Actualitate
„STATUL DE DREPT” IN OPINIA D.N.A! Procurorii D.N.A nu cunosc legea! „Curat – murdar” …

nr 3 a
nr 3 b
Din evaluarea si analiza continutului adresei DNA comunicata catre Curtea de Apel Bucuresti reies urmatoarele aspecte:
– un expert INEC deci si a unui expert extrajudiciar (ales de catre un justitiabil) nu are acces la echipamentele tehnice, prin intermediul carora se realizeaza interceptarile telefonice si ambientale, existente in cadrul DNA, Serviciul tehnic, interdictie care nu este prevazuta prin actul normativ incident OG 2/2000 privind organizarea activităţii de expertiză tehnică judiciară şi extrajudiciară (art.2 Expertiza tehnică efectuată din dispoziţia organelor de urmărire penală, a instanţelor judecătoreşti sau a altor organe cu atribuţii jurisdicţionale, de către expertul sau specialistul numit de acestea, în vederea lămuririi unor fapte sau împrejurări ale cauzei, constituie expertiză tehnică judiciară.), respectiv prin prevederile vechi cod procedura penala “art.67 Verificarea mijloacelor de probă. Mijloacele de probă prevăzute în prezenta secţiune pot fi supuse expertizei la cererea procurorului, a părţilor sau din oficiu.”
– din asertiunea exprimata de reprezentantii DNA referitoare la “echipamentele utilizate la efectuarea activitatilor prev. de art.911, 931 Cprpen”, din vechiul cpp referitoare la interceptarile si inregistrarile comunicatiilor prin intermediul serviciilor de comunicatii electronice puse la dispozitie de furnizori/operatori publici de comunicatii electronice, rezulta ca acestia nu cunosc legea cu privire la informatiile clasificate sau o ignora cu buna stiinta, respectiv o interpreteaza cum vor ei, intrucat clasa de secretizare “secret de serviciu” a echipamentelor anterior referite nu poate avea “nivel de secretizare strict secret “s” atribuit de catre SRI”, dupa cum explica cei mai sus precizati (reprezentantii DNA semnatari ai adresei), deoaece Legea nr.182/2002 privind protectia informatiilor clasificate la art. 15 prevede cu totul altceva. Adica nivel de secretizare se poate acorda doar informatiilor clasificate din clasa de secretizare secret de stat, deci informatiilor din domeniul securitatii nationale, nu din domeniul judiciar, iar cf. HG 585/2002 pentru nivel secretizare strict secret se aplica codiicare cu “00” in nicun caz cu codificarea “S”, care se aplica strict conform legii doar informatiilor din clasa de secretizare “secret de serviciu”. Din interpretarea expunerii DNA in aceasta situatie rezulta in fapt si in drept ca echipamentele proprii DNA utilizate in activitatea de interceptare si inregistrare a comunicatiilor/comunicarilor persoanelor supuse ingerintei de restrangere a drepturilor si libetatilor fundamentale in baza art.53 constitutie si legile incidente cauzei au clasa de secetizare secret de stat nivel de secretizare strict secret atribuit de catre SRI, conform si propriilor lor afirmatii, deoarece interceptarile erau efectuate strict prin infrastructura SRI, prin Centrul National de Interceptare al comunicatiilor (centru asumat de catre SRI prin documente publice si necontestat nici pana la aceasta data) conform si concluziilor rezultate prin Decizia CCR 51/2016. Dar infrastuctura de interceptare a SRI face parte din activitatea operativa a SRI si deci are caracter secret de stat, conform Legiinr.51/1991, fiin secretizat pe nivel cel putin “secret”. Dar din asertiunea DNA rezulta cu certitudine c a infrastructura SRI are nivel de secretizare “strict secret” si ca atare, infrastructura proprie DNA de interceptare/inregistrare a comuncatiilor/comunicarilor este interconectata cu cea a SRI si, pe cale de consecinta, in baza legii/norme juridiceaplicabile, infrastructura DNA va lua nivelul de clasificare maxim aplicat infratructurii SRI, adica “strict secret” , rezultand din aceata evaluare logica faptul ca infromatiile refirtoare la continutul comunicatiilor/comunicarilor sunt clasificate clasa de secretizare “secret de stat”, nivel de secreizare minim “”strict secret”. Deci rezulta in mod evident faptul ca redarea/continutul comunicarile/convorbirile interceptate, prin proces verbal intocmit in conformitate cu cpp, este clasificat si, nu pot fi depus in rechizitoriu si instanta de judecata fara declasificare in temeiul legii, sens in care si persoanele interesate in procesul penal (ex. inculpati, avocati etc) nu pot avea acces direct la astfle de probe sau la mijloacele de proba/proceduri probatorii pentru ca sunt clasificate secret de stat. Astfel se ingradeste accesul la o justitie al cetateanului interesat ca parte in procesul penal, aspect contrar art.6 CEDO si nu numai.
– pentru asertiune referitoare la echipamentel utilizate in “activitatile prev de art.914 si art.915 (activitati proprii de inregistrari audio video/ambientale) cprpen” cu clase de secretizare “secret de serviciu” si nivel de secretizare “secret” – “s” “atribuit prin Ordin al Procurorului General al Romaniei” se utilizeaza acelasi rationament de mai sus unde din nou nivelul precizat de DNA e nelegal intrucat “secret” cu cod “0” atribuit conform normelor in drept, tine de secretul de stat si nu de secretul de serviciu cu cod atribuit “S”. de altfel, atribuirea prin ordin al Procurorului general al clasei de secetizare seret de serviciu nu este specificat prin legea de infiintare a DNA, OUG 43/2002 ofera doar acces la secretul profesional cu privire la datele şi informaţiile obţinute în această calitate si obliga la respectarea acestuia, fara a face referire la informatiile clasificate ca exceptie etc. ca atare si acest aspect este nelegal cu atat mai mult cu cat procesul penal nu intra sub incidenta legii informatiilor clasificate, intrucat el trebuie sa ofere transparenta si acces celor interesati la actele procesuale pentru opozabilitate,contradictorialitate, egalitatea armelor etc, intr-un cuvant pentru respectarea princiipiilor unui proces echiatabil si corect intr-un stat de drept.
De fapt celelalte asertiuni ale DNA evoca faptul ca DNA limiteaza fara drept accesul la mijloace de proba, procedee probatorii si implicit la probele rezultate atat expertilor cat si partilor interesate altele decat procurori si judecatori, sensin care rezulta o anume dictatura a procurorilor care induc in justie acte contrae legii iar judecatorii nu intreprind conform rolului lor activ instituit prin lege o cenzura in cadrul cercetarii penale a legalitatii activitatilor si actelor produse de catre procurorii DNA sau de catre procurori in general, in special in zona activitatilor de interceptare a comunicatiilor sau pe cea a inregistrarilor audio-video ambientale, situatii cu un grad ridicat de intruziune in viata privata a cetatenilor etc.. dupa cum a stabilit si CCR prin Decizia 51/2016.
Supunem atentiei de verificare a aspectelor semnalate atat CSM care ar fi trebuit sa cunoasca aceste situatii reale din activitatea Ministerului Public, cat si Ministerului Justitiei, CSAT si presedintelui Romaniei, inclusiv asociatiilor profesionale in domeniu AMR si UNJR pentru clarificarea acestor activitati care sunt in stadii de judecare pe vechiul cod de procedura penala in instantele din Romania si care pot avea consecinte semnificative in actul de justitie in statul nostru de drept, in materia dreptului penal.
Pe aceasta speta vom mai detalia in curand si alte aspecte de nelegalitate.
Actualitate
Directorul adjunct al TCE Ploieşti, Raul Petrescu, îşi prezintă raportul de activitate, la doi ani de mandat

Actualitate
PSD ridică zi după zi ștacheta pretențiilor legate de formarea prezumtivului guvern Ciolacu:

(Preluare Inpolitics):
PSD ridică zi după zi ștacheta pretențiilor legate de formarea prezumtivului guvern Ciolacu: într-un interviu pentru ”Adevărul”, PSD anunță, prin deputatul Gabriel Zetea că miniștrii cu probleme de integritate – nu penali, atenție! – nu se vor mai regăsi în noul cabinet. Membrii guvernului cu asemenea probleme sunt Nicolae Ciucă și Lucian Bode, ambii acuzați de plagiat și Virgil Popescu, acuzat de conflict de interese. Cum Ciucă oricum pleacă, înseamnă că victimele anunțului pesedist rămîn ministrul de Interne și cel al Energiei.
Zetea a vorbit în interviu despre renunțarea la cota unică de impozitare și introducerea unei taxe de solidaritate pentru marile companii, despre faptul că nu e momentul comasării alegerilor ori despre nevoia tergiversării legilor educației pînă la forma optimă. Cu toate, subiecte extrem de delicate pentru liberali și care provoacă tensiuni maxime în coaliție.
De data asta, PSD vine cu o nouă teză, și mai incandescentă:
”Nu cred că putem să ne ascundem după deget și să spunem în acest moment că nu există probleme la nivelul vizibilității sau percepției guvernului în ochii românilor. Există probleme de integritate în ceea ce îi privește pe anumiți miniștri. În Guvernul în care premier va fi președintele PSD, Marcel Ciolacu, nu se vor accepta asttfel de probleme de integritate la niciun ministru, fie el PSD, fie el PNL. Aceste probleme sunt în ceea ce îi privește acum pe miniștri PNL. Dacă ar fi fost membri ai PSD, niciunul nu ar mai fi fost membru al Guvernului. Asta a vrut să spună Marcel Ciolacu” mai transmite Zetea.
PSD a mai indicat un ministru cu probleme de integritate: recent, în cadrul unei emisiuni, același Gabriel Zetea l-a acuzat pe ministrul Virgil Popescu de conflict de interese pentru afacerile pe care familia sa le are cu mai multe benzinării. L-a indicat astfel vinovat pentru scăparea pe care ar putea să o aibă OMV Petrom de la plata taxei de solidaritate.
Actualitate
Sfaturi pentru cei care își cumpără mașină nouă – De ce ar trebui să ții cont?
Cumpărarea unei mașini noi este unul dintre cele mai importante momente din viața oricui. Nu încape îndoială că o mașină este un element absolut esențial pentru oricine și atunci când vine momentul să faci o achiziție nouă, vrei să te asiguri că nu ai luat decizia greșită.
Însă înainte de orice, cel mai bun sfat pe care îl poți primi este să te documentezi serios cu privire la ceea ce urmează să faci. Ar trebui să fii conștient că un cumpărător informat este întotdeauna unul mai înțelept și asta va aduce și achiziții mai bune.
Mașinile au devenit extrem de importante în stilul nostru de viață, iar deplasarea cu mașina personală, fie că vorbim de banalul drum la muncă sau de o excursie cu mașina, trebuie să fie o experiență cât mai plăcută și sigur. De aceea, vei dori să achiziționezi cea mai bună mașină pentru nevoile tale.
Ca să fii informat, citește în continuare pentru a afla care sunt lucrurile de bază pe care nu ar trebui să le ignori când vine vorba de cumpărarea unei mașini.
La ce să te uiți când îți cumperi o mașină nouă? Nu rata aceste trei elemente
1. Fă-ți un plan bine stabilit dinainte
Înainte să te uiți concret de o mașină, ar fi bine să iei o foaie de hârtie și să scrii niște criterii. Ideea este să îți faci în mare parte o imagine în cap cu ceea ce îți dorești tu de la noua ta mașină, fără să ai deja niște variante în fața. Ideal, aici ar trebui să stabilești niște criterii clare de la care nu te abați sub nicio formă (cum ar fi să fie în patru uși sau să aibă aer condiționat) și alte criterii la care mai este loc de compromis (pentru că va fi nevoie de un compromis, ca la orice achiziție, aici nu este loc de îndoială). O variantă excelentă dacă vrei cât mai puține compromisuri sunt mașinile noi de pe dibas.ro, de exemplu.
2. Consultă-te cu cei apropiați
Asta este cu atât mai important dacă mașina va fi una de familie. Gândește-te că un autoturism de familie trebuie să răspundă nevoilor tuturor, nu doar ale tale. Tocmai de aceea, este indicat să iei în calcul opiniile tuturor. Chiar dacă e o mașină personală în care vei urca doar tu în cea mai mare parte a timpului, este bine să apelezi la sfaturi de la prieteni pentru că ei vor privi problema din alt unghi și ar putea să vină cu idei la care tu nu te-ai fi gândit.
3.Culoarea
Poate să pară cel mai neimportant aspect, însă gândește-te că nu vei mai putea (sau nu foarte ușor) să o schimbi apoi. În plus, poate că nu e o idee rea să te gândești și la cât de mult vrei să se vadă praful pe mașina ta, deci poate să alegi o culoare mai prietenoasă din acest punct de vedere.
Drept urmare, când alegi o mașină nouă, ține cont de criteriile de mai sus.
sursa foto: unsplash.com
-
Featuredacum 3 zile
Comisarul șef Conea Emanuel în așteptarea sancțiunii disciplinare de la Ministerul Justitiei!
-
Exclusivacum 3 zile
Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (I)/”Am vorbit cu asta care-i sef la Politia Locala, cu Albu…”
-
Ancheteacum 3 zile
DEVASTATOR!!! /Echipa pucistă din PMP a fost pusă cu botul pe labe de către Justiție
-
Exclusivacum 2 zile
Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/”Bai vino maine cand esti treaz ca deja ai venit beat si esti prost”
-
Exclusivacum 4 zile
PROMO/In curand, inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local”
-
Actualitateacum 3 zile
Noi inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/ Maine, 03.02.2023, orele 12.00
-
Actualitateacum 4 zile
Un șef de instituție publică a rămas fără permis de conducere
-
Exclusivacum 4 zile
“SECRETUL LUI POLICHINELLE” si gasca de criminalitate economico-financiara organizata din Prahova