Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/INCISIV DE PRAHOVA A SESIZAT MINISTERUL AFACERILOR INTERNE SI INSPECTORATUL GENERAL AL POLIȚIEI ROMÂNE CU PRIVIRE LA MODUL CUM S-A DERULAT “Proba sportiva admitere scoala de agenti de politie Campina sesiunea ianuarie 2018” /DOCUMENTE

Publicat

pe

In urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova privind modalitățile inumane în care angajați M.A.I. au tratat candidații înscriși la concursul pentru admiterea în această instituție de învățământ si gravele suspiciuni privind corectitudinea derularii concursului pe adresa redactiei au sosit mai multe sesizari care confirma in totalitate cele publicate.

Avand in vedere gravele suspiciuni, Incisiv de Prahova a solicitat oficial Ministrului M.A.I sa demareze cercetari si sa ia masurile legale care se impun (cu acordul celor care ne-au scris vom pune la dispozitia Corpului de Control al Ministrului M.A.I toate probele pe care le detinem, inclusiv datele de contact ale persoanelor care ne-au sesizat).

Iata alte sesizari primite pe adresa redactiei noastre:

“Ma numesc B.M,cu domiciliul in ___, judetul __, candidata la examenul de sustinere a probelor sportive pentru admiterea in Scoala de politie ,,Vasile Lascar” Campina sesiunea ianuarie 2018.

Si eu am cerut verificarea CD-ului inregistrat cu probele sportive la centrul din orasul Băicoi , in data de 13.01.2018, intrucat consider ca nu am avut parte de o evaluare corecta.

Va aduc la cunostinta urmatoarele nereguli privind modul in care s-au desfasurat sustinerea probelor sportive:

– Domnii profesori evaluatori nu au avut un comportament adecvat pe parcursul desfasurarii probelor sportive  si nu au respectat regulamentul;

– Au fost persoane care au parcurs peste banca de gimnastica fara elementul respectiv gantere, domnii evaluatori respectivi care trebuiau sa puna elementul la locul potrivit purtau discutii intre ei dar si cu alti candidati pe margine iar cei care sustineau proba trebuia sa le atraga atentia;

– Domnii profesori evaluatori nu au atras atentia si nu au penalizat “anumite” concurente care au promovat examenul  faptul ca acestea aruncau cu jaloanele de la obstacolul 11 in loc sa le puna asa cum prevede regulamentul;

– Domnii profesori evaluatori au dat startul unei candidate in timp ce o fata era deja pe traseu, aceasta nu a putut sa isi continue proba pentru ca cealalta nu terminase si nu ii adusese jalonul ca sa isi continue proba;

– Nimeni pe parcursul probei nu le-a atras atentia ca nu au atitudinea adecvata si ca nu isi indeplinesc sarcinile, eu stiu ca aceste camere sunt supravegheate dintr-o alta incapere de un profesor evaluator care trebuia sa urmareasca daca sunt respectate conditiile desfasurari probei;

– Podeaua a fost extrem de alunecoasa, cum sa scoti 2’25”, cand am stat in picioare 5 ore in conditii jalnice. Mentionez faptul ca am fost descalificata la obstacolul nr 6 din motivul ca nu am sarit bine peste obstacol, regulamentul prevede ca acest lucru sa fii  penalizat 3″, nu desclificat. Au fost persoane care au cazut dupa acest obstacol si nu au executat corect saritura si le-a fost permis sa isi continue proba;

In concluzie, consider ca nu am avut parte de o evaluare corecta intrucat regulamentul prevede depasirea obstacolului nerespectand parametrii cu o penalizare nu descalificare.

Vi se pare normal acest lucru?

Insist sa se desigileze cd-ul de la Baicoi, jud Prahova (de ce la Plopeni, Blejoi, Breaza…etc i-au lasat sa sara capra asa cum au putut si pe burta?  Acolo nu au fost examene nationale pentru intarea in Minister?  Cum este posibil asa ceva, isi bat joc de noi!?

Domnii profesori evaluatori fac cum ii taie capul, nu au si ei un regulament de respectat doar sunt examene nationale pentru MAI ,  nu pentru a intra vanzatori in piata, mai precizeaza B.M.

  1. “Buna ziua!

In urma sesizarii pe care a facut-o colega mea de concurs, m-am decis sa fac publice anumite nereguli.

Am fost programata pentru sustinerea probei sportive in data de 15.01.2018, in localitatea Comarnic, la ora 8:00. Prezenta la sala de sport era obligatorie cu jumatate de ora inainte. Desi pe lista detasamentului din care faceam parte ma aflam printre primele 50 de concurente, am sustinut proba sportiva in jur de ora 14:30, ceea ce consider a fi o dezorganizare totala.

Cum a sustinut si dumneaei, timpul pe care l-a scos fiecare concurent nu era spus cu voce tare. Am observat atat eu, cat si unele colege din detasamentul meu, faptul ca unii examinatori treceau cu vederea peste greselile pe care le faceau anumite concurente. Pe langa alte greseli, nu s-a tinut cont de saritura la capra. Cele care nu executau corect saritura, atingand cu fundul capra la coborare, nu erau penalizate cu cele 3 secunde, fiind puse pe picior de egalitate cu putinele concurente care executau acest exercitiu corect. Restul concurentelor le-a fost permisa escaladarea acestui obstacol, in cazul in care nu reuseau sa-l efectueze conform regulamentului, doar cu conditia de a nu-si desprinde mainile de pe capra”, precizeaza V.M.

  • “Buna seara!

Ma numesc B. S. D., candidata la examenul de evaluare a probei sportive din cadrul Scolii de Politie ” Vasile Lascar” Campina. Va sesizez pentru a arata neregulile ce au avut loc pe parcursul desfasurarii probei:
1. Domnii profesori evaluatori nu au avut un comportament adecvat si nu au respectat intocmai regulamentul. Au existat concurenti care au parcurs obstacolul nr 4 fara gantere, deoarece cei ce supravegheau au uitat sa le mute inapoi dupa ce candidata anterioara parcursese traseul.
2. Domnii profesori evaluatori nu au fost atenti, au dat startul unei alte candidate pe traseu in timp ce o alta era deja pe traseu si nu a putut sa isi continue deplasarea din cauza faptului ca astepta sa i se aduca jaloanele.
3. Domnii profesori evaluatori nu au atentionat candidatele atunci cand acestea aruncau cu jaloanele de la obstacolul nr 11 si nu le puneau asa cum era precizat in regulament.
Mentionez ca am fost declarata „NEPROMOVAT” datorita faptului ca nu am sarit bine capra. In regulament precizeaza ca in aceasta situatie sa fii penalizat 3”, nu ca in aceasta situatie, descalificata. Au fost persoane care au cazut in cap sau au trecut necorespunzator capra si au fost lasate sa continue. De asemenea, la alte sali, Breaza, Plopeni etc au fost lasate sa continue indiferent de cum au sarit capra, cu o penalizare de 3 secunde. Nu este corect ceea ce s-a intamplat, evaluatorii nu erau atenti, trebuia ca fetele de pe margine sa le atraga atentia ca in cazul fetei cu ganterele. Va multumesc pentru atentie”!

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/01/nr-1-c.pdf” title=”nr 1 c”]

Față de cele prezentate, Incisiv de Prahova a sesizat (prin adresa nr 102/18.01.2018-atasata), MINISTERUL AFACERILOR INTERNE si INSPECTORATUL GENERAL AL POLIȚIEI ROMÂNE cu urmatoarele solicitari:

  1. Să suspendați etapele concursului de admitere de la Școala Câmpina și să cercetați aspectele sesizate de candidați prin Incisiv de Prahova (extinderea verificărilor). Pentru transparență respectiv pentru evitarea oricărei suspiciuni cu privire la comisia de verificare si la aspetele sesizate (sesizările candidaților au fost adresate Incisiv de Prahova) și pentru obiectivitatea verificărilor, vă solicităm ca din echipa MAI care va verifica aspectele sesizate să facă parte și un reprezentant al Incisiv de Prahova ;
  2. În cazul în care se confirmă aspectele sesizate de candidați, să anulați concursul de admitere și să organizați un nou concurs, cu noi probe, respectiv emiterea unui nou regulament de concurs. Etapele concursului să poată fi vizionate public (post Tv local, Tv cu circuit închis la care să aiba acces oricine este interesat);
  3. Să îi cercetați pe membrii comisiilor și, în funcție de abaterile acestora, sa ii sancționați disciplinar;
  4. În cazul în care membrii comisiilor îndeplinesc condițiile de încălcare a Legii Penale (precum: trafic de influență si/sau luare și dare de mită etc.) cu respect vă solicităm să sesizați unitatea de Parchet competentă în vederea continuării cercetărilor. (Cerasela N.).
  5. Apasati pe sageata pentru vizualizarea intregului PDF:

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/01/S-public.pdf” title=”S -public”]

 

 

 

 

Actualitate

UE exclude SUA din pachetul de finanțare SAFE de 150 de miliarde de euro: drumul spre autonomia strategică

Publicat

pe

De

Inițiativa SAFE, parte a programului Readiness 2030, marchează o schimbare semnificativă în politica de apărare europeană, prioritizând reînarmarea și reducerea dependenței de Washington.

Uniunea Europeană a exclus Statele Unite din accesul la noul pachet de finanțare de 150 de miliarde de euro (163 de miliarde de dolari) pentru acțiuni de securitate în Europa (SAFE), demonstrând angajamentul său față de autonomia strategică, reînarmarea accelerată și o mai mică dependență de Statele Unite pentru armament. Inițiativa SAFE face parte din programul mai amplu Readiness 2030, anunțat de Comisia Europeană. Finanțarea se va realiza prin intermediul piețelor de capital, iar fondurile vor fi redistribuite statelor membre sub formă de împrumuturi, în funcție de cerere și de planurile naționale de înarmare.

Autonomie strategică și achiziții comune

SAFE va permite statelor membre să își mărească semnificativ investițiile în apărare prin achiziții comune din industria europeană de apărare, concentrându-se pe capabilitățile prioritare. Acest lucru va contribui la interoperabilitate, predictibilitate și reducerea costurilor pentru o bază industrială europeană de apărare puternică. Achizițiile comune SAFE necesită implicarea a cel puțin două țări, una dintre acestea fiind membră UE. Pe lângă statele membre UE, sunt eligibile Ucraina, țările Asociației Europene a Liberului Schimb (EFTA) – Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția – și țările Spațiului Economic European (SEE). SUA și Regatul Unit sunt excluse.

Îndoieli privind dependența de sistemele de armament americane

Decizia de a exclude SUA reflectă îngrijorările legate de independența operațională a unor sisteme de armament americane, precum avioanele de luptă F-35. Vicepreședintele Comisiei Europene, Kaja Kallas, a subliniat necesitatea ca armata să aibă „mâini libere” în situații de criză, sugerând limitări impuse de utilizarea armelor străine.

Pachetul ReArm Europe și noul document alb de apărare

SAFE reprezintă o parte importantă din pachetul ReArm Europe de 800 de miliarde de euro, restul urmând să fie alocat în patru ani printr-o clauză de excepție pentru bugetele naționale de apărare, până la maximum 1,5% din PIB. Noul document alb de apărare al UE se concentrează pe închiderea decalajelor de capacitate, consolidarea bazei industriale de apărare, sprijinirea Ucrainei și creșterea rapidă a gradului de pregătire până la sfârșitul deceniului. Documentul evidențiază ritmul accelerat al retragerii aliaților tradiționali, inclusiv SUA, de pe scena europeană, subliniind decizia ca fiind mai rapidă decât anticipat. Acest lucru este corelat cu declarațiile pro-ruse ale președintelui Donald Trump, precum și cu suspendarea ajutorului militar și a schimbului de informații cu Ucraina.

Priorități și proiecte viitoare

Printre decalajele de capacitate vizate se numără sistemele de apărare aeriană și antirachetă, munițiile, sistemele anti-drone, dronele, echipamentele de război electronic și tehnologiile emergente precum inteligența artificială și calculul cuantic. Documentul propune o serie de proiecte comune de apărare, detaliile urmând a fi stabilite ulterior de statele membre. Comisarul european pentru apărare și spațiu, Andrius Kubilius, a menționat că Consiliul European își propune să prezinte opțiuni pentru proiecte comune de apărare statelor membre în jurul lunii iunie. Documentul subliniază importanța programelor collaborative pentru a accelera livrarea echipamentelor și pentru a spori capacitatea de producție a industriei europene de apărare. Kubilius a evitat să ofere ținte precise pentru cheltuielile de apărare ale statelor membre, sugerând totuși că o cotă de peste 2% din PIB este în concordanță cu un „nou nivel de ambiție”.

Citeste in continuare

Actualitate

Armata SUA va continua transformarea rapidă a tehnologiei, în ciuda bugetului provizoriu

Publicat

pe

De

Inițiativa „Transformarea în Contact” (TiC) va primi fonduri suplimentare

În ciuda aprobării unui buget provizoriu (Continuing Resolution – CR) pentru întregul an fiscal, Armata Statelor Unite intenționează să continue și să extindă inițiativa „Transformarea în Contact” (TiC), un program ambițios menit să accelereze integrarea noilor tehnologii în rândul trupelor. Conform declarațiilor unui general cu trei stele, programul din acest an, TiC 2.0, va fi chiar mai amplu decât cel precedent.

Lt. Gen. Karl Gingrich, șeful adjunct al Statului Major, a declarat la conferința McAleese privind programele de apărare că, deși bugetul provizoriu va avea un impact, acesta nu va fi unul dramatic. „Am colaborat cu Biroul Secretarului Apărării (OSD) și apreciem sprijinul Congresului și alocarea fondurilor de realimentare,” a explicat Gingrich.

TiC: testarea tehnologiei în condiții reale

Lansată anul trecut de șeful Statului Major al Armatei, Gen. Randy George, TiC urmărește să introducă tehnologii noi în dotarea soldaților mult mai rapid decât în trecut. În loc să aștepte ani de zile pentru testarea completă a tehnologiilor în medii controlate, George dorește ca soldații să le utilizeze în condiții reale, pentru a înțelege mai bine funcționalitatea și aplicabilitatea lor.

Prima fază a programului a dotat trei unități de infanterie cu vehicule de luptă, mule robotizate, drone și alte echipamente, testându-le în diverse condiții climaterice. „TiC este extrem de valoros pentru noi deoarece îl putem implementa în formațiune după formațiune,” a declarat Gen. George într-un interviu anterior. „Îl putem implementa și în diferite medii: Europa, Indo-Pacific, Statele Unite sau Arctica… acesta este adevăratul avantaj al TiC.”

TiC 2.0: extinderea programului și necesitatea fondurilor

Pentru TiC 2.0, George și alți lideri militari doresc să extindă testarea, introducând noi tehnologii în domeniul mentenanței, automatizării și autonomiei solului. Acest plan include extinderea programului la două brigăzi blindate, două brigăzi Stryker și alte unități din Garda Națională și Rezerve.

Pentru a realiza acest lucru, armata are nevoie de fonduri suplimentare pentru achiziționarea de tehnologie. Aprobarea unui buget provizoriu pentru anul fiscal 2025, care oferă o ușoară creștere față de anul fiscal 2024, creează o situație care necesită o analiză atentă a resurselor disponibile.

Gingrich a explicat că armata analizează bugetul provizoriu și capacitățile pe care dorește să le achiziționeze pentru TiC 2.0. „Analizăm ce înseamnă acest buget, cât și unde putem muta fonduri,” a declarat Gingrich. „Dacă va fi nevoie de reprogramare sau transfer de fonduri, acest lucru ne-ar putea încetini puțin, dar considerăm că fondurile de realimentare ne vor permite să lansăm programul.”

Citeste in continuare

Actualitate

Caseta de directie are probleme si trebuie reconditionata?

Publicat

pe

De

caseta directie

Caseta de directie este una dintre cele mai importante piese de pe o masina. indiferent ca este mecanica asistata de o pompa hidraulica, electrica sau electro-hidraulica sau de o coloana electrica, ca este hidraulica sau electrica o caseta de directie face parte dintr-un ansamblu si este in directa relationare cu axul coloana volan, cu conducte sau cablaje, cu pompa sau coloana electrica cu vas de servo si asa mai departe. Dar cel mai important de stiut lucru este ca rolul ei este sa te ajute in virarea masinii, nu sa absoarba socurile gropilor de pe strazi sau sa compenseze cauciucuri uzate, jante deformate, rulmenti care huruie,  discuri de frana ovalizate sau alte elemente defecte de pe masina.

Caseta de directie este gandita sa fie protejata de articulatia masinii! Rolul nostru de proprietari de autoturism ce circula pe drumurile publice si raspund de viata sau integritatea celorlalti participanti la trafic fie ei pietoni, conducatori auto sau pasageri este sa pastram masina in conditii tehnice cat mai bune! Ansamblul directie, alaturi de cel de franare au un statut special in reglementarile legale si anume fac parte din elementele de siguranta a circulatiei, daca nu avem grija macar de aceste elemente sa fie in conditii bune suntem un pericol public. 

   Am facut un studiu si am cautat pe internet pe site-ul RAR serviceurile autorizate din Romania sa repare casete de directie, cel mai mare si cu cel mai mare numar de recenziii de la clienti este service Tureal Steering Solutions din Bucuresti,Sector 1 alaturi de el in capitala mai exista inca trei serviceuri autorizate dar pe internet isi mai fac reclama inca 3 serviceuri neautorizate pentru operatiunea B1.4- reparatie caseta de directie si componentele acesteia. Am sunat la serviceurile neautorizate incercand sa luam un punct de vedere dar unul auzind ca sunt de la ziar a inchis telefonul iar al doi-lea a injurat spunand ca nimeni nu are ce sa-i faca ca au toate autoritatile la degetul mic iar vidul legislativ ce nu confera putere RAR de a face control la atelierele neautorizate le permite acestora sa functioneze iar cand fac greseli grave nu ai de fapt pe cine sa tragi la raspundere. Concluziile le trageti dumneavoastra!

 Care sunt simptomele unei casete de directie defecte:

Caseta de directie hidraulica curge, bate sau are joc, caseta de directie electrica bate sau are joc, huruie sau nu mai functioneaza servodirectia, casetele de directie pot merge mai greu sau chiar mai usor doar in una dintre parti. Nu va jucati cu directia caci alaturi de franare sunt cele mai importante elemente de siguranta ale unei masini si pot pune in pericol nu doar pe ocupantii masinii dumneavoastra ci si pe ceilalti participanti la trafic, soferi sau pietoni! 

O caseta de directie se poate strica din mai multe motive dar cel mai des intalnite defecte sunt circulatia cu articulatia fata defecta sau dezetansarea burdufelor de protectie aflate pe caseta de directie si pe bieleta de directie. 

   Cum evitam aceste defecte?

Pentru a afla si opinia unui specialist, am facut o cercetare si am aflat ca in Bucuresti exista cel mai mare atelier specializat in reparatia casetelor de directie din Europa de Est, TUREAL CASETE DIRECTIE, autorizat de RAR pentru reparatii de casete de directie, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu si i-am rugat sa ne spuna ce am putea face pentru a nu ajunge in situatia in care sa platim o suma mare pentru reparatia casetei de directie:

“Pentru a menține siguranța și durabilitatea sistemului de direcție, este esențial ca starea tehnică a articulației față să fie verificată periodic într-un atelier autorizat, dotat cu echipamente capabile să simuleze condițiile reale de drum – denivelări, treceri peste bumpere etc. Evitarea acestor verificări pe baza sfatului unui mecanic care spune că „mai merge și așa” doar pentru că nu dispune de uneltele sau expertiza necesară nu face decât să agraveze problema pe termen lung. Astfel, clientul riscă defectarea ireversibilă a casetei de direcție sau a altor componente costisitoare. Dacă bucșele uzate ar fi încă funcționale, producătorii le-ar proiecta direct în această stare. La fiecare frânare, greutatea vehiculului se transferă spre față, iar elementele menite să protejeze caseta de direcție, motorul și cutia de viteze nu își mai îndeplinesc rolul. Pe termen lung, acest lucru duce la costuri mai mari pentru client, care nici măcar nu-l poate trage la răspundere pe mecanicul ce și-a ascuns nepriceperea sub pretextul că îi protejează bugetul. În realitate, acesta preferă să efectueze doar operațiuni simple și să încaseze bani regulat, evitând reparațiile mai complexe ce ar necesita realinierea geometriei roților – un serviciu pentru care nu este pregătit.

În plus, verificarea periodică a burdufurilor de protecție este crucială. Acestea trebuie să fie etanșe, astfel încât atunci când sunt apăsate, să transmită mișcarea și către celălalt burduf, semn că aerul rămâne sigilat în interior. Problema reală nu este pierderea aerului, ci infiltrarea particulelor străine care pot compromite funcționarea casetei de direcție.” Multumim domnului Dorel Grab – Director General TUREAL CASETE DIRECTIE care a avut amabilitatea de a ne transmite aceste sfaturi. 

Cat de grav este un defect la caseta de directie si cum trebuie sa procedez pentru reparatie?

In primul rand trebuie sa ne selectam un atelier specializat si autorizat RAR care sa raspunda de calitatea lucrarilor prestate. Pentru asta acel atelier trebuie sa aiba autorizatia RAR B1.4 unde  B1 INSEAMNA AUTORIZARE PENTRU REPARATIILE COMPONENTELEOR AUTO IAR PUNCTUL 4 INSEAMNA SISTEMUL DE DIRECTIE. Au voie sa umble in caseta de directie alte serviceuri care nu au aceasta autorizare? NU! Pentru ca daca doresc sa se autorizeze trebuie sa faca dovada a doua lucruri simple: ca au documentatia de la producator, uneltele necesare si desigur testere profesionale pentru a verifica si elimina eventualele greseli si riscuri. Taxa catre RAR este de 80 lei/an, deci nu luati in considerare scuza ca din aceasta cauza nu se autorizeaza, realitatea este ca fac experiente pe siguranta noastra a tuturor! 

Ulterior sunam, facem programare si incercati sa eliminati si cauzele care au dus la aceasta defectare a casetei de directie. Piesa noua fiind foarte scumpa in comparatie cu costul de 10-15% din valoarea piesei noi in cazul reconditionarii casetei de directie!

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv4 ore ago

Castelul de cărți de joc in scandalul White Tower & City Gate-Rețeaua de corupție imobiliară: Milioane furate, acte fără număr

Escrocheria imobiliară de milioane: O rețea de corupție la nivel inalt dezvăluită de Incisiv de Prahova Un act notarial fără...

Exclusiv4 ore ago

Concurs ANP: suspiciuni de nereguli la selecția directorilor adjuncți economico-administrativi

Concursul pentru ocuparea funcțiilor de director adjunct economico-administrativ în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP) este marcat de suspiciuni privind...

Exclusiv4 ore ago

Sinfonia corupției – Blondu’, primarul și lemnul putred: O comedie neagră prahoveană – PAMFLET

Balada Prahoveană: Un cântec de porci, lemn, și mașini BBC Sunetul fanfarei se estompează, înlocuit de grunțâitul porcilor și scârțâitul...

Exclusiv4 ore ago

Haos și bădărănie în Penitenciarul Botoșani: un ofițer ANP jignit de colegi

Un incident recent petrecut la Penitenciarul Botoșani scoate la iveală o problemă gravă de comportament și lipsă de disciplină în...

Exclusivo zi ago

Mandat eșuat al ANP în asigurarea siguranței penitenciarelor

Analiză critică a situației din sistemul penitenciar românesc Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a publicat o analiză...

Exclusivo zi ago

Ministrul Justiției, Radu Marinescu, vizită inedită la Penitenciarul Deva: un semnal puternic pentru reforma sistemului penitenciar

Angajament pentru condiții îmbunătățite de detenție și muncă Ministrul Justiției, Radu Marinescu, a efectuat o vizită la Penitenciarul Deva, marcând...

Exclusivo zi ago

Sporuri salariale la MAI: SPR Diamantul acuză lipsă de transparență și interpretare abuzivă a legii

Vitalie Josanu denunță risipă de fonduri publice și responsabilitatea conducerii MAI Președintele SPR Diamantul, Vitalie Josanu, denunță nereguli grave în...

Exclusivo zi ago

Deficiențe grave în supravegherea privării de libertate în București

Probleme sistemice în penitenciare Un raport recent al Inspecției Judiciare scoate la lumină o serie de deficiențe alarmante în activitatea...

Exclusiv2 zile ago

Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni

Presiuni, dezinformare și implicarea deținuților într-un joc electoral murdar Un nou scandal zguduie sistemul penitenciar românesc. Informații obținute de la...

Exclusiv2 zile ago

Scenariul fraudelor imobiliare: Figuri si umbre în dosarul White Tower & City Gate

Scandalul imobiliar White Tower & City Gate nu este doar o poveste despre apartamente și datorii (aici),  etc. Este un...

Exclusiv2 zile ago

Muntele corupției: Iepuri și capcane în Vălenii de Munte

Corupție și iepuri magici în Vălenii de Munte: O oda imperceptibilă a nepăsării!? In lume, când încep scandalurile de corupție,...

Exclusiv2 zile ago

Protest tăcut al polițiștilor din Neamț în sprijinul liderului sindical destituit Vitalie Josanu

Un protest simbolic, marcat de tăcere și de returnarea unei insigne de onoare, subliniază nemulțumirea față de decizia de destituire...

Exclusiv2 zile ago

ÎCCJ: Polițiștii care au cumpărat locuințe ANL în rate pot beneficia de compensație pentru chirie

Înalta Curte clarifică aspecte privind acordarea compensației de chirie polițiștilor mutați în interesul serviciului. Înalta Curte de Casație și Justiție...

Exclusiv3 zile ago

Ploiești: Cătălin Stavri, pseudo jurnalistul-mafiot în serviciul primarului Volosevici – O analiză amplă a rețelei de corupție

Un sistem de corupție intre primărie și poliție Acest articol aprofundează rolul central al pseudo -jurnalistului inculpsat Cătălin Stavri într-o...

Exclusiv3 zile ago

Turnul Babel al fraudei imobiliare: Cristi Ciolan, pionul necunoscut din scandalul White Tower & City Gate

Un agent imobiliar, inițial prezentat ca o simplă margine, se dovedește a fi o piesă cheie în complexa schemă a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv