Connect with us

Actualitate

CCR a RESPINS TOATE exceptiile invocate de PNL, iar in cazul ICCJ a RESPINS 6 exceptii si a ADMIS 4 (2 dintre aceste articole erau propuneri facute de CSM)/ Nu va mai lasati mintiti si folositi!

Publicat

pe

Curtea Constitutionala a decis pe data de 23 ian. 2018 cu privire la exceptiile de neconstitutionalitate cu care a fost sesizata de PNL si ICCJ privind modificarile facute de Parlament la Legea 304/2004, a organizarii judiciare. Legea 304/2004 este una dintre cele trei „legi ale justitiei”, legi a caror modificare a starnit mari controverse in aceasta perioada.

Ce a decis CCR? Pe scurt, CCR a RESPINS TOATE exceptiile invocate de PNL, iar in cazul ICCJ a RESPINS 6 exceptii si a ADMIS 4 (2 dintre aceste articole erau propuneri facute de CSM).

Pe larg:

  1. CCR a RESPINS criticile referitoare la neconstitutionalitatea extrinseca a legii de modificare a Legii 304/2004, critici facute de PNL.

Cu alte cuvinte, CCR a validat existenta si activitatea „Comisiei Iordache”. Daca admiteau aceasta exceptie extrinseca, cadea toata legea din motive de procedura legislativa. De exemplu, un motiv extrinsec de neconstitutionalitate este incalcarea bicameralismului.

PNL a folosit aceleasi argumente pentru criticile extrinseci de neconstitutionalitate la toate cele trei legi. Daca in acest caz a fost respinsa, se va respinge si in celelalte doua cazuri.

  1. Au fost RESPINSE exceptiile de neconstitutionalitate pentru articole:
  2. a) obligativitatea redacatarii hotararilor in 30 de zile. „În cazuri temeinic motivate, termenul poate fi prelungit cu câte 30 de zile, de cel mult două ori.” (pct. 5 din Lege) Exceptia a fost invocata de ICCJ.

Acest articol e coroborat cu un altul din Legea 303/2004, unde se spune ca nemotivarea in timp e abatere disciplinara. Ca atare, in maxim 90 de zile orice hotarare va trebui motivata. Acesta e un progres enorm, deoarece in prezent exista hotarari judecatoresti nemotivate si dupa un an.

  1. b) „Contestaţiile împotriva hotărârilor pronunţate de judecătorii de drepturi şi libertăţi şi judecătorii de cameră preliminară de la curţile de apel şi Curtea Militară de Apel, completul de judecată este format din 2 judecători.” (pct. 14 din Lege) Exceptia a fost invocata de ICCJ.

ICCJ a sustinut ca avand 2 judecatori in complet, in loc de 1, s-ar incalca dreptul la un proces echitabil. Adica mai multi judecatori care se apleaca asupra cauzei si o hotarasc nu ar fi o garantie in plus pentru o solutie mai corecta, conforma cu legea, ci o incalcare a dreptului la un proces echitabil al partilor. Ceva de noaptea mintii.

  1. c) „Sistemul de repartizare aleatorie a cauzelor pe complete de judecată se auditează extern, la fiecare 2 ani, sub conducerea Ministerului Justiției și cu implicarea societății civile și a organizațiilor profesionale ale magistraților. Concluziile auditului sunt publice.” (pct. 26 din Lege) Exceptia a fost invocata de ICCJ.

Pe scurt, ICCJ nu dorea ca cineva sa verifice sistemul de repartizarea aleatorie. Exceptia a fost respinsa, astfel ca acest sistemul va putea fi expertizat intr-un mod transparent. O asfel de auditare nu poate fi decat benefica dupa ce, in ultimii ani, sistemul de repartizare aleatorie a cauzelor a fost criticat si contestat public.

  1. d) „Apelurile și recursurile se judecă în complet format din 3 judecători, cu excepţia cazurilor în care legea prevede altfel.” (pct. 30 din Lege) Exceptia a fost invocata de ICCJ.

Prin acest articol a crescut, de fapt s-a revenit la completele din apel formate din 3 judecatori, asa cum e peste tot in lumea civilizata. Completele de apel au numar impar, ca sa nu te apuci sa reiei judecata daca 2 judecatori nu cad de acord si fac complet de divergenta.

ICCJ a spus ca sa ai complet de 3 judecatori se incalca dreptul la un proces echitabil la persoanei. Repet, bezna mintii. Cei de la ICCJ confirma inca odata ca isi trag seva dreptului din operele lui Lenin si Stalin.

  1. e) Infiintarea Secției pentru Investigarea Infracțiunilor din Justiţie. (pct 45 din Lege). Exceptii au fost invocate atat de PNL cat si de catre ICCJ, insa ambele au fost respinse.

ICCJ a sustinut ca este discriminatoriu sa creezi o sectie care sa investigheze numai anumite persoane. Evident, afirmatia este nefondata, deoarece exista si in prezent parchete militare, unde investigarea e dupa calitatea persoanei. Argumentele ICCJ au fost respinse.

PNL a sustinut ca prin aceasta sectie s-ar lua atributii de la DNA, ceea ce ar incalca MCV-ul. Mai mult, a spus ca prin interzicerea detasarii si delegarii in cadrul acestei sectii, precum si prin faptul ca CSM-ul numeste procurorii din cadrul sectiei si procurorul-sef sectie „îi conferă o independenţă totală”.

Cum am mai explicat intr-o postare, dupa ce au urlat ca aceasta sectie va fi sub control politic, la CCR au spus ca sectia e „independenta total”. In opinia PNL faptul ca judecatorii si procurorii pot fi cercetati penal doar de catre procurori care prezinta reale garantii de independenta este o problema si nu faptul ca pana acum au fost anchetati de procurori cu vechime minima detasati sau delegate de pe la judecatorii anonime pentru ca asa a vrut Kovesi. Argumentele PNL au fost respinse ca nefondate.

  1. f) „Statele de funcţii şi de personal pentru curţile de apel, tribunale, tribunale specializate, judecătorii şi parchete se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei.” (pct. 62 din Lege) Exceptia a fost invocata de PNL.

PNL a sustinut ca prin scoaterea avizului CSM de aprobare a statelor de functii s-ar incalca independenta justitiei.

Daca PNL-ul nu facea propaganda ieftina in comisie si studia, ar fi vazut ca aceasta modificare din articol a fost propusa de insusi CSM, fiind chiar votata cu unanimitate in Comisia 1 a CSM.

CCR a respins critica PNL, poate pe motiv ca e o chestiune de oportunitate.

  1. Au fost ADMISE urmatoarele exceptii de neconstitutionalitate:
  2. a) Inlocuirea listei cu instantele, de la art. 2 alin. (2), cu o definitie a modului cum „se realizeaza” justitia. (pct. 2 din Lege) ICCJ a sustinut ca textul creaza paralelism, deoarece un text similar este la art. 7.

Tin minte dezbaterea din Comisie, si a fost acolo un scandal intre PNL si PSD. Au modificat textul de la art. 7 dar in circul respectiv, facut de USR si intretinut de PNL, au scris ca se modifica art. 2. Din acest motiv noua prevedere de la art. 2 alin. (2) era similara cu cea deja existanta la art. 7.

Evident, CCR a admis critica ICCJ pe motiv ca „creează paralelisme normative, preluând soluții legislative deja existente în actul normativ, ceea ce este de natură a-i afecta structura, concizia și unitatea conceptelor pe care acesta le utilizează”, ceea ce e foarte corect.

Textul se poate remedia spunand ca aceasta modificare se refera la art. 7 nu la art. 2.

  1. b) „Hotărârile secţiilor pot fi atacate la secția de contencios administrativ a curții de apel, conform dreptului comun.” (pct. 4 din Lege)

Textul initial spunea ca Plenul CSM judeca contestatiile sectiilor. Acum s-a mers pe ideea de a contesta hotararile sectiilor direct in instanta.

ICCJ a invocat ca temei de neconstitutionalitate faptul ca textul de mai sus nu spune clar hotararile caror sectii pot fi atace la curtea de apel, acest lucru creand confuzie.

CCR a admis critica ICCJ, spunand ca este neclar „dacă este vorba despre secții ale Consiliului Superior al Magistraturii, secții ale unor instanțe de judecată sau secții ale altor organisme sau autorități”.

Textul se poate remedia foarte simplu adaugand ca e vorba despre sectiile CSM.

  1. c) „Contestaţiile formulate împotriva hotărârilor pronunţate în materie penală de către judecătorii şi tribunale în cursul judecăţii în primă instanţă, de către judecătorii de drepturi şi libertăţi şi judecătorii de cameră preliminară de la aceste instanţe se soluţionează în complet format din 2 judecători.” (pct. 29 din Lege)

ICCJ a invocat ca temei de neconstitutionalitate faptul ca textul de mai sus il contrazice pe cel din alineatul anterior, care vorbeste despre complet cu 1 judecator, lipsind astfel textul de claritate.

CCR a admis aceasta critica deoarece „creează incertitudine în procesul de aplicare a legii”.

Propunerea a fost facuta de catre CSM.

Problema se poate remedia abrogand alineatul anterior, care vorbeste despre completul de 1 judecator.

  1. d) „Preşedintele curţii de apel poate dispune ca, la instanţele cu volum mare de activitate din circumscripţia curţii de apel, să fie încadrate persoane, foşti judecători care şi-au încetat activitatea din motive neimputabile, pentru redactarea proiectelor de hotărâri judecătoreşti.” (pct. 61 din Lege)

ICCJ a invocat faptul ca „acest articol, prin lipsa de precizie şi claritate a redactării, se situează în afara cadrului impus de exigenţele constituţionale referitoare la previzibilitatea legii, textul fiind lacunar asupra unor aspecte precum: condiţiile în care vor fi încadrate persoanele despre care se face vorbire în acest articol, statutul lor profesional, etc”.

CCR a admis critica ICCJ, insa pentru alte motive, respectiv: „Curtea a reținut că redactarea hotărârii judecătorești, actul final şi de dispoziţie al instanţei prin care se soluţionează cu autoritate de lucru judecat litigiul dintre părţi, este rezultatul activității de deliberare, desfășurată în secret, la care participă doar judecătorii care au calitatea de membri ai completului în faţa căruia a avut loc dezbaterea. Motivarea hotărârii judecătorești este un act inerent funcției judecătorului cauzei, constituie expresia independenței sale și nu poate fi transferată către o terță persoană. Motivarea nu constituie doar premisa unei bune înțelegeri a hotărârii, dar și garanția acceptării sale de către justițiabil, care se va supune actului de justiție având încrederea că nu este un act arbitrar. Ea reprezintă un element esenţial al hotărârii judecătoreşti, o puternică garanţie a imparţialităţii judecătorului şi a calităţii actului de justiţie, precum şi o premisă a exercitării corespunzătoare de către instanţa superioară a atribuţiilor de control judiciar de legalitate şi temeinicie. Or, în condițiile în care hotărârea judecătorească ar fi redactată/motivată de o altă persoană decât judecătorul cauzei, justițiabilul este lipsit tocmai de aceste garanții. În consecință, Curtea a constatat că dispozițiile legale criticate sunt neconstituționale, contravenind dispozițiilor art.21 alin.(3), art.124 și art.126 alin.(1) din Constituție.”

Propunerea aceasta a fost facuta de catre CSM.

Problema se poate rezolva foarte simplu eliminand acest text din lege.

In concluzie, dupa cum vedeti, toate criticile de neconstitutionalitate admise tin de tehnica legislativa privind claritatea textului, si nicidecum de chestiuni ce ar incalca „independenta justitiei” ori „separatia puterilor in stat”, slogane si ingrijorari pe care le-a invocat si intretinut la foc continuu propaganda securistoida.

Pe scurt, CCR a respins TOATE exceptiile invocate de PNL, iar in cazul ICCJ a RESPINS 6 si a ADMIS 4.

Uitati-va inapoi la toate articolele de propaganda, la toti marii „experti” in justitie din presa si de la TV care urlau ca va crapa statul de drept, la ambasade ori articole din presa straina care nu mai puteau de grija „independentei justitiei” ca sa va dati seama singuri cat s-a putut minti si manipula.

Nu va mai lasati mintiti si folositi! ( Chris Terhes, presedintele Romanian Community Coalition, cunoscuta in Romania si sub numele de „Coalitia romanilor pentru combaterea coruptiei).

Comunicatul CCR poate fi accesat aici: https://www.ccr.ro/noutati/COMUNICAT-DE-PRES-281

 

Actualitate

Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România: Calitate și Performanță Garantată

Publicat

pe

conveioare romania

SKBS România se afirmă pe piața echipamentelor industriale printr-o diversificată gamă de conveioare și lifturi hidraulice, proiectate pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor de logistică și producție. În acest articol, vom analiza avantajele și caracteristicile acestor echipamente, explicând de ce SKBS România este partenerul de încredere pentru afacerea ta.

De ce să Alegi Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România?

Fiabilitate și Rezistență

Produsele SKBS România sunt recunoscute pentru durabilitatea lor, fiind fabricate din materiale de înaltă calitate. Aceste echipamente sunt concepute să reziste în condiții de utilizare intensivă, garantând o funcționare pe termen lung fără probleme.

Eficiență Operațională Superioară

Gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România este optimizată pentru performanță maximă. Datorită tehnologiei avansate, aceste echipamente permit manipularea rapidă și eficientă a materialelor, reducând timpul de operare și costurile asociate.

Adaptabilitate și Versatilitate

Indiferent de dimensiunea și tipul materialelor transportate, gama de conveioare și lifturi hidraulice oferită de SKBS România poate fi personalizată pentru a satisface nevoile specifice ale fiecărei afaceri. Aceste soluții flexibile maximizează eficiența și productivitatea.

Tipuri de Conveioare Disponibile la SKBS România

Conveioare cu Bandă

Concepute pentru transportul produselor de dimensiuni variate și forme diverse, conveioarele cu bandă oferite de SKBS România asigură o mișcare lină și continuă a materialelor. Acestea sunt ideale pentru diverse aplicații industriale.

Conveioare cu Role

Aceste conveioare sunt perfect adaptate pentru transportul produselor grele sau voluminoase. Sistemele cu role de la SKBS România sunt robuste și eficiente, capabile să manipuleze sarcini mari fără dificultăți.

Conveioare Modulare

Pentru flexibilitate maximă, conveioarele modulare sunt alegerea perfectă. Acestea permit configurarea și extinderea sistemului în funcție de cerințele specifice ale fiecărui proiect. SKBS România oferă conveioare modulare care pot fi integrate cu alte echipamente pentru soluții personalizate.

Lifturi Hidraulice de la SKBS România

Lifturi Scissor (Foarfecă)

Aceste lifturi sunt ideale pentru ridicarea și poziționarea precisă a încărcăturilor. SKBS România oferă lifturi scissor cu capacități variate de ridicare, adaptabile pentru diverse aplicații industriale.

Lifturi cu Platformă

Proiectate pentru ridicarea materialelor la diferite niveluri, lifturile cu platformă sunt echipate cu sisteme de siguranță avansate, asigurând o operare sigură și eficientă.

Lifturi Verticale

Pentru transportul materialelor pe verticală în spații limitate, lifturile verticale sunt soluția ideală. SKBS România oferă lifturi verticale fiabile și eficiente, potrivite pentru depozite și unități de producție.

De ce să Colaborezi cu SKBS România?

Expertiză și Profesionalism

Echipa de specialiști de la SKBS România, cu vastă experiență în domeniu, se angajează să ofere soluții personalizate și suport tehnic de înaltă calitate.

Tehnologie de Vârf

Utilizând tehnologii de ultimă generație, SKBS România asigură performanța și fiabilitatea echipamentelor sale. Investițiile constante în inovație permit companiei să ofere produse de top, adaptate nevoilor pieței.

Servicii Complete

SKBS România oferă nu doar echipamente de calitate, ci și servicii complete de instalare, mentenanță și suport tehnic. Astfel, fiecare client beneficiază de soluții integrate și eficiente.

Concluzie

SKBS România se remarcă prin gama sa variată de conveioare și lifturi hidraulice de înaltă performanță. Cu o combinație de fiabilitate, eficiență și flexibilitate, aceste echipamente sunt alegerea ideală pentru orice afacere care dorește să-și optimizeze operațiunile. Alegând SKBS România, investiți în calitate și profesionalism, asigurând succesul pe termen lung al afacerii dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii despre gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România, vizitați site-ul nostru oficial și descoperiți soluțiile adaptate nevoilor dumneavoastră.

Citeste in continuare

Actualitate

Cum să alegi o pompă de stropit de calitate? 6 criterii de luat în considerare

Publicat

pe

O pompă de stropit este esențială pentru întreținerea eficientă a grădinii sau culturilor tale, asigurând distribuția uniformă a pesticidelor, fertilizanților sau a apei. Iată care sunt principalele criterii pe care ar trebui să le iei în considerare pentru a face cea mai bună alegere!

1. Tipul pompei

Pe piață există diferite tipuri de pompe de stropit, iar printre cele mai cunoscute se numără cele cu acțiune manuală și versiunile cu acumulator. Cele dintâi sunt compacte și ușor de transportat, fiind ideale pentru grădini mici și plante de interior. Cu toate acestea, acestea pot necesita un efort fizic semnificativ, ceea ce le face mai puțin potrivite pentru suprafețe mari sau pentru persoanele cu probleme de mobilitate. Pe de altă parte, modelele cu acumulator sunt mai puternice și pot acoperi suprafețe mai mari, dar sunt, de asemenea, mai costisitoare și pot necesita întreținere specializată.

2. Capacitatea rezervorului

Acesta influențează cât de mult poate stropi pompa într-o singură încărcare, devenind astfel un factor cheie în funcționarea eficientă a sistemului de irigare. Factorii care influențează alegerea capacității rezervorului includ dimensiunea și tipul grădinii, frecvența de udare necesară și disponibilitatea apei. Dacă ai o grădină mare sau o livadă, vei avea nevoie de o pompă cu un rezervor de capacitate mare.

Un rezervor prea mic poate necesita umpleri frecvente, consumând timp prețios și creând inconveniențe. Alegerea echilibrului dintre capacitate și greutate este o altă considerație importantă. În timp ce un rezervor de capacitate mai mare poate stoca mai multă apă, acesta poate deveni dificil de transportat.

3. Materialul pompei

Plasticul, de exemplu, are avantajul de a fi mai ușor și mai ieftin comparativ cu alte materiale. Cu toate acestea, este puțin durabil decât oțelul inoxidabil sau aliajele de aluminiu. Pe de altă parte, oțelul inoxidabil este cunoscut pentru rezistența sa la coroziune și uzură. Totuși, aceste versiuni sunt mai grele.

Materialul pompei poate avea, de asemenea, un impact asupra considerațiilor de mediu și de sănătate. Unele materiale pot fi mai ecologice decât altele. De exemplu, o pompă de stropit din plastic este potrivită pentru stropirea plantelor comestibile, în timp ce un model din oțel inoxidabil este adecvat pentru utilizarea de substanțe chimice puternice.

4. Presiunea de lucru

Reprezintă forța cu care apa este împinsă prin furtunul pompei. Acesta este un parametru esențial în funcționarea și performanța pompei, având un impact direct asupra vitezei și distanței la care apa poate fi stropită. Presiunea determină viteza și distanța la care apa poate fi stropită. Pentru aplicații de stropire la distanță mare sau pentru distribuirea apei la înălțimi mai mari, va fi necesară o pompă cu o presiune de lucru mai mare.

Cu toate acestea, presiunea prea mare poate duce la irosirea apei și la deteriorarea plantelor, în timp ce o presiune prea scăzută poate duce la o udare ineficientă. Unele modele permit reglarea presiunii, oferindu-ți astfel mai multă flexibilitate în utilizare. Această caracteristică poate fi deosebit de utilă în cazul grădinilor cu plante de diferite tipuri și dimensiuni, permițându-ți să ajustezi presiunea în funcție de nevoile specifice ale fiecărei plante.

5. Ușurința în utilizare și ergonomia

Designul ergonomic al unei pompe de stropit este esențial pentru a asigura manevrabilitatea acesteia. O pompă de stropit de înaltă calitate ar trebui să vină cu un manual ce oferă instrucțiuni clare și precise despre montarea, utilizarea corectă și sigură, precum și despre întreținerea și depozitarea acesteia. Funcțiile automate sau semi-automate pot îmbunătăți semnificativ experiența utilizatorului. Acestea pot include setări prestabilite pentru diferite tipuri de irigare, un sistem de auto-curățare sau un mecanism de oprire automată.

6. Accesoriile incluse

Poți găsi pompe de stropit ce vin dotate cu duze suplimentare și alte unelte care ajută la întreținere sau îmbunătățesc funcționalitatea pompei. Accesoriile de calitate superioară vor rezista mai mult timp la uzură și vor contribui la o performanță optimă a pompei. Alegerea unei pompe de stropit care vine cu un kit complet de accesorii îți va economisi timp și efort.

 

Ținând cont de criteriile enumerate mai sus, vei putea să faci o alegere informată și să te bucuri de o grădină bine întreținută și sănătoasă. Nu uita să alegi un model de pompă de stropit care să fie calitativ!

Citeste in continuare

Actualitate

România preia conducerea grupării navale NATO SNMCMG-2 din Mediterană

Publicat

pe

De

Forţele Navale Române vor asigura pentru o perioadă de şase luni comanda grupării navale permanenta a NATO din Mediterană, de luptă contra minelor, prin comandorul Sebastian Barote, locţiitorul comandantului Divizionului 146 Nave Minare-Deminare.

Ofiţerul român se va afla la bordul Puitorului de mine şi plase 274, care va pleca joi, 20 iunie, din Portul militar Constanţa, anunţă MApN.

În perioada iulie – decembrie 2024, gruparea navală permanentă a NATO de luptă contra minelor, sub comandă românească, va executa misiuni specifice în bazinul Mării Mediterane.

La bordul navei vor fi 85 de militari români şi străini. La misiunea Standing NATO Mine Countermeasures Group Two mai participă nave din Italia, Spania şi Turcia.

Puitorul de mine şi plase „Viceamiral Constantin Bălescu”, număr de bordaj 274, a intrat în serviciul Marinei Române în 1981 şi a fost reparat ultima oară la începutul acestui an, la Şantierul Damen din Mangalia, pentru aproape 10 milioane lei.

Anul trecut, România a cumpărat două nave britanice „vânător de mine”, HMS Blyth (lansată la apă în 2000) şi HMS Pembroke (lansată la apă în 1997), la mâna a doua, pentru 150 milioane euro.

Vânătorul de mine M 270 „Sublocotenent Ion Ghiculescu”, fost HMS Blyth în Marina Regală Britanică, a intrat de anul trecut în dotarea Marinei României, urmând ca anul acesta să vină şi a doua navă. (F. Jipa).

Sursă foto: SMFN

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv16 ore ago

Sefa SRU de la IPJ Vaslui a incalcat de mai multe ori un text foarte clar dintr-o lege in vigoare

Abuzatoarea de la IPJ Vaslui, dezvaluie Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul! Conduita abuziva a sefei de resurse umane de...

Exclusiv2 zile ago

„La IPJ Galati au nevoie de timp suplimentar, ca sa activeze fiecare, cate doua celule nervoase”

La Galati, exista sefi cu creier de broasca testoasa, dezvaluie cei de la Sindicatul Diamantul! Desi termenul limita de actualizare...

Exclusiv3 zile ago

Sună toaca prin toată armata

Conform promisiunilor făcute de un reprezentant al guvernului delegației protestatarilor din data de 07.06.2024 din fața Palatului Victoria, Guvernul urma...

Exclusiv3 zile ago

Hora șmecheriei/Mafia deșeurilor și statul paralel/Mafia deșeurile prin turnătorul șef reușește sa închidă firma Gentoil/Care este legătura între firma Geodis și Recop?

Returo este un mecanism sofisticat, profitabil pentru unii, complicat pentru alții, care învîrte bani și adună ambalaje. SGR Returo au...

Exclusiv3 zile ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (III)

Ziarul Incisiv de Prahova continua sa dezvaluie o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra...

Exclusiv4 zile ago

Maurul – Gerard Georgescu- și-a făcut datoria, inca o data!/Semnal de alarma privind razbunarea „Wlăduț & Volosevici” si Organigrama Politiei Locale Ploiesti

Maurul – Gerard Georgescu, pe pagina sa de socializare: „Eu am fost bucuros că Volosevici a plecat, dar bucuria a...

Exclusiv6 zile ago

Paraciosul si sifonul politistilor corupti din IPJ Prahova a facut un accident grav azi in Ploiesti/Solicitam oficial testul antidrog pentru Catalin Muresan cel din mafia deseurilor

Mureșan Catalin de la Recop Pleasa care este implicat în mafia deseurilor a accidentat pe trecerea de pietoni o persoana,...

Exclusiv7 zile ago

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta si ” sora” de incompetenta, la IPJ Braila

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta? Se numeste Sandu Monica, comisar sef, dezvaluie Emil PASCUT de la...

Exclusivo săptămână ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (II)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusivo săptămână ago

Mafia deșeurilor, statul paralel și politicienii

Mai multe spitale din Prahova dau contractele, la troc, unui personaj controversat Amenință șantajează sau mituiesc pe cei ce nu...

Exclusivo săptămână ago

De ce ai nevoie de sefi sa propuna cand e clar ca beneficiarii sunt personalul de conducere si consilierii de integritate?

S-a emis ordinul MAI nr. S/84/31.05.2024 pentru completarea OMAI S /7/2018 cu reglementari privind acordarea majorarii anticoruptie de 12.5% din...

Exclusivo săptămână ago

PROMO/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova. Soţul înşelat a utilizat iar politia si subordonatii in scop de razbunare (I)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusivo săptămână ago

Coruptul putinist „Capitan la 15 ani” si un nou comportament deviant/Simte ca are politia pe urmele sale?

Reamintim ca, coruptul putinist „Capitan la 15 ani” s-a autoinvitat, acum ceva timp, la o petrecere a politistilor din activitate,...

Exclusivo săptămână ago

Sindicatul Europol face apel către conducerile armelor, să ia de URGENȚĂ toate măsurile pentru înlocuirea politistilor care se află în aceste momente în așteptare pentru predarea sacilor cu buletinele de voturi!

Tocmai s-au făcut 24 de ore de când zeci de mii de polițiști, polițiști de frontieră, jandarmi și pompieri, sunt...

Exclusivo săptămână ago

Sindicatul Diamantul a reusit declasificarea ROF-urilor IPJ. Test rapid de incompetenta

Sindicatul Diamantul a reusit declasificarea ROF-urilor IPJ. Test rapid de incompetenta la responsabilii cu aplicarea legii 544/2001.   ROF declasificat...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv