discuție colegială, axată pe meseria în sine, care sper că ne-a făcut plăcere tuturor.

Vă era dor de sonoritatea orchestrei de suflători?

Ascult mereu cu plăcere fanfara și chiar urmăresc evoluția diverselor orchestre militare la festivaluri. Muzicile militare reprezintă o tradiție de care eu mă simt în continuare atașat și probabil că așa va rămâne tot restul vieții.

Observ că acum Inspectoratul trece printr-o perioadă de reconstrucție și mă bucur foarte mult să văd că aceste clădiri, dacă îmi aduc bine aminte, datează de prin 1875, vor fi reconsolidate și-și vor căpăta aspectul pe care-l merită.

Asta înseamnă că cei responsabili înțeleg ce înseamnă să sprijini, inclusiv din punct de vedere al infrastructurii, o unitate demnă de tot respectul, ca cea a muzicii militare, o instituție cu o tradiție foarte frumoasă.

La o rapidă incursiune în memorie, ce amintire din școala militară vă revine prima dată?

Întâmplarea care mi-a venit instantaneu este că am făcut și eu arest, chiar la sfârșitul liceului militar. Sărisem gardul. Era după BAC, în apărarea mea. Mai aveam câteva zile și plecam, dar n-am mai rezistat și am ieșit ca băieții. Sunt, de asemenea, profesori cărora le sunt recunoscător: doamna profesoară de teorie Georgeta Cioabă.

Cantitatea de informație primită a fost suficientă pentru a candida cu succes la postul de student la dirijat și orchestră. Iar pe vremea aceea erau doar două locuri la Conservator.

Am fost 14 candidați și nu am avut nevoie de nicio pregătire în particular. Lucruri de acum 20 și ceva de ani mi le amintesc cu o acuitate extremă, pentru că oamenii aceștia chiar au însemnat ceva pentru mine. (A. Crisan, foto – Petrică Mihalache).

Citeste in continuare

Actualitate

𝐔𝐏𝐆 𝐏𝐥𝐨𝐢𝐞𝐬̧𝐭𝐢 𝐬̧𝐢-𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐫𝐭̧𝐢𝐥𝐞 𝐢̂𝐧 𝐧𝐨𝐮𝐥 𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐭𝐚𝐫

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Emoţii mari pentru cei peste 5000 de studenţi, masteranzi şi doctoranzi înscrişi la cursurile celor cinci facultăţi din cadrul Universităţii Petrol-Gaze Ploieşti, dar şi pentru colectivul cadrelor didactice, în prima zi a anului universitar.
În mod tradiţional, startul a fost dat printr-o festivitate de deschidere, la care au fost invitaţi reprezentaţi ai autorităţilor judeţene şi locale, ambasadori, demnitari, agenţi economici, implicaţi, deopotrivă, în diverse proiecte comune, derulate cu instituţia de învăţământ superior.
 O colaborare strânsă există şi între Consiliul Judeţean Prahova şi UPG Ploieşti, despre care a amintit, în discursul său, şi vicepreşedintele Cristian Apostol, absolvent, la rându-i, al acestei universităţi.
 „𝑪𝒐𝒎𝒖𝒏𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒐𝒓𝒊𝒍𝒐𝒓 𝒅𝒊𝒏 𝑼𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒂 𝑷𝒆𝒕𝒓𝒐𝒍 𝒔𝒊 𝑮𝒂𝒛𝒆 𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓𝒆𝒄𝒖𝒏𝒐𝒔𝒄𝒖𝒕𝒂̆ 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒗𝒂𝒍𝒐𝒂𝒓𝒆𝒂 𝒔̧𝒊 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍𝒊𝒔𝒎𝒖𝒍 𝒅𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒅𝒂𝒖 𝒅𝒐𝒗𝒂𝒅𝒂̆. 𝑪𝒖𝒓𝒔𝒖𝒓𝒊𝒍𝒆, 𝒑𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒔̧𝒊 𝒔𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓𝒊𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒊̂𝒏 𝒂𝒄𝒆𝒂𝒔𝒕𝒂̆ 𝒖𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆 𝒅𝒆 𝒄𝒂̆𝒕𝒓𝒆 𝒄𝒆𝒊 𝒎𝒂𝒊 𝒃𝒖𝒏𝒊 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒐𝒓𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒄𝒆𝒊 𝒎𝒂𝒊 𝒃𝒖𝒏𝒊 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒓𝒕̦𝒊 𝒅𝒊𝒏 𝒕̧𝒂𝒓𝒂̆ 𝒔𝒂𝒖 𝒅𝒆 𝒑𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒉𝒐𝒕𝒂𝒓𝒆, 𝒏𝒖 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒖𝒔̦𝒐𝒂𝒓𝒆. 𝑺𝒊 𝒗𝒂̆ 𝒄𝒐𝒎𝒖𝒏𝒊𝒄𝒂̆ 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕 𝒍𝒖𝒄𝒓𝒖 𝒖𝒏 𝒇𝒐𝒔𝒕 𝒂𝒃𝒔𝒐𝒍𝒗𝒆𝒏𝒕. 𝑵𝒖 𝒗𝒂 𝒇𝒊 𝒖𝒔̦𝒐𝒓!
𝑷𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒖𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒂 𝒅𝒊𝒏 𝑷𝒍𝒐𝒊𝒆𝒔̦𝒕𝒊 𝒔𝒊 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒏𝒐𝒊 𝒕𝒐𝒕̦𝒊, 𝒅𝒖𝒎𝒏𝒆𝒂𝒗𝒐𝒂𝒔𝒕𝒓𝒂̆, 𝒔𝒕𝒊𝒎𝒂𝒕̧𝒊 𝒔𝒕𝒖𝒅𝒆𝒏𝒕̧𝒊, 𝒔𝒖𝒏𝒕𝒆𝒕̦𝒊 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒂𝒕̦𝒊𝒂 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒆𝒃𝒖𝒊𝒆 𝒔𝒂̆ 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒔𝒄𝒂̆, 𝒔𝒂 𝒎𝒐𝒅𝒆𝒓𝒏𝒊𝒛𝒆𝒛𝒆 𝒔̧𝒊 𝒔𝒂̆ 𝒔𝒄𝒉𝒊𝒎𝒃𝒆 𝒎𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒂. 𝑺𝒖𝒏𝒕𝒆𝒕̦𝒊, 𝒂𝒔̦𝒂𝒅𝒂𝒓, 𝒊̂𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕𝒖𝒍 𝒖𝒏𝒆𝒊 𝒏𝒐𝒊 𝒆𝒓𝒆 𝒖𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒂𝒓𝒆. 𝑷𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕 𝒍𝒖𝒄𝒓𝒖 𝒗𝒂̆ 𝒕𝒓𝒂𝒏𝒔𝒎𝒊𝒕 𝒊̂𝒏 𝒏𝒖𝒎𝒆𝒍𝒆 𝑪𝒐𝒏𝒔𝒊𝒍𝒊𝒖𝒍𝒖𝒊 𝑱𝒖𝒅𝒆𝒕̦𝒆𝒂𝒏 𝑷𝒓𝒂𝒉𝒐𝒗𝒂 𝒖𝒏 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆𝒓 «𝑩𝒖𝒏 𝑽𝒆𝒏𝒊𝒕»!“ – Cristian Apostol, vicepreşedinte CJ Prahova.
 𝐼̂𝑛 1948, 𝑠𝑒 𝑖̂𝑛𝑓𝑖𝑖𝑛𝑡̧𝑎, 𝑖̂𝑛 𝐵𝑢𝑐𝑢𝑟𝑒𝑠̦𝑡𝑖, 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑖𝑡𝑢𝑡𝑢𝑙 𝑑𝑒 𝑃𝑒𝑡𝑟𝑜𝑙 𝑠̧𝑖 𝐺𝑎𝑧𝑒 (𝐼.𝑃.𝐺.), 𝑠𝑖𝑛𝑔𝑢𝑟𝑎 𝑢𝑛𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑖̂𝑛𝑣𝑎̆𝑡̦𝑎̆𝑚𝑎̂𝑛𝑡 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟𝑖𝑜𝑟 𝑑𝑖𝑛 𝑡̦𝑎𝑟𝑎̆, 𝑑𝑎𝑟 𝑠̧𝑖 𝑑𝑖𝑛 𝐸𝑢𝑟𝑜𝑝𝑎 𝑑𝑒 𝑆𝑢𝑑-𝐸𝑠𝑡, 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑎𝑡𝑎̆ 𝑝𝑟𝑒𝑔𝑎̆𝑡𝑖𝑟𝑖𝑖 𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛𝑒𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑠𝑒𝑐𝑡𝑜𝑎𝑟𝑒𝑙𝑒 𝑖𝑛𝑑𝑢𝑠𝑡𝑟𝑖𝑒𝑖 𝑑𝑒 𝑝𝑒𝑡𝑟𝑜𝑙 𝑠̧𝑖 𝑔𝑎𝑧𝑒. 𝐼̂𝑛𝑡𝑟𝑒 1967 – 1975, 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑖𝑡𝑢𝑡𝑢𝑙 𝑠𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑒𝑟𝑎̆ 𝑖̂𝑛 𝑃𝑙𝑜𝑖𝑒𝑠̦𝑡𝑖, 𝑖𝑎𝑟 𝑛𝑢𝑚𝑒𝑙𝑒 𝑑𝑒 𝑈𝑛𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎 𝑃𝑒𝑡𝑟𝑜𝑙-𝐺𝑎𝑧𝑒 (𝑈𝑃𝐺) 𝑖̂𝑙 𝑝𝑟𝑖𝑚𝑒𝑠̧𝑡𝑒 𝑖̂𝑛 1994.
 𝐷𝑒 𝑙𝑎 𝑖̂𝑛𝑓𝑖𝑖𝑛𝑡̧𝑎𝑟𝑒 𝑠̧𝑖 𝑝𝑎̂𝑛𝑎 𝑖̂𝑛 𝑝𝑟𝑒𝑧𝑒𝑛𝑡 𝑈𝑃𝐺 𝑃𝑙𝑜𝑖𝑒𝑠𝑡𝑖 𝑎 𝑎𝑠𝑖𝑔𝑢𝑟𝑎𝑡, 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑑𝑎𝑡𝑒𝑙𝑜𝑟 𝑓𝑢𝑟𝑛𝑖𝑧𝑎𝑡𝑒, 𝑝𝑟𝑒𝑔𝑎̆𝑡𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑝𝑒 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑖 𝑐𝑖𝑐𝑙𝑢𝑟𝑖 𝑑𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑖𝑖: 𝑙𝑖𝑐𝑒𝑛𝑡̧𝑎̆, 𝑚𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑖 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟𝑎𝑡. 𝑈𝑛𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎 𝑐𝑢𝑝𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑐𝑖𝑛𝑐𝑖 𝑓𝑎𝑐𝑢𝑙𝑡𝑎̆𝑡̧𝑖: 𝑑𝑒 𝐼𝑛𝑔𝑖𝑛𝑒𝑟𝑖𝑎 𝑃𝑒𝑡𝑟𝑜𝑙𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑠̧𝑖 𝐺𝑎𝑧𝑒𝑙𝑜𝑟, 𝑑𝑒 𝐼𝑛𝑔𝑖𝑛𝑒𝑟𝑖𝑒 𝑀𝑒𝑐𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎̆ 𝑠̧𝑖 𝐸𝑙𝑒𝑐𝑡𝑟𝑖𝑐𝑎̆, 𝑑𝑒 𝑇𝑒ℎ𝑛𝑜𝑙𝑜𝑔𝑖𝑎 𝑃𝑒𝑡𝑟𝑜𝑙𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑠̧𝑖 𝑃𝑒𝑡𝑟𝑜𝑐ℎ𝑖𝑚𝑖𝑒, 𝑑𝑒 𝐿𝑖𝑡𝑒𝑟𝑒 𝑠̧𝑖 𝑆̧𝑡𝑖𝑖𝑛𝑡𝑒, 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑢𝑚 𝑠̧𝑖 𝑐𝑒𝑎 𝑑𝑒 𝑆̧𝑡𝑖𝑖𝑛𝑡̧𝑒 𝐸𝑐𝑜𝑛𝑜𝑚𝑖𝑐𝑒. 𝑁𝑢𝑚𝑎̆𝑟𝑢𝑙 𝑎𝑏𝑠𝑜𝑙𝑣𝑒𝑛𝑡̧𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑎𝑖𝑐𝑖 𝑠𝑒 𝑟𝑖𝑑𝑖𝑐𝑎̆ 𝑙𝑎 𝑎𝑝𝑟𝑜𝑎𝑝𝑒 65000 𝑑𝑖𝑛 66 𝑑𝑒 𝑡̧𝑎̆𝑟𝑖 𝑑𝑒 𝑝𝑒 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑒𝑛𝑡𝑒𝑙𝑒 𝑙𝑢𝑚𝑖𝑖.
Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Edilul Andrei Volosevici ne propune si o administratie plina de analfabeți functionali creativi

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinLa data de 03.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul „Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri...

Exclusiv1 zi ago

Catastrofa ecologica din municipiul Câmpina/Colectarea deșeurilor constituie o bombă cu ceas și în Prahova (I)

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPe fondul catastrofelor ecologice din judetul Prahova, problemele de poluare & deseuri se extind si se amplifica. Municipiul Campina...

Exclusiv2 zile ago

INCISIV TV – Televiziunea ta online/Lansare oficiala luni 10 octombrie 2022

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinGrupul de presă INCISIV anunță lansarea pe data de 10.10.2022 a primei televiziuni în flux digital ce poate fi...

Exclusiv3 zile ago

Un tată se luptă pentru copilul său!/Mama, dependentă de cannabis și…directoare a unei instituții din subordinea Primăriei Sinaia!

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinUn proces încâlcit pentru soarta unei fetițe de numai doi ani ar trebui să ducă la o anchetă serioasă...

Exclusiv3 zile ago

Va era dor de Giluela Deaconu – procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Câmpina?

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinFostul procuror Mircea Negulescu „Portocala” se aude dandu-i indicatii colegei de la DNA Ploiesti Giluela Deaconu in sensul ca...

Exclusiv3 zile ago

Reorganizare pentru ”ultimii mohicani” ai „tătuțului” Andrei Volosevici

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPana sa ii loveasca virusul DNA-ului, ”ultimii mohicani” ai „tătuțului” Andrei Volosevici, incercau o reorganizare prin ocuparea unor posturi...

Exclusiv3 zile ago

Nu mai există competenţă de cercetare penală în rândul lucrătorilor de siguranţă publică şi patrulare/Nu vor mai avea repartizate, spre soluţionare, dosare penale

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinDispoziția IGPR nr. 118/2022 ce înlocuieşte şi abrogă Dispoziţia IGPR nr. 23/2015, privind specializarea organelor de cercetare penală ale poliţiei judiciare (competenţele...

Exclusiv5 zile ago

EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinLa data de 26 septembrie, Incisiv de Prahova publica articolul „Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la...

Exclusiv6 zile ago

69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri la masteratul profesional

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinDupă ce în anul 2021, în deja celebra ședință de dialog social  chestorul Minoiu, împuternicit director general DGMRU, ne spunea cu...

Exclusiv1 săptămână ago

Politia Locala Ploiesti este permanent la dispozitia cetateanului, un serviciu operativ in slujba ploiestenilor, pregatita in orice moment de actiune si interventie cu furci si topoare in loc de pistoale

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinNasul edilului a pus pe butuci Politia Locala Ploiesti/Furci si topoare in loc de pistoale? Dupa ce Politia Locala...

Exclusiv1 săptămână ago

„O tara care face un titlu de glorie din numărul dosarelor penale este o țară eșuată!”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin„Nu-mi plac bilanțurile pentru că oamenii sunt reduși la nivelul unor cifre! Avem „n” inculpați trimiși în judecata. Ura!...

Exclusiv1 săptămână ago

Consiliul Local Ploiesti a taxat derapajele edilului Andrei Volosevici/Consilierii locali au trantit proiectele cu „cantec” si „lectia de smecherie” nu a primit nota de trecere

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIncisiv de Prahova a publicat, inainte de sedinta Consiliului Local Ploiesti de ieri, doua articole: „Doua proiecte cu cantec...

Exclusiv1 săptămână ago

Lecție de șmecherie in sedinta Consiliului Local Ploiesti/Mucegaiul și Șmecherii

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinEdilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice...

Exclusiv1 săptămână ago

Maria Floricică, directorul Transport Urban Sinaia, a fost prinsă pe Aeroportul Otopeni cu substanțe interzise în bagaje

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinDirectoarea pleca în vacanță cu familia, iar la un control de rutină, ofițerii antidrog au găsit un pachețel cu...

Exclusiv1 săptămână ago

Doua proiecte cu cantec pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local Ploiesti

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploieşti din data de 27 septembrie 2022 au fost...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!