Connect with us

Actualitate

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Publicat

pe

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi:

Studiul Pro Digital Media

Desi exista intotdeauna noi strategii care sunt introduse pentru a creste vizibilitatea unui website, link-ul nu va disparea in curand. Recomandarile de inalta calitate nu numai ca va ajuta sa va pozitionati mai bine in cadrul SERP-urilor, dar ele au, de asemenea, un impact mare si pozitiv asupra reputatiei generale a site-ului si brand-ului dumneavoastra. In acest sens, marketingul digital nu este diferit de marketingul traditional, deci o strategie eficienta de mobilizare este ceva ce nu puteti face fara.

Cele mai eficiente strategii de comunicare pentru crearea de legaturi

Am vrut sa vedem strategiile de informare si tipurile de continut pe care specialistii din diferite domenii ale marketingului digital le aleg pentru a-si atinge obiectivele de construire a legaturilor. Asadar, Pro Digital Media a chestionat peste 100 de specialisti in SEO si marketing digital.

Sa ne uitam la datele pe care le-au impartasit cu noi proprietarii de SEO, PR-uri, marketing-uri, CEO-uri si proprietarii SMB. Speram ca aceasta va va ajuta sa economisiti timp si efort, permitandu-va sa alegeti cele mai eficiente abordari bazate pe rolul si experienta dumneavoastra de lucru.

Respondentii nostri

Mai mult de jumatate dintre cei chestionati s-au descris ca specialisti SEO. Aproximativ un sfert dintre acestia mentioneaza ca domeniul de responsabilitate include si managementul PR si marketing; acelasi numar de persoane s-au identificat ca directori executivi si proprietari ai SMB. Aceste numere ne spun ca legaturile au mers mult mai departe decat a fi un factor important de clasament pentru SEO, s-au transformat intr-un instrument de marketing universal.

In ceea ce priveste experienta de construire a legaturilor, mai mult de jumatate dintre respondenti s-au considerat ca fiind incepatori, o treime profesionisti si numai 11% s-au considerat experti. Ei erau fie modesti, fie construirea legaturilor este vazuta de multi ca o problema complexa. Combinatiile diferitelor roluri si nivele de experienta s-au dovedit a fi factori determinanti pentru alegerea strategiilor de informare si a continutului folosit pentru a le realiza.

 

Constatarile noastre – Strategii preferate de outreach vs. domeniu de expertiza

Acum vom descompune strategiile preferate de promovare prin rolul de angajare. SEO-urile au specificat ca preferintele lor sunt Guest Posting si Adding Link to Article. Blogger Outreach a ajuns pe locul trei. Primele doua sunt foarte simple si, daca ati facut bine, va pot ajuta sa construiti un portofoliu puternic si robust de backlink.

Majoritatea specialistilor in PR si-au dat de asemenea votul pentru Blogger Outreach, ceea ce nu a fost surprinzator avand in vedere specificul activitatii lor. Adaugarea link-ului la articol a fost a doua strategie cea mai populara, urmata de posturi sponsorizate cu o marja mica. Specialistii in PR se ingrijesc de reputatia marcii si din acest motiv ei aplica cea mai larga gama de abordari.

Majoritatea respondentilor responsabili cu functia de marketing au enumerat adaugarea link-ului la articol drept cea mai puternica strategie de mobilizare. Acestia au dat a doua pozitie la Guest Posting, iar al treilea la Blogger Outreach. Pentru managerii de marketing, crearea de link-uri este doar una dintre multele modalitati de a creste traficul de referinta si numarul de mentiuni si de a atrage conducatori catre site-urile lor. Acest lucru ii face mai selectivi atunci cand vine vorba de alegerea strategiei corecte de mobilizare.

CEO-urile si proprietarii SMB au ales, de asemenea, adaugarea de link-uri catre articole si blogger Outreach. Toate celelalte strategii de mobilizare au obtinut scoruri mai mult sau mai putin egale. Crearea legaturilor la nivelul C pare sa aiba legatura cu simplitatea si metodele dovedite in timp.

 

Formate de continut preferate vs zona de expertiza. Iata optiunile respondentilor nostri.

Specialistii SEO folosesc in mod activ intreaga gama de continut, insa considera Longreads cel mai eficient, urmat de Research and Infographics. Minoritatea voturilor pentru SEO a mers la Podcasturi si Webinarii, care sunt relativ dificil de realizat. Jumatate dintre respondentii care lucreaza in domeniul managementului relatiilor cu publicul si al marketingului au ales cercetarea ca fiind cel mai eficient mod de a obtine legaturi. Al doilea loc a fost impartit intre Longreads si Press-releases. Motivul din spatele acestei alegeri este evident – cercetarea este, mai presus de toate, un declansator de PR si acelasi lucru se aplica si comunicatelor de presa.

CEO-urile si proprietarii SMB au considerat, de asemenea, ca Longreads sunt eficiente pentru constructia de link-uri, dar, spre deosebire de ceilalti, au dat locul doi la Infographics si locul al treilea la raspunsurile scurte. Cei mai multi dintre incepatori au identificat adaugarea link-ului la articolul drept strategia lor preferata de promovare, postarea oaspetilor fiind pe plan secundar.

Expertii, de asemenea, folosesc adaugarea link-ului in articol, dar considerati ca  articolele SEO Guest Post este mai eficienta deoarece are mai multe conexiuni si stie cui sa ceara continut unic. Expertii opteaza pentru Guest Posting si cu Blogger Outreach. Aceste strategii implica contactul personal si ofera o mare varietate de continut.

Impactul experientei de construire a legaturilor in alegerea formatului de continut. Parerile au fost impartite.

Link-urile de construire a legaturilor testeaza in mod activ potrivirea diferitelor tipuri de continut pentru obiectivele lor, insa majoritatea au ales ca principale metode de castigare legaturile lungi si comunicatele de presa.

Pe masura ce castiga mai multa experienta, ei trec la Cercetare. In acest stadiu, specialistii in construirea legaturilor par sa devina suficient de curajosi pentru a-si lua sansele cu un tip relativ complicat de continut, deoarece creste semnificativ sansele lor de succes.

Concluzie. Deci, aici sunt strategiile noastre TOP 3 outreach: Blogger Outreach, Guest Posting si Adding Link to Article (adaugarea link-ului la articol). In functie de rolul si experienta dumneavoastra in domeniu, puteti cadea fie intr-o rutina, fie incercati o noua abordare. Cea mai usoara dintre acestea este sa adaugati un link la un articol. Este rapid si nu necesita abilitati speciale, apoi treceti la celelalte doua strategii de mobilizare.

 

De ce trebuie sa tineti cont inainte de a va planifica strategia: Sfaturi pentru experti

Amintiti-va ca construirea de legaturi nu este rezultatul final. Creearea legaturilor este, de obicei, legata de dorinta de a creste clasamentele care sunt legate de o rata de click asteptata, care este, de asemenea, legata de o rata de conversie asteptata, care este apoi legata de vanzari. Inainte de a incepe o campanie de construire a link-urilor intrebati care sunt rezultatele la care se asteapta. Trebuie sa va asigurati ca persoanele pe care le alegeti sunt de incredere, sa aveti un public interesat de articol si sa aveti cel putin o probabilitate de conversie. Uita-te la imaginea de ansamblu atunci cand cauti bloggeri.

 

Dezvoltarea strategiei proprii

In lumea marketingului digital, greselile sunt comune si desi este posibil sa pierdeti timp si bani, exista intotdeauna si ceva de invatat. Unii prefera sa urmareasca greselile concurenei pentru a obtine perspective in loc sa-si asume riscuri. Indiferent de calea pe care o alegeti, formarea unei strategii proprii va necesita efort. Pro Digital Media este aici pentru a va oferi strategii predefinite de outreach si mii de perspective de construire a legaturilor pentru fiecare dintre domeniile in care excelati.

Instrumentele noastre va vor ajuta, de asemenea, sa va mentineti profilul curat, sa va ajutati sa va comparati profilul cu cel al concurenei si sa descoperiti oportunitati suplimentare de promovare in toate etapele de construire a legaturilor. Daca sunteti, de asemenea, interesati sa va consolidati eforturile de construire a legaturilor, comparand profilurile de backlink ale concurentei dumneavoastra, puteti incerca instrumentele noastre Link Building si Backlink Gap.

 

Strategii de mobilizare pentru crearea de legaturi:

  • Directorul / Catalogul este un loc frumos pentru a obtine link-uri rapid si usor. Puteti sa contactati editorii pentru a va afisa informatiile pentru o mica taxa sau chiar fara costuri.
  • Adaugarea unui link la un articol garanteaza aproape ca aceasta legatura nu va fi devalorata de Google, deoarece va asigurati ca articolul este legat de produsul sau serviciul dumneavoastra
  • Revendicarea mentiunilor nesolicitate este o strategie relativ simpla, deoarece va cereti sa adaugati un link la o mentiune deja existenta a marcii dumneavoastra. Acestea necesita totusi o cautare avansata pentru a gasi.
  • Recuperarea pierderilor de backlink este o alta abordare simpla, dar pastrarea atentiei asupra numarului tot mai mare de backlink-uri poate deveni mai degraba consumatoare de timp, mai ales daca o legatura a fost pierduta cu mult timp in urma.
  • Link Roundups / Resource Pages. Concurenta pentru link-uri poate fi relativ ridicata, dar daca o castigi, ai putea avea publicul tinta acolo unde doresti.
  • Revizuirea produsului este o alta sursa de legaturi bune. Trebuie sa identificati bloguri sau site-uri de incredere care au sectiuni de revizuire a produselor si sunt strans legate de afacerea dumneavoastra (analiza competitiva) si contactati proprietarii acestora, solicitandu-i sa va promoveze produsele.
  • Guest Posting pentru link-uri este considerata controversata de unii, dar functioneaza bine, mai ales daca intr-adevar oferiti un post bun.
  • Mesajele sponsorizate pot parea prea scumpe, dar pot spori serios gradul de constientizare a marcii dumneavoastra, daca sunt scrise de catre factorii de influenta sau liderii de opinie.
  • Blogger Outreach lucreaza in prezent la fel ca invitarea criticilor de alimente pentru a va gusta masa si va functiona numai daca continutul pe care il oferiti este cu adevarat exceptional.
  • Lista locala este o caracteristica minunata lansata de Google My Business. Cei care lucreaza direct cu clientii lor pot acum sa aleaga dintr-o gama larga de categorii si sa adauge legaturi directe cu comenzi online, meniuri, recenzii etc.

 

Tipuri de continut pentru crearea de legaturi

  • Longread – cel mai bun mod de a-ti spune povestea, dar numai daca esti un bun scriitor.
  • Video – o garantie a ratei ridicate a angajamentului datorita confortului formatului.
  • Podcast / Webinar – cheia dumneavoastra pentru a atrage specialisti din domeniul dumneavoastra de interes.
  • Raspuns scurt – un semn pentru clientii actuali si potentiali care va intereseaza.
  • Cercetare – sansa dumneavoastra de a demonstra cunoasterea zonei tinta si de a spori credibilitatea marcii dumneavoastra
  • Infographics – o tactica draguta pentru taierea unei povesti lungi si prezentarea unei imagini mai mari.
  • Comunicat de presa – un lucru care poate aduce o publicitate buna, dar exista intotdeauna un risc ca Google sa devalorizeze legaturile pe care le considera irelevante.

Aveti inca intrebari legate de construirea de link-uri? Nu ezitati sa ne intrebati.

Actualitate

Descopera secretul taierilor precise si eficiente!

Publicat

pe

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Panza circular pentru debitare, unelte esentiale pentru procesarea lemnului in atelierele de productie sau in bricolaj. Ele pot fi utilizate pentru a taia cu precizie materiale precum PAL, MDF sau lemnul comercial. Site-ul UtilajExpert.ro comercializeaza o gama variata de panze de circular, cu diametre si grosimi diferite, pentru a se potrivi nevoilor dvs. de prelucrare a lemnului.

Panzele de circular sunt fabricate din materiale de inalta calitate, astfel incat sa poata rezista la uzura si la forta generata de taiere. De asemenea, acestea sunt proiectate pentru a oferi taieri precise, fara a lasa marcaje sau aschii in materialul taiat. UtilajExpert.ro ofera panze de circular pentru diferite tipuri de taieri, inclusiv taieturi cu dinti alternativi sau taieturi cu dinti ascutiti.

Atunci cand achizitionati o panza circular de la UtilajExpert.ro, puteti fi sigur ca primiti un produs de calitate, la preturi accesibile. Site-ul ofera asistenta pentru a va ajuta sa alegeti panza de circular potrivita pentru proiectul dvs. De asemenea, UtilajExpert.ro ofera garantie pentru produsele sale, astfel incat sa puteti fi sigur ca primiti un produs durabil si de calitate.

Pe UtilajExpert.ro, gasiti panze de circular pentru diferite tipuri de utilaje, precum fierastraie stationare,  fierastrau circular pendular sau freze lemn. Indiferent de tipul utilajului dvs., acestea va vor oferi rezultatele dorite pentru prelucrarea lemnului.

Panzele de circular pot fi utilizate pentru taierea mai multor tipuri de materiale, inclusiv PAL, MDF si lemn. PAL-ul, sau placa de aglomerat, este un material popular utilizat in industria mobilierului sau in constructii. MDF-ul, sau placa de fibra, este utilizat pentru fabricarea unui numar mare de produse, inclusiv mobilier, usi si ferestre. Lemnul comercial este utilizat in constructii, in special in ceea ce priveste grinzile si dulapi.

O panza circular poate fi achizitionata in diferite grosimi, astfel incat sa se potriveasca nevoilor dvs. de taiere. De exemplu, pentru taierea materialelor mai groase, este recomandat sa achizitionati o panza de circular cu o grosime mai mare, in timp ce pentru materiale mai subtiri, o panza de circular mai subtire va fi suficienta.

In plus, panzele de circular de la UtilajExpert.ro sunt fabricate cu tehnologii moderne, astfel incat sa ofere taieri precise, fara a deteriora materialul. Acestea sunt, de asemenea, usor de utilizat si au un design ergonomic, astfel incat sa poata fi manevrate cu usurinta.

In concluzie, achizitionarea  de panze circular de la UtilajExpert.ro este o investitie inteligenta, care va va oferi taieri precise, eficiente si de calitate. Site-ul ofera o gama larga de produse, la preturi accesibile, astfel incat sa puteti gasi panza de circular potrivita pentru nevoile dvs. De asemenea, asistenta tehnica oferita de UtilajExpert.ro va fi intotdeauna disponibila pentru a va ajuta sa alegeti panza de circular potrivita.

Citeste in continuare

Actualitate

Luceafărul poeziei românești n-a convenit sistemului și a fost lichidat cu supradoze de mercur

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

O serie de scriitori, filosofi, poeți au prevestit prezentul pe care îl trăim. Întrebarea este dacă vizionarismul lor a fost premeditat sau abstractul minții lor a coincis cu realitatea viitoare? Li s-a impus o agendă de către cârmuitorii lumii? E subiectul care freamătă mintea multor contemporani.

Filosofii au prefigurat o minunată lume nouă. Am prezentat cartea cu acest titlu a lui Aldous Huxley. A descris sedativele cu douăzeci de ani înainte de apariția lor. George Orwell a prevăzut ghetoul digital, ce se prefigurează astăzi, sistemele de supraveghere, ecranele uriașe ale propagandei. H.G. Wells a prevestit apariția bombei atomice, înainte de primul război mondial. Și Mihai Eminescu a precumpănit teoria relativității, dezvoltate ulterior de savantul Albert Einstein. Dean Koonze, în romanul „Ochii întunericului,” apărută în 1981, a descris cu lux de amănunte scăparea unui virus dintr-un laborator chiar din Wuhan.

A făcut parte Aldous Huxley din cluburile de eugeniști? Fratele lui făcea parte dintre acei adepți ai teoriei sociale, care susținea că specia umană se poate perfecționa prin îmbunătățirea geneticii, folosind diferite mijloace de intervenție. Igor Sikorsky, inventatorul elicopterului, apărut prima oară în 1939, a recunoscut că s-a inspirat din cartea lui Jules Verne. „Dacă un om își poate imagina ceva, un alt om poate face ca acel lucru să devină realitate,” avea să spună inginerul de aviație.

Pe Muntele Adevărului de lângă Ascona, ideologul lui Bela Kun, György Lukács, a proiectat asistat de un om cu bani emanciparea drepturilor minorităților, înainte de anul 1920. Ulterior, ideile sale s-au transformat în ideologie. Era un marxist luminat. Voia să înlocuiască lupta de clasă cu lupta între subculturi. Prezentul îi confirmă aspirațiile. Gustave le Bon a lansat ipoteza, încă din 1895, că masele nu gândesc și se lasă conduse de către lideri charismatici. Oamenii sunt în stare la cele mai mari sacrificii, dacă li s-au activat instinctele de turmă. Și ce a urmat i-au confirmat argumentele științifice.

Mai are sens să povestim în ce condiții a scris Niccolò Machiavelli „Principele”? Era izolat în San Casciano. Lucra la o istorie a generalilor Imperiului roman. Dar pentru a-l ajuta pe bunul său prieten Lorenzo de Medici să-și recapete poziția de secretar al Republicii florentine, a scris-o în câteva săptămâni. Astăzi, lucrarea fundamentează principile de bază ale organizării politice. „Scopul scuză mijloacele,” se spune și azi. Cinismul, vicleșugul, minciuna, lipsa de scrupule constituie esența pură a machiavelismului.

E destul să stimulezi orgoliul cuiva și el e în stare să sfâșâie pe ceilalți, în numele unui fals ideal. Spiritul de turmă a fost mereu folosit de liderii venali ai istoriei Internetul de azi, în ceea ce oamenii de știință de la Edinburgh prefigurau „camera ecourilor,” este instrumentul cel mai util de cultivat nu doar gregaritatea, ci și spiritul de turmă.

„Viitorul muncii constă în structuri diverse, participative, deținute și operate de părțile interesate, ore de lucru mai scurte și mai mult timp pentru dezvoltarea inteligenței sociale (de exemplu, împărtășirea, îngrijirea, crearea și învățarea). Munca repetitivă va fi efectuată de roboți, software și Inteligența Artificială. Ca urmare, este esențial ca proprietatea să fie comună, astfel încât inegalitățile sociale să nu mai existe. Lucrătorii digitali vor lucra din ce în ce mai mult de acasă sau de la birouri virtuale, conectate la coorganisme prin platforme dedicate,” scrie în misiunea organizației Nesta, finanțată de marile companii de soft.
Hardurile le fac chinezii, iar softurile, inteligenții lumii, pare-se după principiul machiavelian.

Recent, ne-a căzut în brațe „Absolescența Omului,” a filosofului german Günther Anders care, după zece ani de la încheierea celui de-al doilea război mondial, a formulat ipoteza condiționării colective, ca stimul de acțiune al grupurilor sociale. El prefigura minunata lume nouă, fără educație, condusă de instrumente ale ingineriilor sociale, a sexismului debordant și promovarea jocurilor sociale. Totul cu scopul ca omul să nu mai gândească. Să nu mai aibă idei proprii! De aceea a fost restricționat de la publicare în engleză, fiind considerat de întemeietorul Școlii de la Frankfurt, Herbert Marcuse, un „pesimist incorigibil.”

Filosoful vorbea în anul 1954 despre suflet în cea de-a doua revoluție industrială. Azi, Karl Schwab ne explică, în „Marea resetare,” cum va arăta lumea de mâine a cipaților și decerebraților, slugi umile ale Norii Cârmuiri Mondiale. Absolescența e acea stare a organismului uzat, decrepit și prea dependent de tradiționalism.

Prima revoluție industrială a proiectat clasa muncitoare, pe care Marx n-a reușit să o ducă în Rai, a doua revoluție – revoluția tehnologică – a mărit ecartul dintre structurile sociale. A treia revoluție, ca cea din zilele noastre, prefigurează individul asistat de gadget-uri și de rețele nevăzute, tot mai troglodit, intitulată de cerberi „Generația trezită.” Toate se leagă. Dar nu am priceput dacă Orwell a lucrat pentru MI 5, Hamingway pentru CIA, Aldous Huxley a fost șantajat pentru uzul și traficul de droguri? Tot ce cunoaștem e că Luceafărul poeziei românești n-a convenit sistemului și a fost lichidat cu supradoze de mercur.

Marius Ghilezan

Citeste in continuare

Actualitate

Răspunsul ANAF e că niciuna nu are datorii către statul român

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

(Preluare Inpolitics):

Surpriză maximă într-o chestiune agitată a ultimei perioade: contrar informațiilor vehiculate în spațiul public, marile companii austriece din România nu înregistrează datorii restante la bugetul statului. În ce privește companiile mai mici, cca.o treime dintre ele au asemenea datorii, dar suma totală e cel puțin modestă, mai puțin de 80 de milioane de euro.

Printr-o interpelare parlamentară, deputatul AUR Antonio Andrușceac a cerut săptămînile trecute ministerului Finanțelor să confirme dacă e real că cele mai mari 11 companii austriece din România, nominalizate explicit, în frunte cu OMV Petrom, au datorii imense către bugetul statului, de aproape 20 de miliarde de euro.

Răspunsul ANAF e că niciuna nu are datorii către statul român, cu o excepție specială, care e în dezbaterea justiției.

”În ceea ce privește analiza punctuală a celor 11 companii cu capital austriac, precizăm că Raiffeisen Bank (CUI 361820), OMV Petrom (CUI 1590082), BCR Bank (CUI 361757), Immofinanz Services (CUI 21581305), XXXLutz Properties (CUI 22383497), Julius Meinl Romania (CUI 558580), HS Timber Productions 5 SRL (CUI 14554103), Red Bull Romania SRL (CUI 16539193), Parr Construct SRL și STRABAG (CUI 6891914) nu înregistrează obligații bugetare restante.
S.C. Uniqa Asigurari S.A. (CUI 181363) înregistrează obligații fiscale în valoare de 12,6 milioane lei, suma reprezentând o amendă contestată în instanță.
Referitor la redevențele neplătite de societatea OMV Petrom S.A., menționăm că aceasta nu înregistrează redevențe petroliere neachitate. În perioada 2018-2022 au fost declarate și achitate redevențe în valoare de 4,82 milioane lei” se arată în răspunsul ANAF.

i7863A

În rîndul restului firmelor austriece din România există, totuși, datornici, confirmă ANAF, dar datoria totală e de mai puțin de 400 de milioane de lei:

”La data de 30 noiembrie 2022, un număr de 2.915 contribuabili cu capital majoritar austriac figurează în baza de date a ANAF, din care un număr de 2.021 de contribuabili nu înregistrau obligații fiscale restante. Un număr de 894 înregistrau obligații fiscale neachitate la bugetul general consolidat, în sumă de 391,8 milioane lei, din care:
50 de contribuabili au accesat facilități fiscale conform prevederilor legale în sumă de 45,6 milioane lei;
502 contribuabili înregistrau arierate în sumă de 21,5 milioane lei, pentru care s-a demarat procedura de executare silită;
100 contribuabili înregistrau arierate nerecuperabile cu sume de 192,6 milioane lei (arieratele nerecuperabile reprezintă obligații bugetare restante pentru care organele fiscale nu pot începe sau continua măsuri de executare silită, creanțele debitorilor pentru care s-a dispus suspendarea executării silite de către instanța judecătorească, obligațiile fiscale restante ale contribuabililor sub incidenta Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare, obligațiile fiscale restante ale contribuabililor pentru care s-a declarat procedura de insolvabilitate fără venituri/bunuri următoare, creanțele debitorilor pentru care s-a instituit administrarea specială, etc.).” se mai arată în adresa secretarului de stat Alin Chițu.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi la Penitenciarul Ploiesti (II)/Promo – azi, orele 19.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinSub sloganul pleacă ai noștrii,  vin ai noștrii , noi rămânem tot ca proștii !… ANP si MJ vor...

Exclusiv8 ore ago

Depozitul ilegal de combustibil cu tone de păcură și produse petroliere a fost descoperit de acum cativa ani de zile cand BCCO Prahova sesizase DNA ST Ploiesti/Dosarul a fost ingropat de procurorul Negulescu Mircea?

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinNoi detalii despre mafia procurorului ”Portocală” ies la iveală! Firma unde a lucrat cu carte de muncă Mircea Negulescu,...

Exclusiv9 ore ago

Reacția Poliției Române la problemele semnalate cu privire la uniformă: “…polițiștii nu știu să poarte corespunzător uniforma”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin Ceea ce inițial credeam că e o glumă, s-a adeverit a fi confirmarea că Nu există bancuri cu...

Exclusiv1 zi ago

VOM publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala: vom devoala cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi, pe romaneste spus, cu documente si bazat pe hotararea unui magistrat! (I).

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinServiciile secrete  conduc sistemul penitenciar sau Ministerului Justiției si tolerează cu bună știință anumite interferențe?

Aveti un Pont1 zi ago

VOM publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala: vom devoala cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi, pe romaneste spus, cu documente si bazat pe hotararea unui magistrat!/PROMO/Orele 14.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinLa orele 14.00, ziarul Incisiv de Prahova va publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala,...

Exclusiv1 zi ago

Fostul procuror Negulescu Mircea implicat in mafia deseurilor/Ludovic Orban „tinta” in miscare in urma perchezitiilor din Prahova/Nasul si Finul din Prahova

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPeste 60 de percheziții au fost desfășurate de polițiștii economici de la sectorul 2 al Capitalei în București Ilfov...

Exclusiv1 zi ago

Valentin Stefan si combinatiile cu iz penal de la conducerea Postei Romane (II)

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPrintr-o decizie a conducerii Companiei Posta Romana se desemnează o comisie condusă de Ovidiu Călin, să prelungească contractele de...

Actualitate2 zile ago

4 sfaturi utile pentru sustinerea sanatatii mintale in timpul pandemiei de COVID-19 și după aceasta perioada

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPandemia care a aparut inca de la inceputul anului 2019, a generat multa panica in randul oamenilor, care au...

Exclusiv3 zile ago

De la „Bomba ecologica de la Pleasa” la pacura si …dosarul penal de la Parchetul General

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIeri, peste 60 de percheziții au fost desfășurate de polițiștii economici de la sectorul 2 al Capitalei în București...

Exclusiv3 zile ago

O dovada de tampenie institutionala este secretizarea ROF-urilor unitatilor de politie

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin Potrivit, art.5 (1) litera a) din Legea 544/2001 (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice...

Exclusiv3 zile ago

E posibil MODIFICARE RSLD ( OMJ 4800/2018)?

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinZilele acestea ne aflăm la finalul unui alt demers, acela de modificare a RSLD-ului, fapt ce va putea face...

Exclusiv3 zile ago

După ce contrabandiștii cu țigări au constatat că folosirea dronelor sau a elicopterelor nu este una eficienta pe timp de iarnă, au trecut la un nivel rudimentar – low level

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin Pe principiul „di, di, di murgule, di”, aceștia au legat mai multe crengi de brad în spatele unui...

Exclusiv4 zile ago

Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/”Bai vino maine cand esti treaz ca deja ai venit beat si esti prost”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIn acest serial, asa cum am precizat ca vom publica inregistrari audio urmate de documente pentru ca opinia publica sa...

Actualitate5 zile ago

Noi inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/ Maine, 03.02.2023, orele 12.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIncisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara organizata, intr-un serial, în ...

Exclusiv5 zile ago

Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (I)/”Am vorbit cu asta care-i sef la Politia Locala, cu Albu…”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIncisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara organizata, intr-un...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!