Actualitate
FBI-ul dezvăluie fotografii cu momentul 9/11 dovedind că Pentagonul a fost lovit de o rachetă

FBI-ul a lansat discret o serie de noi fotografii de la 9/11 care ridică semne de întrebare cu privire la ceea ce s-a întâmplat cu adevărat în ziua în care turnurile de la World Trade Center s-au prăbușit.
Pe fondul unei mușamalizări totale în mass-media, noile imagini apărute arată urma unei rachete care a lovit Pentagonul, mai degrabă decât un avion, așa cum am fost făcuți să credem.
Mass-media și Raportul Comisiei 9/11. insistă că Zborul American Airlines 77 a străpuns Pentagonul în dimineața zilei de 11 septembrie. Cu toate acestea, aceste noi imagini aduc acest „fapt” în mijlocul unei controverse majore.
Thefreethoughtproject.com raportează:
Alții pot fi observați cum trec sub tăcere o teorie populară, aceea că Zborul American Airlines 77 nu a distrus de fapt Pentagonul.

Lansarea FBI Vault durează în jur de un minut ca dimensiune, pentru a estima varianta cea mai scurtă – cu doar 27 de imagini pe care le cuprinde fișierul – și nu include video, audio, și nimic altceva în afară fotografii.
Dar, având în vedere tăcerea de gheață din partea guvernului SUA față de familiile victimelor atacurilor, chiar și această dezvăluire lipsită de forță este o fărâmă bine-venită de informații cu posibilitatea de a oferi răspunsuri.
Într-adevăr, în prima imagine, etichetată în mod clar, „9-11 – Dărâmăturile Pentagonului 1“, observăm o singură bucată a epavei ce stă izolată pe o parcelă de peluză – care poartă logo-ul American Airlines, marcat cu litere și cifre.
De vreme ce aceasta și fotografiile dovedesc prezența fragmentului de epavă pe peluza Pentagonului, ca urmare a prăbușirii avionului în acea parte a clădirii, ar fi prudent să se constate lipsa de context – cum ar fi gaura arsă și lărgită – pentru a distinge autenticitatea.
Bucata de metal sfârtecată din a doua imagine pare să provină în mod evident, dintr-un avion, dar – la fel ca întreaga serie de fotografii lansate de FBI Vault – nu are nici o descriere care să o însoțească pentru a explica – când, unde sau cum a fost descoperită epava de către anchetatori.

Al treilea document arată din nou rămășițele avionului – de data aceasta, oribilul metal răsucit include un „C“ roșu, imprimat cu un contur alb, așa cum se vede imprimat pe părțile laterale ale American Airlines.
Urmează mai multe imagini ce surprind măsurile de urgență luate în urma accidentului, făcând dovada unei găuri cavernoase în clădirea Pentagonului, precum și fotografii ale echipajelor de pompieri, pe măsură ce coborau pe molozul incandescent.
Deși cele menționate mai sus în mod colectiv par să trimită la culcare ideea că nici un avion nu s-a prăbușit vreodată la Pentagon pe 9/11, mai multe imagini cu daunele exteriore și interioare evidențiează o gaură mai mică decât ar trebui să fie intuitiv – podelele devastate, grinzile răsucite și distrugerea generală arată cât de mult din suprafața clădirii a suferit în urma impactului.
În timp ce toate aceste imagini par să se alinieze cel puțin, la modul general, cu versiunea oficială a ceea ce s-a întâmplat cu Zborul 77 în acea zi, trei dintre fotografii nu pot fi explicate – pentru că par să sfideze logica.
Imortalizând ipotetic o aeronavă plutind deasupra capului și luate dintr-un unghi apropiat de spatele găurii conturate, trei imagini arată prăpastia rotunjită scindată din inelul exterior al clădirii – dar materialele de construcții arse în urma exploziei nu se extind în zona interioară din interiorul celui de-al doilea segment concentric al Pentagonului.

Cu toate acestea, fără nici o dovadă că prăbușirea a afectat al doilea inel, și observând care ar fi fost calea ambarcațiunii care a avut impact cu clădirea, o secțiune din construcția arsă se întinde de la sol până spre acoperiș și într-un mod ciudat și neplauzibil se situează – pe partea interioară a celui de-al treilea inel și inelulului de mijloc al Pentagonului.
Într-adevăr, este cu totul neclar modul în care a avut loc această distribuție ciudată a daunelor în raport cu faptele care indică că nu ar fi trbuit să se desfășoare deloc așa.
Acest lucru nu este menit să conteste povestea oficială, nici cele stabilite de arhitecti și ingineri cu privire la adevărul despre 9/11 – și nici să contrazică pe oricine altcineva care a examinat în detaliu elementele de probă și are o teorie plauzibilă

Trebuie remarcat că FBI a mai lansat o serie de imagini doveditoare, anterior – în urmă cu aproape cinci ani, la sfârșitul anului 2012 – făcând dovada epavei Zborului 77 găsite în interiorul Pentagonului.
Dar aceste imagini prezentate acum, ciudățenia dimensiunilor și anunțul discret al lansării lor, ar trebui să fie o provocare pentru analizarea și discutarea evenimentelor din acea zi – având în vedere în special că atacurile de la 9/11 au instituit un război insidios împotriva terorismului și supraveghere de stat.
Actualitate
Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală
Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
-
Exclusivacum 3 zileBurcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zileANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zileBăicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 4 zilePenitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 11 oreCircul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!
-
Exclusivacum 3 zileProtest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 3 zileJilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 24 de orePenitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi



