Actualitate
EXCLUSIV/ FALSURILE SI CARACATITA DE LA I.S.J. PRAHOVA (II)

Continuam seria dezvaluirilor efectuate de profesori din Prahova in plangerile penale catre organele competente:
ISJ PRAHOVA SUBORDONEAZA ITM PRAHOVA- partea a- II-a
In perioada 2015-2017, ITM PRAHOVA A TAINUIT INFRACTIUNILE SAVARSITE DE DIRECTORII: SANDU LAURA, RADULESCU ANTONIO si TASICA CALINA(SCOALA GIMNAZIALA ,, ANTON PANN’’, PLOIESTI) , LA COMANDA INSPECTORATULUI SCOLAR PRAHOVA.
Incepand cu 2015 , am inaintat ITM Prahova sesizari privind documentele NELEGALE si NELEGITIME EMISE de DIRECTOR SANDU LAURA (03.08.2015- 31.08.2016). ITM PRAHOVA isi trimite inspectorii in control la institutia scolara ( sept-oct.2015 ) si prin Procesul Verbal din 27.10.2015 si Anexa la acesta: VA DA DOAR AVERTISMENT SCRIS DIRECTORULUI SANDU LAURA.
Motivul: DIRECTOR SANDU LAURA TRANSMITE in APLICATIA REVISAL INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA IN BAZA ART. 55, LIT. B- CODUL MUNCII (anexa 1, pag. 1, poz. 2) cu O ZI INTARZIERE ( 02.09.2015!!!).
ITM PRAHOVA NU A CONSTATAT CA INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA NU SE PUTEA FACE IN BAZA ART. 55, LIT. B_- CODUL MUNCII, deoarece NU EXISTA UN ACORD AL PARTILOR, aspect inscris si in ANEXA la PROCESUL VERBAL al ITM Prahova din 27.10.2015, INSA CONSTATA O INTARZIERE DE O ZI PENTRU ACEASTA TRANSMITERE FALSA!!!
ITM PRAHOVA NU TINE SEAMA ca prin DECIZIA DIRECTORULUI SANDU LAURA NR.17/ 18.08.2015 IMI INCETA CONTRACTUL DE MUNCA IN BAZA ART. 55, LIT. A – CODUL MUNCII iar prin DECIZIA DIRECTORULUI SANDU LAURA NR. NR. 21/ 09.09.2015 IMI INCETA CONTRACTUL de MUNCA in conformitate cu ART. 56, LIT. D- CODUL MUNCII, conform ANEXEI la PROCESUL VERBAL al ITM PRAHOVA din 27.10.2015!!!
ITM Prahova NU a VRUT SA CONSTATE ca DIRECTOR SANDU LAURA A INCALCAT ATAT CODUL MUNCII cat si HG 500/2011 pentru ca:
- transmite la data de 02.09.2015, in APLICATIA REVISAL a ITM Prahova: incetarea contractului meu de munca prin art. 55, lit. b- Codul Muncii (acordul partilor), fara a avea acordul meu scris ( anexa 1, pag.1, poz.2)! Acest aspect este consemnat si in ANEXA la PROCESUL VERBAL din 27.102015 ITM Prahova.
- prin Decizia nr. 17/ 18.08.2015 incetarea contractului meu de munca se facea la 31.08.2015 in baza art. 55, lit. a-Codul Muncii!
- prin Decizia nr. 21/ 09.09.2015 incetarea contractului meu de munca se facea la 01.09.2015 in baza art. 56, lit. d- Codul Muncii! Acest aspect este consemnat si Procesul Verbal ITM Prahova;
- nu aveam un contract de munca pe durata determinata prin care sa se realizeze incetarea contractului de munca pe durata determinata!
- transmite 21.08.2015, in APLICATIA REVISAL a ITM PRAHOVA: incetarea contractului meu de munca pe durata nedeterminata dar incepand cu data de 15.05.2015 ( anexa 1, pag.2, poz.3) aspect care intra in contradictie cu: – Adresa nr. 1104/ 18.08.2015 (anexa 2) a aceluiasi DIRECTOR SANDU LAURA care arata ca la 18.08.2015 aveam un contract de munca pe durata nedeterminata! – Adresa nr. 1854/ 07.12.2016 ( anexa 3) a DIRECTORULUI RADULESCU ANTONIO care arata la pct. a ca NU AM AVUT NICIODATA UN CONTRACT DE MUNCA pe DURATA DETERMINATA si ca in INSTITUTIE NU EXISTA DECAT UN SINGUR CONTRACT DE MUNCA PE DURATA NEDETERMINATA pe NUMELE MEU.
Conform ,,ALIANTEI ITM PRAHOVA- DIRECTOR SANDU LAURA- ISJ PRAHOVA’’, in luna SEPTEMBRIE 2015, EU AVEAM DOCUMENTELE EMISE:
- 3 (trei) DECIZII DE INCETARE A CONTRACTULUI DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA: DECIZIA NR. 17/18.08.2015 ( art. 55, lit. b- Codul Muncii) si DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015 ( art. 56. lit. d_ Codul Muncii) si respectiv o transmitere in data de 02.09.2015 a incetarii in Aplicatia Revisal ( art. 55, lit. b- Codul Muncii);
b.la 3 ( trei) date diferite : 18.08.2015, 02.09.2015 si 09.09.2015;
c.in conformitate cu 3 ( trei) ARTICOLE de LEGE DIFERITE din CODUL MUNCII: art. 55,lita;art. 55, lit. b si art. 56, lit. d,
SUBLINIEZ CA TOATE ACESTE DOCUMENTE SE REFERA LA INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA PE CARE NU L-AM AVUT NICIODATA SEMNAT CU ANGAJATORUL, DIRECTOR SANDU LAURA, IN CONFORMITATE CU ART. 82- CODUL MUNCII.
IN CIUDA FAPTULUI CA PRIN ANEXA la procesul verbal DIN 27.10.2015, ITM PRAHOVA ATRAGEA ATENTIA DIRECTORULUI SANDU LAURA SA REALIZEZE CORECTIILE NECESARE ACEASTA NU O FACE.
Mentioneza ca datorita DOCUMENTELOR: DECIZII si APLICATII REVISAL EMISE de DIRECTOR SANDU LAURA NU AM BENEFICIAT in PERIOADA SEPTEMBRIE 2015- APRILIE 2016 de DREPTURI CONSTITUTIONALE:
- la OCROTIREA SANATATII ( ART. 34- Constitutia Romaniei) prin faptul ca nu am beneficiat de indemnizatia de concediu medical pe o perioada de 83 de zile.
Aspectul este confimat de CAS Prahova( anexa 4.1 si 4.2) care arata clar ca Deciziile 17 si 21 ale DIRECTORULUI SANDU LAURA CONTRAVIN CODULUI MUNCII. CAS PRAHOVA A FOST SINGURA INSTITUTIE PUBLICA CARE A RESPECTAT LEGEA si A EMIS ACTE IN CONFORMITATEA cu LEGISLATIA IN MATERIE VERSUS ITM PRAHOVA care PENTRU TOATE INFRACTIUNILE DE MAI SUS SE REZUMA LA A DA UN AVERTISMENT SCRIS DIRECTORULUI SANDU LAURA, in ciuda faptului ca este singura institutie abilitata: ,, in domeniul relatiilor de munca: controleaza aplicarea reglementarilor legale’’ ,,cu privire la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca ( art. 6, alin. 2 A, lit. a- Legea 108/ 1999, actualizata).
- la PROTECTIE SOCIALA ( ART. 41 – Constitutia Romaniei) prin faptul ca nu mi-a fost acordata indemnizatia de somaj datorita: ,,neconcordantei dintre cele 2 decizii ( Decizia nr. 17 si Decizia nr. 21) si aplicatia Revisal’’ conform Adresei nr. 7173/ 02.12.2015 AJOFM Prahova (anexa 5). In ciuda faptului ca AJOFM Prahova inscrie in acelasi document ca va luat legatura cu angajatorul aceasta institutie nu o face in luna decembrie 2015 ci abia in luna februarie 2016, cand la presiunile sale (anexa 4) DIRECTOR SANDU LAURA emite DECIZIA NR. 5/ 17.02.2015.
La 6 ( sase) luni dupa INCETAREA EFECTIVA A CONTRACTULUI MEU DE MUNCA, DIRECTOR SANDU LAURA EMITE DECIZIA nr. 5/ 17.02.2015 PRIVIND INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA pe DURATA DETERMINATA: FARA SA AM : – UN CONTRACT de MUNCA pe DURATA DETERMINATA, in forma scrisa si in limba romana, semnat cu acordul partilor, la initiativa angajatorului ( art. 82- Codul Muncii); – REALIZATE MODIFICARILE din APLICATIA REVISAL ASTFEL INCAT RAMASESEM LA STAGIUL DIN LUNA SEPTEMBRIE 2015: a.INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA SE FACEA LA DATA DE 02.09.2015 IN BAZA ART. 55, LIT.B- CODUL MUNCII DAR SI LA DATA DE 17.02.2015 conform noului document emis de DIRECTOR SANDU LAURA: DECIZIA NR. 5/ 2015 ( anexa 1, pag. 1, poz. 2); b. INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA PE DURATA NEDETERMINATA LA DATA DE 21.08.2015 dar INCEPAND CU DATA DE 15.05.2015, ceea ce ste o incalcare flagranta a art. 4, alin. 1, lit. a din HG 500/ 2011 (anexa 1, pag. 2, poz. 3).
Dupa noi sesizari la ITM Prahova, inspectorii revin in control la institutia scolara si sanctioneaza pecuniar ( 5000 lei- anexa 6) pentru faptul ca nu s-a conformat avetismentului dat cu privire la intarzierea cu o zi a transmiterii in Aplicatia Revisal a incetarii contractului meu de munca in baza art. 55, lit. b- Codul Muncii!
Insa, ITM Prahova sustine IN ANEXA 6 ca a amendat institutia scolara pentru erorile din APLICATIA REVISAL in timp ce in ADRESA NR. 8317/ 08.05.2017 SUSTINE CA A AMENDAT INSTITUTIA PENTRU intarzierea cu o zi a transmiterii incetarii contractului meu de munca in baza art. 55, lit.b FARA A-I CERE NICI DE ACEASTA DATA ANGAJATORULUI ACORDUL MEU SCRIS PRIVIND INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA.
ITM PRAHOVA ,,UITA’’:
a. ca A CERUT DIRECTORULUI SANDU LAURA SA REALIZEZE CORECTIILE NECESARE ADICA SA CORECTEZE SI PCT. 2 SI 3 DIN APLICATIA REVISAL ( anexa 1, pag. 1, poz 2 si pag. 3, poz.3)!!!
b. SA CEARA DIRECTORULUI SI CONTRACTUL MEU DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA.
In concluziile sale, conform anexei 6, ITM PRAHOVA afirma ca a cerut institutie scolare ,, sa remedieze toate erorile’’ aspect care nu a fost indeplinit nici pana azi la aproape 2 (doi) ani de la incetarea contractului meu de munca! (Irinel I.).
Apasati pe link:
Actualitate
Forțele Spațiale independente și inovatoare: inițiative pentru combatul orbital și operațiuni dinamicie

Un pachet de programe pentru a răspunde amenințărilor spațiale
Oficiul pentru Capacități Rapide în Spațiu (Space RCO) desfășoară în prezent aproximativ o duzină de programe menite să contracareze amenințările orbitale. Potențial, aceste inițiative vor conduce la dezvoltarea unei „game de produse” de subsisteme, ce vor permite Forței Spațiale să lanseze rapid noi nave spațiale cu mobilitate superioară, a declarat directorul Space RCO, Kelly Hammett.
Colaborare pentru o abordare standardizată în construcția sateliților
Hammett a indicat posibilitatea unei convergențe și parteneriate între Oficiul pentru Conștientizarea Domeniului Spațial și Operațiuni de Luptă (purtați de Col. Byron McClain, de la Space Systems Command) și Space RCO, pentru a adopta o strategie de tip „product line”, adică module și componente standardizate, pentru operațiuni dinamicie în spațiu. Aceasta presupune dezvoltarea de platforme, sarcini utile și interfețe definite, pentru a evita crearea unor sateliți „la comandă” și pentru a avansa spre o abordare repetabilă, agilă și scalabilă în stilul Space Development Agency.
De la personalizări istorice la soluții agile și comerciale
Ideea centrală, explicată de Hammett, este mutarea de la programele unicat, costisitoare și lent de dezvoltare, către platforme predefinite, reutilizabile, pentru operațiuni spațiale dinamice, precum cele utilizate de agențiile și companiile spațiale comerciale. Acest concept va permite diversificarea misiunilor, de la supraveghere la apărare și evitare a coliziunilor, prin utilizarea de „buse” (platforme operative) standardizate.
Proiecte precum Prime Fusion și înlocuirea GSSAP
Hammett a menționat că programul Prime Fusion Pilot Accelerator, implementat în colaborare cu FedTech, are ca scop accelerarea startup-urilor finanțate de capital de risc și integrarea lor cu contractorii consacrați pentru a dezvolta tehnologii de protecție pentru sateliți, precum și sisteme de evaluare și diagnoză bazate pe inteligență artificială și software de procesare video.
Un alt proiect, de natură similară, vizează contractarea de platforme „agile” pentru operațiuni dinamicie în spațiu, inclusiv pentru înlocuirea constelației GSSAP, destinat monitorizării spațiului geostaționar. Oficiul a emis o solicitare de informații pentru producția de platforme autonome, capabile să opereze minimum 48 de ore „near” geostaționar, cu funcții de întreținere orbitala, dezafectare și operațiuni de proximitate, cu termene de răspuns până pe 2 mai.
Software-ul R2C2 – viitorul operațiunilor spațiale
Pentru gestionarea flotelor de sateliți dinamicie, Space RCO dezvoltă software-ul de comandă și control bazat pe cloud, denumit Rapid Resilient Command and Control (R2C2). Acest sistem va deveni standard pentru toate sateliții operaționali, urmând să fie implementat în Delta 9 după 2026 – un nou centru al Forței Spațiale, destinat generării de forțe de război orbital și serviciului de proiecție a forțelor în spațiu.
Învățarea și integrarea în era războiului orbital
Hammett a avertizat că nu fiecare sistem personalizat tradițional va fi compatibil cu Delta 9 și procesul de integrare în R2C2. Astfel, industria trebuie să se adapteze pentru a-și demonstra capabilitatea de a se integra în platforma unică și agilă a Forței Spațiale, pentru a răspunde noilor provocări și operațiuni strategice din spațiu.
Actualitate
DIU și US Northern Command lansează două noi oportunități pentru dezvoltarea capabilităților împotriva dronelor mici de tip UAS

Inițiative pentru combaterea sistemelor neautorizate de aer
Unitatea pentru Inovație în Apărare (DIU), în colaborare cu Comandamentul Northern al SUA (NORTHCOM) și Biroul pentru contracararea UAS-urilor mici (JCO), a anunțat astăzi două noi oportunități pentru industrie pentru dezvoltarea de soluții în domeniul contracarării sistemelor neautorizate de aer (cUAS).
Solicitare pentru capacități de protecție cu impact redus
Prima inițiativă are în vedere o solicitare pentru „capabilități de protecție cu impact redus” (LCD), care să se extindă în întreaga coaliție militară și să integreze actualele programe de contrat UAV de mici dimensiuni. Potrivit DIU, aceste soluții vor contribui la cea de-a doua fază a efortului Replicator al Pentagonului, care urmărește să răspundă la creșterea amenințărilor militare ale Chinei.
Contextul și obiectivele programului Replicator
Primul program, anunțat în august 2023, prevedea distribuirea a mii de sisteme autonome, coste redus, pentru a contracara agresiunea chineză în următorii doi ani. A doua etapă, denumită Replicator 2, se concentrează în special pe soluții cUAS, iar DIU intenționează ca noile capabilități să minimizeze riscurile pentru trupele, civilii și infrastructurile sensibile, atât în interiorul, cât și în afara teritoriului național.
Leverage pentru inovație rapidă și adaptabilă
Solicitarea va folosi procesul DIU de deschidere către soluții comerciale (CSO), care permite colaborarea mai flexibilă și mai rapidă cu companii non-tradiționale din domeniul apărării. DIU speră ca această abordare să reducă timpul necesar pentru inovare și să elimine blocajele sistemice în achiziția de capabilități LCD. Aceasta se aliniază cu ordinul executiv recent, „Modernizarea Achizițiilor de Apărare și Stimularea Inovației în Industria de Apărare“, din luna trecută, ce urmărește accelerarea procesului de achiziție și simplificarea procedurilor pentru cumpărări rapide de tehnologii militare.
Termen și viitoare provocare de inovare
Termenul pentru depunerea ofertelor din partea industriei este 16 mai. În același timp, DIU a anunțat că intenționează să lanseze, în colaborare cu NORTHCOM, o competiție cu premii pentru soluții inovatoare în detectarea, identificarea și urmărirea UAS-urilor, deși detalii suplimentare nu au fost furnizate în acest moment.
Actualitate
Reconfigurare strategică: Armata SUA oprește două programe majore

Încetarea investițiilor: Motorul T901 și FTUAS
Pe măsură ce ies la iveală detalii suplimentare despre reducerile programelor Armatei SUA, un purtător de cuvânt al serviciului a confirmat planurile de a încheia lucrările pentru un nou motor de elicopter și pentru Sistemul Viitor Tactic Aerian fără Pilot (FTUAS). „Oprim investițiile și achizițiile în aceste două programe ca parte a inițiativei de transformare a armatei pentru a elibera resurse și a le reinvesti,” a declarat purtătorul de cuvânt.
Provocările motorului T901 și impactul deciziilor recente
De asemenea cunoscut sub numele de motor T901, Programul de Motor Turbina Îmbunătățită (ITEP) era destinat alimentării elicopterelor UH-60 Black Hawk și AH-64 Apache, oferind cu 50% mai multă putere și o eficiență a consumului de combustibil cu 25% mai bună. Însă, dezvoltarea a întâmpinat obstacole în ultimii ani. În ciuda planurilor Armatei de a închide proiectul, GE continuă dezvoltarea, concentrându-se pe atingerea obiectivelor contractului activ, inclusiv pregătirile pentru primul zbor din acest an.
Sfârșitul FTUAS și schimbarea de strategie
Programul FTUAS, destinat să înlocuiască RQ-7 Shadow, a întâmpinat de asemenea întârzieri, deși companiile Griffon și Textron erau încă în cursa pentru contract. În cadrul unei audieri a Comitetului pentru Servicii Armate al Senatului, senatorul Jack Reed a dezvăluit că Armata a oprit planurile pentru FTUAS. O parte din fondurile economisite va fi direcționată către dezvoltarea accelerată a Bell’s Future Long-Range Assault Aircraft (FLRAA).
Prioritizarea FLRAA: o nouă direcție
Armata a solicitat Bell o strategie pentru a accelera programul FLRAA, cu scopul de a aduce aparatul în dotarea soldaților cât mai curând posibil. „Încercăm să canalizăm resursele spre FLRAA pentru a devansa cronologia de implementare cu ani de zile. Avem nevoie de o aeronavă care să zboare de două ori distanța, cu dublă viteză și capacități superioare”, a menționat purtătorul de cuvânt.
-
Exclusivacum o zi
De trei ani, Incisiv de Prahova avertiza: Iată adevărul despre corupția din Penitenciarul Ploiești
-
Exclusivacum 3 zile
Dezastru în tabăra lui Nicușor Dan: campanie de dezinformare și atacuri neacoperite
-
Exclusivacum 3 zile
Ordinul MAI [S/7/2018] contrazice deciziile judecătorești privind plata sporurilor în concediu
-
Exclusivacum 9 ore
Teatru de proastă calitate și impostori de doi bani în Ploiești: Escrocheria anului – doi farisei care-și fură „icoanele” și-și joacă rolurile de-adevărate prosteală
-
Exclusivacum 2 zile
Scandal la Interne: Sindicatul Diamantul acuză abuzuri grave în acordarea majorărilor salariale „Bayraktar”
-
Featuredacum o zi
Unsprezece comercianți suspectați de fraudare a Sistemului de Garanție-Returnare: verificări în curs și semne de întrebare despre „musterii” din Prahova
-
Featuredacum 3 zile
Prioritizare analiză mutări polițiști promoția iunie 2025 pentru reîntregirea familiei
-
Ancheteacum 3 zile
Startul concesiunilor pentru proiecte hidroenergetice: o nouă etapă periculoasă pentru resursele României