Connect with us

Actualitate

EXPLOZIV/ S.R.I., DE LA MACELARIREA ROMANILOR LA INCALCAREA CONSTITUTIEI SI A CADRULUI LEGAL/ IN PREZENT, ENTITATI ALE S.R.I. ACTIONEAZA IN AFARA LEGII SI PARLAMENTUL SE FACE CA NU VEDE

Publicat

pe

 Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.

Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.

Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT[1]

 “Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.

Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.

Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul  a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională[2], se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt,  confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de prim ministru de atunci, Grindeanu, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).

De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

  • Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu;
  • Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
  • Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.

Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv  si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.

Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.

Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:

“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”

Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.

Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda  conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (Ec Adrian Radu)

[1] http://csat.presidency.ro/?pag=46&id=14443

[2] Vezi Decizia CCR 97/2008 unde se mai precizeaza ca “…În procesul de îndeplinire a activităţilor sale specifice, pot apărea situaţii litigioase pentru a căror rezolvare să fie necesară formularea unor acţiuni în justiţie, şi numai instanţele de judecată învestite cu soluţionarea respectivelor litigii au competenţa de a stabili dacă Consiliul Suprem de Apărare a Ţării are sau nu calitate procesuală, activă sau pasivă.”

Citeste in continuare

Actualitate

Principalele motive pentru care ai nevoie de un localizator GPS pentru mașina

Publicat

pe

Principalele motive pentru care ai nevoie de un localizator GPS pentru mașina

Deși unii ar putea crede că montarea unui localizator GPS în mașină este ceva ce fac în general spionii în filme, există multe motive pentru a instala un dispozitiv de urmărire.

Ce face un localizator GPS auto?

Un localizator GPS pentru mașina ta este un dispozitiv mic care se conectează la mașină și utilizează GPS-ul pentru a stabili poziția vehiculului.

În funcție de tracker, acesta poate avea și alte funcții care monitorizează starea generală și performanța mașinii, poate ține evidența vitezei și modului de conducere și chiar îți poate trimite alerte dacă mașina ta a fost mutată.

Beneficiile unui tracker GPS pentru mașina ta

Acum că ai o idee de bază despre ceea ce poate și nu poate face un dispozitiv de urmărire auto, să aruncăm o privire la principalele motive pentru care un tracker GPS este o idee foarte bună.

Află unde se află vehiculul tău în orice moment

Funcția principală a unui localizator GPS auto este de a furniza locația vehiculului. Există multe situații în care aceasta poate fi utilă.

De exemplu, dacă mergi la un loc de parcare și nu mai găsești mașina, poți folosi trackerul GPS pentru a vedea dacă a fost ridicată sau furată. Sau poate că soțul/soția sau adolescentul ar fi trebuit să fie acasă cu o oră în urmă și vrei să afli unde se află.

Obține ajutor în caz de urgență

Cea mai importantă utilitate a unui localizator GPS auto, conform opiniei majorității, constă în capacitatea sa de a furniza ajutor rapid în situații de urgență.

Cu un dispozitiv de urmărire auto, dacă ești blocat sau implicat într-un accident, vei putea să spui personalului de urgență exact unde te afli. Acest lucru este deosebit de important dacă te afli într-o zonă necunoscută.

Recuperează mai rapid un vehicul furat

Zilnic, sunt furate multe vehicule, iar în multe cazuri, hoții de mașini nu trebuie nici măcar să spargă sau să pornească o mașină, proprietarii lasă cheile sau telecomanda în interior, făcând vehiculul o țintă ușoară.

Cu un tracker GPS auto, poți furniza autorităților locația mașinii tale, crescând șansele de a o recupera după ce a fost furată.

Monitorizează adolescenții

Părinții adolescenților care conduc adesea se îngrijorează în privința siguranței copiilor la volan. Lipsa de experiență în conducere și probabilitatea mai mare de a depăși viteza sunt câtiva dintre factorii care fac din accidentele auto principala cauză de deces pentru adolescenți. Sau poate te întrebi unde se află dacă întârzie pe drumul de întoarcere acasă.

Dacă ai un adolescent care tocmai a obținut permisul de conducere, un tracker GPS care oferă și statistici de călătorie poate ajuta părinții să monitorizeze conducerea și să abordeze problemele cu adolescenții.

Obțineți detalii și statistici despre călătorii

Dispozitivele de urmărire a vehiculelor, precum cele oferite de CargoTrack, oferă detalii și statistici despre călătorii, cum ar fi data și ora la care a început o călătorie, distanța parcursă de mașina sau viteza medie.

Aceasta urmărește chiar și obiceiurile potențial nesigure, cum ar fi frânarea bruscă sau accelerarea rapidă. Aceste informații utile îți pot oferi o perspectivă asupra obiceiurilor de conducere ale tale sau ale membrilor familiei tale.

Obține diagnoza vehiculului

Pe lângă detalii și statistici despre călătorii, dispozitivele GPS CargoTrack te ajută să monitorizezi starea generală a vehiculului, oferind diagnoze pentru mașina ta sau amintindu-ți când este timpul pentru întreținerea de rutină. Poate să te avertizeze cu privire la probleme mai grave, astfel încât să știi când este momentul să duci mașina la mecanic.

Află imediat dacă mașina ta este mutată

Dispozitivele de urmărire GPS mai avansate, precum cele oferite de CargoTrack, pot trimite alerte pe smartphone-ul tău dacă mașina este mutată, remorcată sau chiar lovită în parcare, astfel încât să poți acționa rapid. Poți fi la curent indiferent unde te afli.

Pentru mai multe detalii despre dispozitivele de monitorizare GPS, contactați acum un reprezentant CargoTrack.

Citeste in continuare

Actualitate

Care este diferența dintre SEO local și SEO organic?

Publicat

pe

Care este diferența dintre SEO local și SEO organic

De ce este important să înțelegem diferența dintre SEO organic și SEO local?

Diferența dintre SEO organic și SEO local constă în intenție. SEO organic se referă la clasarea pentru un cuvânt cheie care nu are limite geografice, în timp ce SEO local se referă la clasarea pentru un cuvânt cheie care este relevant doar pentru zona ta.

SEO organic este cel mai important tip de optimizare pentru motoarele de căutare, deoarece poate clasifica site-ul tău în orice parte a lumii.

SEO local este o subcategorie a SEO organic, în care te concentrezi pe clasarea pentru cuvinte cheie relevante pentru locația ta geografică (oraș, județ, sector, cartier sau stradă). Este important să înțelegi diferența dintre aceste două tipuri de optimizare, deoarece una poate funcționa mai bine decât cealaltă în funcție de ceea ce dorești să realizezi cu site-ul tău.

SEO organic este un tip de optimizare pentru motoarele de căutare în care te concentrezi pe cuvinte cheie care nu sunt limitate de zone geografice.

Optimizarea organică este axată pe clasarea cuvintelor cheie care nu au limite geografice, în timp ce optimizarea locală se concentrează pe clasarea cuvintelor cheie care sunt relevante doar pentru zona ta de activitate.

Care este diferența dintre optimizarea SEO locală și organică pentru motoarele de căutare?

SEO este un proces de optimizare a site-ului tău care are scopul să obțină o poziție mai înaltă în pagina rezultatelor motoarelor de căutare la nivel național sau global. Nu este ceva ce poți realiza peste noapte și necesită timp și răbdare pentru a ajunge în top.

SEO local este procesul de optimizare a site-ului pentru a obține o poziție mai înaltă în rezultatele motoarelor de căutare pentru zona ta locală. Procesul de optimizare SEO local este mai rapid, și se poate ajunge în Top 3 Google Local în doar câteva luni sau săptămâni, în funcție de concurența pe nișa urmărită.

SEO local este o parte a SEO organic. Este vorba despre obținerea unei poziții mai înalte în rezultatele motoarelor de căutare pentru o anumită zonă, precum un oraș, județ, sector sau cod poștal.

SEO organic este despre obținerea unei poziții mai înalte în rezultatele motoarelor de căutare pentru cuvintele cheie relevante pentru afacerea și industria ta la nivel național sau global.

Dacă te gândești să apelezi la o firmă cu experiență în SEO organic și SEO local, poate dorești să descoperi care sunt prețurile pentru serviciile de optimizare SEO organic și local.

Avantajele strategiei pentru SEO local și organic

SEO local este procesul de optimizare a unui site pentru a obține un clasament mai înalt în rezultatele căutării locale. Este numit și Optimizare pentru Motoarele de Căutare Locale sau Marketing pentru Motoarele de Căutare Locale.

SEO organic este procesul de optimizare a unui site pentru a obține un clasament mai înalt în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, fără a plăti pentru link-uri sponsorizate (PPC sau Google Ads). Scopul optimizării SEO organice este de a vă asigura că site-ul obține un clasament suficient de înalt în paginile naturale, neplătite ale rezultatelor motoarelor de căutare pentru a genera trafic și potențiali clienți.

Există numeroase avantaje ale utilizării unei strategii locale și organice de optimizare pentru motoarele de căutare. Acestea includ creșterea clasamentelor, creșterea traficului și creșterea veniturilor.

Beneficiile obținute din căutările organice nu se limitează doar la un singur aspect. Orice afacere care implementează aceste strategii are șanse să obțină o gamă largă de rezultate pozitive.

Ca rezultat al creșterii clasamentelor, site-ul va primi mai mult trafic. Mai mult trafic duce la mai multe vânzări și, în final, la venituri mai mari.

De asemenea, strategia organică duce la o clasare mai ridicată în motoarele de căutare pe termen lung. Acest lucru înseamnă că atunci când potențialii clienți caută produse sau servicii, este probabil să găsească site-ul tău înaintea altora din industrie.

Strategii locale de optimizare pentru motoarele de căutare pentru afacerile mici

Optimizarea pentru motoarele de căutare locale este o strategie importantă de marketing online pentru proprietarii de afaceri mici, în special pentru cei cu o locație fizică.

Este important să ai o înțelegere solidă a peisajului local de optimizare SEO pentru a crea și implementa o strategie de succes. Există mulți factori diferiți care contribuie la succesul unei campanii de SEO local.

Dacă poți atrage trafic către site, șansele de succes cresc considerabil. Dorești cât mai multă vizibilitate posibilă pentru afacere, astfel încât să poți construi relații și încredere cu publicul țintă. Astfel, clienții pot utiliza această afacere pentru a interacționa pozitiv în cadrul comunității locale.

Pentru a avea succes într-o campanie locală de SEO, trebuie să apelezi la un specialist SEO Local pentru implementarea unei strategii de succes. Este important ca oamenii din zona să știe că ești acolo și ce produse sau servicii oferi.

Citeste in continuare

Actualitate

Optimizează succesul online al afacerii tale cu ajutorul experților de la optimizareseowebsite.ro – Agentia SEO și Web Design de încredere

Publicat

pe

De

optimizare seo website

În era digitală din ce în ce mai competitivă, deținerea unui site web bine construit și optimizat corespunzător este esențială pentru succesul afacerii tale online. Cu toate acestea, crearea și menținerea unui site web performant necesită experiență și cunoștințe specializate în domeniul optimizării SEO, web designului și marketingului online. Aici intervine optimizareseowebsite.ro, o agenție SEO și Web Design dedicată să te ajute să-ți atingi obiectivele online și să-ți maximizezi vizibilitatea pe internet. Cu o echipă de experți talentați și o abordare cuprinzătoare, optimizareseowebsite.ro se angajează să ofere soluții personalizate și eficiente pentru nevoile specifice ale afacerii tale.

I. Crearea de site-uri web performante:
Un site web este cartea ta de vizită online și trebuie să reprezinte în mod autentic și atrăgător identitatea afacerii tale. Echipa de la optimizareseowebsite.ro pune la dispoziție servicii de web design profesionale, prin care se asigură că site-ul tău este construit cu o estetică plăcută, o navigare intuitivă și o structură optimizată pentru motoarele de căutare. Fie că ai nevoie de un site de prezentare simplu sau de un magazin online complex, specialiștii noștri vor crea o platformă digitală eficientă și atractivă pentru a-ți promova afacerea în mediul online.

II. Optimizare SEO pentru vizibilitate maximă:
Dacă dorești să atragi trafic de calitate pe site-ul tău și să obții o poziție superioară în rezultatele căutării organice, optimizarea SEO este esențială. Echipa de la optimizareseowebsite.ro dispune de o experiență vastă în domeniul optimizării SEO și poate implementa strategii eficiente pentru a-ți crește vizibilitatea online. De la optimizarea on-page, cum ar fi structurarea corectă a conținutului și utilizarea cuvintelor cheie relevante, până la optimizarea off-page, cum ar fi crearea de backlink-uri și gestionarea eficientă a profilului de link-uri, specialiștii noștri vor asigura că site-ul tău beneficiază de toate elementele necesare pentru o clasare superioară în motoarele de căutare.

III. Campanii SEO și Marketing pe rețelele de socializare:
În era în care social media joacă un rol esențial în viața oamenilor, optimizareseowebsite.ro îți poate ajuta afacerea să profite de acest potențial enorm. Echipa noastră de experți în social media marketing va dezvolta și implementa campanii eficiente pe platformele de socializare relevante pentru afacerea ta, precum Facebook, Instagram, LinkedIn și altele. Prin promovarea inteligentă a conținutului de calitate și prin interacțiunea cu audiența ta țintă, vei putea obține o expunere crescută, creșterea numărului de urmăritori și, în final, generarea de noi clienți.

IV. PPC Marketing pentru rezultate imediate:
Dacă dorești rezultate rapide și un control precis asupra bugetului tău de marketing online, optimizareseowebsite.ro îți poate ajuta prin serviciile de PPC Marketing (Pay-Per-Click). Echipa noastră va dezvolta și gestiona campanii publicitare plătite, precum Google Ads și alte platforme relevante, pentru a-ți asigura că mesajul tău ajunge în fața audienței potrivite. Cu o abordare strategie și optimizări constante, vei putea atrage trafic calificat către site-ul tău și să obții rezultate tangibile într-un timp scurt.

V. Local SEO și publicare advertoriale:
Dacă afacerea ta se concentrează pe servicii și produse la nivel local, optimizareseowebsite.ro poate să-ți ofere servicii de Local SEO pentru a-ți crește vizibilitatea în zona ta de acțiune. Vom optimiza site-ul tău și vom utiliza tactici specifice pentru a atrage clienți locali interesați de serviciile tale. De asemenea, avem posibilitatea de a publica advertoriale bine optimizate și relevante pe site-uri partenere, astfel încât să obții expunere suplimentară și să-ți consolidezi autoritatea în domeniu.

Optimizareseowebsite.ro este agenție SEO și Web Design pe care o poți încredința pentru a-ți crește prezența online și a obține succesul în mediul digital. Echipa noastră de specialiști talentați, abordarea personalizată și expertiza în domeniu ne recomandă ca partener de încredere pentru afacerea ta. Indiferent de nevoile tale, de la crearea unui site web captivant la optimizarea SEO sau dezvoltarea de campanii de marketing online, suntem pregătiți să te susținem pe întreg parcursul procesului și să te ajutăm să atingi obiectivele tale online. Contactează-ne astăzi și descoperă cum optimizareseowebsite.ro te poate ajuta să-ți maximizezi potențialul online.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv21 de ore ago

EPILOGUL UNEI CARIERE/GUSTUL AMAR AL UNUI SISTEM ODATA FUNCTIONAL: PENITENCIARUL

Astăzi dorim să prezentăm respectele noastre pentru oamenii buni ai sistemul penitenciar dar nu numai. Acei oameni care sunt devotați,...

Exclusiv3 zile ago

Don Quijote de la Mancha VS. Cei trei muschetari/Cavalerul tristei figuri VS. Cei trei mușca-tare/Ep.8 – POINT ! P.1

Dacă în episodul trecut ne amuzam cum a încercat Vlad „Minciunică” Socoleanu să prostească membrii Asociației proprii de proprietari cum...

Exclusiv3 zile ago

Cei care ati asteptat caderea OUG 59/2017 la CCR, mai aveti de asteptat.

S-a dat un nou termen pentru 27 iunie 2023. De ce tot dau juzii CCR, amanari peste amanari intr-o cauza...

Exclusiv3 zile ago

Ministerul Justitiei ar avea un efort bugetar mult mai relaxat decat M.A.I

Având in vedere amplele mișcari de masă ale sindicatelor din structura de apărare, ordine publică si siguranta natională, ministrul de...

Exclusiv4 zile ago

,,La Piovra”, Caracatița, a fost inventată în România, cică italienii vin să ia lecții de la noi

 TEMPUS FUGIT! ,,DOMNILOR” V-A EXPIRAT TIMPUL Dragi domni și doamne! Fiind un ziar de investigatii si anchete jurnalistice respectabil și...

Exclusiv4 zile ago

Fata morgana de la telefoane

Anul 1990 a venit in Romania cu un iz de libertate absoluta, portile marilor companii s-au deschis lasand usa deschisa...

Exclusiv5 zile ago

Eclipsa totală a sistemului penitenciar romanesc/TRIUMVIRATUL

Bezna în care se regăsește acum sistemul penitenciar este una totală. Este de pe acum clar, ca nimic și nimeni...

Exclusiv5 zile ago

Peste tot întâlnești “ciudățenii”/Inca speră că sunt mai inteligenți decât oamenii legii și nu vor fi prinși

Era aproape firesc sa asistăm la reprezentația data de DNA, joi la Poșta română. Asta pentru că cei care se...

Exclusiv6 zile ago

Calendarul tuturor acțiunilor de protest din luna iunie/Sindicatul Polițiștilor Europeni EUROPOL împreună cu liderii Sindicatului Național al Polițiștilor de Penitenciare – SNPP, sub coordonarea reprezentanților Federației PUBLISIND și ai Blocului Național Sindical

În aceste zile, subiectul principal este reprezentat de greva personalului din învățământ. Toată atenția este îndreptată spre această acțiune care...

Exclusivo săptămână ago

Soluția din acest dosar,  de respingere a acțiunii, este un câștig al fiecărui lider sindical, al fiecărui polițist sau personal al MAI

În momentul în care am ales să fiu reprezentant sindical, acum mai bine de 13 ani, îmi doream să fiu...

Exclusivo săptămână ago

UNIC în istoria Ministerului Afacerilor Interne!/NU se vor ocupa locurile în școlile de agenți de poliție!

Candidații rămași după ultima sesiune de probe fizice, actualizare de azi, 24.05.2023, nu acoperă locurile disponibile în școlile de agenți...

Exclusivo săptămână ago

Renumitul avocat George Botez confirma, in totalitate, dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova privind derapajele de la lege ale edilului Andrei Volosevici

Consilierul local, George Botez, a fost invitat, in data de 23.05.2023,  în emisiunea Față/ Verso de la Ploiești TV. Alina...

Exclusivo săptămână ago

Numai după prima probă susținută, cea fizică, aproximativ 40-50% dintre candidați nu au PROMOVAT

Sesiunea de admitere în școlile de agenți de poliție anunțată de Ministerul Afacerilor Interne în vederea reducerii deficitului de personal...

Exclusivo săptămână ago

Don Quijote de la Mancha VS. Cei trei muschetari/Cavalerul tristei figuri VS. Cei trei mușca-tare/Ep.7/TOUCHE ! P.3

Bine v-am regăsit, dragi cititori! Vă rog să iertați întârzierea dezvăluirilor cu care deja v-ați obișnuit și dacă îmi permiteți...

Exclusiv2 săptămâni ago

UPDATE/EXCLUSIV/Poliţist ploiestean acuzat de crimă/Lautarul Paraschiv Constantin (Tony) imobilizat la pământ de poliţie a decedat după comprimarea toracelui cu piciorul de catre politist?

Caz tras la indigo cu alte cazuri celebre din SUA Ieri dimineata , in jurul orelor 4.50, a avut loc...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!